ChristianMatch
 


Forum

Echt zo irritant
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 23 december 2010, 23:58
 
profielen zijn om aan te klikken, hoor marylien;
dus lekker doorgaan!!!! ze zijn er voor bedoeld tenslotte!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 december 2010, 00:04
 
...

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op zondag 29 mei 2011, 21:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANGELIQUE327





Berichten: 705

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 december 2010, 00:39
 
Ik heb een manneke van zo'n 28 lentes wat iedere keer mijn profiel bezoekt....blijkbaar valtie op oudere eh..."dames"....ik hoop dattie dit leest....jochie...geniet van wat je ziet...maar mijn oudste dochter is 21 en ziet nix in je want ze heeft verkering! Tis maar dat je het weet he....
Angy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 december 2010, 08:02
 
profielen zijn er om te bezoeken angelique, en zelf heb je misschien ook contacten met mensen uit een andere levenscathegorie...............zou zomaar kunnen.
je reacties klinken soms wat bitter voor mijn gevoel, en dat vind ik jammer.

de desbetreffende man leest dit forum misschien ook, en is het dan nodig om je boodschap op deze manier voor de hele wereld leesbaar te plaatsen?
en dan; hij doet niet eens iets fout, hij klikt alleen een profiel aan, notabene!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 december 2010, 09:11
 
ANGELIQUE327 schreef:
Ik heb een manneke van zo'n 28 lentes wat iedere keer mijn profiel bezoekt....blijkbaar valtie op oudere eh..."dames"....ik hoop dattie dit leest....jochie...geniet van wat je ziet...maar mijn oudste dochter is 21 en ziet nix in je want ze heeft verkering! Tis maar dat je het weet he....
Angy

Het zou ook kunnen zijn dat dit manneke een oma in je ziet, Smiley met dichtgeplakte mond

laat hem toch lekker kijken...hij werkt zo wel je kijk cijfers omhoog. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 december 2010, 09:47
 
ANGELIQUE327 schreef:
Ik heb een manneke van zo'n 28 lentes wat iedere keer mijn profiel bezoekt....blijkbaar valtie op oudere eh..."dames"....ik hoop dattie dit leest....jochie...geniet van wat je ziet...maar mijn oudste dochter is 21 en ziet nix in je want ze heeft verkering! Tis maar dat je het weet he....
Angy

Ik kijk ook weleens op profielen van jongeren met absoluut niet die bedoeling die jij er nu aangeeft!
Vind het weleens boeiend om tekijken welke jongeren nu lid zijn....en zo kijken jongeren waarschijnlijk op de profielen van ouderen......
Zou het wel erg vinden als ze dit op het forum zouden zetten met de mededeling dat een oudere dame( in hun ogen dan he Knipoog smiley ) hun profiel bezoekt en dat ik op jongeren zou vallen..........

Willemijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DIKKIE717





Berichten: 74

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 december 2010, 10:26
 
ANGELIQUE327 schreef:
Ik heb een manneke van zo'n 28 lentes wat iedere keer mijn profiel bezoekt....blijkbaar valtie op oudere eh..."dames"....ik hoop dattie dit leest....jochie...geniet van wat je ziet...maar mijn oudste dochter is 21 en ziet nix in je want ze heeft verkering! Tis maar dat je het weet he....
Angy


Laatst aangepast door
DIKKIE717
op woensdag 1 juni 2011, 09:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANGELIQUE327





Berichten: 705

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 december 2010, 12:54
 
DIKKIE717 schreef:
ik hoop niet datie het mooi er afkijkt.. Clown smiley
hij wil natuurlijk dat jij ambasadeur wordt , begrijp dat dan... Verlegen lachende smiley
al wat jong is speeld graag, en al wat oud is bromd graag

Ben helaas niet in de wieg gelegd voor ambassadeur Dikkie, hooguit voor ambassa...eh...trice? drice? Ben het effe kwijt.... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOFIE807





Berichten: 254

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 december 2010, 13:07
 
[quote=WILLEMIJN232]Ik kijk ook weleens op profielen van jongeren met absoluut niet die bedoeling die jij er nu aangeeft!


Helemaal mee eens Willemijn , ik kijk zo wel eens op de profieltjes van de mensen die praten in chatbox .. tja om te weten wie wie is uiteindelijk .. helemaal niks van andere bedoelingen achter , dus ... kijken is vrij denk ik toch ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAAIKE874





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 december 2010, 18:21
 
ANGELIQUE327 schreef:
Ik heb een manneke van zo'n 28 lentes wat iedere keer mijn profiel bezoekt....blijkbaar valtie op oudere eh..."dames"....ik hoop dattie dit leest....jochie...geniet van wat je ziet...maar mijn oudste dochter is 21 en ziet nix in je want ze heeft verkering! Tis maar dat je het weet he....
Angy


Had je gedroomd angel dat die op je viel
Knipoog smiley
Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANGELIQUE327





Berichten: 705

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 december 2010, 22:28
 
MAAIKE874 schreef:
Had je gedroomd angel dat die op je viel
Knipoog smiley
Clown smiley

nou maaik...das dan wel een nachtmerrie he....ik ben op zoek naar een kerel....niet naar een nieuwe schoonzoon...die vinden mijn dochters wel voor me
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENDUK927





Berichten: 217

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 december 2010, 22:31
 
ANGELIQUE327 schreef:
nou maaik...das dan wel een nachtmerrie he....ik ben op zoek naar een kerel....niet naar een nieuwe schoonzoon...die vinden mijn dochters wel voor me

mss komt een van je dochters wel thuis met een ehhhhh oudere kerel Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 december 2010, 23:46
 
ANGELIQUE327 schreef:
nou maaik...das dan wel een nachtmerrie he....ik ben op zoek naar een kerel....niet naar een nieuwe schoonzoon...die vinden mijn dochters wel voor me


Je vind het toch wel belangrijk genoeg om het even te melden........ Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART817





Berichten: 274

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 december 2010, 00:24
 
HENDUK927 schreef:
mss komt een van je dochters wel thuis met een ehhhhh oudere kerel Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


zeg dan als moeder: ahhh dat had je nou echt niet hoeven doen... Verlegen lachende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALOUS961





Berichten: 158

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 december 2010, 07:52
 
[quote=ANGELIQUE327]Ik heb een manneke van zo'n 28 lentes wat iedere keer mijn profiel bezoekt....blijkbaar valtie op oudere eh..."dames"....ik hoop dattie dit leest....jochie...geniet van wat je ziet...maar mijn oudste dochter is 21 en ziet nix in je want ze heeft verkering! Tis maar dat je het weet he....


Angy[/quote Ang. gewoon heel serieus een gesprek beginnen en wedden dat het snel over is.......just a tip.............werkt echt hoor.

En daarbij..onderteken gewoon met een zorgzame moeder.......werkt ook goed.

en tot slot: er zijn echt heel veel eenzame jongeren die gewoon heeeeeeeeel hard een contact/gesprek/wat aandacht...nodig hebben
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 december 2010, 17:38
 
Liek, wie zegt dat hij een relatie met je wil? Knipoog smiley
Wellicht is hij op zoek naar een wijze vrouw die er op een andere manier voor hem zou kunnen zijn... Coole smiley met zonnebril
Dus dan is zijn bezoek wel een compliment toch Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANGELIQUE327





Berichten: 705

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 december 2010, 18:17
 
HENK710 schreef:
Liek, wie zegt dat hij een relatie met je wil? Knipoog smiley
Wellicht is hij op zoek naar een wijze vrouw die er op een andere manier voor hem zou kunnen zijn... Coole smiley met zonnebril
Dus dan is zijn bezoek wel een compliment toch Lachende smiley

Zo had ik het nog niet bekeken henky...maarreh....als hij mijn wijze raad wil hebben zal hij me toch aan moeten spreken en uitleggen waarvoor hij die wijze raad nodig heeft he? Ben inderdaad erg oud....wijs valt over te discussieren...maar gedachten lezen kan ik niet.... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 december 2010, 18:51
 
ANGELIQUE327 schreef:
Zo had ik het nog niet bekeken henky...maarreh....als hij mijn wijze raad wil hebben zal hij me toch aan moeten spreken en uitleggen waarvoor hij die wijze raad nodig heeft he? Ben inderdaad erg oud....wijs valt over te discussieren...maar gedachten lezen kan ik niet.... Clown smiley


maar vliegen op je bezem gaat je perfect af, toch? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANGELIQUE327





Berichten: 705

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 december 2010, 19:29
 
PIETER649 schreef:
maar vliegen op je bezem gaat je perfect af, toch? Knipoog smiley

Ik wist natuurlijk dat een reaktie van pietje niet achter kon blijven.... Gefrustreerde smiley
Enne...Pietje, t komt door Eucalypta vandaag he....je kreeg haar niet op de kast, dus tikkie gefrustreerd hoor ik??? (Ik heb "met je kalf geploegd")
Knuffeltje,
Angy


Laatst aangepast door
ANGELIQUE327
op zaterdag 25 december 2010, 19:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 december 2010, 20:27
 
ANGELIQUE327 schreef:
Zo had ik het nog niet bekeken henky...maarreh....als hij mijn wijze raad wil hebben zal hij me toch aan moeten spreken en uitleggen waarvoor hij die wijze raad nodig heeft he? Ben inderdaad erg oud....wijs valt over te discussieren...maar gedachten lezen kan ik niet.... Clown smiley

Er is natuurlijk wel die beruchte drempel voor velen...
Want mensen aanschieten is voor velen nu eenmaal wat lastig,
zelfs al komen ze juist voor dat contact op een site als CM.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOEY284





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 14:38
 
gewoon onder "instellingen" het volgende aanklikken: "Je kunt niet/wel zien wie je profiel bezocht heeft."

dan ben je fijn anoniem Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 20:04
 
JOEY284 schreef:
gewoon onder "instellingen" het volgende aanklikken: "Je kunt niet/wel zien wie je profiel bezocht heeft."

dan ben je fijn anoniem Knipoog smiley

Hoezo anoniem? Dit gaat enkel om het feit of jij op je profiel een lijstje ziet met mensen die jouw profiel bezocht hebben! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOEY284





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 23:29
 
HENK710 schreef:
Hoezo anoniem? Dit gaat enkel om het feit of jij op je profiel een lijstje ziet met mensen die jouw profiel bezocht hebben! Knipoog smiley


ik heb dat lijstje niet ... dat heb ik uitgeschakeld; anderen kunnen niet zien dat ik zijn/haar profiel heb bezocht en ik kan niet zien wie mijn heeft bezocht.

ach ja....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GIBBY159





Berichten: 391

BerichtGeplaatst: woensdag 5 januari 2011, 00:26
 
Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 16:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 17:14
 
GIBBY159 schreef:
Ik denk dat ik mijn foto's maar weer weg haal...misschien heb ik dan meer succes. HAHAHAHA... Clown smiley Hahaha Grapje...! Iedereen is vrij om naar mijn profiel te komen kijken. Jong en oud...it doesn't matter. Lachende smiley

Het is wel een feit , dat profielen met foto 10 x vaker bezocht worden dan profielen zonder foto hoor Gibby.
(volgens CM )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2