ChristianMatch
 


Forum

Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 100 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 17:44
BerichtOnderwerp: Mannen waar knappen jullie op af bij een vrouw?
 
Even zonder quote..........

Ik irriteer me aan sommige,misschien niet verkeerd bedoelde,opmerkingen over bepaalde kleding waardoor je een a-sociaal zou zijn,dikke mensen etc.

Ik heb een heel fijn huwelijk gehad waarin mijn partner heel veel heeft moeten inleveren en dan worden uiterlijkheden bijzaak.Als mensen anderen uitlachen om hun tekortkomingen wie van de beiden is er dan van laag niveau?

Natuurlijk heb ik verwachtingen maar zelfs als het plaatje compleet lijkt kom je toch dingen tegen die vies tegen zullen vallen,dan moet de liefde dat overwinnen.

Ik vind het moeilijk mijn zienswijze hier uit te drukken in woorden,ik ben niet boos en bedoel het niet verkeerd maar mijn ervaring is dat velen op CM oppervlakkig genoeg zijn om iemand te dumpen vanwege een imperfectie.........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 17:38
BerichtOnderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiƫnten'.
 
TALITHA162 schreef:
ja ik vind het een eng iets, wij weten niet wat voor troep ze erin gooien , zo kunnen ze experimenteren op de kids , ze kunnen doen wat ze willen want hebben wij enige zicht erop???? en wat te denken van al die vage ziekten ineens waar je vroeger nooit van hoorde???? we moeten niet meer klakkeloos ervanuit gaan dat de regering en wereldleiders het beste met ons voor hebben. Nog een nadenkertje.... er gaan miljoenen om in de farmaceutische wereld denk je dan dat ze als ze WEL een ziekte kunnen genezen dat ons gaan vertellen en daarmee miljoenen euro;s mislopen??????? waarom er mysterieuze ziektes ineens tevoorschijn komen is zodat ze weer redenen hebben om medicijnen op ons te experimenteren. zo dus ook met vaccinatie het IS niet altijd goed wat ze geven

Er zijn heel wat erge ziektes grotendeels verdwenen dankzij de inentingen zoals rode hond,bof,mazelen,difterie,kinkhoest,polio,tetanus etc etc etc..........welke nieuwe ziektes bedoel je?
De farmaceutische industrie is juist met blij met een medicijn,daar verdienen ze geld aan,onderzoek kost alleen geld.

@zeeland:autisme is aangeboren en er spelen erfelijke factoren mee.Er zijn(voor zover ik weet) geen wetenschappelijke onderzoeken waarin aangetoond is dat een inenting autisme kan veroorzaken.

Het is jammer dat we pas na afloop het resultaat van onze keuzes kunnen zien............
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 13:02
BerichtOnderwerp: Mannen waar knappen jullie op af bij een vrouw?
 
BAPPI605 schreef:
en dan ook nog een te hoge dunk van zichzelf hebben en vooroordelen hebben. Gefrustreerde smiley Smiley die vol vragen zit

Dat zie je hier helaas ook gebeuren in de reacties Twijfelende smiley Veel mensen denken dat ze beter zijn dan een ander en echt wel veeeeeeeeeel beter verdienen dan.........nou,vul maar in.Soms moet je bedenken waarom je nog geen relatie hebt,wellicht zijn je eisen absurd?(algemeen bedoeld hoor)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 23:42
BerichtOnderwerp: Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?
 
Uiterlijk kun je veranderen(als hij dat wil),innerlijk niet........een interessante persoonlijkheid en een goed gesprek vind ik het belangrijkst............











en daarna samen shoppen voor een lekker geurtje en mooie sokken Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 23:36
BerichtOnderwerp: Mannen waar knappen jullie op af bij een vrouw?
 
Mag ik zeggen waar ik op afknap bij vrouwen? Knipoog smiley

Zo'n slecht zittende slobberbroek die samenkruipt onder de billen.............brrrrrrrrrr
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 21:26
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM
 
PETRA373 schreef:
ha ah shanita zenuwinzinking.... ha ha, ja die kreeg ik ook bijna... lol
en deze man is anders, voel me fijn bij hem en zie wel, voorlopig ga ik van vriendschap uit. ha ha. tenzij hij natuurlijk verkering ooit vraagt, ha ha
misschien zeg ik dan wel jaaaa Knipoog smiley

Spannend Petra,gewoon lekker van genieten en zien wat de toekomst brengt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 20:10
BerichtOnderwerp: Forum vernieuwd
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Je hoeft alleen maar de eerste keer akkoord te gaan met de regels. Daarna kun je gewoon weer altijd op het forum terecht en net zo enthousiast als anders reageren.

Redactie CM

Pieter heeft wel een punt,jullie plaatsen nl. zonder toestemming cookies op de computer van de gebruiker en dat is bij wet verboden.
Dit staat er in de communicatiewet:
De website moet u toestemming vragen voor het plaatsen van een cookie op uw computer.
De website moet u bovendien informatie geven over deze cookie.
https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/telecommunicatie/internet/cookies/

Het is raar dat mensen die al lid zijn niet op de hoogte zijn gebracht van deze veranderingen voordat ze ingevoerd werden.Als mensen betalen voor een product hoor je ze over belangrijke veranderingen in te lichten en de kans te geven het lidmaatschap op te zeggen met teruggave van het abonnementsgeld als ze het er niet mee eens zijn.Nu is de maatregel eenzijdig doorgevoerd.
Je kunt niet zomaar zeggen dat betalende mensen niet op het forum mogen komen als de website ineens de regels veranderd.

Sorry,maar als je het wilt aanpakken moet je het ook goed doen.....

(en haal dan meteen die oubollige foto's van die mensen in bandplooibroeken weg Knipoog smiley )


Laatst aangepast door
LEANNE226
op zaterdag 22 juni 2013, 20:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 18:01
BerichtOnderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiƫnten'.
 
Ik kan me nog goed herinneren hoe ik wekenlang doodziek op een bed voor het raam lag met de mazelen.........mijn neef heeft er chronische hersenvliesontsteking aan overgehouden,hij heeft dat nu 5x meegemaakt.Hier in de regio was destijds ook een uitbraak van de bof,je ziet er nog de gevolgen van want er zijn een aantal jongens onvruchtbaar van geworden.

Mensen mogen gelukkig zelf de keuze maken om niet in te enten maar ik vind het jammer dat die mensen hun kinderen blootstellen aan gevaren die simpel te voorkomen zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 22:44
BerichtOnderwerp: klaagmuur
 
NATASCHA642 schreef:
hoe ist nu met je meissie Leanne?

mwah......het ziet er nog steeds naar uit,die hechtingen in haar gezicht en dat dikke blauwe gezicht,haar armen liggen erg open dus dat blijft zeer doen.......het heeft tijd nodig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 22:43
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
HANNS104 schreef:
Vandaag hebben wij na een plotseling overlijden, afgelopen zondag, mijn beste vriend begraven ....we zijn vrienden sinds de 3e klas. Het is een, zoals beslist voor een ieder als zoiets gebeurd, een week die in een soort roes voorbij is gegaan en vandaag een een soort afsluiting kreeg.

Sterkte Hans
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 01:11
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje
 
Goed nieuws:


Een van de grootste christelijke organisaties die homoseksuelen helpt hun seksuele gevoelens te onderdrukken heeft zich donderdag bij de homogemeenschap verontschuldigd. De voorzitter van Exodus International maakte excuses voor 'jaren van nodeloos lijden en veroordeling in de handen van de organisatie en de gehele kerk'.

'We hebben mensen pijn gedaan', zei voorzitter Alan Chambers in zijn toespraak op de jaarvergadering van Exodus in het Amerikaanse Orlando. 'We hebben ons in de cultuuroorlog gestort, en we hebben verloren. Het is tijd voor vrede.'

Exodus werd 37 jaar geleden in de Verenigde Staten opgericht en heeft 260 filialen over de hele wereld. De organisatie beloofde homoseksuelen te 'genezen' van hun geaardheid door middel van gebed en begeleiding. Sinds meer en meer deskundigen hun geduld met die denkbeelden verloren is de invloed van Exodus getaand. In streng christelijke kring is de gedachte dat homoseksualiteit een te genezen stoornis is nog wel springlevend.

Voorzitter Chambers is getrouwd met een vrouw, maar maakt geen geheim van zijn seksuele gevoelens voor mannen. Hij zinspeelde al langer op een koerswijziging van zijn organisatie. Donderdag zei hij voortaan te willen werken aan een warmere ontvangst voor homoseksuelen in de kerken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 17:09
BerichtOnderwerp: Forum vernieuwd
 
Wellicht een verstandige beslissing.We kunnen allemaal zien dat het ledenaantal erg snel daalt(afgelopen maand weer met 10%),het zijn helaas allang niet meer de "ruim 2300 leden" wat je overal ziet staan.
Misschien dat dit de wat voorzichtigere leden toch(weer) aantrekt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 16:34
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
Vannacht verloor een vader zijn beide dochters en ex-vrouw door een brand en wat doet de man direct?Een berichtje op facebook plaatsen................... Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 12:09
BerichtOnderwerp: Forumregels
 
Waarom 3 a-4tjes met ellenlange opsommingen van wat wel en niet mag?

CM draait al jaren op de algemene regels,oke soms gaat het mis,daar is dan de redactie voor

quote:
Zo lang er geen expliciete regels zijn, gelden de algemene voorwaarden van de site en natuurlijk de algemene fatsoensregels die overal gelden. We gaan er vanuit dat onze leden communiceren in ABN*, geen grof taalgebruik hanteren, niet schelden en respectvol zijn naar elkaar, etc. Op de site staat het ook al genoemd: Onthoud dat je christen bent en gedraag je daar ook naar. Dit is en blijft de belangrijkste regel hier. Het zou eigenlijk vanzelfsprekend moeten zijn, maar dat is het helaas niet altijd

Zo,klaar! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 12:06
BerichtOnderwerp: Forumregels
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Ik heb wat moeite met het woord fundamentalistische gelovigen. Het heeft een negatieve bijklank. Waarschijnlijk niet zo bedoeld, maar kunnen we daar niet een ander woord voor in de plaats zetten? Orthodox gelovigen bijvoorbeeld? Of heeft iemand anders nog een suggestie?

Die negatieve bijklank is jouw persoonlijke mening, met deze opmerking maak je het juist negatief terwijl het voor de lezers juist duidelijk was welke groepering er mee bedoeld werd zonder ze in een hoek te duwen waar ze niet in horen.
Fundamentalisten zijn compromisloos dus ik vind het juist prima passen.


Laatst aangepast door
LEANNE226
op donderdag 20 juni 2013, 12:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 22:47
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
Ik vraag mij wat af..........

Collega 1 solliciteert naar zelfde baan als collega 2.
Collega 1 is een jonge vrouw,ze krijgt te horen dat ze,mits ze aangenomen wordt,een contract moet ondertekenen waarin staat dat ze de eerste 2 jaar niet zwanger zal worden en anders een boete moet betalen.
Collega 2,oudere man die vanuit de WIA een reintegratieproject volgt krijgt te horen:oh,je valt onder de voorrangsregeling,aangenomen!

Ik vind de huidige eisen van werkgevers bizar,ze denken meer te kunnen vragen omdat er weinig banen zijn.Die jonge vrouw heeft nog een toekomst voor zich waarin ze wellicht kinderen zal willen hebben maar het niet mag van de werkgever,de man vindt het krom dat hij niet aangenomen wordt om zijn kwaliteiten maar puur op basis van de subsidies die de werkgever voor hem zal krijgen.

Ik vraag me af wanneer we mensen weer als persoonlijkheden met kwaliteiten gaan zien en niet als gebruiksartikelen......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 21:57
BerichtOnderwerp: klaagmuur
 
ROELANDE345 schreef:
Ja gelukkig niets onherstelbaars. Maar ben met je eens zo'n hele grote stolp lijkt mij persoonlijk wel handig. Kan niemand aan ze komen en zij ook nergens aan maar ze kunnen wel naar buiten kijken Lachende smiley Knipoog smiley
sterkte ermee

Het heeft als neveneffect dat ze zich 2 weken niet buiten wil vertonen,wel sneu dat iedereen toch aanwipt en een foto wil maken Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 21:53
BerichtOnderwerp: Wat heb je aan vandaag
 
KLUS667 schreef:


Geschokte, onthutste smiley zoek in het forum eens op "sandalen" Klus........ Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 13:53
BerichtOnderwerp: Wat heb je aan vandaag
 
Ze hebben bij ons op het werk de kledingvoorschriften aangescherpt(dankzij zo'n jonge muts die tijdens het bukken meer liet zien dan ons lief was Boze smiley )
Rokken/jurken tot over de knie of er net boven maar dan met 60denier panty of legging,geen topjes en geen open schoenen......

Hoe warm wordt het morgen ook alweer??? Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 11:21
BerichtOnderwerp: klaagmuur
 
Mijn meisje maakte gisteren een klapper met haar scooter..........zit nu gebutst en gedeukt op de bank,hechtingen in dr gezicht,blauwe ogen,alles opgezwollen.......en morgen moet ze afrijden voor haar autorijbewijs......

Gelukkig overleefde de vogel waar ze voor remde het drama Gefrustreerde smiley

Even rekenen:
scooter was 1800 euro,is nu nog 300 waard(nee niet all risk,dat is niet te betalen)
mobiel 100 euro
jas,broek,helm 300 euro
opnieuw rijexamen aanvragen 135 euro

Gelukkig komt het allemaal goed met haar maar soms zou je je kinderen willen opsluiten tot ze de deur uitgaan! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 11:04
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
Een motivatie voor sollicitatie geschreven. Vrijdag sluit de termijn dus toch maar begonnen.......morgen met de baas doornemen en dan maar weer afwachten! pfffffff,ik krijg er de zenuwen van!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 16 juni 2013, 13:33
BerichtOnderwerp: voor de vaders
 
Voor de vaders die er op deze vaderdag niet meer zijn,er niet mogen zijn,niet kunnen zijn en voor de kinderen die ze missen

http://www.youtube.com/watch?v=ObGlgJPCZj4

Met je krullen
als nacht
Hoe je praat, hoe je lacht
Hoe je stem zo dichtbij als een engel verzacht
In mijn dromen doorstromen,
Oneindige leegtes
Je remt me
Je temt me
Je roert en beweegt me

Ik mis je
Ik mis je
Ik grijp je, ik gris je
Ik wil je
Bespeel je,
Ik roer en beveel je
om bij me te blijven
In donkere nachten
Niet meer te smachten naar jou

Laat me los
Ik moet nu alleen
en houdt me vast als het nodig is
In gedachten
ik zoek je in alles om me heen
maar al denk ik soms dat het zo beter is
Kan ik het niet helpen dat ik je soms mis

Ik smoor je
Bevroor je
Verlos, en verloor je
Weg naar een andere plek maar ik hoor je
Omarm je
Verwarm je
Ik zie je en voel je
Ik aai je
Ik streel je
Ik knuffel en kroel je

Je rijpt me
Begrijpt me
Verwart en misleidt me
Het schrikt me soms af
Hoeveel ik op je lijk nu

Mijn glimlach
Mijn tranen
Mijn liefde voor leven
Het spijt me van alles
Kom help en bevrijd me

Laat me los
Ik kan het alleen
maar houd me vast als het nodig is
In gedachten
Ik vind je in alles om me heen

Maar al denk ik soms dat het zo beter is
Kan ik het niet helpen dat ik je mis

Ik kus je
Ik sus je
Ik doof en ik blus je
Je blijft heel dichtbij me
Maar in mijn hoofd rust je


Laatst aangepast door
LEANNE226
op zondag 16 juni 2013, 13:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 16 juni 2013, 13:25
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
Ik heb straks een tuinfeest,kan wel wat zon gebruiken maar ik ben bang dat het weer in het water valt........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 00:58
BerichtOnderwerp: Bid en Dank in Openbaar
 
Bidden voor het eten is een gewoonte maar geen Bijbels voorschrift,het is dus echt niet erg het weg te laten.Het is ook niet nodig om een zegen te vragen over het eten,dat je het eten gekregen hebt is al een zegening op zich.
Bidden kun je dus op een ander moment doen wanneer het gepaster is(binnenkamer........)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 9 juni 2013, 21:41
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
ROELANDE345 schreef:
Die zon komt hoor wees maar gerust

Tot 6 uur waren we hoopvol maar de zon is niet gekomen!Met winterjas aan wat vlees gebakken,toen rond het vuur gekropen en uiteindelijk de boel maar opgepakt want door de harde wind was er meer rook dan vuur..............

Pfff.........wat een waardeloos weer Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 9 juni 2013, 13:11
BerichtOnderwerp: Date afgezegd
 
PETRA373 schreef:
Nou volgens mij, schrijf je hier iets heel wijs, en al die vriendschappen, die vaag zijn met toch af en toe de indruk dat hij meer als vriendschap wil, ha ha wat moet je er eigenlijk mee?
Ma ja, echt verliefd kun je pas worden als je iemand in echt ziet.
ingewikkeld gedoe zo,n datingsite....

Mijn relatie begon met een ruzie over dit soort dingen,meneer zei dat hij het druk had met "al die vrouwtjes"........toen ik boos werd wilde hij bellen om uit te leggen dat het een grapje was.......de rest is bekend Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 9 juni 2013, 13:09
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
De koelkast ligt vol met vlees voor de bbq,ik verwacht een groepje mensen die zon en vlees willen maar............WAAR IS DE ZON???????? Huilende smiley, smiley in tranen

Ik ga hout uit de garage halen voor een flink vuur Boze smiley

mopperdemopper........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 9 juni 2013, 02:13
BerichtOnderwerp: Date afgezegd
 
PETRA373 schreef:
maar over date....
je mailt een tijdje met een man waarvan je denkt die lijkt me leuk
zou hem best wel es in echt willen zien en vervolgens vraagt hij om een date
en de volgende dag kom je er achter dat hij een andere vrouw
benadert via mail
wat moet je daar dan van denken????
oke en begrijp ja , eerst vriendschap , als je iemand leuk lijkt en es kijken
hoe iemand in echt is, maar date afspraak maken en onderhand verder op jacht????
ben ik nou zo anders????
wat vinden jullie daar nou van Smiley die vol vragen zit

Ligt er aan wat voor contact het was.
Was er alleen de intentie vrienden te worden en dan verder te zien dan vind ik het niet raar dat hij verder keek,je kunt tenslotte meerdere vrienden hebben.Als je vriendschap zoekt kun je iemand niet claimen,dan weet je dat je dit risico loopt.
Was er van beide kanten de bedoeling dat er een relatie uit voort zou komen en kwam dat ook naar voren uit het mailcontact dan is hij heel fout bezig.

Ik begrijp niet zo goed hoe een liefdesrelatie moet ontstaan uit een vriendschap(zoals ik hier zo vaak hoor),volgens mij begint een relatie met verliefdheid en word je binnen die relatie elkaars beste vrienden..........maar misschien denk ik wel als......een man? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 08:52
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
Eerst maar eens werken en vanavond hooien.Stel je daar maar niets romantisch bij voor hoor,als je geluk hebt mag je op de trekker maar anders is het een grote hooi/zand/zweet/blarenbende.

Paarden zijn eigenlijk voor consumptie,scheelt mij weer pakjes sjouwen voor die luxe opvreters Engeltje smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 5 juni 2013, 23:00
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Ik kreeg van iemand een bak stamppot zuurkool.......na 1 hap wist ik waarom hij het zo gul aan mij gaf....... Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 100 Volgende
Pagina 4 van 100