ChristianMatch
 


Forum

Dierendag
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
GERT856





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 22:56
 
TESSYBEAR731 schreef:
Het topic heet toch "Dierendag" Smiley die vol vragen zit

Lijkt me dat Chat dan het volste recht heeft om zijn beleving van dierendag hier te verwoorden Gefrustreerde smiley

Natuurlijk, traumas zijn toch ook dieren Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 23:06
 
Ik wens dat alle dieren die in asiels zitten, dat ze binnenkort naar een nieuw baasje mogen gaan.



zint eer ge begint aan huisdieren.



Ik heb een hond bij een particulier gehaald, die anders in een asiel was beland.
Ik heb een kat uit de kittenopvang gehaald, waarvan later bleek dat ie ziek was, en mijn ander poesje , die ik uit een nest had gehaald had besmet.
Op dit moment blaken ze alle 3 in goede gezondheid.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 23:52
 
GERT856 schreef:
dat vindt jij, ik dus niet, en ik doe er wel wat mee, overgens zegt hij zelf niet waarvoor Boze smiley je kan wel van alles zeggen, maar moet dan altijd iemand anders er een aanvulling op geven Smiley die vol vragen zit

Sorry Gert, ik begrijp niet goed wat je hiermee wilt zeggen. Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 08:05
 
GERT856 schreef:
Natuurlijk, traumas zijn toch ook dieren Gefrustreerde smiley

Er werd gevraagd wat men aan dierendag deed!
Natuurlijk gaan we ervan uit dat het hier dieren betreft, maar zoals nu mag blijken kunnen bepaalde dagen door gebeurtenissen ook ineens een heel andere betekenis krijgen voor iemand.
Geef dan ook de ruimte ook dat te delen!
Het lijkt wel alsof er een aantal mensen zijn de laatste tijd die alleen gezelligheid, geslijm en "positiviteit" willen lezen op het forum. Ik weet wel dat er ook niks aan is als iedereen elkaar afkat, maar je kan het ook doen doorslaan naar de andere kant natuurlijk Gefrustreerde smiley
We zijn allemaal mensen met gedachten en gevoelens van onszelf, en een forum is er om daarover te discussiëren...wil je enkel leuke, koddige verhaaltjes die vooral niet van het onderwerp afwijken dan kun je beter een keertje een kringgesprek mee gaan draaien in de kleuterklas...

On topic: Onze kat word iedere dag al verwend, maar goed...ze mag vandaag wel een rondje extra buiten spelen Knipoog smiley


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op maandag 4 oktober 2010, 08:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 09:00
 
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 09:05
 
Ik heb besloten vandaag mijn beestjes eens een keer niet te verzorgen.
De hond laat ik vandaag niet uit, krijgt geen water en geen eten.
De katten negeer ik vandaag, en die krijgen ook geen eten en drinken.

Ze vasten maar eens een keer, weten ze ook hoe het een zwerf dier vergaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 09:06
 
voor alle dierenliefhebbers een fijne dierendag Knipoog smiley





Laatst aangepast door
GRACE585
op maandag 4 oktober 2010, 09:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 09:11
 
mijn meisje mocht een (huis-)dier meenemen naar school;
dus heeft ze gisteren maar een slak gezocht in de tuin;
vandaag heeft ze dus een slak meegenomen, om op school in t zonnetje gezet te worden; t is tenslotte dierendag, niet waar? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 09:15
 
HANNAH810 schreef:
mijn meisje mocht een (huis-)dier meenemen naar school;
dus heeft ze gisteren maar een slak gezocht in de tuin;
vandaag heeft ze dus een slak meegenomen, om op school in t zonnetje gezet te worden; t is tenslotte dierendag, niet waar? Clown smiley



Geen torretje? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 09:18
 
[url=http://www.animaatjes.nl/plaatjes/][/

alle apies van cm een fijne dag toegewenst Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 11:17
 
HANNAH810 schreef:
mijn meisje mocht een (huis-)dier meenemen naar school;
dus heeft ze gisteren maar een slak gezocht in de tuin;
vandaag heeft ze dus een slak meegenomen, om op school in t zonnetje gezet te worden; t is tenslotte dierendag, niet waar? Clown smiley

Haha...wilde ze niet liever een spinnetje vangen? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 11:33
 
Uit de krant van vandaag (AD):

Rotterdam. Werelddierendag is vandaag voor ruim elfduizend baasjes een treurige dag. Zij raakten hun hond, kat, of vogel dit jaar kwijt en hebben hun vermiste huisdier nog altijd niet teruggevonden.
Dit blijkt uit meldingen die de stichting voor vermiste en gevonden huisdieren Amivedi binnenkrijgt. Volgens woordvoerster Mieke van Os zijn de vermisingen persoonlijke drama's. "Het is naar als jouw huisdier is overreden, maar het is nog erger als je niet weet wat ermee is gebeurd." Jaarlijks raken veertigduizend huisdieren zoek, vaak katten. Zeventig procent wordt teruggevonden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GREAT223





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 11:38
 
WAUW, wat een topdag! ontbijt op bedje zat er niet in, maar een taartje bij de koffie, wat ben ik blij dat ik een schaapje ben!! Lachende smiley

Dit zegt God, de Heer:
Ik zal zelf naar mijn schapen omzien en zelf voor ze zorgen.
ez. 34:11

elke dag dierendag, gefeliciteerd allemaal..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT856





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 11:55
 
TESSYBEAR731 schreef:
Er werd gevraagd wat men aan dierendag deed!
Natuurlijk gaan we ervan uit dat het hier dieren betreft, maar zoals nu mag blijken kunnen bepaalde dagen door gebeurtenissen ook ineens een heel andere betekenis krijgen voor iemand.
Geef dan ook de ruimte ook dat te delen!
Het lijkt wel alsof er een aantal mensen zijn de laatste tijd die alleen gezelligheid, geslijm en "positiviteit" willen lezen op het forum. Ik weet wel dat er ook niks aan is als iedereen elkaar afkat, maar je kan het ook doen doorslaan naar de andere kant natuurlijk Gefrustreerde smiley
We zijn allemaal mensen met gedachten en gevoelens van onszelf, en een forum is er om daarover te discussiëren...wil je enkel leuke, koddige verhaaltjes die vooral niet van het onderwerp afwijken dan kun je beter een keertje een kringgesprek mee gaan draaien in de kleuterklas...


Smiley die vol vragen zit ach ja, dierendag toch pedachoge Twijfelende smiley
On topic: Onze kat word iedere dag al verwend, maar goed...ze mag vandaag wel een rondje extra buiten spelen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KATJA065





Berichten: 266

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 13:08
 
IK HEB LEKKER ROOKVLEES GEKOCHT VOOR MIJN POES KATJA.

HET IS VANDAAG DIERENDAG EN MIJN KATJA KRIJGT LEKKER ROOKVLEES VAN MIJ ALS ZE WAKKER IS.

NU SLAAPT ZE ONDER HET DEKBED EN ZE IS HELEMAAL WEG VAN ONDER DE DEKENS EN DEKBEDDEN KRUIPEN, JA LEKKER WARM.


Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Engeltje smiley Coole smiley met zonnebril Verlegen lachende smiley Verraste, verbaasde smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIK390





Berichten: 168

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 13:37
 
KATJA065 schreef:
IK HEB LEKKER ROOKVLEES GEKOCHT VOOR MIJN POES KATJA.

HET IS VANDAAG DIERENDAG EN MIJN KATJA KRIJGT LEKKER ROOKVLEES VAN MIJ ALS ZE WAKKER IS.

NU SLAAPT ZE ONDER HET DEKBED EN ZE IS HELEMAAL WEG VAN ONDER DE DEKENS EN DEKBEDDEN KRUIPEN, JA LEKKER WARM.


Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Engeltje smiley Coole smiley met zonnebril Verlegen lachende smiley Verraste, verbaasde smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Slapende smiley
ook de schapen hebben dieren dag de ram had gisteren 8 vrouwelijke aanhangers van morgen weer 8 maar wel anderen dus die genieten met volle tuegen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 14:51
 
HANNAH810 schreef:
mijn meisje mocht een (huis-)dier meenemen naar school;
dus heeft ze gisteren maar een slak gezocht in de tuin;
vandaag heeft ze dus een slak meegenomen, om op school in t zonnetje gezet te worden; t is tenslotte dierendag, niet waar? Clown smiley

Volgens mij zitten slakken niet graag in het zonnetje Knipoog smiley

Foetsie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 15:20
 
GERT856 schreef:
ach ja, dierendag toch pedachoge

Wow! Das inderdaad wat ik gestudeerd heb Gert, hoe zie je dat toch? Lachende smiley

Voor poes heb k toch maar even een lekker stukkie vis gekookt...
blijkbaar doe k dat niet vaak genoeg want op het moment dat k het haar voorschotelde keek ze me wel heeeeeel vreemd aan! Verraste, verbaasde smiley

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 16:40
 
MARIJAN072 schreef:
Dit jaar mogen de kids, al zijn sommigen bijna 10 jaar, een knuffel meenemen. Vinden ze stiekem helemaal geweldig. Lachende smiley Clown smiley

Wat heb ik vandaag genoten van de 'grote' kids met hun knuffels zeg! Lachende smiley En dan blijkt achter iedere knuffel een verhaal te zitten. Vanmiddag zaten ze te schrijven, te lezen, te puzzelen (woordzoeker met dieren) en te computeren met hun knuffel op schoot of op tafel. Echt lief om te zien! Lachende smiley 'k Had eigenlijk een foto moeten maken, maar helaas niet aan gedacht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 16:50
 
MARIJAN072 schreef:
Wat heb ik vandaag genoten van de 'grote' kids met hun knuffels zeg! Lachende smiley En dan blijkt achter iedere knuffel een verhaal te zitten. Vanmiddag zaten ze te schrijven, te lezen, te puzzelen (woordzoeker met dieren) en te computeren met hun knuffel op schoot of op tafel. Echt lief om te zien! Lachende smiley 'k Had eigenlijk een foto moeten maken, maar helaas niet aan gedacht.


Tja, over iets nadenken dat gaat nog, maar aan iets denken .... Verraste, verbaasde smiley Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 17:32
 
MARIJAN072 schreef:
Wat heb ik vandaag genoten van de 'grote' kids met hun knuffels zeg! Lachende smiley En dan blijkt achter iedere knuffel een verhaal te zitten. Vanmiddag zaten ze te schrijven, te lezen, te puzzelen (woordzoeker met dieren) en te computeren met hun knuffel op schoot of op tafel. Echt lief om te zien! Lachende smiley 'k Had eigenlijk een foto moeten maken, maar helaas niet aan gedacht.

Uk mocht zen knuf ook meenemen.
Hij was echt helemaal door het dolle en volgens juf heeft ie hem de hele dag niet uit het oog verloren. Giraffe heeft gekleurd, geplakt en zelfs gerekend!
Uk, die is nog ff een potje voetballen! Zonder Giraffe, dat wel...die is zo moe van al dat harde werken dat ie lekker in bed gekropen is om bij te komen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT856





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:04
 
TESSYBEAR731 schreef:
Wow! Das inderdaad wat ik gestudeerd heb Gert, hoe zie je dat toch? Lachende smiley

Voor poes heb k toch maar even een lekker stukkie vis gekookt...
blijkbaar doe k dat niet vaak genoeg want op het moment dat k het haar voorschotelde keek ze me wel heeeeeel vreemd aan! Verraste, verbaasde smiley


Wat leuk een echte eeneiege tweeling Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE338





Berichten: 547

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:36
 
JOSINA022 schreef:
Ik moet er ff niet aan denken, dit is de 1e dierendag zonder mijn lieve Mickey. Bijna 16 jaar heb ik hem altijd extra verwend op deze dag en nu kan het niet meer.

Mis 'm nog elke dag....

José

Heey Josina........ik weet hoe je je voelt....
Ik heb een aantal weken geleden Loekie in moeten laten slapen.
Zo"n lieve kat krijg ik nooit meer.......heb haar ruim 17 jaar gehad....
Voorlopig geen beestjes meer..........sterkt hoor meis...
Lekker jezelf verwennen op zo"n dag...........ook leuk!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 22:33
 
op dierendag word ik alleen maar herrinerd door mijn zoontje ... er is op school deze dag dan extra aandacht voor de dieren om ons heen ...
als je góed voor je beestjes zorgt, en daar hébben wij er hier nog al wat van ... dan is het voor hun élke dag dierendag ... daar moet geen veschil in zijn ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 22:34
 
INKA401 schreef:
op dierendag word ik alleen maar herrinerd door mijn zoontje ... er is op school deze dag dan extra aandacht voor de dieren om ons heen ...
als je góed voor je beestjes zorgt, en daar hébben wij er hier nog al wat van ... dan is het voor hun élke dag dierendag ... daar moet geen veschil in zijn ...



Geen strikjes bij de geitjes? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 23:34
 
KATJA065 schreef:
IK HEB LEKKER ROOKVLEES GEKOCHT VOOR MIJN POES KATJA.

HET IS VANDAAG DIERENDAG EN MIJN KATJA KRIJGT LEKKER ROOKVLEES VAN MIJ ALS ZE WAKKER IS.

NU SLAAPT ZE ONDER HET DEKBED EN ZE IS HELEMAAL WEG VAN ONDER DE DEKENS EN DEKBEDDEN KRUIPEN, JA LEKKER WARM.


Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Engeltje smiley Coole smiley met zonnebril Verlegen lachende smiley Verraste, verbaasde smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Slapende smiley


Jaja , onze DIERENLIEFHEBBER.

Eerst een rund of een paard laten slachten omdat het poesje van Katja zonodig rookvlees moet. ( is trouwens nog hartstikke slecht ook voor een beest vanwege het hoge zoutgehalte)
En dan ook nog ganzen naar de.......... omdat het poesje onder het dekbed moet.

Gewoon .................afgrijselijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KATJA065





Berichten: 266

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 23:47
 
[quote=VISSER278]Jaja , onze DIERENLIEFHEBBER.

Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 17:32
 
CROSSROAD317 schreef:
Tja, over iets nadenken dat gaat nog, maar aan iets denken .... Verraste, verbaasde smiley Kussende smiley

Soms kun je ook teveel aan iemand denken, waardoor het aan iets denken wat moeizamer gaat. Knipoog smiley

Maar gelukkig zijn kinderen heel flexibel. Lachende smiley


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op dinsdag 5 oktober 2010, 17:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 november 2011, 10:07
 
MARISKA601 schreef:
Ik doe niks met dierendag.
Het is hier dagelijks dierendag.
De map met rekeningen spreekt voor zich.

En een ruim jaar later Huilende smiley, smiley in tranen zijn ze ons helemaal vergeten Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 november 2011, 13:28
 
GERRIT084 schreef:
En een ruim jaar later Huilende smiley, smiley in tranen zijn ze ons helemaal vergeten Smiley die vol vragen zit

Helaas uitgestorven Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Pagina 2 van 3