ChristianMatch
 


Forum

Wat Mannen Je Niet Vertellen…
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: maandag 19 april 2010, 18:24
 
NISHA834 schreef:
aAHHh, kijk nou, mannen hebben dus meer geheimen dan vrouwen...!

Tuurlijk...wij zijn ook veel mysterieuzer dan vrouwen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: maandag 19 april 2010, 23:22
 
ARIENNEZ498 schreef:
dappere dodo! Knipoog smiley 'k ben blij dat jij het geplaatst hébt! je mag er best met een knipoog naar kijken én het erover hebben! Bedankt voor je bijdrage Jonathan, ik vind het in elk geval leuk!

Ik hoop dat ik hier dan mee een grote wens van jullie heb volbracht...doe ik graag hoor, luisteren naar wensen van vrouwen, of ik er wat mee doe??

Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BENNY340





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 16:26
 
als een man vreemt gaat komt hij er voor uit.
vrouwe verzwijgen het.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 16:32
 
BENNY340 schreef:
als een man vreemt gaat komt hij er voor uit.
vrouwe verzwijgen het.

Ow .......is dat zo Benny?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 17:16
 
BENNY340 schreef:
als een man vreemt gaat komt hij er voor uit.
vrouwe verzwijgen het.

ik ga nooit vreemd ik stel me altijd voor Clown smiley
Maar euhm waarom heet het vreemd gaan terwijl de partner in questy een bekende is en geen onbekende..... Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 18:06
 
RELLOK036 schreef:
ik ga nooit vreemd ik stel me altijd voor Clown smiley
Maar euhm waarom heet het vreemd gaan terwijl de partner in questy een bekende is en geen onbekende..... Gefrustreerde smiley

eh......dat je t met een onbekende doet, ipv met je partner?? of moet diegene zich eerst voorstellen aan je partner?? Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 19:05
 
JONATHAN890 schreef:
eh......dat je t met een onbekende doet, ipv met je partner?? of moet diegene zich eerst voorstellen aan je partner?? Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley
euhm welke partner? ben alleen... maar was bedoeld als een geintje.. Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BADS959





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: donderdag 29 april 2010, 14:56
 
Geheim 1:
Hij kijkt naar elke mooie vrouw.

Dat doen alle manen, wat er niet verteld word is hoe er naar een mooie gekeken word!
Je mag een mooie schepsel bewonderen, oke! Of fout, die begeren.


Geheim 2:
Hij voetbalt om jou te ontlopen.

Hier ben ik niet mee eens, iedereen heeft zijn eigen leven, sporten hoort er ook bij, dat doe je niet om je partner te onlopen.

Geheim 3:
Hij vindt het niet leuk als jij meer verdient

Ben ik helemaal niet mee eens.

Geheim 4:
Hij fixt graag iets.

Dit is ook afhankelijk van de persoon, iets graag fixen,…moet ook gelegen zijn.

Geheim 5:
Hij heeft verlatingsangst.

Dit is ook afhankelijk van de persoon, kan zowel man als vrouw zijn die dat hebben.

Geheim 6:
Hij blijft een jochie.

Dit is ook afhankelijk van de persoon, de ene heeft dat de andere weer niet.


Geheim 7:
Hij vertrouwt jou ook niet.

Ik ben er niet mee eens, als je een partner hebt moet je die vertrouwen, anders heeft geen zin om verder samen te gaan.
Meestal is hiervoor aanleiding gegeven.

Geheim 8:
Hij heeft een Pinkeltje complex.

Dit is ook afhankelijk van de persoon, de ene heeft dat de andere weer niet.


Laatst aangepast door
BADS959
op vrijdag 30 april 2010, 07:21
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENDUK927





Berichten: 217

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 13:20
 
NISHA834 schreef:
aAHHh, kijk nou, mannen hebben dus meer geheimen dan vrouwen...!

ach zou je denken nisha???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NISHA834





Berichten: 108

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 15:43
 
HENDUK927 schreef:
ach zou je denken nisha???

...voor vrouwen denk ik wel...mss ook wel voorzichzelf... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Dit geldt niet voor een relatie hoor, want als het goed is kun je elkaar alles in vertrouwen toevertrouwen, zo dat klinkt...Knipoog smiley...of klinkt het nou dubbel...pfff
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKJES285





Berichten: 126

BerichtGeplaatst: maandag 3 mei 2010, 22:15
 
haha heerlijk al die verschilende reacties over de geheimen van de man...wat maakt het uit of ze kloppen of niet...zo blijft er tenminste wat te ontdekken aan elkaar en blijft het spannend...en worden wij vrouwen niet te makkelijk..niks zo erg als een vrouw die vindt dat als ze eenmaal een man aan de haak geslagen heeft niks meer aan haar uiterlijk doet...wij hebben geheimen en mannen ook en als je elkaa beter leert kennen in een relatie worden in de loop der jaren de geheimen steeds minder hahaha!!!! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 23:19
 
MIEKJES285 schreef:
haha heerlijk al die verschilende reacties over de geheimen van de man...wat maakt het uit of ze kloppen of niet...zo blijft er tenminste wat te ontdekken aan elkaar en blijft het spannend...en worden wij vrouwen niet te makkelijk..niks zo erg als een vrouw die vindt dat als ze eenmaal een man aan de haak geslagen heeft niks meer aan haar uiterlijk doet...wij hebben geheimen en mannen ook en als je elkaa beter leert kennen in een relatie worden in de loop der jaren de geheimen steeds minder hahaha!!!! Knipoog smiley

helemaal mee eens Miek.

Gewoon onder ogen zien, en mekaar bevragen. En open durven zijn naar mekaar. Ook je diepste gedachten vertellen. Je hebt ze beiden en niets is te gek.
Weet je wat ik geleerd heb, dat als je open en eerlijk bent, niet eigenlijk te gek is om met mekaar te bespreken.
Weet je wat raar is....... als je de dingen die je eigenlijk wilt gaan vertellen op een rare kromme manier gaat proberen duidelijk te maken. Dat gedraai om de uiteindelijke boodschap die je wilt brengen.....ken je dat???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKJES285





Berichten: 126

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 09:57
 
[quote=JONATHAN890]helemaal mee eens Miek.

Gewoon onder ogen zien, en mekaar bevragen. En open durven zijn naar mekaar. Ook je diepste gedachten vertellen. Je hebt ze beiden en niets is te gek.
Weet je wat ik geleerd heb, dat als je open en eerlijk bent, niet eigenlijk te gek is om met mekaar te bespreken.
Weet je wat raar is....... als je de dingen die je eigenlijk wilt gaan vertellen op een rare kromme manier gaat proberen duidelijk te maken. Dat gedraai om de uiteindelijke boodschap die je wilt brengen.....ken je dat???[/quote

ja dat ken ik,daarom doe ik dat ook niet meer,dan maar te open al denk ik wel altijd goed na voor ik iets zeg ik flap niet zomaar alles eruit. en wat de ander er dan mee doet is zijn/haar zaak..tenslotte moeten we straks boven voor onze eigen daden verantwoording afleggen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 19:33
 
JONATHAN890 schreef:
helemaal mee eens Miek.

Gewoon onder ogen zien, en mekaar bevragen. En open durven zijn naar mekaar. Ook je diepste gedachten vertellen. Je hebt ze beiden en niets is te gek.
Weet je wat ik geleerd heb, dat als je open en eerlijk bent, niet eigenlijk te gek is om met mekaar te bespreken.
Weet je wat raar is....... als je de dingen die je eigenlijk wilt gaan vertellen op een rare kromme manier gaat proberen duidelijk te maken. Dat gedraai om de uiteindelijke boodschap die je wilt brengen.....ken je dat???


MIEKJES285 schreef:
ja dat ken ik,daarom doe ik dat ook niet meer,dan maar te open al denk ik wel altijd goed na voor ik iets zeg ik flap niet zomaar alles eruit. en wat de ander er dan mee doet is zijn/haar zaak..tenslotte moeten we straks boven voor onze eigen daden verantwoording afleggen...


te open,.....dat vraag ik mijzelf ook wel eens af...ben ik dat misschien ook wel? Als mensen mij lezen, mij paar keer spreken, weet je op een moment bijna alle grote lijnen. En ik steek ook niet onder stoelen en banken , wat ik verder denk, voel en mijn mening is vrij resoluut soms. Ik weet ook dat ik soms de grenzen opzoek, ook van mijn eigen gedachten en bevattingen.

Wat een ander er mee doet? Dat probeer ik mij wel af te vragen. Ik ben verantwoordelijk voor de dingen die ik doe, die ik zeg, maar ook hoe het op de ander overkomt, helpt, maar misschien ook pijn doet en verdriet geeft.

Ik snap wel dat jij hier bedoelt, dat het de ander zijn verantwoording is wat hij/zij doet met de dingen die jij zegt, waar jij mee loopt, wat jij aankan, maar andersom is het dus ook zo, dat jouw woorden een lading hebben....met een goede of moeilijke uitwerking .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKJES285





Berichten: 126

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 20:23
 
JONATHAN890 schreef:
te open,.....dat vraag ik mijzelf ook wel eens af...ben ik dat misschien ook wel? Als mensen mij lezen, mij paar keer spreken, weet je op een moment bijna alle grote lijnen. En ik steek ook niet onder stoelen en banken , wat ik verder denk, voel en mijn mening is vrij resoluut soms. Ik weet ook dat ik soms de grenzen opzoek, ook van mijn eigen gedachten en bevattingen.

Wat een ander er mee doet? Dat probeer ik mij wel af te vragen. Ik ben verantwoordelijk voor de dingen die ik doe, die ik zeg, maar ook hoe het op de ander overkomt, helpt, maar misschien ook pijn doet en verdriet geeft.

Ik snap wel dat jij hier bedoelt, dat het de ander zijn verantwoording is wat hij/zij doet met de dingen die jij zegt, waar jij mee loopt, wat jij aankan, maar andersom is het dus ook zo, dat jouw woorden een lading hebben....met een goede of moeilijke uitwerking .

daarom denk ik wel altijd goed na wat en hoe ik iets zeg,ik ga niet over 1 nacht ijs.doordat ik de mensen om mij heen en die ik lief heb geen pijn wil doen,niet wil kwetsen ben ik vaak wat te lief/zacht en geneigd over me heen te laten lopen,door vervelende ervaringen en tip van mijn werkgever ben ik voor mijzelf op gaan komen..ik streef er altijd wel naar om de dingen liefdevol dus zonder verwijten over te brengen. waardoor de pijn en het verdriet voor de ander zo klein mogelijk is...soms gaan dingen die gebeuren ook mijn pet te boven en dan weet ik niet wat ik ermee aan moet en dan praat ik erover met God en een hele lieve vriendin die mij in een moeilijke periode er doorheen gesleept heeft.en dan laat ik het verder los tenminste dat probeer ik.... Verlegen lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2