ChristianMatch
 


Forum

Vrij zijn Weekend 2 en 3 maart
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
ESTHNA266





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 21:16
 
Ga jij ook naar het vrij zijn weekend? Ben je er al vaker geweest of juist niet.... Deel hier je ervaring of vragen

Zelf ga ik voor het eerst.

Voor meer info:
http://bevrijdingspastoraat.nl/index.php?option=com_rsevents&view=events&layout=show&cid=20&Itemid=339
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 21:23
 
ESTHNA266 schreef:
Ga jij ook naar het vrij zijn weekend? Ben je er al vaker geweest of juist niet.... Deel hier je ervaring of vragen

Zelf ga ik voor het eerst.

Voor meer info:
http://bevrijdingspastoraat.nl/index.php?option=com_rsevents&view=events&layout=show&cid=20&Itemid=339


Wat is een vrij zijn weekend???? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Een vrij weekend is heerlijk, dat weer wel....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 21:25
 
Ben dan druk bezet............
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VOGUE536





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 21:39
 
.......

Laatst aangepast door
VOGUE536
op vrijdag 10 februari 2012, 08:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLAPROOS940





Berichten: 68

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 22:14
 
ESTHNA266 schreef:
Ga jij ook naar het vrij zijn weekend? Ben je er al vaker geweest of juist niet.... Deel hier je ervaring of vragen

Zelf ga ik voor het eerst.

Voor meer info:
http://bevrijdingspastoraat.nl/index.php?option=com_rsevents&view=events&layout=show&cid=20&Itemid=339

Hoi,

Ik ben er vorig jaar met vrienden geweest en vond het mooie en inspirende dagen. Op hun site staan een aantal toespraken die gehouden zijn bij eerdere weekenden. Verder is er veel ruimte voor aanbidding en muziek.

t Is dat ik geen tijd heb anders was ik zeker dit jaar weer gegaan!

groet Klaproos
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 22:43
 
KLAPROOS940 schreef:
Hoi,

Ik ben er vorig jaar met vrienden geweest en vond het mooie en inspirende dagen. Op hun site staan een aantal toespraken die gehouden zijn bij eerdere weekenden. Verder is er veel ruimte voor aanbidding en muziek.

t Is dat ik geen tijd heb anders was ik zeker dit jaar weer gegaan!

groet Klaproos
Nog niet voldoende bevrijd dan???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: maandag 23 januari 2012, 10:25
 
ik ben gevraagd door een groepje vrienden die er al geweest zijn, en er zo vol van waren... dus ik ben benieuwd. dit jaar zal ik er ook zijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: maandag 23 januari 2012, 18:40
 
ESTHNA266 schreef:
Ga jij ook naar het vrij zijn weekend? Ben je er al vaker geweest of juist niet.... Deel hier je ervaring of vragen

Zelf ga ik voor het eerst.

Voor meer info:
http://bevrijdingspastoraat.nl/index.php?option=com_rsevents&view=events&layout=show&cid=20&Itemid=339

Allereerst ff je link goed neerzetten. Ik ben vorig jaar één dag geweest en heb dat als een heel bijzondere dag ervaren. Als alles mee zit, gaan Jasmyn en ik in maart samen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAR907





Berichten: 1391

BerichtGeplaatst: maandag 23 januari 2012, 19:06
 
ESTHNA266 schreef:
Ga jij ook naar het vrij zijn weekend? Ben je er al vaker geweest of juist niet.... Deel hier je ervaring of vragen

Zelf ga ik voor het eerst.

Voor meer info:
http://bevrijdingspastoraat.nl/index.php?option=com_rsevents&view=events&layout=show&cid=20&Itemid=339

‘Kiezen voor Jezus maakt je leven niet makkelijker maar moeilijker!’ zegt Wilkin van de Kamp onomwonden als we hem vragen of hij iets meer wil vertellen over het thema van het komende Vrij Zijn Weekend in maart.

Vreemde uitspraak voor iemand welke weet dat de Here Jezus een verlosser en bevrijder is.
Dus niet kiezen voor de Heer dan, het wordt alleen moeilijker en zwaarder volgens hem gezegd door Paulus.

Mijn bijbel zegt en leert anders.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TJOKLAT313





Berichten: 63

BerichtGeplaatst: maandag 23 januari 2012, 21:12
 
MAR907 schreef:
‘Kiezen voor Jezus maakt je leven niet makkelijker maar moeilijker!’ zegt Wilkin van de Kamp onomwonden als we hem vragen of hij iets meer wil vertellen over het thema van het komende Vrij Zijn Weekend in maart. Vreemde uitspraak voor iemand welke weet dat de Here Jezus een verlosser en bevrijder is.
Dus niet kiezen voor de Heer dan, het wordt alleen moeilijker en zwaarder volgens hem gezegd door Paulus.

Mijn bijbel zegt en leert anders.

Waarschijnlijk lezen en interpreteren we de bijbel allemaal anders...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 15:49
 
MAR907 schreef:
‘Kiezen voor Jezus maakt je leven niet makkelijker maar moeilijker!’ zegt Wilkin van de Kamp onomwonden als we hem vragen of hij iets meer wil vertellen over het thema van het komende Vrij Zijn Weekend in maart. Vreemde uitspraak voor iemand welke weet dat de Here Jezus een verlosser en bevrijder is.
Dus niet kiezen voor de Heer dan, het wordt alleen moeilijker en zwaarder volgens hem gezegd door Paulus.

Mijn bijbel zegt en leert anders.

het is maar hoe je zijn opmerking intepreteert;
beide benaderingen zijn waar;
want God zegt dat Hij met de verzoeking ook de uitkomst zal geven.
dus wel verzoeking/moeilijkheden, maar ook de uitkomst die je blij maakt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 19:35
 
MAR907 schreef:
‘Kiezen voor Jezus maakt je leven niet makkelijker maar moeilijker!’ zegt Wilkin van de Kamp onomwonden als we hem vragen of hij iets meer wil vertellen over het thema van het komende Vrij Zijn Weekend in maart. Vreemde uitspraak voor iemand welke weet dat de Here Jezus een verlosser en bevrijder is.
Dus niet kiezen voor de Heer dan, het wordt alleen moeilijker en zwaarder volgens hem gezegd door Paulus.

Mijn bijbel zegt en leert anders.

Ach ja, waarom ook niet? We halen weer een klein stukje uit de hele tekst en gaan lekker commentaar leveren. Onverdraagzaam volk die christenen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NEWINTOWN553





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: woensdag 22 februari 2012, 22:45
 
hey,

ik ga ook naar het Vrij Zijn weekend over een paar weken. Ik wilde eerst niet inhoudelijk reageren, maar het citaat van Wilkin vd Kamp wordt zo wel een beetje uit zn verband gerukt... vandaar dat ik toch even reageer.

Hij doelt (volgens mij) op het feit dat Jezus zelf zegt dat Hem volgen, dagelijks je kruis op je nemen inhoudt/ dat we gesmaad en vervolgd kunnen worden om Zijn naam. etc. Jezus volgens is dus niet altijd even makkelijk.

Het thema Vrij Zijn doelt op vrij zijn van lasten uit heden of verleden (en dat kan van alles zijn).

Ik ben vorig jaar voor het eerst naar een Vrij Zijn weekend geweest- het is een aanrader! Ik vond het verfrissend- inhoudelijk erg sterk- samenbindend- minder massaal dan Opwekking.

wie weet tot ziens daar! groetjes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Pagina 1 van 1