ChristianMatch
 


Forum

Berichten van DANIEL777
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 18 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van DANIEL777
Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 1 januari 2012, 10:51
BerichtOnderwerp: stapavondje
 
MARISKA601 schreef:
Het zuipen valt wel mee, de meesten moeten toch rijden.
En met bowlen erbij wordt alles weer duurder.
En niet iedereen vind bowlen leuk.

En een ieder is er vrij in om mee te gaan.
De afstand is ook voor velen bepalend.

En dat er steeds dezelfde mensen meegaan, daar kan niemand wat aan doen.

Hier ben ik het niet helemaal me eens mariska
om te beginnen met het punt dat er nu meer mensen hadden meegaan omdat het veel centraler ligt voor de meesten., maar worden nu wel buiten gesloten door een maximum te stellen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 1 januari 2012, 10:29
BerichtOnderwerp: stapavondje
 
ANNETTE792 schreef:
En waarom zou je geen totaal mogen stellen Daniel?
Ooit geprobeert om met 25 man een cafe in te lopen en te zorgen dat iedereen een plekje vond? Dat valt al niet mee, maar met 35 man wordt dat simpelweg onmogelijk.
Daarom snap ik niet waarom er alleen maar zuipavonden worden georganiseerd,en er lijkt er sterk op dat het altijd alleen dezelfde groepje mee mag.
Ik stelde een tijdje geleden voor om bijvoorbeeld te bowlen en toen wou niemand, vandaar mijn sarcatische opmerking over de hoeveelheid mensen snap je


Laatst aangepast door
DANIEL777
op zondag 1 januari 2012, 10:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 1 januari 2012, 08:30
BerichtOnderwerp: stapavondje
 
ANNETTE792 schreef:
En dan, in je uppie op cm gaan zitten terwijl de rest wel in Amersfoort zit? Das niet slim joh, gewoon lekker meegaan.
Beter alleen op cm zitten dan al een totaal stellen aan die er mee mogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 december 2011, 17:33
BerichtOnderwerp: stapavondje
 
CHATULIEM619 schreef:
Kr9ijgen we nu 2250 afmeldingen hier??
nee 2350 Duiveltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:30
BerichtOnderwerp: stapavondje
 
het is te merken dat kerst alweer voorbij is Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:41
BerichtOnderwerp: kerst en nieuwjaarswensen
 
MARRY942 schreef:
zuchtttt Gefrustreerde smiley oeverloze discussie Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Slapende smiley
oordoppies in oogjes dicht weer een ander jaar Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 13:56
BerichtOnderwerp: DE RODE BALK
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley kom binnenkort niet klagen dat al die knaagdieren binnenkort de kabels van je echte pc hebben doorgekabbeld...
dan mot je de huisdieren laten zitten waar ze horen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 18 december 2011, 15:17
BerichtOnderwerp: Gebedsgenezing zin of onzin?
 
SHANITA130 schreef:
Hoi Daniel,

Het was niet schamper bedoelt. Ik heb dit geleerd in bepaalde kerken.
Want ik was eerst kerkverlater van een bepaalde groep. In de kerken waar ik daarna heen ging leerde ik dat. Dat dat geschiedenis is.

Dus eerst dacht ik zoals er in de kerken werd gedacht waar ik eerst kwam, na mijn bekering.
En nu denk ik zoals er in kerken wordt gedacht waar ik nu kom.

Kijk dit bedoel ik. Waar ligt Laos?
Ook over massale genezingen waar je over hoort, altijd in een ver land of in een plaats, waar men vaak nog nooit van heeft gehoord.

Ja, en naast de deur, hebben wij de heer Zijlstra, die in de 30 jaar dat ie de bediening van 'zieken genezen' heeft, één iemand heeft genezen.
En dan nog van een ziekte wat een psychiater ook had kunnen doen.


Hoi Sanitha
Laos ligt in zuidoost Azie
Maar ik vind het jammer dat je naar een persoon kijkt waar het misschien niet werkt maar ik zou zeggen kijk rond en je zal best plekken vinden waar wel genezingen etc plaatsvinden
gr daniel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 18 december 2011, 12:26
BerichtOnderwerp: Sucsesverhalen
 
MARRY942 schreef:
Hihi...mij vindt geen mens...ben ook al een heel poosje lid hier....Maar ja, ben een "dikke vijftiger" he... Isternogiemand die een oma zoekt? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
zelfs de oma's laten dr eigen niet vinden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 18 december 2011, 08:32
BerichtOnderwerp: Gebedsgenezing zin of onzin?
 
SHANITA130 schreef:
Hand 5: 12-16

12 En door de handen der apostelen geschiedden vele tekenen en wonderen onder het volk; en zij waren allen eendrachtig bijeen in de zuilengang van Salomo. 13 Doch van de anderen durfde niemand zich bij hen aansluiten, maar het volk stelde hen hoog. 14 En des te meer werden er toegevoegd, die de Here geloofden, tal van mannen zowel als vrouwen, 15 zo zelfs, dat men de zieken op straat droeg en op bedden en matrassen legde, opdat, wanneer Petrus voorbijkwam, ook maar zijn schaduw op iemand van hen zou vallen. 16 En ook de menigte uit de steden rondom Jeruzalem stroomde toe en bracht zieken en door onreine geesten gekwelden mede. En zij werden allen genezen

Hierboven staat nergens dat het een opdracht is: het is gewoon een stuk geschiedeins....

Ik luisterde laatst naar de EO. die kondigden aan, waar het over zou gaan, de komende 2 uur op radio 5, afgelopen zaterdag....

Onder andere zou het gaan, over het Jan Zijlstra, en wat hij vind van zijn 'bediening'.....

Ja, ze houden de man in zijn waarde.

Als het echt zo was, zouden er duizenden en duizenden zijn genezen, en niet slecht eentje....Nu zitten er duizenden in inrichtingen, doorgedraaid, omdat hun verteld is dat ze niet genoeg geloof hebben, en er zonde in hun leven moet zijn geweest, anders zouden ze wel genezen zijn....!!!!

Als het in de bijbel over genezen gaat, mbt Jezus, dan gaat het er altijd over dat iedereen genezen werd....

Hoi shanita
Ik weet niet of jij ooit hret boek van Jan Pit gelezen hebt(sterren onder de wolken).
Daarin worden christenen beschreven in laos en die zeer ongeletterd waren en geeneens een bijbel bezaten en ook de duivelen uitdreven.
Dus of het een stukje geschiedenis is zoals jij het schamper uitdrukt betwijfel ik tenzeerste.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 13:56
BerichtOnderwerp: Gebedsgenezing zin of onzin?
 
MAR907 schreef:
Kun je dat ook met bijbel teksten onderbouwen?
Begrijp niet helemaal wat je ermee bedoeld.
De Heer dreef wel "boze geesten" uit. Het is niet een opdracht opzich...
Waarvoor is de Heer naar deze aarde gekomen?
hoi mar
dat het een opdracht van God is om duivelen uit te drijven in Jezus Naam kunnen we oa lezen inHandelingen5 vers 12 tot en met 16
marcus 9 vers 14-29


Laatst aangepast door
DANIEL777
op dinsdag 13 december 2011, 14:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 december 2011, 12:27
BerichtOnderwerp: hoe eerlijk is je profiel??
 
ik vraag me soms wel eens af waarom mensen schrijven liever een mail dan een knipoog, en vervolgens doe je dat met veel nervesiteit en vervolgens wordt je door de persoon in kwestie gelijk geblokkeerd.
Hoe eerlijk is je profiel dan en hoe eerlijk ben jezelf dan en geloofwaardig?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 14:20
BerichtOnderwerp: wat staat er over jou in het grote boek??
 
Ik geloof dat we hier zeer ontopic en onchristelijk op het moment bezig zijn dames en heren
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 19:27
BerichtOnderwerp: Zingen in de kerk.
 
GERRIT084 schreef:
Hoewel ik pkn kerks ben, mag ik zo af en toe wel eens naar Dordrecht afreizen, naar een evangelische gemeente.
En i.d.d ben ik het met je eens, dat veel al de band speelt, en meestal nieuwe liederen die je niet of nauwlijks kent.
En als je dan toch al gaat, als een eend in een vreemde bijt, krijg ik min of meer de neiging om niet meer te gaan.
In ieder geval steeds minder vaak.

Jammer om een kerk te mijden omdat je de liederen niet of nauwelijks zou kennen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 november 2011, 13:06
BerichtOnderwerp: Zingen in de kerk.
 
CHATULIEM619 schreef:
Nu ik de laatste tijd op de zondag de vrijheid heb andere gemeentes te bezoeken, valt me op, dat er heel veel veranderd is. En in mijn ogen niet ten goede.
Tegenwoordig heeft men de gewoonte om kleine muziekgroepjes te vormen op het podium en dat begint me eigenlijk enorm tegen te staan. Temeer daar zij zich helemaal niet bezig houden met het leiden van de gemeente in samenzang, veel meer zijn ze bezig met hun eigen aanbidding.
Het gevolg is, dat de gemeente veel minder zingt. Ze beschouwen het als een optreden van de plaatselijke band, en kijken toe. Ik vind dat een zorgelijke ontwikkeling. In mijn ogen, zou de gemeente massaal moeten zingen, iets waarvoor je vroeger naar de kerk ging, en zou het muziekgroepje een ondersteuning voor de gemeente moeten zijn.

Wat is jullie mening hierover? Zingen jullie vaak en veel tijdens een dienst? Of zing je nooit?
Jammer chatdat je nu zelf een topic opent met een äanval"op een bepaalde groep kerken en dat je ander in een andere topic afkaffert dat ze mensen aan zou vallen.
Dit ben ik helaas nog eerder tegen gekomen van jou dus maakt me wel een beetje treurig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 november 2011, 09:04
BerichtOnderwerp: Storingen
 
RENATE619 schreef:
Ervaren jullie de laatste dagen ook storingen met de site? Zondag kon ik niet de pagina laden en nu kan ik niet mailen.
Hebben jullie daar ook last van of ligt dit aan mijn computer?

Kon ook de site compleet niet laden en nu na heel veel keer opnieuw proberen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 12:33
BerichtOnderwerp: Wanneer blokkeren???
 
ERIKA129 schreef:
Mot ikhet effekes in plat veens goan doene,maarre dan goane we zo wel arg off topic he Knipoog smiley
on topic dan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 13:15
BerichtOnderwerp: surinaams etentje
 
HERMAN388 schreef:
Het gaat niet door, het kwam door veel afzeggers
Of door te weinig info over locatie enz.? Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 12:04
BerichtOnderwerp: surinaams etentje
 
HERMAN388 schreef:
Nog niemand aangemeld? Geschokte, onthutste smiley
Als jij je nu nog snel aanmeld voor vanavond Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 12:09
BerichtOnderwerp: 23 september
 
PIETER649 schreef:
het prinsesse accent van die kamer begint te verschuiven naar een paardenmeisjeskamer Huilende smiley, smiley in tranen

nooit gedacht dat ik nog met weemoed aan die prinsessekamer terug zou denken.

Pieter, nu eerst een broodje ROSbief
Dan blijft er niks over voor de paardenkamer Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 11:08
BerichtOnderwerp: Sabbath of Zondag
 
GERRIT084 schreef:
Dat van zondag staat nergens beschreven, en wat de rest aangaande, het is nogal een uitspraak, te lui zijn. Ik weet niet van welke planeet u komt, maar planeet aarde, kent nogal wat takken van arbeid. Er zijn er s,nachts, en veel mensen slapen overdag, als de winkels open zijn. Dan zijn er nog heel wat beroepen, die tegenwoordig noodzakelijk zijn, ook actief op zondag. En om in de trend van dit land te blijven, ook dankzij, of mede dankzij de linkse kliek, zitten wij in een multi culti, en daarom is zondag, een gewone dag geworden. En zelfs voor dit kabinet, hadden wij een regering met een C die tot de dag van vandaag, ook met betrekking tot de zondag aardig in gebreken is gebleven. En moeten, ook al willen wij niet, op zondag gewoon werken.

Geachte Gerrit
Staat er in de bijbel ook niet een tekst dat we geheel anders moeten zijn dan de wereld.
Ik ben het met u eens dat we idd kabinetten hebben gehad die het C onwaardig zijn, maar kunnen u en ik dan het eerst niet bij onszelf beginnen om de zaterdag cq zondag als een Dag van God te zien en er niet aan mee willen werken om daarom de Dag des Heren te ontheiligen.? ik denk als we als christenen juist nu ons laten horen we toch een kentering teweeg kunnen brengen met wat we doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 10:22
BerichtOnderwerp: Sabbath of Zondag
 
MARISKA601 schreef:
Het 4de gebod:
Houd de sabbat in ere, het is een heilige dag. Zes dagen lang kunt u werken en al uw arbeid verrichten, maar de zevende dag is een rustdag, die gewijd is aan de HEER, uw God; dan mag u niet werken. Dat geldt voor u, voor uw zonen en dochters, voor uw slaven en slavinnen, voor uw vee, en ook voor vreemdelingen die bij u in de stad wonen. Want in zes dagen heeft de HEER de hemel en de aarde gemaakt, en de zee met alles wat er in leeft, en op de zevende dag rustte Hij. Daarom heeft de HEER de sabbat gezegend en heilig verklaard.

De Joden houden de sabbath.
Waarom zouden wij Christenen een Joodse dag uitkiezen voor
onze rust?

Eigenlijk is de zondag een heidense dag.

In 313 na Chr. vaardigde keizer Constantijn, zelf tot op zijn sterfbed opperpriester van de zonnecultus (Sol Invictus), het edict van Milaan uit dat Rome onder één godsdienst bracht. Hij gaf met deze verordening de christenen de facto vrijheid van godsdienst. Constantijn liet veel kerken bouwen, waarin heel wat van de gangbare heidense symbolen werden ingebouwd, en in 321 na Chr. stelde hij de zondag als rustdag in voor het gehele rijk. Dit was aan de ene kant ten gunste van de christenen die de zondag als rustdag wilden houden, maar viel anderzijds goed bij de lokale bevolking die destijds nog de zon een belangrijke plaats in het religieuze leven gaf en waar zondag de rustdag was. Op die manier maakte hij zijn nieuw gevestigde godsdienst voor alle partijen aanvaardbaar.


Maar als ik het stuk van ds Ruijgrok lees, vind ik de zondag nog geen eens verkeerd, om die als rustdag te gebruiken.

Als wij nu in het NT tijdperk leven, waarom dan gebruiken uit het OT gaan gebruiken?

Hoe vullen we de zondag in?
Doen we dan gewoon de dingen die we ook alle andere 6 dagen doen?


Er zijn beroepen die op zondag gewoon doorgaan.
Niks mis mee.

Maar neem nou de winkeltijden wet.
Er zijn in vele plaatsen winkels open op zondag.
Ook de horeca is open op zondag.


Hoe denken jullie hierover?
Ik zou graag op 2 punten willen reageren:

Het eerste punt waar staat dat op zondag beroepen doorgaan.

Hier wil ik even een kanttekening plaatsen dat mensen die bijvoorbeeld op zondag in de zorg en ziekenhuizen werken dan aansluitend een paar dagen vrij zijn. Dus geen zeven dagen dan werken.

Het 2de punt gaat over de openingstijden van winkels.

Dit is een slechte zaak want in vaak zijn het mensen die tijd zat hebben om door de week de boodschappen te doen maar dan te lui zijn om het dan te doen.
En helaas maken wij als christenen er vaak ook te gemakkelijk misbruik van.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 10:36
BerichtOnderwerp: ga je mee, picknicken (in ede op de heide) op 24 september?
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley 19 november??? Dan ben ik ziek...ik kan niet komen....
Al te veel haringen gegeten? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 24 juli 2011, 08:44
BerichtOnderwerp: De klik...
 
ANNETTE792 schreef:
Je geeft het zelf al aan he, er moet eerst een klik zijn voor je elkaar echt kan leren kennen. Aan iemand waarmee je totaal geen klik hebt ga je ook niet het binnenste van jezelf laten zien toch?
Is vriendschap misschien niet de eerste basis voor een eventuele welbesproken klik?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 08:31
BerichtOnderwerp: App CM voor iPhone
 
GRIFFIN748 schreef:
L E Z E N:

ik heb het niet over mobiel internet. dat heb ik zelf ook (nog?) op mijn telefoon. ik heb het over mobiel chatten, daar zie ik het nut niet van.

overigens vind ik dat je een telefoon primair bij je hebt om mee te b e l l e n!
Hoi Grifin
dan hoop ik toch uberhaubt dat je of handsfree belt of helemaal niet want veiligheid staat toch voorop in het obenbaar vervoer Knipoog smiley
anders gaat deze jongen liever lopen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 17:22
BerichtOnderwerp: Ik ga op rei.s (2)
 
Hij is nog niet weg dus kan hij er ook nog geen verhaal schrijven he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 juli 2011, 14:58
BerichtOnderwerp: Het weer
 
YELNIN491 schreef:
blijkbaar is tie dan verdwaalt Verraste, verbaasde smiley
je moet maar zo denken achter de wolken schijnt altijd de zon Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 19:01
BerichtOnderwerp: Frusty
 
ANNETTE050 schreef:
helaas...maar waar...iedereen mag hier een topic openen over een onderwerp dat haar/hem uitkomt, met de hoop dat er een discussie uitkomt......
zelfs ik mag een topic over bordercollie's openen......al zou er waarschijnlijk geen hond reageren............. Huilende smiley, smiley in tranen
was het woef of miauw Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 16:20
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
MARIO216 schreef:
Slangenkuil, leeuwenkuil wat heb je nog meer ????????
een valkuil?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 16:01
BerichtOnderwerp: Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?
 
PIETER649 schreef:
de man verleid met verboden vruchten.... tegenwoordig proberen ze te verleiden met dr cm-profiel incl. bevallige fotoos ( of fotoos van waar ze voorheen van bevallen zijn Knipoog smiley )
laat je vrouwtje het maar niet horen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van DANIEL777
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 18 Volgende
Pagina 6 van 18