ChristianMatch
 


Forum

Berichten van HANNAH810
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 135 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van HANNAH810
Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 21:40
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
 
we willen op zaterdag 20 april voor de veertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....)
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6)
joannie702, 49 jaar, regio 0318
petra373, 47 jaar, regio 0314
lies146, 27 jaar, regio 0318, evt met zoon
Erika129, 38 jaar regio 0318
Anna415, 25 jaar ofzo, regio 0546
trijnie671, 51 jaar, regio 0594
esther999, 38 jaar, regio 0172

frankt Boze smiley 627, 47 jaar, regio 0165 (komt niet onder voorbehoud)
berendjan519, 45 jaar, regio 0592
marcowaal100(oudlid) met zijn vrouw en drie kinderen (ov)
pieter610, 57 jaar, regio 0514, (uiteraard MET hond) Knipoog smiley
joop430, 46 jaar, regio 430


Laatst aangepast door
HANNAH810
op zaterdag 16 februari 2013, 01:21
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 21:07
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
 
PIETER619 schreef:
Mooi , dan kom ik ook weer (alhoewel niet voor de 14de keer), maar of het met of zonder is , zie ik dan wel weer.

en neem geen bruine bonensoep mee, hoor, deze keer, pieter!
het is wel heerlijk, maar al die callorien, he? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 20:58
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
 
we willen op zaterdag 20 april voor de veertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....)
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6)
joannie702, 49 jaar, regio 0318
petra373, 47 jaar, regio 0314
lies146, 27 jaar, regio 0318, evt met zoon
Erika129, 38 jaar regio 0318

frankt Boze smiley 627, 47 jaar, regio 0165 (komt niet onder voorbehoud)
berendjan519, 45 jaar, regio 0592
marcowaal100(oudlid) met zijn vrouw en drie kinderen (ov)
pieter610, 57 jaar, regio 0514, (uiteraard MET hond) Knipoog smiley


Laatst aangepast door
HANNAH810
op vrijdag 15 februari 2013, 21:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 19:44
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
 
we willen op zaterdag 20 april voor de veertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....)
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6)
joannie702, 49 jaar, regio 0318
petra373, 47 jaar, regio 0314
lies146, 27 jaar, regio 0318, evt met zoon

frankt Boze smiley 627, 47 jaar, regio 0165 (komt niet onder voorbehoud)
berendjan519, 45 jaar, regio 0592
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 19:34
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
 
LIES146 schreef:
Ik zet het in ieder geval in de agenda, of ik daadwerkelijk kom hangt even af van of mijn oudste (autist) op dat moment in staat is de drukte te hanteren of niet. Dus dat laat ik dan weten!

Lies146 (Lisette) meldt zich onder voorbehoud aan Lachende smiley


ik had in het verleden ook een zwakbegaafde jongen met autisme (pdd-nos), adhd en hechtingsstoornis bij me, hoor lies; het voordeel is dat het een overzichtelijk, duideijk omlijnt veld is. Bij ons ging het prima, hij ontweek de groep en ging heerlijk voetballen of touwspringen met andere kinderen. Als ik jou was, zou ik het gewoon proberen. ik zet je op de lijst en we zien wel of je er bent, oke?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 19:26
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...breng jouw BJ maar mee om als boksbal te dienen...ik kan niet komen de 20ste april want dan moet ik naar een begrafenis.

Verraste, verbaasde smiley ehh.........meestal weet je dat op zijn vroegst vijf dagen van te voren, toch? kwalitatieve hulpmiddelen heeft die ondernemer!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 17:29
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...ik ga niet mee (ov)

leuk frank; dan zet ik alleen je Boze smiley op de lijst, oke? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 17:16
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
 
haha, dat is dus het nadeel als je "even snel" het oude bericht gebruikt en aanpast.........sorry; 20 april gaan we weer, lies!! ga je mee?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 16:20
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
wisten jullie dat.........we al voor de 14e keer gaan picknicken met elkaar?

http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=3386&lastPage=t#btm
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 16:15
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
 
we willen op zaterdag 20 april voor de veertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....)
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6)


Laatst aangepast door
HANNAH810
op vrijdag 15 februari 2013, 17:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:48
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
JOL252 schreef:
Roady, gouddelver op CM, jarig op de 14e februari nog wel.



is Roady jarig?

mr valentino, van harte geflappert met je verjaardag, he!!!


Laatst aangepast door
HANNAH810
op donderdag 14 februari 2013, 22:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:45
BerichtOnderwerp: 15 februari Zwijndrecht 33+
 
PETRA373 schreef:
whaaa haaa haaa wie eh is er nu hengstig op zon uitje, die mannen of bepaalde vrouwen Smiley die vol vragen zit

joop heeft het over de single MANEN, petra.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:44
BerichtOnderwerp: 15 februari Zwijndrecht 33+
 
PETRA373 schreef:
ben nooit niet na een uitje geweest maar frank zulk soort trutten, als ik dat woord hier mag gebruiken wil jij toch niet als levens partner en eh die uitnodiging van mij, waar je niet op reageert over wandelen en barbbequen gewoon als vrienden kom je niet onderuit hoor. en als je niet van barbeque houd maak ik wel rijst, die is best te eten als ik die maak.

don't count on it, petra.......... Knipoog smiley

vraag tink100 maar eens naar de picknick met bbq in ede;
iets met FRANK en kippepootjes.......


(jaja frank; ik ZWIJG al.................)
en vergeet je Boze smiley vooral niet....... Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:39
BerichtOnderwerp: 15 februari Zwijndrecht 33+
 
JOOP430 schreef:
De druk ligt nu wel hoog bij de single manen Knipoog smiley

Is het nog wel verantwoord om heen te gaan zonder dat je een relatie zoekt Knipoog smiley ?


ZEELAND736 schreef:
Die single...MANEN toch!!!!!

Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden

dat klinkt nogal "hengstig", vind je niet, zeeland??? Clown smiley


Laatst aangepast door
HANNAH810
op donderdag 14 februari 2013, 19:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 22:11
BerichtOnderwerp: De klik...
 
WILLEM618 schreef:
De invloed van kinderen op een nieuwe relatie is wel degelijk aanwezig. Daarbij komt nog, dat het een rol speelt hoe ouders uit elkaar zijn gegaan. Is de partner overleden, is de partner ineens vertrokken, is de partner ineens ingetrokken bij een ander...

En dan speelt nog mee, hoe de omgeving van het kind heeft gerageerd op de vertrekkende ouder.

Kinderen bepalen dus wel degelijk een gedeelte van de succeskansen van een relatie. Bij kinderen met een hechtingsprobleem of met verlatingsangst is het binnentreden van een nieuw persoon altijd een ingrijpend iets. Daarbij komt, het reageren van het kind heeft ook invloed op de aanwezige ouder.


Ik denk dat er nog meer factoren een rol spelen.
Ook als volwassene maak je keuzes, waarbij je beinvloed wordt door gebeurtenissen uit het verleden.
Zelf heb ik de ervaring dat een huwelijk in een telefoontje van twee minuten voorbij kan zijn, en ook mijn pleegkinderen hadden hiermee te dealen. Komt er een andere man in mijn/hun leven binnen, dan zie je (zelfs na bijna vijf jaar) de angst om opnieuw verlaten te worden geprojecteert worden in de nieuwe situatie.

Als (pleeg-)ouder kun je dan voor jezelf kiezen, of je kunt je verantwoordelijkheid nemen om de kinderen waarvoor je gekozen hebt, ook daadwerkelijk te geven waarop ze recht hebben. Ook wanneer dat betekent dat je je eigen behoeften even opzij moet zetten of uitstellen om er voor je (pleeg-)kinderen te zijn.

Kinderen raken helaas beschadigd wanneer het leven hen situaties voorschotelt waar zij zich machteloos aan moeten aanpassen. Aan ouders de plicht hen te helpen dit een plaatsje te geven; kiezen voor kinderen is een keuze met concequenties, ook wanneer het soms even niet van zelf gaat. Uiteraard kun je niet alle pijn wegnemen; je kunt hen echter wel de bouwstenen aanbieden in de vorm van emotionele veiligheid en beschikbaarheid zodat zij door kunnen met hun eigen ontwikkeling.


CORNE927 schreef:
Als kinderen de succeskans van een relatie bepalen tussen de 'ouders' kan je je eerst afvragen hoe diep de liefde zit tussen de 'ouders'.

Om terug te komen op de bijdrage van Corné;
vanuit de psychatrie weet ik, dat kinderen wel degelijk de succeskans van een relatie mede bepalen; statistieken hebben aangetoond dat maar liefst 70% van de ouderparen met een kind met psychiatrische achtergrond het niet lukt de liefdesrelatie in stand te houden.


Laatst aangepast door
HANNAH810
op woensdag 13 februari 2013, 22:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 22:30
BerichtOnderwerp: Wokken
 
VISSER278 schreef:
Ja ja ....tijden veranderen .
Vroeger werd dat nog wel eens tegen een Zeeuwlander gezegd van gooi jij eens wat data over de mail . Huilende smiley, smiley in tranen

so just do it!!

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 01:03
BerichtOnderwerp: Wokken
 
MARIANNE338 schreef:
Ben bang van niet Steen......
Hij laat ons wel achter het bekende netje hengelen Boze smiley
Ach ja....zeeuwen....


Maarre..Joop is terug Lachende smiley
Ben benieuwd of er gewokt gaat worden op een datum dat ik ook meekan.
een bbq-tje zeg ik ook geen nee tegen...

Dat was toch de bedoeling?? Lachende smiley Lachende smiley

ergens half april maar weer eens een bbq/ picknick plannen, marianne?
gooi maar wat data over de mail dat je zou kunnen; dan plannen we weer eens iets; t is al lang geleden dat we elkaar hebben gesproken he?
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 11 februari 2013, 21:33
BerichtOnderwerp: De klik...
 
MIEKE364 schreef:
Dat vind ik een kortetermijnoplossing die dat niet is. Ik ken iemand die zijn hart verloor aan een moeder van drie tieners die het hare al aan hem had verloren. Ze was nog maar kort gescheiden.
Het heeft hem heel wat inspanning, geduld, liefde, toewijding en wat al niet gekost om een relatie op te bouwen met deze kinderen die teveel hadden meegemaakt en geen man vertrouwden.
Hij is een rijk man geworden in dat opzicht dat hij samen met zijn vrouw die kinderen een stabiel thuis heeft gegeven. Ze zijn alledrie goed terecht gekomen en zijn ondanks alles hersteld van een heel moeilijke periode.
Als ik iemand bewonder is het hem.....mijn held van een broer.

dat is inderdaad een aplaus waard, mieke!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 11 februari 2013, 20:52
BerichtOnderwerp: De klik...
 
LIES146 schreef:
Ik ben wel benieuwd wat de achtergrond is van dat je dit zegt. Heb je deze mensen echt in den persoonlijke ende zelve ontmoet? Ik kan me er namelijk echt totaal niets bij voorstellen en heb het ook nog nooit in mn omgeving gezien.

Helaas, er zijn inderdaad vaders die alle contact met hun (pleeg-)kinderen verbreken, lies.
De kinderen komen er waarschijnlijk hun leven lang niet meer overheen en vragen zich af wat er mis met hen is, dat papa hen niet meer hoeft te zien, ondanks dat hij zegt dat hij van hen houdt.
Het zijn de schaduwkanten van het leven.

En ja; ik ken hen persoonlijk en droog de traantjes van deze kinderen.

Gelukkig bestaan er ook vaders die ondanks de pogingen van de moeder om het contact te saboteren, jarenlang blijven strijden voor een goed contact met hun kinderen............


Laatst aangepast door
HANNAH810
op maandag 11 februari 2013, 20:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 11 februari 2013, 19:09
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
 
CORNE927 schreef:
ik zou wel meer reactie van vrouwen willen zien eigenlijk, want uiteindelijk peil ik de wens van de vrouw.

Wat is er mis met een LAT-relatie als dat wellicht het slimste is wat je kan doen naarmate je ouder wordt.

Kom op vrouwen, reageren (mannen ook natuurlijk) Wat speelt er bij jullie aangaande dit onderwerp?

Wanneer je werkelijk van elkaar houden kunt, kun je wellicht ook kiezen voor een LAT-huwelijk, wanneer er teveel omstandigheden zijn die belemmerend werken richting het gezamenlijk wonen?
Ik ben het met Roelande eens; wanneer ik de bijbel doorlees is nergens te lezen dat God een LAT-relatie goedkeurt.

Overigens zul je mij niemand zien veroordelen die wel voor een LAT-relatie kiest, want ik begrijp ook wel dat wanneer er (oudere) kinderen, afstand en dergelijke een rol spelen, het verre van eenvoudig is om een gezamenlijk gezin te gaan vormen, waarin twee gezinsculturen samen moeten komen in een nieuwe gezinscultuur.

Neem daarnaast het punt rouwverwerking dat Thomas al noemde en het kan eenvoudiger zijn om voor een LAT-relatie te kiezen.
Nogmaals; een LAT-huwelijk zou wel een optie kunnen zijn....... al is dat een minder algemeen geaccepteerde vorm.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 3 februari 2013, 23:34
BerichtOnderwerp: Wokken
 
MAMALOE463 schreef:
Weet je wat, ik wil het organiseren op me nemen

Wie volgt?



goed bezig, mamalou!!
Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 28 januari 2013, 23:39
BerichtOnderwerp: Wokken
 
sybren542
joop340
mamalou463
berendjan590 ov
.......


wie volgt....


Laatst aangepast door
HANNAH810
op maandag 28 januari 2013, 23:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 10:50
BerichtOnderwerp: dames....waar knappen jullie nou op af bij een man ;-))
 
JOANNIE702 schreef:
er zijn mannen die zo Zieke smiley onbeschoft kunnen boeren

en wat is jouw reactie dan, joanne? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 10:40
BerichtOnderwerp: Calvijn
 
THOMAS968 schreef:
De vraag Willem, is dan wel in hoeverre het Calvinisme de mensen er toe brengt de eigen zaligheid na te streven of Christus meer in praktische zin te volgen. Of toch beide?


Thomas

Ik denk dat het nog een stap verder gaat, willem en thomas;
in hoeverre is kerk-cultuur belangrijker dan mensen;
is de uiterlijke vorm (van het geloof) belangrijker dan het hart;
en verdien je gelovige "bonus-punten" door je eigen mening op te geven en je aan te passen aan de groep "gelovigen" die dat van je verwacht.

mijn ervaring is dat wanneer je een eigen, goed onderbouwde mening hebt en die durft uiten, je groot risico loopt om aan de zijlijn van de groep te komen staan.

een klein voorbeeld;
kom je met een (pleeg-)kind die niet gelovig is opgevoed een "calvinistische" kerk binnen en heeft ze haar mooiste prinsessen-jurkje aan gedaan (van de ACTION, afdeling verkleedspullen) dan kijkt men je toch wel enigzins verbaast na.
neem je een wat grotere groep volwassenen mee die zeer divers kerkelijk is, dan is men duidelijk verbaast dat je met een groep binnen komt en grinnikt men om de roze geverfde haren, tatoo's, arafat-sjawls en piercings die mensen soms in hebben, ook wanneer men meegaat naar de kerk.

Vergeten wij dan niet een heel klein beetje waar het werkelijk om draait?

GOD ziet het HART aan. niet je sjawl.
en dat dat soms over het hoofd wordt gezien en uiterlijke vormen als de lengte van een rokje en degelijkheid van knotje een belangrijker ijkpunt lijkt te zijn, vind ik persoonlijk een diep TRIESTE zaak.


hannah.......eigenzinnig genoeg om met haar eigen mening tegen de stroom in te roeien.


Laatst aangepast door
HANNAH810
op vrijdag 25 januari 2013, 10:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 24 december 2012, 15:29
BerichtOnderwerp: ELKAAR LIEFHEBBEN...
 
ik wil iedereen die dit leest graag fijne kerstdagen wensen;
ook degenen die de kerst noodgedwongen alleen door brengen.

in het byzonder een speciale kerstgroet voor de ouders die hun kinderen deze kerst niet zien, hetzij omdat ze bij de andere ouder zijn, overleden, of er in het geheel geen contact meer is op dit moment.

allen fijne feestdagen gewenst, en maak het zo gezellig als mogelijk is.... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 december 2012, 23:52
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
 
dat is vaak het geval bij communicatie misverstanden, roelande.
of je wilt of niet; je leest berichten vaak vanuit een eigen referentie kader.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 21:25
BerichtOnderwerp: iemand die nieuw is op CM mailen om hen welkom te heten CM
 
THOMAS968 schreef:
Vlaams is gewoon Nederlands en de van Dale omvat het Nederlandstalige taalgebied zowel in Vlaanderen als in Nederland. Het is dus niet een specifiek aan Nederland gebonden woordenboek. Waar het Vlaams afwijkt van de taal in de Noordelijke Nederlanden is het daarmee dus niet bij voorbaat fout.

Thomas, eeeeh Belgiese woorden?




Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 20:00
BerichtOnderwerp: restaurant "uilenbos" incl speeltuin/kinderboerderij 15 dec
 
staat je bruine bonensoep al te pruttelen, pieter? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 18:40
BerichtOnderwerp: De vreze des Heren
 
JANS221 schreef:
Dan is de vraag waarom mensen op het forum anders overkomen dan dat ze in werkelijkheid zijn! Ik meen toch dat ik wel enigszins kan weten hoe iemand is, door wat hij/zij schrijft op het forum!

en toch kan het een heel vertekend beeld zijn, jans!!

gedachten in woorden vangen doet ieder mens op een eigen manier, he?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 18:21
BerichtOnderwerp: De vreze des Heren
 
ik ben verbaast;

ik ken een aantal mensen uit bovenstaande discussie enigszins van picknicks en andere cm-uitjes.
hoe iemand blijkbaar overkomt op anderen hier op het forum kan werkelijk HEEL anders zijn dan wanneer je iemand in levende lijve ontmoet.

jammer dat er zo allergisch gereageert wordt op elkaar.


Laatst aangepast door
HANNAH810
op donderdag 13 december 2012, 18:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van HANNAH810
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 135 Volgende
Pagina 3 van 135