ChristianMatch
 


Forum

de enige leuke man op CM
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 21 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
IJSJE204





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 10:02
 
GERRIT603 schreef:
mijn probleem is dat iedere bos bloemen in het niet valt naast mij, bij de mooiste ruiker denken de dames nog wat is dat voor miserabel bossie Clown smiley Knipoog smiley Lachende smiley

Het is duidelijk: Gerrit vindt zichzelf de enige leuke man op CM!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 10:06
 
IJSJE204 schreef:
Het is duidelijk: Gerrit vindt zichzelf de enige leuke man op CM!

Dan staat hij voor moeilijke keuzes wanneer al die (leuke) vrouwen met hem willen verder gaan in het leven. Ik wens hem alvast veel plezier Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 10:19
 
IJSJE204 schreef:
Het is duidelijk: Gerrit vindt zichzelf de enige leuke man op CM!

Dan treden nu jouw 2 laatste vragen aan het begin van dit topic in werking..

Toch???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 10:29
 
ZEELAND736 schreef:
Dan treden nu jouw 2 laatste vragen aan het begin van dit topic in werking..

Toch???


Lijkt me duidelijk.
Ik wacht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 10:36
 
IJSJE204 schreef:
Lijkt me duidelijk.
Ik wacht.


Maar de hamvraag is natuurlijk...waarom zoek je hem op een christelijke site??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 10:47
 
WILLEMIJN232 schreef:
Maar de hamvraag is natuurlijk...waarom zoek je hem op een christelijke site??

Ik zocht een tijd geleden, op advies van de dominee, op deze site. Omdat mijn wortels verankerd zijn in het christelijk geloof. Ik ben destijds geschrokken van de felheid waarmee sommigen in het leven staan. Daarom heb ik mijn abonnement niet verlengd. Een man met een zelfde achtergrond als ik heb is van harte welkom, maar ook een christelijke man die daar zelf voor gekozen heeft is dat. Ik zoek iemand waar mijn normen en waarden bij passen en die zou hier best eens rond kunnen huppelen.
Nu heb ik heel even toegang en heb me aangemeld met de bedoeling om even terug te zijn. Niet om in drie dagen een partner te scoren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 11:06
 
IJSJE204 schreef:
Ik zocht een tijd geleden, op advies van de dominee, op deze site. Omdat mijn wortels verankerd zijn in het christelijk geloof. Ik ben destijds geschrokken van de felheid waarmee sommigen in het leven staan. Daarom heb ik mijn abonnement niet verlengd. Een man met een zelfde achtergrond als ik heb is van harte welkom, maar ook een christelijke man die daar zelf voor gekozen heeft is dat. Ik zoek iemand waar mijn normen en waarden bij passen en die zou hier best eens rond kunnen huppelen.
Nu heb ik heel even toegang en heb me aangemeld met de bedoeling om even terug te zijn. Niet om in drie dagen een partner te scoren.



Dus eigenlijk zoek je in al je ongeloof een christelijke man(wat dat dan ook mag inhouden...)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 13:23
 
Laten er hier meerdere leuke vrouwen en mannen op deze site aanwezig zijn, helaas treed men niet met elkaar in contact, alleen maar elkaar lekker even een beetje een stootje onder de gordel geven. men elkaar beter een hart onder de riem steken. Ga een snaar gezamenlijke bijeenkomsten die of georganiseerd worden door CM of leden van CM, leer je elkaar beter kennen, kun je zo ook misschien je ideale man/vrouw tegen komen. 15 december is er weer eentje, kom op als je durft. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY558





Berichten: 702

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 13:39
 
Ik ben vooralsnog wel benieuwd of er nog een soort van ontknoping komt.

Persoonlijk heb ik weinig met mensen die zich "leukste/knapste/beste/..." vinden. Zowieso prijs je jezelf niet de hemel in.

Salomo schreef dat al in Spr 30:
"Als je jezelf wilt prijzen, ondoordacht of weloverwogen: houd je hand op je mond!"

Beter is om bepaalde dingen van anderen te horen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 13:40
 
PIETER619 schreef:
Laten er hier meerdere leuke vrouwen en mannen op deze site aanwezig zijn, helaas treed men niet met elkaar in contact, alleen maar elkaar lekker even een beetje een stootje onder de gordel geven. men elkaar beter een hart onder de riem steken. Ga een snaar gezamenlijke bijeenkomsten die of georganiseerd worden door CM of leden van CM, leer je elkaar beter kennen, kun je zo ook misschien je ideale man/vrouw tegen komen. 15 december is er weer eentje, kom op als je durft. Knipoog smiley


Realiseer je je wel dat er ook genoeg mensen zijn die niet van die CM bijeenkomsten houden? Het is niets voor mij en heb er ook helemaal geen behoefte aan....Ik ken een aantal mensen van CM in het echt en die kies ik graag zelf uit. Je doet nu net voorkomen of het de kans is om iemand te ontmoeten.......jammer...mensen kunnen ook zonder meetings met elkaa rin contact komen is mijn ervaring.....Het is fijn dat het er is en mooi voor de mensen die daar van houden maar presenteer het niet als de enige manier om met anderen in contact te komen......enne het heeft niets met durven te maken....we zijn toch volwassen genoeg?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 13:40
 
PIETER619 schreef:
Laten er hier meerdere leuke vrouwen en mannen op deze site aanwezig zijn, helaas treed men niet met elkaar in contact, alleen maar elkaar lekker even een beetje een stootje onder de gordel geven. men elkaar beter een hart onder de riem steken. Ga een snaar gezamenlijke bijeenkomsten die of georganiseerd worden door CM of leden van CM, leer je elkaar beter kennen, kun je zo ook misschien je ideale man/vrouw tegen komen. 15 december is er weer eentje, kom op als je durft. Knipoog smiley


Realiseer je je wel dat er ook genoeg mensen zijn die niet van die CM bijeenkomsten houden? Het is niets voor mij en heb er ook helemaal geen behoefte aan....Ik ken een aantal mensen van CM in het echt en die kies ik graag zelf uit. Je doet nu net voorkomen of het de kans is om iemand te ontmoeten.......jammer...mensen kunnen ook zonder meetings met elkaa rin contact komen is mijn ervaring.....Het is fijn dat het er is en mooi voor de mensen die daar van houden maar presenteer het niet als de enige manier om met anderen in contact te komen......enne het heeft niets met durven te maken....we zijn toch volwassen genoeg?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 15:06
 
WILLEMIJN232 schreef:
Realiseer je je wel dat er ook genoeg mensen zijn die niet van die CM bijeenkomsten houden? Het is niets voor mij en heb er ook helemaal geen behoefte aan....Ik ken een aantal mensen van CM in het echt en die kies ik graag zelf uit. Je doet nu net voorkomen of het de kans is om iemand te ontmoeten.......jammer...mensen kunnen ook zonder meetings met elkaa rin contact komen is mijn ervaring.....Het is fijn dat het er is en mooi voor de mensen die daar van houden maar presenteer het niet als de enige manier om met anderen in contact te komen......enne het heeft niets met durven te maken....we zijn toch volwassen genoeg?

Natuurlijk is dat zo, het is geen must (beweer ik ook niet) maar wel een aangenaam iets en dus een mogelijkheid om anderen te ontmoeten zonder verplichtingen. Maar als leest/hoort dat sommigen het wel fijn vinden, dan mag men er naar toe.

natuurlijk is het de vrije keus die we maken en nogmaals verplicht word niemand en ook niet dat het de gelegeheid is maar een gelegenheid. Ik geef dus alleen maar een tip of mogelijk dat men misschien wel die leuke man/vrouw kan tegen komen op zo'n gelegenheid.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 15:13
 
PIETER619 schreef:
Natuurlijk is dat zo, het is geen must (beweer ik ook niet) maar wel een aangenaam iets en dus een mogelijkheid om anderen te ontmoeten zonder verplichtingen. Maar als leest/hoort dat sommigen het wel fijn vinden, dan mag men er naar toe.

natuurlijk is het de vrije keus die we maken en nogmaals verplicht word niemand en ook niet dat het de gelegeheid is maar een gelegenheid. Ik geef dus alleen maar een tip of mogelijk dat men misschien wel die leuke man/vrouw kan tegen komen op zo'n gelegenheid.


Iedereen kan dat lezen en zich aanmelden bij de agenda.
Je hebt zelf kritiek op mensen die hun levensverhaal en bijbelstudies te pas en te onpas in alle topics schrijven, ga dan zelf geen uitje op lopen dringen in meerdere topics.


En de leukste man...tsja sorry dames, die heb ik ruim 4 jaar geleden hier al ingepikt.:
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 16:17
 
WILLEMIJN232 schreef:
Dus eigenlijk zoek je in al je ongeloof een christelijke man(wat dat dan ook mag inhouden...)

Niet per definitie! Ten eerste zoek ik nu niet, maar als ik iemand tegenkom hoeft hij niet perse praktiserend christen te zijn. Maar ik heb er geen bezwaar tegen als hij dat wel is. Liefde staat voorop, dat is een absolute voorwaarde om elkaar te vinden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 16:51
 
ROADY558 schreef:
Ik ben vooralsnog wel benieuwd of er nog een soort van ontknoping komt.

Persoonlijk heb ik weinig met mensen die zich "leukste/knapste/beste/..." vinden. Zowieso prijs je jezelf niet de hemel in.

Salomo schreef dat al in Spr 30:
"Als je jezelf wilt prijzen, ondoordacht of weloverwogen: houd je hand op je mond!"

Beter is om bepaalde dingen van anderen te horen.


Beste Roady, degene die de uitspraak deed bedoelde het als grappig en luchtig. Hou het zo, ook leuke en iets minder ernstige dingen horen bij het leven.
Als je je zelfvertrouwen laat afhangen van wat anderen zeggen, dan zul je vaak teleurgesteld worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 17:04
 
IJSJE204 schreef:
Beste Roady, degene die de uitspraak deed bedoelde het als grappig en luchtig. Hou het zo, ook leuke en iets minder ernstige dingen horen bij het leven. Als je je zelfvertrouwen laat afhangen van wat anderen zeggen, dan zul je vaak teleurgesteld worden.

Knipoog smiley


Laatst aangepast door
JANS221
op zaterdag 8 december 2012, 17:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 17:11
 
[quote=IJSJE204]Beste Roady, degene die de uitspraak deed bedoelde het als grappig en luchtig. Hou het zo, ook leuke en iets minder ernstige dingen horen bij het leven.
Als je je zelfvertrouwen laat afhangen van wat anderen zeggen, dan zul je vaak teleurgesteld worden.[/quote]

En toch...als ze, meerdere personen, het steeds maar herhalen dan kan je zelfvertrouwen wel eens een deuk krijgen. Je moet het dan eerst wel eens enkele keren mee maken zodat er niet niet zo luchtzinnig wordt over gepraat...




.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 17:37
 
ANNETTE792 schreef:
Iedereen kan dat lezen en zich aanmelden bij de agenda.
Je hebt zelf kritiek op mensen die hun levensverhaal en bijbelstudies te pas en te onpas in alle topics schrijven,
Zij die hun levensverhaal beschrijven heb ik daar kritiek op? Wel als men een topic probeer te overrulen met zware Bijbelstudies die thuis horen in Bijbel en Bijbelstudies en zo dus vele topics voor "minder gelovigen" interessant gaan maken.

ga dan zelf geen uitje op lopen dringen in meerdere topics.
Doe ik dat of geef ik aan, dat men welkom is als men zegt op zoek te zijn naar iemand en zo dus er een kans geboden wordt.



En de leukste man...tsja sorry dames, die heb ik ruim 4 jaar geleden hier al ingepikt.:



Laatst aangepast door
PIETER619
op zaterdag 8 december 2012, 17:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 18:00
 
[quote=FRANKT627]

Het doet pijn als meerdere personen kritiek op je hebben. Daar wordt je onzeker van. Het is mij ook overkomen, net als bijna iedereen hier.
Maar als die kritiek niet terecht is, waarom trekken wij ons dat dan zo aan?
Als je zelf weet hoe je ergens in staat, dan zou dat toch voldoende moeten zijn om vol zelfvertrouwen te zijn?
Jouw bijdragen zijn zinnig en soms luchtig Frank, wat is daar mis mee?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 18:02
 
JANS221 schreef:
Knipoog smiley

Aldus de reactie van de enige leuke vrouw op CM!!!
Geloof erin Jans, dat doe ik ook.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY558





Berichten: 702

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 18:13
 
IJSJE204 schreef:
Beste Roady, degene die de uitspraak deed bedoelde het als grappig en luchtig. Hou het zo, ook leuke en iets minder ernstige dingen horen bij het leven.
Als je je zelfvertrouwen laat afhangen van wat anderen zeggen, dan zul je vaak teleurgesteld worden.

Oke IJsje, jij hebt dat waarschijnlijk gehoord dat het grappig was.
Mij ontgaat de strekking van dit topic een beetje. Ik verwacht daarom nog iets van "een ontknoping".

Wees niet bang, regelmatig lig ik in een deuk Lachende smiley
En ook laat ik mijn zelfvertrouwen niet door anderen bepalen. Die les heb ik lang geleden al geleerd.

Road wacht vol verwachting het verloop van dit topic af Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 18:41
 
ROADY558 schreef:
Oke IJsje, jij hebt dat waarschijnlijk gehoord dat het grappig was.
Mij ontgaat de strekking van dit topic een beetje. Ik verwacht daarom nog iets van "een ontknoping".

Wees niet bang, regelmatig lig ik in een deuk Lachende smiley
En ook laat ik mijn zelfvertrouwen niet door anderen bepalen. Die les heb ik lang geleden al geleerd.

Road wacht vol verwachting het verloop van dit topic af Lachende smiley

Als je te veel verwachtingen hebt word je ook vaak teleurgesteld. Road, het is een speels topic, er zit niets achter. Niet meer dan dat je jezelf leuk en de moeite waard kunt vinden voor een ander. Dat uiteindelijk jij de enige leuke man op CM bent voor de enige leuke vrouw op CM of ergens anders.
Daarvoor ben je toch aangemeld op deze site? Dat is toch je doelstelling?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY558





Berichten: 702

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 18:53
 
Ja dat is zo: hoe meer je ergens iets van verwacht, hoe groter de kans is dat het op een teleurstelling uitloopt.

Jammer dat er niets achter zit haha, ik was best benieuwd :)

Nee, mijn doel hier is niet om de ware te vinden.
En ik zal de laatste zijn om te zeggen dat ik de allerleukste vent ben hier. Dat zou arrogant zijn. Wel kan er een klik/herkenning/sympathie/gevoel ontstaan tussen mij en een dame, en daar kan vanalles uit groeien.

Ik geniet wel van de discussies op het forum en de gesprekken via mail en in de chatroom.

Nou, ik hoop voor jou dat je een man / maatje treft die bij je past IJs.
Maar dat gun ik iedereen natuurlijk :)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 19:09
 
ROADY558 schreef:
Ja dat is zo: hoe meer je ergens iets van verwacht, hoe groter de kans is dat het op een teleurstelling uitloopt.

Jammer dat er niets achter zit haha, ik was best benieuwd :)

Nee, mijn doel hier is niet om de ware te vinden.
En ik zal de laatste zijn om te zeggen dat ik de allerleukste vent ben hier. Dat zou arrogant zijn. Wel kan er een klik/herkenning/sympathie/gevoel ontstaan tussen mij en een dame, en daar kan vanalles uit groeien.

Ik geniet wel van de discussies op het forum en de gesprekken via mail en in de chatroom.

Nou, ik hoop voor jou dat je een man / maatje treft die bij je past IJs.
Maar dat gun ik iedereen natuurlijk :)

In de drie dagen dat ik hier ben ga ik niet op zoek.
Maar als jij hier niet bent om de ware te vinden, wat zoek je hier dan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY558





Berichten: 702

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 19:16
 
Zoals ik in mijn vorige post al zei:

Ik geniet van de gesprekken, als daar nieuwe vrienden uitkomen is dat alleen maar mooi.

En mocht er een bijzonder contact met een dame ontstaan, dan is dat ook mooi.

Dus ik ben lid geworden om vooral nieuwe contacten op te doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 19:18
 
ROADY558 schreef:
Zoals ik in mijn vorige post al zei:

Ik geniet van de gesprekken, als daar nieuwe vrienden uitkomen is dat alleen maar mooi.

En mocht er een bijzonder contact met een dame ontstaan, dan is dat ook mooi.

Dus ik ben lid geworden om vooral nieuwe contacten op te doen.

En dat lukt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAN519





Berichten: 1146

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 19:26
 
De énige leuke man op CM.?

Heb ik allang voor jullie neuzen weggekaapt.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Verliefde smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley voor Cross...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY558





Berichten: 702

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 19:37
 
IJSJE204 schreef:
En dat lukt?

Ja dat lukt prima. Dank je.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 19:56
 
MARIAN519 schreef:
De énige leuke man op CM.?

Heb ik allang voor jullie neuzen weggekaapt.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Verliefde smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley voor Cross...

Na zo'n kaping komt er altijd weer een andere enige leuke man op CM!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 20:19
 
IJSJE204 schreef:
Na zo'n kaping komt er altijd weer een andere enige leuke man op CM!!!

Gelukkig ben ik niet leuk...ik moet er niet aan denken aan al die vrouwelijke aandacht...

Verlegen lachende smiley ...ik was zelfs eens op deze site een leuke man voor...ja, een man...maar hij was mijn type niet...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 21 Volgende
Pagina 3 van 21