ChristianMatch
 


Forum

beroepskeuze en scheiding
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 23:06
 
ANNETTE792 schreef:
Wat een oplettende echtgenoot.......baby zit 3 ochtenden bij de oppas en ik die ochtendjes leer ik......aan een bureau in zijn kantoor.
Maarja, mannen he, zolang je hun sokken maar braaf wast hebben ze niets door Clown smiley



die thuiscursus creatief macrameeen en asbakken kleien heeft weinig met werken te maken he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 23:19
 
PIETER649 schreef:
die thuiscursus creatief macrameeen en asbakken kleien heeft weinig met werken te maken he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


asbakken heb jij wel nodig... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SJAAK585





Berichten: 50

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 23:48
 
MARISKA601 schreef:
asbakken heb jij wel nodig... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

om mee te gooien????????????????????? Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 00:59
 
ik denk dat een ieder op zijn of haar plek doet wat hij of zij daar kan...als dat idd dan kleien is, so what?????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: maandag 21 november 2011, 21:39
 
ANNETTE792 schreef:
Wat een oplettende echtgenoot.......baby zit 3 ochtenden bij de oppas en ik die ochtendjes leer ik......aan een bureau in zijn kantoor.
Maarja, mannen he, zolang je hun sokken maar braaf wast hebben ze niets door Clown smiley

Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 21 november 2011, 22:56
 
PIETER649 schreef:
en ze werkt NIET buitenshuis! voert de baby en wast mn sokken... zoals het hoort Knipoog smiley


We maken er nu wel grapjes over maarik moet je eerlijk zeggen dat ik wel eens te doen heb met de kinderen van nu. Als ik dat hoor: als je zwanger bent moet je al een plekje op de dagopvang bespreken, als je kind naar school gaat moet het daarvoor of daarna naar de VSO of BSO, als ze vakantie hebben gaan ze ook naar de opvang,,,,, En waarschijnlijk gaat dat met mijn as kleinkinderen ook zo gebeuren...Of ze hebben hun dagen bij hun vader of de week bij hun moeder, allerlei scenario"s zijn denkbaar.
Ik was vroeger gewoon thuis tussen de middag en voor en na schooltijd, nu was vroeger niet alles beter maar misschien was het voor kinderen wel overzichtelijker......ik paste mijn werk aan aan mijn kinderen en niet andersom....dat kon ook dat realiseer ik me ook wel en als je gescheiden bent en jonge kinderen hebt is het niet anders...
Maar was het niet veel overzichtelijker voor kinderen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 21 november 2011, 23:08
 
WILLEMIJN232 schreef:
We maken er nu wel grapjes over maarik moet je eerlijk zeggen dat ik wel eens te doen heb met de kinderen van nu. Als ik dat hoor: als je zwanger bent moet je al een plekje op de dagopvang bespreken, als je kind naar school gaat moet het daarvoor of daarna naar de VSO of BSO, als ze vakantie hebben gaan ze ook naar de opvang,,,,, En waarschijnlijk gaat dat met mijn as kleinkinderen ook zo gebeuren...Of ze hebben hun dagen bij hun vader of de week bij hun moeder, allerlei scenario"s zijn denkbaar.
Ik was vroeger gewoon thuis tussen de middag en voor en na schooltijd, nu was vroeger niet alles beter maar misschien was het voor kinderen wel overzichtelijker......ik paste mijn werk aan aan mijn kinderen en niet andersom....dat kon ook dat realiseer ik me ook wel en als je gescheiden bent en jonge kinderen hebt is het niet anders...
Maar was het niet veel overzichtelijker voor kinderen?


ik ben het met je eens, willemijn;
ik probeer ook om thuis te zijn als mijn kleine meid thuis is;
ik denk dat dat het leven voor een kind een stuk overzichtelijker maakt.

ook al lijkt het soms of kinderen je minder nodig zouden hebben; als er iets is, kunnen ze toch bij hun eigen ouders terecht wanneer deze thuis is.






.


Laatst aangepast door
HANNAH810
op maandag 21 november 2011, 23:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 00:44
 
Ik heb er in ieder geval nooit geen spijt van gehad...dat ik HUISMOEDER was...en niet werkte.

Mijn scheiding is nog maar kort...en de kinderen op 1 na de deur uit.

Nu werken valt me erg zwaar...vooral als het op lichamelijk werk aan komt...


Laatst aangepast door
ZEELAND736
op dinsdag 22 november 2011, 00:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 08:25
 
Wat dat aangaat ben ik ouderwets hierin.
Als ik zie hoevaak mn moeder bij mn zusjes op de kinderen oppast en dat er naast mn ma nog diverse oppassers en dagopvangmoekes rondhangen, ben ik blij dat dat bij ons niet zo is.
Esther zit n paar uur per week bij een oppas, maar dat is meer uit luxe, dat Annet ff wat tijd voor zichzelf heeft en kan leren.
Ook is het een voordeel dat Esther zo alvast wat duits oppikt.

In mijn beleving hoort mama gewoon thuis te zitten met kopje thee of limonadesiroop als de kinderen uit school komen.
En ja, dan realiseer ik me best dat wij in de gelukkige omstandigheid zitten dat dat financieel mogelijk is bij ons.
Maar ook bij ons geldt dat we best wat extra luxe zouden hebben als Annet wel een extra inkomen zou hebben.
De vraag is dan wel of die extra luxe het waard is dat kinderen grotendeels uitbesteed opgevoed worden....

Pieter, realiseert zich terdege dat dit vooral gelezen word door alleenstaande ouders
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 08:50
 
ook al wordt je bijdrage vooral door alleenstaande ouders gelezen, pieter;
dat doet niets toe of af aan de behoeften van een kind, toch? die behoeften blijven mijns inziens hetzelfde. misschien is het zélfs zo, dat in een minder stabiele periode in hun leven, die behoefte zelfs éxtra aanwezig is?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 09:28
 
HANNAH810 schreef:
ook al wordt je bijdrage vooral door alleenstaande ouders gelezen, pieter;
dat doet niets toe of af aan de behoeften van een kind, toch? die behoeften blijven mijns inziens hetzelfde. misschien is het zélfs zo, dat in een minder stabiele periode in hun leven, die behoefte zelfs éxtra aanwezig is?

Die behoegften van een moeder thuis zijn niet het zelfde denk ik, maar juist nog meer.
Ik weet nog dat ik kort gescheiden was, en er alleen voor stond dat ik dagen maakte tot 4 uur. De kinderen kwamen alleen huis, zetten een bakje koffie, en dan kwam ik thuis.
Het heeft ze geen goed gedaan. Toen ik alleen onder schooltijden ging werken ging het direct een stuk beter, en nu ik voorlopig helemaal thuis ben, merk ik daarin ook de rust voor de kinderen. Er is iemand voor ze als ze thuis komen. De stabiliteit die dit geeft weegt naar mijn idee niet op tegen wat extra geld.
Als ik zie dat het kindje van mijn ex vijf dagen naar de opvang gaat, dan kan ik daar alleen maar medelijden mee hebben. Als je niet zelf je kinderen groot wilt brengen , hoe gek is het dan dat de liefde tussen ouders en kinderen verkoelt....niet gek toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEET760





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 09:39
 
PIETER649 schreef:
Wat dat aangaat ben ik ouderwets hierin.
Als ik zie hoevaak mn moeder bij mn zusjes op de kinderen oppast en dat er naast mn ma nog diverse oppassers en dagopvangmoekes rondhangen, ben ik blij dat dat bij ons niet zo is.
Esther zit n paar uur per week bij een oppas, maar dat is meer uit luxe, dat Annet ff wat tijd voor zichzelf heeft en kan leren.
Ook is het een voordeel dat Esther zo alvast wat duits oppikt.

In mijn beleving hoort mama gewoon thuis te zitten met kopje thee of limonadesiroop als de kinderen uit school komen.
En ja, dan realiseer ik me best dat wij in de gelukkige omstandigheid zitten dat dat financieel mogelijk is bij ons.
Maar ook bij ons geldt dat we best wat extra luxe zouden hebben als Annet wel een extra inkomen zou hebben.
De vraag is dan wel of die extra luxe het waard is dat kinderen grotendeels uitbesteed opgevoed worden....

Pieter, realiseert zich terdege dat dit vooral gelezen word door alleenstaande ouders

Die mama die heeft haar dochter nu bij de oppas gebracht, en zit hier aan de koffie Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 10:15
 
ik ben ook blij dat ik er altijd kan zijn voor de kinderen of ze nu klein zijn of nu als beginnende pubers het is heel belangrijk voor de kids om 1 ouder thuis te hebben om op terug te vallen.
ik mag dan ook zeggen dat ik het geluk had dat ik na mijn scheiding niet verder hoefde met werk.als alleenstaande ouder wordt men nl normaal gesproken gedwongen om te gaan werken,op zich niks mis mee om je geld te verdienen maar dan niet ten koste van je kinderen en dat vergeet de overheid.
nu ff terug on topic Knipoog smiley
ik geloof niet dat een huwelijk stuk loopt omdat 1 of beide partners een onregelatige werktijd hebben ,je gaat dan juist zoeken naar alternatieven om elkaar zo goed mogenlijk op te vangen en aan je relatie te bouwen .
als een huwelijk kapot gaat heeft dat meestal toch wel andere redenen .


Laatst aangepast door
GRACE585
op dinsdag 22 november 2011, 10:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 13:45
 
PIETER649 schreef:
Wat dat aangaat ben ik ouderwets hierin.
Als ik zie hoevaak mn moeder bij mn zusjes op de kinderen oppast en dat er naast mn ma nog diverse oppassers en dagopvangmoekes rondhangen, ben ik blij dat dat bij ons niet zo is.
Esther zit n paar uur per week bij een oppas, maar dat is meer uit luxe, dat Annet ff wat tijd voor zichzelf heeft en kan leren.
Ook is het een voordeel dat Esther zo alvast wat duits oppikt.

In mijn beleving hoort mama gewoon thuis te zitten met kopje thee of limonadesiroop als de kinderen uit school komen.
En ja, dan realiseer ik me best dat wij in de gelukkige omstandigheid zitten dat dat financieel mogelijk is bij ons.
Maar ook bij ons geldt dat we best wat extra luxe zouden hebben als Annet wel een extra inkomen zou hebben.
De vraag is dan wel of die extra luxe het waard is dat kinderen grotendeels uitbesteed opgevoed worden....

Pieter, realiseert zich terdege dat dit vooral gelezen word door alleenstaande ouders



Foute volgorde schat, Esther ging naar de oppas om Duits te leren, en toen had ik opeens tijd over, en ging ik leren Knipoog smiley
Al moet ik eerlijk bekennen dat ik het heerlijk vind om 3 ochtendjes niet ff niet thuis te zijn. Bij de oudste 2 ben ik wel hele dagen thuis geweest en dan is je wereldtje wel erg klein hoor.

En de koffie bij Peet...euh..was gewoon spontaan ingelaste kindernevendienstvergadering hoor Verlegen lachende smiley Engeltje smiley


Zo, nu weer kinderen uit school halen en gewoon ff lekker enkel moeder hoeven zijn. Want juist door die kinderloze uurtjes geniet ik er ook weer van als iedereen weer thuis is.


Laatst aangepast door
ANNETTE792
op dinsdag 22 november 2011, 13:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 18:02
 
Ik denk dat je van beide opties gebruik moet maken.Lekker moederen zolang dat kan en zodra je kinderen aan meer vrijheid toe zijn de (werk)draad weer oppakken.
Ik vind het heel mooi klinken hoor,er altijd voor je kinderen zijn maar je wilt toch niet in de bijstand(or whatever wat voor uitkering) zitten als je gezond genoeg bent om te werken?Hoe zie je het dan voor je als de kinderen de deur uit zijn?
Een juist voorbeeld geven en de kinderen laten wennen aan verantwoordelijkheden hoort ook bij het opvoeden,kinderen hoeven niet 7 dagen per week bij het handje gehouden wordenKnipoog smiley

Laten we de uitkeringen behouden voor de mensen die het hard nodig hebben,dan hoeven die zich niet steeds te verdedigen......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 18:51
 
LEANNE226 schreef:
Ik denk dat je van beide opties gebruik moet maken.Lekker moederen zolang dat kan en zodra je kinderen aan meer vrijheid toe zijn de (werk)draad weer oppakken.
Ik vind het heel mooi klinken hoor,er altijd voor je kinderen zijn maar je wilt toch niet in de bijstand(or whatever wat voor uitkering) zitten als je gezond genoeg bent om te werken?Hoe zie je het dan voor je als de kinderen de deur uit zijn?
Een juist voorbeeld geven en de kinderen laten wennen aan verantwoordelijkheden hoort ook bij het opvoeden,kinderen hoeven niet 7 dagen per week bij het handje gehouden wordenKnipoog smiley

Laten we de uitkeringen behouden voor de mensen die het hard nodig hebben,dan hoeven die zich niet steeds te verdedigen......



Soms is het niet anders Leanne, dat hoor je mij ook helemaal niet zeggen....verantwoordelijkheden geven hoort bij het opvoeden en daar gaat het hier helemaal niet over...En soms houdt dat gewoon in dat alletwee je ouders werken en dat je naar de opvang moet en/of alleen thuiskomt......dan is het zo en moet je er niet over zeuren en zielig over doen........Maar is het ideaal? Dat was mijn reactie...
En ja, ik ben er altijd voor mijn kinderen.....en houdt absoluut niet in dat ik geen eigen leven heb, integendeel.....Mijn kinderen zijn volwassen maar als er iets is bellen ze altijd, bij gebeurtenissen leed of verdriet moet je je moeder bellen.....en dat koester ik....


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op dinsdag 22 november 2011, 19:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 23 november 2011, 16:03
 
Ben zelf zonder kinderen maar als ik ze had gehad en het zou mogelijk zijn dan zou ik ook thuis willen zijn als de kinderen dat zijn.
Mijn moeder werkte onder schooltijd maar als we thuiskwamen dan zat ze klaar met de thee of limonade en konden we ons verhaal kwijt.
Daardoor kijk ik wel met warme gevoelens terug op mijn kinderjaren, maar begrijp ook heel goed dat het in sommige gevallen niet anders kan omdat de ouder alleen is of omdat er gewoon geen inkomsten gemist kunnen worden.
Anders vind ik het dat als de ouders beide volledig blijven werken omdat ze hun eigen cariere te belangrijk vinden en de kinderen 5 dagen dumpen in een dagverblijf want zo noem ik dat, en de kinderen later sleutelkinderen worden die veel centjes van pa en ma krijgen om pizza te kopen enz...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 23 november 2011, 16:08
 
Hier gaat het om vrouwen die in de zorg werken.
Maar er zijn ook mannen die bepaalde beroepen hebben,
en vaak lang van huis zijn.
Neem het beroep schipper, of vrachtwagenchauffeur.

De kinderen zien hun vader niet dagelijks, de moeder staat vaak alleen voor dingen.

Zou dat ook een rol kunnen spelen dat er gescheiden wordt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 23 november 2011, 16:13
 
MARISKA601 schreef:
Hier gaat het om vrouwen die in de zorg werken.
Maar er zijn ook mannen die bepaalde beroepen hebben,
en vaak lang van huis zijn.
Neem het beroep schipper, of vrachtwagenchauffeur.

De kinderen zien hun vader niet dagelijks, de moeder staat vaak alleen voor dingen.

Zou dat ook een rol kunnen spelen dat er gescheiden wordt?

Denk dat het met alle beroepen die onregelmatigheid meebrengt gevaar inschuild.
Maar wat dan met mannen of vrouwen die met hun beroep getrouwd lijken??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: woensdag 23 november 2011, 17:13
 
ERIKA129 schreef:
Ben zelf zonder kinderen maar als ik ze had gehad en het zou mogelijk zijn dan zou ik ook thuis willen zijn als de kinderen dat zijn.
Mijn moeder werkte onder schooltijd maar als we thuiskwamen dan zat ze klaar met de thee of limonade en konden we ons verhaal kwijt.
Daardoor kijk ik wel met warme gevoelens terug op mijn kinderjaren, maar begrijp ook heel goed dat het in sommige gevallen niet anders kan omdat de ouder alleen is of omdat er gewoon geen inkomsten gemist kunnen worden.
Anders vind ik het dat als de ouders beide volledig blijven werken omdat ze hun eigen cariere te belangrijk vinden en de kinderen 5 dagen dumpen in een dagverblijf want zo noem ik dat, en de kinderen later sleutelkinderen worden die veel centjes van pa en ma krijgen om pizza te kopen enz...

Bij mijn dochter (ze loopt stage op een kinderdagverblijf) komt ook zo'n jochie, wordt 5 dagen per week gebracht en gehaald door de au-pair....een puber nog met een sigaret in de ene hand en haar mobieltje in de andere hand...Pappa en Mamma zijn beiden chirurg en maken lange dagen. Dat SNIJDT door je ziel! Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 23 november 2011, 17:20
 
MARRY942 schreef:
Bij mijn dochter (ze loopt stage op een kinderdagverblijf) komt ook zo'n jochie, wordt 5 dagen per week gebracht en gehaald door de au-pair....een puber nog met een sigaret in de ene hand en haar mobieltje in de andere hand...Pappa en Mamma zijn beiden chirurg en maken lange dagen. Dat SNIJDT door je ziel! Huilende smiley, smiley in tranen


Pappa en Mamma zullen er wel vrede mee hebben ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: woensdag 23 november 2011, 17:21
 
CROSSROAD317 schreef:
Pappa en Mamma zullen er wel vrede mee hebben ...

Dat hoop ik voor ze! Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 23 november 2011, 17:26
 
CROSSROAD317 schreef:
Pappa en Mamma zullen er wel vrede mee hebben ...

...en het kind ook. Want hoe slecht een gezinsleven ook kan zijn, voor een kind van die leeftijd is de situatie waarin hij opgroeit de standaard voor normaal. Dat wij dat anders zien heeft dat kind (nog) niet door.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 23 november 2011, 17:45
 
MARRY942 schreef:
Bij mijn dochter (ze loopt stage op een kinderdagverblijf) komt ook zo'n jochie, wordt 5 dagen per week gebracht en gehaald door de au-pair....een puber nog met een sigaret in de ene hand en haar mobieltje in de andere hand...Pappa en Mamma zijn beiden chirurg en maken lange dagen. Dat SNIJDT door je ziel! Huilende smiley, smiley in tranen



Je bent zelf toch ook oppasmoeder?
Als je het voor dit kind al erg vind, waarom pas je zelf dan op?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: woensdag 23 november 2011, 17:59
 
MARISKA601 schreef:
Je bent zelf toch ook oppasmoeder?
Als je het voor dit kind al erg vind, waarom pas je zelf dan op?

Ik geef mijn oppaskindjes dezelfde opvoeding als ik dat mijn eigen 4 kids gedaan heb...ik was er als ze uit school kwamen, ze konden hun verhaal kwijt, en het zijn allevier zelfstandige, waardevolle mensen geworden.
Liefde en aandacht Maris, dat is zo belangrijk als ze zo klein zijn. Op zo'n "legbatterij" voor kinderen krijgen ze dat niet....op tijd fruit...op tijd eten...maar 3 leidsters op 25 kinderen??? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: woensdag 23 november 2011, 18:28
 
MARRY942 schreef:
Ik geef mijn oppaskindjes dezelfde opvoeding als ik dat mijn eigen 4 kids gedaan heb...ik was er als ze uit school kwamen, ze konden hun verhaal kwijt, en het zijn allevier zelfstandige, waardevolle mensen geworden.
Liefde en aandacht Maris, dat is zo belangrijk als ze zo klein zijn. Op zo'n "legbatterij" voor kinderen krijgen ze dat niet....op tijd fruit...op tijd eten...maar 3 leidsters op 25 kinderen??? Verraste, verbaasde smiley

Helemaal met je eens. Heb gewerkt als gastouder en heb stage gelopen op een kinderdagverblijf. Is absoluut niet te vergelijken. Maar zelfs als gastouder kun je soms teveel de ouder moeten vervangen. Het kleine meisje dat als 3 jaar oude baby gedurende vier volle dagen bij ons kwam, sprak eerder mijn naam uit dan dat ze "mamma" zei.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: woensdag 23 november 2011, 18:50
 
[quote=MOMO697]Helemaal met je eens. Heb gewerkt als gastouder en heb stage gelopen op een kinderdagverblijf. Is absoluut niet te vergelijken. Maar zelfs als gastouder kun je soms teveel de ouder moeten vervangen. Het kleine meisje dat als 3 jaar oude baby gedurende vier volle dagen bij ons kwam, sprak eerder mijn naam uit dan dat ze "mamma" zei.[/quote

Ja Momo...ik heb ook (nog steeds wel!) moeite met dat hechtings-proces...als zo'n kind volle dagen bij je is...whow....je zou het plat willen knuffelen, maar dat is niet verstandig he...pas geleden nog zo"n moppie van 6 jaar...mamma komt haar halen: mam...ik wil bij marry blijven......pffff...dat doet toch meer dan je denkt hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: woensdag 23 november 2011, 18:58
 
[quote=MARRY942]


He, wat jammer nou dat je er zaterdag niet bij was in Scheveningen. Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: woensdag 23 november 2011, 19:15
 
VISSER278 schreef:
He, wat jammer nou dat je er zaterdag niet bij was in Scheveningen. Verlegen lachende smiley


tja, Visser, dat je ook graag "platgeknuffeld" wilt worden door Marry is tot daar aan toe, maar om dat nou op een openbaar forum te plaatsen Smiley die vol vragen zit
(t is erger met je dan ik verwacht had, geintjuhhhh)







Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 23 november 2011, 19:19
 
HANNAH810 schreef:
tja, Visser, dat je ook graag "platgeknuffeld" wilt worden door Marry is tot daar aan toe, maar om dat nou op een openbaar forum te plaatsen Smiley die vol vragen zit
(t is erger met je dan ik verwacht had, geintjuhhhh)







Knipoog smiley Clown smiley

OOOOOOOOOOOOOOOOOO...was het dat??
Voortaan niet meer in raadsels hoor Visser...gewoon recht voor de raap!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Pagina 2 van 3