ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MARITIME853
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 22 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MARITIME853
Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 15:18
BerichtOnderwerp: Angst om lief te hebben
 
JANE410 schreef:
Petra, ik vind het heel verstandig van je dat je voor je kinderen kiest. En dat wil niet zeggen dat je niet aan een relatie toe zou zijn. Je kan beter nu wat langer geduld hebben en zoeken naar iemand die bij je in de buurt woont. Mijn jongste dochter woont een uur rijden bij mij vandaan, zij hebben een gehandicapt kindje sinds vorig jaar en ik vind het erg jammer dat we niet dichter bij elkaar wonen. Ik kan ook nooit even oppassen of zo. Zelf vind zij dit ook jammer nu ze haar eerste kindje heeft maar door haar relatie is zij verhuisd.
Dus heel verstandig zoals jij het wilt, aangezien je best een groot gezin hebt. Knipoog smiley

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 15:16
BerichtOnderwerp: De klik...
 
BEUN656 schreef:
Beste mensen,

Je komt het in heel veel profielen tegen. "Het gaat om de klik." Ik zeg: oh ja? Zelf vind ik dat namelijk erg oppervlakkig en simpel. OK: it's the first thing to happen. Maar volgens mij gaat het daarna om diepgang... Toch...? Ik bedoel: alleen dan kun je elkaar toch op de juiste manier kennen...? Reactie graag...

Greetz,

Beun

De ware klik ervaar ik alleen bij iemand onder ogen en bij samen zijn.
Via de statische weg zegt een "klik" niks.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 13:44
BerichtOnderwerp: Angst om lief te hebben
 
PETRA373 schreef:
gelukkig, ik persoonlijk vind het op een zeer hoog peil van gedachten wisselen, dat er nog steeds wok grapjes worden gemaakt na frank, vraag me af of hij dat wel echt kan waarderen.

persoonijk vind ik het ook boeiend om van gedachten te wisselen met verschillende mensen. gelukkig communiceer ik niet alleen met mensen die in mijn ogen een hoog peil van gedachten hebben. ieder mens heeft zo zijn waarde, wat voor nivaue je ook communiceert toch. en ja op jouw bijdrage flip ik wel een beetje. maar misschien vat ik je woorden verkeerd op Smiley die vol vragen zit tijd om es weer minder op cm te gaan als ik ga flippen op bijdrages Twijfelende smiley


Een flipperkast dat op tilt raakt??

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 01:08
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
SHANITA130 schreef:
Zo.Een uur en een kwartier!!! bezig geweest met de afwas, ff pauze ;)

Pc laat ik aan....nee, daar ligt 't niet aan...Dan zou ik ook mijn bedje 'uit' moeten doen...;)

Ja, ging vaak gewoon weer terug na een half uur ofzo, dacht ik van bekijk 't ff maar.

Nu ff pauze dus. Bakkie koffie.

En strakkies weer verder, de keuken schoonmaken, stofzuigen, douchen, maw, het rijtje afwerken in volgorde van belangrijkheid.

Het geeft me nu al een heerlijk gevoel dat ik die hele afwas heb gedaan, ja, en ik was heel goed af he, grondig en dan naspoelen met heet water...
:)


Je kunt het Shanita, een schouder klopje voor jezelf. Lachende smiley
Je huisje is ook je sociale aanwezigheid dat je goed doet. Daar kun je ook mee "praten" want het is van jezelf samen met de Heer....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 00:58
BerichtOnderwerp: Angst om lief te hebben
 
LEANNE226 schreef:
Je hebt gelijk hoor maar waar vind je een ongebonden man die er zo in wil stappen? Knipoog smiley
Het hebben van een nieuwe partner kan ook stabiliteit geven,dat extra steuntje in de rug.

idd, Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 00:49
BerichtOnderwerp: Eerst het vlees, of eerst het Hart?!
 
THOMAS968 schreef:
Maritime:

Vervolging was al aan de gang toen de Here Jezus geboren werd.

Dat lijkt me stug, onderbouw dat eens.

Toen Christus geboren werd, waren er nog geen Christenen. Het gaat hier over de christenvervolging dus die kan er toen nog niet geweest zijn. Van vervolging is sprake als er systematisch jacht op mensen met een bepaald kenmerk gemaakt wordt. Volgens de Joodse Oud-Testamentische wetgeving kon Christus ook vervolgd worden zodra hij predikte dat de Joodse wetten niet toegepast hoefden te worden, dat zagen ze als Godslastering. Welnu, Christus deed dat, wat ook de echte betekenis van Joh 8 is en dan mocht hij gestraft worden. Christus ging niet als een fundamentalist met de wetten om en dat bleek. De Joodse fundamentalisten waren niet zoveel beter als de huidige fundamentalisten in het Midden-Oosten. De farizeische opvatingen, daat wil je toch niet bijhoren? Maar voordat je van christenvervolging kunt spreken, moeten er wel eerst Christenen zijn, en dat waren toch echt niet de herders en de wijzen.

Thomas

Openbaringen:

Rev 1:9 Ik, Johannes, die ook uw broeder ben, en medegenoot in de verdrukking, en in het Koninkrijk, en in de lijdzaamheid van Jezus Christus,

Lees deze tekst nu eens voor jezelf. ........In de verdrukking en in het koninkrijk.....

Johannes werd verdrukt en was ook al in het Koninkrijk....
Johannes had een taak van God mee gekregen voordat hij geboren werd.

Mat 3:1 En in die dagen kwam Johannes de Doper, predikende in de woestijn van Judea,
Mat 3:2 En zeggende: Bekeert u; want het Koninkrijk der hemelen is nabij gekomen.
Mat 3:3 Want deze is het, van denwelken gesproken is door Jesaja, den profeet, zeggende: De stem des roependen in de woestijn: Bereidt den weg des Heeren, maakt Zijn paden recht!

De paden van de Heer (kerk) waren toen al krom gegaan...
Ga nu maar eens na in de NT wat de Heer zegt tegen ons om te doen?

De Here Jezus stond niet voor niets voor de hoge heren van de kerk met de vraag wie zegt jij dat je bent?
De vervolging was er altijd al.
Ook Johannes moest zich telkens verantwoorden aan de farriseers, saduseeers en schriftgeleerden!!!


Laatst aangepast door
MARITIME853
op donderdag 17 januari 2013, 00:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: woensdag 16 januari 2013, 23:34
BerichtOnderwerp: Angst om lief te hebben
 
PETRA373 schreef:
En ik zou niet willen dat een man voor mij zijn woonplaats verlaat en daardoor ver weg van zijn kinderen bv moet gaan wonen, je hebt natuurlijk ook mannen zonder kinderen, maar de meesten hebben die wel.Vandaar zoek ik het in me omgeving.

ha, klinkt me ergens bekend in de oren.
"Maritime ik wil niet dat je voor mij stopt met varen......"
Gevolg een relatie met twee kinderen. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: woensdag 16 januari 2013, 23:16
BerichtOnderwerp: Angst om lief te hebben
 
ALTJE848 schreef:
Komt zo maar ineens uit mijn binnenste niet over nagedacht hoor.
Knipoog smiley een knipoog van mijn hemelse Vader.
Verliefde smiley Liefdevolle ogen die me aankijken.
Daar wil ik wel voor gaan mij richten op Hem.
Hem in de ogen kunnen kijken telkens weer zonder oponthoud.
Dan is mijn leven zoals HIJ het van mij verlangt.
Dan zijn al de gevoelens van hier voor niet meer nodig ook.
En zijn de vragen overbodig want Hij voorziet in alle dingen.
Een lied komt bij me binnen :stel mijn vertrouwen op de HEER mijn God.
Want in zijn hand ligt heel mijn levenslot.
Hem heb ik lief zijn vrede woont in mij ,
zie naar Hem op want ik weer Hij is mij steeds nabij.
Enzovoorts
Ja nu ik dit schrijf en ik heb gebeden is het de Vader die me aankijkt en zegt ik geef je mijn vrede mijn vrede geef ik jouw.

anita

Fijn om dit van je te lezen, "stel mijn vertrouwen op de Heer mijn God" soms komt het voor dat het niet anders kan. Lachende smiley Knipoog smiley

klik op plaatje.



Laatst aangepast door
MARITIME853
op woensdag 16 januari 2013, 23:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: woensdag 16 januari 2013, 22:48
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
JOL252 schreef:
Me een breuk geknipt aan luxaflex.

met luxaflex effect Lachende smiley

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: woensdag 16 januari 2013, 22:36
BerichtOnderwerp: Angst om lief te hebben
 
ALTJE848 schreef:
Sorry kan niet op iedereen reageren persoonlijk maar haal wel dingen uit jullie stukjes het heeft me al weer een stukje sterker gemaakt.

Ik zal nog een gesprek met degene hebben en een beslissing maken want deze onrust zal niet ten goede komen van een relatie zoals God het bedoelt heeft.

Ik wil een relatie die voor de HEER zuiver is en goed zoals HIJ het van mij verlangt en dat ga ik doen,

Vrienden voor het leven en niet maar voor even.
Vrienden voor altijd daar heb je nooit van spijt
Ja laten we vrienden blijven tot in lengte van dagen
En de HEER bij alles vragen hoe wilt U dat ik het doen zal?.
Leer mij te dragen te horen wat u zegt.
Leer mij te knielen want dat wil ik zo graag en echt.
Ja ik was U bijna verloren om dat ik dacht bij iemand te horen.
Wie ben ik die dat besluit als ik voel er klopt iets niet.
Dan ligt er geen moois in het verschiet.
Steeds weer knagende vragen die ik elke dag met me mee moest dragen.
Nu weet ik waar ik sta terug bij Golghotha als ik aan u denk wat u voor mij hebt gedaan.
Hoe kan ik dan mijn eigen weg toch gaan.
Heer wil u bidden leidt mij op de weg en help mij te spreken,
zodat ik voor u nog meer ruimte mag kweken.
Dat U het allerbelangrijkste bent en dan pas een mooie vent.
Ik wil u danken voor wat u hebt gedaan en ik dacht u stem niet te kunnen verstaan,
En toch spreekt u door mensen heen en laat u mij niet alleen.
U gaat met me mee hoe het ook zal gaan ik weet Heer u bent er op mijn levensbaan

Geef dank aan de HEER Hier op cm want ik Hoor door mensen heen zijn stem

anita

Lachende smiley Het gedicht zegt het Anita.


Laatst aangepast door
MARITIME853
op woensdag 16 januari 2013, 22:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: woensdag 16 januari 2013, 22:31
BerichtOnderwerp: Eerst het vlees, of eerst het Hart?!
 
ANNETTE050 schreef:
Bedankt voor je mooie reactie. Zou fijn zijn als er een topic zou komen over dit onderwerp en dat cm-leden misschien iets willen vertellen, hoe de Heere God gered heeft uit pittige situaties. Dat zou echt mooi zijn!!

Maar toch is er wat bijzonders aan de hand geweest toen Stefanus gestenigd werd. Het is niet de eerste keer geweest, dat Jezus niet ingreep. Sommigen zeggen dat bij de steniging van Stefanus de echte christenvervolging begon.
Maar dat is denk ik niet zo, omdat Jezus, zoals ik al schreef, ook bij Johannes de Doper niet ingreep, in tegenstelling zelfs.
Johannes de Doper heeft toen in de gevangenis ook wel getwijfeld; ...hij liet de discipelen vragen aan Jezus of Hij de Messias was of dat ze moesten wachten op de echte. Maar Jezus ging niet eens naar hem toe en we weten hoe hij gestorven is.

De Heer werd al vervolgd.

Er staat, zover ik weet, maar twee maal in de Bijbel dat de hemel zich opende. Bij de doop van Jezus en hier bij Stefanus...please correct me if I am wrong!!!
Wat ook bijzonder is, is dat er in de Bijbel staat dat Jezus stond, toen Stefanus hem zag. In alle andere gevallen wordt geschreven, dat Jezus zit aan de rechterhand van God.
Dat God nog wonderbaarlijk uitredt heb ik wel gelezen in getuigenisen van Anne van der Bijl (Open doors).
Maar het ingrijpen van God is duidelijk ook niet af te dwingen.

Het heeft me altijd diep geraakt...soms redt God wonderbaarlijk....Petrus bevrijdt door een engel, Paulus wordt gebeten door een giftige slang en schudt de slang af enz. enz. Anne van der Bijl wordt wonderbaarlijk geleidt en geredt.

En ja, ik weet wel zeker, dat Stefanus een diep gelovig man is geweest, met een enorm geloof/vertrouwen in de Heere.
Het bizarre is, dat de steniging de goedkeuring van Saulus heeft, die dan later door God met blindheid geslagen wordt, ná de dood van Stefanus.
Dan wordt hij Paulus, die erg veel Bijbelboeken heeft geschreven.

Stefanus had bij de farizeeen. die luisterden, al het bloed onder de nagels vandaan gehaald. Maar hij hield niet op en ging door met getuigen. Hij stopte pas met getuigen toen het niet anders meer kon.
Hij gaf zich niet passief over. Groot respect voor hem!

Maar wat is dat nu concreet, overgave, geloof, vertrouwen....wanneer moet je blijven vechten voor iets, wanneer moet je iets loslaten en het maar over je heen laten komen zoals het komt.
Overgave komt op mij soms over als het rustig op een stoel gaan zitten aan te kijken hoe een dief je huis leegfooft, zonder je daar tegen te verzetten. Ik weet het zelf echt even niet.


Stefanus was de laaste apostol van de 12 welke gedood werdt 3.5 jaar nadat de Heer aan het kruis is geweest.
Dus "christen vervolging" begon niet met stefanus.
De Heer had namelijk al gezegd tegen de Farizeeers, schrifgeleerden en Saduseeers: addergebroed gij die de profeten dood!!

Vervolging was al aan de gang toen de Here Jezus geboren werd.


Laatst aangepast door
MARITIME853
op woensdag 16 januari 2013, 22:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: woensdag 16 januari 2013, 22:19
BerichtOnderwerp: Angst om lief te hebben
 
ALTJE848 schreef:
Wat houd mij tegen waarom wel en waarom niet zou ik de relatie aangaan.
Vertrouw volledig op de HEER , of is dat de HEER gebruiken omdat ik wil dat het goed komt .

Hoe weet ik dat het goed is ?

Anita


Ik heb even de reactie van jou in de "ik" vorm gezet.
"Jij" is iemand anders, in dit geval de lezer.

Mijn vraag is: Wat betekend het voor jou om op de Heer te vertrouwen?
Wat zegt de Heer zelf hoe iemand(jij) op Hem kan vertrouwen?


Laatst aangepast door
MARITIME853
op woensdag 16 januari 2013, 22:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: woensdag 16 januari 2013, 19:17
BerichtOnderwerp: Eerst het vlees, of eerst het Hart?!
 
ANNETTE050 schreef:
Stefanus vertrouwde de Heere met zijn hele hart, juist daarom werd hij gestenigd....

Is dat zo???

Had het met vertrouwen te maken?
Of was het omdat Stefanus dingen sprak waardoor de kerk van die tijd begon te knarsentanden en hun oren dicht stoppte, omdat het niet van hem geaccepteerd werd en hij als een hoogverheven persoon over kwam????


Laatst aangepast door
MARITIME853
op woensdag 16 januari 2013, 19:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: woensdag 16 januari 2013, 19:12
BerichtOnderwerp: Angst om lief te hebben
 
ALTJE848 schreef:
Ik lees en ja ik zit er ook mee, je vind iemand echt leuk aardig wilt van binnen het leven wel met hem delen maar angst overheerst omdat degene schulden heeft in de vorm van geld,of schuld is geweest een strafblad heeft.

Wat houd jou tegen waarom wel en waarom niet zou jij de relatie aangaan.
Vertrouwen volledig op de HEER , of is dat de HEER gebruiken omdat jij wil dat het goed komt .

Ik was net al mijn muren kwijt en nu ben ik weer aan het bouwen toch maar op afstand houden met de kans dat je iemand weer kwijt raakt die je lief hebt met heel je hart.


Hoe weet je dat het goed is ?


Anita

Je geeft het zelf al deels aan.
angst overheerst omdat degene schulden heeft in de vorm van geld,of schuld is geweest een strafblad heeft.

Is dat positief of negatief?

Als het negatief voor jou overkomt en zijn negatieve gevolgen heeft, dan is het antwoordt toch duidelijk van de Heer.
Het is vaak een strijd tussen "menselijke" prikkels en "geestelijke" weten...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: woensdag 16 januari 2013, 19:07
BerichtOnderwerp: Angst om lief te hebben
 
WILLEM618 schreef:
Elke relatie geeft kwetsbaarheid bloot van de persoon. En kan je je niet kwetsbaar opstellen, dan zal het ook nooit een goede relatie worden.

Maar elkaar eerst leren kennen lijkt mij een vereiste. Dan kan je ook vanuit het kennen jezelf leren bloot te geven. Gaat blootgeven er aan vooraf, dan is de kans dat je gebruikt of gekwetst wordt in veel gevallen velen malen groter.

En heb je ervaring met een geknakt leven, dan is die angst er altijd denk ik. En dat weer te overwinnen of te overgroeien, kost tijd, en bakken energie. Maar, ook hierin geld, hoe komen we aan elkaar?

Het van God krijgen, kan, maar wil niet zeggen dat dan alles meteen van een leien dakje gaat. En gaat het dat wel, dan is de vraag terrecht of het van God is, maar wil niet zeggen dat het niet zo is. God weet wat we nodig hebben, beter als wij het weten. En als het van Hem is, dan gaat het ook door, ook al willen of kunnen we het niet.

Als we waardevol met elkaar omgaan, gaat het niet om jezelf, ook niet om lusten of genot, maar om elkaar. En dat gaat van twee kanten, of het gaat niet. welke achtergrond je ook heb, en welke ervaringen je ook meedraag. Maar makkelijk is het vaak niet met een rugzakje.

idd, tevens hebben we geen Geest van God gekregen, van angst. Waar vertrouwt men op. Ook hierin is God aanwezig, zolang we Hem zoeken en vragen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: woensdag 16 januari 2013, 18:59
BerichtOnderwerp: Eerst het vlees, of eerst het Hart?!
 
dubbel!

Laatst aangepast door
MARITIME853
op woensdag 16 januari 2013, 19:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: woensdag 16 januari 2013, 18:59
BerichtOnderwerp: Eerst het vlees, of eerst het Hart?!
 
FRANKT627 schreef:
Als het te moeilijk is wil ik wel trachten het eenvoudiger uit te leggen...misschien vind ik wel ergens bijbelteksten die het voor sommige verstaanbaarder maken... Knipoog smiley

nou dat zou eens verhelderend kunnen werken.


Laatst aangepast door
MARITIME853
op woensdag 16 januari 2013, 19:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: woensdag 16 januari 2013, 18:55
BerichtOnderwerp: Eerst het vlees, of eerst het Hart?!
 
FRANKT627 schreef:
We kunnen ook trachten, en dat is geen makkelijke oefening, te leven in overgave. Gewoon aanvaarden wat ons over komt. Eigenlijk kunnen we ook niet anders. Als je dan toch alles aan God wijdt dan moet je zowel die mooie vriendschap als Zijn werk zien maar ook de mindere mooie dingen moeten we dan zijn als Zijn heilzame werking. In de theologie spreken ze dan van een actieve en passive God. Misschien is dat moeilijk te aanvaarden maar het is nu eenmaal zo. Als je daadwerkelijk denkt dat alles Zijn plan is moet je ook alles aanvaarden is de moraal van dit schrijven.

Niet alleen Stefanus maar ook de Zoon, Jezus, heeft geleden omdat doodgewone mensen totaal iets anders deden dan datgene wat wij als christenen zouden verwachten. Vergeten we ook de woorden, de meest menselijk woorden van Christus niet: 'Vader waarom verlaat Gij mij...'

Tjonge, wat een filosofie. JG ???


Laatst aangepast door
MARITIME853
op woensdag 16 januari 2013, 18:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: woensdag 16 januari 2013, 18:24
BerichtOnderwerp: Eerst het vlees, of eerst het Hart?!
 
INGE721 schreef:
Ik herken het probleem heel goed.
Ik had in mijn profiel gezet dat ik een man zocht die mijn hart wilde veroveren en gelukkig heeft mijn lief dat gedaan.
Een huwelijk is echter zoveel meer dan alleen 1 vleessch te zijn.
Op een gegeven moment moet je toch weer boodschappen doen en de was wegwerken, niet waar?
Het samen toegroeien naar een relatie in 1 huis kan mi.i. Niet zonder een gezonde periode van elkaar leren kennen.
Maw: het is een stuk makkelijker om het vleessch te delen dan te bepalen welke pannenset je gaat gebruiken in de nieuwe keuken en welke meubels(lees herinneringen) je wegdoet of perse wilt bewaren.

Zorg er gewoon eerst voor dat je het fijn hebt samen, dat je kunt praten met elkaar. Waarom al die haast? Als het meezit heb je nog jaren te leven met elkaar. Geniet gewoon van het gewone en neem lekker de tijd om ouderwets verkering te hebben met elkaar.
Dan leer je vanzelf de binnenkant van elkaars hart kennen.

Een verstandige duidelijke reactie, idd gaat het om de binnenkant van elkaar in een relatie. Dat gaat heel diep....


Laatst aangepast door
MARITIME853
op woensdag 16 januari 2013, 18:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 21:24
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
ANNA415 schreef:
Ja en dan .... Smiley die vol vragen zit

Dan is het leuk om naar een sportschool te gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 21:22
BerichtOnderwerp: Pesten...
 
KEITH722 schreef:
oh valt wel mee hoor anna, ik weet wie het zeggen en als ik zeg: met m'n hande is dat ook voor een gedeelte >overdrachtelijk< bedoeld, net zoals ik zou zegge een ikea meubeltje (dat ik nooit koop) in elkaar te hebben geschroefd Lachende smiley zo'n meubeltje is al geprefabriceerd en je hoeft het alleen maar te assembleren, da's alles, btw het pianostuk heb ik wel helemaal zelf uit mn hoofd geleerd! daar is niks geen ikea bij

by the way, de warme chocola en appelpunt zijn hatstikke goedkoop bij de ikea in groningen, maar 2,20 euro! yummerdeyum

a

huhh?? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 20:47
BerichtOnderwerp: Wat vind jij het belangrijkste van een vriendschap?
 
ROOS575 schreef:
Kortgeleden kreeg ik deze mooie!


Mooi. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 20:36
BerichtOnderwerp: Pesten...
 
ANNA415 schreef:
Zit niet zo te pesten Knipoog smiley

Ben hellemaal van slag... Lachende smiley met blinkend witte tanden




http://youtu.be/fEPmcFw6Q-Q


Laatst aangepast door
MARITIME853
op dinsdag 15 januari 2013, 20:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 20:28
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
ANNA415 schreef:
Dit is voor mij een reden om NIET naar de sportschool te gaan. Kotsende smiley

Je zou eens een echte man ontmoeten.... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 20:25
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
ANNA415 schreef:
Dit is voor mij een reden om NIET naar de sportschool te gaan. Kotsende smiley

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 20:25
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
ZEELAND736 schreef:
Als je er 3 voorwaarts doet en 2 achteruit...is er altijd nog winst!!!!!!!!

Moet je eens uitrekenen...als je dat elke dag doet...7 dagen in de week...
Dan ga je gewoon...GOED!!!

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 20:22
BerichtOnderwerp: Wat vind jij het belangrijkste van een vriendschap?
 
Beter dan alle vriendschap van de wereld is de vriendschap met hen, die Christus heeft verlost.

De warmte van ware vriendschap is de liefde, die hart met hart verbindt, in een voorafspiegeling van de vreugde van de hemel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 18:50
BerichtOnderwerp: Pesten...
 
KEITH722 schreef:
eh ja Verlegen lachende smiley , de linkerhandpartij (lage tonen) stelt in de eerste 2 maten van het stuk een mooi rustig bosmeer voor ergens in noorwegen of zo (wegdroom...) en de rechterhand (hoge tonen) laat dan de mooie witte zwaan z'n intrede doen, deze zwemt eens rechts, zwemt eens links en op die manier heeft componist Saint Saens dit stuk verder muzikaal vorm gegeven

Mooi hè! en dat kan ik nu al grotendeels spelen, met me hande! Lachende smiley

a

Je bedoeld zeker met mijn vingers.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 18:47
BerichtOnderwerp: Pesten...
 
JANS221 schreef:
Je bedoelt waarschijnlijk: I know. Maar weten alleen is niet genoeg.......

Zou kunnen..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 18:44
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
PETRA373 schreef:
Het is natuurlijk de bedoeling dat jij enthousiast bent he Knipoog smiley en op d e sportschool zijn veel mannen Lachende smiley

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MARITIME853
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 22 Volgende
Pagina 3 van 22