ChristianMatch
 


Forum

waar kijk jij naar uit?
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: donderdag 1 juli 2010, 18:51
 
Maar goed nu even serrieus ik ga wonen in een tussenwoning met een voortuin en een grote achtertuin. Heb deze dagen al de meubels via markplaats opgezocht en opgehaald en vanavond kijken naar een 2x3 zits bruine bank en als dat goed is dan meenemen. Dan is nog alleen kijken naar een bed en dan is het plaatje bijna compleet van woonkamer en slaapkamer.
Want in huis hoeft er weinig aan gebeuren hoef alleen wat meubels bijelkaar zoeken moet alleen wel de tuin op orde maken natuurlijk maar vind ik ook niet erg hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 1 juli 2010, 20:54
 
ANITA324 schreef:
Maar goed nu even serrieus ik ga wonen in een tussenwoning met een voortuin en een grote achtertuin. Heb deze dagen al de meubels via markplaats opgezocht en opgehaald en vanavond kijken naar een 2x3 zits bruine bank en als dat goed is dan meenemen. Dan is nog alleen kijken naar een bed en dan is het plaatje bijna compleet van woonkamer en slaapkamer.
Want in huis hoeft er weinig aan gebeuren hoef alleen wat meubels bijelkaar zoeken moet alleen wel de tuin op orde maken natuurlijk maar vind ik ook niet erg hoor.

Gefeliciteerd Anita! Een grote stap.Hoe vinden je ouders het?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RIANNE544





Berichten: 43

BerichtGeplaatst: donderdag 1 juli 2010, 21:13
 
WILLEMIJN232 schreef:
Het lijkt wel een beetje een flinstone huis.........straks komt fred flinstone er uit hollen.......


WILMAAAAA!!!

ANITAaaa KAN NATUURLIJK OOK


Laatst aangepast door
RIANNE544
op donderdag 1 juli 2010, 21:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HOPE331





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 00:08
 
Ik kijk uit naar volgende week wanneer t hopelijk wat minder warm is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 14:30
 
Ik kijk uit naar
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 14:37
 
MARISKA601 schreef:
Ik kijk uit naar

Als het dan ook maar wel een flinke bui is, anders word het enkel nog benauwder Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 14:44
 
TESSYBEAR731 schreef:
Als het dan ook maar wel een flinke bui is, anders word het enkel nog benauwder Knipoog smiley



Hoe laat wil je de bui hebben? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 16:23
 
MARISKA601 schreef:
Ik kijk uit naar

na maris zo'n bui wil ik niet,te agressief
dus speciaal voor jou deze bui Knipoog smiley


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 18:30
 
op naar de halve finale

dinsdag 20.30uur


hup holland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 18:41
 
MARISKA601 schreef:
Hoe laat wil je de bui hebben? Knipoog smiley

Eh...nu! Zo ongeveer... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 18:43
 
TESSYBEAR731 schreef:
Eh...nu! Zo ongeveer... Lachende smiley


eh neeeeeeee....heerlijk dit weer.....ok...paar graadjes eraf misschien is wel wat lekkerder.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 18:46
 
TESSYBEAR731 schreef:
Eh...nu! Zo ongeveer... Lachende smiley


zo te zien zal het omstreeks 21.00 uur bij je regenen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 18:53
 
MARISKA601 schreef:
zo te zien zal het omstreeks 21.00 uur bij je regenen Lachende smiley

nee hoor....die bui trekt voor de kust langs.......misschien ergens vannacht een schampschot.

heerlijk is dat onweer....vind het zo ontzettend gaaf fenomeen.

ik had een vriendin die het vreselijk vond, die snapte mij niet/nooit.
maar t gaf haar wel stuk rust dat ik er van genoot. Ze voelde zich toch stukkie veiliger, dat ik het gewoon mooi vond. je moet maar zo denken...net als de regen waarbij t meeste naast je valt, gaat ook ieder onweersbuitje gewoon voorbij zonder gevolgen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 19:01
 
JONATHAN890 schreef:
nee hoor....die bui trekt voor de kust langs.......misschien ergens vannacht een schampschot.

heerlijk is dat onweer....vind het zo ontzettend gaaf fenomeen.

ik had een vriendin die het vreselijk vond, die snapte mij niet/nooit.
maar t gaf haar wel stuk rust dat ik er van genoot. Ze voelde zich toch stukkie veiliger, dat ik het gewoon mooi vond. je moet maar zo denken...net als de regen waarbij t meeste naast je valt, gaat ook ieder onweersbuitje gewoon voorbij zonder gevolgen

Goede tip... !
Ik kan er echt uren naar kijken naar dat onweer... maar eerlijk gezegd doe ik 't liever binnen voor de ramen dan daarachter buiten... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 19:04
 
JONATHAN890 schreef:
nee hoor....die bui trekt voor de kust langs.......misschien ergens vannacht een schampschot.

heerlijk is dat onweer....vind het zo ontzettend gaaf fenomeen.

ik had een vriendin die het vreselijk vond, die snapte mij niet/nooit.
maar t gaf haar wel stuk rust dat ik er van genoot. Ze voelde zich toch stukkie veiliger, dat ik het gewoon mooi vond. je moet maar zo denken...net als de regen waarbij t meeste naast je valt, gaat ook ieder onweersbuitje gewoon voorbij zonder gevolgen

Dat is helaas niet mijn ervaring. 'k Heb een keer van heel dichtbij meegemaakt dat de bliksem in een huis sloeg, dat huis - met een rieten kap - brandde tot de grond toe af. Sinds die tijd kan ik echt niet meer genieten van een onweersbui, al weet ik dat er meestal niks gebeurt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 19:24
 
JONATHAN890 schreef:
op naar de halve finale

dinsdag 20.30uur


hup holland

Dan wil jij regen hebben !! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 19:27
 
JONATHAN890 schreef:
eh neeeeeeee....heerlijk dit weer.....ok...paar graadjes eraf misschien is wel wat lekkerder.

Ja psies! En dat bereiken we dus door een flinke onweersbui Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 19:57
 
MARIJAN072 schreef:
Dat is helaas niet mijn ervaring. 'k Heb een keer van heel dichtbij meegemaakt dat de bliksem in een huis sloeg, dat huis - met een rieten kap - brandde tot de grond toe af. Sinds die tijd kan ik echt niet meer genieten van een onweersbui, al weet ik dat er meestal niks gebeurt.

Er is idd. een kans dat dat gebeurt, maar hoe groot is die kans ?
Volgens mij is de kans dat er wat gebeurt erg klein...
in het leven ervaar je het wel vaker dat er kansen zijn dat er wat gebeurt... als je van huis weg gaat heb je kans dat er bijv. ingebroken wordt... maar het gevaar van die kleine kansen is denk ik dat het je leven gaat overheersen en je afhankelijk wordt van die dingen.

Zo heb ik zelf bijv. nog last van dwanggedachten (moeite om gelijk m'n huis uit te gaan, omdat ik bang ben dat ik iets aan heb laten staan en daardoor m'n huis in brand vliegt...) maar hoe groot is die kans ? die kans is erg klein... daarom train ik mezelf er niet herhaaldelijk naar te luisteren... ik heb op een gegeven moment wel besloten dat ik het mijn leven niet meer laat bepalen... ik ben de baas... (uhum, helaas lukt dat me nog niet helemaal, maar ben op de goede weg)...
(Tot zover ff persoonlijk... Engeltje smiley )

Soms moet je misschien ook maar gewoon het risico nemen... natuurlijk, het kan een keer mis gaan... ook als het onweert, het kan een keer jouw huis treffen... maar dan denk ik... hoe groot (hoe reeel ?) is die kans... ? maar ik weiger om dat m'n leven te laten bepalen... en dat is soms best een hele stap... maar ik weet ook dat je daardoor juist relaxter in het leven kan staan...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 20:14
 
SUSANNAH475 schreef:
Er is idd. een kans dat dat gebeurt, maar hoe groot is die kans ?
Volgens mij is de kans dat er wat gebeurt erg klein...
in het leven ervaar je het wel vaker dat er kansen zijn dat er wat gebeurt... als je van huis weg gaat heb je kans dat er bijv. ingebroken wordt... maar het gevaar van die kleine kansen is denk ik dat het je leven gaat overheersen en je afhankelijk wordt van die dingen.

Zo heb ik zelf bijv. nog last van dwanggedachten (moeite om gelijk m'n huis uit te gaan, omdat ik bang ben dat ik iets aan heb laten staan en daardoor m'n huis in brand vliegt...) maar hoe groot is die kans ? die kans is erg klein... daarom train ik mezelf er niet herhaaldelijk naar te luisteren... ik heb op een gegeven moment wel besloten dat ik het mijn leven niet meer laat bepalen... ik ben de baas... (uhum, helaas lukt dat me nog niet helemaal, maar ben op de goede weg)...
(Tot zover ff persoonlijk... Engeltje smiley )

Soms moet je misschien ook maar gewoon het risico nemen... natuurlijk, het kan een keer mis gaan... ook als het onweert, het kan een keer jouw huis treffen... maar dan denk ik... hoe groot (hoe reeel ?) is die kans... ? maar ik weiger om dat m'n leven te laten bepalen... en dat is soms best een hele stap... maar ik weet ook dat je daardoor juist relaxter in het leven kan staan...

Ik dacht voor die tijd ook altijd heel relaxt over onweer, was er absoluut niet bang voor. 'k Heb ook altijd gedacht dat de kans bijna nihil was, maar het gebeurde wel in mijn omgeving. Je hoort vaker dat, als je een keer iets naars meemaakt, het lastig is er overheen te komen. Het is dus ontstaan na een hele negatieve ervaring. Ik kan dus ook echt niet uitzien (integendeel) naar een onweersbui, zoals sommigen hier wel. Daar reageerde ik dus even op, is ook zeker niet bedoeld om mensen angst aan te praten. Wees er maar blij mee, als je er geen last van hebt. Sinds die tijd ben ik me er bewuster van, dat de krachten van de natuur (van God) hevig kunnen zijn. Ik zal er niet meer van kunnen genieten, vind het ook niet prettig als ik alleen ben (vooral 's nachts) als het onweert. Maar 't is niet zo extreem, dat ik gillend door het huis ren ofzo. 't Is meer een gevoel van onveiligheid en toch ook wel van angst. Ik ben altijd weer opgelucht als een onweersbui voorbij is. Zo hoop ik ook nooit mee te maken, dat er ingebroken wordt in mijn huis. Ook daar kunnen mensen jaren last van hebben. Maar daar ga ik nu niet van wakker liggen. Gelukkig kan ik dingen over het algemeen wel relativeren en laat ik mijn leven niet door angst beheersen. Dan krijg je 'de mens lijdt het meest aan het lijden dat hij vreest', wat wel een heel verkrampt leven is.


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op vrijdag 2 juli 2010, 20:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 20:32
 
MARIJAN072 schreef:
Ik dacht voor die tijd ook altijd heel relaxt over onweer, was er absoluut niet bang voor. 'k Heb ook altijd gedacht dat de kans bijna nihil was, maar het gebeurde wel in mijn omgeving. Je hoort vaker dat, als je een keer iets naars meemaakt, het lastig is er overheen te komen. Het is dus ontstaan na een hele negatieve ervaring. Ik kan dus ook echt niet uitzien (integendeel) naar een onweersbui, zoals sommigen hier wel. Daar reageerde ik dus even op, is ook zeker niet bedoeld om mensen angst aan te praten. Wees er maar blij mee, als je er geen last van hebt. Sinds die tijd ben ik me er bewuster van, dat de krachten van de natuur (van God) hevig kunnen zijn. Ik zal er niet meer van kunnen genieten, vind het ook niet prettig als ik alleen ben (vooral 's nachts) als het onweert. Maar 't is niet zo extreem, dat ik gillend door het huis ren ofzo. 't Is meer een gevoel van onveiligheid en toch ook wel van angst. Ik ben altijd weer opgelucht als een onweersbui voorbij is. Zo hoop ik ook nooit mee te maken, dat er ingebroken wordt in mijn huis. Ook daar kunnen mensen jaren last van hebben. Maar daar ga ik nu niet van wakker liggen. Gelukkig kan ik dingen over het algemeen wel relativeren en laat ik mijn leven niet door angst beheersen. Dan krijg je 'de mens lijdt het meest aan het lijden dat hij vreest', wat wel een heel verkrampt leven is.

het is vast heel vervelend als je het meemaakt in je directe omgeving...
Vind het wel jammer voor je dat je er niet meer van kan genieten... maar goed dat je het niet je leven laat beheersen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 16:33
 
SUSANNAH475 schreef:
het is vast heel vervelend als je het meemaakt in je directe omgeving...
Vind het wel jammer voor je dat je er niet meer van kan genieten... maar goed dat je het niet je leven laat beheersen

Gelukkig onweert het niet elke week, dus dat scheelt wel weer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 19:50
 
ik kijk uit naar de volgende picknick Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 21:51
 
MARISKA601 schreef:
ik kijk uit naar de volgende picknick Clown smiley

met mij erbij zijn dat er al 2 Maris!! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5
Pagina 5 van 5