ChristianMatch
 


Forum

liefde en opleidingsniveau
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
DREEKE472





Berichten: 22

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:23
 
LEANNE226 schreef:
Dr staat tekst boven de foto's Dre,ik had jou toch iets slimmer ingeschat Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Verraste, verbaasde smiley

Zo zie je maar, al ben ik nog zo intelligent Smiley met dichtgeplakte mond tegen de logica van een vrouw kan ik niet op. Gefrustreerde smiley Knipoog smiley

Daarbij ben ik toe aan een nieuwe bril, maar heb geen tijd om naar Pearl toe te stappen voor een nieuwe meting e.d.. Coole smiley met zonnebril

maar eh ... ben jij dan bang om je gezicht hier te laten zien? Smiley die vol vragen zit
Ik zie hele leuke plaatjes in jou profiel, maar geen fotootje van jou ertussen. Waarom niet ... zo lelijk kan je toch niet zijn? Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:24
 
DREEKE472 schreef:
Verraste, verbaasde smiley

Zo zie je maar, al ben ik nog zo intelligent Smiley met dichtgeplakte mond tegen de logica van een vrouw kan ik niet op. Gefrustreerde smiley Knipoog smiley

Daarbij ben ik toe aan een nieuwe bril, maar heb geen tijd om naar Pearl toe te stappen voor een nieuwe meting e.d.. Coole smiley met zonnebril

maar eh ... ben jij dan bang om je gezicht hier te laten zien? Smiley die vol vragen zit
Ik zie hele leuke plaatjes in jou profiel, maar geen fotootje van jou ertussen. Waarom niet ... zo lelijk kan je toch niet zijn? Engeltje smiley

Beginnen ze weer, Leanne. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:25
 
DREEKE472 schreef:
Ik zie hele leuke plaatjes in jou profiel, maar geen fotootje van jou ertussen. Waarom niet ... zo lelijk kan je toch niet zijn? Engeltje smiley

Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:25
 
LEANNE226 schreef:
Smiley met dichtgeplakte mond

Heel verstandig! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DREEKE472





Berichten: 22

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:28
 
LEANNE226 schreef:
Smiley met dichtgeplakte mond

is goed, je hoeft niets te zeggen .. je mag het ook zingen (mp3tje mag je mailen) of schrijven per mail. heb m'n beroepsethiek dus zal er uiterst discreet mee omgaan. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DREEKE472





Berichten: 22

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:34
 
MARIJAN072 schreef:
Heel verstandig! Lachende smiley

Zeg Katrientje, val haar maar bij in het verstoppertje spelen...
ja..ja.. op deze manier krijg nog ik alle vrouwen hier tegen me ... Knipoog smiley

In vind jou vakliteratuur trouwens heel interessant.
Weet je dat er complete psychologische studies aan besteed worden?
Is ook belangrijk, zodat je de juiste figuren de juiste dingen laat zeggen om die kinderhartjes te beïnvloeden met de strijd tussen goed en kwaad.

Op mijn opleiding kregen we een managementboekje over apenstreken en ook een over winnie de poeh. Tja, wat verwacht ja dan van mij? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:48
 
DREEKE472 schreef:

Ik zie hele leuke plaatjes in jou profiel, maar geen fotootje van jou ertussen. Waarom niet ... zo lelijk kan je toch niet zijn? Engeltje smiley

Met al die intelligentie van je weet je vast het topic wel te vinden waar dit onderwerp volledig is uitgekauwd.
En als dat tegenvalt: http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=786

Thomas, die André voor een onjuiste vooronderstelling wil behoeden.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 25 mei 2010, 19:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DREEKE472





Berichten: 22

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 20:39
 
THOMAS968 schreef:
Met al die intelligentie van je weet je vast het topic wel te vinden waar dit onderwerp volledig is uitgekauwd.
En als dat tegenvalt: http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=786

Thomas, die André voor een onjuiste vooronderstelling wil behoeden.

Dank voor je opmerkzaamheid, Thomas.
Maar ik bedank voor de eer om dit onderwerp verder uit te diepen.

Blijft mijn mening dat de beheerders van deze site profielen zonder foto eigenlijk niet moeten toelaten. Wat hebben we voor elkaar te verbergen?
Ben ik lelijk? ja, so what. Een ander vind van niet.
Ben ik herkenbaar? ja, so what. daarvoor ben ik toch hier?
Heb ik een duidelijk ingevuld profiel? ja, so what. Dat is toch de bedoeling om een indruk van iemand te kunnen krijgen en iemand over mij te laten vormen?

Het is een relatiesite. Geen theekransje of een gezellig chatforum. Dat die opties hier ingebouwd zijn is prima. Maar het doel is toch om een leuke partner te vinden. of ... heb ik de intentie van deze site toch ergens niet goed begrepen?

Verder reageer ik wel ff op wat je zegt, niet verkeerd bedoeld trouwens.
"...met al die intelligentie van je ..." dit komt een beetje flauw over.
Ik poch niet met mijn intelligentie, tenminste niet bewust en zeker niet met de intentie daartoe.
Dat ik intelligent ben, zoals jij me bestempeld, dan is dat een zegen die ik heb meegekregen. Daarvoor ben ik niet meer of minder dan iemand anders die minder of meer intelligentie heeft.

Zo zie ik mezelf en mijn mensen om me heen. Hiërarchie, sociale lagen etc... erken ik, maar de koningin of premier van dit kikkerlandje is in mijn ogen evenveel mens als ik en mijn buurman of buurvrouw.
Ook zij moeten hun leven verantwoorden voor God en ik en jij ook.
Kleineren of generen past dan ook niet in mijn vocabulaire.
Een beetje plagen of iemand uit de tent proberen te lokken mag m.i. wel en kan ook. Mijn intentie daarachter houd ik echter voor mezelf en hooguit deel ik deze met diegene die ik aanspreek.

Thomas, prettige avond verder en amuseer je hier net als ik dat doe? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 20:53
 
DREEKE472 schreef:
Dank voor je opmerkzaamheid, Thomas.
Maar ik bedank voor de eer om dit onderwerp verder uit te diepen.

Blijft mijn mening dat de beheerders van deze site profielen zonder foto eigenlijk niet moeten toelaten. Wat hebben we voor elkaar te verbergen?
Ben ik lelijk? ja, so what. Een ander vind van niet.
Ben ik herkenbaar? ja, so what. daarvoor ben ik toch hier?
Heb ik een duidelijk ingevuld profiel? ja, so what. Dat is toch de bedoeling om een indruk van iemand te kunnen krijgen en iemand over mij te laten vormen?

Het is een relatiesite. Geen theekransje of een gezellig chatforum. Dat die opties hier ingebouwd zijn is prima. Maar het doel is toch om een leuke partner te vinden. of ... heb ik de intentie van deze site toch ergens niet goed begrepen?

Verder reageer ik wel ff op wat je zegt, niet verkeerd bedoeld trouwens.
"...met al die intelligentie van je ..." dit komt een beetje flauw over.
Ik poch niet met mijn intelligentie, tenminste niet bewust en zeker niet met de intentie daartoe.
Dat ik intelligent ben, zoals jij me bestempeld, dan is dat een zegen die ik heb meegekregen. Daarvoor ben ik niet meer of minder dan iemand anders die minder of meer intelligentie heeft.

Zo zie ik mezelf en mijn mensen om me heen. Hiërarchie, sociale lagen etc... erken ik, maar de koningin of premier van dit kikkerlandje is in mijn ogen evenveel mens als ik en mijn buurman of buurvrouw.
Ook zij moeten hun leven verantwoorden voor God en ik en jij ook.
Kleineren of generen past dan ook niet in mijn vocabulaire.
Een beetje plagen of iemand uit de tent proberen te lokken mag m.i. wel en kan ook. Mijn intentie daarachter houd ik echter voor mezelf en hooguit deel ik deze met diegene die ik aanspreek.

Thomas, prettige avond verder en amuseer je hier net als ik dat doe? Knipoog smiley

Ik wil toch ff reageren...
Ik vind nml dat het niet verplicht moet zijn om een foto bij je profiel te hebben, er zijn genoeg redenen te bedenken waarom iemand dat niet zou willen....
Verder is dit naast een datingsite ook gewoon een ontmoetings site inclusief thee kransjes ed beetje jammer van je reactie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 20:53
 
DREEKE472 schreef:
Blijft mijn mening dat de beheerders van deze site profielen zonder foto eigenlijk niet moeten toelaten. Wat hebben we voor elkaar te verbergen?
Ben ik lelijk? ja, so what. Een ander vind van niet.
Ben ik herkenbaar? ja, so what. daarvoor ben ik toch hier?
Heb ik een duidelijk ingevuld profiel? ja, so what. Dat is toch de bedoeling om een indruk van iemand te kunnen krijgen en iemand over mij te laten vormen?

Het is een relatiesite. Geen theekransje of een gezellig chatforum. Dat die opties hier ingebouwd zijn is prima. Maar het doel is toch om een leuke partner te vinden. of ... heb ik de intentie van deze site toch ergens niet goed begrepen?

Foto's niet plaatsen kan meerdere oorzaken hebben, André.
Waarom niet de keus van de mensen respecteren?
  • Misschien hebben mensen geen digitale foto.
  • Of misschien zijn mensen nog niet zover als jou in een "so what"-houding over hun uiterlijk.
  • Wellicht hebben mensen een foto weggehaald omdat er door bepaalde mensen erg lullig op gereageerd werd.
  • Misschien willen mensen eerst de kat uit de boom kijken voor ze een foto prijs geven.
  • En zo zijn er vast nog wel andere redenen te bedenken.

Jammer dat deze mensen blijkbaar geen ruimte van je krijgen op CM. Huilende smiley, smiley in tranen

Enne Thomas, dat er nog een keer iets besproken wordt dat eerder al eens is besproken, dat moet je ruim zien...er is tenslotte wel enige verloop in leden... Knipoog smiley


Laatst aangepast door
HENK710
op dinsdag 25 mei 2010, 20:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 21:00
 
Zo zie je maar, al ben ik nog zo intelligent Smiley met dichtgeplakte mond tegen de logica van een vrouw kan ik niet op. Gefrustreerde smiley

Het was een reactie op deze zin, die was ironisch, net als mijn reactie.

Overigens kunnen mensen goede redenen hebben geen foto te plaatsen en ik vind je suggestie niet juist en ook geen volledig beeld geven. Het heeft niet met schoonheid of lelijkheid te maken maar vaak met een maatschappelijke rol.
Niet iedereen kan zich alle openheid permitteren. Om bij mezelf te blijven: ik schrijf erover in mijn profiel. Denk dan eens na hoe ondoordacht of misschien wel flauw je eigen opmerkingen zijn.

Thomas, die net als Henk al kennis heeft gemaakt met eerdere discussies.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 25 mei 2010, 21:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 21:03
 
THOMAS968 schreef:
Thomas, klaar als examennakijksmurf.

En word je nu 100% handjes-schudden-en-gefeliciteerd-roepensmurf? Of heb je ook wat gevalletjes voor handjes-schudden-en-volgende-keer-beter-roepensmurf? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 21:06
 
HENK710 schreef:
En word je nu 100% handjes-schudden-en-gefeliciteerd-roepensmurf? Of heb je ook wat gevalletjes voor handjes-schudden-en-volgende-keer-beter-roepensmurf? Clown smiley

Ik mag er niks over zeggen he. Maar het examen was goed voorbereid Knipoog smiley

Thomas, meestal spreeksmurf bij examenuitreikingen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 21:09
 
THOMAS968 schreef:
Ik mag er niks over zeggen he. Maar het examen was goed voorbereid Knipoog smiley

U had zoveel liefde voor uw kandidaatjes dat u ze van tevoren de examens hebt doorgegeven? Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DREEKE472





Berichten: 22

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 21:17
 
ROBBEDOES873 schreef:
Ik wil toch ff reageren...
Ik vind nml dat het niet verplicht moet zijn om een foto bij je profiel te hebben, er zijn genoeg redenen te bedenken waarom iemand dat niet zou willen....
Verder is dit naast een datingsite ook gewoon een ontmoetings site inclusief thee kransjes ed beetje jammer van je reactie

Om te reageren op beide reacties van je.

Iedereen krijgt van mij alle ruimte en iedereen moet weten wat die zelf doet. Maar .. mijn bescheiden mening is dat dit echt waar een relatiesite is en geen msn groepje of zo. Uiteraard bouw je relaties niet op door gewoon meteen te vragen zullen we uit of zie je me zitten voor een relatie. Dat is uiteraard onzin.

Verder vind ik maatschappelijke functies geen reden om je te verstoppen.
Ik heb ook maatschappelijke functies, moet ik me dan ook maar lekker gaan verstoppen? Is het een geheimpje om hier stiekumpjes te proberen een relatie te zoeken? Tuurlijk ... als de Telegraafjournalist uit de stad mijn gezicht hier ziet is het wereldnieuws. Doe ajb ff normaal. Tuurlijk is die gast niet in mij geïnteresseerd. Wel als ik dingen doe die niet door de beugel kunnen. Bijvoorbeeld een politieman aanrijden in een vluchtpoging. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Dan kom ik met mijn bedrijf en gezicht in de regionale krant te staan en is het nieuws. En wel zodanig dat ik kan gaan verhuizen naar een andere regio om te kunnen blijven eten.

Dus wat voor maatschappelijke functie kan iemand vervullen dat zijn/haar gezicht hier anoniem moet blijven. Sorry, maar dat is in mijn ogen echt absolute onzin.

En nu begin ik me te irriteren dat ik me laat verleiden een discussie met jou aan te gaan over een plagerijtje van mij naar een vrouw toe die misschien wel mijn interesse kan wekken. Daarom stop ik nu met deze discussie en wens verder geen contact hierover meer te hebben, ook niet achter mijn rug om.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 21:18
 
HENK710 schreef:
U had zoveel liefde voor uw kandidaatjes dat u ze van tevoren de examens hebt doorgegeven? Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley met dichtgeplakte mond

Ik zie de vragen op dezelfde tijd als de kandidaten. Ik heb alleen wel meteen het correctiemodel, dat is een verschil. Maar dat krijgen ze niet, erg he. ,-)

Thomas, die zich op CM als diepfriessmurf prima amuseert.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 25 mei 2010, 21:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 21:21
 
DREEKE472 schreef:
Om te reageren op beide reacties van je.

Iedereen krijgt van mij alle ruimte en iedereen moet weten wat die zelf doet. Maar .. mijn bescheiden mening is dat dit echt waar een relatiesite is en geen msn groepje of zo. Uiteraard bouw je relaties niet op door gewoon meteen te vragen zullen we uit of zie je me zitten voor een relatie. Dat is uiteraard onzin.

Verder vind ik maatschappelijke functies geen reden om je te verstoppen.
Ik heb ook maatschappelijke functies, moet ik me dan ook maar lekker gaan verstoppen? Is het een geheimpje om hier stiekumpjes te proberen een relatie te zoeken? Tuurlijk ... als de Telegraafjournalist uit de stad mijn gezicht hier ziet is het wereldnieuws. Doe ajb ff normaal. Tuurlijk is die gast niet in mij geïnteresseerd. Wel als ik dingen doe die niet door de beugel kunnen. Bijvoorbeeld een politieman aanrijden in een vluchtpoging. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Dan kom ik met mijn bedrijf en gezicht in de regionale krant te staan en is het nieuws. En wel zodanig dat ik kan gaan verhuizen naar een andere regio om te kunnen blijven eten.

Dus wat voor maatschappelijke functie kan iemand vervullen dat zijn/haar gezicht hier anoniem moet blijven. Sorry, maar dat is in mijn ogen echt absolute onzin.

En nu begin ik me te irriteren dat ik me laat verleiden een discussie met jou aan te gaan over een plagerijtje van mij naar een vrouw toe die misschien wel mijn interesse kan wekken. Daarom stop ik nu met deze discussie en wens verder geen contact hierover meer te hebben, ook niet achter mijn rug om.

Je "vind"wel heel veel. Maar gelukkig mag en kan iedereen hier zelf ook wat "vinden" en hoeft een ander dat niet in te vullen......

Willemijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DREEKE472





Berichten: 22

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 21:26
 
WILLEMIJN232 schreef:
Je "vind"wel heel veel. Maar gelukkig mag en kan iedereen hier zelf ook wat "vinden" en hoeft een ander dat niet in te vullen......

Willemijn

Beste Willemijn,

Yep, ik heb idd een uitgesproken mening die uiteraard niet door iedereen gedeeld wordt en hoeft te worden. Maar ik begon me wel langzaam te irriteren door de inbreuk op een een-tweetje die leuk begon en jammer genoeg zo moet eindigen. Ik kon het ook totaal negeren, maar vind dat niet correct. Vandaar deze manier om iets duidelijk te maken naar de ontvanger. Ik hoop dat het goed opgepikt wordt.

Groetjes,
André
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 21:30
 
DREEKE472 schreef:
Beste Willemijn,

Yep, ik heb idd een uitgesproken mening die uiteraard niet door iedereen gedeeld wordt en hoeft te worden. Maar ik begon me wel langzaam te irriteren door de inbreuk op een een-tweetje die leuk begon en jammer genoeg zo moet eindigen. Ik kon het ook totaal negeren, maar vind dat niet correct. Vandaar deze manier om iets duidelijk te maken naar de ontvanger. Ik hoop dat het goed opgepikt wordt.

Groetjes,
André

Op een forum is niet altijd ruimte voor een een-tweetje, André. Knipoog smiley 'k Kon het niet laten, om te reageren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DREEKE472





Berichten: 22

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 21:34
 
MARIJAN072 schreef:
Op een forum is niet altijd ruimte voor een een-tweetje, André. Knipoog smiley 'k Kon het niet laten, om te reageren.

Helaas heb je zo te merken gelijk. Erg jammer. Verder zeg ik hier maar niets op via dit medium. Kunnen blijkbaar beter 1 op 1 gaan chatten, kan er niemand tussenin komen. Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 21:43
 
DREEKE472 schreef:
Beste Willemijn,

Yep, ik heb idd een uitgesproken mening die uiteraard niet door iedereen gedeeld wordt en hoeft te worden. Maar ik begon me wel langzaam te irriteren door de inbreuk op een een-tweetje die leuk begon en jammer genoeg zo moet eindigen. Ik kon het ook totaal negeren, maar vind dat niet correct. Vandaar deze manier om iets duidelijk te maken naar de ontvanger. Ik hoop dat het goed opgepikt wordt.

Groetjes,
André


Het forum is natuurlijk bedoeld voor iedereen en iedereen kan dan ook reageren. Dus voor een een-tweetje is het niet de juiste plek denk ik.....
En wat jij allemaal'"vindt"dat mag maar je moet dan ook kunnen accepteren dat andere mensen er anders over denken en wat anders "vinden" en dat ook accepteren.
Ik kan me heel sterk vergissen maar ik heb het idee dat dat voor jou lastig is........ Knipoog smiley Ik hoop niet dat je er boos om wordt maar ik heb het idee dat je jezelf een beetje overschreeuwt......en dat weerhoudt andere mensen misschien wel om te reageren.......


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op dinsdag 25 mei 2010, 22:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DREEKE472





Berichten: 22

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 22:00
 
WILLEMIJN232 schreef:
Het forum is natuurlijk bedoeld voor iedereen en iedereen kan dan ook reageren. Dus voor een een-tweetje is het niet de juiste plek denk ik.....
En wat jij allemaal'"vind"dat mag maar je moet dan ook kunnen accepteren dat andere mensen er anders over denken en wat anders "vinden" en dat ook accepteren.
Ik kan me heel sterk vergissen maar ik heb het idee dat dat voor jou lastig is........ Knipoog smiley Ik hoop niet dat je er boos om wordt maar ik heb het idee dat je jezelf een beetje overschreeuwd......en dat weerhoud andere mensen mischien wel om te reageren.......

Smiley met dichtgeplakte mond André, Stil!!! Smiley met dichtgeplakte mond Smiley die vol vragen zit Smiley met dichtgeplakte mond
Woeff, af liggen en bibberen André
Jawel baas.

Ik ga hier niet op in als je het niet erg vind en anders ook niet. Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 22:03
 
DREEKE472 schreef:
Smiley met dichtgeplakte mond André, Stil!!! Smiley met dichtgeplakte mond Smiley die vol vragen zit Smiley met dichtgeplakte mond
Woeff, af liggen en bibberen André
Jawel baas.

Ik ga hier niet op in als je het niet erg vind en anders ook niet. Engeltje smiley


Als je kritiek op anderen geeft moet je zelf ook tegen kritiek kunnen en niet zo ontzettend onvolwassen reageren.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DREEKE472





Berichten: 22

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 22:24
 
WILLEMIJN232 schreef:
Als je kritiek op anderen geeft moet je zelf ook tegen kritiek kunnen en niet zo ontzettend onvolwassen reageren.......

Mijn reactie die hier eerst stond was bij nader inzien te fel van mijn kant en daarom deze wijziging.

Ik kan heel goed tegen kritiek mits deze opbouwend en goed onderbouwd is.
Verder gaf ik aan dat ik op dit deel van deze topic niet meer in wil gaan en bij dat standpunt blijf ik. Daar zul je het toch echt mee moeten doen.

Groetjes en een prettige avond verder,
André


Laatst aangepast door
DREEKE472
op dinsdag 25 mei 2010, 22:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: woensdag 26 mei 2010, 00:23
 
DREEKE472 schreef:
Smiley met dichtgeplakte mond André, Stil!!! Smiley met dichtgeplakte mond Smiley die vol vragen zit Smiley met dichtgeplakte mond
Woeff, af liggen en bibberen André
Jawel baas.

Ik ga hier niet op in als je het niet erg vind en anders ook niet. Engeltje smiley


als ik heel voorzichtig iets zeggen mag;
misschien was het toch niet overbodig geweest om de tip van thomas in overweging te nemen, andre....

ben je wel eens op het idee gekomen, dat er hier vrouwen (en zelfs mannen) op de site staan, die gezocht worden door een ex-echtgenoot?
en wanneer die echtgenoot zou kunnen achterhalen waar hij of zij woont, dit onplezierige, zelfs levensbedreigende situaties op kan leveren?

zelf heb ik de indruk, dat het vragen naar het waarom van iemands keuzes meer informatie oplevert, dan het afkeuren, be-/veroordelen en bekritiseren van gedrag......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILMA729





Berichten: 202

BerichtGeplaatst: woensdag 26 mei 2010, 00:43
 
Volgens mij ging deze topic over liefde en opelidingsniveau. Knipoog smiley
Maar goed een gezonde discussie kan alle kanten op gaan he, dat blijkt ook hier wel weer.
Heerlijk dat er ruimte is om de discussie te laten gaan waar het heengaat.
Ik heb lang niet alles gelezen, alleen de laatste reaktie.

Geen foto plaatsen kan ook een bewuste keuze zijn. Je kan zooo mooi, aantrekkelijk en knap zijn dat je nou eens een keer niet op je uiterlijk beoordeeld wilt worden. Knipoog smiley
Of idd, omdat je niet herkent wilt worden door mensen die met die herkenning een wapen in handen nemen, om jou aan te kunnen vallen.
Tja, misschien kan je beter de persoon proberen te leren kennen, voor je gaat zeggen dat je baalt dat hij/zij geen foto van zichzelf neerzet hier.

Dat heet respecteren van de keuze van degene die geen foto plaatst, geloof ik.

Toch???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILMA729





Berichten: 202

BerichtGeplaatst: woensdag 26 mei 2010, 00:43
 
lekker off topic weer he???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: woensdag 26 mei 2010, 08:04
 
Quote:
DREEKE SCHREEF:
Het is een relatiesite. Geen theekransje of een gezellig chatforum. Dat die opties hier ingebouwd zijn is prima. Maar het doel is toch om een leuke partner te vinden. of ... heb ik de intentie van deze site toch ergens niet goed begrepen?

Helaas Dré, dit mag misschien officieel ten boek staan als relatiesite, er is ook meer dan genoeg ruimte voor mensen die gewoon gezellig contacten op willen doen. Persoonlijk hou ik wel van een theekransje, en dan het liefst in een ongedwongen, gezellige sfeer...
Ik ben single, dus als je de statistieken erop nakijkt bestaat er een kans (een kleine, weliswaar) dat ik hier een leuke man tegen kom...sterker nog, ben er al een heuleboel tegen gekomen, ze zijn allemaal zo reeeeeuze leuk. Maar of ik, en moment, behoefte heb aan meer dan een gezellig theekransje? Nee, niet echt!
Waarom zou je ook per definitie een contact aangaan, puur met de intentie er een relatie uit te slepen? Heeft dat misschien met opleidingsniveau te maken? Met welke intentie we de contacten op CM aangaan?

sorry mensen, moest het wel ff ontopic houden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op woensdag 26 mei 2010, 08:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DREEKE472





Berichten: 22

BerichtGeplaatst: woensdag 26 mei 2010, 09:25
 
TESSYBEAR731 schreef:
Helaas Dré, dit mag misschien officieel ten boek staan als relatiesite, er is ook meer dan genoeg ruimte voor mensen die gewoon gezellig contacten op willen doen. Persoonlijk hou ik wel van een theekransje, en dan het liefst in een ongedwongen, gezellige sfeer...
Ik ben single, dus als je de statistieken erop nakijkt bestaat er een kans (een kleine, weliswaar) dat ik hier een leuke man tegen kom...sterker nog, ben er al een heuleboel tegen gekomen, ze zijn allemaal zo reeeeeuze leuk. Maar of ik, en moment, behoefte heb aan meer dan een gezellig theekransje? Nee, niet echt!
Waarom zou je ook per definitie een contact aangaan, puur met de intentie er een relatie uit te slepen? Heeft dat misschien met opleidingsniveau te maken? Met welke intentie we de contacten op CM aangaan?

sorry mensen, moest het wel ff ontopic houden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Gelukkig zijn er mensen hier die wel inhoudelijk kunnen en willen reageren en ook terugleiden naar het thema van deze topic. Lachende smiley

Ik heb gezegd dat ik niet meer in deze topic reageer. Maar deze goede en lieve reacties kan ik niet negeren. Dan zou ik jullie moeite onrecht aandoen en dat wil ik niet.

Of het met opleidingsniveau te maken heeft of juist met opvoeding, levensvisie, doelstelling en prioriteiten stellen weet ik niet.
Zelf denk ik dat het een combinatie is van dit soort factoren.

Even alleen voor mezelf sprekend.
Zelf geef ik eerlijk aan dat ik aan het rondkijken ben en aan het uitproberen ben of die vrouw waarmee ik nieuw geluk kan vinden en die ik gelukkig kan maken op deze site aanwezig is. Geen vrouw op lbo niveau, maar minimaal mbo/hbo niveau, omdat mijn persoonlijke ervaring zo is dat ik graag een gelijkwaardige gesprekspartner aan mijn zijde wil krijgen. Wil niet dezelfe misère meemaken waar ik nog niet zo heel erg lang eindelijk uit ben gestapt.

Maar stel dat ik juist die vrouw zou tegen komen waarmee het super klikt, maar ze wel lbo niveau heeft? Ja, als het zo geleid wordt dan is dat zo en zal het denk ik ook goed gaan. Maar niveau qua opleiding wil niet alles zeggen, zie mijn eerdere uitgebreide reactie in deze topic.

Goed, dit waren nu echt mijn bijdragen in deze topic.
Mijn oprechte excuses als ik mensen op hun tenen heb getrapt, dat was niet mijn bedoeling. Ik heb er van geleerd dat ik mijn bijdragen meer neutraal ga houden hier op het forum en de rest wel via mail of chat doe.

Groetjes allemaal en maak er een gezellige dag van ondanks het pokkeweer. Tenminste hier in het zuiden giet het pijpestelen en daar meot ik dadelijk doorheen. Nee he, tja ieder krijgt wat die toekomt. Knipoog smiley


Laatst aangepast door
DREEKE472
op woensdag 26 mei 2010, 09:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: woensdag 26 mei 2010, 09:40
 
DREEKE472 schreef:
Gelukkig zijn er mensen hier die wel inhoudelijk kunnen en willen reageren en ook terugleiden naar het thema van deze topic. Lachende smiley

Ik heb gezegd dat ik niet meer in deze topic reageer. Maar deze goede en lieve reacties kan ik niet negeren. Dan zou ik jullie moeite onrecht aandoen en dat wil ik niet.

Of het met opleidingsniveau te maken heeft of juist met opvoeding, levensvisie, doelstelling en prioriteiten stellen weet ik niet.
Zelf denk ik dat het een combinatie is van dit soort factoren.

Even alleen voor mezelf sprekend.
Zelf geef ik eerlijk aan dat ik aan het rondkijken ben en aan het uitproberen ben of die vrouw waarmee ik nieuw geluk kan vinden en die ik gelukkig kan maken op deze site aanwezig is. Geen vrouw op lbo niveau, maar minimaal mbo/hbo niveau, omdat mijn persoonlijke ervaring zo is dat ik graag een gelijkwaardige gesprekspartner aan mijn zijde wil krijgen. Wil niet dezelfe misère meemaken waar ik nog niet zo heel erg lang eindelijk uit ben gestapt.

Maar stel dat ik juist die vrouw zou tegen komen waarmee het super klikt, maar ze wel lbo niveau heeft? Ja, als het zo geleid wordt dan is dat zo en zal het denk ik ook goed gaan. Maar niveau qua opleiding wil niet alles zeggen, zie mijn eerdere uitgebreide reactie in deze topic.

Goed, dit waren nu echt mijn bijdragen in deze topic.
Mijn oprechte excuses als ik mensen op hun tenen heb getrapt, dat was niet mijn bedoeling. Ik heb er van geleerd dat ik mijn bijdragen meer neutraal ga houden hier op het forum en de rest wel via mail of chat doe.

Groetjes allemaal en maak er een gezellige dag van ondanks het pokkeweer. Tenminste hier in het zuiden giet het pijpestelen en daar meot ik dadelijk doorheen. Nee he, tja ieder krijgt wat die toekomt. Knipoog smiley

Het is idd zo dat opleiding niet alles zegt, ook ik heb een mbo opleiding en kon door omstandigheden helaas niet naar de universiteit waar ik al wel aangenomen was..

verder is levenservaring en EQ toch een stukje wijsheid die voor mij belangrijker is dan welk diploma dan ook!!
Dat je mekaar kunt lezen en schrijven zonder woorden en tekst, dat is waar het om draait! de rest komt dan vanzelf...(is mijn bescheiden mening Verlegen lachende smiley )

Marieke (die ook tussen de pijpestelen door de zon ziet schijnen!)


Laatst aangepast door
MARIEKE897
op woensdag 26 mei 2010, 09:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende
Pagina 4 van 7