ChristianMatch
 


Forum

Cristenlijke homo´s
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 20:55
 
WILLEMIJN232 schreef:
Of hij ziet zijn kans schoon....... Knipoog smiley

Ik weet niet wat hij ziet Knipoog smiley Lachende smiley Boze smiley Clown smiley Kussende smiley Twijfelende smiley Huilende smiley, smiley in tranen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Kwijlende smiley Gefrustreerde smiley Verliefde smiley Kotsende smiley Smiley die vol vragen zit Engeltje smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond Zieke smiley Verraste, verbaasde smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Slapende smiley

maarre... Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY298





Berichten: 345

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 21:00
 
FRANKT627 schreef:
Die komt nog wel opdagen, meisje... Lachende smiley


oke , als jij het zegt , wachten wij wel af Engeltje smiley


zo gauw hij er is zal ik jullie bellen Knipoog smiley


Laatst aangepast door
NICKY298
op maandag 25 juni 2012, 21:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 21:07
 
NICKY298 schreef:
oke , als jij het zegt , wachten wij wel af Engeltje smiley


Hou je van wokken Nicky Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 21:09
 
WILLEMIJN232 schreef:
Hou je van wokken Nicky Knipoog smiley

ik denk dat er wel een chaparonne mee moet...je weet het anders maar nooit..... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY298





Berichten: 345

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 21:10
 
WILLEMIJN232 schreef:
Hou je van wokken Nicky Knipoog smiley


jazeker wel willemijn! lekker Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 21:11
 
TINK100 schreef:
ik denk dat er wel een chaparonne mee moet...je weet het anders maar nooit..... Knipoog smiley



Met je eens, voor je het weet......laat maar.... Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY298





Berichten: 345

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 21:11
 
TINK100 schreef:
ik denk dat er wel een chaparonne mee moet...je weet het anders maar nooit..... Knipoog smiley


een chaperon lijkt mij wijzer hahahahha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE336





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 21:27
 
Zotezien is dit ruzietopic II
Nadat gisteren de andere gesloten is gaan we hier verder..... Twijfelende smiley
Waar stond die C ookalweervoor???? Critisch???

Deze opmerking vond ik het toppunt en is door mij als vond ik 'niet okee' aangeklikt.
MARSJG370 schreef:
Flowerful, zo te zien heb jij niet hard genoeg gebeden, het is van je gezicht af te lezen, dat het bij jou nog steeds niet snor zit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HARALD940





Berichten: 428

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 21:39
 
NICKY298 schreef:
een chaperon lijkt mij wijzer hahahahha

Met als extra kwaliteit dat hij een ook BOB mag zijn zeker Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 21:41
 
weet je ieder zit in zijn/haar eigen geloofsfase of misschien beter gezegd groei.
En we hebben allemaal verschillende meningen soms over bepaalde dingen.
En ik lees hier een oprechte cristen, ze bedoeld het goed,komt aanvallend over.
in mijn ogen maakt ze een fout, verwoord ze zich verkeerd, en haar bedoeling is goed.
en sommigge mensen voelen zich heel begrijpelijk gekwetst.

en het zet me tot denken,hoe voed ik mijn kinderen op? ik houd van ze,ze moeten veelleren,maken ook zo hun fouten
en hoe ga ik daarmee om? je corrigeert ze liefdevol,en soms wacht je even met corrigeren ,omdat het niet het juiste moment is, soms moet je ze ook de ruimte geven om zelf dingen te ontdekken,leren,loslaten, bv.naar die kroeg laten gaan waar het echt niet leuk is, en dan komen ze thuis en zeggen ze,eh zo leuk was die kroeg niet,volgende keer naar andere leukere kroeg.
ik zeg ze dan niet meteen dingen die overkomen als of ik dan niet meer van ze zou houden,ze niet meer helpen als ze niet luisteren naar advies en zelf willen ontdekken
En zo kom jij over flowerful,je bedoelt het goed,jij denkt dat ze fouten maken en komt soms over als of god dan niet meer van ze zou houden,

en ik denk dat god met zijn kinderen(wij allemaal) net zo als ikmetmijn kinderen ongeveer omgaat.
Hij gaat met ze mee, helpt ze,houd van ze,ook als ze fouten maken.
en ja er gaan ook mensen na de hel, maar dat oordeel kunnen we beter aan god overlaten. daar kunnen wij niet over oordelen,god wel,die weet het hele verhaal van een ander,de reden,de omstandigheden.

En soms lees ik mooie stukken van jou flowerful en soms denk ik,flowerful toch,je bedoelt het goed,maar het komt zo anders over.
mensen voelen zich gekwetst, kwetsen weerterug,en zo word de communicatie steeds moeilijker,hebben we niets geleerd van het topic sex voor het huwelijk wat inmiddels is gesloten?

ik vraag me af of ik het goed verwoord heb,wat ik probeer te zeggen, maar plaats het toch maar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY298





Berichten: 345

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:08
 
HARALD940 schreef:
Met als extra kwaliteit dat hij een ook BOB mag zijn zeker Clown smiley

leuk harold , ja dat mag! neem ik een pilsje Knipoog smiley Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:12
 
HARALD940 schreef:
Met als extra kwaliteit dat hij een ook BOB mag zijn zeker Clown smiley

Of moet hij dan ook weer gezelschap van een chaperonne? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARENDINE325





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:13
 
Quote:
mensen voelen zich gekwetst, kwetsen weerterug,en zo word de communicatie steeds moeilijker
Het is ieders eigen verantwoordelijkheid hoe hij/zij op een ander reageert. Niemand dwingt mij om een kwetsende, denigrerende of schimpende opmerking te plaatsen of erop te reageren. Als ik ervoor kies ergens op te reageren, dan is het aan mijzelf te wijten als die reactie ongepast is. De inhoud van mijn reactie weerspiegelt mijn innerlijk, niet dat van degene op wie ik eventueel reageer.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik er in de meeste gevallen voor heb gekozen om niet te reageren.

Deze volgende video is heel verhelderend als het gaat om de verantwoordelijkheid wat btreft je reacties (helaas in het Engels, maar ik denk dat de meesten het wel kunnen volgen). Het onderwerp is "my respons is my responsibility".
http://www.youtube.com/watch?v=McpFBasK1Ks

Verder hebben we (hopelijk) allemaal een Bijbel en dankzij internet kunnen we de complete tekst van alle vertalingen van de Bijbel terugvinden met een muisklik. Als er een topic is "wat zegt de Bijbel over..." of "hoe gaan we als christen om met..." Hoe fijn is het als je eerst met hulp van de concordantie of een van de vertalingen op internet zoektermen gebruikt die met het onderwerp te maken hebben? Je leest de teksten, leest daarna ook de context, denkt na over de duidelijkheden en onduidelijkheden en gaat met die bagage de discussie aan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY298





Berichten: 345

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:13
 
fout reageren is niet gods wil en maken wij hier fouten..


laten wij dus ergens over praten , wetende dat we het niet kunnen .
Maar dat ieder dat probeert wat hij denkt te kunnen.
ik doe mijn best

Gods zegen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY298





Berichten: 345

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:15
 
WILLEMIJN232 schreef:
Of moet hij dan ook weer gezelschap van een chaperonne? Smiley die vol vragen zit

nee willemijn , jij wil met mij uit eten ik wil een chaperon en hij is een chaperon.

en nee we ruilen niet stiekum Knipoog smiley Kussende smiley Smiley die vol vragen zit


Laatst aangepast door
NICKY298
op maandag 25 juni 2012, 22:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARSJG370





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:18
 
JANE336 schreef:
Zotezien is dit ruzietopic II
Nadat gisteren de andere gesloten is gaan we hier verder..... Twijfelende smiley
Waar stond die C ookalweervoor???? Critisch???

Deze opmerking vond ik het toppunt en is door mij als vond ik 'niet okee' aangeklikt.

Sorry jane, maar het ging mij veel te ver dat flowerful, iedereen afzeek en homo's in een kwaad daglicht zette. ze was niet te stoppen met haar vervelende opmerkingen, en waarschijnlijk nu nog niet. volgens mij heeft ze echt een bord voor haar hoofd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:21
 
NICKY298 schreef:
nee willemijn , jij wil met mij uit eten ik wil een chaperon en hij is een chaperon.

en nee we ruilen niet stiekum Knipoog smiley Kussende smiley Smiley die vol vragen zit

Gaat er nu iemand mij wokken of niet. Wie is er nu chaperone en wie BoB? Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:26
 
FRANKT627 schreef:
Gaat er nu iemand mij wokken of niet. Wie is er nu chaperone en wie BoB? Boze smiley

ik wil wokken en bobben en chaporoneren.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:28
 
ARENDINE325 schreef:
Het is ieders eigen verantwoordelijkheid hoe hij/zij op een ander reageert. Niemand dwingt mij om een kwetsende, denigrerende of schimpende opmerking te plaatsen of erop te reageren. Als ik ervoor kies ergens op te reageren, dan is het aan mijzelf te wijten als die reactie ongepast is. De inhoud van mijn reactie weerspiegelt mijn innerlijk, niet dat van degene op wie ik eventueel reageer.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik er in de meeste gevallen voor heb gekozen om niet te reageren.

Deze volgende video is heel verhelderend als het gaat om de verantwoordelijkheid wat btreft je reacties (helaas in het Engels, maar ik denk dat de meesten het wel kunnen volgen). Het onderwerp is "my respons is my responsibility".
http://www.youtube.com/watch?v=McpFBasK1Ks

Verder hebben we (hopelijk) allemaal een Bijbel en dankzij internet kunnen we de complete tekst van alle vertalingen van de Bijbel terugvinden met een muisklik. Als er een topic is "wat zegt de Bijbel over..." of "hoe gaan we als christen om met..." Hoe fijn is het als je eerst met hulp van de concordantie of een van de vertalingen op internet zoektermen gebruikt die met het onderwerp te maken hebben? Je leest de teksten, leest daarna ook de context, denkt na over de duidelijkheden en onduidelijkheden en gaat met die bagage de discussie aan.

mooi.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:41
 
ARENDINE325 schreef:
Het is ieders eigen verantwoordelijkheid hoe hij/zij op een ander reageert. Niemand dwingt mij om een kwetsende, denigrerende of schimpende opmerking te plaatsen of erop te reageren. Als ik ervoor kies ergens op te reageren, dan is het aan mijzelf te wijten als die reactie ongepast is. De inhoud van mijn reactie weerspiegelt mijn innerlijk, niet dat van degene op wie ik eventueel reageer.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik er in de meeste gevallen voor heb gekozen om niet te reageren.

Deze volgende video is heel verhelderend als het gaat om de verantwoordelijkheid wat btreft je reacties (helaas in het Engels, maar ik denk dat de meesten het wel kunnen volgen). Het onderwerp is "my respons is my responsibility".
http://www.youtube.com/watch?v=McpFBasK1Ks

Verder hebben we (hopelijk) allemaal een Bijbel en dankzij internet kunnen we de complete tekst van alle vertalingen van de Bijbel terugvinden met een muisklik. Als er een topic is "wat zegt de Bijbel over..." of "hoe gaan we als christen om met..." Hoe fijn is het als je eerst met hulp van de concordantie of een van de vertalingen op internet zoektermen gebruikt die met het onderwerp te maken hebben? Je leest de teksten, leest daarna ook de context, denkt na over de duidelijkheden en onduidelijkheden en gaat met die bagage de discussie aan.

goed stuk Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FLOWERFUL304





Berichten: 205

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 23:22
 
TINK100 schreef:
mijn soort....wat is mijn soort dan???

Zij die persoonlijk worden in een discussie. En anders zn mening duidelijk niet in de juiste perspectieven kan zien dan in het negatieve.

Haatdragend nee, dat ben ik niet, integendeel....eerder intens verdrietig dat er een groep (lees= homo's) mensen veroordeelt word.......dan vraag ik me af, waar blijft Jezus'opdracht: heb uw naaste lief???
Mening oke, die mag je van mij hebben maar om zo te reageren naar je MEDEMENS, die ook geschapen is door God en dus ook recht heeft om er te zijn......dat gaat veel en veel te ver!!! geirriteerd??? dat is dan actie-reactie....van mijn/ onze kant maar ook zeer zeker die van jou......
Ik sla mezelf niet op de borst dat ik een goed christen ben...dat zou erg hoogmoedig zijn, nietwaar......??!!
Maar als jij vind dat je jouw ongezouten mening kan en mag/moet geven op/ over anderen, ga vooral daar mee door....jaag je nog meer mensen tegen je in het harnas.....en zul je nog veel meer reacties krijgen dan je nu al hebt. En die zullen dan steeds minder positief zijn.....heel jammer, maar zo help je een goed topic, met een redelijke gedachtewisseling mooi om zeep...dank je wel
Sorry, maar hier heb je ook je eigen bijdrage aan. jij ook bedankt!

En voor de rest, nogmaals tink, Knipoog smiley


Laatst aangepast door
FLOWERFUL304
op maandag 25 juni 2012, 23:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 23:43
 
in romeinen 1 staat:

De schuld der heidenen en hun straf
18 Want toorn van God openbaart zich van de hemel over alle goddeloosheid en ongerechtigheid van mensen, die de waarheid in ongerechtigheid ten onder houden, 19 daarom dat hetgeen van God gekend kan worden in hen openbaar is, want God heeft het hun geopenbaard. 20 Want hetgeen van Hem niet gezien kan worden, zijn eeuwige kracht en goddelijkheid, wordt sedert de schepping der wereld uit zijn werken met het verstand doorzien, zodat zij geen verontschuldiging hebben. 21 Immers, hoewel zij God kenden, hebben zij Hem niet als God verheerlijkt of gedankt, maar hun overleggingen zijn op niets uitgelopen, en het is duister geworden in hun onverstandig hart. 22 Bewerende wijs te zijn, zijn zij dwaas geworden, 23 en zij hebben de majesteit van de onvergankelijke God vervangen door hetgeen gelijkt op het beeld van een vergankelijk mens, van vogels, van viervoetige en van kruipende dieren.
24 Daarom heeft God hen in hun hartstochten overgegeven aan onreinheid, zodat bij hen het lichaam onteerd wordt. 25 Zij immers hadden de waarheid Gods vervangen door de leugen en het schepsel vereerd en gediend boven de Schepper, die te prijzen is tot in eeuwigheid. Amen. 26 Daarom heeft God hen overgegeven aan schandelijke lusten, want hun vrouwen hebben de natuurlijke omgang vervangen door de tegennatuurlijke. 27 Eveneens hebben de mannen de natuurlijke omgang met de vrouw opgegeven, en zijn in wellust voor elkander ontbrand, als mannen met mannen schandelijkheid bedrijvende en daardoor het welverdiende loon voor hun afdwaling in zichzelf ontvangende.
28 En daar zij het verwerpelijk achtten God te erkennen, heeft God hen overgegeven aan een verwerpelijk denken om te doen wat niet betaamt: 29 vervuld van allerlei onrechtvaardigheid, boosheid, hebzucht en slechtheid, vol nijd, moord, twist, list en kwaadaardigheid; 30 oorblazers, lasteraars, haters van God, verwatenen, overmoedigen, grootsprekers, vindingrijk in het kwaad, hun ouders ongehoorzaam; 31 onverstandig, onbestendig, zonder hart of barmhartigheid. 32 Immers, hoewel zij de rechtseis van God kenden, namelijk, dat zij, die zulke dingen bedrijven, de dood verdienen, doen zij ze niet alleen zelf, maar schenken ook nog hun bijval aan wie ze bedrijven.


de vraag waarom er christenen zijn met homosexuele gevoelens zijn... ???
je zou denken nav bovenstaande: oorzaak en gevolg, daarna bekering, in werkelijkheid is dat idd vaak niet zo. bijgevolg erfzonde via familie? moeilijk te zeggen.
(ook ken ik geen voorbeelden van christelijke homo's oid)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FLOWERFUL304





Berichten: 205

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 23:48
 
MARSJG370 schreef:
Sorry jane, maar het ging mij veel te ver dat flowerful, iedereen afzeek en homo's in een kwaad daglicht zette. ze was niet te stoppen met haar vervelende opmerkingen, en waarschijnlijk nu nog niet. volgens mij heeft ze echt een bord voor haar hoofd.

idd, mijn visie is zeker niet veranderd!!!
En mijn complimenten, wat ben jij toch een top christen! Knipoog smiley


Laatst aangepast door
FLOWERFUL304
op dinsdag 26 juni 2012, 10:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 02:39
 
ARENDINE325 schreef:
Het is ieders eigen verantwoordelijkheid hoe hij/zij op een ander reageert. Niemand dwingt mij om een kwetsende, denigrerende of schimpende opmerking te plaatsen of erop te reageren. Als ik ervoor kies ergens op te reageren, dan is het aan mijzelf te wijten als die reactie ongepast is. De inhoud van mijn reactie weerspiegelt mijn innerlijk, niet dat van degene op wie ik eventueel reageer.

Quote:
Als ik ervoor kies ergens op te reageren, dan is het aan mijzelf te wijten als die reactie ongepast is. De inhoud van mijn reactie weerspiegelt mijn innerlijk, niet dat van degene op wie ik eventueel reageer.

Deze vlieger gaat natuurlijk niet altijd op.

Ik had een keer, dat ik heel terecht boos werd.
Daar had degene het echt naar gemaakt.
En dan ga ik geen lieve dingetjes roepen. Dat zou ook schijnheilig zijn. Dan weerpsiegelt mijn boosheid echt mijn innerlijk niet hoor. Coole smiley met zonnebril

Maar ja, dat kan bij jou anders zijn Smiley die vol vragen zit

Ik zal later je film bekijken en er eventueel nog verder ingaan op je bijdrage. Nu weer verder slapen Slapende smiley

S. Ingehouden terechte woede kan destructief naar jezelf gaan als je die niet ventileert.
Ja, verder heb ik me nog niet echt met dit topic beziggehouden en helemaal gelezen, ik was bij jou posting, er zijn nu ook al drie andere dingen waar ik op wil reageren.
En als iemand mij doelbewust loopt te zieken kan die van mij een gepaste reaktie krijgen. Ook al zou die reactie op zichzelfstaande 'ongepast' zijn.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 26 juni 2012, 03:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 06:01
 
[quote=PETRA411]weet je ieder zit in zijn/haar eigen geloofsfase of misschien beter gezegd groei.
En we hebben allemaal verschillende meningen soms over bepaalde dingen.
En ik lees hier een oprechte cristen, ze bedoeld het goed,komt aanvallend over.
in mijn ogen maakt ze een fout, verwoord ze zich verkeerd, en haar bedoeling is goed.
en sommigge mensen voelen zich heel begrijpelijk gekwetst.

en het zet me tot denken,hoe voed ik mijn kinderen op? ik houd van ze,ze moeten veelleren,maken ook zo hun fouten
en hoe ga ik daarmee om? je corrigeert ze liefdevol,en soms wacht je even met corrigeren ,omdat het niet het juiste moment is, soms moet je ze ook de ruimte geven om zelf dingen te ontdekken,leren,loslaten, bv.naar die kroeg laten gaan waar het echt niet leuk is, en dan komen ze thuis en zeggen ze,eh zo leuk was die kroeg niet,volgende keer naar andere leukere kroeg.
ik zeg ze dan niet meteen dingen die overkomen als of ik dan niet meer van ze zou houden,ze niet meer helpen als ze niet luisteren naar advies en zelf willen ontdekken
En zo kom jij over flowerful,je bedoelt het goed,jij denkt dat ze fouten maken en komt soms over als of god dan niet meer van ze zou houden,

en ik denk dat god met zijn kinderen(wij allemaal) net zo als ikmetmijn kinderen ongeveer omgaat.
Hij gaat met ze mee, helpt ze,houd van ze,ook als ze fouten maken.
en ja er gaan ook mensen na de hel, maar dat oordeel kunnen we beter aan god overlaten. daar kunnen wij niet over oordelen,god wel,die weet het hele verhaal van een ander,de reden,de omstandigheden.

En soms lees ik mooie stukken van jou flowerful en soms denk ik,flowerful toch,je bedoelt het goed,maar het komt zo anders over.
mensen voelen zich gekwetst, kwetsen weerterug,en zo word de communicatie steeds moeilijker,hebben we niets geleerd van het topic sex voor het huwelijk wat inmiddels is gesloten?

ik vraag me af of ik het goed verwoord heb,wat ik probeer te zeggen, maar plaats het toch maar.[/quot

AMEN!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 06:45
 
MISSCHIEN KUNNEN WE ER BIJ STILSTAAN DAT HET OOK ONZE KINDEREN KAN GEBEUREN !
IS ONZE REACTIE DAN OOK GA MAAR WEG ...SLOTJE EROP????

OF GAAN WE ER GEWOON VANUIT DAT DIT ONZE KINDEREN NIET KAN GEBEUREN?..

ZOUDEN WE DAN NIET VOOR DEZE KINDEREN BIDDEN EN HEN MET LIEFDE OMRINGEN?....

ZO...LAAT ONS BIDDEN VOOR DIEGENE DIE MET DEZE DINGEN WORSTELEN!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 07:29
 
FLOWERFUL304 schreef:
Sorry, maar hier heb je ook je eigen bijdrage aan. jij ook bedankt!En voor de rest, nogmaals tink, Knipoog smiley


je snapt het echt niet hè??

tegen domheid kan ik niet op......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 09:44
 
In grote lijnen zijn we het ook met elkaar eens geworden hier.

zelf vindt ik het ook wel jammer dat t'zij door myscomniqatiz of anders.
hier en daar voor meer verwijdering zorgde,dan bindend was.

Een ieder is geroepen te bidden voor deze wereld.
een wereld die bestaat,uit alle mensen,dieren enz...
In deze wereld komen''we''misschien meer mensen tegen,waar we misschien niet naast willen zitten in de kerk bank?
Het spreekt misschien van zelfkennis,in hoeverre we ons met die
ander bezig kunnen houden.

En toch,hield ook de Heere Jezus zich altijd bezig.
vooral met het het hart van de mens.

Hij zag zacheus in de boom.
Hij zag de weduwe en jongeling te Nain.
Hij zag Petrus in de zaal.

We hebben Hem nodig voor ons hart,
een ieder persoonlijk.
Laten we elkaar vergeven in de binnenkamer van ons hart,
dat kunnen we niet in eigen kracht ..nee..maar Hij wilt die kracht schenken.

En.. zal het in het openbaar gezien worden.


Laatst aangepast door
HEIDE115
op dinsdag 26 juni 2012, 10:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 09:49
 
DJES101 schreef:
MISSCHIEN KUNNEN WE ER BIJ STILSTAAN DAT HET OOK ONZE KINDEREN KAN GEBEUREN !
IS ONZE REACTIE DAN OOK GA MAAR WEG ...SLOTJE EROP????

ja dat is zo Djes, stel je voor dat je dan de deur zou sluiten, hoeveel schade richt je in je kind en in je relatie met hem/haar aan. Het blijft altijd je kind, welke weg die ook in het leven inslaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 09:56
 
We zijn toch allemaal kinderen van de Vader?
We zijn toch allemaal naar Zijn beeld gemaakt?
Tijdens onze groei in de moederschoot is God er bij.
Zo is Hij er ook bij wanneer de sexuele geaardheid in ons wordt gelegd.
God doet immers geen half werk.
Hij brengt alles tot voltooiing.
Hij schenkt ons liefde en die liefde mogen we doorgeven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 Volgende
Pagina 9 van 26