ChristianMatch
 


Forum

Mannen waar knappen jullie op af bij een vrouw?
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
NICKY029





Berichten: 59

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 11:52
 
Ik denk dat het vaak verstandig is om elkaar een tweede keer te ontmoeten.


Wat weer erg leuk is dat er naderhand gelachen kan worden om de missers.



Knipoog smiley


Laatst aangepast door
NICKY029
op dinsdag 25 juni 2013, 17:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 12:28
 
NATASCHA642 schreef:
ow ja die brrrrrrrrrrrrrrrrrrr Kotsende smiley

das ook weer zo duurt alleen wat langer voor het potje denk Knipoog smiley


Wieweet staat morgen ineens je droom man in de supermarkt achter je bij de kassa

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 13:02
 
BAPPI605 schreef:
en dan ook nog een te hoge dunk van zichzelf hebben en vooroordelen hebben. Gefrustreerde smiley Smiley die vol vragen zit

Dat zie je hier helaas ook gebeuren in de reacties Twijfelende smiley Veel mensen denken dat ze beter zijn dan een ander en echt wel veeeeeeeeeel beter verdienen dan.........nou,vul maar in.Soms moet je bedenken waarom je nog geen relatie hebt,wellicht zijn je eisen absurd?(algemeen bedoeld hoor)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 13:28
 
LEANNE226 schreef:
Dat zie je hier helaas ook gebeuren in de reacties Twijfelende smiley Veel mensen denken dat ze beter zijn dan een ander en echt wel veeeeeeeeeel beter verdienen dan.........nou,vul maar in.Soms moet je bedenken waarom je nog geen relatie hebt,wellicht zijn je eisen absurd?(algemeen bedoeld hoor)


Zo zie ik het niet, eisen mag je hebben als je die niet zou hebben dan klopt er iets niet, je kan niet met iedereen een match hebben, het klikt of het klikt niet, zo zal iedereen op een datingsite een soort van eisenpakket hebben, dat vind ik alleen maar goed, zo kan je voor jezelf er "uitfilteren" wat wel of niet een kans van slagen zou kunnen hebben.

Natuurlijk zijn er die absurde eisen zullen hebben, tja dan zal het wat langer duren voordat diegene een match heeft waar het goed mee zal klikken.
Maar dat is ieder voor zich vind ik, je weet uiteindelijk zelf goed genoeg wat wel of niet bij je zal passen.........

Waarom zou je beter zijn als een ander, omdat je een bepaald eisenpakket hebt?
Nee dat zie ik toch anders....

Als ik bv voor mezelf praat, als je als alleenstaande kinderen hebt in opgroeiende leeftijd, dan zal ik niet snel gaan verhuizen want mijn kids hebben hier hun leventje, dan word het al snel moeilijk of moeilijker om iemand te vinden die hierin past, je zoekgebied word kleiner zegmaar, of ik persoonlijk heb liever een man die kinderen gewend is dan iemand die nog nooit getrouwd is en geen kinderen heeft. Ik zou het ook niet prettig vinden iemand die rookt bv, ik rook zelf ook niet en ik hou er niet van om een "asbak" te zoenen.
Zulke dingen zijn geen absurde eisen vind ik, je hebt als je wat ouder bent al een heel leventje achter de rug en wellicht kinderen, je werk, er zijn dan veel dingen die in het plaatje moeten passen.

Zo heeft iedereen zijn eigen eisen, en dat mag, en al zou je dan wat absurdere eisen hebben, dan heb je het er wellicht ook voor over om dan wat langer te wachten tot er een geschikt persoon op je pad zou mogen komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 17:44
 
Even zonder quote..........

Ik irriteer me aan sommige,misschien niet verkeerd bedoelde,opmerkingen over bepaalde kleding waardoor je een a-sociaal zou zijn,dikke mensen etc.

Ik heb een heel fijn huwelijk gehad waarin mijn partner heel veel heeft moeten inleveren en dan worden uiterlijkheden bijzaak.Als mensen anderen uitlachen om hun tekortkomingen wie van de beiden is er dan van laag niveau?

Natuurlijk heb ik verwachtingen maar zelfs als het plaatje compleet lijkt kom je toch dingen tegen die vies tegen zullen vallen,dan moet de liefde dat overwinnen.

Ik vind het moeilijk mijn zienswijze hier uit te drukken in woorden,ik ben niet boos en bedoel het niet verkeerd maar mijn ervaring is dat velen op CM oppervlakkig genoeg zijn om iemand te dumpen vanwege een imperfectie.........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 18:21
 
LEANNE226 schreef:
Even zonder quote..........

Ik irriteer me aan sommige,misschien niet verkeerd bedoelde,opmerkingen over bepaalde kleding waardoor je een a-sociaal zou zijn,dikke mensen etc.

Ik heb een heel fijn huwelijk gehad waarin mijn partner heel veel heeft moeten inleveren en dan worden uiterlijkheden bijzaak.Als mensen anderen uitlachen om hun tekortkomingen wie van de beiden is er dan van laag niveau?

Natuurlijk heb ik verwachtingen maar zelfs als het plaatje compleet lijkt kom je toch dingen tegen die vies tegen zullen vallen,dan moet de liefde dat overwinnen.

Ik vind het moeilijk mijn zienswijze hier uit te drukken in woorden,ik ben niet boos en bedoel het niet verkeerd maar mijn ervaring is dat velen op CM oppervlakkig genoeg zijn om iemand te dumpen vanwege een imperfectie.........


Ik begrijp je reactie Leanne, maar dan verwijs ik je toch ook even naar je eigen berichtje op het topic waar knappen jullie mannen op af bij een vrouw, waarin jij zelf antwoorde, een vrouw met een roze joggingbroek die in de bilnaad zit, zoiets dergelijks schreef jij zelf toch?
Dus, als het over bepaalde kleding gaat waar jij je aan ergert, spreek je jezelf nu lichtelijk tegen met je commentaar van gisteren
Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 18:22
 
LEANNE226 schreef:
Mag ik zeggen waar ik op afknap bij vrouwen? Knipoog smiley

Zo'n slecht zittende slobberbroek die samenkruipt onder de billen.............brrrrrrrrrr


Deze bedoelde ik dus!
Beetje vaag met de reactie die je nu geeft

Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 19:21
 
MAMALOE463 schreef:
Ik begrijp je reactie Leanne, maar dan verwijs ik je toch ook even naar je eigen berichtje op het topic waar knappen jullie mannen op af bij een vrouw, waarin jij zelf antwoorde, een vrouw met een roze joggingbroek die in de bilnaad zit, zoiets dergelijks schreef jij zelf toch?
Dus, als het over bepaalde kleding gaat waar jij je aan ergert, spreek je jezelf nu lichtelijk tegen met je commentaar van gisteren
Verraste, verbaasde smiley

Als je het hebt over het afkeuren van potentiele partners vanwege hun uiterlijk/kleding/uitkering/afkomst etc vind ik dat iets anders dan je ergens aan ergeren.Ik zeg nergens dat ik een man met dergelijke broek alleen daarom zou afkeuren/a-sociaal zou vinden of wat dan ook.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 19:47
 
LEANNE226 schreef:
Als je het hebt over het afkeuren van potentiele partners vanwege hun uiterlijk/kleding/uitkering/afkomst etc vind ik dat iets anders dan je ergens aan ergeren.Ik zeg nergens dat ik een man met dergelijke broek alleen daarom zou afkeuren/a-sociaal zou vinden of wat dan ook.


Wie schrijft er hier dan dat we een man om welke reden af zouden keuren? Als je goed gelezen hebt staat er iets heel anders dan dat.
Jij maakt toch zelf ook een vrouw belachelijk in een joggingbroek in de bilnaad? Ik vind persoonlijk dat ook een afknapper daar kom ik gewoon voor uit. Maar jij zegt de ene avond het ene en schrijft de andere middag dat je je ergert aan mensen die enz enz.....

Sorry maar ik vind nog steeds dat je jezelf duidelijk tegenspreekt hierin.
In het hele topic kan je geen enkele reactie vinden van iemand dat we een man zouden afkeuren op basis vsn kleding/ uitkering/afkomst.... Afkomst snap ik zowieso al niet dat iemand daarop afgekeurd kan worden. Wel werd er geschreven waaraan je je kan ergeren waaronder dus foute kleding. En daar deed jij zelf aan mee!

Als
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 19:58
 
Ik knap af op zeer veeleisende vrouwen (die dus ook lang single blijven) en als de biologische klok dan vervolgens nadrukkelijk begint te tikken, niet weten hoe snel ze een kerel aan de haak moeten slaan. Hun eisenpakket van voorheen blijkt dan vaak niet zo hard meer te zijn.
Dames, let wel ik zeg niet dat de meeste vrouwen zo in elkaar steken, maar er zijn er wel. En daar knap ik dus op af.

Teveel make-up vind ik ook geen leuk gezicht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 21:01
 
MARTIJN277 schreef:
Ik knap af op zeer veeleisende vrouwen (die dus ook lang single blijven) en als de biologische klok dan vervolgens nadrukkelijk begint te tikken, niet weten hoe snel ze een kerel aan de haak moeten slaan. Hun eisenpakket van voorheen blijkt dan vaak niet zo hard meer te zijn.
Dames, let wel ik zeg niet dat de meeste vrouwen zo in elkaar steken, maar er zijn er wel. En daar knap ik dus op af.

Teveel make-up vind ik ook geen leuk gezicht.


Dat zijn de categorie met "rammelende" eierstokken, snap wel dat een man dat afschrikt als je net in een date "proces" met iemand en diegene begint al snel over een evt kinderwens, de meeste mannen rennen dan hard weg
Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 21:34
 
(Oudere)vrouwen met een diepe decolité met een olifantenhuid.

Of een uitpuilende grote tent boven de broek uit.



Ik ben het verder met voorgaande reacties eens dat ook mijn reacties natuurlijk met een knipoog(je) zijn, want de liefde overwint alles....en is blind Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Maar het gaat om de eerste indruk, toch Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 21:43
 
[quote=KLUS667](Oudere)vrouwen met een diepe decolité met een olifantenhuid.

Was dat: een decolite met een olifantenhuid Smiley die vol vragen zit

En jongere Smiley die vol vragen zit

Of een uitpuilende grote tent boven de broek uit.

Smiley die vol vragen zit En was een uitpuilende tent boven een broek


Ik ben het verder met voorgaande reacties eens dat ook mijn reacties natuurlijk met een knipoog(je) zijn, want de liefde overwint alles....en is blind Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Maar het gaat om de eerste indruk, toch Smiley die vol vragen zit

Ik knap af op mannen met buiken die al een beetje kaal aan het worden zijn Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt . Coole smiley met zonnebril


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 25 juni 2013, 21:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 22:22
 
KLUS667 schreef:
(Oudere)vrouwen met een diepe decolité met een olifantenhuid.

Of een uitpuilende grote tent boven de broek uit.



Ik ben het verder met voorgaande reacties eens dat ook mijn reacties natuurlijk met een knipoog(je) zijn, want de liefde overwint alles....en is blind Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Maar het gaat om de eerste indruk, toch Smiley die vol vragen zit


Jij bedoelt zo'n sinaasappelhuid bij het decolleté

Knipoog smiley

Natuurlijk moet je reacties ook met een vette knipoog lezen Knipoog smiley Knipoog smiley
Maar wat lichtelijke humor kan geen kwaad lijkt mij Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 23:24
 
MAMALOE463 schreef:
Wie schrijft er hier dan dat we een man om welke reden af zouden keuren? Als je goed gelezen hebt staat er iets heel anders dan dat.
Jij maakt toch zelf ook een vrouw belachelijk in een joggingbroek in de bilnaad? Ik vind persoonlijk dat ook een afknapper daar kom ik gewoon voor uit. Maar jij zegt de ene avond het ene en schrijft de andere middag dat je je ergert aan mensen die enz enz.....

Sorry maar ik vind nog steeds dat je jezelf duidelijk tegenspreekt hierin.
In het hele topic kan je geen enkele reactie vinden van iemand dat we een man zouden afkeuren op basis vsn kleding/ uitkering/afkomst.... Afkomst snap ik zowieso al niet dat iemand daarop afgekeurd kan worden. Wel werd er geschreven waaraan je je kan ergeren waaronder dus foute kleding. En daar deed jij zelf aan mee!

Als

We verschillen van mening, dat kan.Ik spreek mezelf niet tegen hoor,lees maar eens na,ik ga hier geen tijd verspillen aan het kopieeren van alle reacties,lijkt me nutteloos.
Als je uitleg wilt waar je het vaag vindt kan dat ook.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 23:32
 
(Oudere)vrouwen met een diepe decolité met een olifantenhuid.


Ja...dank je hoor...ik behoor tot die ""oudere"" vrouwen!!! Boze smiley

Met dat decolleté is niets mis...(nog nooit geen commentaar gehad)en achter die ""huid"" zit een hart van goud!!!

(zo heb ik mijn ego weer even opgekrikt Knipoog smiley )


We zullen zien....hoe ver jij bent over 20 jaar!!! Knipoog smiley


Laatst aangepast door
ZEELAND736
op dinsdag 25 juni 2013, 23:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 23:38
 
ZEELAND736 schreef:
(Oudere)vrouwen met een diepe decolité met een olifantenhuid.


Ja...dank je hoor...ik behoor tot die ""oudere"" vrouwen!!! Boze smiley

Met dat decolleté is niets mis...(nog nooit geen commentaar gehad)en achter die ""huid"" zit een hart van goud!!!

(zo heb ik mijn ego weer even opgekrikt Knipoog smiley )


We zullen zien....hoe ver jij bent over 20 jaar!!! Knipoog smiley


Daar gaat het uiteindelijk om, om dat hart van goud, een kloppend hart wat warmte en liefde kan geven dat is veel meer waard dan wat dan ook.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: donderdag 27 juni 2013, 22:04
 
MAMALOE463 schreef:
Ik weet niet of hier al een topic voor is, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor jullie echt afknappers zijn bij een vrouw, dus niet tijdens een eerste date, maar in het algemeen bij een vrouw?

Tja, het ironische wil eigenlijk dat jij en ik al eens een aanvaring hebben gehad maar ik noem toch ff mijn nummer 1 afknapper: arrogantie. Sorry, nergens om maar zo denk ik er echt over. Goed, hier komt verders mijn lijst met afknappers:

1. arrogantie
2. desinteresse
3. alleen flauwe praat doen, dus geen ruimte voor een serieus gesprek
4. gaps in een gesprek
5. kortzichtigheid
6. gebrek aan praktische communicatie
7. minstens een half uur te laat komen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: donderdag 27 juni 2013, 22:07
 
IFAN841 schreef:
Tja, het ironische wil eigenlijk dat jij en ik al eens een aanvaring hebben gehad maar ik noem toch ff mijn nummer 1 afknapper: arrogantie. Sorry, nergens om maar zo denk ik er echt over. Goed, hier komt verders mijn lijst met afknappers:

1. arrogantie
2. desinteresse
3. alleen flauwe praat doen, dus geen ruimte voor een serieus gesprek
4. gaps in een gesprek
5. kortzichtigheid
6. gebrek aan praktische communicatie
7. minstens een half uur te laat komen


De eerste 6 zijn ook typisch mannen aan te rekenen Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: donderdag 27 juni 2013, 22:12
 
IFAN841 schreef:
Tja, het ironische wil eigenlijk dat jij en ik al eens een aanvaring hebben gehad maar ik noem toch ff mijn nummer 1 afknapper: arrogantie. Sorry, nergens om maar zo denk ik er echt over. Goed, hier komt verders mijn lijst met afknappers:

1. arrogantie
2. desinteresse
3. alleen flauwe praat doen, dus geen ruimte voor een serieus gesprek
4. gaps in een gesprek
5. kortzichtigheid
6. gebrek aan praktische communicatie
7. minstens een half uur te laat komen


Inderdaad zijn dit echte afknappers Ifan, zowel naar de man als naar de vrouw toe, ik begrijp je dan ook volkomen
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: donderdag 27 juni 2013, 23:21
 
MARTIJN277 schreef:
Ik knap af op zeer veeleisende vrouwen (die dus ook lang single blijven) en als de biologische klok dan vervolgens nadrukkelijk begint te tikken, niet weten hoe snel ze een kerel aan de haak moeten slaan. Hun eisenpakket van voorheen blijkt dan vaak niet zo hard meer te zijn.
Dames, let wel ik zeg niet dat de meeste vrouwen zo in elkaar steken, maar er zijn er wel. En daar knap ik dus op af.

Teveel make-up vind ik ook geen leuk gezicht.

LOL!!! DIE IS GENIAAL!!! DIE IS SUPER STERK!!! Van harte eens!!! Echt waanzinnig goed gewoon!!! Echt de spijker op z'n kop!!! Alsof ik het zelf had bedacht... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 00:53
 
KLUS667 schreef:
De eerste 6 zijn ook typisch mannen aan te rekenen Clown smiley

LOL! Die is erg... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 01:18
 
ZEELAND736 schreef:
(Oudere)vrouwen met een diepe decolité met een olifantenhuid.


Ja...dank je hoor...ik behoor tot die ""oudere"" vrouwen!!! Boze smiley

Met dat decolleté is niets mis...(nog nooit geen commentaar gehad)en achter die ""huid"" zit een hart van goud!!!

(zo heb ik mijn ego weer even opgekrikt Knipoog smiley )


We zullen zien....hoe ver jij bent over 20 jaar!!! Knipoog smiley

HEAR HEAR , zo de Engelsen zeggen, het hart is het belangrijkste
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 23:58
 
Afknapper: mij als een zielepoot zien! Huilende smiley, smiley in tranen
Of misschien nog erger: als je hopeloos verliefd bent, maar ze gaat toch met je uit en zeggen dat ze mij als een goede vriend ziet... Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: zondag 30 juni 2013, 13:43
 
BAPPI605 schreef:
Afknapper: mij als een zielepoot zien! Huilende smiley, smiley in tranen
Of misschien nog erger: als je hopeloos verliefd bent, maar ze gaat toch met je uit en zeggen dat ze mij als een goede vriend ziet... Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Zieke smiley

Pfoe, vertel mij wat... Kotsende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANWILLEM474





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: donderdag 11 juli 2013, 20:08
 
Ik vind het iriitant als je een bericht stuurt hier op CM aan een leuk meisje/jonge vrouw en je hoort gewoon niks terug,
Laat ze dan in ieder geval een bericht sturen met alleen maar de tekst, nee sorry
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 11 juli 2013, 20:09
 
JANWILLEM474 schreef:
Ik vind het iriitant als je een bericht stuurt hier op CM aan een leuk meisje/jonge vrouw en je hoort gewoon niks terug,
Laat ze dan in ieder geval een bericht sturen met alleen maar de tekst, nee sorry

Heel begrijpelijk...zou ik ook niet leuk vinden...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANWILLEM474





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: donderdag 11 juli 2013, 20:17
 
ZEELAND736 schreef:
Heel begrijpelijk...zou ik ook niet leuk vinden...
Stuur zelf altijd een bericht terug, alleen moeilijk soms om het goed te omschrijven, omdat je de ander niet wil kwetsen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: donderdag 11 juli 2013, 20:21
 
Dames die geen enkele reactie terug geven, dat is inderdaad best irritant. Hm, in een ander topic schrijf ik dat ook al. Persoonlijke frustratie ? Beetje misschien. Als je een knipoog stuurt dan kan ik begrijpen dat een dame daar niet echt van onder de indruk is. CM zou die knipoog eigenlijk gewoon moeten verwijderen. Maar als je een berichtje krijgt, laat je toch wat terug horen ? Afknapper inderdaad !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: donderdag 11 juli 2013, 20:45
 
JANWILLEM474 schreef:
Ik vind het iriitant als je een bericht stuurt hier op CM aan een leuk meisje/jonge vrouw en je hoort gewoon niks terug,
Laat ze dan in ieder geval een bericht sturen met alleen maar de tekst, nee sorry

Gelijk heb je. Als ik geen interesse heb, mail ik dat ook netjes. Als je dan een mail terug krijgt dat je niet zo kritisch mot zijn en dat je zo nooit aan de man komt weet ik gelijk zeker dat ik de juiste beslissing heb genomen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Pagina 2 van 3