ChristianMatch
 


Forum

Zeilen 6 augustus Loosdrechtse plassen
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 23:01
 
ESTHNA266 schreef:
Dit staat er ook bij vermeld.... en daar is dus iedereen over gevallen...

En als nieuw lid kan je niet ruiken dat dit een gevoelig punt is...
Heb als spijt van mijn lidmaatschap hier. Kennelijk zitten hier alleen maar mensen die anderen bekritiseren. Dit is niet de enige topic waarin dit mij opvalt...

Erg jammer.... zou van mede christenen wat minder gezeur en gezanik verwachten, maar zoals zo vaak blijkt dat het ook maar mensen zijn...

Waarom reageer je ergens op als het toch niet je interesse heeft??

9 van de 10 reacties hierboven zijn uiting van frustraties... waarom??

Als jij niet met andere mensen van een andere site in aanraking wil komen dan hoef je niet te reageren en al helemaal niet naar het uitje toe te gaan...
Maak het de ander nou niet onmogelijk om wel te reageren (en gezien te worden) die wel mee wil en er geen bezwaar tegen heeft of het juist erg waardeerd...

Er zijn wel tig uitjes waar ik geen interesse in heb... ik ga daar toch ook niet (negatief) op reageren? Ik laat het voor wat het is. Laat die ander doen wat hij/ zij leuk vind...
Tjonge, wat een kattige opmerkingen weer....had je een andere reactie verwacht dan? Mensen staan hier echt niet te springen om zomaar dingen opgedrongen te krijgen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 23:07
 
Ik kan als voorbeeld noemen...

stel je ex is lid van een andere site...
ik zou geen behoefte hebben om hem tegen te komen bij een gemengd uitje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIAANTJE026





Berichten: 40

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juli 2011, 06:57
 
Toch jammer dat er zo VRESELIJK negatief gereageerd word.
Wat mij betreft mag dit topic gesloten worden en krijg al aardig spijt hier lid te zijn geworden.
Als je niet mee wilt met een uitje reageer dan gewoon NIET.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juli 2011, 17:57
 
MARISKA601 schreef:
Ik kan als voorbeeld noemen...

stel je ex is lid van een andere site...
ik zou geen behoefte hebben om hem tegen te komen bij een gemengd uitje.

Stel dat je een vakantie boekt en je ex zit toevallig ook bij dat gezelschap?
Waar gaat het nu toch eigenlijk om? Lijtk het je niet ga je niet mee en hoef je ook niet te reageren.....Lijkt het je leuk geef je gezellig op....
Maar het is wel flauw om er steeds opmerkingen over te maken......één keer zeggen dat je het er niet mee eens bent is toch meer dan voldoende?
Laat het niet ontaarden in kinderachtig geneuzel zou ik zeggen.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ESTHNA266





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juli 2011, 20:31
 
CHATULIEM619 schreef:
Tjonge, wat een kattige opmerkingen weer....had je een andere reactie verwacht dan? Mensen staan hier echt niet te springen om zomaar dingen opgedrongen te krijgen.

Ik dring niemand hier iets op maar krijg wel allerlei rottige reacties op mijn dak. Daar vraag ik toch ook niet om? Maar moet het wel "aanhoren" krijg het wel opgedrongen. Als ik de reacties niet lees weet ik ook niet of er wel iemand is die nog mee wil...

Zoals al eerder gezegd ben ik nieuw hier en kan niet ruiken dat het kennelijk niet gewenst is om ook andere christelijke singles te ontmoeten...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ESTHNA266





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juli 2011, 20:33
 
WILLEMIJN232 schreef:
Stel dat je een vakantie boekt en je ex zit toevallig ook bij dat gezelschap?
Waar gaat het nu toch eigenlijk om? Lijtk het je niet ga je niet mee en hoef je ook niet te reageren.....Lijkt het je leuk geef je gezellig op....
Maar het is wel flauw om er steeds opmerkingen over te maken......één keer zeggen dat je het er niet mee eens bent is toch meer dan voldoende?
Laat het niet ontaarden in kinderachtig geneuzel zou ik zeggen.....


jammer hier hebben ze geen duim emoticons... anders had ik hier een rijtje geplaatst
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juli 2011, 18:51
 
Kon de verleiding die op me afkwam niet meer weerstaan, om weer te gaan schrijven. Wat een hoop discussie op een oogwaarschijnlijk onbenullig onderwerp. Naar mijn weten moet het geen verschil maken op welke christelijke datingsite’s christenen actief zijn..en om daar gelijk met de nodige krachtaal te reageren verbaasd mij ten zeerste.
Er gaat een gezegde op deze site dat Scandinavië al begint boven Zwolle en na vele aarzelingen begint bij mij het besef door te dringen, dat er een vorm van gelijkheid is te bespeuren in deze opmerking. Misschien is zeilen boven deze landgrens een andere bezigheid .. al dan niet voorzien met pijl en boog.
Misschien heeft dat het iets met de Vikingen te maken, of een andere invloedssfeer?
Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juli 2011, 21:24
 
Ik heb dit topic al een tijdje zitten volgen en kan het toch niet laten om te reageren (ook al ga ik niet mee).

Ik verbaas me nl over sommige reacties! Er wordt meteen gezegd dat het ook een uitje is op een andere datingsite, wat ik niet vreemd vind als de organisator op meerdere sites lid is.
Dus als er mensen zijn die daar moeite mee hebben gaan ze toch niet mee!

Als je een ex (zonder relatie) hebt, bestaat er sowieso een kans dat je die tegen kan komen op een datingsite. Maar dat kan natuurlijk ook bij andere gelegenheden... en ik vind dat anderen geen dupe hoeven te zijn van dat iemand bang is om zijn/haar ex tegen te komen en daarom maar geen gecombineerd uitje te organieseren.

Ik zie het probleem niet zo, je kent toch ook niet alle mensen die op cm zitten?

Voor degene die wel hopen te gaan: veel plezier!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 13:11
 
ESTHNA266 schreef:
Dit staat er ook bij vermeld.... en daar is dus iedereen over gevallen...

En als nieuw lid kan je niet ruiken dat dit een gevoelig punt is...
Heb als spijt van mijn lidmaatschap hier. Kennelijk zitten hier alleen maar mensen die anderen bekritiseren. Dit is niet de enige topic waarin dit mij opvalt...

Erg jammer.... zou van mede christenen wat minder gezeur en gezanik verwachten, maar zoals zo vaak blijkt dat het ook maar mensen zijn...

Waarom reageer je ergens op als het toch niet je interesse heeft??

9 van de 10 reacties hierboven zijn uiting van frustraties... waarom??

Als jij niet met andere mensen van een andere site in aanraking wil komen dan hoef je niet te reageren en al helemaal niet naar het uitje toe te gaan...
Maak het de ander nou niet onmogelijk om wel te reageren (en gezien te worden) die wel mee wil en er geen bezwaar tegen heeft of het juist erg waardeerd...

Er zijn wel tig uitjes waar ik geen interesse in heb... ik ga daar toch ook niet (negatief) op reageren? Ik laat het voor wat het is. Laat die ander doen wat hij/ zij leuk vind...

Als ik in aanraking wil komen met mensen van een andere site, dan hoeft dat niet via CM te lopen. Dan wordt ik gewoon lid van die andere site. En blijkbaar geldt dat voor meer mensen hier. Sorry Estna, ik begrijp dat je nieuw bent hier en dat je dus niet kon weten dat er zo gereageerd zou worden. Dit soort dingen is in het verleden al eerder aan de orde geweest en toen is ook duidelijk uitgesproken dat de mensen hier geen behoefte hebben aan "reclame" voor uitjes van andere datingsites. Het is vervelend dat jij dat nu allemaal over je heen krijgt, maar wellicht kun je dat beter plaatsen als je weet dat dit allemaal al eerder is gebeurd. Eigenlijk vind ik het wel sneu voor je dat je intiatief nu een beetje in het water valt op CM, want volgens mij heb je nog van niemand gehoord dat hij of zij wel mee wil (tenzij ze jou persoonlijk gemaild hebben dat ze mee gaan). Tja en da's de bedoeling natuurlijk ook niet. Als mensen zich geroepen voelen om mee te gaan, moeten ze zich vooral niet laten weerhouden door alle negatieve reacties op het initiatief. Per slot van rekening is een dagje zeilen ontzettend leuk, dus als je wel wilt: ga dan lekker mee! En laten we de discussie over het feit dat het eigenlijk een FF uitje is nu maar sluiten, want daar is volgens mij wel genoeg over gezegd. Estna zal het vast nooooooooit meer doen Knipoog smiley . Wie zeilen wil: heel veel plezier. Ik heb mijn kids die dag, dus ik kan niet mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 13:35
 
LISA610 schreef:
Dit soort dingen is in het verleden al eerder aan de orde geweest en toen is ook duidelijk uitgesproken dat de mensen hier geen behoefte hebben aan "reclame" voor uitjes van andere datingsites.


Volgens mij zijn er maar een paar mensen die daar geen behoefte aan hebben ... Alleen, die zijn zo uitgesproken in hun mening daarover, dat er geen enkele ruimte is voor anders denkenden ...

Ik zou van Judith wel eens willen weten of het is toegestaan om een uitje te organiseren, als je, en op CM- en op een andere site staat, en op beide sites aangeeft dat je een uitje organiseert ...

Want hoe ik erover denk moet niet bepalend zijn voor het wel of niet plaatsen van een uitnogiging voor een uitje of activiteit ...
Het is nog steeds, volgens mij dan, aan de organisator van de activiteit of het uitje, wie hij of zij wil uitnodigen, ook al is dat op meerdere sites ... En wil je alleen maar naar activiteiten of uitjes met CM leden, dan sla je die andere maar over ... Keuze genoeg lijkt me zo ...

Wanneer organiseer je weer een (CM) uitje met Jasmyn ?? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 14:29
 
LISA610 schreef:
Als ik in aanraking wil komen met mensen van een andere site, dan hoeft dat niet via CM te lopen. Dan wordt ik gewoon lid van die andere site. En blijkbaar geldt dat voor meer mensen hier. Sorry Estna, ik begrijp dat je nieuw bent hier en dat je dus niet kon weten dat er zo gereageerd zou worden. Dit soort dingen is in het verleden al eerder aan de orde geweest en toen is ook duidelijk uitgesproken dat de mensen hier geen behoefte hebben aan "reclame" voor uitjes van andere datingsites. Het is vervelend dat jij dat nu allemaal over je heen krijgt, maar wellicht kun je dat beter plaatsen als je weet dat dit allemaal al eerder is gebeurd. Eigenlijk vind ik het wel sneu voor je dat je intiatief nu een beetje in het water valt op CM, want volgens mij heb je nog van niemand gehoord dat hij of zij wel mee wil (tenzij ze jou persoonlijk gemaild hebben dat ze mee gaan). Tja en da's de bedoeling natuurlijk ook niet. Als mensen zich geroepen voelen om mee te gaan, moeten ze zich vooral niet laten weerhouden door alle negatieve reacties op het initiatief. Per slot van rekening is een dagje zeilen ontzettend leuk, dus als je wel wilt: ga dan lekker mee! En laten we de discussie over het feit dat het eigenlijk een FF uitje is nu maar sluiten, want daar is volgens mij wel genoeg over gezegd. Estna zal het vast nooooooooit meer doen Knipoog smiley . Wie zeilen wil: heel veel plezier. Ik heb mijn kids die dag, dus ik kan niet mee.

De vraag is in deze Lisa of het per definitie verkeerd is om een combi te organiseren van verschillende datingsite's. In het verleden gebeurde dit al vaker bv met ourmeeting.com in Barendrecht. Dus vraag ik me af waarom er nu zo'n ophef over wordt gemaakt.
In mijn beleving is het niet een uitje van CM zelf of een uitje van bv FF, maar een persoon die de organisatie op zich neemt.
Met alle zogenaamde reclames en of concurrentie ten spijt, is voor mij geen argument om daar zo negatief over te doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 15:45
 
LEONARD480 schreef:
De vraag is in deze Lisa of het per definitie verkeerd is......



zelfs dat is de vraag niet; Gefrustreerde smiley
de vraag is; GA JE GEZELLIG MEE?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 18:00
 
[quote=HANNAH810]zelfs dat is de vraag niet; Gefrustreerde smiley
de vraag is; GA JE GEZELLIG MEE?[/quote


Klopt wat je zegt en een simpel ja of nee moet dan toch al voldoende zijn?

Of denk ik nu weer te simpel? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: zondag 24 juli 2011, 14:12
 
Wat ons betreft is dit topic geen groot probleem, wel lijkt het ons handiger als uitjes vanuit FF van daaruit gestart worden en leden zich dus daar aanmelden. Op die manier loopt het ook niet door elkaar. Gezien er ook weinig respons komt op dit topic (los van het wel of niet acceptabel), gooi ik er een slotje op.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2