ChristianMatch
 


Forum

Koning Jezus, nu of toekomende tijd ??
ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 22:23
 
Vraag: Vaak hoor ik mensen zeggen "koning Jezus" maar klopt dat wel, is Jezus al koning?? Hij is de Koning van mijn hart, maar geld ook dat Hij nu al regeert als Koning op aarde, of is de aarde nog van satan, en hebben wij alleen de Heilige Geest als Trooster, tot Jezus terugkomt op de wolken??

Matt.4:8 De duivel nam hem opnieuw mee, nu naar een zeer hoge berg. Hij toonde hem alle koninkrijken van de wereld in al hun pracht 9 en zei: ‘Dit alles zal ik u geven als u voor mij neervalt en mij aanbidt.’ 10 Daarop zei Jezus tegen hem: ‘Ga weg, Satan! Want er staat geschreven: “Aanbid de Heer, uw God, vereer alleen hem.”’ 11 Daarna liet de duivel hem met rust, en meteen kwamen er engelen om voor hem te zorgen. (NBV)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 22:30
 
Er staat ook "Mij is gegeven alle macht in hemel en op aarde". Zo'n opmerking getuigt toch al van uitvoerend koningschap. En Hij zit aan Gods Rechterhand, ook al een verwijzing naar een belangrijke positie, zoals het koningschap, denk ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 22:56
 
Goede vraag.

Voor mijn gevoel zeg ik......Jezus is koning.
Maar ik weet ook dat satan hier heel veel macht heeft
dat engelen nog strijd voeren met de demonen
En Jezus nog terug zal komen om zijn Koninkrijk te stichten.

Denk dat ik toch blijf bij dat Jezus koning is, maar dat helaas de wereld nog niet van zijn koningschap getuige is, zelfs zo erg dat de satan hier nog heel veel macht heeft.

Ga ik eens over nadenken, vanavond....paar stukkies openbaringen lezen en Daniel. en Petrus brief
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: woensdag 3 maart 2010, 00:04
 
JONATHAN890 schreef:
Goede vraag.

Ga ik eens over nadenken,


Heb wat opgezocht:

****
Daniël 7:27
Het koningschap, de heerschappij en de grootheid van alle koninkrijken onder de hemel zullen gegeven worden aan het volk van de heiligen van de hoogste God. Zijn koningschap is een eeuwig koningschap en alle machten zullen hem dienen en gehoorzamen.”

Daniël 7:14
Hem werden macht, eer en het koningschap verleend, en alle volken en naties, welke taal zij ook spraken, dienden hem. Zijn heerschappij was een eeuwige heerschappij die nooit ten einde zou komen, zijn koningschap zou nooit te gronde gaan.

Daniël 7:22
totdat de oude wijze kwam, er recht werd verschaft aan de heiligen van de hoogste God en de tijd aanbrak dat de heiligen het koningschap in bezit kregen.

Het evangelie volgens Lucas 22:29
Ik bestem jullie voor het koningschap zoals mijn Vader mij voor het koningschap bestemd heeft:

Het evangelie volgens Johannes 18:36
Jezus antwoordde: ‘Mijn koningschap hoort niet bij deze wereld. Als mijn koningschap bij deze wereld hoorde, zouden mijn dienaren wel gevochten hebben om te voorkomen dat ik aan de Joden werd uitgeleverd. Maar mijn koninkrijk is niet van hier.’

Openbaring van Johannes 11:17
met de woorden: ‘Wij danken u, Heer, onze God, Almachtige, die is en die was, want in uw grote macht neemt u nu het koningschap op u.

Het evangelie volgens Lucas 1:33
Tot in eeuwigheid zal hij koning zijn over het volk van Jakob, en aan zijn koningschap zal geen einde komen.’

Openbaring van Johannes 12:10
Toen hoorde ik een luide stem in de hemel zeggen: ‘Nu zijn de redding, de macht en het koningschap van onze God werkelijkheid geworden, en de heerschappij van zijn messias. Want de aanklager van onze broeders en zusters, die hen dag en nacht bij onze God aanklaagde, is ten val gebracht.

Openbaring van Johannes 19:6
Toen hoorde ik iets als een stem van een grote menigte, van geweldige watermassa’s en van krachtige donderslagen zeggen: ‘Halleluja! De Heer, onze God, de Almachtige, heeft het koningschap op zich genomen.

De eerste brief aan de Korintiërs 15:24
En dan komt het einde en draagt hij het koningschap over aan God, de Vader, nadat hij alle heerschappij en elke macht en kracht vernietigd heeft.

****

Als ik deze stukken lees, en ook lees over de god dezer wereld


****

De brief aan de Efeziërs 2:2
waarmee u de weg ging van de god van deze wereld, de heerser over de machten in de lucht, de geest die nu werkzaam is in hen die God ongehoorzaam zijn.

De tweede brief aan de Korintiërs 4:4
de ongelovigen, van wie de gedachten door de god van deze wereld zijn verblind, waardoor ze het licht van het evangelie niet kunnen zien,

De brief aan de Galaten 1:4
die zichzelf gegeven heeft voor onze zonden om ons te bevrijden uit deze door het kwaad beheerste wereld.


****

Dan denk ik dat Jezus wel Koning is, maar dat het koningschap nog niet op aarde is, want nog heel veel macht ligt bij de duivel.

Totdat de wederkomst hier zal zijn en Jezus zijn Koninkrijk zal stichten en wij met hem koningen zullen zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: woensdag 3 maart 2010, 21:40
 
HENK710 schreef:
Er staat ook "Mij is gegeven alle macht in hemel en op aarde". Zo'n opmerking getuigt toch al van uitvoerend koningschap. En Hij zit aan Gods Rechterhand, ook al een verwijzing naar een belangrijke positie, zoals het koningschap, denk ik.

Naast deze eerste vlotte reactie nu een nog wat kortere aanvullende reactie die ik me zo bedacht toen ik er nog even verder over nadacht. Want God is Koning van Zijn schepping. En Jezus is God. Dus dan is Jezus toch Koning? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 3 maart 2010, 22:57
 
in het Onze Vader...

Uw Koninkrijk kome...


Jezus is dus dan nu nog geen koning?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: donderdag 4 maart 2010, 09:22
 
MARISKA601 schreef:
in het Onze Vader...

Uw Koninkrijk kome...


Jezus is dus dan nu nog geen koning?

Dat is maar hoe je die bede uitlegt. Als je zegt dat er "kome" staat en dat het er dus nog niet is, dan loop je hier inderdaad vast. Maar als je in de bede door hoort klinken dat de bidder vraagt om het meer doorbreken van Zijn Koninkrijk, dan kan Hij dus al wel Koning zijn, maar is Hij bezig Zijn Koninkrijk verder uit te bouwen.

Ik denk dat je het kunt vergelijken met het Koningschap van David, die eerst ook enkel koning was van Juda om het later uit te bouwen tot heel Israël. Hij was dus al wel koning, maar bouwde zijn rijk verder uit.


Laatst aangepast door
HENK710
op donderdag 4 maart 2010, 09:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAR907





Berichten: 1391

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 11:54
 
Heb even opgezocht wat de Here Jezus nu wel is.

Heb 8:1
De hoofdsom nu der dingen, waarvan wij spreken, is, dat wij hebben zodanigen Hogepriester, Die gezeten is aan de rechter hand van den troon der Majesteit in de hemelen:

Heb 7:26
Want zodanig een Hogepriester betaamde ons, heilig, onnozel, onbesmet, afgescheiden van de zondaren, en hoger dan de hemelen geworden;

Heb 6:20
Daar de Voorloper voor ons is ingegaan, namelijk Jezus, naar de ordening van Melchizedek, een Hogepriester geworden zijnde in der eeuwigheid.

Heb 5:10
En is van God genaamd een Hogepriester, naar de ordening van Melchizedek.

Heb 5:5
Alzo heeft ook Christus Zichzelven niet verheerlijkt, om Hogepriester te worden, maar Die tot Hem gesproken heeft: Gij zijt Mijn Zoon, heden heb Ik U gegenereerd.

Heb 4:15
Want wij hebben geen hogepriester, die niet kan medelijden hebben met onze zwakheden, maar Die in alle dingen, gelijk als wij, is verzocht geweest, doch zonder zonde.

Heb 4:14
Dewijl wij dan een groten Hogepriester hebben, Die door de hemelen doorgegaan is, namelijk Jezus, den Zoon van God, zo laat ons deze belijdenis vasthouden.

Heb 2:17
Waarom Hij in alles den broederen moest gelijk worden, opdat Hij een barmhartig en een getrouw Hogepriester zou zijn, in de dingen, die bij God te doen waren, om de zonden des volks te verzoenen.

enz enz.

Heel bijzonder vind ik het volgende:

Joh 18:37
Pilatus dan zeide tot Hem: Zijt Gij dan een Koning? Jezus antwoordde: Gij zegt, dat Ik een Koning ben. Hiertoe ben Ik geboren en hiertoe ben Ik in de wereld gekomen, opdat Ik der waarheid getuigenis geven zou. Een iegelijk, die uit de waarheid is, hoort Mijn stem.


Laatst aangepast door
MAR907
op vrijdag 5 maart 2010, 11:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 23:04
 
HENK710 schreef:

Ik denk dat je het kunt vergelijken met het Koningschap van David, die eerst ook enkel koning was van Juda om het later uit te bouwen tot heel Israël. Hij was dus al wel koning, maar bouwde zijn rijk verder uit.

Maar dan ook dit beeld van David komt mij dan naar boven..

Hij was al als koning gezalfd, terwijl er nog een ander op de troon zat, die hem koste wat t kost, wilde stoppen.

Pas toen Saul gevallen was kon David de koning worden en zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETER758





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 13:35
 
Ik geloof dat Jezus koning is geworden nadat HIJ het werk wat Hem was toevertrouwd door de Vader voltooid heeft aan het kruis van golghota toen Hij zei: Het is volbracht.
Toen Hij naar de hemel ging, is Hij gaan zitten aan de rechterhand van de Vader, dat geeft Hem en hoge positie.
Ik geloof dat Jezus koning is, en na het duizendjarig rijk, al Zijn vijanden voor Zijn voeten te hebben nedergeworpen, Hij zichzelf ook voor God zal nederwerpen en God de Vader het koningschap zal overdragen.
Dat alles lees je in de vier evangelieen en de openbaringen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: woensdag 10 maart 2010, 20:54
 
CROSSROAD317 schreef:
Vraag: Vaak hoor ik mensen zeggen "koning Jezus" maar klopt dat wel, is Jezus al koning?? Hij is de Koning van mijn hart, maar geld ook dat Hij nu al regeert als Koning op aarde, of is de aarde nog van satan, en hebben wij alleen de Heilige Geest als Trooster, tot Jezus terugkomt op de wolken??

Matt.4:8 De duivel nam hem opnieuw mee, nu naar een zeer hoge berg. Hij toonde hem alle koninkrijken van de wereld in al hun pracht 9 en zei: ‘Dit alles zal ik u geven als u voor mij neervalt en mij aanbidt.’ 10 Daarop zei Jezus tegen hem: ‘Ga weg, Satan! Want er staat geschreven: “Aanbid de Heer, uw God, vereer alleen hem.”’ 11 Daarna liet de duivel hem met rust, en meteen kwamen er engelen om voor hem te zorgen. (NBV)

en wat vind je nu zelf??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 11 maart 2010, 00:00
 
JONATHAN890 schreef:
en wat vind je nu zelf??

Jezus is Koning in mijn hart, en in mijn leven.
Geloof niet dat Hij al Koning op aarde is, tenminste niet in bestuurlijke zin. Wij zijn Zijn afgezanten/ambassadeurs (het zout) hier op aarde, en tot Hij weerkomt, (en wij hier niet meer zullen zijn) zal satan de wereld overheersen.
We hebben echter wel de Heilige Geest gekregen om ons te bemoedigen en te troosten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RIK120





Berichten: 54

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 01:50
 
CROSSROAD317 schreef:
Vraag: Vaak hoor ik mensen zeggen "koning Jezus" maar klopt dat wel, is Jezus al koning?? Hij is de Koning van mijn hart, maar geld ook dat Hij nu al regeert als Koning op aarde, of is de aarde nog van satan, en hebben wij alleen de Heilige Geest als Trooster, tot Jezus terugkomt op de wolken??

Matt.4:8 De duivel nam hem opnieuw mee, nu naar een zeer hoge berg. Hij toonde hem alle koninkrijken van de wereld in al hun pracht 9 en zei: ‘Dit alles zal ik u geven als u voor mij neervalt en mij aanbidt.’ 10 Daarop zei Jezus tegen hem: ‘Ga weg, Satan! Want er staat geschreven: “Aanbid de Heer, uw God, vereer alleen hem.”’ 11 Daarna liet de duivel hem met rust, en meteen kwamen er engelen om voor hem te zorgen. (NBV)
Hoi Cross,
Je had dit al van mij gelezen bij christelijk leven budhabeeld, dat ik denk dat Jezus de koning van de Joden is, namelijk dat Hij vanuit Israel de wereld gaat regeren. Deze visie moet je dan kloppend maken met de Thess.brief waar staat:
1Tess. 4:17 daarna zullen wij, levenden, die achterbleven, samen met hen op de wolken in een oogwenk weggevoerd worden, de Here tegemoet in de lucht, en zó zullen wij altijd met de Here wezen.
Uit dit vers komt de visie dat wij voor altijd in de hemel zullen zijn. De Joden blijven dan achter, want zo is dan de visie, die zullen Jezus pas aannemen in de grote verdrukking. Als je die visie dan uitbreidt dan denk ik dat Jezus na drie en een half jaar weer naar beneden gaat,om de antichrist te doden, door de adem van zijn mond of zo iets. Zelf zou ik het fijner vinden als de Joden Hem eerder aannemen, maar misschien moeten zij dan evengoed achterblijven omdat zij de enigen zijn die die grote verdrukking aankunnen. De Christenen kunnen die beproeving niet aan joh. Alleen de Joden. Ik geloof ook niet dat de bouw van de derde tempel alleen maar 'vleselijk' is, en dat het als Jezus terugkomt, dat de tempel dan een soort Pinkstergemeenteaanbiddingscentrum wordt. Kan ik echt niet aanvaarden dat de Joden geen enkele rol zouden spelen. Maar goed je onderwerp is geen eindtijd.
Maar wat ik zeggen wou, er ging bij mij een belletje uit de tachtiger jaren rinkelen in mijn hoofd: "'tingelingeling'-waart gij maar koning", dus ik even in de concordantie gezocht.
1 Cor 4:8 Reeds zijt gij verzadigd, reeds zijt gij rijk geworden, zonder ons hebt gij u koning gemaakt. Ja, was het maar zo, dat gij koning geworden waart; dan waren ook wij met u koning geworden.
Dit zegt Paulus volgens mij wel met het oog op het Messiaanse rijk, dus dan is de context waarin het staat ook belangrijk. Paulus zegt dus dat die tijd nog niet aangebroken is...
PS de Groot doe dan even open man.
ik zie mij al met dat dikke boek op straat staan (ff wachten hoor, dat zoeken we op), die Jehovah's getuigen trainen toch harder dan wij.


Laatst aangepast door
RIK120
op donderdag 6 mei 2010, 02:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 14:09
 
CROSSROAD317 schreef:
Jezus is Koning in mijn hart, en in mijn leven.
Geloof niet dat Hij al Koning op aarde is, tenminste niet in bestuurlijke zin. Wij zijn Zijn afgezanten/ambassadeurs (het zout) hier op aarde, en tot Hij weerkomt, (en wij hier niet meer zullen zijn) zal satan de wereld overheersen.
We hebben echter wel de Heilige Geest gekregen om ons te bemoedigen en te troosten.

Jezus is Koning voor zover ik weet, en satan kan niets doen als God het hem niet toelaat. Jezus is machtiger dan de satan, ook nu

Satan is ook een koning, en denk de macht op aarde te hebben, maar God(Jezus) staat boven alles, ook boven de satan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 14:53
 




Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 16:21
 
You Are My King

http://www.youtube.com/watch?v=NJrcwzBlaXw&feature=related
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAR907





Berichten: 1391

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 16:58
 
JOLAN931 schreef:
Satan is ook een koning, en denk de macht op aarde te hebben,

Daar ben ik niet mee eens.

De satan heeft de macht over deze aarde want dat was hem al gegeven.
Hij is uit de Hemel weg geworpen door God.
En heeft er een "puinhoop"van gemaakt.

De mens had de taak om de aarde te bewerken en te bewaren die door de Heer herschapen is.

Maar de mens heeft gefaald.

Onderschat niet de strategie van de satan, deze is gericht op de Hemel want daar is de troon van de Koning die hij wil bestijgen.

De Here Jezus is gericht op deze aarde vanuit de Hemel.
Dat is de strijd, vergelijkbaar met stratego.


Laatst aangepast door
MAR907
op donderdag 6 mei 2010, 16:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 18:28
 
MAR907 schreef:
Daar ben ik niet mee eens.

De satan heeft de macht over deze aarde want dat was hem al gegeven.
Hij is uit de Hemel weg geworpen door God.
En heeft er een "puinhoop"van gemaakt.

De mens had de taak om de aarde te bewerken en te bewaren die door de Heer herschapen is.

Maar de mens heeft gefaald.

Onderschat niet de strategie van de satan, deze is gericht op de Hemel want daar is de troon van de Koning die hij wil bestijgen.

De Here Jezus is gericht op deze aarde vanuit de Hemel.
Dat is de strijd, vergelijkbaar met stratego.


Ja ben ik met je eens Mar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HARALD285





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 21:13
 
HENK710 schreef:
Er staat ook "Mij is gegeven alle macht in hemel en op aarde". Zo'n opmerking getuigt toch al van uitvoerend koningschap. En Hij zit aan Gods Rechterhand, ook al een verwijzing naar een belangrijke positie, zoals het koningschap, denk ik.

Misschien is het passender dat God en Jezus samen op 1 troon zitten.

MAR907 schreef:
Daar ben ik niet mee eens.

De satan heeft de macht over deze aarde want dat was hem al gegeven.
Hij is uit de Hemel weg geworpen door God.
En heeft er een "puinhoop"van gemaakt.

De mens had de taak om de aarde te bewerken en te bewaren die door de Heer herschapen is.

Maar de mens heeft gefaald.

Onderschat niet de strategie van de satan, deze is gericht op de Hemel want daar is de troon van de Koning die hij wil bestijgen.

De Here Jezus is gericht op deze aarde vanuit de Hemel.
Dat is de strijd, vergelijkbaar met stratego.

Deze teksten in 1 Petr 5:8
8 Wees waakzaam, wees op uw hoede, want uw vijand, de duivel, zwerft rond als een brullende leeuw, op zoek naar een prooi.

En Op 20:8, 9
8 Dan gaat hij eropuit om de volken aan de vier hoeken van de aarde, Gog en Magog, te misleiden. Hij brengt hen voor de strijd bijeen, een menigte zo talrijk als zandkorrels aan de zee. 9 Ze trekken op, over de hele breedte van de aarde, en omsingelen het kamp van de heiligen en de geliefde stad.

Laten denk ik een ander beeld zien, nl. Satan gaat rond om zoveel mogelijk schapen van God’s kudde weg te halen. Wetende dat hem de troon in de Hemel al ontzegd is, want bij Jezus offer aan het kruis werd Satan uit de Hemel gegooid en had daar vanaf toen geen toegang meer.
Satan is ook niet de tegenstander van God, Satan is ook maar een schepsel, hij mag dan een (gevallen) aartsengel zijn, met de macht van een aartsengel, dat geeft ook de beperkingen van die macht weer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 22:21
 
HARALD285 schreef:
Misschien is het passender dat God en Jezus samen op 1 troon zitten.
God en Jezus zijn toch 1 Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley
Ze hebben aan 1 Troon dus voldoende Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 23:30
 
HENK710 schreef:
God en Jezus zijn toch 1 Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley
Ze hebben aan 1 Troon dus voldoende Knipoog smiley

Jezus is naar de hemel gegaan waar Hij zit aan de rechterhand van God.
Hand 2,33 - Rom 8,34 - Kol 3,1 - 1 Petr 3,22


Laatst aangepast door
IMKE917
op donderdag 6 mei 2010, 23:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 00:40
 
ANITA324 schreef:





anita, heb je niks beters te doen als het hele forum vol met plaatjes gooien? een reactie in woorden zou ik meer waarderen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 11:47
 
JOLAN931 schreef:
anita, heb je niks beters te doen als het hele forum vol met plaatjes gooien? een reactie in woorden zou ik meer waarderen Knipoog smiley

Dat ga je bij tijd en wijle wel achterwege laten als er steeds op een bepaalde manier op gereageerd wordt, Jolan Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAR907





Berichten: 1391

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 04:07
 
JOLAN931 schreef:
anita, heb je niks beters te doen als het hele forum vol met plaatjes gooien? een reactie in woorden zou ik meer waarderen Knipoog smiley


Anita is zoals zij is, ze bedoeld het goed, het stoort mij niet.
Het is een andere vorm van uiting dan woorden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 12:37
 
MAR907 schreef:
Anita is zoals zij is, ze bedoeld het goed, het stoort mij niet.
Het is een andere vorm van uiting dan woorden.


Anita: ik geniet van de plaatjes die jij plaatst!

Mary
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Pagina 1 van 1