ChristianMatch
 


Forum

Speeddaten 10 maart in Alphen aan den Rijn
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 28 maart 2012, 09:53
 
Sjonge, jonge jonge, wat een drama allemaal Geschokte, onthutste smiley en dan zeggen ze dat ik altijd loop te mopperen Smiley die vol vragen zit
Eerlijk gezegd vraag ik mij een paar dingen af: a) hoeveel van deze klagers ook zijn geweest, b) en of ze het wel goed gelezen hebben.
Persoonlijk vind ik het wel een leuk stuk, humorvol en eerlijk, wat had hij dan moeten zetten?!
Hij zette neer hoe hij die avond beleeft heeft, hij kon moeilijk neer zetten, hoe jullie, die hoogst waarschijnlijk, niet geweest zijn, die speed gebeuren hadden willen beleven.
En had hij ongelijk Smiley die vol vragen zit ik denk van niet, zijn verwachtingen waren waarschijnlijk hoger, en wilde jong.
De man met witte stok en rode bandjes, die had waarschijnlijk qua uiterlijk geen verwachtingen.
Uiteindelijk stond deze met een jonge schone, en de schrijver met een iets oudere Gefrustreerde smiley
En ook buiten CM om kennen we onze voorkeuren, en benamingen, grijs is wijs Lachende smiley en blond is ... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: woensdag 28 maart 2012, 10:21
 
ZEELAND736 schreef:
Het gaat niet zozeer om ruzie....maar wanneer ben je dan wel serieus???
Ik neem aan dat Jaconsu dit verhaal WEL serieus meende...(overigens zo serieus dat hij er nu al niet meer is)
En jij...wanneer ben je wel serieus???
Als wij denken dat je serieus bent...komt er weer...dat we dit allemaal met een knipoog moeten nemen...
En lukt het niet dan gooi je de Libelle in de strijd...(wat altijd lukt)
Moeilijk wanneer je dan echt serieus bent..
en toen was de topicopener er opeens weer Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: woensdag 28 maart 2012, 15:44
 
zeeland; bij de speeddate krijg je een weekje abonnement christianmatch als bonus, om met al die dames waar je zo heerlijk mee gebabbeld hebt contact te kunnen onderhouden.............. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 28 maart 2012, 16:57
 
HANNAH810 schreef:
zeeland; bij de speeddate krijg je een weekje abonnement christianmatch als bonus, om met al die dames waar je zo heerlijk mee gebabbeld hebt contact te kunnen onderhouden.............. Knipoog smiley

Hoef ik niet Hannah....maar zou de topicopener....dat wel willen????
Tja...hij is weer terug....dus er is toch iets wat trekt....
Ik ben benieuwd..Jaconsu laat je maar horen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: woensdag 28 maart 2012, 18:29
 
GERRIT084 schreef:
Sjonge, jonge jonge, wat een drama allemaal Geschokte, onthutste smiley en dan zeggen ze dat ik altijd loop te mopperen Smiley die vol vragen zit
Eerlijk gezegd vraag ik mij een paar dingen af: a) hoeveel van deze klagers ook zijn geweest, b) en of ze het wel goed gelezen hebben.
Persoonlijk vind ik het wel een leuk stuk, humorvol en eerlijk, wat had hij dan moeten zetten?!
Hij zette neer hoe hij die avond beleeft heeft, hij kon moeilijk neer zetten, hoe jullie, die hoogst waarschijnlijk, niet geweest zijn, die speed gebeuren hadden willen beleven.
En had hij ongelijk Smiley die vol vragen zit ik denk van niet, zijn verwachtingen waren waarschijnlijk hoger, en wilde jong.
De man met witte stok en rode bandjes, die had waarschijnlijk qua uiterlijk geen verwachtingen.
Uiteindelijk stond deze met een jonge schone, en de schrijver met een iets oudere Gefrustreerde smiley
En ook buiten CM om kennen we onze voorkeuren, en benamingen, grijs is wijs Lachende smiley en blond is ... Engeltje smiley



Kijk wel uit wat je schrijft Gerrit, ik ben blond....

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 28 maart 2012, 18:44
 
WILLEMIJN232 schreef:
Kijk wel uit wat je schrijft Gerrit, ik ben blond....

Knipoog smiley
Laat ik nu denken dat je hartstikke grijs bent en je je haar verft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: woensdag 28 maart 2012, 18:45
 
CHATULIEM619 schreef:
Laat ik nu denken dat je hartstikke grijs bent en je je haar verft.



my lips are sealed........ Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: woensdag 28 maart 2012, 19:50
 
HANNAH810 schreef:
zeeland; bij de speeddate krijg je een weekje abonnement christianmatch als bonus, om met al die dames waar je zo heerlijk mee gebabbeld hebt contact te kunnen onderhouden.............. Knipoog smiley

dat is een winst van 2.5 euro Verraste, verbaasde smiley
de naft alleen al kost me bena een halfjaarsabonnee
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 28 maart 2012, 20:11
 
WILLEMIJN232 schreef:
Kijk wel uit wat je schrijft Gerrit, ik ben blond....

Knipoog smiley

U bent waarschijnlijk net zo blond als mijn vorige buurvrouw Engeltje smiley die is mooi althans dat wist ik mij nog te herinneren Gefrustreerde smiley stom stom stom, dat was 20 jaar geleden, ik kwam haar tegen, en ze zag er nog steeds bijna het zelfde uit Geschokte, onthutste smiley na een paar fikse buien en windkracht 10 kwam ik haar die zelfde dag nog een keer tegen, ze lachte vriendelijk naar me, ik stopte, zij ook. Ik vroeg haar gaat het een beetje ... ze lachte weer, en zij zei heel goed, mooi zei ik, maar neem de volgende keer, waterproef Gefrustreerde smiley en zij fietste enig sinds gebelgd verder, en ik Verlegen lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 29 maart 2012, 08:51
 
GERRIT084 schreef:
U bent waarschijnlijk net zo blond als mijn vorige buurvrouw Engeltje smiley die is mooi althans dat wist ik mij nog te herinneren Gefrustreerde smiley stom stom stom, dat was 20 jaar geleden, ik kwam haar tegen, en ze zag er nog steeds bijna het zelfde uit Geschokte, onthutste smiley na een paar fikse buien en windkracht 10 kwam ik haar die zelfde dag nog een keer tegen, ze lachte vriendelijk naar me, ik stopte, zij ook. Ik vroeg haar gaat het een beetje ... ze lachte weer, en zij zei heel goed, mooi zei ik, maar neem de volgende keer, waterproef Gefrustreerde smiley en zij fietste enig sinds gebelgd verder, en ik Verlegen lachende smiley Knipoog smiley




o, gerrit; hoe krijg je t voor elkaar................ Zieke smiley Clown smiley

(nou, willemijn; je hele dag is weer goed zeker? Knipoog smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 29 maart 2012, 08:58
 
HANNAH810 schreef:
o, gerrit; hoe krijg je t voor elkaar................ Zieke smiley Clown smiley

(nou, willemijn; je hele dag is weer goed zeker? Knipoog smiley )

Ho ho, das niet negatief bedoeld, (waarom moet ik het er altijd bij zetten?) zij wat of is nu 65 Geschokte, onthutste smiley
Met een paar spuitbussen Gefrustreerde smiley kom je toch ook weer aardig in de buurt van 45 Knipoog smiley


Laatst aangepast door
GERRIT084
op donderdag 29 maart 2012, 09:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 29 maart 2012, 10:44
 
GERRIT084 schreef:
Ho ho, das niet negatief bedoeld, (waarom moet ik het er altijd bij zetten?) zij wat of is nu 65 Geschokte, onthutste smiley
Met een paar spuitbussen Gefrustreerde smiley kom je toch ook weer aardig in de buurt van 45 Knipoog smiley

hahaha, nee joh; t is ook echt een reuze positieve opmerking, daarom keek ze ook zo blij toen ze doorreed!!


Laatst aangepast door
HANNAH810
op donderdag 29 maart 2012, 10:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 29 maart 2012, 11:16
 
GERRIT084 schreef:
U bent waarschijnlijk net zo blond als mijn vorige buurvrouw Engeltje smiley die is mooi althans dat wist ik mij nog te herinneren Gefrustreerde smiley stom stom stom, dat was 20 jaar geleden, ik kwam haar tegen, en ze zag er nog steeds bijna het zelfde uit Geschokte, onthutste smiley na een paar fikse buien en windkracht 10 kwam ik haar die zelfde dag nog een keer tegen, ze lachte vriendelijk naar me, ik stopte, zij ook. Ik vroeg haar gaat het een beetje ... ze lachte weer, en zij zei heel goed, mooi zei ik, maar neem de volgende keer, waterproef Gefrustreerde smiley en zij fietste enig sinds gebelgd verder, en ik Verlegen lachende smiley Knipoog smiley
Tjonge, dat is een ijzersterke mop. Jammer dat ik hem niet bedacht heb.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JACONSU210





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: donderdag 29 maart 2012, 18:15
 
'Weet je, dat wij bij Christian Match de hoogste linc-score hebben?' mailde ze mij.
'Nee' antwoordde ik, 'ik heb er nog nooit naar gekeken...'
De vrouw met wie ik aan het mailen was, was er één die ik bij het speeddaten ontmoet had.
Het verbaasde mij dat ze met mij contact opnam. Ze had immers een 'nee' ingevuld bij 'Match ja, hmm of nee'. Maar het gesprek wat we hadden was leuk en ze kende veel mensen van mijn kerk.
Dat schiep een vertrouwelijke band want ze gaf gelijk haar telefoonnummer.
En ik dan weer de mijne met mijn adres. Natuurlijk was ze even in de straat naar mijn huis en tuin wezen kijken. Na de winter gaf het een troosteloze aanblik.
Maar afgelopen vrijdag belde ik haar om een afspraakje te maken. Zaterdag eerst een ritje in de Capri en dan ergens gaan eten.
In dat telefoongesprek verbaasde ik mij erover dat ze mijn schrijfseltje over het speeddaten in Alphen nog niet gelezen had.
'Laat dat maar' zei ik

Zo in de wolken over dat speeddaten was ik niet. Dus of ze hier gelukkig mee was...
Er volgde een mailtje. Omdat ik geschreven had dat de uitstraling belangrijker was dan het uiterlijk zei ze: Tot morgen dan maar...

Zaterdag 21 maart 16.00 uur. Uitgerekend bij haar voor de deur was nog een parkeerplaats vij. Ik belde aan...Hondengeblaf...Ik denk: 'Straks heeft ze hem zo afgericht dat-ie me opvreet'. Maar na het nodige gesnuffel en gekwispel kwam er rust in de tent.
Foto's aan de muur. Herinneringen aan een gelukkig verleden.
Onder het genot van een Cola Light praatten we over het verlies van een dierbare en rol van het geloof bij de verwerking daarvan. Ook ik heb een ervaring, maar dat is maar een fractie van die van haar. Eigenlijk was het zo dat waar het speeddaten ophield we hier nu verder gingen.
Na een half uur was het tijd voor een ritje. De Capri gromde weer dat het een lieve lust was. En zo gingen we een stukje door het Groene Hart. Langs de molenviergang en de Hervormde Kerk in Aarlanderveen. Nieuwkoop en De Meije. Ik reed maar wat. Geen idee waar naar toe. Ergens reed een trekker met aanhanger voor me. Ik schakelde terug naar z'n 2. Keek of er geen tegenliggers aankwamen, gaf een dot gas. De neus van de Capri veerde wat op en de 6 cilinder ronkte er op los. Even snelheid maken. 'Nou' zei ze, 'Dat kan-ie wel'.
Hier begon je toch wel trek van krijgen. Ik zei: 'Ik heb vroeger in Ter Aar nog een speelgoedwinkel gehad, daar zit nu een restaurantje, als we daar nu eens gaan eten? Ik ben er al in geen jaren meer geweest..' Zij ook niet dus het voorstel werd aangenomen.

Solouno, zo heette het restaurantje. De chef Nasser herkende mij en het weerzien was hartelijk. Ik genoot van deze avond. Hoewel er veel in het pand was veranderd, blijven er ook details hetzelfde. Dat gaf toch het gevoel van een 'Deja vu'.
De kaart was uitgebreid, maar we gingen voor een pizza. Ze waren groot, smakelijk en werden erg warm geserveerd.
We kregen het over de speeddate-avond.
'Wat had jij ingevuld bij 'mijn match'? vroeg ik. ...'Nou'...'Nee' zei ze.
Ze vervolgde: 'Je kwam ook met zo'n hopeloos gezicht bij mij aan tafel...zo van 'toch niet weer één die ouder is dan ik'... dat hoe goed ons gesprek ook later was, ik na 1 seconde al dacht: dit is 'm niet. Het zijn toch die eerste seconden die je lot zo'n avond bepalen....
Ook al zou ik dus 10 gesprekken die avond gehad hebben, ze zouden verder allemaal zinloos zijn geweest. Hoe leuk alle candidaten ook waren...Doordat ik het na 3 gesprekken niet meer zag zitten die avond, was ik gewoon niet leuk meer, en dat neem je mee naar elke tafel waar je daarna nog aan gaat zitten...
Ondertussen kreeg ik een steeds duidelijker beeld van wie er tegenover mij zat.

Eenmaal weer terug in haar huis bood ze mij nog koffie aan. En we bespraken de avond. Geen moment van verveling, geen moment van: 'Waar ben ik aan begonnen' Ik kan alleen maar zeggen dat ik kan terugkijken op een zeer geslaagde avond.
Tegen tienen vond ik het mooi geweest. We namen hartelijk afscheid en we waren er zeker van dat dit niet onze laatste ontmoeting zou zijn.

Nog diezelfde avond mailde ze mij:

Hoi Jaco
Ik vond het heel spannend maar ik vond het heel gezellig en het fijne ervan was dat jij zo rustig was dat gaf mij op een gegeven momend ook een stukje rust. Bedankt voor het lekkere eten en tot horens maar weer.
Groetjes S.

Aanstaande vrijdag is er in Barendrecht in de Café 'De Pimpelaer een meetingpoint georganisserd door Jenny en Caroline. Ze zijn beide ook lid geweest van OZNJ.
Nou, jullie snappen het al... Onze volgende afspraak is dat ik haar vrijdag ga ophalen om daar gezellig naar toe te gaan.
Zo zie je maar weer....

Tot zover
Jaco
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HELEEN296





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: zondag 1 april 2012, 12:31
 
[quote=MARISKA601]Gaat het hier nog ergens over?
Mag men geen commentaar leveren op de TS?

Het is gewoon niet leuk dat er word gezegd dat vrouwen van boven de 50 grijs en oma zijn.

Alsof die 50+ers niet meer mee mogen doen op de dating markt...
Valt mee dat de TS het nog niet had over rimpels...
Ik weet van iemand die geen vrouw met een kunstgebit wilt...



Oftewel er is niks mee met vrouwen die 50+ zijn een kunstgebit hebben,grijze haren en rimpels....
(een enkele 50+er is al oma....)

Nou ik heb het stukje even teruggelezen en weet bijna zeker dat als ik 50 plus ben en vast grijs (want de eerste grijze haren komen al) ik er heel hard om kan lachen, net als hopelijk de man met minder gezichtsvermogen. Maar goed misschien zette hij ook zijn stok in bij minder gewenste dames........... Misschien iets effectiever dan over nachtdiensten beginnen. Dit stukje is helemaal niet bedoeld om vrouwen van 50 en ouder negatief neer te zetten, maar gewoon grappig beschreven hoe speeddaten kan gaan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Pagina 3 van 3