ChristianMatch
 


Forum

Berichten van COOTJE711
Ga naar pagina Vorige 1 ... 55 56 57 58 59 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van COOTJE711
Auteur Bericht
COOTJE711 (47)





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 19:31
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
ANNE589 schreef:
Frank, wat ben jij een mopperkont, zou haast een grote vogel naar je toesturen. Lachende smiley

een reiger Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711 (47)





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 19:29
BerichtOnderwerp: De bijbel als absolute waarheid
 
JOLAN931 schreef:
Hoe zien wij de bijbel? Als absolute waarheid, of als een geschiedenisboek wat je niet al te letterlijk moet nemen?

Zelf zie ik de bijbel als het woord van God, dat geinspireerd is door de Heilige Geest. Omdat God niet liegen kan is naar mijn idee alles wat er in de bijbel staat volkomen waar.
Het valt me op dat er mensen zijn die dit anders zien.
Maar hoe kan iemand christen zijn en het woord van (zijn/haar)God in twijfel trekken?

Hoe zien jullie de bijbel?

Ben het met je eens Jolan, ik zie de bijbel ook als absolute waarheid en geïnspireerd door de Heilige Geest. Naar mijn mening dus geen ervaringsverhalen van personen uit die tijd.

Hoe de bijbel 'ingevuld of uitgelegd' wordt is heel verschillend. Mensen lezen teksten verschillend en geven ook een verschillende invulling.
De gevolgen/ uitwerking zie je alleen al in de verschillende stromingen en kerkgenootschappen.
Naar mijn mening is dit ook een gevolg van de zondeval.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711 (47)





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 15:51
BerichtOnderwerp: kinderen
 
CROSSROAD317 schreef:
[b]

Algemeen antwoord, niet specifiek reagerend op bovenstaande postings ...
Zijn het echte leugens, vraag je dan eens af waarom ze de "leugens" vertellen. Vaak willen de kinderen niet dat de ouders in moeilijkheden komen en dan nemen zij de "problemen" op zich. Dit kan tot uiting komen door het vertellen van "leugens" om zodoende een loyaliteitsconflict te ontlopen ... Een volgende stap is dan "parentificatie" wat zelfs kan uitmonden in "ouderverstotingssyndroom"

http://www.paulienblom.nl/index_bestanden/Page963.htm

Ben ik volledig met je eens cross, het zijn ook geen echte 'leugens'
Duidelijk/herkenbaar stukje van Paulien Blom!


Laatst aangepast door
COOTJE711
op woensdag 24 augustus 2011, 15:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711 (47)





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 15:36
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley RIB varen? En dan nog wel tegen 90 km per uur??? Euh...wat is RIB varen dan?

Snelle boot waarmee ook de reddingsbrigade vaart. De RIB boot is kleiner maar sneller.

http://www.ribschool.nl/


Laatst aangepast door
COOTJE711
op woensdag 24 augustus 2011, 15:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711 (47)





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 00:46
BerichtOnderwerp: kinderen
 
Kinderen zijn vaak loyaal naar beide ouders. Moeilijk voor een kind kan zijn als ze uitgespeeld wordt tussen de vechtende partijen.
Om beide partijen te vriend te houden komen de leugens....
Persoonlijk vind ik het ook moeilijk dat kinderen zich nogal eens verantwoordelijk voelen voor de ruzie's waardoor ze vervolgens proberen te bemiddelen... Een kind houd (als t goed is) van beide en kan geen partij kiezen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711 (47)





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 00:22
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Mijn mooiste moment vandaag was RIB varen... Heerlijk de zeewind door je haren voelen waaien met een snelheid van 90km door de branding! Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711 (47)





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 23:32
BerichtOnderwerp: operatie
 
Josina en Herman,
Ook van deze kant sterkte gewenst en hopelijk een spoedig herstel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711 (47)





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 23:24
BerichtOnderwerp: Loterij
 
http://www.zie.nl/video/algemeen/Voedselhulp-wordt-in-Mogadishu-gestolen/m1ezss4fwv84

Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711 (47)





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:32
BerichtOnderwerp: Bezuinigingen in de Gezondheidszorg
 
JOSINA022 schreef:
Ik weet best dat ik mij niet schuldig hoef te voelen, ik heb hier tenslotte niet zelf om gevraagd, maar wat ik bedoel is meer dat er al over mensen geoordeeld wordt zonder te weten wat er achter zit.

Ook bij gevolg van een verkeerde levensstijl weet je niet wat er achter zit en weet je dus ook niet of het misbruik is of niet.

Waar ik de misbruik wel bespeur én waar veel geld terug gehaald kan worden is bij de hoge bazen in de zorg. Daar kan ik echt heel boos om worden, dus laten ze eerst daar maar eens wat aan gaan doen.

Ben het volledig met je eens...
De oorzaak van het 'misbruik' heeft meestal een trieste reden... Daarom stel ik me er ook absoluut niet boven. Ik probeer nog meer te waarderen dat ik een veilige en fijne jeugd gehad heb en een sociaal vangnet. Wil wel benoemen dat het een toenemend probleem is. Dan denk ik ook aan alle problematische gezinssituaties, kinderen van nu zijn de toekomst....

Naar mijn mening kan er inderdaad ook geld uit de top gehaald worden. Er heel veel verschil in leiding geven/ aansturen. Inefficient werken kost ook veel.... Geschokte, onthutste smiley


Laatst aangepast door
COOTJE711
op donderdag 18 augustus 2011, 22:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711 (47)





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:22
BerichtOnderwerp: mop
 
JOSINA022 schreef:
De meeste moppen over gehandicapten worden (over het algemeen) verteld door de gehandicapten zelf, zo ook door een vriendin van mij die een hoge dwarsleasie heeft.

Juist dat soort moppen zijn vaak een vorm van galgenhumor en is een vorm van verwerking.
Ik hou zelf wel van galgenhumor. Ik kan rustig zeggen dat wij hier ook grapjes maken over de toestand waar ik in bevind, terwijl dat geen fijne toestand is, verre van dat zelfs.

Galgen humor vind ik anders....
Ben met je eens dat dit soms goed is Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711 (47)





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:11
BerichtOnderwerp: Bezuinigingen in de Gezondheidszorg
 
JOSINA022 schreef:
Ik kan er niets aan doen, maar ik ga mij toch wel een beetje schuldig voelen...ook ik jaag de onkosten van de zorg omhoog...ook ik heb in de afgelopen maanden meer in het ziekenhuis gelegen dan dat ik thuis geweest ben.

Maar kan ik daar wat aan doen? Nee, helaas, was het maar waar!

Moeten de kosten omlaag? Zeker! Zijn er mensen die iets teveel van de zorg gebruik maken? Ook dat! Moeten de goeden onder de kwaden lijden? Dat al helemaal!

Ook ik werk al jaren in de zorg en zie ook heus wel dat er mensen zijn die "misbruik" maken van dat wat onze gezondheidszorg ons biedt.

Maar...we weten niet de achtergronden van al deze mensen, net zoals jullie dat niet van mij weten.

hoi,
Vanzelfsprekend hoef jij/ iemand zich niet schuldig te voelen als hij/ zij vaak ziek is. Gezondheid wordt je geschonken.
Ik bedoelde meer het misbruik in de gezondheidszorg èn de gevolgen t.g.v. levenstijl en (helaas)de toenemende eenzaamheid
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711 (47)





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:04
BerichtOnderwerp: Boze mail, geen mogelijkheid om te antwoorden ....
 
Mariska en Jolan, ben het volledig met jullie eens, ik vind dit ook tever gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711 (47)





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 21:50
BerichtOnderwerp: Bezuinigingen in de Gezondheidszorg
 
JOLAN931 schreef:
Dank Pieter.
Jij snijd aan waar ik over twijfelde of ik het wel aan moest snijden.
Ik zie werkelozen die eigenlijk te lui zijn om te werken, ik zie ADHDers waarvan de ouders alsmaar klagen en zelf niets doen. Ik zie dokterlopers voor elk wissewasje...
Ik denk dat wij als Nederlanders niet moeten klagen maar onze hand in eigen boezem moeten steken. Laten we naar onszelf en om ons heen kijken, dan begrijpen we vanzelf waarom alle kosten zo omhoog gaan.

Pieter en Jolan, ben het volledig met jullie eens.
Ook ik zie veel patiënten voorbij komen die de gezondheidszorg kosten omhoog jagen... De zogenaamde 'draaideur' patiënten.
Gemiddeld worden ze een paar keer per jaar opgenomen in het ziekenhuis omdat ik hun beleving het niet goed zou gaan. De ligduur wordt vervolgens verlengd omdat ze allerlei ditjes en datjes aangeven. Artsen zijn soms bang voor schadeclaims waardoor klachten regelmatig wel weer serieus genomen worden.
Wat dacht je van alle patienten (vaak oudere of sociaal zwakken) die verwaarloosd thuis zitten en vervolgens opgenomen moeten worden ivm complicaties?
Wat dacht je van alle alcoholisten die hun lever kapot zuipen of de toenemende groep coma zuipers..... Kost de gezondheidszorg ook veel...
Ik zie ze regelmatig op de afdeling en je weet gewoon dat dit w.s. niet de laatste keer zal zijn...... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711 (47)





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 20:38
BerichtOnderwerp: lekker swingen als christen in een discotheek ?
 
VIJFNUL285 schreef:
[b]Lijkt mij niet iets om als christen naar toe te gaan. Lijkt mij een puur werelds feest. Een waar christen zal zich er absoluut niet thuis*, evenals bv.op de Gay Pride.

Wie ben jij om mij dat te zeggen dude? Weet je wel wat het is...een christen.Het "lijkt" je een puur...blabla. Je zegt het al zelf....het LIJKT(eigen interpretatie).
Dus jij bent een christen? Jij gaat mij vertellen wat een waar christen is!? Ga je mij veroordelen met je interpretaties knul? Denk je God te zijn en zonder zondes en als uitverkorene de hemel in te gaan?

Niet wijs gaan doen dude. Ik verantwoord mij alleen aan God en zeker niet aan jou.
blijf met je handen af over wie een waar christen is hypocriet. Wolf in schaapskleren of ben je gewoon naief.

Sorry, deze reactie vind ik tever gaan...
Volgens mij voel je je behoorlijk aangevallen??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711 (47)





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: zondag 14 augustus 2011, 00:00
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
WILLEMIJN232 schreef:
Valkuil? Verraste, verbaasde smiley Nee hoor....bemoei ik me wel eens ergens mee dan? Verraste, verbaasde smiley Engeltje smiley

kuilen?? Meer hobbels zeker??? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711 (47)





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 00:22
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
schreef:
FRANKT627 schreef:
Volgens mijn meter niet...maar waar ligt het hart ongeveer? Verlegen lachende smiley

HET HART???

GEEN FLAUW IDEE...zal ff zoeken...

Sommige dragen het hart hoog, bij andere zinkt ie in de schoenen..... (of was het de moed...?) Clown smiley


Laatst aangepast door
COOTJE711
op zaterdag 13 augustus 2011, 00:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711 (47)





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 00:17
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
ERIKA129 schreef:
SUSANNAH475 schreef:
Ik vraag me af waarom vrouwen praten en mannen niet luisteren

Tja, dat zit zo, ik zat gister e.e.a. aan een goede vriend te vertellen, maar het enige wat ie deed was met oplossingen aandraven... en daar had ik nou net geen behoefte aan...
Waar ik behoefte aan had was een luisterend oor, maar na zoveel jaar drong het tot me door dat ie dat blijkbaar nog steeds niet doorhad. Hij deed zoals een man vaak doet en kan je hem (misschien) niet kwalijk nemen...

Wat ik hem wel kwalijk neem is dat hij zich begon te bemoeien met waar ik mijn boodschappen doe... ook al ging het om mijn financieen.
Ik zag mezelf al ff deel van een getrouwd stel... "schat, ik wil niet dat je de boodschappen daar en daar haalt want dat is te duur", klinkt voor mij als "je moet niet zo strijken, maar zo" Weet je wat ? doe het lekker zelf...
Maar ff serieus, in een relatie vind ik het anders liggen, dan sluit je misschien wat meer compromissen, maar nu ik nog alleen ben, ben ik degene die bepaalt waar ik mijn boodschappen haal.

Voortaan zoek ik het zelf wel uit, oplossingen kan ik zelf ook mee komen
.

Als ik mijn problemen met een vriend deel en hij zal er niks over zeggen, waarvoor deel ik die dan??
Ik deel iets om ook meedenken te vragen, als hij dan niks zou zeggen dan kan ik beter mijn mond houden want lijkt hij niet geinterresseerd in mij.
Als je van iemand verwacht dat hij alleen maar luisterd wat is de meewaarde dan voor jou?

Wat Susannah bedoeld is (denk ik) het verschil tussen luisteren of 'aanhoren' Als iemand echt goed luisterd dan lost dat soms al een gedeelte van een probleem op (afhankelijk wat het natuurlijk is)
Soms is een 'praatpaal' al voldoende Knipoog smiley

1 probleem: mannen zijn vaak meer oplossingsgericht, wat vanzelfsprekend heel goed bedoeld is maar dit voldoet op dat moment alleen niet aan jou verwachtingen.....
Verpleegkundige schijnen dit helaas ook snel als valkuil te hebben Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711 (47)





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 23:22
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
HERMAN388 schreef:
De meeste mensen zijn toch refo's en SGP-ers?

Vanzelfsprekend, daarnaast bestaan nog wat verdwaalde mensen.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711 (47)





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 23:20
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
HERMAN388 schreef:
Ze kennen me toch niet Lachende smiley

Zijn ze dan allemaal weggelopen Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711 (47)





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 23:18
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
Humor is slechts een komische manier om serieus te zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711 (47)





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 23:05
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
Vrienden zijn die zeldzame mensen die vragen hoe het met je gaat en dan wachten op je antwoord.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711 (47)





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 22:55
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Dat ik vanmorgen om 0.15 weer in m' n huissie arriveerde na een heerlijke vakantie.
Maar 't blijf toch: Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711 (47)





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 22:05
BerichtOnderwerp: Ik ga op rei.s (2)
 
MAJARO438 schreef:
A.s. vrijdag vertrek ik voor 2 weken naar Schotland. Ik ga kamperen en rondtrekken langs de kust en ook isle of skye staat op mijn verlanglijstje. Dit roep ik al jaren, dat ik daar echt nog eens heel wilde gaan en nu is de mogelijkheid gekomen. Wauw! super de superrr.

gr Majaro

Geniet ervan, tis er geweldig mooi!!!!! Gisteren was ik er nog Huilende smiley, smiley in tranen
Vooral Skye is ruig maar schitterend! maar..... wel wat mistig (wat ook wel weer zijn charme heeft) Verliefde smiley

Goeie reis!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711 (47)





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 15:52
BerichtOnderwerp: Wanneer is iemand christen in bijbelse zin , hoe blijkt dat?
 
MARIO216 schreef:
Kan er geen slotje op dit topic??

Lijkt me een verstandig idee.
Zie dat er de afgelopen 2 weken veel besproken is en "christen/ bert" inmiddels niet meer op CM zit.

Naar mijn idee is het in deze situatie beter om te zwijgen. Wil geen etiketten gaan plakken maar heb wel zo mijn vermoedens Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711 (47)





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 17:25
BerichtOnderwerp: knuffel of lief woord voor jou !!!
 
Vermoed dat Intertoys inmiddels volledig uitverkocht is....

Alle knuffels zijn aangeschaft door CM leden.... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711 (47)





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 23:55
BerichtOnderwerp: Ik ga op rei.s (2)
 
MARIO216 schreef:
Volgende week als ik weer moet werken wordt het mooi weer Boze smiley

Vanzelfsprekend! maandag begint de pret Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711 (47)





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juli 2011, 23:22
BerichtOnderwerp: De klik...
 
EGGIE989 schreef:
In mijn ogen is dit Godslastering en nee, ik ga er niet verder over in!

volledig mee eens!

Pieter schreef:
Er zijn er hier velen die dat in hun blijdschap ooit geroepen hebben... nu staan ze op CM met het woordje gescheiden op hun profiel Huilende smiley, smiley in tranen

Pas maar op Christen307... de mogelijkheid bestaat dat ook jij ooit zal moeten zeggen: ... Ik ben GESTRAFT met die beeldschone vrouw... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

gescheiden staat al op zijn profiel....
Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711 (47)





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juli 2011, 22:56
BerichtOnderwerp: Tekenen dat het einde naderd????
 
ROADY641 schreef:
Elk mens is bang Chat, dat geloof ik. Uiteindelijk heeft ieder mens een diepgewortelde vrees voor de dood. En daar zal ie mee moeten dealen.
Geloof is niet aantrekkelijk, je hoeft het ook niet leuk te maken.
Geloof is noodzakelijk voor je eigen behoud. Het is de realiteit.
Ik kan mensen alleen maar de waarheid vertellen, en ik ga dat niet mooier maken dan dat het is. De bijbel doet dat ook niet, op geen enkele plaats zelfs.

Ik waak er wel voor om bij een ongelovige meteen over de eindtijd oid te spreken. Ik spreek liever over het goede wat de Here God te bieden heeft. Over de liefde die Hij voor iemand heeft. Over Zijn genadig Vaderhart, over een hoopvolle toekomst die God een mens wil geven, over een nieuwe hemel en een nieuwe aarde. Maar ik zeg er wel altijd bij: MITS je Gods methode tot verzoening wilt aannemen: en dat is de dood en opstanding van de Here Jezus.

Als je iemand beter leert kennen, kun je ook 's de gevolgen noemen van het afwijzen van Jezus. Maar daar moet je nooit mee beginnen lijkt me.

En het mooist is, dat je eigen liefde voor Jezus die ander dusdanig aantrekt, dat ie zelf gaat vragen: Joh? Wat heb jij toch voor moois?

mooie bijdrage!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711 (47)





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 22:37
BerichtOnderwerp: De klik...
 
VISSER278 schreef:
Lachende smiley Het is net als met vlees W-tje.
Op de verpakking staat ca. 15 min. braden. Oke , dan is het gaar , maar nog niet te kanen.
Laat die 15 min. voor wat ze zijn en laat het lekker nog een uurtje zachtjes doorsudderen . En dan is dat vlees net als of er een engeltje op je tong piest. Lachende smiley

Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711 (47)





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 19:00
BerichtOnderwerp: Autobezit is noodzaak voor een goede relatie
 
CHATULIEM619 schreef:
Wat is dat nu voor een rare opmerking Mariska. Ik wil bij iemand langsgaan om te zien hoe ze werkelijk is. Niet dat geregel vooraf, niet het gevoel hebben op visite te zijn...en ook 's avonds weer gewoon terug kunnen.

Ach tis maar hoe je ermee omgaat....
Vanzelfsprekend is een korte afstand het makkelijkst. Bij 100 km kun je ook nog makkelijk naar huis? Met een 'normale' bolide kan je met een uurtje thuis zijn Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van COOTJE711
Ga naar pagina Vorige 1 ... 55 56 57 58 59 Volgende
Pagina 58 van 59