ChristianMatch
 


Forum

Berichten van SUSANNAH475
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 71 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SUSANNAH475
Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:01
BerichtOnderwerp: ga je mee; 30 juli picknick met evt bbq op de hei in ede?
 
GRIFFIN748 schreef:
hallo...1 keer is wel genoeg hoor, Hannah

Twijfelende smiley

Ach Griff, scheelt dat Hannah zelf nog veertig moet worden... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:59
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
PIETER649 schreef:
Ik vrees dat je er weinig aan hebt Hannah...
De keuken word op maat gemaakt naar MIJN design... en aangezien jij en ik niet bij elkaar passen... past mijn keuken vast ook niet bij jou.
Daarnaast droom ik al weken van mn amerikaanse koelkast met n fles Jägermeister en/ ketel 1 in t vriesvak en voor de cola een ijsblokjesmachine Verliefde smiley

Sinds wanneer heet jij Annette ? Clown smiley hihi...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:52
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
HANNAH810 schreef:
mocht ik dat doen, dan ga ik er gewoon met mn neus bovenop staan om te kijken hoe hij dat klusje nou fikst; en dan heb ik weer wat geleerd!!

zo ook met de wasmachine reparatie; al werd die man wel wat moe van al mijn vragen.... Verlegen lachende smiley

Ja daaaaag, dus jij wacht net zo lang tot ie die fiets eindelijk eens gaat plakken, of denk je dat ie dat gelijk doet als jij je fiets komt brengen... ??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:37
BerichtOnderwerp: Frusty
 
JOLAN931 schreef:
Jullie zijn zo gefrustreerd dat het hoog tijd werd om ff orde op zaken te komen stellen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

wb. Jolan... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:07
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
HANNAH810 schreef:
meestal is het een kwestie van gewoon beginnen en kijken waar je uitkomt met al je getob, suus!! Clown smiley

men noemt dat; al doende leert de mens.....

(tobben moest alleen niet zo vreselijk veel tijd kosten)

Ik denk dat ik 'm dan na een paar uur tobben dan uiteindelijk naar de fietsenmaker breng... na een hoop frustratie haha... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:03
BerichtOnderwerp: Gebrek aan feestende vrienden
 
TINK100 schreef:
de mensen zijn met een mooi woord aan het "cocoonen" lekker thuis met je eigen gezin of familie, dus geen tijd en zin om buiten de deur te gaan.Mensen hebben het tegenwoordig zo druk.....dat de tijd thuis nog belangrijker is geworden......

Ik vind wel dat je daarmee op moet passen.
Natuurlijk is het belangrijk allereerst in thuis te investeren, maar ik vind het wel eens zorgelijk dat je altijd maar hoort roepen dat mensen geen tijd meer hebben...
helemaal als zowel familie als vrienden dat roepen... of vanalles beloven en het niet doen... Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 19:58
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
MARISKA601 schreef:
Wakker worden zonder pijn.....
Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley

Fijn Mariska !!
Het lijkt zo vanzelfsprekend, maar is het zeker niet...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 19:55
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
ANNETTE792 schreef:
Dr zit toch een boekje bij je auto,daar staat alles gewoon in hoor
Grootste probleem is meestal het los krijgen van de bouten, maar dan moet je gewoon je gewicht in de stijd gooien en ff flink op die sleutel springen.
Een van die weinige keren dat die overtollige kilootjes van pas komen Coole smiley met zonnebril

Petje af hoor Annette voor die instelling...
Ik kan nog niet eens een fietsband plakken... Verlegen lachende smiley wordt misschien tijd dat ze daar ook een boekje bij leveren... Engeltje smiley


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op maandag 27 juni 2011, 19:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 19:49
BerichtOnderwerp: ga je mee; 30 juli picknick met evt bbq op de hei in ede?
 
GRIFFIN748 schreef:
als...'t rollend materieel meewerkt, is er kans op een stofwolk. van de busmij. mag het: ik heb dan 3 dagen weekend.

wb Griff...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 19:46
BerichtOnderwerp: knuffel of lief woord voor jou !!!
 
PIETER649 schreef:
Een knuffel voor mijn buurman...

Hij was zo vriendelijk om mij te helpen een inbraak in scene te zetten waardoor we de verzekeringsmaatschappij € 78.500,-- afhandig konden maken.


(pfff wat een suf topic, was dat nou echt nodig Kum??? )

Smaken verschillen Pieter... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
En Taliet... vind het zelf juist een goed initiatief... Knipoog smiley


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op maandag 27 juni 2011, 19:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 16:53
BerichtOnderwerp: knuffel of lief woord voor jou !!!
 
Mijn knuffel is voor Sweetlady, omdat ze er voor me was, net toen ik het zo moeilijk had...
heel veel dank Sweet... !! Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 15:19
BerichtOnderwerp: Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?
 
FRANKT627 schreef:
Mannen kunnen net als vrouwen, meevallen of tegenvallen...maar bevallen??? Neen, dat kan dus niet volgens enig google-speurwerk... Knipoog smiley

Maar eigenlijk begrijp ik niet goed waar de topic over gaat. Bedoelen jullie dat er mannen zijn die niet zo graag een mail ontvangen van vrouwen waarin duidelijk wordt dat de vrouw interesse heeft in een verdere kennismaking?

In het verleden heb ik het meegemaakt dat vrouwen me schreven met de bedoeling om elkaar te verkennen en dat vond ik zelf heel aangenaam. Het doorbreekt het zogenaamde rollenpatroon. Ik heb het eigenlijk niet zo helemaal met rollenpatronen en vraag me wel eens af of dat nog tot deze tijd behoort.

Een intiatief nemen betekent nog niet dat je ook graag de leiding neemt. Natuurlijk zijn er zo'n mensen en ook daar is niet mis mee. Uiteindelijk zal je later, als je toch verder gaat samen, een compromis vinden van het hoe en wat binnen een relatie. Vrouwen mogen en kunnen best dus als eerste een visje uitwerpen.

heel goed Frank... Lachende smiley
Het initiatief nemen is iets heel anders dan leiding.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 17:30
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
JOANNA879 schreef:
Dat is een héle diepe, zeg. En zo enorm waar!
Kan het zijn dat we het onszelf soms extra moeilijk maken door te focussen op dat "nadeel", in plaats van het verdriet onder ogen zien en te verwerken?
Wat denken jullie?

Ach, je hebt je leven gedeeld met een ander, of dat nu voor vriendschap was of een relatie, als daar (abrupt) een einde aan komt, moet je weer alleen verder en dat betekent ook een einde aan de plannen die je voorheen maakte (samen) en weer een nieuwe toekomst moet creëren (alleen). En of dat nu bedrog is of niet... in die tijd zag je dat door een andere bril...
Het lijkt mij heel menselijk dat je het verwerkt en er verdrietig over bent... dat mag en is denk ik ook nodig om er weer van los te komen, maar dan, hoe moeilijk dat eerst ook is, je moet ook weer verder...
Pijn moet (soms) een plek krijgen om daarna weer verder te kunnen, denk ik.


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op zondag 26 juni 2011, 17:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 17:09
BerichtOnderwerp: jammer
 
MARIA576 schreef:
Knipoog smiley Daar zou je bést eens gelijk in kunnen hebben!

@Chat: ik begrijp wat je zegt maar wat ik heb willen aangeven is een beetje méér ruimte voor nwe. contacten dan ik soms op het forum lees/tegenkom. Hoewel een site als deze kan helpen en zelfs voldoen aan bepaalde wensen....is het geen kwestie van een 'optelsom maken' en maar 'even' de juiste persoon erbij zoeken. Onvoorziene zaken als 'Liefde'...kunnen zómaar 'roet in het eten gooien'...en héél je wensenlijstje kun je dan wel aan de wilgen hangen...want je bent gaan houden van iemand die een róteind wegwoont...of die 5 kinderen heeft..of die naast die lieve lach op de foto...toch ook wel eens een ochtendhumeur heeft. Het leven...de Liefde is nog niet zo simpel als wij willen of denken, dat is wat ik wil zeggen....en juist dát vind ik hartstikke leuk! Lachende smiley

Hoi Maria,
Ik vind dat je wel een goed punt hebt, maar denk er zelf tegelijkertijd wel bij dat het op deze manier ook niet altijd werkt.
Stel ik ontmoet iemand die hoog in het Noorden bijv. woont, dan blijf ik hoe je het ook wendt of keert, toch met een probleem zitten, namelijk dat je bijv. elkaar elk weekend wil zien... in mijn geval is dat volgens mij niet echt te realiseren hoe verliefd je ook zou zijn...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 16:35
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
Waarom ik zo vaak migraine(-hoofdpijn) heb op zondag... Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op zondag 26 juni 2011, 16:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 16:32
BerichtOnderwerp: Frusty
 
PIETER649 schreef:
deze wijze uit het oosten is tevreden met het weer Lachende smiley

hihi... grappig dat je dat ook dacht... wijze uit het oosten... Knipoog smiley
Al zit jij volgens mij in het westen (van Dtsl.) Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 00:02
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
MARIO216 schreef:
blond he Knipoog smiley

Haha Mario, begin jij nou ook al... Knipoog smiley
Volgens mij was dit Fries, ben g'loof ik beter in Grunnings... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 23:54
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik moet ergens aan denken, maar ik zal het niet zeggen hoor.

Had ik het toch verkeerd vertaald bij mezelf, ik dacht... "ik moet er niet aan denken..." Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 22:19
BerichtOnderwerp: relatie nemen met iemand die autistisch is
 
SUSANNAH475 schreef:
Hee Pietertje... C.M. weer gevonden ? Knipoog smiley wb.

Geldt trouwens ook voor Annette, wb
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 16:20
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
LEANNE226 schreef:
Gefrustreerde smiley

Mannen............

Hee, welcome back Leanne !! Leuk je weer te zien hier... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: donderdag 23 juni 2011, 23:47
BerichtOnderwerp: relatie nemen met iemand die autistisch is
 
PIETER649 schreef:
na een huwelijk van 7 jaar met een narcist, ben ik blij daar van af te zijn en raad het niemand aan

Hee Pietertje... C.M. weer gevonden ? Knipoog smiley wb.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: donderdag 23 juni 2011, 15:59
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
Dat ik een mailtje kreeg dat de vriendschap met iemand over is... Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: woensdag 22 juni 2011, 19:36
BerichtOnderwerp: bizar filmpje... al gezien??
 
CROSSROAD317 schreef:
Dat de ander zegt "oh, het zal wel een abces zijn geweest", dat is in mijn voorbeeld dus niet het geval.
Er is een echo gemaakt, een foto (MRI scan??) gemaakt en een punctie genomen, geen behandeling geweest en toch is het gezwel verdwenen ...
Ik begrijp dan ook niet dat je zegt dat het mijn eigen beleving is, alsof ik het daardoor mooier zou maken dan het in werkelijkheid is ...
De artsen staan echt voor een raadsel, mede omdat de vrouw door hun is onderzocht en de afspraak voor operatief verwijderen van het gezwel was gemaakt ... ja ze was al opgenomen in het ziekenhuis en daar bleek, in de OK, dat het gezwel was verdwenen.
Niks geen smoesjes van anderen die zouden hebben gezegd "dat het dan wel een gewel zal zijn geweest", nee gewoon de medische feiten die door artsen zijn geconstateerd ...
Gebedsgenezing gebeurt nog steeds, daar hoef je dus niet voor naar een gebedsgenezingsdienst, je familie, vrienden, mensen uit je kerk of gemeente en kennissen kunnen en mogen ook voor je bidden ...
Een groter probleem vind ik het dat veel christenen gebedsgenezing in twijfel trekken en afdoen als "het zal wel ....."

Ik vind het heel erg als zo'n wonder gebeurt en mensen het afdoen met een andere verklaring die er dus niet is...

(Uiteraard is het wel belangrijk te onderscheiden of iets van God komt of niet... er zullen ook mensen op eigen houtje handelen)

We zouden een voorbeeld moeten nemen aan andere culturen die hier veel meer voor open staan; want zeg nou zelf... als je niet meer openstaat voor wonderen sluit je eigenlijk je ogen voor de wonderen die God nog steeds deze dagen verricht...
Ik vind dat wel zorgwekkend...


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op woensdag 22 juni 2011, 19:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: woensdag 22 juni 2011, 16:06
BerichtOnderwerp: bizar filmpje... al gezien??
 
LOVEJEZUS310 schreef:
Mariska,

Het gaat echt niet om mij.

Geef Jezus alle eer.

Jezus heeft het volbracht, voor ons, een boodschap van Liefde

I love Jezus

Ben toegewijdt aan hem.

Mijn redder in deze wereld

Ik vond het ook verwarrend...
Je schreef namelijk het volgende:


"Geplaatst: dinsdag 21 juni 2011, 08:58

Danielle,

Heb maar twee minuten gekeken.

Was niet zo geinspireerd door deze uitvoerders van deze dienst.

De kracht van Jezus is enorm maar lui die mijn woord prediken uit eigen belang daar kan ik niks mee.

Die misleiden mijn trouwe christenen alleen maar, jammer dat ze soms te volgzaam zijn mijn trouwelingen.

Alleen die stem van die man irriteerde mij al, zo vals.

Daar kan ik niet naar luisteren.

Jezus spreek veel zachter en voller en toegewijdt, aan jou.

Amen


Hierdoor wek je de indruk vind ik dat je jezelf zet, waar Jezus hoort te staan... snap je ?


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op woensdag 22 juni 2011, 16:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 juni 2011, 22:50
BerichtOnderwerp: Frusty
 
CHATULIEM619 schreef:
Een mening is of nooit kwetsend of altijd kwetsend. En ik vind dat je daar vrij ver in moet kunnen gaan. Meestal is het nl. heel leerzaam om te weten wat een ander denkt. Dan denk ik aan discussies over kinderdoop en nog langer geleden over opwekking in Lakeland. Beide stonden juist in het teken van onderling respect en de discussie was diepgaand en leerzaam voor beide kanten.

We leven in een maatschappij waarin eigen mening niet zo gewaardeerd wordt. We willen liever opgaan in de massa en iemand die zich daarbuiten opstelt wordt meteen als asociaal aangemerkt. Terwijl juist die mensen ervoor zorgen dat er veranderingen komen.
Als er geen Einstein was, was er geen vooruitgang geweest, als er geen Fortuyn geweest was, of een van Gogh of een Hirschi Ali, zouden de laatste tien jaren er heel anders hebben uit gezien. Nu laten we weer iemand gaan, die in onze ogen vervelend is.
Zelf denk ik dat als mensen de moed kunnen nemen om zich voor bepaalde dingen uit te spreken, misschien tegen de stroom in, dit forum heel nuttig kan zijn om van elkaar te leren.
En uiteindelijk zullen we als christen ook voor onze mening uit moeten komen. Omdat we op de rand staan van vervolging. En zijn we dan wel bereid voor ons geloof uit te komen??? En de eerste verleiding die op ons af komt is, om maar mee te gaan met de massa, onze principes maar aan de kant te zetten, omdat we bang zijn om op te vallen...

Zoals je misschien al weet van mij, ik ben er alleen maar voor om ergens voor te staan, dus ook een eigen mening te hebben en niet alles maar klakkeloos over te nemen of aan te nemen !!

Maar ik vind het wel een verschil op welke toon dat gebeurt...
en dat geldt voor een ieder die hier reageert.

Soms krijg ik de indruk dat het gelijk willen halen (desnoods met het slaan om de oren van teksten) belangrijker lijkt te zijn dan de liefde onderling.
Het is voor sommigen makkelijker om over een ander zijn of haar schrijven heen te walsen dan te luisteren (en dan aktief luisteren) naar wat een ander zegt.
Maar goed, er is inmiddels wel voldoende over gezegd, 'k wilde hier toch nog op reageren.


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op dinsdag 21 juni 2011, 22:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 juni 2011, 12:45
BerichtOnderwerp: Frusty
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd ontgaat me volledig wat je met deze bijdrage bedoelt. Mijn stelling is juist, dat mensen te grote waarde hechten aan de bijdragen op het forum. Men verwart mening met persoon. Dus, waarom zou je je iets aantrekken van iemands mening? Hij woont toch niet bij je in de buurt of wel? Dus trek je gewoon wat minder aan en trek het vooral niet op je persoontje. Want uiteindelijk is dit internet een heel vluchtig geheel.

Dus jij vindt dat je alles maar mag zeggen wat er in je opkomt ? Kijk, dat de wereld intussen nou zo denkt, maar van ons (en ik denk dan aan: "gij, geheel anders"), mag toch iets beters verwacht worden, niet ???
We leven in een democratie, maar als er geen grenzen meer zijn aan vrijheid, is het dan nog wel vrijheid ???
Je ziet het in de wereld... vrijheid van meningsuiting zie je op straat, waar een Marokaan langsloopt (of een jood) en er gelijk gescholden wordt... ja, je moet toch alles kunnen zeggen, want je leeft in een democratie tenslotte. Twijfelende smiley

Je vindt het misschien niet te vergelijken, maar als ik je vorige bijdrages van dit topic zo lees, moet jij alles maar kunnen zeggen wat je mening is (?), en of dat nou kwetsend is of niet, het maakt niet uit, want het is hier toch niet om het sociale ? Wie houd je nu voor de gek Chatuliem ??
Volgens mij hoor ook ik een voorbeeld te zijn, en dat houdt ook in hier op het forum, hoe om te gaan met elkaar, ook al is het dan soms alleen maar van het geschreven woord hier.


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op dinsdag 21 juni 2011, 13:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 juni 2011, 12:34
BerichtOnderwerp: Frusty
 
ANNEMARIE285 schreef:
Ik wil nog wel één keer reageren: wie de schoen past trekt 'm aan ; wat gij niet wilt dat u geschiedt doet dat ook een ander niet

Verder wil ik me niet meer in dit soort discussies mengen, zonde van mijn tijd die ik liever wil besteden aan het proberen liefdevol met mijn naaste om te gaan!

Precies wat ik denk Annemarie... !!
En liefdevol met je naaste omgaan is niet dat je alleen zoetsappig ja en amen zegt, maar heb ik nog steeds een eigen mening waar ik voor uit durf te komen... het is de toon waarop de discussies gevoerd worden die mij hier niet meer bevalt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 19:55
BerichtOnderwerp: bizar filmpje... al gezien??
 
WILLEMIJN232 schreef:
Mensen praten vaak over wonderen en gebedsgenezing, ik vraag me dan altijd even praktisch af of dat gewoon een behandeling aanslaat of dat het echt een gebedsgenezing is? Of alletwee?
Men beleeft het dan als een wonder en een niet gelovige zegt dan gewoon: nou, gelukkig de behandeling heeft me goed gedaan........
Ik weet dat het hier wel een beetje gevoelig ligt maar lijkt me toch wel een boeiende discussie.....

Dat een behandeling aanslaat zou een gebedsverhoring kunnen zijn toch ?
Het is ook zo dat niet ieder gebed wordt verhoord, waarom kunnen we als mensen niet weten...


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op maandag 20 juni 2011, 19:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 19:44
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
WILLEMIJN232 schreef:
Frank is niet nieuwsgierig, hij is gewoon erg belangstellend Knipoog smiley
Enne onzin schrijven ? Ik vind juist dat hij heel vaak zinnige dingen schrijft Engeltje smiley

Je moet goed lezen Willemijn, ik schreef: "Echt onzin Frank wat je nu schrijft"...
Ik heb het hier helemaal niet over dat hij op andere keren zinnige dingen schrijft, ik doel hier op hetgeen hij hier schrijft, namelijk dat ik niet zou durven en dat ik een zetje nodig zou hebben... voor mij komt dat over of Frank me hier neerzet als een bange hond met een staart tussen de benen, dat vind ik jammer want zo geeft dat een verkeerd beeld van mij en het heeft er bovendien helemaal niets mee te maken, ik deel gewoon mijn mooiste moment hier.


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op maandag 20 juni 2011, 19:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 19:36
BerichtOnderwerp: wie heeft er tips?
 
HERMAN388 schreef:
Tip voor MARIA576

Ga dan verhuizen

tja, dat is een gedachte die vanwege mijn situatie in mij op is gekomen omdat ik zoveel last heb van de bovenbuur, maar in praktijk op het moment geen optie omdat een verhuizing nogal wat geld kost.

Bovendien ben ik alleen, dan is het gemakkelijker als voor een gezin, Maria heeft kind(eren) en dan is dat altijd al lastiger.
Verhuizen in het geval van Maria lijkt me ook wel een drastische beslissing, als Maria er last van heeft zullen er vast meer gezinnen in de buurt zijn die daar hinder van ondervinden. Moet de hele buurt dan maar gaan verhuizen... ? zo draai je de rollen wel erg om lijkt mij.


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op maandag 20 juni 2011, 19:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van SUSANNAH475
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 71 Volgende
Pagina 7 van 71