ChristianMatch
 


Forum

verbeter punten op cm
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 10 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: woensdag 17 maart 2010, 17:04
 
Het gaat best goed hier om CM, zo is mijn indruk. Geen verbeterpunten meer. Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: woensdag 17 maart 2010, 17:06
 
IMRE695 schreef:
Het gaat best goed hier om CM, zo is mijn indruk. Geen verbeterpunten meer. Lachende smiley met blinkend witte tanden

nah imre denk dat er toch het ene andere beter kan.... oa sfeer nog oke is al beter dat wel. Maar euhm bv een roombeheerder zou denk ik op de chat niet mis staan...maar das mijn bescheide mening
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 17 maart 2010, 21:26
 
RELLOK036 schreef:
nah imre denk dat er toch het ene andere beter kan.... oa sfeer nog oke is al beter dat wel. Maar euhm bv een roombeheerder zou denk ik op de chat niet mis staan...maar das mijn bescheide mening


een roombeheerder die ervoor moet zorgen dat de room niet zuur wordt ?? Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 00:00
 
CROSSROAD317 schreef:
een roombeheerder die ervoor moet zorgen dat de room niet zuur wordt ?? Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Een kamerbewaarder dus. Net als in het parlement.

Meneer de veurzitter, ik vind dat de geachte afgevaardigde hier in de chat kamer beter zijn mond kan houden over dit soort ongeheurde zaken! Clown smiley


Laatst aangepast door
IMRE695
op donderdag 18 maart 2010, 00:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 07:25
 
RELLOK036 schreef:
nah imre denk dat er toch het ene andere beter kan.... oa sfeer nog oke is al beter dat wel. Maar euhm bv een roombeheerder zou denk ik op de chat niet mis staan...maar das mijn bescheide mening

een soort oppas, rel? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 10:36
 
Ja zoiets ben op veel site geweest over van alles en nog wat maar op de meeste was zoon roombeheerder. Das gewoon ook een lid van die site maar heeft dan idd wat extra mogelijkheden oa iemand ff uit de chat te zetten om tijdelijk af te koelen bv een minuutje of 10... en raad eens= zoiets werkt harstikke goed..... en er worden niet zoveel bans gegeven en de sfeer blijft toch goed op de chat..... dus waarom hier niet?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 11:27
 
RELLOK036 schreef:
Ja zoiets ben op veel site geweest over van alles en nog wat maar op de meeste was zoon roombeheerder. Das gewoon ook een lid van die site maar heeft dan idd wat extra mogelijkheden oa iemand ff uit de chat te zetten om tijdelijk af te koelen bv een minuutje of 10... en raad eens= zoiets werkt harstikke goed..... en er worden niet zoveel bans gegeven en de sfeer blijft toch goed op de chat..... dus waarom hier niet?

Ik zie Hannah er regelmatig uit vliegen in de chat Verraste, verbaasde smiley , heb jij dat stiekum in de hand................... Knipoog smiley Clown smiley

Jill
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 13:37
 
JILL658 schreef:
Ik zie Hannah er regelmatig uit vliegen in de chat Verraste, verbaasde smiley , heb jij dat stiekum in de hand................... Knipoog smiley Clown smiley

Jill

Met Hannah is het wellis nodig dat ze eruit gegooit wordt Clown smiley (glapju)
Ik ga eens vragen ofdat ik beheerster mag worden Knipoog smiley

Denk dat de chat dan s avonds misschien wel leeg is haha Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
1 verkeerd woordje en ik knal jullie dr zo uit. Gefrustreerde smiley

Nee toch maar niet doen,ik wil wel vriendjes blijven met jullie. Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 15:01
 
CARIEN982 schreef:
Met Hannah is het wellis nodig dat ze eruit gegooit wordt Clown smiley
Ik ga eens vragen of dat ik beheerster mag worden Knipoog smiley

Denk dat de chat dan s avonds misschien wel leeg is haha Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
1 verkeerd woordje en ik knal jullie dr zo uit. Gefrustreerde smiley

Nee toch maar niet doen,ik wil wel vriendjes blijven met jullie. Kussende smiley



kijk uit he, vriendje carientje!
wie kaatst............

(had ik pas ook; iemand kan je flink terugkaatsen als je niet uitkijkt!!
en daar sta je dan met een mond vol tanden!!)

weet je; ik heb een idee, we solliciteren allebei naar de functie van slagroom-beheerder; strak plan, of niet?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 15:31
 
HANNAH810 schreef:
kijk uit he, vriendje carientje!
wie kaatst............

(had ik pas ook; iemand kan je flink terugkaatsen als je niet uitkijkt!!
en daar sta je dan met een mond vol tanden!!)

weet je; ik heb een idee, we solliciteren allebei naar de functie van slagroom-beheerder; strak plan, of niet?

oh cool
slagroom-beheerder lijkt me nu echt iets voor mij
mag ik ook solliciteren?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 15:41
 
HANNAH810 schreef:
kijk uit he, vriendje carientje!
wie kaatst............

(had ik pas ook; iemand kan je flink terugkaatsen als je niet uitkijkt!!
en daar sta je dan met een mond vol tanden!!)

weet je; ik heb een idee, we solliciteren allebei naar de functie van slagroom-beheerder; strak plan, of niet?

Oke en daar kom je nu mee?
ben net weer met lijnen begonnen en jij wil me weer aan de lachstroom hebben......leuk hoor! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Van je vrienden moet je het maar hebben. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 15:43
 
RELLOK036 schreef:
Ja zoiets ben op veel site geweest over van alles en nog wat maar op de meeste was zoon roombeheerder. Das gewoon ook een lid van die site maar heeft dan idd wat extra mogelijkheden oa iemand ff uit de chat te zetten om tijdelijk af te koelen bv een minuutje of 10... en raad eens= zoiets werkt harstikke goed..... en er worden niet zoveel bans gegeven en de sfeer blijft toch goed op de chat..... dus waarom hier niet?

Rel..... gij zou er best een goeie voor zijn....chatbeheerder.


Laatst aangepast door
CARIEN982
op donderdag 18 maart 2010, 16:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 16:02
 
RENSKE067 schreef:
oh cool
slagroom-beheerder lijkt me nu echt iets voor mij
mag ik ook solliciteren?

tuuuuuuurlijk, je bent (hebt) er helemaal t figuur voor!! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 16:55
 
CARIEN982 schreef:
Rel..... gij zou er best een goeie voor zijn....chatbeheerder.

Rellok Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit Ik denk niet dat hij veel kans maakt. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 18:14
 
HANNAH810 schreef:
kijk uit he, vriendje carientje!
wie kaatst............

(had ik pas ook; iemand kan je flink terugkaatsen als je niet uitkijkt!!
en daar sta je dan met een mond vol tanden!!)

weet je; ik heb een idee, we solliciteren allebei naar de functie van slagroom-beheerder; strak plan, of niet?

Zal ik dan maar mijn zonnebril opzetten............... dan zien jullie mij niet........... Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 19:34
 
HANNAH810 schreef:
tuuuuuuurlijk, je bent (hebt) er helemaal t figuur voor!! Knipoog smiley

ja dat vind ik nu ook
jullie zijn wel goede concurrenten maar ja die baan is toch echt voor mij
das wel duidelijk Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 19:55
 
MARIJAN072 schreef:
Rellok Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit Ik denk niet dat hij veel kans maakt. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Hij kan zich omgekeerd hebben naar verantwoordelijk gedrag. Ik vind zijn bijdragen best opbouwend tegenwoordig (voor die tijd lette ik er niet zo op, eerlijk gezegd). Pluimpje voor Rellok. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: donderdag 18 maart 2010, 20:46
 
IMRE695 schreef:
Hij kan zich omgekeerd hebben naar verantwoordelijk gedrag. Ik vind zijn bijdragen best opbouwend tegenwoordig (voor die tijd lette ik er niet zo op, eerlijk gezegd). Pluimpje voor Rellok. Lachende smiley
euhm imre.... ik ben nogaltijd me zelf geweest...dus euhm veranderd? zou niet weten....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 09:50
 
Hier ligt weer een oude koe terug in het water.

Waarschijnlijk een zeekoe. Clown smiley


Laatst aangepast door
IMRE695
op vrijdag 19 maart 2010, 22:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 14:00
 
@Imre
Misschien was het dan handiger geweest om niet te verwijzen naar de ban in je eerdere reactie. Knipoog smiley Want ja, zo dreig je ouwe koeien tevoorschijn te halen en die kadavers die stinken nogal Clown smiley

Een les voor ons allen als leden: bespreek zulke dingen even privé als je er wat meer over wilt weten... Coole smiley met zonnebril


Laatst aangepast door
HENK710
op vrijdag 19 maart 2010, 14:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 15:09
 
HENK710 schreef:
@Imre
Misschien was het dan handiger geweest om niet te verwijzen naar de ban in je eerdere reactie. Knipoog smiley Want ja, zo dreig je ouwe koeien tevoorschijn te halen en die kadavers die stinken nogal Clown smiley

Een les voor ons allen als leden: bespreek zulke dingen even privé als je er wat meer over wilt weten... Coole smiley met zonnebril

Een ouwe koei is niet per definitie een kadaver. Zeg ik als plattelander die al menige koe uit de sloot heeft geholpen. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 12:12
 
Allereerst zijn oude koeien nog springlevend hier. Een roombeheerder is geen oplossing. De mensen zijn bang gemaakt voor hun mening uit te komen. Hier in het forum en in de chatbox. Ik denk dat een roombeheerder daar niets aan kan veranderen.
Wantrouwen heerst nog steeds onderling, en dan gaat het misschien aan de buitenkant wat beter, maar ik denk dat we met z'n allen zitten te wachten op een volgende explosie.

Groepsvorming is van alle tijden en hoort bij mensen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 12:40
 
CHATULIEM619 schreef:
Allereerst zijn oude koeien nog springlevend hier. Een roombeheerder is geen oplossing. De mensen zijn bang gemaakt voor hun mening uit te komen. Hier in het forum en in de chatbox. Ik denk dat een roombeheerder daar niets aan kan veranderen.
Wantrouwen heerst nog steeds onderling, en dan gaat het misschien aan de buitenkant wat beter, maar ik denk dat we met z'n allen zitten te wachten op een volgende explosie.

Groepsvorming is van alle tijden en hoort bij mensen.

Of het ook echt vaste groepen zijn, weet ik niet zo. Wel zijn er hier een aantal die hier al jaren verbljven en tot een soort inner circle zijn verworden. Het vaste meubilair van deze site, so to speak. Clown smiley
Ze scoren hoog in de populariteitspolls en verder is zo'n site als CM net een klein dorp. Er wordt wat afgepalaverd onderling over elkaar en over anderen. En als je een afwijkend geluid laat horen, wordt je daar (soms) op afgerekend. Tja, wees je bewust van je postitie. Ik ben en blijf liever een relatieve buitenstaander, in plaats van een populaire insider. Mijn tijd hier is ook al afgebakend. Al klad ik wel vrolijk verder op het forum en ga een goede discussie niet uit de weg. Lachende smiley

Maar toch wel gezellig hoor! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALIET435





Berichten: 44

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 13:21
 
IMRE695 schreef:
Of het ook echt vaste groepen zijn, weet ik niet zo. Wel zijn er hier een aantal die hier al jaren verbljven en tot een soort inner circle zijn verworden. Het vaste meubilair van deze site, so to speak. Clown smiley
Ze scoren hoog in de populariteitspolls en verder is zo'n site als CM net een klein dorp. Er wordt wat afgepalaverd onderling over elkaar en over anderen. En als je een afwijkend geluid laat horen, wordt je daar (soms) op afgerekend. Tja, wees je bewust van je postitie. Ik ben en blijf liever een relatieve buitenstaander, in plaats van een populaire insider. Mijn tijd hier is ook al afgebakend. Al klad ik wel vrolijk verder op het forum en ga een goede discussie niet uit de weg. Lachende smiley

Maar toch wel gezellig hoor! Knipoog smiley

mijn ervaring hier is dat het maar net is hoe je jezelf opsteld t.o.v anderen.
ik heb hier jaaaaren gezeten en mensen zien komen en gaan maar er is ALTIJD ruimte geweest binnen de hechte diehard groep die er al jaren zit om als nieuweling aan te sluiten, zo heb ik de groep zien groeien , en ja tuurlijk het is idd net een dorp en tuurlijk zijn er onderling wel eens strubbelingen, maar als nieuwelingen zich gewoon openstellen en gezellig meedoen worden ze echt wel opgenomen in de al bestaande groep. Als je als nieuweling beetje stil aan de kant gaat zitten en nooit iets zegt tegen anderen , alleen die mensen vinden waarschijnlijk geen aansluiting maar moet ook van 2 kanten komen , maar dat is mijn ervaring !!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELLY361





Berichten: 76

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 15:37
 
nou ja als je dan bang ben voor explosies ken je beter maken dat je wegkomt, offe wijselijk je mond leren houden,,
want waar de bal kaats gaat de bal heen,
en dan krijg je hem vervolgens weer truggekaatst
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 16:14
 
ELLY361 schreef:
nou ja als je dan bang ben voor explosies ken je beter maken dat je wegkomt, offe wijselijk je mond leren houden,,
want waar de bal kaats gaat de bal heen,
en dan krijg je hem vervolgens weer truggekaatst

Daar draait het nou net om Elly, het woordje bang. Waarom zou iemand bang zijn geworden?? Ik hoor wel eens wat prive, waar mensen zeggen dat ze bang zijn om hun mening te geven, bang om met de grond te worden afgebrand, ook al plaatsen ze een hele gewone opmerking.... Waar komt het bang zijn vandaan, heb je je dat wel eens afgevraagd?? En dan geef je het advies "dat ze dan maar moeten maken dat ze wegkomen, of wijselijk hun mond moeten houden" ?? Welke ruimte geef je dan aan die mensen??

Ik denk dat, zowel het forum als de chatbox, heel wat aantrekkelijker zou zijn voor veeeeeeel mensen, als ze niet bang zouden hoeven te zijn om hun mening te geven. Nu blijven ze vaak passief aan de kant staan, en lezen alleen maar mee. Waarom, juist om die agressieve toonzetting die door sommige mensen wordt gebruikt, mensen die overal een antwoord op willen hebben, en als ze eens tegengas krijgen, gelijk op hun achterste benen staan, omdat ze dan denken persoonlijk aangevallen te worden. INTERPRETATIE, niet open willen of kunnen staan voor andere standpunten. Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 19:26
 
ELLY361 schreef:
nou ja als je dan bang ben voor explosies ken je beter maken dat je wegkomt, offe wijselijk je mond leren houden,,
want waar de bal kaats gaat de bal heen,
en dan krijg je hem vervolgens weer truggekaatst
Eerlijk gezegd laat je met deze reactie precies het probleem zien. Een felle aanval op een gewone constatering. Dat gebeurt hier dus de laatste tijd. Iets wat niet fel bedoeld is, leidt met een tot een felle, zelfs vijandige tegenreactie.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zaterdag 20 maart 2010, 20:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 21:06
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd laat je met deze reactie precies het probleem zien. Een felle aanval op een gewone constatering. Dat gebeurt hier dus de laatste tijd. Iets wat niet fel bedoeld is, leidt met een tot een felle, zelfs vijandige tegenreactie.
dus dan zelf niet reageren dan he in ieder geval niet fel lijkt me... want zo blijven mensen elkaar in de haren vliegen... en ik ben wel van mening dat een roombeheerder fust kan geven. Op andere sites heb ik ook felle discusies mee gemaakt maar werd geleid door die beheerder werd het te zeer op d eman gespeeld sja dan dan kwam die roombeheerder ffkes langs (waarschuwing) ging ie door toen een ban voor een minuut of 10... Als het werkt op andere sites waarom hier niet?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BULLDOG524





Berichten: 109

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 21:16
 
CHATULIEM619 schreef:
Allereerst zijn oude koeien nog springlevend hier. Een roombeheerder is geen oplossing. De mensen zijn bang gemaakt voor hun mening uit te komen. Hier in het forum en in de chatbox. Ik denk dat een roombeheerder daar niets aan kan veranderen.
Wantrouwen heerst nog steeds onderling, en dan gaat het misschien aan de buitenkant wat beter, maar ik denk dat we met z'n allen zitten te wachten op een volgende explosie.

Groepsvorming is van alle tijden en hoort bij mensen.

ja en jij zit er op te wachten om die lont weer aan te steken
je zou niet misstaan bij de explosievendienst
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 21:19
 
Omdat het naar mijn idee al veel te laat is voor de mensen. Ze zijn al bang om hun mening te geven, bang om ruzie te krijgen als ze iets zeggen. Dan helpt een roombeheerder niet meer. Dan moet vertrouwen hersteld worden. Dat kan alleen maar als men weer de ruimte krijgt zijn mening te geven ook al is dat niet de jouwe. En dat er onderling respect is, zonder gescheld of verwijten. Op dit moment is het zo dat als iemand iets anders denkt, dat hij het gevaar loopt het centrum te worden van spot en nijd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 10 Volgende
Pagina 3 van 10