ChristianMatch
 


Forum

De splinter en de balk
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 12:13
 
Doordat het inderdaad door iedereen anders wordt gezien....en we het vaak over verschillende mensen hebben ja...deed ik het volgende....
(Behoefd helemaal geen navolging...maar ik voelde me vrij van smet)

Naar aanleiding van (voor mijn gevoel) wat vervelende woorden en wat aantijgingen...Heb ik prive contakt gezocht met een viertal cm-leden..
Het waren er ook die hier al wat langer waren...
Ik wilde weten( ik heb het daar namelijk heel moeilijk mee) of ik echt verkeerd overkwam....of ik dingen verkeerd heb gezegd ...of gedaan....
(Immers dat kan...)

Na afloop gaf het me een bevrijdend gevoel....
Niet te diep over door denken....en nee...ik kreeg niet het gevoel dat ik iets verkeerds had gedaan....DANK VOOR JULLIE VERTROUWEN!!!
En fijn om even mijn hart te hebben kunnen luchten...

En Peter...fijn dat je het zo hebt gedaan en dat even met ons wil delen....

By the way( ook alweer Engels!!!)

Ik gun een ieder een hele leuke avond in Oostkapelle...en OOK het stapavondje in maart!!!!

Heb geenszins van gedachten geweest DAAR ook 1 korrel roet in te gooien!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 12:16
 
ZEELAND736 schreef:
Doordat het inderdaad door iedereen anders wordt gezien....en we het vaak over verschillende mensen hebben ja...deed ik het volgende....
(Behoefd helemaal geen navolging...maar ik voelde me vrij van smet)

Naar aanleiding van (voor mijn gevoel) wat vervelende woorden en wat aantijgingen...Heb ik prive contakt gezocht met een viertal cm-leden..
Het waren er ook die hier al wat langer waren...
Ik wilde weten( ik heb het daar namelijk heel moeilijk mee) of ik echt verkeerd overkwam....of ik dingen verkeerd heb gezegd ...of gedaan....
(Immers dat kan...)

Na afloop gaf het me een bevrijdend gevoel....
Niet te diep over door denken....en nee...ik kreeg niet het gevoel dat ik iets verkeerds had gedaan....DANK VOOR JULLIE VERTROUWEN!!!
En fijn om even mijn hart te hebben kunnen luchten...

En Peter...fijn dat je het zo hebt gedaan en dat even met ons wil delen....

By the way( ook alweer Engels!!!)

Ik gun een ieder een hele leuke avond in Oostkapelle...en OOK het stapavondje in maart!!!!

Heb geenszins van gedachten geweest DAAR ook 1 korrel roet in te gooien!!!

Zeeland, ik lees jouw bijdrages ook zeer regelmatig enneh...dit wou ik effe aan je kwijt: we zijn blij met jou op CM en je mag er zijn!!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 12:28
 
MARRY942 schreef:
Zeeland, ik lees jouw bijdrages ook zeer regelmatig enneh...dit wou ik effe aan je kwijt: we zijn blij met jou op CM en je mag er zijn!!!!!!



Zou je voortaan voor jezelf willen spreken en niet voor iedereen.
Ik ben geen we, en jij ook niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 12:30
 
MARISKA601 schreef:
Zou je voortaan voor jezelf willen spreken en niet voor iedereen.
Ik ben geen we, en jij ook niet.

Gaan WE weer....zucht Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 12:36
 
hier gaan we weer Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 12:40
 
Hier gaan we weer Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 12:43
 
HERMAN968 schreef:
Hier gaan we weer Clown smiley

Ik lach niet, heel klein beetje maar..... Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 12:56
 
Nog een stukje wat christianmatch ooit heeft gezegd:

Hoi,

Die mogelijkheid bestaat op zich wel.
Wel ligt het eraan waarom diegene een ban heeft gekregen.
Daarnaast geven we soms pas een definitieve ban, na een of meerdere tijdelijke bans. Dan merken we dat de tijdelijke bans geen zin hebben gehad, de kans is dan ook kleiner dat iemand terug kan komen.
Verder is het natuurlijk lastig om via internet te beoordelen in hoeverre iemand berouw heeft van zijn/haar daden.
Met andere woorden: dit zal per ban en persoon verschillen.


Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil.
Ik hoop dat het voor een ieder duidelijk is hoe de redactie omgaat met personen die overschrijdend gedrag vertonen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 13:01
 
MARISKA601 schreef:
Nog een stukje wat christianmatch ooit heeft gezegd:

Hoi,

Die mogelijkheid bestaat op zich wel.
Wel ligt het eraan waarom diegene een ban heeft gekregen.
Daarnaast geven we soms pas een definitieve ban, na een of meerdere tijdelijke bans. Dan merken we dat de tijdelijke bans geen zin hebben gehad, de kans is dan ook kleiner dat iemand terug kan komen.
Verder is het natuurlijk lastig om via internet te beoordelen in hoeverre iemand berouw heeft van zijn/haar daden.
Met andere woorden: dit zal per ban en persoon verschillen.

Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil.
Ik hoop dat het voor een ieder duidelijk is hoe de redactie omgaat met personen die overschrijdend gedrag vertonen.

Eh...wie is hier nou eigenlijk de "redaktie"?

Twijfelende smiley Twijfelende smiley


Laatst aangepast door
MARRY942
op maandag 30 januari 2012, 13:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 13:41
 
MARISKA601 schreef:
Zou je voortaan voor jezelf willen spreken en niet voor iedereen.
Ik ben geen we, en jij ook niet.


Kattekop
Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Zoals het 'vroeger 'was op CM is het gewoon niet meer. Persoonlijk vind ik het forum er hollende op achteruit gegaan met het vertrek van Chris en de komst van Judith( sorry Judith Verlegen lachende smiley ) Eerder was het strenger, maar werd er daardoor naar mijn idee ook minder eindeloos gezeverd en op alle slakken zout gelegd, simpelweg omdat je daar de kans niet echt voor kreeg.

Tegenwoordig zie ik in vrijwel ieder topic, doorlopend steken onder water, die me weleens de neiging geven om met naam en toenaam op het forum aan te spreken(okee, ik doe het maar niet), maar ik vind dat je daar als site een moderator voor hebt, en die is naar mijn idee altijd op vakantie

Daarbij ...een ban krijg je niet voor niets, daar moet je toch wel wat moeite voor doen, en ik vind het gewoon jammer dat men op CM niet meer weet wat zwijgen is. Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon te zwijgen als je iets leest wat je niet aanstaat, dat zou al zoveel gezeur kunnen voorkomen.


Laatst aangepast door
JOLAN931
op maandag 30 januari 2012, 13:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 13:43
 
ZEELAND736 schreef:
Doordat het inderdaad door iedereen anders wordt gezien....en we het vaak over verschillende mensen hebben ja...deed ik het volgende....
(Behoefd helemaal geen navolging...maar ik voelde me vrij van smet)

Naar aanleiding van (voor mijn gevoel) wat vervelende woorden en wat aantijgingen...Heb ik prive contakt gezocht met een viertal cm-leden..
Het waren er ook die hier al wat langer waren...
Ik wilde weten( ik heb het daar namelijk heel moeilijk mee) of ik echt verkeerd overkwam....of ik dingen verkeerd heb gezegd ...of gedaan....
(Immers dat kan...)

Na afloop gaf het me een bevrijdend gevoel....
Niet te diep over door denken....en nee...ik kreeg niet het gevoel dat ik iets verkeerds had gedaan....DANK VOOR JULLIE VERTROUWEN!!!
En fijn om even mijn hart te hebben kunnen luchten...

En Peter...fijn dat je het zo hebt gedaan en dat even met ons wil delen....

By the way( ook alweer Engels!!!)

Ik gun een ieder een hele leuke avond in Oostkapelle...en OOK het stapavondje in maart!!!!

Heb geenszins van gedachten geweest DAAR ook 1 korrel roet in te gooien!!!


Ik denk dat niemand 'vrij van smet'is Zeeland, is net wie je spreekt he?)
Iedereen zegt wel eens dingen, jij ook, die misschien beter niet gezegd kunnen worden of in ieder geval anders......
Als ik zo'n term lees: vrij van smet stel je je zelf boven die ander zoiets van : ik doe toch niets?????

Willemijn, ga ook maar eens met wat mensen praten...... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 13:45
 
MARRY942 schreef:
Zeeland, ik lees jouw bijdrages ook zeer regelmatig enneh...dit wou ik effe aan je kwijt: we zijn blij met jou op CM en je mag er zijn!!!!!!



Bedoel je jezelf nu met we???? Ik neem aan dat je voor je zelf spreekt? Dan is het ik he..... Knipoog smiley En iedereen mag er trouwens zijn toch??? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 15:43
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik denk dat niemand 'vrij van smet'is Zeeland, is net wie je spreekt he?)
Iedereen zegt wel eens dingen, jij ook, die misschien beter niet gezegd kunnen worden of in ieder geval anders......
Als ik zo'n term lees: vrij van smet stel je je zelf boven die ander zoiets van : ik doe toch niets?????

Willemijn, ga ook maar eens met wat mensen praten...... Knipoog smiley

okee, ik wacht af...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETER717





Berichten: 29

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 17:29
 
ZEELAND736 schreef:
Doordat het inderdaad door iedereen anders wordt gezien....en we het vaak over verschillende mensen hebben ja...deed ik het volgende....
(Behoefd helemaal geen navolging...maar ik voelde me vrij van smet)

Naar aanleiding van (voor mijn gevoel) wat vervelende woorden en wat aantijgingen...Heb ik prive contakt gezocht met een viertal cm-leden..
Het waren er ook die hier al wat langer waren...
Ik wilde weten( ik heb het daar namelijk heel moeilijk mee) of ik echt verkeerd overkwam....of ik dingen verkeerd heb gezegd ...of gedaan....
(Immers dat kan...)

Na afloop gaf het me een bevrijdend gevoel....
Niet te diep over door denken....en nee...ik kreeg niet het gevoel dat ik iets verkeerds had gedaan....DANK VOOR JULLIE VERTROUWEN!!!
En fijn om even mijn hart te hebben kunnen luchten...

En Peter...fijn dat je het zo hebt gedaan en dat even met ons wil delen....

By the way( ook alweer Engels!!!)

Ik gun een ieder een hele leuke avond in Oostkapelle...en OOK het stapavondje in maart!!!!

Heb geenszins van gedachten geweest DAAR ook 1 korrel roet in te gooien!!!

Bedankt voor je reactie!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETER717





Berichten: 29

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 17:31
 
MARISKA601 schreef:
Nog een stukje wat christianmatch ooit heeft gezegd:

Hoi,

Die mogelijkheid bestaat op zich wel.
Wel ligt het eraan waarom diegene een ban heeft gekregen.
Daarnaast geven we soms pas een definitieve ban, na een of meerdere tijdelijke bans. Dan merken we dat de tijdelijke bans geen zin hebben gehad, de kans is dan ook kleiner dat iemand terug kan komen.
Verder is het natuurlijk lastig om via internet te beoordelen in hoeverre iemand berouw heeft van zijn/haar daden.
Met andere woorden: dit zal per ban en persoon verschillen.


Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil.
Ik hoop dat het voor een ieder duidelijk is hoe de redactie omgaat met personen die overschrijdend gedrag vertonen.

Begrijp ik hier goed dat jij (of moet ik u zeggen?) bij de redactie hoort en je gerechtigt voelt mijn prive chats te lezen en te beoordelen en ook nog als deelnemer mee te doen.

Ik zou hier hele grote moeite mee hebben!!!


Laatst aangepast door
PETER717
op maandag 30 januari 2012, 17:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 17:37
 
PETER717 schreef:
Begrijp ik hier goed dat jij (of moet ik u zeggen?) bij de redactie hoort en je gerechtigt voelt mijn prive chats te lezen en te beoordelen en ook nog als deelnemer mee te doen.

Ik zou hier hele grote moeite mee hebben!!!



Nee ik werk absoluut niet bij de redactie,
Ik heb ze alleen maar geciteerd.
En de reactie van de redactie mag ik quoten.


De laatste 3 regels zijn mijn mening.


Laatst aangepast door
MARISKA601
op maandag 30 januari 2012, 17:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETER717





Berichten: 29

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 17:52
 
MARISKA601 schreef:
Nee ik werk absoluut niet bij de redactie,
Ik heb ze alleen maar geciteerd.
En de reactie van de redactie mag ik quoten.


De laatste 3 regels zijn mijn mening.

Ok sorry, dan heb ik het verkeerd begrepen. Verder geen commentaar, alleen dat ik het niet met je eens ben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 17:55
 
WILLEMIJN232 schreef:
Er zijn er hier die eindeloos kunnen oordelen, zeveren, kritiek leveren en ga zo maar door...



Het lastige is juist dat een ieder dat weer anders beleefd he? Wat jij een grappige opmerking vind kan bij een ander juist erg verkeerd vallen.
En wat is dan fout of wat is goed??????
Jij vind dat er mensen zijn die oeverloos zeuren, en oordelen, dat vind ik ook maar je hebt grote kans dat we het over verschillende mensen hebben.....
Inderdaad!
Dan bestaat ook nog eens een categorie die zeuren over het zeuren....

Laten we het met elkaar gewoon gezellig houden.....
Op straat lopen al genoeg ontevreden /onvriendelijke mensen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 18:00
 
[quote=JOLAN931]Kattekop
Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Zoals het 'vroeger 'was op CM is het gewoon niet meer. Persoonlijk vind ik het forum er hollende op achteruit gegaan met het vertrek van Chris en de komst van Judith( sorry Judith Verlegen lachende smiley ) Eerder was het strenger, maar werd er daardoor naar mijn idee ook minder eindeloos gezeverd en op alle slakken zout gelegd, simpelweg omdat je daar de kans niet echt voor kreeg.

We kunnen wel zeggen dat Chris het goed deed en Judith er zich minder mee bemoeit maar uiteindelijk zijn wij het toch hoor die al die onzin posten.

We zijn volwassen mensen en de ene heeft al wat meer verstandelijke capaciteiten dan de andere. Toch zijn er mensen die echt heel graag ruzie maken of die zo vlug aangebrand zijn wat hen (bitsig) doet reageren wat dan weer een negatieve escalatie met zich meebrengt. Tja, zo blijven we bezig, hé, en dan gaan zeggen dat de redaktie er maar wat aan moet doen vind ik flauw. Het zijn wij die ons gedrag moeten veranderen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 18:12
 
[quote=FRANKT627]



Ik ben het wel met je eens Frank......Niemand is "Vrij van Smetten"ook al denken sommige mensen van wel........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 18:40
 
[quote=FRANKT627]
We zijn volwassen mensen en de ene heeft al wat meer verstandelijke capaciteiten dan de andere. Toch zijn er mensen die echt heel graag ruzie maken of die zo vlug aangebrand zijn wat hen (bitsig) doet reageren wat dan weer een negatieve escalatie met zich meebrengt. Tja, zo blijven we bezig, hé, en dan gaan zeggen dat de redaktie er maar wat aan moet doen vind ik flauw. Het zijn wij die ons gedrag moeten veranderen.


Naar mijn idee werkte de redactie die er vroeger gewoon uit. maar buiten dat, ik zal wel heeeeel dom zijn, maar als we hier volwassen zijn, waarom gedraagd men zich dan zo onvolwassen???????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 18:51
 
COOTJE711 schreef:
Inderdaad!
Dan bestaat ook nog eens een categorie die zeuren over het zeuren....

Laten we het met elkaar gewoon gezellig houden.....
Op straat lopen al genoeg ontevreden /onvriendelijke mensen...

bingo cootje! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DEREK214





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 19:43
 
Ik las de reactie van CM, kijk als je eerst gewaarschuwd, dan een time out en dan pas een ban, ben je dus vaker in de ban gedaan, dit is slechts Bijbels als er 2 a 3 getuigen zijn, dus de 2,3 keer grens is een goede, kijk we moeten vergeven als de ander het echt, meent, maar als de vrucht van de Geest niet in de volheid in jou woont, is het misschien ook wel even verstandig om te wachten met een relatie, lief zijn voor de ander... Knipoog smiley is een voorwaarde toch, en ookla is de ander grof tegen jou , een zacht antwoordt keert de grimmigheid af(spreuken)

derek


Laatst aangepast door
DEREK214
op maandag 30 januari 2012, 19:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETER717





Berichten: 29

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 19:59
 
DEREK214 schreef:
Ik las de reactie van CM, kijk als je eerst gewaarschuwd, dan een time out en dan pas een ban, ben je dus vaker in de ban gedaan, dit is slechts Bijbels als er 2 a 3 getuigen zijn, dus de 2,3 keer grens is een goede, kijk we moeten vergeven als de ander het echt, meent, maar als de vrucht van de Geest niet in de volheid in jou woont, is het misschien ook wel even verstandig om te wachten met een relatie, lief zijn voor de ander... Knipoog smiley is een voorwaarde toch, en ookla is de ander grof tegen jou , een zacht antwoordt keert de grimmigheid af(spreuken)

derek
dank je Derek

Ik heb de voorwaarden niet gelezen, dat red ik helaas niet

maar zoals jij het stelt kan ik er mee leven
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 20:26
 
mijn eerste ban was misschien terecht als je niet tegen bepaald soort humor kunt

de tweede echter was volledig onterecht.

maar ja, niet iedereen kan een misbruikt mens onderscheiden van een pathologische leugenaar en oplichter

wil hiermee zeggen dat het niet altijd goed gaat in de beoordeling van de red.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 09:42
 
DEREK214 schreef:
Ik las de reactie van CM, kijk als je eerst gewaarschuwd, dan een time out en dan pas een ban, ben je dus vaker in de ban gedaan, dit is slechts Bijbels als er 2 a 3 getuigen zijn, dus de 2,3 keer grens is een goede, kijk we moeten vergeven als de ander het echt, meent, maar als de vrucht van de Geest niet in de volheid in jou woont, is het misschien ook wel even verstandig om te wachten met een relatie, lief zijn voor de ander... Knipoog smiley is een voorwaarde toch, en ookla is de ander grof tegen jou , een zacht antwoordt keert de grimmigheid af(spreuken)

derek
Eerlijk gezegd vind ik de vergelijking met de bijbel toch wel overtrokken. Dit is een web site, waar mensen zich moeten gedragen. Als ze dat niet doen, kunnen ze er van af gezet worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETER717





Berichten: 29

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 12:30
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd vind ik de vergelijking met de bijbel toch wel overtrokken. Dit is een web site, waar mensen zich moeten gedragen. Als ze dat niet doen, kunnen ze er van af gezet worden.

Snap ik en ben ik mee eens. Maar zoals mijn titel al zegt: de balk en de splinter. Ik heb nu het idee dat er mensen met splinters vanaf gegooid worden en sommigen met balken in hun ogen lekker doorgaan met treiteren en in mijn ogen zwaar onchristelijk gedrag. En dan bedoel ik niet (soms onbegrepen) grapjes, en leuk bedoelde treiterijtjes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 12:36
 
PETER717 schreef:
Snap ik en ben ik mee eens. Maar zoals mijn titel al zegt: de balk en de splinter. Ik heb nu het idee dat er mensen met splinters vanaf gegooid worden en sommigen met balken in hun ogen lekker doorgaan met treiteren en in mijn ogen zwaar onchristelijk gedrag. En dan bedoel ik niet (soms onbegrepen) grapjes, en leuk bedoelde treiterijtjes.


Ik kan je het volgende zeggen.
Er is weer iemand verwijderd van cm, die al eerder een permanente ban had.
Zegt dat nog steeds niet genoeg?
Je zal merken dat de sfeer beter gaat worden.
En dat willen we toch met zijn allen?

Het word tijd dat de echte rotte appels weg gaan.
En niet de appels die verrot worden door de verotte appels.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETER717





Berichten: 29

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 12:43
 
MARISKA601 schreef:
Ik kan je het volgende zeggen.
Er is weer iemand verwijderd van cm, die al eerder een permanente ban had.
Zegt dat nog steeds niet genoeg?
Je zal merken dat de sfeer beter gaat worden.
En dat willen we toch met zijn allen?

Het word tijd dat de echte rotte appels weg gaan.
En niet de appels die verrot worden door de verotte appels.

Helemaal mee eens. Dan hoop ik dat ze de goede te pakken hebben. Maar dat zal ik wel op de chat zien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 13:19
 
CHATULIEM619 schreef:
Dit is een web site, waar mensen zich moeten gedragen. Als ze dat niet doen, kunnen ze er van af gezet worden.

Akkoord want soms is zelfbeheersing -als vrucht van de H. Geest Verliefde smiley - ook nog voor christenen een stevig leerproces.


Laatst aangepast door
HERMAN968
op dinsdag 31 januari 2012, 13:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Pagina 2 van 5