ChristianMatch
 


Forum

Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 11 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zondag 16 juni 2013, 06:43
 
KLUS667 schreef:
Voorbeeld: ik mag volgens God gebod niet doden, maar ik mag wel genieten van elke seconde dat ik mag doden Smiley die vol vragen zit
Of snap ik jouw uitleg niet?

Ik begrijp de overeenkomst tussen doden en geslachtsgemeenschap niet. Jouw opmerking is in andere bewoordingen door een ander al eens geplaatst. Ik denk dat je inderdaad de uitleg niet snapt. Dit onderwerp gaat niet over doden, het gaat over geslachtsgemeenschap. Vandaar de opmerking van IJsje: ``Maak je niet druk of iets mag, geniet van elke seconde dat je lief mag hebben``. Jij leest alleen het gedeelte voor de komma en geef daar vervolgens een eigen draai aan. Ik begrijp jouw voorbeeld dan ook niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zondag 16 juni 2013, 09:29
 
JANS221 schreef:
Ik begrijp de overeenkomst tussen doden en geslachtsgemeenschap niet. Jouw opmerking is in andere bewoordingen door een ander al eens geplaatst. Ik denk dat je inderdaad de uitleg niet snapt. Dit onderwerp gaat niet over doden, het gaat over geslachtsgemeenschap. Vandaar de opmerking van IJsje: ``Maak je niet druk of iets mag, geniet van elke seconde dat je lief mag hebben``. Jij leest alleen het gedeelte voor de komma en geef daar vervolgens een eigen draai aan. Ik begrijp jouw voorbeeld dan ook niet.

Mijn reactie was niet op de opmerking van Klus. Ik begrijp het wel of niet mogen van geslachtsgemeenschap niet, zeker niet als het binnen een liefdevolle setting van twee personen plaatsvindt. Het stukje over doden heb ik wel gelezen, maar daar deed ik niets mee omdat het voor mij totaal irrelevant is in verhouding tot de sexuele omgang van twee mensen die elkaar liefhebben. In een aantal reacties lees ik dat de (vermeende) mening van anderen (kerk, bijbel, buurvrouw, familie) een rol speelt in het al dan niet gemeenschap hebben met elkaar. Ik begrijp daar niets van, het gaat er toch om wat jij en de ander samen hebben? Daar heeft niemand iets mee te maken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zondag 16 juni 2013, 11:01
 
JANS221 schreef:
Ik begrijp de overeenkomst tussen doden en geslachtsgemeenschap niet. Jouw opmerking is in andere bewoordingen door een ander al eens geplaatst. Ik denk dat je inderdaad de uitleg niet snapt. Dit onderwerp gaat niet over doden, het gaat over geslachtsgemeenschap. Vandaar de opmerking van IJsje: ``Maak je niet druk of iets mag, geniet van elke seconde dat je lief mag hebben``. Jij leest alleen het gedeelte voor de komma en geef daar vervolgens een eigen draai aan. Ik begrijp jouw voorbeeld dan ook niet.

Wat een verwarring! Ik lees over de woorden 'Vandaar de opmerking van' heen. Nu begrijp ik het!
Ik las alleen het stuk na IJsje, en dacht dat jij, Jans, niet begreep wat ik met mijn woorden bedoelde. Dat doe je dus wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: zondag 16 juni 2013, 22:49
 
IJSJE204 schreef:
Wat een verwarring! Ik lees over de woorden 'Vandaar de opmerking van' heen. Nu begrijp ik het!
Ik las alleen het stuk na IJsje, en dacht dat jij, Jans, niet begreep wat ik met mijn woorden bedoelde. Dat doe je dus wel.

IJSJE204 schreef:
Wat een heerlijk onderwerp om zelf uit te voeren!
Wat is geslachtsgemeenschap? Passie, verlangen, lust, wellust, gretigheid, zachtheid, liefdevol, vurig, behoefte, intiem, gevend, vragend, rustig, stil, sprankelend, veilig, brandend.
Voor of na het huwelijk, als er maar liefde is tussen twee mensen.
Maak je niet druk of iets mag, geniet van elke seconde die je lief mag hebben.


Wat een verwarring ja ;)

Ik geloof dat ik op bijbelse grond mag geloven dat gemeenschap tussen man en vrouw gegeven is binnen het huwelijk.

Vandaar ook een beetje mijn verwijzing naar Gods geboden. En vandaar dat ik mij er wel druk over zou maken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 16 juni 2013, 22:51
 
KLUS667 schreef:
Wat een verwarring ja ;)

Ik geloof dat ik op bijbelse grond mag geloven dat gemeenschap tussen man en vrouw gegeven is binnen het huwelijk.

Vandaar ook een beetje mijn verwijzing naar Gods geboden. En vandaar dat ik mij er wel druk over zou maken.


ik geloof dat als jij dat geloofd, jij je daar aan moet en mag houden.

ik geloof echter ook dat als n ander dat anders ziet, hij of zij dat mag.

of wilde jij er een sharia wetgeving van maken en overspeligen stenigen ofzo?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zondag 16 juni 2013, 23:02
 
KLUS667 schreef:
Wat een verwarring ja ;)

Ik geloof dat ik op bijbelse grond mag geloven dat gemeenschap tussen man en vrouw gegeven is binnen het huwelijk.

Vandaar ook een beetje mijn verwijzing naar Gods geboden. En vandaar dat ik mij er wel druk over zou maken.

Jij mag, al dan niet op bijbelse gronden, geloven wat je wilt.
Dat is de vrijheid die wij mensen in onze cultuur hebben.
Je link naar doden begrijp ik niet, daar ging het in dit verband niet over.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: zondag 16 juni 2013, 23:04
 
PIETER649 schreef:
ik geloof dat als jij dat geloofd, jij je daar aan moet en mag houden.

ik geloof echter ook dat als n ander dat anders ziet, hij of zij dat mag.


of wilde jij er een sharia wetgeving van maken en overspeligen stenigen ofzo?

Off topic: Volgens mij snap jij het niet en moet je stoppen met iedereen hier in het harnas te jagen. Tot over 3 maanden maar weer!

On topic: ik leg niemand wat op, probeer alleen aan te geven hoe ik iets beleef / geloof. En God Woord is daarbij mij leidraad.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 16 juni 2013, 23:06
 
KLUS667 schreef:
Wat een verwarring ja ;)

Ik geloof dat ik op bijbelse grond mag geloven dat gemeenschap tussen man en vrouw gegeven is binnen het huwelijk.

Vandaar ook een beetje mijn verwijzing naar Gods geboden. En vandaar dat ik mij er wel druk over zou maken.


er zijn ook christenen die het reageren op internet op zondag een zonde vinden tegen het gebod dat de 7e dag geheiligd dient te worden.
als die mensen jou deze zonde verwijten, dan zeg jij dat ze het verkeerd zien en dat jij het anders ziet...

misschien gaat dit ook wel op voor de mensen die jij iets verwijt....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: zondag 16 juni 2013, 23:07
 
IJSJE204 schreef:
Jij mag, al dan niet op bijbelse gronden, geloven wat je wilt.
Dat is de vrijheid die wij mensen in onze cultuur hebben.
Je link naar doden begrijp ik niet, daar ging het in dit verband niet over.


Dat was ook maar een voorbeeld.
Jij schreef: "Maak je niet druk of iets mag"
en daar refereerde ik naar. Dus..... je mag niet doden en jij zegt dat ik me daar niet druk over moet maken of dat mag...

Snappie Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: zondag 16 juni 2013, 23:11
 
PIETER649 schreef:
er zijn ook christenen die het reageren op internet op zondag een zonde vinden tegen het gebod dat de 7e dag geheiligd dient te worden.
als die mensen jou deze zonde verwijten, dan zeg jij dat ze het verkeerd zien en dat jij het anders ziet...

misschien gaat dit ook wel op voor de mensen die jij iets verwijt....

Hmm, misschien heb ik daar nog nooit bij stil gestaan, of kon ik het weer niet weerstaan.
Je hebt eigenlijk wel een punt. Ik ga me erop bezinnen. Bedankt! (en dat meen ik serieus!!)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zondag 16 juni 2013, 23:11
 
PIETER649 schreef:
er zijn ook christenen die het reageren op internet op zondag een zonde vinden tegen het gebod dat de 7e dag geheiligd dient te worden.
als die mensen jou deze zonde verwijten, dan zeg jij dat ze het verkeerd zien en dat jij het anders ziet...

misschien gaat dit ook wel op voor de mensen die jij iets verwijt....

Je zoekt het nu wel heel diep weg, Pieter.
Ik lees niet zoveel verwijten, gewoon iemand die de dingen anders beleeft dan ik doe.
Jammer dat je alweer grijs bent, ik zou bijna gaan geloven in de hand van boven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zondag 16 juni 2013, 23:14
 
KLUS667 schreef:
Dat was ook maar een voorbeeld.
Jij schreef: "Maak je niet druk of iets mag"
en daar refereerde ik naar. Dus..... je mag niet doden en jij zegt dat ik me daar niet druk over moet maken of dat mag...

Snappie Smiley die vol vragen zit

Nee, dat begrijp ik niet.
Dat is appels met peren vergelijken.
Ik had het puur en alleen over geslachtsgemeenschap tussen twee mensen die van elkaar houden. Binnen of buiten het huwelijk, ik persoonlijk zou er geen nacht wakker van liggen. Of wel, als het een heel leuke en warme nacht is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: zondag 16 juni 2013, 23:21
 
IJSJE204 schreef:
Je zoekt het nu wel heel diep weg, Pieter.
Ik lees niet zoveel verwijten, gewoon iemand die de dingen anders beleeft dan ik doe.
Jammer dat je alweer grijs bent, ik zou bijna gaan geloven in de hand van boven.

Geest van hierboven,
leer ons geloven,
hopen, liefhebben door uw kracht!
Hemelse Vrede,
deel U nu mede
aan een wereld die U verwacht!
Wij mogen zingen
van grote dingen,
als wij ontvangen
al ons verlangen,
met Christus opgestaan. Halleluja!
Eeuwigheidsleven
zal Hij ons geven,
als wij herboren
Hem toebehoren,
die ons is voorgegaan. Halleluja!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 11:07
 
KLUS667 schreef:
Geest van hierboven,
leer ons geloven,
hopen, liefhebben door uw kracht!
Hemelse Vrede,
deel U nu mede
aan een wereld die U verwacht!
Wij mogen zingen
van grote dingen,
als wij ontvangen
al ons verlangen,
met Christus opgestaan. Halleluja!
Eeuwigheidsleven
zal Hij ons geven,
als wij herboren
Hem toebehoren,
die ons is voorgegaan. Halleluja!

Tja mooi lied, maar even een tip: ivm de overzichtelijkheid hoort dit niet hier thuis, het hoort of bij mooi lied topic, ondersteund met filmpje joetjoep of onder gedichten. Dat is voor het overzicht beter, heb ik begrepen ... Verlegen lachende smiley


Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 18 juni 2013, 11:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 10:28
 
JOL252 schreef:
Tja mooi lied, maar even een tip: ivm de overzichtelijkheid hoort dit niet hier thuis, het hoort of bij mooi lied topic, ondersteund met filmpje joetjoep of onder gedichten. Dat is voor het overzicht beter, heb ik begrepen ... Verlegen lachende smiley


Zie de reactie in het topic Forumregels (subforum Over ChristianMatch). Dit lied kan blijven staan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 12:09
 
JOL252 schreef:
Tja mooi lied, maar even een tip: ivm de overzichtelijkheid hoort dit niet hier thuis, het hoort of bij mooi lied topic, ondersteund met filmpje joetjoep of onder gedichten. Dat is voor het overzicht beter, heb ik begrepen ... Verlegen lachende smiley

Ha Jol,

Weet je hoe het op mij overkomt, het lied van Klus, refereert duidelijk aan de post van IJsje. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 20:11
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Zie de reactie in het topic Forumregels (subforum Over ChristianMatch). Dit lied kan blijven staan.

We zijn geen kleine kinderen meer, misschien is het wel geschreven dat we te veel betutteld worden momenteel. dat er orde en regel is , geen problemen mee, maar soms is het net even te veel bemoeienis.

Het is nu of we een kleuterclubje zijn, die niet mogen reageren op welke wijze dan ook.

Even een bij wijze van spreken, als iemand als reactie ergens op wat wel tot de topic behoort maar het in een gedicht brengt, moet er niet gelijk, door jullie, geschreven worden dat het officieel thuis bij de topic gedichten.
Ook een clip kan soms een bemoediging in zitten en in die topic geplaatst worden , dan behoort hij als reactie wel in die topic thuis en niet in de topic leuk en bijzonder lied.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 20:16
 
PIETER619 schreef:
We zijn geen kleine kinderen meer, misschien is het wel geschreven dat we te veel betutteld worden momenteel. dat er orde en regel is , geen problemen mee, maar soms is het net even te veel bemoeienis.

Het is nu of we een kleuterclubje zijn, die niet mogen reageren op welke wijze dan ook.

Even een bij wijze van spreken, als iemand als reactie ergens op wat wel tot de topic behoort maar het in een gedicht brengt, moet er niet gelijk, door jullie, geschreven worden dat het officieel thuis bij de topic gedichten.
Ook een clip kan soms een bemoediging in zitten en in die topic geplaatst worden , dan behoort hij als reactie wel in die topic thuis en niet in de topic leuk en bijzonder lied.

Hai Pieter,

Dat kan júist wel, als dat lied refereert na de vorige post en/of aan het onderwerp, net als dat gedicht van Klus refereert aan de post van IJsje ervoor...
Net wat jij schrijft:
Quote:
Ook een clip kan soms een bemoediging in zitten en in die topic geplaatst worden , dan behoort hij als reactie wel in die topic thuis en niet in de topic leuk en bijzonder lied.
Het gaat er mi om als iemand een gedicht zet, out of de blue, wat niet met onderwerp en/of reactie ervoor te maken heeft.

Ik ben geen redactie maar zo zit het denk ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 09:58
 
PIETER619 schreef:
We zijn geen kleine kinderen meer, misschien is het wel geschreven dat we te veel betutteld worden momenteel. dat er orde en regel is , geen problemen mee, maar soms is het net even te veel bemoeienis.

Het is nu of we een kleuterclubje zijn, die niet mogen reageren op welke wijze dan ook.

Even een bij wijze van spreken, als iemand als reactie ergens op wat wel tot de topic behoort maar het in een gedicht brengt, moet er niet gelijk, door jullie, geschreven worden dat het officieel thuis bij de topic gedichten.
Ook een clip kan soms een bemoediging in zitten en in die topic geplaatst worden , dan behoort hij als reactie wel in die topic thuis en niet in de topic leuk en bijzonder lied.

Dat is toch ook prima? Ik kan me niet herinneren dat ergens door ons gereageerd is dat het officieel thuishoort bij het topic gedichten als je het ergens tussendoor plaatst. In dit topic geven we juist aan dat dat gewoon mag. En ook in het topic Forumregels is op die wijze gereageerd. Natuurlijk mag je gewoon reageren met een gedicht, afbeelding, clip of wat dan ook. Misschien goed om wel een beetje maat te houden hierin, zodat het topic goed leesbaar blijft.

Het gaat er meer om dat er in sommige topics op een gegeven moment steeds meer vijfjes kwamen te staan. Dat bevordert de leesbaarheid niet. Of een topic dat gestart wordt met behulp van een gedicht/vijfje zoals bijv. de (vorige) Klaagmuur. Dit werd opgestart in het subforum Christelijk Leven. Als er nu wat uitleg bij geplaatst was, waaróm het topic met een gedicht start op juist díe plek, dan was het wat anders geweest. Nu bleef het toch wat verwarring geven.

Redactie CM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALITHA162





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 18:20
 
mijn persoonlijke mening is dat geslachtsgemeenschap een behoefte is die God in de mens geplant heeft en daaruit komt het verlangen om intiem te zijn met degene waar je van houd, buiten dat zijn er talloze bewijzen te vinden dat het gezond is voor lichaam en geest om toe te geven aan die behoefte. Binnen een relatie/huwelijk zorgt het voor een sterkere emotionele band tussen elkaar, het zorgt voor ontspanning na een stressvolle dag, je groeit in liefde naar elkaar, het maakt "gelukstofjes " aan in je hersenen. En dan nog over hoe ermee omgaan in vrijgezelle status, ook dan heb je behoefte aan de natuurlijke drang, mijn persoonlijke mening is dat het gezond is nogmaals ook dan is het stressverlagend en komen er "geluksstofjes"vrij. Buiten dat bij de man is het ook nog is bekend als een man niets doet aan die behoefte dan kan hij beneden erg pijn krijgen . Om het maar netjes te verwoorden . Dus in mijn optiek is masturbatie toegestaan, en binnen liefdevolle relatie ook geslachtsgemeenschap , enige waarvan ik denk dat God er een hekel aan heeft zijn onenightstands .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 19:08
 
[quote=TALITHA162]Buiten dat bij de man is het ook nog is bekend als een man niets doet aan die behoefte dan kan hij beneden erg pijn krijgen . Om het maar netjes te verwoorden .quote]

Interessant Lachende smiley ... vertel... die ken ik nog niet! Smiley die vol vragen zit Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALITHA162





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 19:37
 
[quote=BAPPI605]

uhh ik heb er het volgende over gevonden

Wat zijn blauwe ballen?
Als mannen veel zin hebben in seks, maar geen zaadlozing krijgen, krijgen ze een vervelend, drukkend gevoel in hun ballen. Bij opwinding stroomt er namelijk bloed naar de balzak, waardoor deze een wat blauwe kleur krijgt. Vandaar de naam 'blauwe ballen'.
Nadat de man is klaar gekomen, stroomt het bloed vrij snel weg en heeft hij nergens last van. Maar zonder orgasme kan het wel twee uur duren voordat de ballen weer hun normale omvang hebben.

Dus het is medisch onderbouwt en heb begrepen uit research dat de 1 er wel last van heeft en een ander wat minder of niet .

sorry mensen niet aanstootgevend bedoeld maar meer om antwoord te geven op bappi en om mijn mening te onderbouwen.
mocht het toch verkeerd vallen dan mijn excuses
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 19:37
 
[quote=BAPPI605]

Dan zou ik toch eens naar de dokter gaan, Bappie. De meeste mannen herkennen dit - of voorkomen het. Dus als jij het niet kent Engeltje smiley

Thomas.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 19:44
 
Whaha ik zie het voor me
dokter ik eh heb nergens last van enne das niet goed zeggen ze op CM Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALITHA162





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 19:50
 
ROELANDE345 schreef:
Whaha ik zie het voor me
dokter ik eh heb nergens last van enne das niet goed zeggen ze op CM Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley


hahahahah
Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 21:19
 
ROELANDE345 schreef:
Whaha ik zie het voor me
dokter ik eh heb nergens last van enne das niet goed zeggen ze op CM Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley

Tja, ze moeten toch voordat ze bij de dokter komen eerst even aan de doktersassistente uitleggen waar ze nooit last van hebben en je moet natuurlijk wel goed triageren en doorvragen...... Engeltje smiley Maar ik kan natuurlijk altijd nog vragen of ze dan nooit de behoefte of het verlangen hebben en dan zijn we hier gelijk weer on-topic.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 22:02
 
[quote=THOMAS968]

Ik ben denk ik een speciaal geval Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
mijn ervaring is anders, maar daar wil ik op dit moment even niet op in gaan. Knipoog smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 22:24
 
dwalen we nu niet teveel af van het topic onderwerp Smiley die vol vragen zit

want dit komt volgens mij na de daad zegt niks over behoefte of verlangen toch Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 22:26
 
NATASCHA642 schreef:
dwalen we nu niet teveel af van het topic onderwerp Smiley die vol vragen zit

want dit komt volgens mij na de daad zegt niks over behoefte of verlangen toch Verraste, verbaasde smiley


nee Natas goed lezen dit komt (blijkbaar) als je de daad niet kan doen
(en jezelf geen handjes hebt)

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 22:33
 
ROELANDE345 schreef:
nee Natas goed lezen dit komt (blijkbaar) als je de daad niet kan doen
(en jezelf geen handjes hebt)

Knipoog smiley

ehhh valt dat onder behoefte of verlangen volgens mij niet
... dan lijkt me eerder een nieuw topic ik hoef de gevolgen niet te lezen ... geen behoefte aan als dat wil lezen ga ik wel naar een site voor dit soort dingen ......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 11 Volgende
Pagina 6 van 11