ChristianMatch
 


Forum

verbeter punten op cm
Ga naar pagina Vorige 1 ... 7 8 9 10
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
ARJAN007





Berichten: 368

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 21:40
 
CHATULIEM619 schreef:
... ik denk dat andere mensen dat maar uit moeten zoeken. Deze reactie ...

Ik zou jullie dringend willen verzoeken om het hier on-topic te gaan houden. We hebben er niets aan als straks een heleboel bijdragen worden vervangen door het woordje [offtopic].
Bovendien vind ik dat de redactie - net als vele andere mensen in ons land - moet kunnen genieten van een paar rustige dagen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 21:46
 
[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op vrijdag 7 mei 2010, 17:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 21:52
 
[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op vrijdag 7 mei 2010, 17:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 17:43
 
RENSKE067 schreef:
maris, het is niet mijn stijl om dingen meteen te melden bij de redactie
ik spreek iemand er liever rechtstreeks op aan
vind ik wel zo eerlijk
als het echt te erg wordt kun je altijd de redactie nog mailen

[edit: dat melden aan de redactie is inderdaad wat je moet doen renske, niet het op het forum kwakken]

oke ik denk dat je misschien wel een punt hebt
zal er om proberen te denken Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: woensdag 12 mei 2010, 13:01
 
JOLAN931 schreef:
gezien de persoonlijke reacties die er met enige regelmaat geplaatst worden zou het fijn zijn als het niet meer mogenlijk was dat niet ingelogden ook niet meer op het forum konden(lezen)

Inderdaad. Dit is indertijd al eens aangegeven als verbeterpunt, maar blijkbaar is daar nog geen oplossing voor...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 12 mei 2010, 13:09
 
HENK710 schreef:
Inderdaad. Dit is indertijd al eens aangegeven als verbeterpunt, maar blijkbaar is daar nog geen oplossing voor...
Misschien is dat een bewust keuze van de redactie. Per slot van rekening heeft het ook wel voordelen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: woensdag 12 mei 2010, 13:11
 
CHATULIEM619 schreef:
Misschien is dat een bewust keuze van de redactie. Per slot van rekening heeft het ook wel voordelen....

ik zie er geen voordelen van, eerder alleen nadelen
mensen die geen lid zijn van cm hebben ook niets te maken met mededelingen die je aan cmmers meedeeld.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: woensdag 12 mei 2010, 17:01
 
JOLAN931 schreef:
ik zie er geen voordelen van, eerder alleen nadelen
mensen die geen lid zijn van cm hebben ook niets te maken met mededelingen die je aan cmmers meedeeld.

Idd ik zie ook geen voordelen en enkel nadelen...
Het gevoel van hier "veilig"zijn is dan helaas wel weg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 12 mei 2010, 17:09
 
ROBBEDOES873 schreef:
Idd ik zie ook geen voordelen en enkel nadelen...
Het gevoel van hier "veilig"zijn is dan helaas wel weg.
Het 'veilig onder elkaar zijn" bestaat niet. 2300 leden kunnen al meelezen. Het forum is voor veel mensen toch aantrekkelijk om te bekijken en als je dan kunt meelezen, dan is de kans dat je toch uiteindelijk (weer) lid wordt groter.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: woensdag 12 mei 2010, 17:21
 
CHATULIEM619 schreef:
Het 'veilig onder elkaar zijn" bestaat niet. 2300 leden kunnen al meelezen. Het forum is voor veel mensen toch aantrekkelijk om te bekijken en als je dan kunt meelezen, dan is de kans dat je toch uiteindelijk (weer) lid wordt groter.

Niet-leden kunnen/konden ook zien of leden online zijn. Dat vind ik in strijd met een zekere mate van privacy die we toch mogen of kunnen verwachten. Technisch lijkt het me niet zo moeilijk dat te veranderen, evenals het al dan niet op het forum kunnen kijken. Waarom moeten oud-leden dat beide kunnen? Ik vraag me af hoeveel mensen daadwerkelijk weer lid worden na het benutten van deze mogelijkheden en als ik dat afzet tegen mensen die gluren met wat voor bijbedoeling dan ook, lijkt het me maar beter om deze twee zaken ongedaan te maken. Je bent lid of geen lid.

Thomas, lid.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 12 mei 2010, 17:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMIENA254





Berichten: 95

BerichtGeplaatst: woensdag 12 mei 2010, 17:39
 
THOMAS968 schreef:
Niet-leden kunnen/konden ook zien of leden online zijn. Dat vind ik in strijd met een zekere mate van privacy die we toch mogen of kunnen verwachten. Technisch lijkt het me niet zo moeilijk dat te veranderen, evenals het al dan niet op het forum kunnen kijken. Waarom moeten oud-leden dat beide kunnen? Ik vraag me af hoeveel mensen daadwerkelijk weer lid worden na het benutten van deze mogelijkheden en als ik dat afzet tegen mensen die gluren met wat voor bijbedoeling dan ook, lijkt het me maar beter om deze twee zaken ongedaan te maken. Je bent lid of geen lid.

Thomas, lid.

ik ben lid....gelukkig maar.

Hou van alle mensenkinderen...


Laatst aangepast door
HERMIENA254
op woensdag 12 mei 2010, 17:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 12 mei 2010, 17:50
 
THOMAS968 schreef:
Niet-leden kunnen/konden ook zien of leden online zijn. Dat vind ik in strijd met een zekere mate van privacy die we toch mogen of kunnen verwachten. Technisch lijkt het me niet zo moeilijk dat te veranderen, evenals het al dan niet op het forum kunnen kijken. Waarom moeten oud-leden dat beide kunnen? Ik vraag me af hoeveel mensen daadwerkelijk weer lid worden na het benutten van deze mogelijkheden en als ik dat afzet tegen mensen die gluren met wat voor bijbedoeling dan ook, lijkt het me maar beter om deze twee zaken ongedaan te maken. Je bent lid of geen lid.

Thomas, lid.


Ook al kunnen ze niet zien of je on-line bent, dan nog kunnen ze zien aan je bijdrage wanneer je wel on-line was toch ??
Dus mijn voorkeur zou uitgaan naar een situatie waarbij niet leden, geen mogelijkheid meer hebben om het forum te lezen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: woensdag 12 mei 2010, 18:35
 
CROSSROAD317 schreef:
Ook al kunnen ze niet zien of je on-line bent, dan nog kunnen ze zien aan je bijdrage wanneer je wel on-line was toch ??
Dus mijn voorkeur zou uitgaan naar een situatie waarbij niet leden, geen mogelijkheid meer hebben om het forum te lezen.


Precies Cross, ook dat en zo ik al aangaf: dat moet niet kunnen.

Thomas, die die gluurmogelijkheden niet nodig vindt.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 12 mei 2010, 18:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 12 mei 2010, 18:55
 
THOMAS968 schreef:
Niet-leden kunnen/konden ook zien of leden online zijn. Dat vind ik in strijd met een zekere mate van privacy die we toch mogen of kunnen verwachten. Technisch lijkt het me niet zo moeilijk dat te veranderen, evenals het al dan niet op het forum kunnen kijken. Waarom moeten oud-leden dat beide kunnen? Ik vraag me af hoeveel mensen daadwerkelijk weer lid worden na het benutten van deze mogelijkheden en als ik dat afzet tegen mensen die gluren met wat voor bijbedoeling dan ook, lijkt het me maar beter om deze twee zaken ongedaan te maken. Je bent lid of geen lid.

Thomas, lid.



Knipoog smiley hoi...

Annette (weer lid na gegluur) Engeltje smiley

ps. Pieter gluurt gewoon gratiez mee Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: woensdag 12 mei 2010, 20:49
 
ANNETTE792 schreef:
Knipoog smiley hoi...

Annette (weer lid na gegluur) Engeltje smiley

ps. Pieter gluurt gewoon gratiez mee Gefrustreerde smiley

Welnee Annette, iedereen wist wel dat je terugkwam en Pieter zit nog in een ontkenningsfase. Hij is ook niet te krenterig om twee abo's te nemen dus ach, met of zonder gluren komt hij ook wel weer. Al is het alleen maar om zich overal mee te bemoeien. En de discussie wordt ook weer leuker op het forum zonder al dat farizeische gedoe, dus wie weet. Das Wetter ist zu schlecht fur mein Segelboot, also weniger Landsleute morgen.

Thomas, will segeln, es ist leider zu kalt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SIEM720





Berichten: 33

BerichtGeplaatst: donderdag 17 maart 2011, 13:12
 
Verbeterpunt: Af en toe nieuwe verse E-cards zou m.i. deze site nog aantrekkelijker maken. Bijv. in de categorie Verjaardag.

[en passent ook even een ouder topic opgefrist]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 17 maart 2011, 14:53
 
Jaarlijkse schoonmaakbeurt bij alle topics en ook jaarlijkse vernieuwde E-cards




Laatst aangepast door
HERMAN388
op donderdag 17 maart 2011, 14:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zondag 20 maart 2011, 12:30
 
THOMAS968 schreef:
Niet-leden kunnen/konden ook zien of leden online zijn. Dat vind ik in strijd met een zekere mate van privacy die we toch mogen of kunnen verwachten. Technisch lijkt het me niet zo moeilijk dat te veranderen, evenals het al dan niet op het forum kunnen kijken. Waarom moeten oud-leden dat beide kunnen? Ik vraag me af hoeveel mensen daadwerkelijk weer lid worden na het benutten van deze mogelijkheden en als ik dat afzet tegen mensen die gluren met wat voor bijbedoeling dan ook, lijkt het me maar beter om deze twee zaken ongedaan te maken. Je bent lid of geen lid.

Thomas, lid.

Is dat nog steeds zo Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zondag 20 maart 2011, 12:49
 
'k Weet niet of CM hier iets aan kan doen, maar ik vind het verwarrend en niet echt fijn als mensen - al langer lid van CM - onder een andere naam terug komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 20 maart 2011, 12:59
 
MARIJAN072 schreef:
'k Weet niet of CM hier iets aan kan doen, maar ik vind het verwarrend en niet echt fijn als mensen - al langer lid van CM - onder een andere naam terug komen.
So what als je geloof na meer dan een jaar geen lid meer van cm lid zou zijn gooien ze je oude profiel eruit.
Dus als je dan weer lid wilt worden moet je wel een andere naam nemen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zondag 20 maart 2011, 13:10
 
DANIEL777 schreef:
So what als je geloof na meer dan een jaar geen lid meer van cm lid zou zijn gooien ze je oude profiel eruit.
Dus als je dan weer lid wilt worden moet je wel een andere naam nemen

'k Bedoel niet na meer dan een jaar, die mensen ken ik dan echt niet meer. 'k Denk meer aan mensen, die binnen een maand terug komen onder een andere naam. Je denkt dat ze weg zijn, maar ze blijken er gewoon nog te zijn. Dat vind ik verwarrend.


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zondag 20 maart 2011, 13:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 20 maart 2011, 14:03
 
MARIJAN072 schreef:
'k Bedoel niet na meer dan een jaar, die mensen ken ik dan echt niet meer. 'k Denk meer aan mensen, die binnen een maand terug komen onder een andere naam. Je denkt dat ze weg zijn, maar ze blijken er gewoon nog te zijn. Dat vind ik verwarrend.
let ik tegenwoordig zo slecht op Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 21 maart 2011, 10:26
 
MARIJAN072 schreef:
'k Bedoel niet na meer dan een jaar, die mensen ken ik dan echt niet meer. 'k Denk meer aan mensen, die binnen een maand terug komen onder een andere naam. Je denkt dat ze weg zijn, maar ze blijken er gewoon nog te zijn. Dat vind ik verwarrend.
Zo Marijan, heb ik dan zo weinig indruk op je gemaakt, dat je zegt dat je me na een jaar al vergeten zou zijn?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: maandag 21 maart 2011, 10:56
 
wat ook wel handig zou zijn op het forum:

voordat je een reactie plaatst, dat je dan een voorbeeld kunt zien van wat je plaatst, zodat je het eventueel kan veranderen voordat je het definitief plaatst. nu kan het alleen maar achteraf, (als het 'kwaad' al geschied is)..

verder: wat meer bijdetijdse smileys.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 21 maart 2011, 11:33
 
CHATULIEM619 schreef:
Zo Marijan, heb ik dan zo weinig indruk op je gemaakt, dat je zegt dat je me na een jaar al vergeten zou zijn?


Hmm, bij de eerste wandeling in Gasselte, waar Marijan bij was, herkende jij haar volgens mij ook niet meer. En daar zat nog geen eens een jaar tussen (uitje Arnhem vorig jaar .... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 21 maart 2011, 16:03
 
In principe is dit niet mogelijk. Een verlopen/opgezegd profiel wordt een half jaar bewaard. Wij keuren ieder profiel bij aanmelding, voordat deze persoon zich op ChristianMatch kan begeven.
Wij kunnen op verschillende manieren zien of deze persoon in het afgelopen half jaar al actief was op ChristianMatch. Mocht dit zo zijn, dan keuren wij het desbetreffende profiel af.
Profielen worden na zes maanden verwijderd, in dat geval kan iemand wel een nieuwe gebruikersnaam nemen.

MARIJAN072 schreef:
'k Bedoel niet na meer dan een jaar, die mensen ken ik dan echt niet meer. 'k Denk meer aan mensen, die binnen een maand terug komen onder een andere naam. Je denkt dat ze weg zijn, maar ze blijken er gewoon nog te zijn. Dat vind ik verwarrend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: maandag 21 maart 2011, 19:50
 
GRIFFIN748 schreef:
wat ook wel handig zou zijn op het forum:

voordat je een reactie plaatst, dat je dan een voorbeeld kunt zien van wat je plaatst, zodat je het eventueel kan veranderen voordat je het definitief plaatst. nu kan het alleen maar achteraf, (als het 'kwaad' al geschied is)..

verder: wat meer bijdetijdse smileys.

Helemaal mee eens!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: maandag 21 maart 2011, 19:51
 
CHATULIEM619 schreef:
Zo Marijan, heb ik dan zo weinig indruk op je gemaakt, dat je zegt dat je me na een jaar al vergeten zou zijn?

Jij bent een uitzondering, Chat. Wie zou jou kunnen vergeten? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 21 maart 2011, 19:53
 
MARIJAN072 schreef:
Jij bent een uitzondering, Chat. Wie zou jou kunnen vergeten? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley Lachende smiley

Tjonge Chat ...zoveel fans ....misschien een fanclubje wel handig zou zijn Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WMG150





Berichten: 33

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 14:42
 
CHRISTIANMATCH schreef:
In principe is dit niet mogelijk. Een verlopen/opgezegd profiel wordt een half jaar bewaard. Wij keuren ieder profiel bij aanmelding, voordat deze persoon zich op ChristianMatch kan begeven.
Wij kunnen op verschillende manieren zien of deze persoon in het afgelopen half jaar al actief was op ChristianMatch. Mocht dit zo zijn, dan keuren wij het desbetreffende profiel af.
Profielen worden na zes maanden verwijderd, in dat geval kan iemand wel een nieuwe gebruikersnaam nemen.

zoals bij mij het geval voorheen was ik bekend cq berucht onder de naam rellok.... dacht ik wil van die naam af dus werd het wmg... ken der ook niks aan doen... dus rel of wmg of rollo of limbo of hoe je me ook wilt noemen maakt me geen malle moer uit. Als de boodschap maar duidelijk is.

En ja ook ik heb geloerd op forum toen ik geen lid was niet altijd, was euhm vaak het zelfde thema's bijna jaarlijkse of maandelijkse thema wat wel word aangehaald of nieuw leven word ingeblazen waar al euhm. door sja mijn mening door te lang cm zwerver te zijn geweest ontzettend uitgekouwd is e nwaar men eigenlijk al bij voorbaaad in een patstelling komt...maar gelukkig zijn er ok nog andere thema's te vinden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 ... 7 8 9 10
Pagina 10 van 10