ChristianMatch
 


Forum

Berichten van BART347
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 10 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van BART347
Auteur Bericht
BART347 (43)





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: maandag 13 augustus 2012, 23:58
BerichtOnderwerp: Raadsels
 
GERRIT603 schreef:
een hele klus om dat touw om de aarde te krijgen maar ik kreeg die punt 121km de lucht in


naar mijn weten wijkt dit antwoord meer dan 50% af, maar ben wel benieuwd hoe je dit hebt berekend?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347 (43)





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: maandag 13 augustus 2012, 23:56
BerichtOnderwerp: Raadsels
 
ANNA415 schreef:
Ik schat zo'n 125 meter (het touwtje van de aardbol)
Die van die kat zal wel erg simpel zijn maar ik ben geen kattenmens, geef mij maar een hond Knipoog smiley

het is geen schatting, het getal is exact.

hier een tip:
als je de eerdere reacties had gelezen kon je zien dat bij 500 m het touw op een punt verticaal op wordt getrokken. omdat het touw nergens samenkomt kan het touw zich spreiden. logisch gevolg door deze vrijheid: door de spreiding in de breedte kan het touw dus hoger dan 500 m opgetrokken worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347 (43)





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: maandag 13 augustus 2012, 01:58
BerichtOnderwerp: Twaalf september stemmen
 
BART347 schreef:
geen drugs, geen koffie, niet roken, geld wordt ruilhandel... kan het nóg beter???!!!! Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril

en natuurlijk geen overheden, lastige instanties, of politiek! Coole smiley met zonnebril

op welke partij moet ik nu stemmen? Smiley die vol vragen zit






Smiley met dichtgeplakte mond <-- kijk: deze heeft geen stem... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347 (43)





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: maandag 13 augustus 2012, 01:52
BerichtOnderwerp: Twaalf september stemmen
 
GERRIT603 schreef:
Hier hebben we het over wiet, voor bv ms-patienten zeer heilzaam, noem jij dat ook drugs?
Alle harddrugs weg ben ik wel voor maar ik denk dat dat een utopie is.

dat vind ik ook.

voor MS patientien: ik heb mijn twijfels over de verschillende manieren van inname mbt de werkzaamheid....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347 (43)





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: maandag 13 augustus 2012, 01:43
BerichtOnderwerp: Raadsels
 
GERRIT603 schreef:
Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit 500m Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

t is geen kerstbal...
dat antwoord zou alleen goed zijn als het touw op het raakvlak met de grond onder het hoogste punt samenkomt. echter het touw heeft de ruimte over een onbeperkte breedte vrij boven de grond te hangen in een exact rechte lijn. (ofwel: het touw heeft geen massa, en is niet geknoopt of gebonden)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347 (43)





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: maandag 13 augustus 2012, 01:40
BerichtOnderwerp: Raadsels
 
ik weet nog een vraag, (deze is ook heel gemeen!!!) helaas weet ik deze vraag niet geheel origineel meer, maar heb m daarom iets aangepast. LET OP: heel goed lezen wat er staat!!! het antwoord is relatief makkelijk te berekenen, maar denk eerst goed na! denk ook aan mogelijk meerdere oplossingsmogelijkheden.

dit is de vraag:

1- een springerige kat heeft een belletje aan zijn staart;
2- wanneer de kat t belletje aan zn staart hoort bellen, schrikt hij;
3- wanneer de kat schrikt spingt hij exact twee keer zo ver als zijn laatste sprong.
4- de kat springt elke seconde voor zich uit.
5- de kat springt altijd in een rechte lijn in het verlengde van de voorgaande sprong. (kortste weg)
6- de maximale sprongafstand is onbeperkt.
7- de kat springt altijd minimaal 1 meter ver.

hoeveel tijd kost het deze kat om 89 km af te leggen?

(en nee het is geen 17 seconden)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347 (43)





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: maandag 13 augustus 2012, 00:52
BerichtOnderwerp: Twaalf september stemmen
 
geen drugs, geen koffie, niet roken, geld wordt ruilhandel... kan het nóg beter???!!!! Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347 (43)





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: maandag 13 augustus 2012, 00:50
BerichtOnderwerp: Twaalf september stemmen
 
GERRIT603 schreef:
Er zou zeker meer verdraagzaamheid zijn, de gebruikers die ik ken worden niet helderder maar wel relaxter.

(...)



lijkt mij toch duidelijk dat verdraagzaamheid uit helder denken voor komt, en niet uit relaxt zijn, want dan gedoog je slechts iemand, wat achterbaks is... maw: ook jij zegt: alle drugs weg. prima idee, ik ben voor!

(hoera! vind ik ook!)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347 (43)





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: maandag 13 augustus 2012, 00:43
BerichtOnderwerp: Raadsels
 
LEANNE226 schreef:
(2*pi*r + 1) / (2*pi) = r + 1/(2*pi)het touw komt dus overal r + 1/(2*pi) - r = 1/(2*pi) is ongeveer 0.15915 meter van de grond.

fout!!!!!!! en, dat is ook niet de vraag!

als je een touw op een punt optilt, blijft t niet zweven over de rest van de lengte....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347 (43)





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: maandag 13 augustus 2012, 00:20
BerichtOnderwerp: Raadsels
 
VISSER278 schreef:
...

helaas weet ik de mogelijkheden niet meer, wel nog wat t antwoord ongeveer was. ik meen dat de mogelijkheden lagen tussen de 10 cm en de 20000 km. laat ik dit zeggen: ik vertel t als iemand er met < 50% naast zit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347 (43)





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: zondag 12 augustus 2012, 23:18
BerichtOnderwerp: Raadsels
 
aan raadsels moet ik soms terugdenken aan deze:

het komt uit een wetenschapsquiz op TV waarbij toen echt werkelijk alle deelnemers het foute (multiplechoice) antwoord gaven, waarbij de mogelijkheden evengoed grote factoren uiteen lagen!

hier de vraag:

stel je trekt een touw strak om de aarde (40000km lang op zeeniveau) stel je maakt het touw dan 1 km langer, het touw wordt op één punt omhooggetrokken, hoe hoog steekt dit hoogste punt van het touw boven het aardoppervlak uit?

(de deelnemers hadden zo'n twee minuten bedenktijd)

succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347 (43)





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: zondag 12 augustus 2012, 22:53
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
CHATULIEM619 schreef:
Sommige vrouwen maken het er ook naar. Ik heb wel gehad, dat ze dan met een verwijt of jankbui mij iets vroegen. Dan zei ik gewoon, kom volgende week maar terug, dan kunnen we normaal praten. Die gedroegen zich zo vreemd, kon je geen normaal gesprek mee voeren...Het stomste is dan ook, dat ze dan boos worden, neem je ze zoals ze zijn, word je dat weer verweten. Ze zijn ongesteld, dus enorm hyper, dan accepteer je dat, dan is dat ook weer niet goed. In zo'n bui zijn ze toch niet serieus te nemen, wel?

als je dan eerst vraagt: wat zou je willen dat ik je vraag? wordt dat dan beantwoord met: dat snappen jullie mannen toch niet. ? en is dat dan om te verhullen dat er geen correct antwoord op mogelijk is, ze willen zien dat jij hen boos maakt, en zelf het juiste antwoord dus ook niet weten, maar zo wel denken dat wij (hoe dan ook) iets verkeerd bij hen doen zodat ze er later op terug kunnen komen en er zo dan hun voordeel mee denken te doen, onder de dekmantel van...? (beetje lange zin idd) dat je idd uitkomt op zo een voorbeeld als:

CHATULIEM619 schreef:
Vrouwenlogica, ik kan er boeken over schrijven. Het mooiste voorbeeld vond ik Gooische vrouwen. Zij wilde een borstvergroting, hij gaf het als verjaardagskado. Zij kwaad en beledigd...tja, je moet vrouw zijn om dat te begrijpen.


over gerelateerde amerikaanse rechtzaken weet ik niets, maar ik weet wel dat ooit onderzocht is hoeverre een juryrechtspraak door manipulatie beïnvloedbaar was. (getest met twee identiek gelijke aanklachten, wat bleek: lelijke man was eerder schuldig dan een knappe....)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347 (43)





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 23:31
BerichtOnderwerp: Olympische Spelen
 
CHATULIEM619 schreef:
Daar is iemand bij omgekomen he bij de vorige OS.


das hele maal triest, en dat ie omgekomen is ook.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347 (43)





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 23:31
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
ROELANDE345 schreef:
ikke niet,

vraag maar aan je moeder

(mijn moeder is helaas niet meer onder ons. maar volgens mij betrek je mijn eerdere antwoord op jezelf?)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347 (43)





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 23:29
BerichtOnderwerp: liefde voor waarheid (?)
 
ROLF230 schreef:
Goedemiddag allemaal,

Gisteravond op de bank gingen mijn gedachten een tijd over liefde en waarheid. Wat is belangrijker? Of is er geen verschil?

In de film "Into the Wild" citeert de hoofdpersoon uit een boek waaruit blijkt dat de schrijver waarheid belangrijker vind dan liefde.

Voor mijn bekering las ik weleens wat van een Indiase mysticus Mansukh Patel die niet wist wat belangrijker was. Misschien is er geen verschil zei hij.

De bijbel geeft wel een duidelijk antwoord hierop. Bijvoorbeeld in Korinthiers gaat het over de uitnemendheid van de liefde. Daar wordt in principe gezegd dat alles wat je weet, kent of doet, maar zonder liefde, waardeloos is. Om dan nog even wat te zeggen over het topic "Hel, realiteit of fictie". Ten eerste jammer dat TS mijn humor niet kan waarderen, maar dat terzijde. De behoorlijk aanmatigende toon die hij zelf aanslaat heeft hij schijnbaar niet door. Paul Washer heeft misschien ook wel goede dingen gezegd, maar met deze "boodschappen uit de hel", wordt de plank volledig misgeslagen. Dit is niet uit liefde maar uit angst. Dat de hel een realiteit is waarover niet te twisten valt en dat Jezus daarvoor waarschuwt, kun je ook gewoon lezen als je je Bijbel openslaat. En dan aub de Statenvertaling, maar dat is weer iets anders.

Maar ik dwaal af van dit topic, nl. liefde voor waarheid (?)

Jezus zei op de berg (bergrede) oa dat er geen jota of titel of wat ook van de wet geschrapt zal worden tot alles volbracht is. Maar de Bijbel vat diezelfde wet ook samen in de zinnen Heb de Heere uw God lief met heel uw hart, kracht etc. en heb uw naaste lief als uzelve. Deze geboden zijn even belangrijk. Dus het is even belangrijk jezelf lief te hebben, als je naaste, als God. Toen Jezus van de berg afkwam ging Hij zelfs meteen tegen Zijn eigen wet in waarvan Hij zei houdt je eraan, door een melaatse aan te raken, wat absoluut verboden was. Dit deed hij mijn insziens dus omdat liefde idd belangrijker is dan waarheid.

Lijkt me leuk als anderen hier nog gedachten over hebben.

Groetjes,

Rolf

ik zie de relatie tussen die twee niet? hoe zou daartussen een conflict opzich zijn?

als dat zo is, bedenk dat dan:

haat = waarheid;
liefde = leugen.

volgens mij gaat die correlatie niet op....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347 (43)





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 23:25
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
ROELANDE345 schreef:
haha jij snapt em ECHT niet!!!!!!!


o? nou leg t dan maar uit... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347 (43)





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 23:21
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
ROELANDE345 schreef:
Lachende smiley Knipoog smiley


gezien je reaktie: zeker weer ongesteld? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347 (43)





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 23:18
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
ROELANDE345 schreef:
je snapt em niet he jammer

das vrouwenhumor

en jij snapt me niet hé, jammer...


(en dit was mss meer mannenhumor)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347 (43)





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 23:13
BerichtOnderwerp: Waarheid
 
ik denk dat dit topic klaar is om gesloten te worden...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347 (43)





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 23:11
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
ROELANDE345 schreef:
waar zit de un-like knop


beetje vreemde verhouding wanneer jullie iets menen te vergelijken maar met een dubbele maat meten.

een voorbeeld is: Roelande, weet jij nog hoe jij op 08-08 reageerde op deze reaktie:

CARMEN073 schreef:
Tsss.... zeker ongesteld.

(zie pag. 20)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347 (43)





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 01:24
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
STEENTJE178 schreef:
Toch wel bijzonder......

(...)

Conclusie: ze kunnen ECHT niet zonder ons, zélfs niet wanneer we het hun "verbieden" Coole smiley met zonnebril

stel dat: als ik Chat zou moeten zwangermaken....

nee, gaat echt niet gebeu...lukken...
en bovendien is ie nog ongesteld............... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347 (43)





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 01:19
BerichtOnderwerp: Olympische Spelen
 
ANNA415 schreef:
Gal achter Ankie ge-eindigd...... Gefrustreerde smiley Coole smiley met zonnebril


die snap ik niet?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347 (43)





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 01:18
BerichtOnderwerp: de gratie Gods?
 
offtopic!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347 (43)





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 01:16
BerichtOnderwerp: Oma
 
ZWAAN995 schreef:
Vandaag weer na Oma geweest, met oma gaat wat beter ze heeft andere medicijnen voor het hart. sommige medicijnen hoeft ze niet meer zoals plastableten laten staan. ze is door de scan geweest bleek haar nieren goed te zijn waren hersteld geworden. Het is wel dat ze 6 paracetamol per dag moet slikken tegen de pijn in haar linker zij. Oma was bijna uitgedroogd waarop ze 3 liters vocht om haar lichaam te krijgen en om schoon te spoelen zoals vanavond was het 2 liter vocht. Nu ze ook voor de trombose medicijnen voor krijgt kan ze haar benen wel na beneden laten en worden niet blauw. het is alleen nu bekijken hoe haar benen zijn want ze heeft wel een blijvende pijn morgen hoort ze van de doktoren wat daarmee moet gebeuren. of er een omleiding moet komen of anders wat. Voorlopig ligt Oma in het ziekenhuis.

Mocht je kaartje willen sturen dan kan dat ook.
Oma houd van verassingen en gezelligheid.


Oma v Dort
(...)
Groningen

<><

Zwaan

pas op met vermelding van persoonsgegevens in het openbaar. iedereen kan dit lezen, ook buiten CM!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347 (43)





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 01:14
BerichtOnderwerp: Toekomst
 
ik weet niet wat je wilt zeggen met dit iets te gedramatiseerde filmpje???


we gaan toch niet weer de kant van TG op, waar niets gezegt wordt, maar alleen naar links wordt verwezen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347 (43)





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 16:45
BerichtOnderwerp: Olympische Spelen
 
CHATULIEM619 schreef:
Hallo moraalridder, ga ergens anders je gal spuwen, wij willen genieten van de Olympische Spelen.


Zieke smiley Zieke smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley [PAS OP: GAL] Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


mss moet ik dan maar wachten op de winterspelen, om te zien hoe iemand met zn kleine sleetje van de bobsleebaan gaat. zo laat je idd wel zien wat voor échte man je bent..... Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347 (43)





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 16:37
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
BERT168 schreef:
tjonge,tjonge nog aan toe zeg!

hee Chat,als je nu goedgekeken had naar het topic,dan staat er duidelijk

'' alleen voor vrouwen''

dus als je dit topic nou niet had lezen,had je je ook niet hoeven te ergeren toch?
ik zit hier ook wel wat rond te loeren,maar wat deze dames hier zeggen,moeten zij zelf weten toch?
het is hun topic,dus wij moeten ons daar eingelijk niet mee bemoeien.
(doe het lekker toch..)
bemoeien we ons er toch mee, dan geen commentaar leveren,want wij mannen begrijpen dat (laag)nivea toch nooit... Knipoog smiley Clown smiley


en verder is het ook niet dat (laag) nivea,
maar die (laag) nivea....

ik houd me er maar weer even buiten...


(ben mn neus aan t proper..., ik bedoel: poederen... we zijn hier natuurlijk wel op t vrouwentopic) Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347 (43)





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 23:36
BerichtOnderwerp: Olympische Spelen
 
niet olympisch, maar wel 'sport':

nou ja sport... televisierechten verkocht voor een 1.000.000.000 Euro voor 12 jaar... dat noemt men sport? sport was vroeger gewoon een spelletje, niet: geld... vroeger was/waren sporten ook nog 'gezond'.... nu is het hardstikke ziek!


(sporten in het verleden bied geen garantie voor een gezonde toekomst. kijken naar sport maakt je zeker niet gezond, zelf sporten geeft daarvoor wel de meeste kans.)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347 (43)





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 02:53
BerichtOnderwerp: Hoog Sensitief
 
SHANITA130 schreef:
Heb die diagnose ook eens gehad. ja, ben bij meerder psychiaters geweest die dat niet van elkaar wisten ze hadden toen ook nog geen pc's enzo.
Ik heb zoveel verschilldende diagnose's gehad....

Dan kom je uit bij Het kernprobleem van de psychiatrie

Ik bedoel, ze weten het zelf niet, ze proberen bepaalde dingen in te kaderen, aan de hand van eigenschappen.

Ik zou zeggen, als je hoog sensitief bent, ja, gewoon vaak je rust opzoeken. En goed je grenzen aangeven.

Ja, en verder, hoe zou iemand hoog sensitief worden, door overgeprikkeld te zijn in het verleden, datie nu nog maar weinig kan hebben?
Dit lijkt mij vrij logisch.

Ik wil vaak de rust opzoeken van een goede film, waarin ik dan helemaal in opga, of goede boeken lezen, of natuur, buiten.

Ja, doe ik dat niet, en teveel prikkles die ik niet kan controleren, ja, dan kan mijn migraine, vaak lichtelijk op de achtergond, doorbreken.

Ik moet dingen kunnen controleren, als ik ergens ben, moet ik het gevoel hebben dat ik meteen wegkan. dus een cm-uitje waar ik meerij, is voor mij niet oke.
Wel als ik zelf een auto zal hebben, ja, dan heb ik het gevoel dat ik wegkan wanneer ik wil, als het voor mij, te druk wordt ofzo.

Ook bij mensen, ik moet meteen wegkunnen, of kunnen zeggen dat hij zij nu weg moet. Of iig even 2 uur kunnen slapen ofzo. ja, klinkt oudbollig een middagdutje, maar voor mij is dat noodzaak.
En ja, dat kan alleen als mensen het begrijpen.

Laterz!

ik heb deze link ook gelezen. een aantal kenmerken herken ik ook in mezelf. dat ik het voor mij als een probleem zie? sommige dingen als een planning omgooien waar ik voor mezelf op bedacht was, daar wordt ik vaak niet heel blij van en spreek liever dingen vooraf duidelijk af. hoewel ook dit nog niet echt een probleem hoeft te zijn voor mij. soms hebben eerder anderen er een probleem mee dan ik. zo weet ik dat ik bv niet te veel in detail moet treden. hoewel ik het soms ook wel meer dan eens bewust wél doe, zoals om communicatieve redenen (waar deze verduidelijking weer een voorbeeld van is....).


Laatst aangepast door
BART347
op woensdag 8 augustus 2012, 02:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347 (43)





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 02:38
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
CHATULIEM619 schreef:
het libelle niveau wel, maar toen beschreef men het op een andere manier...


bzzzz..... ik ben een libelle...

(of ben ik nu toch TG?) Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van BART347
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 10 Volgende
Pagina 2 van 10