ChristianMatch
 


Forum

Berichten van BEUN656
Ga naar pagina Vorige 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van BEUN656
Auteur Bericht
BEUN656 (50)





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 01:36
BerichtOnderwerp: knuffel of lief woord voor jou !!!
 
TALIET435 schreef:
Hierbij een topic waarbij je iemand een hart onder de riem kan geven of gewoon een lief woord een dikke knuf of wat je ook maar op je hart hebt !!! ik miste de knuffeltopic dus hier is hij weer terug maar dan net ietsje uitgebreider !!! En uh @ serieusheidsfreaken God zei ons heb elkaar lief!!! dat doen we bij deze !!!!!

ik zal de kick off geven !!!

Jeff jij krijgt de eerste knuffel gewoon omdat je het waard bent en je er voor mij was in moeilijke dagen en je er nog elke dag voor mij bent !!! dikke knufff voor jou Kussende smiley

Nu de knuffelrock-CDtjes nog en we zijn compleet, toch...? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656 (50)





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 00:25
BerichtOnderwerp: Onvoorwaardelijke liefde
 
CHATULIEM619 schreef:
Waar staat dat in de Bijbel? Waar staat dat alleen Agape goddelijke liefde is? Waar staat dat we als mens die liefde niet kunnen bezitten? Paulus beschrijft dit niet met het oog op het onmogelijke, maar met het oog op het mogelijke. Ik zie nergens in dit gedeelte, dat agape alleen voor God geldt.......Dan zou nl. de oproep van Paulus geen enkele zin hebben. En die oproep is: heb elkaar lief...Liefde gaat boven hoop en geloof.
Hij schrijft dit aan een gemeente, waar veel conflict, jaloezie en concurrentiedrang was. Vooral bij mensen die uitblonken in de gaven van de Geest. Hij wijst ze in dit hele hoofdstuk er op, dat het zonder liefde geen enkele zin heeft. Hij roept ze op te streven naar die liefde.

Mee eens.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656 (50)





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 00:09
BerichtOnderwerp: Onvoorwaardelijke liefde
 
MARIA576 schreef:
'k Was dringend op zoek.....naar een nieuw onderwerp en Hannah kwam met een boeiend en prachtig item: Onvoorwaardelijke Liefde.
Wie denkt daar weleens over na en hóé denk je er dan over? Bestaat het? Als ik er over nadenk dan zie ik het als iets práchtigs...maar is het ook menselijkerwijs mogelijk? Kunnen we onvoorwaardelijk liefhebben?
Kan jij, kan ik liefhebben zonder voorwaarde? En wat houdt dat dan in? Dat we misschien ónze verlangens, grenzen, etc, willen verleggen voor de ander? Kan dat?
Als ik aan bijvoorbeeld mijn kinderen denk, dan denk ik onvoorwaardelijk van hen te houden. Maar wat nu als zij een leven kiezen waar ik niet achter kan staan? Als ze bijvoorbeeld het verkeerde pad kiezen, medemensen moedwillig kwetsen of schaden? Of als ze míj bewust pijn doen? Keer op keer? Houd ik dan nog steeds ónvoorwaardelijk van ze? En in een relatie? Kan ik onvoorwaardelijk van een man houden? Gezien mijn verleden moet ik daarop met 'nee' antwoorden...helaas. Er záten voorwaarden aan en die bepaalden mijn grens. Genoeg was genoeg.
Ik zou willen zijn als de Here Jezus, die ons mensen ónvoorwaardelijk liefheeft. Dat wil ik, dat wil ik écht: op Hém lijken! Maar....wat ik wil en wat ik nu nog ben...daar zit een groot gapend gat tussen! Toch blijf ik zoeken...naar dé persoon die ik onvoorwaardelijk lief kán hebben. Is het mogelijk? Hoe denken jullie hier over?

Now we are talking... En dat meen ik serieus... Want ik vind dit zeer mooi en gevoelig neergezet. Ik heb dan wel geen kinderen maar vooral het eerste stuk vind ik erg mooi. Maar ik zou erbij willen voegen dat ook het vinden van die onvoorwaardelijke liefde een opgave is. En dat laatste stuk trouwens ook. Vind ook erg mooi, want daaruit blijkt ook dat wij door dat gapende gat eigenlijk met onze grote onmogelijkheid opgescheept zitten. Tenzij... Zeer mooi gedaan...


Laatst aangepast door
BEUN656
op vrijdag 2 september 2011, 19:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656 (50)





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 22:30
BerichtOnderwerp: ga je mee, picknicken (in ede op de heide) op 24 september?
 
En Beun656 gaat ook mee... Onder voorbehoud overigens...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656 (50)





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:34
BerichtOnderwerp: Beurskoersen
 
HERMAN388 schreef:
Gewoon kwijtschelden Knipoog smiley

Doet China nooit! Want juist daar zitten al die Dollars...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656 (50)





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:32
BerichtOnderwerp: mop
 
Hoe heet een vakantie met puisterige pubertjes? Pusreis!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656 (50)





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: maandag 15 augustus 2011, 17:45
BerichtOnderwerp: ga je mee; 30 juli picknick met evt bbq op de hei in ede?
 
JOSINA022 schreef:
Clown smiley

Jullie hebben het allemaal fout... Clown smiley Het is zelfs MEEP MEEP!

http://www.youtube.com/watch?v=xhga8c42sw4
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656 (50)





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 00:50
BerichtOnderwerp: mmm wie wil met mij nou een relatie als autist ?
 
SAVANTI576 schreef:
mmm wie wil met mij nou een relatie als autist ? Huilende smiley, smiley in tranen

Zo, ons aller vrind is terug van weggeweest! Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656 (50)





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juli 2011, 23:48
BerichtOnderwerp: De klik...
 
MARY052 schreef:
Sorry Christen ik vind dat je veel te ver gaat!!!
Door deze manier veroordeel je mijn manier van bidden terwijl je niets van mij en van een ander hier weet.
Je naam is christen maar ik word eerlijk gezegd een beetje naar van jouw uitspraak hierboven. Je kunt hiermee zo maar iemand een giga schuld gevoel aanpraten!
Oordeel alsjeblieft niet zo.

Mary

Nou, schuldgevoel over je zonden kan heel heilzaam zijn. Maar je hebt gelijk: wie is christen om over een andermans gebedsleven te oordelen inderdaad...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656 (50)





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 17:09
BerichtOnderwerp: De klik...
 
THIRZA120 schreef:
het is wel wat kortzichtig om meteen tegen iemand te zeggen dat hij/verkeerd bidt als zijn/haar gebed niet wordt verhoord (als het zoals in dit geval om een partner gaat). Jij weet niet eens hoe andere cm-leden bidden.


Helemaal mee eens! Bovendien staan er in de Bijbel zelf voorbeelden genoeg van onverhoorde gebeden. Neem David bijvoorbeeld als hij op het idee komt om een tempel te bouwen. Toen zei God: nee, dat mag je zoon Salomo gaan doen. Snappie...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656 (50)





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 23:43
BerichtOnderwerp: De klik...
 
CHRISTEN307 schreef:
Ik sprak even als een dwaas, maar Hij heeft ons een Voorbeeld gegeven, opdat wij Hem in Zijn Voetsporen zullen volgen.
En David, och hij was ook maar een mens, maar toch een man naar God´s hart.
En die had het ook moeilijk met vrouwen, wat is de bijbel toch eerlijk en recht door zee.
Niets menselijks was hun ook vreemd. Maar hij kon niet zo maar zijn gang gaan hoor, want Nathan heeft hem wel in Naam van God de straf op zijn zonde aangezegd en dat was niet mals...
Oprechtheid en volledige afhankelijkheid van God dat is het geheim, maar dan is het over met eigen tactiek en eigen wijsheid...

Nou, dwaas was het zeker. Je uiteenzetting lezend lijkt het erop dat je voor dominee aan het studeren bent. Niks mis mee, je zou alleen misschien wat voorzichtiger met een andermans gebedsleven om kunnen gaan....? Het is maar een tip... Twijfelende smiley


Laatst aangepast door
BEUN656
op dinsdag 26 juli 2011, 23:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656 (50)





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 23:36
BerichtOnderwerp: De klik...
 
HERMAN388 schreef:
Ben je echt volmaakt mens?

Nou, ik geloof niet dat deze vraag echt aansluit bij het bewuste commentaar. Maar over het geheel genomen is dit inderdaad een terechte vraag aan de juiste persoon...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656 (50)





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 23:10
BerichtOnderwerp: De klik...
 
CHRISTEN307 schreef:
Bidden en smeken net als Christus in Getsemaneh, of fluisterde Christus daar en David in Psalm 116, die zat natuurlijk languit onderuit te zappen op zijn tv... even ter vergelijking met de hedendaagse christelijke cultuur..

Kom op! Dit slaat echt alles! Hou het ff eerbiedig joh!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656 (50)





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 23:05
BerichtOnderwerp: De klik...
 
CHRISTEN307 schreef:
Ik heb ontvangen een beeldschone vrouw, en dan zeg ik dank U wel Heere, moeten jullie ook eens om smeken, dan verhoort Hij , maar het is omdat jullie verkeerd bidden en dan luistert God niet, maar heeft Hij andere dingen te doen...veel harder roepen dan wordt Hij "wakker"...[u]met je hart roepen in je benauwdheid en naar Jezus toegaan met een waarachtig hart, dan is en geeft Hij leven en overvloed, maar alleen bidden, je kunt het niet zo afhalen, dan moet je naar Mac Donalds...

Enfin, steile Hein weer om de bocht! Dat is echt een soort van op de troon van God klimmen dus he... Ooit wel eens gehoord dat het gebed een teer en gevoelig onderwerp is....? En de benauwdheid waar jij het over hebt: volgens mij gaat dat over een onbekeert hart dat in zijn verlorenheid naar God roept. Je hebt een punt maar volgens mij hoort dat in een ander onderwerp thuis. Back to topic maar weer...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656 (50)





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 22:51
BerichtOnderwerp: Kan er een Chatalert worden ingevoerd?
 
Leuk, een ICT-topic! Dat word smullen!Clown smiley
Om te beginnen is het namelijk zo dat een beetje browser van dit moment pop-ups tegenhoud. Dat houd in dat je inderdaad een deuntje hoort maar voor de rest niets ziet gebeuren. Als je die browser nou eens verteld dat de pop-ups van www.christianmatch.nl wel te vertrouwen zijn, dan opent hij die schermpjes wel!

Veel chatplezier!

Beuny


Laatst aangepast door
BEUN656
op zaterdag 13 augustus 2011, 19:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656 (50)





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 22:42
BerichtOnderwerp: De klik...
 
HERMAN388 schreef:
Hoezo beeldschone?????

Is uiterlijk zo belangrijk?
en innerlijk dan? Je bent toch christen die de Bijbel heel goed kent?

Pfoe... Ik had vanavond nog een Christin die ik het vuur nader aan de schenen legde over het "iemand nemen zoals die is". Jij wil niet weten wat voor flauwe, oneerlijke, schijterige antwoorden ik kreeg... Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656 (50)





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 17:11
BerichtOnderwerp: De klik...
 
CHRISTEN307 schreef:
Aan de vruchten herkent men de boom, en niet een ieder, die Heere zegt, is christen, maar die ook doet wat de Heere in je wil werken, nl. oprechtheid.
De christen onderscheidt wel " alle" dingen, maar hijzelf wordt door niemand onderscheiden....
De Geest onderzoekt alles ook de diepten van het hart en Hij geeft ons in gehoorzaamheid aan Zijn Stem inzicht in alles wat nodig is voor ons heil, en onze levenswandel.
Jezus doorzag ook de leugen van Judas, de leugen en schijnheiligheid van de Farizee-ers en Schriftgeleerden, en wij hebben diezelfde Geest ontvangen Die leert onderscheiden van onecht en echt in het christelijk belijden en geloven..

Dat heb je daar mooi neergezet en ik ben het er nog mee eens ook. Alleen, jij niet, ik niet, niemand van ons mensen is hartekenner! En dat is het enige wat ik je duidelijk probeerde te maken. Back to topic...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656 (50)





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 08:10
BerichtOnderwerp: De klik...
 
CHRISTEN307 schreef:
Aan misschien en veronderstellingen heb je uiteindelijk niets, ik concludeer uit de reacties die ik lees, weinig gebed en volledige afhankelijkheid van God, er heerst een doe-het-zelf cultuur, waarbij God als Hulpje wordt 'gebruikt" en dat is ongeloof en dat moet een christen(ook ikzelf) zich aantrekken en daarover belijdenis van mogelijke zonde(n) doen...

Vind ik veel te kort door de bocht. Alsof jij in harten kan kijken... Sjonge, jonge... Ik vind dat steil en arrogant.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656 (50)





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 00:04
BerichtOnderwerp: De klik...
 
VISSER278 schreef:
Klik...de klik ...wat klik.
Soms lijkt het wel een toverwoord, heel dat woord "klik".
Gelijk moet er maar een klik zijn en als die er niet is gaat het feest niet door. Het is alsof een klik niet later pas kan komen. Dat zoiets niet kan groeien . Ik haar dat woord "klik" en men gebruikt het ook te pas en te onpas vind ik. Huilende smiley, smiley in tranen
Ik heb hier op de site met verschillenden heel goed contact . Dat klikt gewoon. Althans zo ervaar ik het.
Maar ik weet ook dat er zijn waar het alleen maar bij goed contact zal blijven. Daarom zeg ik .......dé klik, is dat niet iets wat moet groeien?

Precies, eigenlijk bedoelde ik dat er ook mee te zeggen.... Vandaar dat ik zei dat ik het zo oppervlakkig en simpel vind dat mensen eerst met een klik komen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656 (50)





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 23:51
BerichtOnderwerp: De klik...
 
DANIEL777 schreef:
Is vriendschap misschien niet de eerste basis voor een eventuele welbesproken klik?

Daar zit zeker wat in... Goeie bijdrage...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656 (50)





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 16:48
BerichtOnderwerp: die het zelf ff regeld omdat ik verlangens heb .
 
JUVENS119 schreef:
ik weet het ook niet zelf beter,ik wil niet zoals abraham zijn ,die het zelf ff regeld omdat ik verlangens heb ,ik leer nu juist me eigen te beheersen en hem jaweh door Jezus,beter te leren kennen.
al mijn velangens vind ik in hem,door te vasten krijg je beheersing en rust ,
we zijn meer dan overwinaars over ons zelf ,en ons leven .
gaan staan en niet meer leven uit inpuls,maar uit zijn vrede.
niet meer uit behoeften maar uit geven .

ik ben van mening dat God het beste voor me weet ,en als het beste is mijn leven delen met God alleen is dat zijn keuze,want ik ben niet meer van me zelf maar van hem.

gehoorzaamheid ,is ook een van de dingen die god me aan het leren is ,ik heb genoeg kansloze relatie's gezien,zelf beheersing is een vrucht van de geest ,net als blijdschap en vreden .
ben je bereid om gehoorzaam te zijn ,ben je bereid je leven en je verlangens uberhoud te offeren voor de God van hemel en aarde ?
dat zijn vragen waar ik ook dagelijks mee worstel ,maar ik kom er boven langzaam ,er zijn zo veel mooie vrouwen leuke aardige,boeiende ,gelovige,oprechte vrouwen die bij mij zouden kunnen passen ,dat ik pas haha en ga leven uit oprechtheid van het woord en geloof .
ik zou weten ,en door het weten hoef ik niet meer te leven uit angst .

Met alle respect hoor, maar hoort dit topic niet onder Christelijk leven thuis...?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656 (50)





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 16:25
BerichtOnderwerp: De klik...
 
Beste mensen,

Je komt het in heel veel profielen tegen. "Het gaat om de klik." Ik zeg: oh ja? Zelf vind ik dat namelijk erg oppervlakkig en simpel. OK: it's the first thing to happen. Maar volgens mij gaat het daarna om diepgang... Toch...? Ik bedoel: alleen dan kun je elkaar toch op de juiste manier kennen...? Reactie graag...

Greetz,

Beun


Laatst aangepast door
BEUN656
op maandag 25 juli 2011, 23:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656 (50)





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juli 2011, 00:43
BerichtOnderwerp: Ramp
 
CHATULIEM619 schreef:
nog even dit:






Ik denk dat dit een dooddoener is. Ethiek is iets persoonlijks, voor veel onderwerpen kun je heel veel kanten uit. bv. je kunt twee standpunten verdedigen die beide christelijk genoemd kunnen worden. Het eerste is, je moet de mens helpen die in nood is. Het is even christelijk te zeggen: God heeft ons als mens verantwoordelijk gesteld. De mens is in staat zelf keuzes te maken. Dat betekent ook dat hij verantwoordelijk voor de schepping is. De aarde bewerken is een opdracht van God zelf. Ook geboortebeperking is een verantwoordelijkheid die de mens kan nemen in deze tijd. En aangezien AIDS een groot probleem is in deze gebieden zouden ze ook eens moeten nadenken over hun seksuele gedrag. Ook een verantwoordelijkheid van de mens.

Niet mee eens. Geboortebeperking vind ik gewoon not done.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656 (50)





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 02:46
BerichtOnderwerp: Ramp
 
PIETER649 schreef:
Je reageerd 2x op mijn bijdrage, dat mag.

Ten eerste geef ik duidelijk aan dat ik het probleem op economische wijze benader, of was het niet duidelijk genoeg???
Ten tweede kun je erg ontzet reageren op mijn opmerkingen over geboorteregeling, zoals bijv. sterilisatie maar ook de pil of condoom, zo bijzonder is het niet.
Op deze site, vol christenen, staan niet veel vrouwen die 4 of meer kinderen hebben.
Zoals jij naar ik aanneem wel weet, waren ook in Nederland de gezinnen vroeger veel groter, 10, 12 of 15 kinderen was niet bijzonder.
Je kunt mij niet wijsmaken dat IEDERE vrouw na een huwelijk van bijvoorbeeld 10 jaar, gezegend met 2 kinderen, geen voorbehoedsmiddelen heeft gebruikt.
Daar heeft die vrouw een voor haar gevoel goede reden voor gehad, bijvoorbeeld dat ze 10 kinderen niet de aandacht en luxe kan geven die ze wel aan 2 kinderen kan geven.
En dat is precies het probleem in dat gebied in afrika, de kindersterfte is fors gedaald maar de geboortecijfers blijven gelijk.
Hierdoor zijn er opeens veel te veel mensen die moeten leven van de schaarse middelen die er zijn.
En dan hoeft er maar iets te gebeuren en het leed is niet meer te overzien.
Vandaar dat ik achter mijn bijdrages kan staan, ook en juist vooral, als christen!!
Goed, tot hier heb je een redelijk punt....

[/quote] nog even dit:

Dit is een forum en daar mag, nee, daar moet elk onderwerp vanuit meerdere gezichtshoeken besproken worden.
Dus ook als het jou niet bevalt, plaats ik mijn opmerkingen vanuit de invalshoek die ik kies. [/quote]


Hiervan zeg ik: welke invalshoek kan de toest van de Christelijke ethiek doorstaan... Check yourself!


Laatst aangepast door
BEUN656
op dinsdag 19 juli 2011, 02:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656 (50)





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 02:20
BerichtOnderwerp: Ramp
 
PIETER649 schreef:
Ik stel inderdaad iets vast aan de hand van economische wetten.
dat klinkt inderdaad wat hard en kil, maar het is wel realiteit.
Dat er in het westen overgewicht is, is ook niet goed, ik ondervind het aan den lijve... Verlegen lachende smiley , maar hieruit blijkt dat ieder gebied haar eigen problemen heeft die ze zelf mogen oplossen.

En sorry, ik geloof niet dat giro 555 het antwoord is voor afrika.
zeker niet voor hulp die het probleem vergroot.
Het systeem van microfinanciering daarentegen heeft meer zin.
Wat ik zou aanbevelen is een premie op sterilisatie, maar dan ben ik vast geen goed christen?!

Trouwens, hier in het westen zijn we er ook nog niet hoor.
nederland bijvoorbeeld heeft 2x zoveel inwoners als goed voor het land is.

Maar de natuur regelt het zelf wel, dat gebeurt in afrika regelmatig en ook het westen krijgt nog wel n keer een spaanse griep of de pest om het bevolkingsniveau naar een gezond peil te krijgen.

Zo, weet je hoe hard... Kinderen op schoot en dan over sterilisatie praten als Christen... Snap je het eigenlijk nog wel...?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656 (50)





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 02:16
BerichtOnderwerp: Ramp
 
MARIO216 schreef:
Heb al een tientje gegeven, dus wie volgd. Smiley die vol vragen zit

Heel goed: goed voorbeeld doet goed volgen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656 (50)





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 02:15
BerichtOnderwerp: Ramp
 
HERMAN388 schreef:
Meneer van de Rode kruis, stort dit geld naar giro 555

Uiteraard! Meneer is Christen en stort toch maar voor het gemak op 555... Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656 (50)





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 02:07
BerichtOnderwerp: Ramp
 
GEHOLI202 schreef:
Pieter, dit is vast een juiste conclusie volgens economische wetten ........maar we hebben het hier over mensen; schepsels die op Gods aarde leven, Gods kinderen!!

Ja, juist! Helemaal mee eens!


Laatst aangepast door
BEUN656
op maandag 18 juli 2011, 02:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656 (50)





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 02:00
BerichtOnderwerp: Ramp
 
PIETER649 schreef:
Het probleem is in feite dat er daar wel enige vooruitgang in de beschaving is....

80 jaar geleden leefden er circa 2 miljard mensen op deze planeet, inmiddels zijn dat er 7 miljard.
de aarde is veel te vol en kan dit niet meer aan.

het probleem is niet de co2 uitstoot die de regeringen als smoes gebruiken om extra belasting te heffen, het probleem is dat er veel te veel mensen geboren worden en daarbij ook nog es steeds ouder worden.

In die ontwikkelingslanden is best veel gebeurd de laatste jaren, schoner drinkwater, betere gezondheid door bijvoorbeeld inentingen etc.
Het effect hiervan was en is een stormachtige groei van de bevolking en een economie die dat helemaal niet aan kan.

Stop maar 2 konijnen in een hok van 2 vierkante meter, schattig hoor die jonge konijntjes... maar nu over een jaar nog es kijken hoe leefbaar dat hok is...

Het enige dat voor dat gebied echt werkt, is een zeer ingrijpende geboortebeperking.

Hallo hee, dit is echt een soort van niet meer grappig. Zo ga je niet met dit soort dingen om vriend! Waar zit je gevoel... En trouwens... Een "Christen" die het over geboortebeperking heeft...? Schaam je diep!


Laatst aangepast door
BEUN656
op maandag 18 juli 2011, 02:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656 (50)





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 01:55
BerichtOnderwerp: Ramp
 
CROSSROAD317 schreef:
Leuk allerlei oplossingen bedenken, maar ondertussen gaan er wel mensen dood.

De verwachting is dat in Oktober, doordat er nu al te weinig water is, het helemaal uit de hand zal lopen ...

Dat we de beelden van een xx aantal jaar geleden gaan vergelijken met het heden is prima ... hieronder een foto van nu ...

[SCHOKKENDE FOTO]

Ok, zo'n schokkende foto hoeft nou ook weer niet... En in oktober pas uit de hand gelopen...? Dat is het nu al!


Laatst aangepast door
BEUN656
op maandag 18 juli 2011, 02:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van BEUN656
Ga naar pagina Vorige 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 Volgende
Pagina 13 van 17