ChristianMatch
 


Forum

Berichten van XABIA794
Ga naar pagina Vorige 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 ... 22 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van XABIA794
Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 11:48
BerichtOnderwerp: De splinter en de balk
 
MARISKA601 schreef:
CHRISTIANMATCH schreef:
Wees gerust: leden krijgen altijd eerst een duidelijke waarschuwing en bij herhaling wordt er pas actie ondernomen. Het kan zijn dat iemand dan een time-out krijgt van een aantal weken en soms is dat een definitieve ban. Daarnaast word je nooit zomaar verwijderd, ook niet op basis van andermans beschuldigingen. Dit wordt altijd eerst onderzocht.

Na verschillende waarschuwingen zijn leden zich bewust van het feit wat de gevolgen kunnen zijn van hun gedrag, dit is immers duidelijk gemaakt. Het zou inderdaad fijner zijn als we gewoon zouden kunnen wachten tot iemands lidmaatschap verloopt, maar helaas is direct ingrijpen af en toe echt nodig.
Gelukkig staat dit allemaal omschreven in de voorwaarden. Zie het inderdaad maar als een kaartje kopen voor de film. Wanneer je uit de bioscoop gezet wordt omdat je je niet aan de regels houdt, krijg je ook je geld niet terug.



Dit heeft de redactie vorig jaar ergens op het forum nergezet over een ban van enkelen.

bij duidelijke waarschuwing en herhaling ... hmmm
en verdiend ???
sorry hoor.
Heb ook ooit een ban gehad, terecht of niet wil ik me zelfs niet over uit spreken. Het is maar hoe je't wilt interpreteren, en voor mij is dit voorbij.
Ik ben wel van mening dat men de reden van toen op menig persoon hier kan toepassen. Waarom bij de ene wel en de ander niet?
Er zijn er hier die eindeloos kunnen oordelen, zeveren, kritiek leveren en ga zo maar door...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 10:46
BerichtOnderwerp: Glenn Kaiser
 
XABIA794 schreef:
een voorproefje
http://www.youtube.com/watch?v=nvcj-_QF2Ig&feature=related

en hier kan je kaarten bestellen
http://www.bloggen.be/joli/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 10:44
BerichtOnderwerp: Glenn Kaiser
 
XABIA794 schreef:
Voor wie van oprechte rock/blues houdt...
Glenn Kaiser komt naar Mol in Belgie op
11 maart om 18.00
VVK 10 euro
berperkte plaatsen

als iemand nog eens uitlegt hoe ik hier een foto kan plaatsen wil ik de rest er ook nog opzetten Lachende smiley)


een voorproefje
http://www.youtube.com/watch?v=nvcj-_QF2Ig&feature=related
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 10:41
BerichtOnderwerp: Glenn Kaiser
 
Voor wie van oprechte rock/blues houdt...
Glenn Kaiser komt naar Mol in Belgie op
11 maart om 18.00
VVK 10 euro
berperkte plaatsen

als iemand nog eens uitlegt hoe ik hier een foto kan plaatsen wil ik de rest er ook nog opzetten Lachende smiley)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 10:33
BerichtOnderwerp: Your ID in Christ, dagelijkse overdenkingen
 
MOMO697 schreef:
Ik ken de schrijver.
Het boek nog niet.
Zal het onthouden.
Misschien heeft mn voorganger het wel in huis staan.
Thanks voor de tip.

nog een aanrader is
geloof, zekerheid en groei van Willem Ouweneel...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 10:27
BerichtOnderwerp: Vergoeding homotherapie uit het ziekenfonds
 
[quote=MOMO697]aangeboren? ja
afwijking? nee
tenzij je bedoeld een afwijking van het oorspronkelijke perfecte plaatje dat God voor ogen had.

daarom denk ik ook niet dat het aangeboren is...
door zondeval en het "ongelukkig" omgaan van elkaar, kom je gewoon tot afwijkend gedrag in tegenstelling zoals God het bedoeld had. dat versta ik ook uit het stuk van Romeinen 1. Zij hebben de heerlijkheid van de onvergankelijke God vervangen... Maar ik ben niet van mening dat dit stuk alleen van toepassing is op het homo's. Maar elke vorm van "onbedoeld" gedrag. ik geloof dat ieder mens die de Here niet zoekt, in zijn gebrokenheid blijft steken, daar zij zich niet richten op God zelf. Jammer dat menig christen denkt dat je hiermee alleen naar homofilie kan wijzen... wat met verslavingen en zoveel andere menselijke karaktertrekken die de Here als een gruwel ziet.
Ieder zoekt zijn eigen gebrokenheid om met God naar verandering te zoeken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 17:27
BerichtOnderwerp: Verzoek Ambulancedienst
 
is dat voor elk land geldig dan?
sorry, ik had er nog nooit van gehoord, maar is wel een goed plan, als de belgen hierin ook mee zijn tenminste Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 17:21
BerichtOnderwerp: Your ID in Christ, dagelijkse overdenkingen
 
ik heb enkele boeken van Neil. T. Anderson gelezen waaronder "geestelijke strijd"... hij benadert heel goed wat je identiteit in Christus eigelijk inhoud.
Echt een aanrader, ik heb er veel aan gehad.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 14:59
BerichtOnderwerp: "Dat vertel ik je later"
 
CROSSROAD317 schreef:
MARRY942 schreef:
Daar ken ik een Bijbelse variant op: het is voor een rijke moeilijker door het oog van een naald te kruipen, dan voor een kameel Knipoog smiley



Toch even reageren, al is het off-topic.

Lukas 18:24 Toen Jezus zag dat de man zo bedroefd werd, zei hij: ‘Wat is het moeilijk voor rijken om het koninkrijk van God binnen te gaan. 25 Het is gemakkelijker voor een kameel om door het oog van een naald te gaan dan voor een rijke om het koninkrijk van God binnen te gaan.’ (NBV)

Het oog van de naald.
Wat is nu eigenlijk "het oog van een naald"? Is dit "het oog van de naald", zoals dat gebruikt wordt om te naaien of te borduren, of wordt hier een ander "oog van de naald" mee bedoeld? In de tijd van Jezus werd hiermee de benaming van een kleine deur bij een poort aangegeven. Bij het donker worden werden de poorten gesloten en kon men alleen via een kleine deur in de poort de stad binnen gaan. Wanneer men met een kameel door die kleine deur naar binnen wilde gaan, moest de kameel dus eerst geheel worden afgeladen. De kameel kón dus wel (met moeite) naar binnen maar zónder iets mee te nemen.

Idd, dat was de uitleg over die kameel.
zonder alles af te leggen is het moeilijk om de Here Jezus te v Knipoog smiley inden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 14:25
BerichtOnderwerp: Eindtijd-bijbelstudie Frank Ouweneel
 
MAR907 schreef:
Hier ben ik met je eens.

Frank Ouwenheel ken ik ook. Diverse opnames van zijn cd's zijn opgenomen in de gemeente waar wij naar toe gingen.
Hij is iemand welke vanuit de oude testament de mensen leert hoe God is voor Zijn Volk.
Alleen wat de toekomst betreft (NT), gaat hij van de Darby leer uit...
Daar kan ik persoonlijk niet met hem op een lijn zijn....

Vergadering komt voort uit de broederschap welke zijn ontstaan heeft, uit bisschop Darby. Deze persoon was ook RKK...
De evangelische kerken/gemeente basseren de eindtijd op de leer van Darby inplaats van wat werkelijk in de NB beshreven staat.
Openbaringen is een apparte boek welke de hele bijbelse geschiedenis en toekomst beschrijf in symbolen.

Hetgeen dat de mens verloren heeft in de Paradijs en door de Heer weer hersteld wordt, wordt beschreven in de Openbaringen van de Here Jezus.
Aan de ene kant beschrijft Openbaringen hetgeen dat gebeurd met de Vrouw van de Here Jezus, aan de andere kant wat er gebeurd met de vrouw van het beest.

Eigenlijks is Openbaringen het symbolische uitleg van de hele mensheid en de bijbel.
Hetgeen dat interresant is: waar staan we nu in deze tijd. Wat zegt de Heer en God tegen ons.....

Kan me als evangelische (kerkganger) niet echt thuisvinden in het darby denken.
Het boek openbaring is voor mij een boek waar men nog veel in kan ontdekken. je kan elk jaar commentaren op loslaten om tot inzicht te komen wat de uitleg zou kunnen zijn. Maar uiteindelijk zie je pas als zaken geopenbaard worden in deze tijd, dat je ze kan herkennen vanuit het grote beeld van Gods Woord... de gehele bijbel.
ik had niet de indruk dat Ouweneel zijn lezing gericht was vanuit een individueel boek, maar juist gezien werd vanuit het hele Woord.
Zo kan je het boek openbaring bijvoorbeeld nooit zonder Daniel lezen. Ik kan zo ook het NT nooit los zien van het OT.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 14:16
BerichtOnderwerp: De splinter en de balk
 
Ben niert op de hoogte van een ban.
Ach, het kan ieder wel eens zijn dag niet zijn.
Zolang we de dingen onder elkander kunnen gladstrijken is het goed.
we beginnen gewoon weer opnieuw toch? Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 14:08
BerichtOnderwerp: stapavondje
 
WILLEMIJN232 schreef:
Het beroerde is dat mensen die helemaal niet meegaan het zo beroerd maken.........
Boze smiley

ik hoop dat je nu echt wel tevreden bent om van een mug een olifant te maken...
en dan nog bekwaam bent om het opblazen van een topic in een ander zijn bord kan leggen
nogmaals sorry voor een onozel "grappig" bedoeld dingetje te zetten... ik hoop echt oprecht dat het een leuke dag wordt voor jullie... en dat meen ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 16:48
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
FRANKT627 schreef:
nee, maar wel lu Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley

gewoon eerlijk,
mijn spieren kunnen dat niet aan...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 15:42
BerichtOnderwerp: stapavondje
 
FRANKT627 schreef:
Een geintje over en weer kan ik nog begrijpen. Humor is belangrijk maar wanneer sommige leden zich gaan afzetten tegen andere leden omdat in het verleden onenigheid was en daardoor de sfeer verpesten getuigt van heel kinderachtig gedrag met een IQ, menslievendheid en christelijk gedrag van een heel laag niveau. Het neemt de zin en verlangen van mensen die niet veel sociaal contact hebben helemaal weg. Doe zo vooral verder. Hou de schijnheiligheid maar goed in ere. Ga ergens maar evangeliseren hoe goed God is en hoe we moeten leven en ondertussen verpest je lekker de sfeer wanneer er iets leuks te gebeuren staat...proficiat hoor...

eeuuhh... heb je't over mij frank?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 15:05
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
COOTJE711 schreef:
Zeg... komen we voor de muziek of voor een strandwandeling? Cootje houd meer van het laatste hoor!!
Een spelletje winnen gaat ook nog wel lukken...Engeltje smiley

de strandwandeling ging toch niet to zaterdagmiddag duren dacht ik toch Geschokte, onthutste smiley dan ga ik moeten afhaken, houd ik nooit vol
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 12:05
BerichtOnderwerp: Eindtijd-bijbelstudie Frank Ouweneel
 
Ik was onlangs naar een lezing van hem geweest in Eindhoven.
Ik vind ze toch best goed en ik heb er veel aan gehad. Het valt me dan ook wel op dat je een hoop mensen zowel tegen als voor hebt. Zal ook wel weer met de beleving te maken hebben.
In ieder geval ben ik het met een hoop van zijn uitleg best eens, zeker als je je focust op het brede beeld van Gods plan.
Natuurlijk zoals alles, is het goed om alles eens te toetsen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 11:53
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
SIMSIM368 schreef:
ja een muziekje !!

zou leuk zijn als er daar muzikanten bij zijn, een gitaarke en wat meer als het kan Lachende smiley
Anders breng ik de Ipod wel mee, staat vol met "goeie" muziek in alle genres

wereldbreedmuziekliefhebbendelien

en ik krijg die letterkes hier niet zo klein als jullie dat doen Twijfelende smiley


Laatst aangepast door
XABIA794
op zaterdag 28 januari 2012, 11:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 11:47
BerichtOnderwerp: stapavondje
 
WILLEMIJN232 schreef:
Maar jij gaat toch helemaal niet mee Xabia? Iedereen gaat zich met het uitje wat Chatuliem organiseert bemoeien.....En wat een paar jaar terug door een ander werd georganiseerd is nu toch niet aan de orde? En je gaat niet eens mee????Waarom dan die drukte?

Het lijkt wel dat het "drukte maken" alleen maar besteed is aan een vast clubje of zo? Het zijn nou net degenen die steeds commentaar hebben op anderen die zich hier aangesproken voelen.
Ik denk dat ik net als andere gewoon ook "lekker" mag mee zeveren als de rest toch...
als je de rest ziet van de ongeloofelijke lange bladzijden onzin er hier in het forum te vinden is... Geschokte, onthutste smiley
en dan heb jij moeite met mijn kleine bijdrage Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 11:33
BerichtOnderwerp: stapavondje
 
dus pieter, laat je hond maar thuis Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt.
Jammer, bij het utrecht uitje paar jaar trug was ze net het middelpunt van de belangstelling waard... we konden toen ook gewoon overal binnen en buiten zoals we het graag hadden... kweet alleen niet meer met hoeveel we waren Geschokte, onthutste smiley maar dat was toen geen probleem
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 17:02
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
SIMSIM368 schreef:
Te laat ben je pas als iedereen al naar huis is hoor!

dan red ik het nog wel...
by the way... ik moet daar toch niet supersportief gaan doen hé? want das echt men ding niet... dan kom ik pas als chilling tijd begint Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 13:15
BerichtOnderwerp: stapavondje
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik vind het juist reuze handig als je het lang van tevoren weet.....dan kan je je dienst aanvragen als je meewilt en je legt het vast.....
Maar....Chatuliem organiseert het en laten we ons er allemaal niet mee bemoeien en kritiek op geven.....

Als ik het begrijp is het een gewoon avond stappen... een dienst voorbereiden Smiley die vol vragen zit okeej, als je naar een bowling zou gaan of restaurant moet je tevoren wat kunnen regelen met hoeveel je komt en ruim op tijd om de plaatsen te regelen... maar ik heb nog nooit een uitje geweten waar je maar beperkt mag komen opdagen om te stappen...
en het gaat niet om kritiek, het is gewoon een mening, daar dient dit forum blijkbaar toch voor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 12:00
BerichtOnderwerp: stapavondje
 
wat raar om iets te organiseren waar maar beperkt plaats voor is Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 11:55
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
je mag men naam er wel bijzetten hannah, zoals ik al zei, ff nog wat regelen voor men kid haar kamp, en dan ben ik vrij, eventueel veel te laat Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: maandag 23 januari 2012, 10:25
BerichtOnderwerp: Vrij zijn Weekend 2 en 3 maart
 
ik ben gevraagd door een groepje vrienden die er al geweest zijn, en er zo vol van waren... dus ik ben benieuwd. dit jaar zal ik er ook zijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: maandag 23 januari 2012, 10:21
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
ging het over dit uitje hannah?
Het zou wel eens best kunnen... ik moet nu wel op die dag mijn dochter naar kamp brengen (rond 18.00 in de limburg) als ik hiervoor een andere oplossing vind, dan zou ik wel kunnen deelnemen. Ik doe mijn best, en laat nog iets weten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: donderdag 15 december 2011, 23:36
BerichtOnderwerp: Kerst
 
MOMO697 schreef:
gek he?
niemand die hier op ingaat
maar over homo's?
Gefrustreerde smiley

Men reactie is dat ik de wetten van Israël niet hoef te te passen... Ikzelf doe niets met kerst omdat ik moeite heb met het contrast. Met kerst gaan er velen ineens wat gedwongen goede werken doen, anderen halen alles uit de kast terwijl er gelijk ook zoveel ellende in de wereld is. Daklozen zijn er ook het hele jaar en niet alleen op kerst.
Wat de Here Jezus op het kruis van Golgotha heeft volbracht is een wonderlijke oplossing voor de gehele mensheid. hiervoor werd wel de opdracht gegeven om die gebeurtenis te herdenken.
Dat mensen zichzelf beladen met geschenken en overtollig eten kan volgens mij Gods bedoeling niet geweest zijn. De geboorte van Jezus is ook weer zo een wonderbare gebeurtenis waarin zoveel een getuigenis is van Gods perfecte rechtvaardige plan.

Toch ben ik van mening dat "gehoorzaamheid" niet geankerd ligt in het feit of je met kerst de geboorte herdenkt of niet. maar wel waar de verantwoordelijkheid ligt wat je'r mee doet.
Wat je tot eer van God doet, daar gaat het over.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: donderdag 15 december 2011, 23:17
BerichtOnderwerp: Houdbaarheid op christian match
 
MOMO697 schreef:
Ik kreeg de indruk dat LoveJesus het in geestelijk opzicht bedoelde.
Dat we ons meer moeten richten op het geestelijk Jeruzalem.
Het gaat hier inderdaad veel vaker over bijbelteksten en meningen dan over Gods Koninkrijk. Daar wil Hij dat wij ons bewegen.

En ik moet eerlijk zeggen dat ik graag ook wat meer diepgang hier op het forum zou willen hebben. Maar op 1 of andere manier lukt dat niet zo goed.

Het is wel duidelijk niet overzichtelijk wat hij nu geestelijk en/of net niet bedoeld... het ging in de eerste instantie over verlenging omdat er hier geen diepgang zou zijn.
Ik reageer gewoon op het feit dat je hier geen sluitende interpreaties kan afdwingen.
diepgang komt alleen op gang als men respect heeft voor elkaar.
Als iemand me zegt dat ik eens op zoek moet gaan naar Jeruzalem... dan maakt hij gewoon de conclusie dat ik daar al bij voorbaat niet met bezig ben... geestelijk of letterlijk gezien.
Sorry momo, je kent me hé Knipoog smiley ik heb nogal last van dat hypochriet gedoe. Voor diepgang ben ik ook altijd te vinden, maar dat lukt nooit door discusies... ik leg mijn verantwoordelijkheid af bij de Here zelf in mijn wegen, en digitaal kan niemand me even gaan zeggen wat ik zou missen in mijn relatie tot de Here
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: donderdag 15 december 2011, 23:00
BerichtOnderwerp: Houdbaarheid op christian match
 
LOVEJEZUS310 schreef:
Xabia, rekening houden met alles en iedereen

Dat is toch niet meer vol te houden.

Xabia, zou zeggen bereidt je voor op zijn komst.

Hij komt als een dief in de nacht.

Missschien wel morgen

Are You prepared

Zie, dat bedoel ik nu weer
jou reacties zijn steeds een interpretatie waar je zelf geen jota van afweet... je geeft me ongevraagd advies over wat ik zou moeten doen

vol houden??? Jezus in je hart maakt dat je kan volhouden in Zijn kracht. Naasteliefde, daar draait het om man... En niet om uitspraken waar oordeel aan vastkleeft
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: donderdag 15 december 2011, 19:35
BerichtOnderwerp: Houdbaarheid op christian match
 
LOVEJEZUS310 schreef:
Heeft er echt niemand op cm interesse om terug te gaan naar de gouden stad Jeruzalem.

Jammer

Je zou rekening moeten houden dat christenen hier allemaal verschillend zijn in beleving, interesse, interpretaties ..... Je kan niet zomaar uitmaken wat hier wel of niet te vinden is. Dat is nou juist jou interpretatie. Van niemand weet je hier wat er in de persoon zelf leeft.
Denk je nu werkelijk dat niemand hier eens naar Jeruzalem op bezoek wil? Wat dacht je van de mogelijkheden? En als jij nu ook nog denkt dat je de enige bent die een relatie met Jezus hebt?
Denk dat het goed is om eerst eens contacten en relaties op te bouwen voor je de mensen hier in een vakje gaat steken, of nog erger... gaat beoordelen wat we hier wel of niet zijn.
Het kan hier wel opervlakkig lijken, maar toch hebben velen hier ook wel diepgaande relaties uit opgebouwd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 19:02
BerichtOnderwerp: Ik ben Hetero.
 
PIETER649 schreef:
mn zussie zei ooit dat als je 1x een vent gehad hebt, dat je nooit meer anders wil.
ik heb t nooit uitgeprobeerd maar wellicht kan het bij jou de twijfel wegnemen? Knipoog smiley

jou zussie zal het wel weten, maar als je eenmaal een rose vent gehad hebt Smiley die vol vragen zit dan ben je wel de draad kwijt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van XABIA794
Ga naar pagina Vorige 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 ... 22 Volgende
Pagina 16 van 22