ChristianMatch
 


Forum

Kerst & nieuwjaarswensen 2012-2013
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: maandag 17 december 2012, 16:28
 
Beste mensen,

Bij deze wens ik iedereen alvast hele goede, fijne, gezegende kerstdagen en Gods zegen, ook voor 2013.

Ook wanneer je die dagen, de jaarwisseling misschien met zorgen, op welk terrein ook, of in eenzaamheid, gebrokenheid, met pijn, in angst, onzekerheid tegemoet ziet, wens ik van harte toe dat het ware Licht van kerst, Licht van de wereld, Hij die bij ons kwam, ook heel dicht bij jou mag zijn. Dat Zijn liefde je mag raken, mag verwarmen en hoop mag geven, ook voor het naderende nieuwe jaar.

Hij kwam bij ons, heel gewoon, de Zoon van God als mensenzoon.
Hij diende ons als een knecht en heeft zijn leven afgelegd.
Zie onze God, de Koning-knecht, Hij heeft zijn leven afgelegd.
Zijn voorbeeld roept om te dienen iedere dag, gedragen door zijn liefd' en kracht.

Wij willen worden als Hij. Elkanders lasten dragen wij.
Wie is er need'rig en klein? Die zal bij ons de grootste zijn.
Zie onze God, de Koning-knecht, Hij heeft zijn leven afgelegd.
Zijn voorbeeld roept om te dienen iedere dag, gedragen door zijn liefd' en kracht.




Laatst aangepast door
STEENTJE178
op maandag 17 december 2012, 16:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 17 december 2012, 16:51
 
STEENTJE178 schreef:
Beste mensen,

Bij deze wens ik iedereen alvast hele goede, fijne, gezegende kerstdagen en Gods zegen, ook voor 2013.

Ook wanneer je die dagen, de jaarwisseling misschien met zorgen, op welk terrein ook, of in eenzaamheid, gebrokenheid, met pijn, in angst, onzekerheid tegemoet ziet, wens ik van harte toe dat het ware Licht van kerst, Licht van de wereld, Hij die bij ons kwam, ook heel dicht bij jou mag zijn. Dat Zijn liefde je mag raken, mag verwarmen en hoop mag geven, ook voor het naderende nieuwe jaar.

Hij kwam bij ons, heel gewoon, de Zoon van God als mensenzoon.
Hij diende ons als een knecht en heeft zijn leven afgelegd.
Zie onze God, de Koning-knecht, Hij heeft zijn leven afgelegd.
Zijn voorbeeld roept om te dienen iedere dag, gedragen door zijn liefd' en kracht.

Wij willen worden als Hij. Elkanders lasten dragen wij.
Wie is er need'rig en klein? Die zal bij ons de grootste zijn.
Zie onze God, de Koning-knecht, Hij heeft zijn leven afgelegd.
Zijn voorbeeld roept om te dienen iedere dag, gedragen door zijn liefd' en kracht.



Wat mooi Steentje, dank je wel en het is wederzijds!

En ik sluit mij hier volledig bij aan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: maandag 17 december 2012, 17:38
 
Alle goeds en vooral Gods zegen voor 2013

Laatst aangepast door
PIETER619
op dinsdag 18 december 2012, 22:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 17 december 2012, 18:52
 
Ik wil iedereen goede en gezegende kerstdagen toewensen.
Een mooi en goed 2013..

Voor een ieder die het moeilijk heeft op welke manier dan ook, hoop wens en bid ik dat ze weten en mogen ervaren dat onze hemelse Vader er altijd is...
Ook al is het nu misschien donker om je heen...
dat je toch het licht van kerst mag ervaren en voelen ik ben nooit alleen!

Dit gedicht kwam ik tegen en dacht ja hoe zou ik reageren??

Engelenzang!
Hoe zal het zijn als er vannacht
eens engelen zouden zingen.
Zouden we schrikken van het licht,
ontroerd ons bed uitspringen?

Ik denk vaak aan het “Stille nacht”
gezongen door ’t jongenskoor
als slotlied in de kerstnacht,
dat raakt mij door en door.

Op zo’n moment voel ik
en zie met ogen dicht
die engelen van heel dichtbij,
rondom mij engelenlicht.

Is dit moment voorbij
en lopen we door de stad
bedenk ik hoe ‘t zou zijn geweest,
Maria en Jozef op pad.

Zie ik verlichte kroegen,
hoor ik muziek en lach
dan moet ik er niet aan denken
dat Maria daar binnen lag.

Gelukkig kreeg ze een rustiger plek
de Redder van ons te baren.
Hoe zouden die beste herders
dit alles hebben ervaren?

Zij kenden nog niet het verhaal,
misschien de geboortepijn.
Als engelen nu zouden komen
hoe zou dat voor óns zijn?




Laatst aangepast door
ERIKA129
op maandag 17 december 2012, 18:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: maandag 17 december 2012, 22:40
 
Mooi, Erika!
En idd...... hoe zullen wij reageren?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 december 2012, 01:03
 


Gezegende kerst en een gelukkig nieuwjaar!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 december 2012, 08:07
 
SHANITA130 schreef:


Gezegende kerst en een gelukkig nieuwjaar!

Laat ik nu net voor volgend jaar op zoek zijn naar een knus huisje .. Knipoog smiley

Allemaal, de beste wensen voor het nieuwe jaar, en een fijne 'verjaardag' van Jezus.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 december 2012, 09:45
 
SHANITA130 schreef:


Gezegende kerst en een gelukkig nieuwjaar!

Shanita is echt verslaafd aan het kleine huis op de prairie geloof ik Verraste, verbaasde smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT603





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 december 2012, 12:57
 
iedereen prettige kerstdagen en een voorspoedig 2013
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARGREET739





Berichten: 52

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 07:05
 
Allemaal hele fijne en goede kerstdagen toegewenst en een gezond en voorspoedig 2013.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 18:39
 
Voor ieder
FIJNE, GEZEGENDE KERSTDAGEN

GODS ZEGEN VOOR HET NIEUWE JAAR


Liefs van Joannie


Laatst aangepast door
JOANNIE702
op woensdag 19 december 2012, 18:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 18:50
 



Zijn komst in de wereld als belofte voor een Morgen... van een nieuwe Dag.

http://youtu.be/3-b5IC_Jsfc


Zinvolle kerst en 2013 wens ik voor ons allemaal.


Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 19 december 2012, 18:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: zondag 23 december 2012, 00:40
 
JOL252 schreef:

Zijn komst in de wereld als belofte voor een Morgen... van een nieuwe Dag.
http://youtu.be/3-b5IC_Jsfc
Zinvolle kerst en 2013 wens ik voor ons allemaal.

Mooie samenvatting, Jol! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: zondag 23 december 2012, 02:06
 
lieve allemaal,

na de kerst verleng ik mijn abbo niet meer en stop dan met CM na bijna 2 jaar lid te zijn geweest......
Ik heb fijne gesprekken gehad en heb zoals jullie wel weten een onwijs lieve vriend gevonden....
mede namens ons beiden wens ik jullie een gezegende kerst en goede jaarwisseling toe en wij wensen jullie allemaal op een gezond en gelukkig nieuwjaar!!!

Marsjg en Tink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BRIGIT826





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: zondag 23 december 2012, 10:47
 
We wensen voor alle lieve CM vrienden en vriendinnen gezegende kerstdagen en voorspoedig nieuwjaar 2013.

Hartelijk groeten uit Rotterdam

Brigitta en Herman Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: maandag 24 december 2012, 10:16
 
Klein als een kindje
In doeken gehuld
Heeft Hij Zich naar ons toegebogen
Ere zij God
Ere zij God
Ere zij God in de hoge


Hij wilde delen
In onze schuld
Hij wilde onze tranen drogen
Ere zij God
Ere Zij God
Ere zij God in de hoge


Straks als op aarde
De tijd is vervuld
Zal ik Hem zien met eigen ogen
Ere zij God
Ere zij God
Ere zij God in de hoge

Tekst en muziek: Rikkert Zuiderveld



Wens iedereen hele fijne dagen toe
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: maandag 24 december 2012, 16:45
 
Wauw, mooi Roelande!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: maandag 24 december 2012, 20:48
 
TINK100 schreef:
lieve allemaal,

na de kerst verleng ik mijn abbo niet meer en stop dan met CM na bijna 2 jaar lid te zijn geweest......
Ik heb fijne gesprekken gehad en heb zoals jullie wel weten een onwijs lieve vriend gevonden....
mede namens ons beiden wens ik jullie een gezegende kerst en goede jaarwisseling toe en wij wensen jullie allemaal op een gezond en gelukkig nieuwjaar!!!

Marsjg en Tink

Jammer dat je weggaat, Tink. Ik wil nog wel mijn bewondering uitspreken over de puurheid van de reacties die je had op het topic - notabene de vreze des Heeren- en de gefundeerde kritiek op de standpunten over vrouwen die daar naar voren werden gebracht. Toen de veroorzaker zich terugtrok en ineens heel andere opvattingen debiteerde, haalde je dat goed onderuit en maakte het voor iedereen duidelijk hoe het werkelijk zat. Mensen van jouw kaliber en durf hebben we hier te weinig, denk ik wel eens. Maar de ergernis en herinnering aan machtsgebruik en manipulatie van vrouwen onder het mom van een overtuiging waarbij het christendom als dekmantel wordt gebruikt, kan het niet wegnemen. Ik hoop maar dat je niet weggaat vanwege het nare gevoel dat dat topic jou - en vele anderen met jou, gegeven heeft. De dingen die daar naar voren gebracht werden, maakten het Christendom te schande als een opvatting waarbij vrouwen de oorzaak van het kwaad zijn en ondergeschikt aan de man. Dat gaf je duidelijk aan en daarvoor verdien je hulde. Natuurlijk waren mensen het niet eens, zoals gesteld werd en natuurlijk bedoelden ze niet hetzelfde. Ik wens jou en je man het allerbeste en jou een leven zonder de onderdrukking die je in je eerste huwelijk hebt gehad op basis van dezelfde onzinnige standpunten zoals ze hier naar voren gebracht zijn. Het ga je goed, ik wens je alle geluk en wellicht kom je nog eens buurten op CM.

Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 25 december 2012, 00:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: maandag 24 december 2012, 21:57
 
THOMAS968 schreef:
Jammer dat je weggaat, Tink. Ik wil nog wel mijn bewondering uitspreken over de puurheid van de reacties die je had op het topic - notabene de vreze des Heeren- en de gefundeerde kritiek op de standpunten over vrouwen die daar naar voren werden gebracht. Toen de veroorzaker zich terugtrok en ineens heel andere opvattingen debiteerde, haalde je dat goed onderuit en maakte het voor iedereen duidelijk hoe het werkelijk zat. Mensen van jouw kaliber en durf hebben we hier te weinig, denk ik wel eens. Maar de ergernis en herinnering aan machtsgebruik en manipulatie van vrouwen onder het mom van een overtuiging waarbij het christendom als dekmanten wordt gebruikt, kan het niet wegnemen. Ik hoop maar dat je niet weggaat vanwege het nare gevoel dat dat topic jou en vele anderen met jou, gegeven heeft. De dingen die daar naar voren gebracht werden, maakten het Christendom te schande als een opvatting waarbij vrouwen de oorzaak van het kwaad zijn en ondergeschikt aan de man. Dat gaf je duidelijk aan en daarvoor verdien je hulde. Natuurlijk waren mensen het niet eens, zoals gesteld werd en natuurlijk bedoelden ze niet hetzelfde. Ik wens jou en je man het allerbeste en jou een leven zonder de onderdrukking die je in je eerste huwelijk hebt gehad op basis van dezelfde onzinnige standpunten zoals ze hier naar voren gebracht zijn. Het ga je goed, ik wens je alle geluk en wellicht kom je nog eens buurten op CM.

Thomas

En daar wil ik me van harte bij aansluiten.
We gaan je missen, Tinkel! Huilende smiley, smiley in tranen

Maar Mars en jou van harte heel veel geluk samen toegewenst!! Superfijn dat jullie elkaar hier gevonden hebben, en kom rustig nog es buurten!!

Oh ja, laat je nog wel ff wat bandjes en kofferbakinhoud hier achter??? Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 24 december 2012, 23:39
 
THOMAS968 schreef:
Jammer dat je weggaat, Tink. Ik wil nog wel mijn bewondering uitspreken over de puurheid van de reacties die je had op het topic - notabene de vreze des Heeren- en de gefundeerde kritiek op de standpunten over vrouwen die daar naar voren werden gebracht. Toen de veroorzaker zich terugtrok en ineens heel andere opvattingen debiteerde, haalde je dat goed onderuit en maakte het voor iedereen duidelijk hoe het werkelijk zat. Mensen van jouw kaliber en durf hebben we hier te weinig, denk ik wel eens. Maar de ergernis en herinnering aan machtsgebruik en manipulatie van vrouwen onder het mom van een overtuiging waarbij het christendom als dekmanten wordt gebruikt, kan het niet wegnemen. Ik hoop maar dat je niet weggaat vanwege het nare gevoel dat dat topic jou en vele anderen met jou, gegeven heeft. De dingen die daar naar voren gebracht werden, maakten het Christendom te schande als een opvatting waarbij vrouwen de oorzaak van het kwaad zijn en ondergeschikt aan de man. Dat gaf je duidelijk aan en daarvoor verdien je hulde. Natuurlijk waren mensen het niet eens, zoals gesteld werd en natuurlijk bedoelden ze niet hetzelfde. Ik wens jou en je man het allerbeste en jou een leven zonder de onderdrukking die je in je eerste huwelijk hebt gehad op basis van dezelfde onzinnige standpunten zoals ze hier naar voren gebracht zijn. Het ga je goed, ik wens je alle geluk en wellicht kom je nog eens buurten op CM.

Thomas


Geen woord teveel of te weinig. Ook ik ga je missen Tink, in jouw reacties kon ik me altijd goed vinden... maar ik ontmoet je nog via Facebook, tot dan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE364





Berichten: 766

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 december 2012, 01:03
 
STEENTJE178 schreef:
Beste mensen,

Bij deze wens ik iedereen alvast hele goede, fijne, gezegende kerstdagen en Gods zegen, ook voor 2013.

Ook wanneer je die dagen, de jaarwisseling misschien met zorgen, op welk terrein ook, of in eenzaamheid, gebrokenheid, met pijn, in angst, onzekerheid tegemoet ziet, wens ik van harte toe dat het ware Licht van kerst, Licht van de wereld, Hij die bij ons kwam, ook heel dicht bij jou mag zijn. Dat Zijn liefde je mag raken, mag verwarmen en hoop mag geven, ook voor het naderende nieuwe jaar.

Hij kwam bij ons, heel gewoon, de Zoon van God als mensenzoon.
Hij diende ons als een knecht en heeft zijn leven afgelegd.
Zie onze God, de Koning-knecht, Hij heeft zijn leven afgelegd.
Zijn voorbeeld roept om te dienen iedere dag, gedragen door zijn liefd' en kracht.

Wij willen worden als Hij. Elkanders lasten dragen wij.
Wie is er need'rig en klein? Die zal bij ons de grootste zijn.
Zie onze God, de Koning-knecht, Hij heeft zijn leven afgelegd.
Zijn voorbeeld roept om te dienen iedere dag, gedragen door zijn liefd' en kracht.





Allemaal gezellige Kerstdagen en alle goeds in het nieuwe jaar.
Laat je aanraken en meenemen in het Licht van de Hoop en wees een Licht voor ieder die in het donker leeft.
Weet je getroost en bemoedigd door onze Redder en Verlosser.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 december 2012, 01:06
 
JOL252 schreef:
Geen woord teveel of te weinig. Ook ik ga je missen Tink, in jouw reacties kon ik me altijd goed vinden... maar ik ontmoet je nog via Facebook, tot dan!

Veel geluk Tink jammer dat je gaat maar de reden is mooi
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 december 2012, 01:16
 
TINK100 schreef:
lieve allemaal,

na de kerst verleng ik mijn abbo niet meer en stop dan met CM na bijna 2 jaar lid te zijn geweest......
Ik heb fijne gesprekken gehad en heb zoals jullie wel weten een onwijs lieve vriend gevonden....
mede namens ons beiden wens ik jullie een gezegende kerst en goede jaarwisseling toe en wij wensen jullie allemaal op een gezond en gelukkig nieuwjaar!!!

Marsjg en Tink

Tink, ook ik zal je missen op het forum. Ik wens jou en je vriend vreugdevolle feestdagen toe. Geniet ervan en van elkaar!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 december 2012, 02:54
 
TINK100 schreef:
lieve allemaal,

na de kerst verleng ik mijn abbo niet meer en stop dan met CM na bijna 2 jaar lid te zijn geweest......
Ik heb fijne gesprekken gehad en heb zoals jullie wel weten een onwijs lieve vriend gevonden....
mede namens ons beiden wens ik jullie een gezegende kerst en goede jaarwisseling toe en wij wensen jullie allemaal op een gezond en gelukkig nieuwjaar!!!

Marsjg en Tink

Hé meid misschien ben je zo wispelturig als ik en kom je wel eens na een paar maanden weer piepen. Zoniet, dan wens ik jou, jullie, enorm veel geluk toe...Het mooiste compliment dat ik ooit kreeg kwam van jou: 'Frank, ik wil je als broer!' zei je een hele tijd geleden. Ik sprak net niet de bijbelse woorden 'Hier ben ik' uit. Hoe simpel het ook was en dan nog via een chat, het was voor mij een erg ontroerend moment. En nu ook weer als ik er aan terug denk. Op de duur gingen sommige echt geloven de we broer en zus waren. We hadden mooie gesprekken, heel open gesprekken. Tijdens de kerstavond zei ik je nog dat ik je heb zien groeien het afgelopen anderhalfjaar. Dat is ook zo, en als broer kan ik daar alleen maar blij en trots om zijn. Ik wens je een behouden vaart in het dagelijkse leven met je gezin en Mars erbij. Als er wat is en je hebt een baken nodig dan geef je maar een gil. Een baken is altijd aanwezig en met wat stuurwerk kan dat baken van nut zijn. Al was het alleen maar om zijn aanwezigheid.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 december 2012, 12:51
 
TINK100 schreef:
lieve allemaal,

na de kerst verleng ik mijn abbo niet meer en stop dan met CM na bijna 2 jaar lid te zijn geweest......
Ik heb fijne gesprekken gehad en heb zoals jullie wel weten een onwijs lieve vriend gevonden....
mede namens ons beiden wens ik jullie een gezegende kerst en goede jaarwisseling toe en wij wensen jullie allemaal op een gezond en gelukkig nieuwjaar!!!

Marsjg en Tink

Hoi Tink, ik ken je nog wel heel kort, toch was het fijn om jou te leren kennen!
Veel geluk samen en God zegen toe, liefs van Joannie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 december 2012, 19:12
 
TINK100 schreef:
lieve allemaal,

na de kerst verleng ik mijn abbo niet meer en stop dan met CM na bijna 2 jaar lid te zijn geweest......
Ik heb fijne gesprekken gehad en heb zoals jullie wel weten een onwijs lieve vriend gevonden....
mede namens ons beiden wens ik jullie een gezegende kerst en goede jaarwisseling toe en wij wensen jullie allemaal op een gezond en gelukkig nieuwjaar!!!

Marsjg en Tink

OWwwwww jammer Twijfelende smiley Maar wel begrijpelijk...
Zal je zeker missen vooral je bijdrage's op het forum waren helder en duidelijk..
Wens jou en Marsj al het goede toe. Een mooi en gelukkig leven samen. Jullie ook goede dagen en een mooi en voorspoedig 2013.

Erika
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 december 2012, 19:58
 
TINK100 schreef:
lieve allemaal,

na de kerst verleng ik mijn abbo niet meer en stop dan met CM na bijna 2 jaar lid te zijn geweest......
Ik heb fijne gesprekken gehad en heb zoals jullie wel weten een onwijs lieve vriend gevonden....
mede namens ons beiden wens ik jullie een gezegende kerst en goede jaarwisseling toe en wij wensen jullie allemaal op een gezond en gelukkig nieuwjaar!!!

Marsjg en Tink


Ahhh tink!, was mooie tijd hier met jou en Pieter en Annette en Steentje en noem nog maar een paar iconen... ik wens je een prima tijd toe, wat meer regelmatige diensten en meer vrije tijd en een béééétje heimwee naar de tijd hier

groete,

keith

Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOOG752





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 00:36
 
Onze Vriend en Levende God heeft voor 2013 een uitnodiging aan ons dat ik graag met jullie wil delen

Hooglied 2:6 "Mijn hoofd rust op Zijn linkerarm, met Zijn rechterarm omhelst Hij mij."

Rust voor de ziel zoals ook in Mattheus 11:28-30 staat geschreven, is de eerste belofte waarmee Jezus ons wilt omhelzen. Deze uitnodiging houd in, bevrijding van alle angst, de voorziening in iedere nood en de vervulling van ieder verlangen !!

In Genesis staat dat de eerste volle dag die de mens meemaakte, de zevende dag is. Voor God is dit de rustdag (Sabbat), en ik ben overtuigd dat Hij ook anno 2013 diezelfde rust aan ons zal geven.

De vrucht, voorsmaak en gemeenschap van Gods eigen rust zal je vinden in de woorden van Jezus: “Ik ben de Wijnstok” (Johannes 15:1). Hij zal waarlijk alles voor jouw zijn wat een wijnstok kan zijn, jou vasthouden, jou voeden en ieder moment verantwoordelijk zijn voor jouw groei en je vrucht.

God zal in dit jaar zichzelf ten volste openbaren en deze zekerheid in je hart schrijven. Dat deze genade om in Jezus als Wijnstok te blijven de kracht is voor iedere opdracht, moed voor iedere worsteling, een zegen in ieder kruis en de vreugde van het eeuwige leven.

Jezus Christus kwam om vrede op aarde en vrede in de ziel te herstellen en Hij wilt ons vervoeren met Zijn Geest naar vredig water dat rechtstreeks uit Zijn troon van genade stroomt van waaruit Hij, in ons kan rusten. (Psalm 23:2)


Veel zegen in 2013, Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE338





Berichten: 547

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 14:05
 
TINK100 schreef:
lieve allemaal,

na de kerst verleng ik mijn abbo niet meer en stop dan met CM na bijna 2 jaar lid te zijn geweest......
Ik heb fijne gesprekken gehad en heb zoals jullie wel weten een onwijs lieve vriend gevonden....
mede namens ons beiden wens ik jullie een gezegende kerst en goede jaarwisseling toe en wij wensen jullie allemaal op een gezond en gelukkig nieuwjaar!!!

Marsjg en Tink


Hoi Tink., en Marsjg

Jullie ook fijne dagen...en een fantastisch leven toegewenst .....
Leuk dat jullie elkaar gevonden hebben, en jullie te hebben ontmoet!
Gods Zegen toegewenst!...

Gr. Marianne
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE338





Berichten: 547

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 14:07
 
Natuurlijk wens ook ik jullie allemaal...( CM-ers...) fijne dagen en een gezegend 2013 toe.


Marianne
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2