ChristianMatch
 


Forum

Reacties op profiel
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 17:16
 
Ik ontvang tegenwoordig nogal wat mailtjes met verzoeken om nadere kennismaking.
In mijn profiel staat dat ik graag elke zondag naar de kerk wil.
Zopas weer een mailtje van iemand die -en katholiek is, en 20 jaar jonger dan ik...komt nooit in de kerk, maar is wel bereid met mij mee te gaan.....
Ik vraag me af waarom zo iemand (en het zijn er meerdere hoor) mij een mailtje stuurt met de vraag om een date.
Ik ben 51, mijn oudste dochter wordt dit jaar 23....

Hebben jullie dat nu ook? Hoe ervaren jullie dat? Beantwoorden jullie zo'n mail? Zo ook met knipogen ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 17:36
 
MARRY942 schreef:
Ik ontvang tegenwoordig nogal wat mailtjes met verzoeken om nadere kennismaking.
In mijn profiel staat dat ik graag elke zondag naar de kerk wil.
Zopas weer een mailtje van iemand die -en katholiek is, en 20 jaar jonger dan ik...komt nooit in de kerk, maar is wel bereid met mij mee te gaan.....
Ik vraag me af waarom zo iemand (en het zijn er meerdere hoor) mij een mailtje stuurt met de vraag om een date.
Ik ben 51, mijn oudste dochter wordt dit jaar 23....

Hebben jullie dat nu ook? Hoe ervaren jullie dat? Beantwoorden jullie zo'n mail? Zo ook met knipogen ?

Een mail beantwoorden is goed voor je percentage... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 17:55
 
FRANKT627 schreef:
Een mail beantwoorden is goed voor je percentage... Knipoog smiley

Eh....leg es uit frank? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 18:00
 
MARRY942 schreef:
Ik ontvang tegenwoordig nogal wat mailtjes met verzoeken om nadere kennismaking.
In mijn profiel staat dat ik graag elke zondag naar de kerk wil.
Zopas weer een mailtje van iemand die -en katholiek is, en 20 jaar jonger dan ik...komt nooit in de kerk, maar is wel bereid met mij mee te gaan.....
Ik vraag me af waarom zo iemand (en het zijn er meerdere hoor) mij een mailtje stuurt met de vraag om een date.
Ik ben 51, mijn oudste dochter wordt dit jaar 23....

Hebben jullie dat nu ook? Hoe ervaren jullie dat? Beantwoorden jullie zo'n mail? Zo ook met knipogen ?

Dit is toch heel persoonlijk?Ik hoef niet te weten of jij date met een 30-jarige of wat je uitvreet op die date .........noch hoeveel aanzoeken je krijgt of hoe vaak je date........hoeveel mannen belangstelling voor jou hebben of ze katholiek zijn,atheist of rood haar hebben.......dat is allemaal privé.
Je weet zelf toch wel wat je wilt??Nu vraag je ons waarom die man je een mailtje stuurt,kun je dat niet beter aan hem vragen Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 18:00
 
MARRY942 schreef:
Eh....leg es uit frank? Smiley die vol vragen zit

Er staat toch op je profiel hoeveel % je van je mails hebt beantwoord. Het geeft altijd een goede indruk dat je een hoog percentage hebt. Eigenlijk wilde ik ook maar gewoon zeggen dat je gewoon een mailtje kan sturen met een bedankje voor het aanbod. Eerlijk gezegd vind ik het ook raar dat iemand een generatie in leeftijd scheelt en je dan mee uitvraagt. Ook als is het maar gewoon om naar de kerk te gaan. Anderzijds kan je ook blij zijn om de aandacht die je krijgt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 18:09
 
LEANNE226 schreef:
Dit is toch heel persoonlijk?Ik hoef niet te weten of jij date met een 30-jarige of wat je uitvreet op die date .........noch hoeveel aanzoeken je krijgt of hoe vaak je date........hoeveel mannen belangstelling voor jou hebben of ze katholiek zijn,atheist of rood haar hebben.......dat is allemaal privé.
Je weet zelf toch wel wat je wilt??Nu vraag je ons waarom die man je een mailtje stuurt,kun je dat niet beter aan hem vragen Smiley die vol vragen zit

Ik vrees dat je mijn posting....niet goed gelezen hebt Lean, overkomt mij ook wel es...t was niet mijn bedoeling jullie op te zadelen met mijn aanbidders....ik vroeg slechts om raad!!!!!! raad!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 18:20
 
MARRY942 schreef:
Hebben jullie dat nu ook? Hoe ervaren jullie dat? Beantwoorden jullie zo'n mail? Zo ook met knipogen ?

Oke dan beantwoord ik simpelweg je vragen......

Heb/had ik dat ook?Nee/ja.......kwestie van goed in je profiel aangeven wat je grenzen zijn en je er niet zo druk om maken
Hoe ervaar(de) ik dat?Om reacties van mannen met zo'n leeftijdsverschil zou ik me niet druk maken,lijkt me een steekje los aan nl.
Beantwoord ik die?Nee,zie hierboven.Ik lees op cm wel eens dat het als onfatsoenlijk wordt gezien,ik vind een voorstel van een jong ventje(want ik weet dat er nog veeeeeeeel jongere mannen zijn die het doen)veel onfatsoenlijker.
Knipogen?Vind ik zo ontzettend nietszeggend,als ze niet 1 woord tegen je te zeggen hebben waarom zou je er dan een relatie mee willen opbouwen?

Als iemand moeite doet kun je volstaan met een bedankje als je geen interesse hebt,zijn de voorstellen bizar dan gewoon naast je neerleggen en verder negeren.
Lijkt hij je leuk toe dan mail je terug,begint een chat etc......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 19:14
 
kMoet even wat kwijt...het is wel erg ondeugend...
Niet hier...maar wel eens ergens anders kreeg ik ook wel eens echt een aanzoek...van een 22 jarige jongeman...
Hij gaf ook eerlijk toe dat hij viel op oudere vrouwen...gewoon om hun levenservaring...
Natuurlijk had ik dat netjes moeten beantwoorden....
Maar er stond ook een stukje tekst in...wat ik minder fraai vond....
Daarom gaf ik hem dit antwoord....
Als hij zonder slabbetje kon eten en geen pamper meer aan hoefde mocht hij het nog een keer vragen..
Dat was natuurlijk niet netjes...maar sorry ik kon niet anders...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 19:17
 
ZEELAND736 schreef:
kMoet even wat kwijt...het is wel erg ondeugend...
Niet hier...maar wel eens ergens anders kreeg ik ook wel eens echt een aanzoek...van een 22 jarige jongeman...
Hij gaf ook eerlijk toe dat hij viel op oudere vrouwen...gewoon om hun levenservaring...
Natuurlijk had ik dat netjes moeten beantwoorden....
Maar er stond ook een stukje tekst in...wat ik minder fraai vond....
Daarom gaf ik hem dit antwoord....
Als hij zonder slabbetje kon eten en geen pamper meer aan hoefde mocht hij het nog een keer vragen..
Dat was natuurlijk niet netjes...maar sorry ik kon niet anders...

Hihi dat broekie schiet iedere oudere vrouw aan Clown smiley
Heb hem ook al gehad en weet meerderen Knipoog smiley
Toch wel zielig nog nat achter de oren en zoeken naar alles wat ouder is Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 19:49
 
ERIKA129 schreef:
Hihi dat broekie schiet iedere oudere vrouw aan Clown smiley
Heb hem ook al gehad en weet meerderen Knipoog smiley
Toch wel zielig nog nat achter de oren en zoeken naar alles wat ouder is Twijfelende smiley

Waarom doen jongere vrouwen dat nou nooit Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 19:53
 
ZEELAND736 schreef:
kMoet even wat kwijt...het is wel erg ondeugend...
Niet hier...maar wel eens ergens anders kreeg ik ook wel eens echt een aanzoek...van een 22 jarige jongeman...
Hij gaf ook eerlijk toe dat hij viel op oudere vrouwen...gewoon om hun levenservaring...
Natuurlijk had ik dat netjes moeten beantwoorden....
Maar er stond ook een stukje tekst in...wat ik minder fraai vond....
Daarom gaf ik hem dit antwoord....
Als hij zonder slabbetje kon eten en geen pamper meer aan hoefde mocht hij het nog een keer vragen..
Dat was natuurlijk niet netjes...maar sorry ik kon niet anders...

Zoiets in die trant heb ik ook maar geantwoord he...mijn oudste dochter gaat 23 worden...maar die is al bezet dus no chance.... Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HARALD940





Berichten: 428

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:53
 
GERRIT084 schreef:
Waarom doen jongere vrouwen dat nou nooit Smiley die vol vragen zit

Reken maar dat die er ook zijn hoor, dit is niet speciaal iets van (jonge) mannen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: zondag 15 januari 2012, 13:35
 
MARRY942 schreef:
Ik ontvang tegenwoordig nogal wat mailtjes met verzoeken om nadere kennismaking.
In mijn profiel staat dat ik graag elke zondag naar de kerk wil.
Zopas weer een mailtje van iemand die -en katholiek is, en 20 jaar jonger dan ik...komt nooit in de kerk, maar is wel bereid met mij mee te gaan.....
Ik vraag me af waarom zo iemand (en het zijn er meerdere hoor) mij een mailtje stuurt met de vraag om een date.
Ik ben 51, mijn oudste dochter wordt dit jaar 23....

Hebben jullie dat nu ook? Hoe ervaren jullie dat? Beantwoorden jullie zo'n mail? Zo ook met knipogen ?

Heel herkenbaar Marry. Eerlijk gezegd vraag ik me ook wel eens af of sommige mensen überhaupt de moeite nemen om een profiel te lezen. Ik ben nu ruim een maand terug op CM en in mijn profiel staat heel duidelijk waarom: ik vind de discussies op het forum erg leuk, maar ik ben absoluut niet op zoek naar een relatie omdat ik sinds bijna een half jaar een relatie heb. En toch krijg ik dan nog steeds mails van mannen die zelf wel op zoek zijn en mij ook overduidelijk met die intentie benaderen. Gefrustreerde smiley Dan vraag ik me toch echt af waar die naar gekeken hebben...

Ik beantwoord die e-mails over het algemeen met een verwijzing naar mijn profiel en dan is het over het algemeen ook afgelopen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1