ChristianMatch
 


Forum

Privacy op CM is niet gegarandeerd
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 11:01
 
Hoi Marijan,

Wij maken geen reclame met het forum zelf, uiteraard wel met onze website.
verder is dit een datingsite. De meeste leden melden zich aan om de liefde te vinden. Hoe meer leden we dus hebben, hoe groter de kans is dat onze leden hierin slagen. Dat is natuurlijk het hoofddoel van ChristianMatch. Vandaar mijn opmerking.

Dan je vraag over het opschonen: ik kan geregeld met de bezem door het forum gaan, maar ik kan niet alles blijven verwijderen.
Maar vergis je niet: iemand moet heel veel moeite doen om over tien jaar jouw berichten terug te vinden. Met andere woorden, je moet iemand jouw gebruikersnaam geven om dit te kunnen bewerkstelligen. Zolang je deze voor jezelf houdt is er niets aan de hand en stuit niemand over jaren toevallig op jouw berichten. Het is uberhaupt al knap om mensen aan een gebruikersnaam en manier van schrijven te herkennen, helemaal over jaren.

Ik hoop dat ik hiermee een klein beetje van je angst heb kunnen wegnemen.

Veel plezier verder!

MARIJAN072 schreef:
Wat vind ik dit ontzettend jammer. ‘k Heb nog wel een paar vragen, ik hoop/verwacht dat jullie hier op ingaan.
Jullie gaan toch alsjeblieft geen reclame maken met het forum, bijv. door links op andere sites te plaatsen? Helaas hebben jullie – mochten jullie gaan vermelden dat het een openbaar forum is – die mogelijkheid wel. Daar zou ik absoluut niet blij mee zijn. Dan stop ik namelijk liever gisteren nog, dan vandaag, met schrijven. Het zinnetje ‘meer leden, dus meer kansen’ (hoezo kansen Smiley die vol vragen zit ) doet me dus echt helemaal niks.
Ook zou ik jullie willen vragen, om regelmatig topics te verwijderen, ik vind het niet prettig dat mensen over 10 jaar nog kunnen lezen wat ik geschreven heb. Als een topic bijv. 3 maanden stil ligt, zou het van mij best verwijderd mogen worden. Dat kan zelfs pijnlijke situaties voorkomen. Een voorbeeld; iemand schrijft op het forum dat hij/zij helemaal verliefd is op iemand, vervolgens krijgen zij een relatie, na een poosje stopt de relatie, enz. Leuk hoor, om dat een paar jaar later nog te kunnen lezen op het wereldwijde web. Twijfelende smiley Mensen schrijven toch vaak persoonlijke dingen, dat is juist ook het mooie van een (gesloten) forum.

Het mag duidelijk zijn, ik ben absoluut niet blij met de keus van CM. Andere chr. datingsites maken deze keuze niet. Ik, al langer dan een jaar lid, heb er overigens niet mee ingestemd dat mijn stukjes (helaas al geplaatst) buiten CM om gelezen mogen worden. Het heeft lang geduurd, voordat ik dit in de gaten had. Wel goed en heel erg nodig, dat er nu richting nieuwe leden meer duidelijkheid komt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 13:07
 
MIEKE364 schreef:
Ik vind het werkelijk niet te geloven dat dit antwoord je serieus is, Judith. Dit is toch geen manier om te reageren op een klacht van dit formaat.
Dit forum is openbaar voor de leden van deze site maar niet voor alle Nederlandse internetgebruikers inclusief linken van hier tot Tokio! Dat is wat gesuggereerd wordt als je gaat deelnemen op deze site.
De argumentatie dat deze 'openbaarheid' de kansen vergroot op een potentiële partner vind ik een misvatting. Alsof je op cm gaat om via het forum te willen werven uit alle internetgebruikers, dat kan je toch niet menen, Judith. Waar zie je ons voor aan?!
Voorts zie ik het eerder als een tegenargument lid te worden van cm als je via links op dit forum bent beland; zo wordt er dus omgegaan met je postings! Je privacy wordt ruimschoots geschonden.
En dat heeft niets te maken met het openbaar maken van je persoonsgegevens. Daar waarschuwen jullie ruimschoots voor, overigens.
Maar dit, de openbaarheid van dit forum via meerdere links via google, is regelrecht misbruik maken van het vertrouwen van de leden en een grove schending van onze privacy.
Het is hetzelfde als wanneer je met een groep vrienden bij iemand thuis gesprekken voert en een microfoon rond laat gaan die aangesloten is op een geluidsdrager die buiten op de stoep staat!Ik vind dat dit forum afgeschermd moet worden voor anderen om te lezen dan ingelogde, betalende leden van cm.


een heel duidelijke vergelijking, mieke,
maar ik heb nog geen antwoord op je opmerking kunnen vinden,
heb ik die over het hoofd gezien misschien?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 13:43
 
Jongens het lijkt me duidelijk: wees je ervan bewust dat iedereen kan meekijken op t forum, ook mensen van buiten CM. Zorg er dus voor dat je niet meteen te herkennen bent (door je foto af te schermen voor mensen die niet ingelogd zijn). Zet geen dingen op het forum waar je je voor schaamt of die te privé zijn om ze in het openbaar te delen.

Verder kan ik me er eigenlijk niet druk over maken. Als iemand mij zou herkennen aan mijn schrijfstijl dan betekent dat dus dat het iemand is die mij kent... nou en? Maar goed, ik zit dan ook niet in een positie waarin ik iets zou willen en moeten verbergen.

Voor degenen waar dat wel voor geldt is het dus goed te weten dat ze extra voorzichtig moeten zijn. Kijk en da's dan weer niet leuk voor hen.. in die zin begrijp ik wel waarom er een punt van gemaakt wordt. Maar het is zoals het is, dus laten we daar dan maar rekening mee houden voor zover dat nodig is. Wel een reden temeer om te vragen of wel vooral op een respectvolle manier op elkaars bijdragen kunnen reageren.. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 13:52
 
MIEKE364 schreef:
Het is hetzelfde als wanneer je met een groep vrienden bij iemand thuis gesprekken voert en een microfoon rond laat gaan die aangesloten is op een geluidsdrager die buiten op de stoep staat!
Ik vind dat dit forum afgeschermd moet worden voor anderen om te lezen dan ingelogde, betalende leden van cm.

Daar kan ik het niet mee eens zijn. We hebben op ChristianMatch duizenden leden, die leden ken je niet allemaal, dat kan ook niet. Zij kunnen alles zien en lezen, met foto erbij.
Duizenden onbekenden passen bij mij niet in mijn huiskamer, in die zin is het forum al niet prive. Het is fijn dat het forum voor jullie intiem voelt, maar het blijft een publiekelijk iets.

Verder wil ik je verwijzen naar bovenstaande posts. Begrijp me niet verkeerd: vind het vervelend voor jullie dat het zo onprettig voelt, maar dit is hoe het is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 14:00
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Daar kan ik het niet mee eens zijn. We hebben op ChristianMatch duizenden leden, die leden ken je niet allemaal, dat kan ook niet. Zij kunnen alles zien en lezen, met foto erbij.
Duizenden onbekenden passen bij mij niet in mijn huiskamer, in die zin is het forum al niet prive. Het is fijn dat het forum voor jullie intiem voelt, maar het blijft een publiekelijk iets.

Verder wil ik je verwijzen naar bovenstaande posts. Begrijp me niet verkeerd: vind het vervelend voor jullie dat het zo onprettig voelt, maar dit is hoe het is.

Is het niet je eerste prioriteit de leden die je hebt zolang mogelijk tevreden te houden?Ik kom uit de handel en weet uit ervaring dat je vaste "klanten" goud waard zijn,het aantrekken van nieuwe kandidaten op deze wijze kost je juist de mensen die het forum draaiende houden met als gevolg dat je weer nieuwe leden moet werven........kosten moet maken......en het cirkeltje is weer rond......
Een besloten forum heeft een grotere aantrekkingskracht dan een open forum......denk ik.......misschien eens een enquete tegenaan gooien? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 14:14
 
ik denk dat de afgelopen nacht bewezen heeft de openbaarheid van het forum te heroverwegen. iets in de richting van:

wil je, als buitenstaander rondkijken? neem een profieltje van b.v. 3 dagen om rond te kijken. bevalt het je, ga dan verder met een proefabbo van 2 weken. dat scheelt denk ik een hoop heibel (en eventueel werk voor de Redactie).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 14:30
 
GRIFFIN748 schreef:
ik denk dat de afgelopen nacht bewezen heeft de openbaarheid van het forum te heroverwegen. iets in de richting van:

wil je, als buitenstaander rondkijken? neem een profieltje van b.v. 3 dagen om rond te kijken. bevalt het je, ga dan verder met een proefabbo van 2 weken. dat scheelt denk ik een hoop heibel (en eventueel werk voor de Redactie).

Wou net voorstellen griffin dat jij de nachtploeg zou moeten worden...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 14:32
 
LEONARD480 schreef:
Wou net voorstellen griffin dat jij de nachtploeg zou moeten worden...

echt niet!! daar slaapt mijn bed veel te lekker voor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 14:32
 
GRIFFIN748 schreef:
ik denk dat de afgelopen nacht bewezen heeft de openbaarheid van het forum te heroverwegen. iets in de richting van:

wil je, als buitenstaander rondkijken? neem een profieltje van b.v. 3 dagen om rond te kijken. bevalt het je, ga dan verder met een proefabbo van 2 weken. dat scheelt denk ik een hoop heibel (en eventueel werk voor de Redactie).

Zou best wel eens een hele goede optie kunnen zijn Griffin... Aan de andere kant moeten dingen zoals afgelopen nacht eigenlijk gewoon niet gebeuren Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 14:34
 
LISA610 schreef:
Zou best wel eens een hele goede optie kunnen zijn Griffin... Aan de andere kant moeten dingen zoals afgelopen nacht eigenlijk gewoon niet gebeuren Knipoog smiley

ben ik met je eens. maar zoals we gemerkt hebben zitten hier nog wel eens 'simpele zielen' als proeflid...en volgens mij scheelt het een boel werk of je nou van 3 dagen iemands 'rommel' moet opruimen of van 2 weken...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 14:35
 
GRIFFIN748 schreef:
echt niet!! daar slaapt mijn bed veel te lekker voor.

He, wat jammer Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 14:36
 
LISA610 schreef:
Zou best wel eens een hele goede optie kunnen zijn Griffin... Aan de andere kant moeten dingen zoals afgelopen nacht eigenlijk gewoon niet gebeuren Knipoog smiley

Helemaal mee eens Lisa ...had ook stilletjes wel gehoopt op een nachtploeg....dus wie meld zich aan bij provident Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 14:57
 
GRIFFIN748 schreef:
ben ik met je eens. maar zoals we gemerkt hebben zitten hier nog wel eens 'simpele zielen' als proeflid...en volgens mij scheelt het een boel werk of je nou van 3 dagen iemands 'rommel' moet opruimen of van 2 weken...

Die simpele ziel is al eens eerder (proef)lid geweest ..... dat maakt het nog erger Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 14:58
 
CROSSROAD317 schreef:
Die simpele ziel is al eens eerder (proef)lid geweest ..... dat maakt het nog erger Twijfelende smiley

nou Juud, dat wordt dus oppassen geblazen, de komende tijd.

daar gaat je nachtrust...


Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op woensdag 16 februari 2011, 20:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 15:18
 
Let op: dit forum is openbaar. Niet-leden kunnen meelezen. Om je privacy te waarborgen kun je bij profielinstellingen instellen dat je foto afgeschermd wordt voor niet-leden.





Dat staat bovenin als je wilt reageren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AARTJE289





Berichten: 87

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 15:53
 
MARISKA601 schreef:
Let op: dit forum is openbaar. Niet-leden kunnen meelezen. Om je privacy te waarborgen kun je bij profielinstellingen instellen dat je foto afgeschermd wordt voor niet-leden.





Dat staat bovenin als je wilt reageren.


Een foto van mij is hier niet aanwezig,geen enkele behoefte aan.

Dat staat mij dus tegen om oprecht te reageren.
Weet dus al al heel lang van deze site.
Jammer!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AARTJE289





Berichten: 87

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 15:53
 
MARISKA601 schreef:
Let op: dit forum is openbaar. Niet-leden kunnen meelezen. Om je privacy te waarborgen kun je bij profielinstellingen instellen dat je foto afgeschermd wordt voor niet-leden.





Dat staat bovenin als je wilt reageren.


dubbel geplaatst Verlegen lachende smiley


Laatst aangepast door
AARTJE289
op donderdag 17 februari 2011, 06:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 16:39
 
GRIFFIN748 schreef:
ben ik met je eens. maar zoals we gemerkt hebben zitten hier nog wel eens 'simpele zielen' als proeflid...en volgens mij scheelt het een boel werk of je nou van 3 dagen iemands 'rommel' moet opruimen of van 2 weken...

Misschien moeten ze dan alleen de betalende leden laten schrijven op t forum. Is natuurlijk niet echt aardig tegenover de proefleden, maar t voorkomt wel dat iemand ff twee weken de kans grijpt om een hoop onenigheid te veroorzaken... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAR907





Berichten: 1391

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 20:23
 
LISA610 schreef:
Misschien moeten ze dan alleen de betalende leden laten schrijven op t forum. Is natuurlijk niet echt aardig tegenover de proefleden, maar t voorkomt wel dat iemand ff twee weken de kans grijpt om een hoop onenigheid te veroorzaken... Knipoog smiley

een beheerder hoort dagelijks de boel in de gaten te houden, juist op een forum...
Anders krijg deze toestanden... Boze smiley

Ik had nachtdienst maar heb met verbazing zitten te kijken wat er die tijd mogelijk is om een forum te verzieken...
Terwijl de signalen duidelijk waren voor een beheerder....


Laatst aangepast door
MAR907
op woensdag 16 februari 2011, 20:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 21:04
 
MAR907 schreef:
een beheerder hoort dagelijks de boel in de gaten te houden, juist op een forum...
Anders krijg deze toestanden... Boze smiley

Ik had nachtdienst maar heb met verbazing zitten te kijken wat er die tijd mogelijk is om een forum te verzieken...
Terwijl de signalen duidelijk waren voor een beheerder....

Blijkbaar lag de beheerder midden in de nacht heerlijk te slapen.. en da's haar ook gegund. Vanmorgen heeft ze heel hard gewerkt om de voel weer op te schonen en ook dat is haar gelukt. Laten we het daar wat t verhaal van gister betreft maar bij laten. Het is weg, hij is weg.. en nu is t dus tijd om dat verhaal af te sluiten en op de juiste manier weer verder te gaan Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 23:30
 
JUIST...helemaal mee eens.....
Over...uit...en verder gaan!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 17:58
 
GRIFFIN748 schreef:
echt niet!! daar slaapt mijn bed veel te lekker voor.
je bed slaapt altijd wel daar heeft tie geen "loge"voor nodig Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 10:34
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Hoi Marijan,

Wij maken geen reclame met het forum zelf, uiteraard wel met onze website.
verder is dit een datingsite. De meeste leden melden zich aan om de liefde te vinden. Hoe meer leden we dus hebben, hoe groter de kans is dat onze leden hierin slagen. Dat is natuurlijk het hoofddoel van ChristianMatch. Vandaar mijn opmerking.

Dan je vraag over het opschonen: ik kan geregeld met de bezem door het forum gaan, maar ik kan niet alles blijven verwijderen.
Maar vergis je niet: iemand moet heel veel moeite doen om over tien jaar jouw berichten terug te vinden. Met andere woorden, je moet iemand jouw gebruikersnaam geven om dit te kunnen bewerkstelligen. Zolang je deze voor jezelf houdt is er niets aan de hand en stuit niemand over jaren toevallig op jouw berichten. Het is uberhaupt al knap om mensen aan een gebruikersnaam en manier van schrijven te herkennen, helemaal over jaren.

Ik hoop dat ik hiermee een klein beetje van je angst heb kunnen wegnemen.

Veel plezier verder!

Bedankt voor je reactie, Judith. 't Is duidelijk(er) nu.

Groet,
Marijan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JAN786





Berichten: 69

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 11:40
 
Ik snap de hele discussie niet zo...
Je weet dat op een openbaar forum iedereen mee kan lezen en kijken. Daarvoor is internet ook ontworpen. Wil je niet dat andere mensen daar achter komen dan moet je die dingen niet publiceren of gewoon mensen mailen...

Ik schrijf hier gewoon geen dingen op die anderen niet hoeven te weten.
Soms kun je er ook voor kiezen om tere dingen wel te beschrijven dat doe ik ook wel eens. Maar dan heb ik er ook vrede mee dat anderen dat ook kunnen lezen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 13:26
 
JAN786 schreef:
Ik snap de hele discussie niet zo...
Je weet dat op een openbaar forum iedereen mee kan lezen en kijken. Daarvoor is internet ook ontworpen. Wil je niet dat andere mensen daar achter komen dan moet je die dingen niet publiceren of gewoon mensen mailen...

Ik schrijf hier gewoon geen dingen op die anderen niet hoeven te weten.
Soms kun je er ook voor kiezen om tere dingen wel te beschrijven dat doe ik ook wel eens. Maar dan heb ik er ook vrede mee dat anderen dat ook kunnen lezen.


Is dat zo Jan ....het internet die nu kennen is ontworpen door de defensie van Amerika en later door ontwikkeld en de plannenmakers hadden daar andere bedoelingen mee
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: donderdag 3 maart 2011, 15:43
 
LEONARD480 schreef:
Is dat zo Jan ....het internet die nu kennen is ontworpen door de defensie van Amerika en later door ontwikkeld en de plannenmakers hadden daar andere bedoelingen mee


Is ongetwijfeld waar. De magnetron is ontwikkeld om in militaire duikboten toch te kunnen koken en GPS om onbemande raketten met atoomlading precies naar het doel te kunnen sturen.

Maar we gebruiken de magnetron, GPS en het Internet nu voor heel andere dingen. Dan mag je daar toch wel eens kritisch naar kijken.

Thomas, militaire uitvindingen hebben, vreedzaam gebruikt, vaak een heel andere toepassing.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 3 maart 2011, 16:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: donderdag 3 maart 2011, 18:39
 
THOMAS968 schreef:


Is ongetwijfeld waar. De magnetron is ontwikkeld om in militaire duikboten toch te kunnen koken en GPS om onbemande raketten met atoomlading precies naar het doel te kunnen sturen.

Maar we gebruiken de magnetron, GPS en het Internet nu voor heel andere dingen. Dan mag je daar toch wel eens kritisch naar kijken.

Thomas, militaire uitvindingen hebben, vreedzaam gebruikt, vaak een heel andere toepassing.



Ben ook even aan het nadenken ....geslagen en begrijp wel dat het voor sommige een moeilijk en teer onderwerp is de openheid van CM forum.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: donderdag 3 maart 2011, 22:48
 
LEONARD480 schreef:
Ben ook even aan het nadenken ....geslagen en begrijp wel dat het voor sommige een moeilijk en teer onderwerp is de openheid van CM forum.



ja.......errugh he? Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 13:19
 
VISSER278 schreef:
ja.......errugh he? Huilende smiley, smiley in tranen


Voor sommige wel Visser ..gelijk een vraag aan je Visser ...is de naam direct verbonden aan jou en zo ja ....zijn we in de verte nog familie met een familie wapen....ha ha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 17:11
 
LEONARD480 schreef:
Voor sommige wel Visser ..gelijk een vraag aan je Visser ...is de naam direct verbonden aan jou en zo ja ....zijn we in de verte nog familie met een familie wapen....ha ha

Je bedoelt de naam Visser?
Nee, heeft alleen te maken met m'n hobby.
Ach ja....als het beesie maar een naam heeft, toch? Lachende smiley
Maar aan de andere kant: Best wel jammer eigenlijk..........m'n hart zou opspringen van blijdschat!!!!!!
Wat betreft mn familiewapen .......'k zou niet weten hoe die eruit ziet.
Ben niet zo voor wapens, geef mij maar VREDE.
En al die losse flodders ....mwah Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
VISSER278
op zaterdag 5 maart 2011, 17:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Pagina 4 van 5