ChristianMatch
 


Forum

laten zien dat je al in een beginnende relatie hebt
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
PAULUS505





Berichten: 118

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 18:10
 
Beste CM leden,


ik weet niet of dit onderwerp al eerder gepost is, maar ik denk aan het volgende:
Het kan goed voorkomen dat de man of vrouw met wie je een beginnend mail contact zou willen hebben al veel contact heeft met een ander CM lid, of terwijl in een beginnende relatie zich bevind. ik vind het zelf heel fijn als CM leden dat aan zouden willen geven d.m.v. van het Time-out logo. Anders stuur je een mail met de vraag of de ander met jou zou willen mailen, om misschien in de nabije toekomst een vaste relatie te hebben. Dit terwijl je zelf nog niet weet dat de ander inmiddels al in een beginnende relatie zit.
Denken jullie ook zo dat het melden van een Time-out logo bij je profiel foto niet fijn werkt. Je weet dan dat de ander al in een beginnende relatie zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 19:47
 
PAULUS505 schreef:
Beste CM leden,


ik weet niet of dit onderwerp al eerder gepost is, maar ik denk aan het volgende:
Het kan goed voorkomen dat de man of vrouw met wie je een beginnend mail contact zou willen hebben al veel contact heeft met een ander CM lid, of terwijl in een beginnende relatie zich bevind. ik vind het zelf heel fijn als CM leden dat aan zouden willen geven d.m.v. van het Time-out logo. Anders stuur je een mail met de vraag of de ander met jou zou willen mailen, om misschien in de nabije toekomst een vaste relatie te hebben. Dit terwijl je zelf nog niet weet dat de ander inmiddels al in een beginnende relatie zit.
Denken jullie ook zo dat het melden van een Time-out logo bij je profiel foto niet fijn werkt. Je weet dan dat de ander al in een beginnende relatie zit


Ok... ik begrijp je gedachtengang, maar ik zou het time-out pas aanzetten als ik echt een relatie zou hebben met iemand.
Dat heeft niets te maken met het feit dat, een beginnende relatie, of het zien van mogelijkheden tot een relatie, niet serieus worden genomen.

Ik ben al heel wat maanden lid, heb af en toe best wel eens leuk mail-contact gehad, paar keer met iemand afgesproken, maar om bepaalde redenen is het het niet geworden. Stel je zet iedere keer de 'time-out' aan, dan zien sommigen je als een ...... tja wat zou je hier moeten invullen. Daarom zet ik mijn 'time-out' pas aan als ik serieus zeker weet als de relatie echt mogelijkheden heeft, we dat samen zien, we er samen voor zouden gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 19:48
 
JONATHAN890 schreef:
Ok... ik begrijp je gedachtengang, maar ik zou het time-out pas aanzetten als ik echt een relatie zou hebben met iemand.
Dat heeft niets te maken met het feit dat, een beginnende relatie, of het zien van mogelijkheden tot een relatie, niet serieus worden genomen.

Ik ben al heel wat maanden lid, heb af en toe best wel eens leuk mail-contact gehad, paar keer met iemand afgesproken, maar om bepaalde redenen is het het niet geworden. Stel je zet iedere keer de 'time-out' aan, dan zien sommigen je als een ...... tja wat zou je hier moeten invullen. Daarom zet ik mijn 'time-out' pas aan als ik serieus zeker weet als de relatie echt mogelijkheden heeft, we dat samen zien, we er samen voor zouden gaan.



Ja idd Jonathan zo doe ik het ook en ik ben het dus met je eens! Knipoog smiley

Groet Mary
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 20:13
 
PAULUS505 schreef:
Beste CM leden,


ik weet niet of dit onderwerp al eerder gepost is, maar ik denk aan het volgende:
Het kan goed voorkomen dat de man of vrouw met wie je een beginnend mail contact zou willen hebben al veel contact heeft met een ander CM lid, of terwijl in een beginnende relatie zich bevind. ik vind het zelf heel fijn als CM leden dat aan zouden willen geven d.m.v. van het Time-out logo. Anders stuur je een mail met de vraag of de ander met jou zou willen mailen, om misschien in de nabije toekomst een vaste relatie te hebben. Dit terwijl je zelf nog niet weet dat de ander inmiddels al in een beginnende relatie zit.
Denken jullie ook zo dat het melden van een Time-out logo bij je profiel foto niet fijn werkt. Je weet dan dat de ander al in een beginnende relatie zit


Huh?Een time-out is niet alleen daarvoor!

"Krijg je te veel mails? Heb je het momenteel erg druk? Heb je iemand ontmoet en willen jullie in alle rust elkaar beter leren kennen? Of is er een andere reden waardoor je niet in de gelegenheid bent om (al) je ChristianMatch-mailtjes te beantwoorden? Maak dat dan op ChristianMatch kenbaar door een timeout te nemen. Er verschijnt dan een icoontje achter je gebruikersnaam. Andere leden weten dan dat jij mailtjes niet of niet onmiddellijk beantwoordt."

Ik heb wel eens tijden dat ik helemaal geen zin heb in nieuwe contacten of veel chats en dan gaat hij bij mij aan.
Het heeft trouwens het verkeerde effect want dan gaat iedereen vragen waaróm je een time-out hebt.....(tip? Clown smiley )
Relaties heb ik niet gehad(een paar mailtjes of chatjes noem ik geen relatie) dus een......."je weet wel" ben je niet als je een time-out neemt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 20:19
 
LEANNE226 schreef:
Huh?Een time-out is niet alleen daarvoor!

"Krijg je te veel mails? Heb je het momenteel erg druk? Heb je iemand ontmoet en willen jullie in alle rust elkaar beter leren kennen? Of is er een andere reden waardoor je niet in de gelegenheid bent om (al) je ChristianMatch-mailtjes te beantwoorden? Maak dat dan op ChristianMatch kenbaar door een timeout te nemen. Er verschijnt dan een icoontje achter je gebruikersnaam. Andere leden weten dan dat jij mailtjes niet of niet onmiddellijk beantwoordt."

Ik heb wel eens tijden dat ik helemaal geen zin heb in nieuwe contacten of veel chats en dan gaat hij bij mij aan.
Het heeft trouwens het verkeerde effect want dan gaat iedereen vragen waaróm je een time-out hebt.....(tip? Clown smiley )
Relaties heb ik niet gehad(een paar mailtjes of chatjes noem ik geen relatie) dus een......."je weet wel" ben je niet als je een time-out neemt Knipoog smiley


nee een ..... ben je dan niet, maar ik weet wel dat sommigen dat zouden kunnen gaan vinden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 20:20
 
JONATHAN890 schreef:
nee een ..... ben je dan niet, maar ik weet wel dat sommigen dat zouden kunnen gaan vinden.

Dat is dan hun domme fout Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 20:23
 
LEANNE226 schreef:
Dat is dan hun domme fout Knipoog smiley

ben ik ook met je eens hoor..... trek mij eigenlijk erg weinig aan wat mensen van mij vinden.

Maar als de tijd daar is zal ik een time-out neerzetten
en als ik ff geen zin meer heb in al die mailtjes, zal ik een time-out aanzetten
of als ik ff helemaal geen tijd heb zal ik een time-out aanzetten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 21:07
 
PAULUS505 schreef:
Beste CM leden,


ik weet niet of dit onderwerp al eerder gepost is, maar ik denk aan het volgende:
Het kan goed voorkomen dat de man of vrouw met wie je een beginnend mail contact zou willen hebben al veel contact heeft met een ander CM lid, of terwijl in een beginnende relatie zich bevind. ik vind het zelf heel fijn als CM leden dat aan zouden willen geven d.m.v. van het Time-out logo. Anders stuur je een mail met de vraag of de ander met jou zou willen mailen, om misschien in de nabije toekomst een vaste relatie te hebben. Dit terwijl je zelf nog niet weet dat de ander inmiddels al in een beginnende relatie zit.
Denken jullie ook zo dat het melden van een Time-out logo bij je profiel foto niet fijn werkt. Je weet dan dat de ander al in een beginnende relatie zit
Paulus, het probleem dat je schildert bestaat niet. als je een beginnend contact hebt geef je gewoon aan dat je met iemand anders bezig bent. Is toch niks mis mee? Om dan de time out knop te gebruiken vind ik overdreven. De time out knop is juist als je ff niet een relatie wilt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 22:29
 
CHATULIEM619 schreef:
Paulus, het probleem dat je schildert bestaat niet. als je een beginnend contact hebt geef je gewoon aan dat je met iemand anders bezig bent. Is toch niks mis mee? Om dan de time out knop te gebruiken vind ik overdreven. De time out knop is juist als je ff niet een relatie wilt.

Ik denk dat met de time out beide opties aangegeven kunnen worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 23:23
 
PAULUS505 schreef:
Beste CM leden,


ik weet niet of dit onderwerp al eerder gepost is, maar ik denk aan het volgende:
Het kan goed voorkomen dat de man of vrouw met wie je een beginnend mail contact zou willen hebben al veel contact heeft met een ander CM lid, of terwijl in een beginnende relatie zich bevind. ik vind het zelf heel fijn als CM leden dat aan zouden willen geven d.m.v. van het Time-out logo. Anders stuur je een mail met de vraag of de ander met jou zou willen mailen, om misschien in de nabije toekomst een vaste relatie te hebben. Dit terwijl je zelf nog niet weet dat de ander inmiddels al in een beginnende relatie zit.
Denken jullie ook zo dat het melden van een Time-out logo bij je profiel foto niet fijn werkt. Je weet dan dat de ander al in een beginnende relatie zit

Ik begrijp het probleem niet zo. Als iemand geen behoefte heeft om te mailen om wat voor reden dan ook, dan geeft deze persoon dit ook wel aan. Dat kan een beginnende relatie zijn, maar er kunnen ook vele andere redenen te bedenken zijn. Dus om dan de time-out knop of een 'beginnende relatie' knop Twijfelende smiley (lijkt me helemaal niks) te gebruiken, lijkt mij wat overdreven. Paulus, volgens mij moet je er niet zo moeilijk over doen als iemand geen contact wil. Probeer er iets ontspannener mee om te gaan, is fijner voor jezelf.


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op donderdag 6 mei 2010, 23:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PAULUS505





Berichten: 118

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 08:24
 
Ik geef jullie gelijk, wellicht heb ik gedacht problemen te hebben met iets, wat bij nader inzien best meevalt. Je kunt inderdaad tegen de ander zeggen dat je al aan het mailen bent met iemand anders van CM.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Pagina 1 van 1