ChristianMatch
 


Forum

Berichten van JOLAN931
Ga naar pagina Vorige 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 ... 40 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van JOLAN931
Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: woensdag 12 mei 2010, 12:45
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
LEANNE226 schreef:
1.Er is het Zuidlaardermeer,dat trok men.B.Botje blijkbaar.
2.Hij kwam terecht in Amerika,een hele juiste beslissing,niet gek om zo te verdwalen
3.Maar waarom ging hij uit varen?Was het mooi weer?Had hij net een nieuwe zeilboot?Zocht hij een leuk meisje?

ik vraag me af he... was Berend al volwassen dan, of was het nog maar een klein ventje, want die zoeken geen meisjes...toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: woensdag 12 mei 2010, 12:39
BerichtOnderwerp: Dieren zijn lief!
 
GRACE585 schreef:
zeker een reu jolan Clown smiley

lol...nee, want dan kon ik het nog begrijpen, maar blijkbaar zijn vrouwen geen haar beter Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: woensdag 12 mei 2010, 12:08
BerichtOnderwerp: Dieren zijn lief!
 
Belt de dieranarts assistente op... mevrouw bent u uw hond kwijt?
ik zeg: nee die is beneden.
Ow, ga maar kijken of dat klopt zegt ze

nee dus, alweer weggelopen, gevonden....ophalen bij de dieranarts aub...
waarom gebeurt dt altijd als ik het al druk hebt, en nooit als ik me verveel?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: woensdag 12 mei 2010, 12:06
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
GRACE585 schreef:
heerlijk uitgeslapen
wat heb ik toch lieve kiddos Engeltje smiley

nou...hier nog een paar van die schatjes grace!
heerlijk als ze je laten liggen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: woensdag 12 mei 2010, 12:03
BerichtOnderwerp: Profiel foto CM leden online
 
IMRE695 schreef:
Binnenkort op dit profiel: een nieuwe foto van Imre

haha het gaat hier over mannen die maar een ding willen....
en juist hier gaat imre zijn foto plaatsen???
Clown smiley Clown smiley Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: woensdag 12 mei 2010, 11:56
BerichtOnderwerp: de keerzijde van eerlijkheid...
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd ben ik een redelijk open boek voor de mensen om me heen. Ik merk echter dat mensen liever hebben dat je een masker voor hebt, dan dat je eerlijk bent. En wat betreft dit topic. Ik hoop van harte dat we geen relatietherapie gaan opzetten. De persoonlijke bekentenissen hier hebben ook een groot gevaar in zich. Dit is een openbaar forum en mensen kunnen hele gekke dingen gaan doen. Ik merkte dat toen ik het verhaal vertelde van Thuisbezoek mensen mij als zielig begonnen te beschouwen, terwijl dat verhaal zich twee jaar geleden afgespeeld had. Mensen kunnen met je persoonlijke verhalen aan de haal gaan en dat moeten we voorkomen.
Maskers zijn ook een stuk bescherming, anonimiteit is ook een stuk bescherming. Laten we die bescherming vasthouden...
Afstand op dit forum is alleen maar goed, in persoonlijke relaties kun je wel werken aan het afzetten van je maskers. Maar laten we dat niet in het openbaar doen. Laten we discussie algemener houden, dat voorkomt veel problemen.

Ik denk dat er twee kanten zitten aan een minder algemene discussie.
Een 'gevaarlijke kant ' zoals chat al zei, maar ook een bevrijdende kant door dingen op het forum te zetten die je normaal gesproken niet zo snel vertelt.
Juist als je een persoonlijk verhaal op het forum zet is de kans groot dat mensen een beeld van je krijgen dat niet echt klopt in de praktijk, maar aan de andere kant zijn het wel de dingen die je bezig houden al kan je dat aan de buitenkant niet zien.

Ik moet zelf zeggen: als je de stap gewaagd hebt om persoonlijke dingen mee te delen op een forum als deze, dat je ook enorm geholpen en gesteund kunt worden door andere mensen. Juist omdat zei hun visie geven als buitenstaander op de zaak die je bezighoud.
De visie van andere mensen is vaak onpartijdig en kan je op je eigen verhaal een heel ander licht doen werpen, zodat je het zelf ook van een andere kant kunt leren zien. waardoor je weer leert om er beter mee om te gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: woensdag 12 mei 2010, 11:39
BerichtOnderwerp: Henk710 & Robbedoes873
 
heel veel geluk jullie samen !
ik hoop dat je een superdag hebt, om nooit te vergeten, en natuurlijk stralend weer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 mei 2010, 16:32
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
JILL658 schreef:
Voor iedereen een knuf die mij nog kent Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley
, mijn pc doet het niet. Twijfelende smiley Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen

Jill

ha jill
wat vervelend, ik miste je al
succes met je pc
knuff jolan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 mei 2010, 15:15
BerichtOnderwerp: christen zijn en schuldgevoel
 
HANNAH810 schreef:
ik vraag me af of we in dezelfde bommelerwaard wonen, en bij dezelfde kerkstroming zijn aangesloten, imre;
ik schrik enorm van de toon van je betoog;

ik ken deze fijne gereformeerden als mensen die hun vrije zaterdag opofferen, om me te komen helpen met verhuizen, klussen op te knappen, hoewel ze zo druk zijn met gezin, kerkewerk en 70 urige werkweek.
die rijke man, zoals je die in je verhaal noemt, zou mijn huisbaas kunnen zijn;
zonder hem had ik met twee kleine kinderen op straat gestaan!
hij doet er alles aan, om het me hier naar mijn zin te maken; zelfs mn tuingrond wordt nog aangevuld, en hij laat een pergola plaatsen, omdat hannah dat zo leuk vind!!
gemeente leden bieden me aan, om mijn kinderen op te vangen, zodat ik een paar uur vrij ben van verantwoordelijkheden;
er wordt voor me gebeden, gevraagd of ik het nog wel trek, met me meegeleeft;
t is zelfs zo; dat ik niet eens hulp hoef te vragen, meestal is het zo, dat ik kan zeggen, dank je voor je aanbod, maar ik red het wel hoor!
wetten worden me niet opgelegt, zover ik zie; en een etiket "pas op; gescheiden" heb ik ook niet op mn voorhoofd.

ik denk, imre, dat het kan helpen, om met een zonniger bril de wereld in te kijken, denk je niet?

dank je voor de juiste woorden hannah! jou ervaring is ook de mijne
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: maandag 10 mei 2010, 13:10
BerichtOnderwerp: sja soort traditie he...
 
RENSKE067 schreef:
tja das ook weer waar he
we zullen zien of ik jullie kan missen Knipoog smiley

he rens!

heel veel geluk jullie samen he
en we houden contact Knipoog smiley
ik zal je missen op cm
liefs jolan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: zondag 9 mei 2010, 13:53
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
JILL658 schreef:
Als je altijd op tijd komt, denken de mensen
dat je nooit iets belangrijks te doen hebt. Knipoog smiley
hèhè, eindelijk iemand die me begrijpt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: zondag 9 mei 2010, 13:43
BerichtOnderwerp: ingekakte cake
 
IMRE695 schreef:
Die zou jij toch bakken vanwege M-dag?

oeps...volgens mij is tie wat vergeten dan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: zondag 9 mei 2010, 02:10
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
ANITA324 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=cCTIc8p6T2w
haha...wow, wat een schitterende musicale woordwisseling Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: zondag 9 mei 2010, 01:40
BerichtOnderwerp: de keerzijde van eerlijkheid...
 
Quote:
Gebedsriemen
Het verhaal gaat dat in een van de concentratiekampen in de Tweede Wereldoorlog Joodse rabbijnen samenkwamen om zich te buigen over de vraag of God schuldig was aan het drama dat de Joden overkwam. Na een lange en intensieve beraadslaging kwamen de geestelijken tot de conclusie dat God inderdaad schuldig was aan wat later de Holocaust zou heten. De almachtige God had dit kunnen voorkomen, maar had het niet gedaan.

Het oordeel was nog maar net uitgesproken toen een van de rabbijnen opmerkte dat het tijd was om te bidden. De gebedsriemen gingen om en de gebeden werden uitgesproken. En zo werd er uiterlijk aan God vastgehouden, zelfs op het moment dat innerlijk al het geloof was weggeslagen.

Deze rabbijnen lieten zien dat God groter is dan ons gevoel, zelfs groter dan onze diepste wanhoop.

mooi en treffend stuk!

juist de dikgedrukte regel houd me al twee jaar bezig....
waarom?????
Nu, ben ik gelukkiger dan ik in mijn hele huwelijk ben geweest, maar toch...het is niet zoals God het bedoelde in de eerste instantie.

God kon mijn huwelijk redden, Hij kon de kinderen hun eigen vader laten houden, Hij kon mijn gezin bij elkaar houden, MAAR.....

Hij deed het niet.

Hoe gaan jullie om met die waarom vraag?
Ik gaf/geef God de schuld van alles, want Hij had het kunnen voorkomen.
Hierdoor ben ik mijn geloof compleet kwijt geraakt, en al zeker mijn vertrouwen op God. Het spijt me als dit offtopic is, maar het stukje was te treffend om het voorbij te laten gaan Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 18:27
BerichtOnderwerp: Gezocht...
 
ARIENNEZ498 schreef:
Hoi Jolan! Welke maat zijn de kleertjes? ik heb een jongste dochter van 8 jaar: maat 134-140
't Zou geweldig zijn!

sorry, ben de maten vergeten idd.
vanaf 56 tot 116 ongeveer, dus ik kan je helaas niet helpen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 18:25
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
ANITA324 schreef:
Huilende smiley, smiley in tranen Zolang kan ik ook niet boos blijven daarin ben ik te gevoelig voor en trek de dingen mij ook snel aan naar wat mij toekomt en neem de dingen te serieus.
Mijn mams is erg depresief en hoop ik echt dat moeder nog lang hier mag blijven want als moeder er niet meer is zal dat mijn jonge hartje echt breken. Huilende smiley, smiley in tranen
Ik hou zielsveel van mijn moeder en ze heeft al zoveel voor mij gedaan in mijn leven daar mag ik dankbaar voor zijn als ik haar niet had hoe ver was het dan van mij terrecht gekomen. Ze heeft zoveel brieven geschreven vroeger om mij het recht doen geven dat ik wel kon leren op school zoals lezen, schrijven en praten want als je nagaat was vroeger voor mij al afgeschreven van kon niks door de hoge heren van universiteit en plaatste mij op 5 jarige leeftijd al in een hokje maar gelukkig moeder had alle vertrouwen in haar kind en nam dit mee in gebed naar God toe. Dus kreeg alle ruimte om te mogen leren en ver gekomen gelukkig wel dankszij mams, daarom help je mam zoveel als het nodig is.

Ik ben blij dat jullie mij ondanks mijn koppigheid enz mij kunnen aanvaarden.
Want van nature heb ik niet zo heel veel geduld en heb de laatste tijd al gauw een kort lontje naar derde toe maar dat is niet mijn bedoeling en ik heb ook mijn fouten en gebreken ik hoop dat jullie mij dit kunnen vergeven.

Tja je hoeft ook niet overal mee eens te zijn en Chris het spijt mij voor mijn woorden dat wilde ik niet geven maar ik was zo boos dan weet je het even niet meer. Geschokte, onthutste smiley

Hartelijke groet,

Anita

hee aniet...kop op hoor...je mag er ook zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 13:53
BerichtOnderwerp: Buddha beeld
 
misschien is het een heel gezellig idee voor jullie om eens een leuke boedadate te organiseren Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

gezellig met zijn allen om de tafel discuseren over dat ding.
nodig alle mensen uit die meepraten, en gaan...
hapje, drankje...buddhabeeldje erbij,( of niet)
en zie dat je elkaar kunt overtuigen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 13:48
BerichtOnderwerp: Gezocht...
 
RENSKE067 schreef:
mij voorlopig nog niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

wat niet is kan zomaar komen rens Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 13:34
BerichtOnderwerp: Profiel foto CM leden online
 
MARIJAN072 schreef:
Waar zeg ik dit Smiley die vol vragen zit

Sorry hoor, maar 'k vind dat je er overgevoelig op reageert. 'k Bedoelde het meer met een knipoog. Zulke mannen (en vast ook vrouwen) zijn er ja, maar lang niet allemaal.

Maar als mannen zich beledigd en persoonlijk geraakt voelen, bij deze mijn excuses. Dat is niet mijn bedoeling geweest.



ben je gek marijan, excuses is niet nodig.
je vat het misschien een beetje verkeerd op daan.
maar nu je het zegt....is dat vaak niet de praktijk ervaring???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 13:33
BerichtOnderwerp: Gezocht...
 
kan ik nog iemand blij maken met een paar dozen meidenkleertjes ?
gratis
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 12:49
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
CHATULIEM619 schreef:
pffff, zware dagen achter de rug. Last gehad van hormonen. Ik niet, maar mijn honden. De teef loops, de reu ruikt dat natuurlijk. Dus voortdurend ze uit elkaar proberen te houden. Of de reu op de gang, of de teef. Of de reu in de bench en de teef even laten rondlopen. Voortdurend ervoor moeten zorgen dat ze niet bij elkaar mogen komen. Want dan is het binnen 3 seconden raak. En dan is een bouvier sterk. Heel sterk.
Gelukkig, ze bijt van zich af. Wat ben ik blij dat ze nee durft te zeggen. Nu nog een paar maanden wachten en dat wordt ze geopereerd. De laatste keer dat ik deze opwindende toestanden in huis meemaak. Zal ik dit missen? Ik denk het niet, maar zeker weten doe ik het niet.
stuur die op sex beluste man uit logeren chat...
twee seconden niet opletten en het is gebeurt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 00:40
BerichtOnderwerp: Koning Jezus, nu of toekomende tijd ??
 
ANITA324 schreef:





anita, heb je niks beters te doen als het hele forum vol met plaatjes gooien? een reactie in woorden zou ik meer waarderen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 00:36
BerichtOnderwerp: Profiel foto CM leden online
 
DANIEL777 schreef:
Woedende smiley

ben je boos daantje? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 14:09
BerichtOnderwerp: Koning Jezus, nu of toekomende tijd ??
 
CROSSROAD317 schreef:
Jezus is Koning in mijn hart, en in mijn leven.
Geloof niet dat Hij al Koning op aarde is, tenminste niet in bestuurlijke zin. Wij zijn Zijn afgezanten/ambassadeurs (het zout) hier op aarde, en tot Hij weerkomt, (en wij hier niet meer zullen zijn) zal satan de wereld overheersen.
We hebben echter wel de Heilige Geest gekregen om ons te bemoedigen en te troosten.

Jezus is Koning voor zover ik weet, en satan kan niets doen als God het hem niet toelaat. Jezus is machtiger dan de satan, ook nu

Satan is ook een koning, en denk de macht op aarde te hebben, maar God(Jezus) staat boven alles, ook boven de satan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 01:23
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
waarom lig ik eigenlijk nog niet in bed?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 01:21
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
Van harte gefeliciteerd mariska!!!
Maak er maar een leuke dag van

drie dikke verjaardagszoenen
Jolan Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 01:03
BerichtOnderwerp: Hokjes
 
NISHA834 schreef:


Maar voor een relatie vind ik het wel relevant om te weten bij welke gemeente iemand is aangesloten. In een gezin behoor je te één te zijn in de uitoefening van je geloof. Voor al voor kinderen is dat belangrijk, omdat je een voorbeeld functie hebt....

Ja Nisha.... dat is het ideale plaatje misschien, maar wie zegt jou dat je in een gezin één moet zijn in de uitoefening van het geloof?
Voor zover ik weet staat dat niet in de bijbel.
De uitdrukking: twee geloven op een kussen , daar slaapt de duivel tussen ken ik MAAR....

1. Twee mensen kunnen het zelfde geloof hebben en daar ieder op hun eigen manier vorm aan geven.

2. Twee mensen kunnen beiden naar de zelfde kerk gaan, en totaal niet op een lijn zitten wat betreft geloof.

3. Eenheid binnen een gezin is niet alleen afhankelijk van geloof

Ik wil je een simpel voorbeeld geven vanuit mijn praktijk:
Mijn exman heb ik leren kennen in mijn kerk.
Samen zijn we daar gebleven, lieten we onze kinderen dopen etc.
Al zaten we op een lijn wat betreft kerk....dit was zeker niet te zien in de praktijk. Jaren later heeft mijn exman de kerk met alles wat erbij hoort vaarwel gezegd. Ik was dus nog gelovig en hij niet, en na verloop van tijd was dat een leefbare situatie.

Gelukkig ben ik inmiddels al even van mijn exman gescheiden(om andere redenen als geloof), en leerde mijn vriend kennen hier op CM.
Een vriend uit een heel andere kerk, een vriend die op een andere manier gelooft als ik.
Maar wat een verademing, al liggen we niet op een lijn wat kerk betreft, we kunnen er wel over praten. Het is niet onmogelijk om beide naar een andere kerk te gaan, en het geloof op een verschillende manier te beleven zolang je wat betreft alle andere zaken op een lijn ligt. De eenheid in mijn gezin is terug zoals die er niet was toen de vader van mijn kinderen hier woonde.
Er is liefde, geluk....en geloof, ieder op zijn/haar manier. Maar is de liefde niet het belangrijkste in een relatie? de liefde verdraagt alle dingen Knipoog smiley

Ik wil je hiermee duidelijk maken dat als je elkaar vrijlaat en vooral respecteert, dat je je voorbeeld functie als ouder prima kunt vervullen, ook al lig je kerkelijk niet op een lijn. Kinderen leren onderscheid maken daarin, maar ook respect hebben voor andermans opvattingen.
Bovendien is het gewoon uit te leggen waarom de één iets wel mag en de ander niet als je wijst op ieder zijn eigen verantwoordelijkheid daar in voor God.


Laatst aangepast door
JOLAN931
op donderdag 6 mei 2010, 01:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 22:25
BerichtOnderwerp: Profiel foto CM leden online
 
PAULUS505 schreef:
Beste CM leden,


ik zelf vind het heel fijn om op de CM site vrouwen te mogen tegenkomen die een profiel foto bij hun profiel hebben staan op CM.
Dit vind ik zelf persoonlijk fijner praten. Uiteraard is uiterlijk zeker niet van belang van degene met wie je (wilt) gaan(t) daten.
Ik vind het jammer dat niet iedereen zijn profiel foto's plaats op CM, maar ik heb wel respect voor hun keuze. ik vind het zelf ook fijn om een vrouw eerst gezien te hebben op een profiel foto als ik haar bij mijn eerste date mag ontmoeten. Ik vind het moeilijk om goed te omschrijven hoe ik tegen het al dan geen profiel foto plaatsen aankijk. Ik veroordeel niemand, maar het uit je woorden is soms best moeilijk.

Groeten van Paulus

Het plaatsen van je foto bij je profiel is iets persoonlijks.
Er zijn genoeg mensen die dit niet doen omdat ze niet door (oude) bekenden herkent willen worden.
De eerste paar weken op cm heb ook ik geen profiel foto gehad vanwege de angst voor mijn ex. Zo zullen er zeker nog wel meer zijn hier.

Het is ook een goede manier om de mensen eruit te halen bij wie het niet alleen om het uiterlijk gaat.
Ik merk dat er op cm heel veel plaatjes kijkers zijn, die geen profielen lezen, alsof het uiterlijk het belangrijkst is.....beetje jammer is dat toch wel. Een foto kun je na diverse mailcontacten alsnog sturen, toch?


Laatst aangepast door
JOLAN931
op woensdag 5 mei 2010, 22:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 01:15
BerichtOnderwerp: Heiligheid in het huwelijk
 
mooi stuk anita, met veel herkenbare punten.
maar.... welke man kan dit ooit waar maken??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 14:56
BerichtOnderwerp: Rekkelijken en preciezen
 
LEANNE226 schreef:
Weet je wat,ik ga ruig shoppen,doe ik de test toch nog eer aan Coole smiley met zonnebril

weet je wat....ik ga mijn test ook eer aan doen
nog ff hard werken, ik heb een percentage hoog te houden Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van JOLAN931
Ga naar pagina Vorige 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 ... 40 Volgende
Pagina 35 van 40