ChristianMatch
 


Forum

Getuigenissen door gebeden
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
MARTY909





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 18:12
 
In deze topic kunnen jullie je verhaal kwijt van wat God heeft gedaan naar aanleiding van gebeden, bijvoorbeeld uit de gebedsroom chatkamer.

Het is een bemoediging voor anderen die misschien ook je ziekte heeft en jij getuigen kunt dat het ook voor hen mogelijk is.

Let op, met respect: het gaat om getuigenissen en niet een discussiehoek.

Gods zegen en dank voor jullie getuigenis voor een ieder. Lachende smiley Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VANDAM845





Berichten: 56

BerichtGeplaatst: woensdag 22 december 2010, 19:31
 
Knipoog smiley ik heb wel een getuigenis,een hele tijd had ik last van hartritme stoornisen,het zette me leven op zijn kop
maar toen er met mij gebeden was,ging het beter,
nu gaat het nog steeds prima,gode zij de eer.


Laatst aangepast door
VANDAM845
op woensdag 22 december 2010, 19:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARC212





Berichten: 112

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 december 2010, 17:03
 
VANDAM845 schreef:
Knipoog smiley ik heb wel een getuigenis,een hele tijd had ik last van hartritme stoornisen,het zette me leven op zijn kop
maar toen er met mij gebeden was,ging het beter,
nu gaat het nog steeds prima,gode zij de eer.

Prijs God! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANWILLEM177





Berichten: 10

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 10:48
 
Beste lieve vrienden en vriendinnen.

Wat betreft genezing,ik ben zelf door bidden en handen oplegging bij ons in de gemeente genezen van een hernia en versleten knie.en heb veel andere wonderen gezien,Het is zo,niet iedereen geneest,kan met veel factoren te maken hebben,( in de Bijbel zij Jezus tegen zijn dicipelen,Oh kleingelovigen hoe vaak moet ik het jullii vertellen enz Ze konden geen zieken genezen en demonenuitwerpen) en jezus zegt ook ergens,Ik kan hier niets doen,Hij was ergens waar vele mansen waren om tegenezen of anders,maar ze waren ongelovig,of schepties,twijfelen.De HereJezus kon daar niets doen,maar ook dan nog geneest niet iedereen,( wel vaak geestelijk)We moeten dat loslaten en het aan de Heer geven,Want wij kunnen niet in mensen kijken,soms kan GodsGeest wel wat door geven wat en waar een persoon mee zit,( Heb dat zelf ook megemaakt),maar het is verder aan de Heer.Maar we moeten wel deze handelingen verrichten bij zieken ( zie markus 16 versen 15 tot en met 19 )God wil dat we dat doen.Maar altijd in Jezusnaam.Het is Zijn wil.Ps ,ik heb ookm nog andere wonderen megemaakt,God is zeer goed,Hij wil dat we het goed hebben,in wat voor omstandigheden we zitten,moeilijk ja,maar in de Heer kunnen we het aan.Amen.

Groet en Gods zegen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 15:55
 
Is de genezing van je gezondheid genoeg om de Heere te danken?
Is dankbaar voldoende? 1 keertje maar?

Denk aan de 9 melaatsen, die genezen waren door Jezus, waar zijn ze gebleven?
En die 1 melaatse dan? Om de Heere te danken aan de voeten van Christus. Uw zonden zijn u vergeven zegt Jezus.
Weet je dat we geestelijk melaats zijn, daarom bekeert u en gelooft het Evangelie. Ons hart MOET gereinigd worden en niet je gezondheid, ons leven is voor een tijd van wieg tot graf.
Dat Jezus Christus reinigt van alle zonden door Zijn dierbaar bloed, dat Hij daar gehangen werd aan het vloekhout van Golgotha.
Ik (Jezus) voor u daar gij anders de eeuwige dood had moeten sterven zegt avondmaalformulier.
Dagelijks hebben we de Heere Jezus nodig, Geef mij Jezus of ik sterf want buiten Jezus is geen leven maar eeuwig zielsverderf.

Beste CM vrienden, dit jaar KAN uw sterfjaar zijn, daarom zoekt de Heere terwijl Hij te vinden is en roept Hem aan terwijl Hij nabij is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTY909





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 18:42
 
In deze topic kunnen jullie je verhaal kwijt van wat God heeft gedaan naar aanleiding van gebeden, bijvoorbeeld uit de gebedsroom chatkamer.

Het is een bemoediging voor anderen die misschien ook je ziekte heeft en jij getuigen kunt dat het ook voor hen mogelijk is.

Let op, met respect: het gaat om getuigenissen en niet een discussiehoek.

Gods zegen en dank voor jullie getuigenis voor een ieder Knipoog smiley


Laatst aangepast door
MARTY909
op zaterdag 1 januari 2011, 18:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTY909





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 18:56
 
JANWILLEM177 schreef:
Beste lieve vrienden en vriendinnen.

Wat betreft genezing,ik ben zelf door bidden en handen oplegging bij ons in de gemeente genezen van een hernia en versleten knie.en heb veel andere wonderen gezien, >knip<

Groet en Gods zegen.
Geweldig Janwillem wat een getuigenis. Dat het tot zegen mag zijn voor anderen die in een soortgelijke situatie bevinden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LORETTA033





Berichten: 97

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 13:42
 
Fijn dat we hier kwijt kunnen wat God in ons leven gedaan heeft
en zo goed om elkaar daar mee te bemoedigen
Ik ga voor het Leven Knipoog smiley

Daarom schrok ik herman van de laatste twee regels geen kritiek hoor
op je inbreng


Zie uit naar alle positieve opwekkende vrolijke berichten

loretta
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 20:27
 
HERMAN388 schreef:

Beste CM vrienden, dit jaar KAN uw sterfjaar zijn, daarom zoekt de Heere terwijl Hij te vinden is en roept Hem aan terwijl Hij nabij is.


In de periode dat ik lid ben op CM, heb ik in de kennisen-vriendenkring 3 sterfgevallen van CM leden meegemaakt...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LORETTA033





Berichten: 97

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 21:36
 
Wat wil je daar mee zeggen>>???
het ging hier over een ander onderwerp
zoals vermeld werd al eerder
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 21:44
 
LORETTA033 schreef:
Wat wil je daar mee zeggen>>???
het ging hier over een ander onderwerp
zoals vermeld werd al eerder



leek mij vrij eenvoudig wat ik daarmee wilde zeggen...
maar voor jou wil ik het wel ff verduidelijken als je daar behoefte aan hebt.

Herman gaf aan dat ook mensen die cm lid zijn, kunnen sterven, daarop vertelde ik dat ik dat al 3x meegemaakt heb.
was dat nou zo moeilijk>>???

Maar goed... weer on topic...
ook ik ben benieuwd naar mooie getuigenissen, bijvoorbeeld een geamputeerd been dat weer is aangegroeid door de kracht van gebed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 21:52
 
PIETER649 schreef:
leek mij vrij eenvoudig wat ik daarmee wilde zeggen...
maar voor jou wil ik het wel ff verduidelijken als je daar behoefte aan hebt.

Herman gaf aan dat ook mensen die cm lid zijn, kunnen sterven, daarop vertelde ik dat ik dat al 3x meegemaakt heb.
was dat nou zo moeilijk>>???

Maar goed... weer on topic...
ook ik ben benieuwd naar mooie getuigenissen, bijvoorbeeld een geamputeerd been dat weer is aangegroeid door de kracht van gebed.


Asjeblieft Pieter........moet dat nu zo????

We weten inmiddels dat jij moeite hebt met genezing op gebed...maar om daar nu op deze manier iedere keer de draak mee te steken.
Door dit soort opmerkingen zal degene die werkelijk genezen is door gebed het wel laten om zijn of haar verhaal hier te vertellen.
Een verhaal wat voor diegene heel waardevol en dierbaar is. Het is zijn of haar persoonlijke ervaring met God / Jezus zelf!!!
Wanneer ik zo'n verhaal zou hebben zou ik het niet meer plaatsen uit vrees voor opmerkingen als deze.


Laatst aangepast door
IMKE917
op zondag 2 januari 2011, 21:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 21:59
 
ik zal je hier een mail over sturen zodat het hier niet verder offtopic raakt.
als de rest die mijn posting onkies vinden dat ook via mail naar mij willen doen, kan het topic verder ontopic blijven.

oke?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 22:01
 
Ik heb veel moeite met het "happy de peppy" gehalte,bemoediging is goed maar alleen vragen om positieve verhalen is onrealistisch...........bovendien wordt ik onpasselijk van het aankaarten van het soms hebben van te weinig geloof voor genezing Zieke smiley

Maar goed,on topic......mijn ervaring is nog beter,ik ben kerngezond,hoef niet genezen te wordenKnipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 01:25
 
MARTY909 schreef:
In deze topic kunnen jullie je verhaal kwijt van wat God heeft gedaan naar aanleiding van gebeden, bijvoorbeeld uit de gebedsroom chatkamer.

Het is een bemoediging voor anderen die misschien ook je ziekte heeft en jij getuigen kunt dat het ook voor hen mogelijk is.

Let op, met respect: het gaat om getuigenissen en niet een discussiehoek.

Gods zegen en dank voor jullie getuigenis voor een ieder. Lachende smiley Engeltje smiley


Dan ga ik ook maar reageren....

Zoals sommige van jullie wel weten stotter ik, soms wat meer soms wat minder.

Ongeveer anderhalf jaar geleden ben ik naar een dienst geweest, onderwerp van de bijbelstudie was genezing en staan in geloof. Aan het eind van de morgendienst kwam er een specifieke oproep aan/voor mensen die op uitnodiging van anderen meekwamen om eens een dienst bij te wonen. Ik bleef gewoon zitten, want ik vond het allemaal maar onzin om mijn hand op te steken, maar mijn vriendin stak voor mij haar hand op waarop de spreker zei, dat we dan beide maar naar voren mochten komen.
Goed, eenmaal voor in de zaal, moch je aangeven waarvoor je wou laten bidden. Ik zei dat ik graag genezen wou worden van mijn stotteren, hmm.... ik had zo mijn twijfels ..... We hebben eerst gebeden voor het stotteren, maar blijkbaar merkte de "voor"bidder dat er meer aan de hand was, en kwam met de vraag, heb jij al de mensen die jou ooit hebben gepest wel vergeven ..... grrrr. Nee tuurlijk had ik dat niet, wat een idiote vraag Er kwam nog iemand bij staan, en ik voelde me erg ongemakkelijk worden, waarom zou ik vergeven, dat wat toch iets van mij ?? Waar bemoeiden ze zich mee, bid nou maar gewoon voor mijn stotteren, dan kan ik weer naar mijn plaats, pffff
Er werd mij uitgelegd waarom ik mocht vergeven, ik moest niets nee ik mocht vergeven..... WOW. Ik weet niet hoe lang ik daar voor in de zaal heb gestaan, samen met die vriendin en 2 "voor"bidders, maar ik heb al de mensen die me hebben gepest mogen vergeven in Jezus naam. Wat ik op dat moment voelde, kende ik alleen van het moment dat ik een "wederomgeboren" christen werd en van mijn doop, ik voelde dat de Heilige Geest in mijn lichaam aan het werk was, ik voelde ik voelde mij bevrijd van een jarenlange last, genezing kon beginnen
Of ik nog stotter .... JA, maar, en dat is het wonderbaarlijke, als ik in de dienst wil bidden, omdat de HG mij dit duidelijk maakt, dan ga ik bidden of ik geef mijn getuigenis. En weet je, juist op die momenten STOTTER IK NIET.
Waarom ik dan in het gewone leven nog stotter?? geen idee, maar ik denk dat God daar een reden voor zal hebben. Wat veel belangrijker is, op de momenten dat HIJ zegt dat Hij mij nodig heeft, dan stotter ik niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTY909





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 09:45
 
Geweldige getuigenis! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 10:16
 
Whaow.... Cross, gaaf dat je dit wilde delen!! Thx....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LORETTA033





Berichten: 97

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 10:20
 
...


Dat bedoelde ik dus !!!

Thanx

Aan Hem alle Eer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 15:37
 
CROSSROAD317 schreef:
Dan ga ik ook maar reageren....

Zoals sommige van jullie wel weten stotter ik, soms wat meer soms wat minder.

Ongeveer anderhalf jaar geleden ben ik naar een dienst geweest, onderwerp van de bijbelstudie was genezing en staan in geloof. Aan het eind van de morgendienst kwam er een specifieke oproep aan/voor mensen die op uitnodiging van anderen meekwamen om eens een dienst bij te wonen. Ik bleef gewoon zitten, want ik vond het allemaal maar onzin om mijn hand op te steken, maar mijn vriendin stak voor mij haar hand op waarop de spreker zei, dat we dan beide maar naar voren mochten komen.
Goed, eenmaal voor in de zaal, moch je aangeven waarvoor je wou laten bidden. Ik zei dat ik graag genezen wou worden van mijn stotteren, hmm.... ik had zo mijn twijfels ..... We hebben eerst gebeden voor het stotteren, maar blijkbaar merkte de "voor"bidder dat er meer aan de hand was, en kwam met de vraag, heb jij al de mensen die jou ooit hebben gepest wel vergeven ..... grrrr. Nee tuurlijk had ik dat niet, wat een idiote vraag Er kwam nog iemand bij staan, en ik voelde me erg ongemakkelijk worden, waarom zou ik vergeven, dat wat toch iets van mij ?? Waar bemoeiden ze zich mee, bid nou maar gewoon voor mijn stotteren, dan kan ik weer naar mijn plaats, pffff
Er werd mij uitgelegd waarom ik mocht vergeven, ik moest niets nee ik mocht vergeven..... WOW. Ik weet niet hoe lang ik daar voor in de zaal heb gestaan, samen met die vriendin en 2 "voor"bidders, maar ik heb al de mensen die me hebben gepest mogen vergeven in Jezus naam. Wat ik op dat moment voelde, kende ik alleen van het moment dat ik een "wederomgeboren" christen werd en van mijn doop, ik voelde dat de Heilige Geest in mijn lichaam aan het werk was, ik voelde ik voelde mij bevrijd van een jarenlange last, genezing kon beginnen
Of ik nog stotter .... JA, maar, en dat is het wonderbaarlijke, als ik in de dienst wil bidden, omdat de HG mij dit duidelijk maakt, dan ga ik bidden of ik geef mijn getuigenis. En weet je, juist op die momenten STOTTER IK NIET.
Waarom ik dan in het gewone leven nog stotter?? geen idee, maar ik denk dat God daar een reden voor zal hebben. Wat veel belangrijker is, op de momenten dat HIJ zegt dat Hij mij nodig heeft, dan stotter ik niet.

Mooi Cross !!
Weet je... ik heb veel van jou geleerd... juist door je stotteren... ik denk dat je een voorbeeld bent voor velen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTY909





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 22:07
 
LORETTA033 schreef:
...


Dat bedoelde ik dus !!!

Thanx

Aan Hem alle Eer

Ja Jezus is onveranderd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 22:45
 
CROSSROAD317 schreef:
Dan ga ik ook maar reageren....

Zoals sommige van jullie wel weten stotter ik, soms wat meer soms wat minder.

Ongeveer anderhalf jaar geleden ben ik naar een dienst geweest, onderwerp van de bijbelstudie was genezing en staan in geloof. Aan het eind van de morgendienst kwam er een specifieke oproep aan/voor mensen die op uitnodiging van anderen meekwamen om eens een dienst bij te wonen. Ik bleef gewoon zitten, want ik vond het allemaal maar onzin om mijn hand op te steken, maar mijn vriendin stak voor mij haar hand op waarop de spreker zei, dat we dan beide maar naar voren mochten komen.
Goed, eenmaal voor in de zaal, moch je aangeven waarvoor je wou laten bidden. Ik zei dat ik graag genezen wou worden van mijn stotteren, hmm.... ik had zo mijn twijfels ..... We hebben eerst gebeden voor het stotteren, maar blijkbaar merkte de "voor"bidder dat er meer aan de hand was, en kwam met de vraag, heb jij al de mensen die jou ooit hebben gepest wel vergeven ..... grrrr. Nee tuurlijk had ik dat niet, wat een idiote vraag Er kwam nog iemand bij staan, en ik voelde me erg ongemakkelijk worden, waarom zou ik vergeven, dat wat toch iets van mij ?? Waar bemoeiden ze zich mee, bid nou maar gewoon voor mijn stotteren, dan kan ik weer naar mijn plaats, pffff
Er werd mij uitgelegd waarom ik mocht vergeven, ik moest niets nee ik mocht vergeven..... WOW. Ik weet niet hoe lang ik daar voor in de zaal heb gestaan, samen met die vriendin en 2 "voor"bidders, maar ik heb al de mensen die me hebben gepest mogen vergeven in Jezus naam. Wat ik op dat moment voelde, kende ik alleen van het moment dat ik een "wederomgeboren" christen werd en van mijn doop, ik voelde dat de Heilige Geest in mijn lichaam aan het werk was, ik voelde ik voelde mij bevrijd van een jarenlange last, genezing kon beginnen
Of ik nog stotter .... JA, maar, en dat is het wonderbaarlijke, als ik in de dienst wil bidden, omdat de HG mij dit duidelijk maakt, dan ga ik bidden of ik geef mijn getuigenis. En weet je, juist op die momenten STOTTER IK NIET.
Waarom ik dan in het gewone leven nog stotter?? geen idee, maar ik denk dat God daar een reden voor zal hebben. Wat veel belangrijker is, op de momenten dat HIJ zegt dat Hij mij nodig heeft, dan stotter ik niet.


Kijk Cross.. dat is nu precies wat bedoeld wordt met een getuigenis. Mijn complimenten voor je vrijmoedigheid!


Laatst aangepast door
LISA610
op zaterdag 12 februari 2011, 22:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLIE400





Berichten: 146

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 01:32
 
2 keer meegedaan met bidden en vasten en alletwee de keren gebeden voor het werk en meer Christenen op het werk.
3 weken geleden heeft mijn teamcoordinator haar hart aan jezus gegeven in de kerk.
Byzondere daaraan is vind ik dat ze halfjaar ervoor nog in een wicca wereldje zat.
Tevens nieuw meisje aangenomen paar weken terug en in haar eerste mail naar werk over het rooster stond de vraag of ze niet te vaak op zondag hoefde te werken want ze wil dan graag naar de kerk.
God is goed.

Gr Willie
P.S
Zijn wel meer dingen gebeurd na die dagen van bidden en vasten maar dit ligt nogal in prive sfeer
maar kan vertellen dat daar een paar rechtstreekse verhoringen tussen zitten
En tja nee bij mij word ook niet alles verhoort
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 08:09
 
Tevens nieuw meisje aangenomen paar weken terug en in haar eerste mail naar werk over het rooster stond de vraag of ze niet te vaak op zondag hoefde te werken want ze wil dan graag naar de kerk.

Wil iedereen niet het liefst op zondag vrij? Zo'n vraag zou op mijn werk toch wel tot veel gekissebis zorgen christelijk of niet...........
Je kan je dienst zo krijgen dat je de moelijkheid hebt om naar de kerk te gaan maar vrij??????? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTY909





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 08:19
 
WILLEMIJN232 schreef:
Tevens nieuw meisje aangenomen paar weken terug en in haar eerste mail naar werk over het rooster stond de vraag of ze niet te vaak op zondag hoefde te werken want ze wil dan graag naar de kerk.

Wil iedereen niet het liefst op zondag vrij? Zo'n vraag zou op mijn werk toch wel tot veel gekissebis zorgen christelijk of niet...........
Je kan je dienst zo krijgen dat je de moelijkheid hebt om naar de kerk te gaan maar vrij??????? Verraste, verbaasde smiley

Het zou kunnen dat die in een ziekenhuis of in verzorging werkt toch?

Fantastische getuigenissen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTY909





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 08:27
 
Heb vorige week gebeden voor iemand die van roken af wilde. Na het gebed merkte ze dat dr longen net meer lucht kregen zeg maar... de volgende dag kon ze sigaretten lucht niet verdragen op t werk. Ze heeft sindsdien geen sigaret meer gerookt. Ze is genezen in Jezus naam!
Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 09:10
 
MARTY909 schreef:
Het zou kunnen dat die in een ziekenhuis of in verzorging werkt toch?

Fantastische getuigenissen.

Juist in deze sector moet je geregeld op zondag werken. Niettemin kunnen ze er qua planning wel rekening mee houden dat je op z'n minst 1x naar de kerk kunt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VANDAM845





Berichten: 56

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 09:25
 
Lachende smiley ja dat klopt bij god werkt het gelijk en blijft het de bijbel spreekt ook niet dat het langzaam gaat,mooie getuigenis marty ben nog steeds rookvrij. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 11:04
 
JOSINA022 schreef:
Juist in deze sector moet je geregeld op zondag werken. Niettemin kunnen ze er qua planning wel rekening mee houden dat je op z'n minst 1x naar de kerk kunt.



Het ging mij om de opmerking dat je een mailtje rondstuurt met de vraag of je zo min mogelijk op zondag mag werken............en dat men dat dan ook nog nobel vind...... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MADELIEF469





Berichten: 86

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 09:40
 
up
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 15:12
 
WILLEMIJN232 schreef:
Het ging mij om de opmerking dat je een mailtje rondstuurt met de vraag of je zo min mogelijk op zondag mag werken............en dat men dat dan ook nog nobel vind...... Verraste, verbaasde smiley

Idd, dat bedoel ik, min of meer, ook. Wanneer je op een baan solliciteert waarvan je weet dat je dan 's zondags moet werken en je wilt dat juist zo min mogelijk, waarom solliciteer je dan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2