ChristianMatch
 


Forum

Mijn gebed vandaag is....
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 16:29
 
Dat God iedereen kracht geeft dingen te doen die moeten gebeuren.

Dat moeilijkheden, ziekten en andere nare dingen, dat we die kunnen overstijgen en in het nu kunnen leven.

Want ja we leven in een gebroken wereld, dat God ons vandaag kracht geeft voor dingen die we willen en anderen weer moeten doen.

En dat God uitzonderlijk dichtbij mag zijn, bij degene van ons die het het allermoeilijkst hebben en dat sommigen over een tijdje kunnen zeggen tis toch allemaal goed afgelopen.

S.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 17:20
 
Ik doel eigenlijk ook zeker op deze tekst:

De geestelijke wapenrusting

10 Voorts, weest krachtig in de Here en in de sterkte zijner macht. 11 Doet de wapenrusting Gods aan, om te kunnen standhouden tegen de verleidingen des duivels; 12 want wij hebben niet te worstelen tegen bloed en vlees, maar tegen de overheden, tegen de machten, tegen de wereldbeheersers dezer duisternis, tegen de boze geesten in de hemelse gewesten. 13 Neemt daarom de wapenrusting Gods, om weerstand te kunnen bieden in de boze dag en om, uw taak geheel vervuld hebbende, stand te houden. 14 Stelt u dan op, uw lendenen omgord met de waarheid, bekleed met het pantser der gerechtigheid, 15 de voeten geschoeid met de bereidvaardigheid van het evangelie des vredes; 16 neemt bij dit alles het schild des geloofs ter hand, waarmede gij al de brandende pijlen van de boze zult kunnen doven; 17 en neemt de helm des heils aan en het zwaard des Geestes, dat is het woord van God. 18 En bidt daarbij met aanhoudend bidden en smeken bij elke gelegenheid in de Geest, daartoe wakende met alle volharding en smeking voor alle heiligen.

De heiligen daar worden dus gelovigen mee bedoeld....ja, ik kreeg het even op me hart, het geld iig voor mezelf.
En bidden voor elkaar, ook al zijn het er velen, een zin is genoeg, God ziet het hart aan....
Lijkt me heel belangrijk. Er zijn hier, mezelf inclusief. mensen die wel gebed kunnen gebruiken; aanhoudend bidden staat er....

Laten we aub niet vergeten elke dag te bidden voor elkaar, dat wil ik eigenlijk zeggen, en ja, niet voor degenen die dat al doen, dat weet ik, gewoon, voor mezelf zeg ik het en in het algemeen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 19:19
 
http://www.youtube.com/watch?v=9xxh12ptQ_4

Voor alle mensen die willen ontvangen en verlangen ,
liefde rust vrede in hun hart .

Jezus wilt U ons gebed verhoren om dat u ons hebt uit verkoren
Door genade mogen we vrij zijn en leven , leer ons te leven naar UW evenbeeld, dan kunnen we ook anderen geven .

ZEGEN ONS

Niet mijn naam maar de naam van GOD getekend, die geeft mij in het hart dat ik delen mag zegen van Hem want ik hoor zijn stem

anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 19:25
 
SHANITA130 schreef:
Dat God iedereen kracht geeft dingen te doen die moeten gebeuren.

Dat moeilijkheden, ziekten en andere nare dingen, dat we die kunnen overstijgen en in het nu kunnen leven.

Want ja we leven in een gebroken wereld, dat God ons vandaag kracht geeft voor dingen die we willen en anderen weer moeten doen.

En dat God uitzonderlijk dichtbij mag zijn, bij degene van ons die het het allermoeilijkst hebben en dat sommigen over een tijdje kunnen zeggen tis toch allemaal goed afgelopen.

S.
mooi, bid met je mee
Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 20:59
 
PETRA373 schreef:
mooi, bid met je mee
Lachende smiley
Ja, weet je, dat niet goed naar elkaar luisteren op het forum, wat natuurlijk ook niet kan, je hebt alleen het geschreven woord.....
En dat is ook wel leuk een stuk zo proberen te schrijven dat een ander het oppikt wat je bedoelt enzo.

Het, de bijbel, is wel duidelijk over gebed.
Moslims bidden regelmatig, en ja, we zijn geen moslims, wat ik wil zeggen; bidden is een discipline.
Dat zie je bij 'huis op de prairie ook': er wordt daar regelmatig gebeden bij dat gezin. Oa, ook elke nacht voor het slapen gaan.

Ik had eerst van nou, ik bid wel, maar ja dat was eigenlijk nadenken maar dan naar God toe. Dat heb ik steeds de gehele dag door als ik me ervan bewust ben en niet me gedachten op andere dingen moet richten zeg maar.
Ja, en als ik dan toevallig es aan die en die dacht, ja, dan bad ik voor hem/haar.

Maar ja, nu bedoel ik gericht bidden op zelf vastgestelde tijden, en tussendoor kan ook. Maar ja die zelf vastgestelde tijden, ja, dat maakt dat er een ritme in komt.
Bijvoorbeeld elke keer voor het slapen gaan.
En dan ook een lijstje, al dan niet in je hoofd, of geschreven.

Bidden is een opdracht het komt het zo vaak voor in de bijbel, NT.

Nou ja anyway, ik ga daarmee beginnen, dus niet nu en dan es of vaak al naar gelang ik eraan denk, aan iets, maar ik bedoel ook dus zeker doelgericht elke dag en/of meerdere keren per dag.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 1 februari 2013, 21:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 21:14
 
SHANITA130 schreef:
Dat God iedereen kracht geeft dingen te doen die moeten gebeuren.

Dat moeilijkheden, ziekten en andere nare dingen, dat we die kunnen overstijgen en in het nu kunnen leven.

Want ja we leven in een gebroken wereld, dat God ons vandaag kracht geeft voor dingen die we willen en anderen weer moeten doen.

En dat God uitzonderlijk dichtbij mag zijn, bij degene van ons die het het allermoeilijkst hebben en dat sommigen over een tijdje kunnen zeggen tis toch allemaal goed afgelopen.

S.


Dit zijn nu eens bemoedigende woorden Shanita!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 21:15
 
SHANITA130 schreef:
Ja, weet je, dat niet goed naar elkaar luisteren op het forum, wat natuurlijk ook niet kan, je hebt alleen het geschreven woord.....
En dat is ook wel leuk een stuk zo proberen te schrijven dat een ander het oppikt wat je bedoelt enzo.

Het, de bijbel, is wel duidelijk over gebed.
Moslims bidden regelmatig, en ja, we zijn geen moslims, wat ik wil zeggen; bidden is een discipline.
Dat zie je bij 'huis op de prairie ook': er wordt daar regelmatig gebeden bij dat gezin. Oa, ook elke nacht voor het slapen gaan.

Ik had eerst van nou, ik bid wel, maar ja dat was eigenlijk nadenken maar dan naar God toe. Dat heb ik steeds de gehele dag door als ik me ervan bewust ben en niet me gedachten op andere dingen moet richten zeg maar.
Ja, en als ik dan toevallig es aan die en die dacht, ja, dan bad ik voor hem/haar.

Maar ja, nu bedoel ik gericht bidden op zelf vastgestelde tijden, en tussendoor kan ook. Maar ja die zelf vastgestelde tijden, ja, dat maakt dat er een ritme in komt.
Bijvoorbeeld elke keer voor het slapen gaan.
En dan ook een lijstje, al dan niet in je hoofd, of geschreven.

Bidden is een opdracht het komt het zo vaak voor in de bijbel, NT.

Nou ja anyway, ik ga daarmee beginnen, dus niet nu en dan es of vaak al naar gelang ik eraan denk, aan iets, maar ik bedoel ook dus zeker doelgericht elke dag en/of meerdere keren per dag.





Mooi jou te lezen shanita je zit in de goede trein ,
laat de machinist GOD je maar naar je bestemming brengen.
En de conducteur die je onderweg even tegen komt, die wijst je
welke wagon op jouw tijd het beste is .

Ik zeg bordje groen omhoog en rijden maar.
Ja mooi mensje blijf bidden ik doe het voor ik opsta als ik slapen ga , soms op mijn knieën maar vaak als ik al in mijn bed lig.
En elke morgen voor of tijdens ontbijt de bijbel en mijn dagboekje nu.
Tussen door de lege wagons opvullen met leuke dingen ook.
Want als ik even niet bid zorgt HIJ ook voor mij .
Maar je bent op het goede spoor zet je reis maar voort kind
Ik vind je een geweldig mens.

Zegens en groet Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 22:09
 
SHANITA130 schreef:
Dat God iedereen kracht geeft dingen te doen die moeten gebeuren.

Dat moeilijkheden, ziekten en andere nare dingen, dat we die kunnen overstijgen en in het nu kunnen leven.

Want ja we leven in een gebroken wereld, dat God ons vandaag kracht geeft voor dingen die we willen en anderen weer moeten doen.

En dat God uitzonderlijk dichtbij mag zijn, bij degene van ons die het het allermoeilijkst hebben en dat sommigen over een tijdje kunnen zeggen tis toch allemaal goed afgelopen.

S.

Wat mooi, Shanita!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 23:39
 
ALTJE848 schreef:
Mooi jou te lezen shanita je zit in de goede trein ,
laat de machinist GOD je maar naar je bestemming brengen.
En de conducteur die je onderweg even tegen komt, die wijst je
welke wagon op jouw tijd het beste is .

Ik zeg bordje groen omhoog en rijden maar.
Ja mooi mensje blijf bidden ik doe het voor ik opsta als ik slapen ga , soms op mijn knieën maar vaak als ik al in mijn bed lig.
En elke morgen voor of tijdens ontbijt de bijbel en mijn dagboekje nu.
Tussen door de lege wagons opvullen met leuke dingen ook.
Want als ik even niet bid zorgt HIJ ook voor mij .
Maar je bent op het goede spoor zet je reis maar voort kind
Ik vind je een geweldig mens.

Zegens en groet Anita

Hai Anita, Lachende smiley

Ja, zo bedoel ik!

Mooi geschreven en goed!

Welterusten! Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 11:30
 
JOSINA022 schreef:
Wat mooi, Shanita!

Dank je lieve Josina!!!!!

Ja, gebed, elke dag, liefst voor het slapen gaan is zo belangrijk, voor anderen en ook voor jezelf.

En dan bedoel ik niet van voor jezelf bidden in de zin van egoïstisch voor jezelf iets vragen, gewoon, gewone dingen dat die goed gaan zeg maar.

En natuurlijk voor anderen ook en met name hier.

Dan krijg je zelf ook vrede in je hart.

Mzzl! Lachende smiley

ps: ik schrijft dit niet, omdat ik denk dat jij of anderen dit al niet doen, of al weten, maar gewoon, in het algemeen, ben er namelijk zelf achter gekomen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 11:35
 
SHANITA130 schreef:
Ja, weet je, dat niet goed naar elkaar luisteren op het forum, wat natuurlijk ook niet kan, je hebt alleen het geschreven woord.....
En dat is ook wel leuk een stuk zo proberen te schrijven dat een ander het oppikt wat je bedoelt enzo.

Het, de bijbel, is wel duidelijk over gebed.
Moslims bidden regelmatig, en ja, we zijn geen moslims, wat ik wil zeggen; bidden is een discipline.
Dat zie je bij 'huis op de prairie ook': er wordt daar regelmatig gebeden bij dat gezin. Oa, ook elke nacht voor het slapen gaan.

Ik had eerst van nou, ik bid wel, maar ja dat was eigenlijk nadenken maar dan naar God toe. Dat heb ik steeds de gehele dag door als ik me ervan bewust ben en niet me gedachten op andere dingen moet richten zeg maar.
Ja, en als ik dan toevallig es aan die en die dacht, ja, dan bad ik voor hem/haar.

Maar ja, nu bedoel ik gericht bidden op zelf vastgestelde tijden, en tussendoor kan ook. Maar ja die zelf vastgestelde tijden, ja, dat maakt dat er een ritme in komt.
Bijvoorbeeld elke keer voor het slapen gaan.
En dan ook een lijstje, al dan niet in je hoofd, of geschreven.

Bidden is een opdracht het komt het zo vaak voor in de bijbel, NT.

Nou ja anyway, ik ga daarmee beginnen, dus niet nu en dan es of vaak al naar gelang ik eraan denk, aan iets, maar ik bedoel ook dus zeker doelgericht elke dag en/of meerdere keren per dag.

je moet es voor de grap af en toe opschrijven waar je voor bid en een jaar later dat terug lezen, sta je verstelt hoeveel er is uitgekomen waar je voor bid.
ha ha huis op the prairie, ja ik bid met me kinderen wel es samen , das een grote zegen echt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 11:55
 
PETRA373 schreef:
je moet es voor de grap af en toe opschrijven waar je voor bid en een jaar later dat terug lezen, sta je verstelt hoeveel er is uitgekomen waar je voor bid.
ha ha huis op the prairie, ja ik bid met me kinderen wel es samen , das een grote zegen echt.

Je moest eens weten hoe rustig ik me voel, nu ik sinds enkele dagen bid voor mensen en voor me zelf.
En God dank voor dingen die goed gaan.
Ja, ik deed dat wel als ik eraan dacht natuurlijk, maar ik bedoel op vaste tijden gericht erbij nu, elke dag voor ik ga slapen.

En voor wat ik allemaal heb, en voor de mensen om me heen, vrienden, kennissen.

Zoveel, te veel om op te noemen.

Er zit veel wijsheid in 'het kleine huis op de prairie'.

Ik ga ontbijtje maken en ff lekker een aflevering kijken Lachende smiley

Laterz!


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 2 februari 2013, 11:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY558





Berichten: 702

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 12:04
 
Geweldig Shanita!

Ik ben blij met jou en voor jou.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 12:10
 
SHANITA130 schreef:
Je moest eens weten hoe rustig ik me voel, nu ik sinds enkele dagen bid voor mensen en voor me zelf.
En God dank voor dingen die goed gaan.
Ja, ik deed dat wel als ik eraan dacht natuurlijk, maar ik bedoel op vaste tijden gericht erbij nu, elke dag voor ik ga slapen.

En voor wat ik allemaal heb, en voor de mensen om me heen, vrienden, kennissen.

Zoveel, te veel om op te noemen.

Er zit veel wijsheid in 'het kleine huis op de prairie'.

Ik ga ontbijtje maken en ff lekker een aflevering kijken Lachende smiley

Laterz!

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 12:53
 
Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Knipoog smiley

Laterz!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 22:42
 
Welterusten en een fijne nacht!!!

Lachende smiley Knipoog smiley Slapende smiley

Met dromen van God toegewenst!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zondag 3 februari 2013, 10:32
 
jee over dromen, echt ik had een hele nare droom dat mensen uit een kerk allemaal lelijke leugens over me vertelden en mensen geloofden dat. en ik moest huilen omdat veel mensen me darom niet meer aardig vonden en toen kwam er een man die overal preekte en die keek me glimlachend aan en zei, niet huilen je hebt gods geest in je, darom doen die mensen zo lelijk, dat is de geestelijke strijd. Daar heb ik ook altijd last van,van leugens en kritiek van sommigge cristenen. wees blij je gods geest hebt.


ha ha komt vast door topics die ik heb gelezen over leugens van cristenen enzo en jeeee wat leuk die blijheid die je uitstraalt op het forum shanita Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 3 februari 2013, 10:41
 
PETRA373 schreef:
jee over dromen, echt ik had een hele nare droom dat mensen uit een kerk allemaal lelijke leugens over me vertelden en mensen geloofden dat. en ik moest huilen omdat veel mensen me darom niet meer aardig vonden en toen kwam er een man die overal preekte en die keek me glimlachend aan en zei, niet huilen je hebt gods geest in je, darom doen die mensen zo lelijk, dat is de geestelijke strijd. Daar heb ik ook altijd last van,van leugens en kritiek van sommigge cristenen. wees blij je gods geest hebt.


ha ha komt vast door topics die ik heb gelezen over leugens van cristenen enzo en jeeee wat leuk die blijheid die je uitstraalt op het forum shanita Lachende smiley

Ik heb weleens ook van de nare dromen lijken net echt dan.

Na een spannende film, soms idd na 'discussies' hier..

Ik heb ook geleerd me dromen te sturen, bewust voor je in slaap valt aan eerlijke, leuke en rustgevende, veilige dingend denkend, dan ga je daar ook vaak over dromen.

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zondag 3 februari 2013, 10:53
 
SHANITA130 schreef:
Ik heb weleens ook van de nare dromen lijken net echt dan.

Na een spannende film, soms idd na 'discussies' hier..

Ik heb ook geleerd me dromen te sturen, bewust voor je in slaap valt aan eerlijke, leuke en rustgevende, veilige dingend denkend, dan ga je daar ook vaak over dromen.

Knipoog smiley

is wel goeie tip, ha ha dromen,toch es minder op cm als ik over topics begin te dromen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: zondag 3 februari 2013, 11:06
 
PETRA373 schreef:
is wel goeie tip, ha ha dromen,toch es minder op cm als ik over topics begin te dromen Knipoog smiley

Dromen over je busdriver is dan welweer leuk Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zondag 3 februari 2013, 17:28
 
nou over me droom, ga ik na de kerk en wat zegt die gene die predikt? het kan zijn dat je gehaat word zonder reden, etc.... spring dan op van vreugde, je wilt toch in jezus voetstappen lopen, jezus zegt, ze hebben mij eghaat, ze zullen jouw ook haten.

jee, dacht ik dat had ik vanacht gedroomd zoiets....en verder ging de preek heel mooi over liefde...... prachtigge preek, end ie droom stel dat die van god was. dan is god bij me als dat gebeurt en weet je wat je dan moet doen als alles tegen zit zei die predikster, god aanbidden Lachende smiley petra die zich inhoud om niet de hele preek hier neer te zetten met grote lap tekst, maar dat doe ik jullie maar niet aan, maar wel toepasselijke dingenw erden er gezegd die wel mooi bij dat al die topics over vergeving horen, waar menige cm lid mee bezig is, prachtig ineens werden heel veel dingen me duidelijk. prijs jezus Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zondag 3 februari 2013, 17:40
 
MAMALOE463 schreef:
Dromen over je busdriver is dan welweer leuk Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


wel de busdriver is toch ook leuk Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 10:15
 
Leg uw last op de HEER en hij zal u steunen, nooit zal hij dulden dat een rechtvaardige ten val komt. (Psalm 55:23)

Uw last
Het kan zo zwaar zijn, de last die je moet dragen. En we hebben de neiging om dat in ons eentje te doen: zelf de last dragen en vergeten dat we onze last op de HEER mogen leggen. We blijven rondtobben in onszelf, we blijven malen en huilen zonder God daarbij te betrekken. Maar er is een hartelijke hemelse uitnodiging: leg je last op de HEER! Je zult merken dat hij je steunt. Het verdriet zal niet meteen voorbij zijn, de pijn blijft, maar je merkt dat God het mee gaat dragen. Want hij wil niet dat je ten val komt, dat je struikelt over je verdriet, maar dat je door je verdriet heen hem leert vertrouwen.

HEER God, help me om mijn last op u te leggen. Steun mij. Wil mijn verdriet met me mee dragen zodat ik er niet onder bezwijk.


Ook hier wil ik het even plaatsen...
Vanmorgen ontvangen via de mail....

Iemand die weet...dat ik nog teveel een ""doe-het-zelver"" ben....
Zo mooi...neem het mee door de dag!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 12:45
 
ZEELAND736 schreef:
Leg uw last op de HEER en hij zal u steunen, nooit zal hij dulden dat een rechtvaardige ten val komt. (Psalm 55:23)

Uw last
Het kan zo zwaar zijn, de last die je moet dragen. En we hebben de neiging om dat in ons eentje te doen: zelf de last dragen en vergeten dat we onze last op de HEER mogen leggen. We blijven rondtobben in onszelf, we blijven malen en huilen zonder God daarbij te betrekken. Maar er is een hartelijke hemelse uitnodiging: leg je last op de HEER! Je zult merken dat hij je steunt. Het verdriet zal niet meteen voorbij zijn, de pijn blijft, maar je merkt dat God het mee gaat dragen. Want hij wil niet dat je ten val komt, dat je struikelt over je verdriet, maar dat je door je verdriet heen hem leert vertrouwen.

HEER God, help me om mijn last op u te leggen. Steun mij. Wil mijn verdriet met me mee dragen zodat ik er niet onder bezwijk.


Ook hier wil ik het even plaatsen...
Vanmorgen ontvangen via de mail....

Iemand die weet...dat ik nog teveel een ""doe-het-zelver"" ben....
Zo mooi...neem het mee door de dag!!!!

Zeeland, wat mooi en zo herkenbaar.........ook deze neem ik mee
dankje wel dat je het hier neer zet.
knufff voor jou
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 13:19
 
Lief van je Joannie...
Ook zulke woorden...geven MIJ...weer kracht!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 00:01
 
ZEELAND736 schreef:
Leg uw last op de HEER en hij zal u steunen, nooit zal hij dulden dat een rechtvaardige ten val komt. (Psalm 55:23)

Uw last
Het kan zo zwaar zijn, de last die je moet dragen. En we hebben de neiging om dat in ons eentje te doen: zelf de last dragen en vergeten dat we onze last op de HEER mogen leggen. We blijven rondtobben in onszelf, we blijven malen en huilen zonder God daarbij te betrekken. Maar er is een hartelijke hemelse uitnodiging: leg je last op de HEER! Je zult merken dat hij je steunt. Het verdriet zal niet meteen voorbij zijn, de pijn blijft, maar je merkt dat God het mee gaat dragen. Want hij wil niet dat je ten val komt, dat je struikelt over je verdriet, maar dat je door je verdriet heen hem leert vertrouwen.

HEER God, help me om mijn last op u te leggen. Steun mij. Wil mijn verdriet met me mee dragen zodat ik er niet onder bezwijk.


Ook hier wil ik het even plaatsen...
Vanmorgen ontvangen via de mail....

Iemand die weet...dat ik nog teveel een ""doe-het-zelver"" ben....
Zo mooi...neem het mee door de dag!!!!

Ja. Zeeland, ik herken me vaak in je postings!!!

Thank you!

Bemoedigend!

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed
Pagina 1 van 1