ChristianMatch
 


Forum

Ik voel me nog;).........
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 00:10
 
HEIDE936 schreef:
Knipoog smiley ..Nou een oma..kan volgens mij wel een super bakkie zetten
Die dan ook echt je kopje naar je toe komt brengen..zie je dat niet voor je Lachende smiley

Nee grap..duidelijke keuze Lanfy Lachende smiley


Oo maar als ik een leuke kerel heb waar ik van hou dan breng ik graag zijn bakkie leut bij hem hoor, daar hoeven jullie geen oma's voor te "zoeken".....
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE936





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 00:18
 
MAMALOE463 schreef:
Oo maar als ik een leuke kerel heb waar ik van hou dan breng ik graag zijn bakkie leut bij hem hoor, daar hoeven jullie geen oma's voor te "zoeken".....
Knipoog smiley


Het is meer om aan te geven,dat oma's..zoveel weten ,kunnen,en noem maar op..

Neeh..,oma's verdedig ik altijd Knipoog smiley


Laatst aangepast door
HEIDE936
op dinsdag 7 mei 2013, 00:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 00:19
 
HEIDE936 schreef:
Het is meer om aan te geven,dat oma's..zoveel weten ,kunnen,en noem maar op..

Neeh..,oma's verdedig ik altijd Knipoog smiley



Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 00:19
 
HEIDE936 schreef:
Het is meer om aan te geven,dat oma's..zoveel weten ,kunnen,en noem maar op..

Neeh..,oma's verdedig ik altijd Knipoog smiley

Mooi zo Heide Goed te horen

Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE936





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 00:24
 
ROELANDE345 schreef:
Mooi zo Heide Goed te horen

Clown smiley

kom er gewoon vooruit..

Vroeger riep ik al; WELKE oma! Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 00:33
 
HEIDE936 schreef:
Even terug naar de leeftijd,en ''de andere'' kijk op alles rond mijn leeftijd.

Vaker speelt er ook bij mij dat,dat ook ik mijn ervaring hebt opgedaan..ook in minder leuke dingen.
Hoe ik dus op dit moment in het leven staat..is denk ik wel wat veel mee kan spelen..
Het lijkt dat ik uit ervaring,nu meer kijkt hier..wat een ander belangrijk vindt en wat niet.
Begrijp goed hoe ik dit bedoelt..na.. dus alles wat gebeurd is..

Wanneer ik beschadigd bent..dan kijk ik soms ongewild met andere ogen..
en moet leren soms stap voor stap daar een weg in te gaan vinden.
Mij vaak veilig willen voelen..gaat vaak voorop..tegelijkertijd zeg ik;dat mag ook.

Wel moet ik kijken of ik de weg voor die ander niet te snel sluiten wilt..wanneer ik door een contact ongemerkt soms ..het verleden naar boven ziet komen...
Dit te voelen..vraagt om geduld en het laten van....

Ja. Ervaringen kunnen je gedeeltelijk (onbewust?) vormen denk ik.

Alleen goede onthouden, bewust?

Het lijkt dat je, uit ervaring, nu meer kijkt ...naar wat een ander belangrijk vindt en wat niet, zeg je...
Ja, balans lijkt mij belangrijk, je kan kijken wat een ander belangrijk vindt, en niet, maar ja, je moet, denk ik, met net zoveel aandacht, minstens, kijken naar wat jijzelf belangrijk vindt, of niet.

Ja, je geeft aan beschadigd te zijn, ja dan kijk je met andere ogen dan iemand die niet beschadigd is, of als je zelf niet beschadigd zou zijn.

Ja, ik denk weleens; 'wie is er niet beschadigd'?
Ja, zeker als je bent gescheiden....Ik ga daar hier niet dieper op in.

Ja, veilig voelen is noodzakelijk.

En ja, hoe je heel terecht opmerkt; stap voor stap.
En dan kom ik nu bij mijn, wat ik denk heel belangrijk punt; Daarom is vriendschap zo belangrijk. en niet een vriendschap, opdat er daaruit een relatie moet komen.
Maar een vriendschap, waaruit eventueel een relatie zou kúnnen komen.

Want, áls daar, uit een vriendschap een relatie ontstaat, ja, dan is er een basis, of fundament. Waar je steeds weer op terug kan vallen, een basis dus inderdaad.

Dan heb je/ik geen angst, want ja, we zijn vrienden, dus, ja, dan is er vertrouwen. blijkt het geen relatie te worden, ja, is er niets aan de hand, dan zat dat er gewoon niet in.

Ja, of je moet na 10 minuten al zoiets hebben van o nee, de verschillen zijn zo groot, ja, daarom staat er ook in de datingtips van dat je de 1ste keer beter kort kan afspreken.

Ja, als je de weg voor een ander sluiten wilt, omdat het triggers naar het verleden geeft(vorig huwelijk), ja, dan kan jij en jij alleen de keuze maken.
Wil je niet verder, omdat het teveel wordt, ja, je moet jezelf beschermen.
Of, wil je eigenlijk wel verder maar voel je je niet veilig, ja, dan kan je dat bespreekbaar maken.
Want ja, feitelijk gaat het om een eventuele vriendschap, en is een relatie(voor mij iig), helemaal nog niet aan de orde.

Ja, en wat je bedoelt met:
Quote:
Dit te voelen..vraagt om geduld en het laten van......
, in relatie tot voorgaande:
Quote:
Wel moet ik kijken of ik de weg voor die ander niet te snel sluiten wilt..wanneer ik door een contact ongemerkt soms ..het verleden naar boven ziet komen...
, ja, dat is mij niet helemaal duidelijk.

Juist in een vriendschap kan je mi jezelf zijn.

Als ik steeds zou moeten denken van o, dat is een eventuele relatie in de toekomst, ja, dan raak ik in de stress en voel ik me niet veilig meer.
Dan zou ik het gevoel hebben dat ik elke zin, elke beweging, uitdrukking in een goudschaaltje zou moeten leggen.(=heel voorzichtig afwegen)
Om maar een goede indruk te geven, en ja, dan kan ik helemaal niet meer mezelf zijn. Want dan ben ik alleen nog maar bezig met hoe kom ik over, ivp, hoe ben ik en gewoon doen hoe ik ben, en me voel.

Dan zou ik steeds denken wat wil degene nu horen, en wat wil degene nu wat ik doe. En dan is alle contact bij voorbaat al verloren.

Nou ja, het is toch nog een beetje lang geworden. Ik heb geprobeerd me punten duidelijk te maken.

En ja, juist omdat je beide zo beschadigt bent, zou je ook, mi, erg veel rekening kunnen houden met elkaar, en elkaars grenzen respecteren en accepteren, ook al begrijp je niet altijd alles, want dat is onmogelijk, denk ik, altijd alles begrijpen van iemand anders. En dat hoeft ook niet, als het basisvertrouwen er maar wel is.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 7 mei 2013, 01:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANN479





Berichten: 10

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 00:36
 
Ik voel me nog ... 52 in mijn geval.

Waar zouden de mannen op cm toch op letten?
Ik ben geen jonge oma, geen moeder - zou ik nu het duidelijk is dat ik geen gezin meer kan stichten nu niet aantrekkelijk zijn omdat er gedacht wordt dat er onvoldoende levenservaring zou zijn? Of willen de mannen van rond mijn leeftijd toch een veel jongere vrouw .. zonder dat duidelijk te vermelden.
Of let met toch meer op het plaatje? Of meer op de geloofsrichting?


Maar laat ik het maar bij mijzelf houden, zelf open blijven en initiatief nemen en als ik zelf initiatief neem dan let ik wel op de leeftijd maar hanteer die ruim.
En als ik de zoekfunctie gebruik dan hanteer ik die grenzen nog veel ruimer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 08:40
 
Het woordje ``nog`` in de titel doet vermoeden (zij het met een glimlach) dat ik me jonger moet voelen dan ik ben. Ik zou geen reden kunnen bedenken waarom dat zou moeten, ik voel me niet jonger dan ik ben, ik ben gewoon 52 en voel ook niet de behoefte om er jonger uit te zien.
Of het zou moeten zijn omdat ik wat rimpels heb, mijn grijze haren verf, zonder leesbril niet meer kan lezen, putjes in mijn bovenbenen, love-handles (zwembandjes zo u wilt), hangende oogleden etc. etc. heb. Daarnaast snurk ik, vergeet ik weleens wat, val na een dag hard werken weleens op de bank tijdens het journaal in slaap en heb zo nog wel het e.e.a. wat te ontdekken valt. Verlegen lachende smiley
Maar ook daar valt mee te leven, ik zit misschien niet meer strak in m`n vel, maar ik zit wel lekker in m`n vel.
Ach, en die mannen van mijn leeftijd die denken dat dat ze nog helemaal strak in hun vel zitten en er nog jonger uit zien dan ze zijn, moeten dat vooral blijven denken als zij zich daar goed bij voelen…..
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 09:31
 
ROELANDE345 schreef:
Mooi zo Heide Goed te horen

Clown smiley

ja, want wij zijn oma,s he roeland e, Lachende smiley
jonge oma,s Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 09:31
 
JANS221 schreef:
Het woordje ``nog`` in de titel doet vermoeden (zij het met een glimlach) dat ik me jonger moet voelen dan ik ben. Ik zou geen reden kunnen bedenken waarom dat zou moeten, ik voel me niet jonger dan ik ben, ik ben gewoon 52 en voel ook niet de behoefte om er jonger uit te zien.
Of het zou moeten zijn omdat ik wat rimpels heb, mijn grijze haren verf, zonder leesbril niet meer kan lezen, putjes in mijn bovenbenen, love-handles (zwembandjes zo u wilt), hangende oogleden etc. etc. heb. Daarnaast snurk ik, vergeet ik weleens wat, val na een dag hard werken weleens op de bank tijdens het journaal in slaap en heb zo nog wel het e.e.a. wat te ontdekken valt. Verlegen lachende smiley
Maar ook daar valt mee te leven, ik zit misschien niet meer strak in m`n vel, maar ik zit wel lekker in m`n vel.
Ach, en die mannen van mijn leeftijd die denken dat dat ze nog helemaal strak in hun vel zitten en er nog jonger uit zien dan ze zijn, moeten dat vooral blijven denken als zij zich daar goed bij voelen…..
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 09:36
 
JOL252 schreef:
Clown smiley

ik heb hier zo,n beeld voor me ogen van een 52 jarige man met zo,n strak zwembroekje die heel sexie.... eh. ha ha ha ( denken ze dan) rondloopt bij het strand.
En prima als ze daar gelukkig mee zijn, alleen ik denk dan altijd Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
ehh ha ha ha, me ex loopt zo nog op zijn 59ste
wat ik niet snap is dat hij nog sjans heeft ook van jonge vrouwen Smiley die vol vragen zit het zullen wel fans zijn, van d e band waar hij voor werkt Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE936





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 09:51
 
Ondertussen hebben we het er maar druk mee Lachende smiley
Doet mij en jou niet zoveel de leefijd.,zegmaar Knipoog smiley

Nou iig,om nu dit er even over te zeggen..
Elke rimpel,heeft een verhaal..hoorde ik ooit iemand zeggen,
Nu ,had hij zelf een strak huidje..met andere woorden..het was een goede luisteraar..of moet ik dit nog anders zien?


Leuk, al zoveel gedachtes,in de form van een reactie neer gezet...

geweldig dit! Knipoog smiley


Laatst aangepast door
HEIDE936
op dinsdag 7 mei 2013, 09:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE936





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 10:28
 
SHANITA130 schreef:
Ja. Ervaringen kunnen je gedeeltelijk (onbewust?) vormen denk ik.

Alleen goede onthouden, bewust?

Het lijkt dat je, uit ervaring, nu meer kijkt ...naar wat een ander belangrijk vindt en wat niet, zeg je...
Ja, balans lijkt mij belangrijk, je kan kijken wat een ander belangrijk vindt, en niet, maar ja, je moet, denk ik, met net zoveel aandacht, minstens, kijken naar wat jijzelf belangrijk vindt, of niet.

Ja, je geeft aan beschadigd te zijn, ja dan kijk je met andere ogen dan iemand die niet beschadigd is, of als je zelf niet beschadigd zou zijn.

Ja, ik denk weleens; 'wie is er niet beschadigd'?
Ja, zeker als je bent gescheiden....Ik ga daar hier niet dieper op in.

Ja, veilig voelen is noodzakelijk.

En ja, hoe je heel terecht opmerkt; stap voor stap.
En dan kom ik nu bij mijn, wat ik denk heel belangrijk punt; Daarom is vriendschap zo belangrijk. en niet een vriendschap, opdat er daaruit een relatie moet komen.
Maar een vriendschap, waaruit eventueel een relatie zou kúnnen komen.

Want, áls daar, uit een vriendschap een relatie ontstaat, ja, dan is er een basis, of fundament. Waar je steeds weer op terug kan vallen, een basis dus inderdaad.

Dan heb je/ik geen angst, want ja, we zijn vrienden, dus, ja, dan is er vertrouwen. blijkt het geen relatie te worden, ja, is er niets aan de hand, dan zat dat er gewoon niet in.

Ja, of je moet na 10 minuten al zoiets hebben van o nee, de verschillen zijn zo groot, ja, daarom staat er ook in de datingtips van dat je de 1ste keer beter kort kan afspreken.

Ja, als je de weg voor een ander sluiten wilt, omdat het triggers naar het verleden geeft(vorig huwelijk), ja, dan kan jij en jij alleen de keuze maken.
Wil je niet verder, omdat het teveel wordt, ja, je moet jezelf beschermen.
Of, wil je eigenlijk wel verder maar voel je je niet veilig, ja, dan kan je dat bespreekbaar maken.
Want ja, feitelijk gaat het om een eventuele vriendschap, en is een relatie(voor mij iig), helemaal nog niet aan de orde.

Ja, en wat je bedoelt met:
, in relatie tot voorgaande:
, ja, dat is mij niet helemaal duidelijk.

Juist in een vriendschap kan je mi jezelf zijn.

Als ik steeds zou moeten denken van o, dat is een eventuele relatie in de toekomst, ja, dan raak ik in de stress en voel ik me niet veilig meer.
Dan zou ik het gevoel hebben dat ik elke zin, elke beweging, uitdrukking in een goudschaaltje zou moeten leggen.(=heel voorzichtig afwegen)
Om maar een goede indruk te geven, en ja, dan kan ik helemaal niet meer mezelf zijn. Want dan ben ik alleen nog maar bezig met hoe kom ik over, ivp, hoe ben ik en gewoon doen hoe ik ben, en me voel.

Dan zou ik steeds denken wat wil degene nu horen, en wat wil degene nu wat ik doe. En dan is alle contact bij voorbaat al verloren.

Nou ja, het is toch nog een beetje lang geworden. Ik heb geprobeerd me punten duidelijk te maken.

En ja, juist omdat je beide zo beschadigt bent, zou je ook, mi, erg veel rekening kunnen houden met elkaar, en elkaars grenzen respecteren en accepteren, ook al begrijp je niet altijd alles, want dat is onmogelijk, denk ik, altijd alles begrijpen van iemand anders. En dat hoeft ook niet, als het basisvertrouwen er maar wel is.



Shanita..bedankt voor jou uitgebreide reactie hier..
Ga er zeker over nadenken.
Het was ook door mij zo geschreven..omdat ik ook anderen om mij heen in die ervaring ziet staan..en ook dus voor mij zelf..als ook voor hun naar antwoorden zoekt.

Nogmaals dank!


Laatst aangepast door
HEIDE936
op dinsdag 7 mei 2013, 10:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 10:56
 
tja, beschadigd zijn, we zijn allemaal beschadigt, na een scheiding of verlies van een partner
maar dan de gedachte ben ik nog wel geschikt voor een relatie?
als ik na me zelf kijk, heb ik soms die gedachten, neem mij, bijna me leven helemaal weer op de rails, maar oh geweldig, gisteren was ik moe, fiets in de avond nog effe na de kerk voor gebed gedoe, want bidden is belangrijk, beetje onzeker door moehied, effe verkeerd ademen en klap bijna me fiets af.
dus oké effe in het gras zitten en weer verder, niets aan de hand,
maar wel de gedachte, van verdorie, zo ben ik gewoon nog wie weet hoelang? ben ik wel geschikt voor een relatie?
En warom klap ik nu weer bijna neer? wekenlang goed gegaan en dan ineens?
wat zoekt een man, een gezonde vrouw, leven op orde, geen bagage.... ehhhh, oh en natuurlijk moet je nog perfect eruit zien etc....
oh en dan heb ik twee exxen die met regelmaat op d ekoffie komen, kan daar een man tegen
Smiley die vol vragen zit
maar je zou zeggen echte liefde.... zoiets als vrienden voor het leven, samen door het leven gaan, ook als je wel es neer klapt.... ofzoiets stoms.

En dan zei iedereen na me scheiding, oh jij hebt zo weer een nieuwe ehh tengerste had ik daar de eerste jaren geen behoefte meer aan, ten tweede ehhh.... merk het...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 15:39
 
weetje dit topic zet me tot nadenken en nadenken.... ha ha over leeftijd, relatie materiaal... misschien beter gewoon leven en niet teveel nadenken, so wat dan heb ik wel es hyperventilatie?
en sowat dan ben ik al oma Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
een oma die nog steeds na bouwvakkers enzo kijkt en er gewoon maar voor gaat, en zolang die bouwvakkers nog terug lachen kan het nog Lachende smiley

pffff dat krijg je nu van sereiuze topics....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 15:48
 
PETRA373 schreef:
weetje dit topic zet me tot nadenken en nadenken.... ha ha over leeftijd, relatie materiaal... misschien beter gewoon leven en niet teveel nadenken, so wat dan heb ik wel es hyperventilatie?
en sowat dan ben ik al oma Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
een oma die nog steeds na bouwvakkers enzo kijkt en er gewoon maar voor gaat, en zolang die bouwvakkers nog terug lachen kan het nog Lachende smiley

pffff dat krijg je nu van sereiuze topics....

Nou, ik ben jaloers hoor op jou en op Roelande oa. zo, 8 kinderen, en kleinkinderen, wat moet dat heerlijk zijn.
Knipoog smiley
Gezellig, altijd wel een verjaardag oid. Lachende smiley

Ja, oke, een keer zat ik met een vrouw te praten en we hadden dezelfde dingen, en ze zei, ja maar jíj hebt geen kinderen, maw, jij hebt 't lekker makkelijk... Smiley die vol vragen zit

Dus ja, dát denk ik nu maar, ja het is ook zo, hoeveel moeders denken o, heerlijk even zonder de kinderen. Twijfelende smiley

Maar toch... Twijfelende smiley

Afijn ik blijf maar denken aan de voordelen, want ja, die zijn er dus ook, blijkbaar Engeltje smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 7 mei 2013, 16:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 16:04
 
HEIDE936 schreef:
Shanita..bedankt voor jou uitgebreide reactie hier..
Ga er zeker over nadenken.
Het was ook door mij zo geschreven..omdat ik ook anderen om mij heen in die ervaring ziet staan..en ook dus voor mij zelf..als ook voor hun naar antwoorden zoekt.

Nogmaals dank!

Ja, ik vatte het ook algemeen op.

Ja, ik ging er even op in, voor een gedeelte, alsof het naar mij persoonlijk was, ja, dan kan ik nu eenmaal dingen duidelijk maken.

Anders ga ik veralgemeniseren, en ja, wat ik vind en denk hoeft lang niet voor iedereen op te gaan, vandaar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANN479





Berichten: 10

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 18:43
 
JANS221 schreef:
Het woordje ``nog`` in de titel doet vermoeden (zij het met een glimlach) dat ik me jonger moet voelen dan ik ben. Ik zou geen reden kunnen bedenken waarom dat zou moeten, ik voel me niet jonger dan ik ben, ik ben gewoon 52 en voel ook niet de behoefte om er jonger uit te zien.
Of het zou moeten zijn omdat ik wat rimpels heb, mijn grijze haren verf, zonder leesbril niet meer kan lezen, putjes in mijn bovenbenen, love-handles (zwembandjes zo u wilt), hangende oogleden etc. etc. heb. Daarnaast snurk ik, vergeet ik weleens wat, val na een dag hard werken weleens op de bank tijdens het journaal in slaap en heb zo nog wel het e.e.a. wat te ontdekken valt. Verlegen lachende smiley
Maar ook daar valt mee te leven, ik zit misschien niet meer strak in m`n vel, maar ik zit wel lekker in m`n vel.
Ach, en die mannen van mijn leeftijd die denken dat dat ze nog helemaal strak in hun vel zitten en er nog jonger uit zien dan ze zijn, moeten dat vooral blijven denken als zij zich daar goed bij voelen…..
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Heel herkenbaar Jans gewoon 52 Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 19:02
 
Ach ja,leeftijd........het zal mij ook worst zijn!
Vorige week kwam de vriend van een collega op het werk........die bleek 15 jaar jonger dan haar te zijn.......ik heb met open mond zitten kijken(oeps Clown smiley ),dan is jonger toch wel aantrekkelijk hoor Knipoog smiley

Maar als mijn zoon thuis zou komen met een veel oudere vrouw zou ik er minder blij mee zijn denk ik........maar ja,ik heb als (schoon)moeder best wel hoge eisen voor de partners van mijn kinderen Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 22:46
 
Maar dat is ook het verschil! Zoals ik al zei, ik heb geen kinderen en dan heb ik ineens kleinkinderen! Geschokte, onthutste smiley Of mijn date is 15 jaar jonger en dan wil ze kinderen! Dat wil ik vooral mezelf, maar ook zeker anderen niet aandoen! Ik ben gelukkig met m'n 45 neefjes en nichtjes! Knipoog smiley

Laatst aangepast door
LANFY127
op dinsdag 7 mei 2013, 22:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 23:54
 
LANFY127 schreef:
Maar dat is ook het verschil! Zoals ik al zei, ik heb geen kinderen en dan heb ik ineens kleinkinderen! Geschokte, onthutste smiley Of mijn date is 15 jaar jonger en dan wil ze kinderen! Dat wil ik vooral mezelf, maar ook zeker anderen niet aandoen! Ik ben gelukkig met m'n 45 neefjes en nichtjes! Knipoog smiley

onzin dat zijn jouw kleinkinderen niet, jij bent dan de vriend van oma. ha ha ha klinkt goed, de vriend van oma

Knipoog smiley

Dat vind ik toch zo stom, als je een relatie krijgt en je vriend denkt dat hij papa, of opa kan vervangen, die hebben de kids maar 1, is niet vervangbaar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: woensdag 8 mei 2013, 13:12
 
over leeftijden gesproken...........

op de bankje zitten 2 oudere dames over de 80 jaar en ik middenin!
tegenover mij dame over de 70 jaar!

een gezellige boel, vooral als je steeds krijgt te horen "jij bent nog zo jong'...... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 8 mei 2013, 13:20
 
PETRA373 schreef:
onzin dat zijn jouw kleinkinderen niet, jij bent dan de vriend van oma. ha ha ha klinkt goed, de vriend van oma

Knipoog smiley

Dat vind ik toch zo stom, als je een relatie krijgt en je vriend denkt dat hij papa, of opa kan vervangen, die hebben de kids maar 1, is niet vervangbaar.

Ja helemaal mee eens ik heb 2 jaar een vriend gehad en dat was dus inderdaad de vriend van oma haha Oma en Wessel zeiden de kleinkids. En voor mn kinderen was ie ook Wessel. Een van mn zonen die nog thuiswoonde heeft op een gegeven moment gevraagd of hij hem zijn stiefvader mocht noemen. Dat was een hele eer voor hem. Hij bemoeide zich ook niet de opvoeding rechtstreeks. We bespraken dit wel samen zonder de kids erbij. Dit werkte eigenlijk heel goed
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE936





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: woensdag 8 mei 2013, 13:56
 
JOANNIE702 schreef:
over leeftijden gesproken...........

op de bankje zitten 2 oudere dames over de 80 jaar en ik middenin!
tegenover mij dame over de 70 jaar!

een gezellige boel, vooral als je steeds krijgt te horen "jij bent nog zo jong'...... Knipoog smiley


Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 06:48
 
Ach ik voel me 25, gedraag me of ik 6 ben...
In welke levensfase moet dan een eventuele partner zitten Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 08:51
 
ANNA415 schreef:
Ach ik voel me 25, gedraag me of ik 6 ben...
In welke levensfase moet dan een eventuele partner zitten Smiley die vol vragen zit




Smiley met dichtgeplakte mond Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANN479





Berichten: 10

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 12:24
 
ANNA415 schreef:
Ach ik voel me 25, gedraag me of ik 6 ben...
In welke levensfase moet dan een eventuele partner zitten Smiley die vol vragen zit

De levensfase lijkt mij dan niet zo belangrijk als hij maar lekker flexibel is!!! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE936





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 17:43
 
ANN479 schreef:
Ik voel me nog ... 52 in mijn geval.

Waar zouden de mannen op cm toch op letten?
Ik ben geen jonge oma, geen moeder - zou ik nu het duidelijk is dat ik geen gezin meer kan stichten nu niet aantrekkelijk zijn omdat er gedacht wordt dat er onvoldoende levenservaring zou zijn? Of willen de mannen van rond mijn leeftijd toch een veel jongere vrouw .. zonder dat duidelijk te vermelden.
Of let met toch meer op het plaatje? Of meer op de geloofsrichting?


Maar laat ik het maar bij mijzelf houden, zelf open blijven en initiatief nemen en als ik zelf initiatief neem dan let ik wel op de leeftijd maar hanteer die ruim.
En als ik de zoekfunctie gebruik dan hanteer ik die grenzen nog veel ruimer.



Lachende smiley ...........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE936





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 17:44
 
ANN479 schreef:
De levensfase lijkt mij dan niet zo belangrijk als hij maar lekker flexibel is!!! Lachende smiley



Twijfelende smiley Lachende smiley ..................
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 11:37
 
[quote=HEIDE936]Even terug naar de leeftijd,en ''de andere'' kijk op alles rond mijn leeftijd.

Vaker speelt er ook bij mij dat,dat ook ik mijn ervaring hebt opgedaan..ook in minder leuke dingen.

Ja en?


Hoe ik dus op dit moment in het leven staat..is denk ik wel wat veel mee kan spelen..

Dat kan , denk ik wat je meemaakt kan je vormen, ook hoe je het zelf toelaat denk ik.

Het lijkt dat ik uit ervaring,nu meer kijkt hier..wat een ander belangrijk vindt en wat niet.

Dat is link, want ja dat luister je niet meer naar wat je zelf wil, je innerlijke stem zeg maar, maar ja, dan ben je, meer gefocust op wat een ander, wie dan ook, kan iedereen zijn, wil, en dan ga je aan jezelf voorbij. Met alle negatieve gevolgen. Denk ik.

En, het is niet eerlijk naar een ander iemand als je niet, meteen vanaf het begin eerlijk ben ik wat jíj denkt en wil, en meer kijkt naar wat een ander wel en niet belangrijk vindt.

Want die ander, die wéét niet dat jij geneigd ben meer te doen wat anderen belangrijk vinden, dus ja die denken dat jij dat doet omdat jijzelf dat echt belangrijk vind, en niet omdat jij dat doet door ervaringen.



Begrijp goed hoe ik dit bedoelt..na.. dus alles wat gebeurd is..

Ja, Ná, dat begreep ik al..

Wanneer ik beschadigd bent..dan kijk ik soms ongewild met andere ogen..

Iedereen kijkt met andere ogen als tie beschadigt is, ja, stapje voor stapje weer in de werkelijkheid.en moet leren soms stap voor stap daar een weg in te gaan vinden.
Mij vaak veilig willen voelen..gaat vaak voorop..tegelijkertijd zeg ik;dat mag ook.Veilig voelen is noodzakelijk...en wat bedoel je met 'dat mag ook'?

Wel moet ik kijken of ik de weg voor die ander niet te snel sluiten wilt..wanneer ik door een contact ongemerkt soms ..het verleden naar boven ziet komen...




Of jij een weg, voor de ander, niet te snel, sluiten wilt?, wanneer je door contact ongemerkt verleden naar boven ziet komen.

Ik denk iedereen ziet, ongemerkt, dingen van verleden naar boven komen, bij onderwerpen, wat een ander niet kan weten. Ja, dat kan ff pijnlijk zijn zeker als dat een paar keer na mekaar gebeurt. Weet ik.

Maar ja, als jij een weg wilt sluiten, voor de ander, (niet te snel?), ja, je sluit dan eigenlijk, denk ik een weg voor jezelf af.
Kijk, diegene gaat echt wel verder met zijn leven. Daar is heb jij dan echt niet iets voor afgesloten.
Daarom bedoel ik, eventueel wel voor jezelf, maar iig niet voor iemand anders snappie?

Ja, en jij kan alleen afwegen...iemand anders kan dat niet doen voor jou.



Dit te voelen..vraagt om geduld en het laten van....

Het voelen dat jij een weg niet(te snel) sluiten wilt vraagt geduld, ja, ok.

En het laten van wat?

Deze zin begrijp ik nu niet....misschien later wel.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 27 mei 2013, 18:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Pagina 2 van 4