ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MAMY994
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 9 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MAMY994
Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 maart 2014, 21:52
BerichtOnderwerp: verschillen tussen mannen en vrouwen.
 
THOMAS968 schreef:
Eigenlijk ben ik wel blij dat er verschillen zijn tussen mannen en vrouwen.

Tien procent van elkaar zullen we nooit begrijpen en dat heb ik geaccepteerd. Ik heb een boel overhemden en zal nooit voor een kast vol kleren staan en zeggen dat ik echt niks heb om aan te trekken. Ik pak gewoon de bovenste van de stapel. Deze logica is aan veel vrouwen niet uit te leggen, kennelijk. Engeltje smiley

Thomas, die ondanks alle merkwaardige vrouwenlogica toch hartstikke hetero is.

Eén in de was, één in de kast en één aan je lijf ... Ja zo kunnen wij het ook. Smiley met dichtgeplakte mond
Of liggen er dan nog een stuk of tien ongebruikt op de strijktafel als reserve? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Mam-Y die het volle kastenprobleem niet zo herkent. En het best graag wel zou willen leren kennen. Verlegen lachende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: donderdag 6 maart 2014, 15:54
BerichtOnderwerp: Tot ziens, Shalom, Goodbye-topic!
 
ANNA415 schreef:
Nog 3 dagen en dan zeg ik : tot ziens!

Ga je nou toch naar de Noordpool? Nou, Meis, Daar is het zo koud dat zelfs je honden graag terug naar Nederland komen. En jij naar CM. Of je moet daar natuurlijk die geweldige oervent van je tegen komen ...! Knipoog smiley
Dus tot gauw Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: maandag 24 februari 2014, 22:40
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
JANS221 schreef:
Huh Smiley die vol vragen zit Sinds vandaag match ik met een vrouw. Mijn voorkeur gaat toch echt uit naar een man. En dat heb ik ook aangegeven bij de matchcriteria. Hoe kan dit?

Ach, ik werd gelinct aan een man die een man zocht?! En ook mijn voorkeur gaat toch heel duidelijk uit naar een man. Vorig jaar werd ik nog gematcht aan een man in een relatie. Dus ik denk dat de computer af en toe in de war is. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: donderdag 6 februari 2014, 17:43
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
Laura in één woord: WAUW!!!

Fijn dat je dit deelde.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 2 februari 2014, 15:23
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
ik mezelf heb laten verleiden om het donkere dagen abo te nemen. En ik nu dus nog heel wat te lezen heb op het forum. Raar, maar als ik geen lid ben lees ik het forum ook heel zelden, dwz zo eens in de twee, drie weken. Ja, ik weet het, ik moest me schamen. Verlegen lachende smiley

ik er erg gelukkig mee ben, dat ik niet in alle onderwerpen dezelfde interesse heb. Deze dus ook niet hoef te lezen. Twijfelende smiley Gefrustreerde smiley Knipoog smiley

ik hoop hier weer een leuke en leerzame tijd te hebben. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 januari 2014, 23:23
BerichtOnderwerp: Goede voornemens!
 
SHANITA130 schreef:

Anta, ik heb m ff voor je geplakt... Kussende smiley

En ik heb hem verwijderd. De afbeelding is te groot.

Kijk bij de forumregels hoe je de afbeelding kunt verkleinen. Het is echt niet moeilijk.

Moderator CM


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op zaterdag 4 januari 2014, 13:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: donderdag 2 januari 2014, 19:36
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?
 
Even een paar dagen terug op CM!!! Word ik echt heel erg blij van!!!

En natuurlijk al m'n lieve CM-kennissen een heel goed en rijk gezegend 2014 te kunnen wensen. Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 8 september 2013, 21:53
BerichtOnderwerp: Tot ziens, Shalom, Goodbye-topic!
 
Mijn abo loopt morgen af. Zit nog steeds in twijfel of ik ga verlengen. Zo niet dan wil ik jullie allen bedanken en zeggen tot ziens op een later tijdstip. Ga jullie wel missen als ik niet verleng..... Huilende smiley, smiley in tranen dus, tja... Smiley die vol vragen zit Twijfelende smiley

Ik moet er nog maar eens een nachtje over slapen, zucht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: donderdag 5 september 2013, 10:09
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
ZEELAND736 schreef:
Als het niet lukt...troosten we je wel!!! Knipoog smiley

Foei Zee, daar heeft Klus nu iemand anders voor.

Vandaag denk ik maar eens een plekje zoeken (plank leegmaken) voor de jam en compote die m'n dochter de laatste tijd gemaakt heeft. Ze heeft er zoveel plezier in gekregen dat er nu een hele bak met volle potjes in de kamer staat. Lekker!!!!! En niet zo zoet als die uit de winkel. Huilende smiley, smiley in tranen Kotsende smiley Deze lust ik ook. Ben blij dat ik haar dit heb leren maken (oeps, andere topic). Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: woensdag 4 september 2013, 21:57
BerichtOnderwerp: Tot ziens, Shalom, Goodbye-topic!
 
Ja Steentje, ook vanuit Yerseke groeten. Mocht je eens deze kant op komen.... De koffie staat voor je klaar. Gods zegen wens en bid ik je toe.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 september 2013, 09:02
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje
 
Dat is wel heel erg, zeg. Heb je eindelijk je plekje gevonden en dan... Heel veel sterkte Petra. De Heere voorziet. Dat weet ik zeker. Je weet ik bid ook voor je. Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 1 september 2013, 17:02
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
PIETER619 schreef:
Eindelijk weer eens gekookt en lekker aan tafel gezeten om zo de maaltijd te nuttigen, zou zo niet meer weten hoelang dat het geleden is dat we dat op zondagmiddag hebben gedaan, meestal nuttigden we 's avonds onze warme hap.

Ja, vroeger werd er vaak 's middags warm gegeten. Nu hoor je een stuk minder mensen dat doen. Ik ben het van huis(schip) uit niet gewend. Doe het zelf eigenlijk ook nooit. Wel eens iets warms bij de broodmaaltijd. Of soms een gebakken ei. Zondag kook ik niet meer. Behalve als er visite is. Wel warm ik vaak een soepje op.
Nu voor straks: een gekookt eitje of gerookte peper makreel op brood. Is allebei lekker maar moet wel kiezen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: woensdag 28 augustus 2013, 23:36
BerichtOnderwerp: Daten
 
PIETER619 schreef:
Knipoog smiley Aantal bezoeken aan je profiel: 2344 en geen date gehad nog alhoewel, wel een avondje wezen koffie drinken in het midden des lands, nadat ik zoon thuis had gebracht in Zwijndrecht en dus even om weggetje heb gedaan. moet ik nu Huilende smiley, smiley in tranen of toch Lachende smiley of Gefrustreerde smiley er achteraan zetten Smiley die vol vragen zit

Maar geeft niet, ben gezegend mens, wat wil ik nog meer, misschien toch wat ik in profiel schrijf Verlegen lachende smiley

Ik zit na zo'n maand of elf op de helft van jouw aantal bezoekers en ook ik heb nog geen date/afspraak gehad. Wel knipogen en vage mails of erger. Daar staat tegenover dat ik wel leuke contacten heb gekregen met forummers bv. En hier ook wel eens wat kan leren. Dus kan niet klagen.
De droomprins op het witte paard/fiets/auto moet alleen zijn navigatie systeem nog leren instellen. Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: woensdag 28 augustus 2013, 23:07
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Vanmiddag met m'n dochter even tussendoor iets eten in Roozendaal. Zo maar even een kleinigheidje. Na enige eettentjes en broodjes zaken afgekeurd te hebben zouden we maar iets van een loempia bij een chinees gaan eten. "Ja, ober we komen zo maar een klein hapje doen. Ieder een loempia en doe ook maar één portie gebakken banaan, die delen we dan wel." ... Krijgen we daar een groot bord met zes grote stukken banaan! Met netjes twee bordjes. Dus ik zeg nog, "we hadden toch maar één portie besteld?" Ja, dat was dus één portie!!! En daarna kregen we ieder onze loempia...! En wat voor een. Formaat super king-size. Het zal de Brabantse gastvrijheid wel geweest zijn, denk ik. Maar we konden het beiden niet op. Maar lekker was het wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: woensdag 28 augustus 2013, 22:49
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
Vandaag om m'n dochter te verrassen een "moeder/dochter" dag gehad. Vanmorgen haar uit bed gehaald met de mededeling dat we weg zouden gaan. Eerst met de bus naar Goes voor een Hema ontbijtje. Iets waar we allebei heel erg van kunnen genieten. En daarna op de trein naar... Zij mocht kiezen, maar wilde niet zo ver. Dus het werd Roozendaal. Lekker gewinkelt en daarna weer op huis aan. En, oh ja, tussendoor ook nog iets voor het topic "wat eten we vandaag voor lekkers" gedaan. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: maandag 26 augustus 2013, 23:12
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
HANNS104 schreef:
Helaas heb ik MS, merk het natuurlijk elke dag maar laat me niet hinderen erdoor, kan nog gewoon 40 uur werken, maar door de onbalans bij het lopen kwam ik vandaan ten val en moest naar het ziekenhuis gereden worden door onze BHVer voor hechtingen in de arm. Zo kan het dus lopen of liever gezegd vallen.

Een ongeluk kan je inderdaad snel oplopen. Laat je er maar niet door van de wijs vallen/brengen. Sterkte!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 00:19
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
KLUS667 schreef:
Neu, maandag moet ik uitrusten van de vakantie Knipoog smiley

hoe red ik me hier nu weer uit, pffff

Tip: begin vandaag al los te gaan met schrijven dan ben je maandag zo boordevol energie dat je niet meer wilt uitrusten van je vakantie.

Of terugverlangt naar een vermoeiende vakantie....

Of gewoon WEER op vakantie gaan. Vraag me af of het dan het strand van Zeeland wordt. Wel vermoeiend hoor, zo'n strand. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: donderdag 22 augustus 2013, 23:50
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
KLUS667 schreef:
Haha, Klus heeft zich tijdens de vakantieperiode wel terughoudend opgesteld t.a.v. de serieuze topics. Dus vanaf maandag ga ik weer los Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril

Bedoel je nu dat je los gaat in de serieuze topics en een uitgeruste zeer ernstige topic schrijver wordt vanaf maandag? Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Of heeft je vakantie in het prachtige Zeeland je geinspireerd om vanaf maandag super zinnige dingen op het forum te zetten? Ben benieuwd! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: donderdag 22 augustus 2013, 23:05
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
Waar zijn alle gezellige onzin-schrijvende cm-ers gebleven? Lezen ze het forum alleen nog maar mee, of hebben ze het te druk met hun evt. date?

En nee, de serieuze topics moeten serieus blijven, dat staat buiten kijf. Maar ik mis toch wel een beetje de humor in de onzin topics. Misschien wel slow-chat, maar toch. Het gaf ook wel veel plezier.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 18:33
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
BAPPI605 schreef:
Als toerist in Portugal moet je zeker een culinaire ontdekkingstocht houden. Wereldberoemd in Portugal zijn de gegrilde sardines en laat nou het toeval zijn dat deze traktatie vanmiddag op het menu staat. Kies dan niet de restaurants langs de strandboulevard (weliswaar leuker vanwege de uitzicht op zee), want dan betaal je het dubbele, maar zoek een klein eettentje in een dwarsstraat in het centrum. De echte Portugees eet z´n gegrilde sardines van de houtskoolwarmte en op smaak gebracht met dikke korrels zout. On the side heb je een mixsalade van tomaat, sla, ui en gegrilde paprika dat je samen met de vis rijkelijk kan overgieten met olijfolie en azijn. Wat echt niet mag ontbreken is de huisgebakken brood waar je de sardine even op kan rusten. Eventueel kan je er een aardappel en olijven bij nemen. Vergeet echter niet een koele, fruitige, witte wijn (rood mag ook) in de mond te nemen. Zo één waarbij de dronk voelt alsof er een engeltje op je tong piest. Wees niet verrast als na dit hemels gerecht je een gevoel van loomheid over je heen krijgt. De warmte doet zijn werk en nodigt je graag uit voor een gezonde siesta. Schroom niet om dit ook te doen want later staat er weer een frisse duik in zee te wachten en een eventuele wandeling langs de boulevard. Luister vooral naar de stilte van de zee die je uiteindelijk zal brengen naar een oogverblindende zonsondergang! Coole smiley met zonnebril

Uit welke vakantiefolder heb je dit gej..?

Zou op slag jaloers worden. Ach misschien heb je wel heimwee Lachende smiley met blinkend witte tanden

Hier iets eenvoudigs met uitzicht op druivenranken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 18:25
BerichtOnderwerp: Gratis
 
ZEELAND736 schreef:
Ik heb hier nog het ...SPOORDEELWEKEN-voordeelboekje liggen...
Je kunt het gratis krijgen...

Volop aanbiedingen en nog geldig tot 31 augustus...
Met o.a

Apenheul...trein-bus-entree>>>>>>25 euro
Corpus...op reis door je lichaam>>>>>>>>>>2e kaartje gratis
Madame Tussauds>>>>>>>>>>>2e kaartje gratis
Archeon>>>>>>>>>>>>>>>>>2e kaartje gratis
Omniversum>>>>>>>>>>>>>>>2e kaartje gratis
Efteling....trein-bus-entree>>>>>39 euro
Sealife en Nemo>>>>>>>>>>2e kaartje gratis

Die heb ik ook nog liggen. Dus als iemand met meerdere personen er op uit wil....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 augustus 2013, 22:12
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
PETRA373 schreef:
En warom neemt ze zoveel mannen mee Smiley die vol vragen zit
Om de tent op te Zetten Smiley die vol vragen zit

Bij één man met zoveel vrouwen zou je gaan denken aan een harem. Maar hoe ga je dat nu in dit geval noemen? Een heerem misschien?

Of gewoon personeel....


On-topic: De jam geproefd die m'n dochter zelf gemaakt heeft. 't Was voor haar de eerste keer dat ze het zelf durfde maken. Aardbeien/aalbessen/bramenjam. Heerlijk! Ze was er danig trots op. En wat doe je dan? Nog maar een paar kilo (aanbieding) fruit gekocht. Zoiets moet je toch een beetje stimuleren Kwijlende smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 augustus 2013, 00:53
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
ROELANDE345 schreef:
Vandaag maar eens een heerlijk etentje maken met mn jongste zoon die leerlingkok is. Ossehaaspuntjes in champignonsaus bloemkool sla en aardappeltjes en maar liefst 3 soorten chocoladetoetjes voor toe. Want er valt iets te vieren ik heb mn eindexamengesprek goed afgerond. Dus binnen 8 weken heb ik mn diploma verzorgende ig Clown smiley

GEWELDIG MEIS!!!!!!!!!!!! Van Harte, goed zeg!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 augustus 2013, 00:41
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
 
ANNA415 schreef:
http://www.telegraaf.nl/vrouw/inbeweging/21765648/__Sporten_en_overgewicht__.html

vond 2 dingen in dit artikel wel interessant:
- Een nauwkeuriger manier om te bepalen of er sprake is van overgewicht is door meting van het vetpercentage via de huidplooimeting.
Daarbij wordt niet alleen rekening gehouden met lengte en gewicht, maar ook met de daadwerkelijke lichaamssamenstelling, want hoeveel je weegt wordt natuurlijk sterk beïnvloed door je lichaamsbouw en hoeveelheid spiermassa

Waarheid als een koe. Had vorig jaar een bedrijfskeuring, heb de hometrainer zowat in brand getrapt dus uitstekende conditie (van een duursporter), maar mijn BMI was niet goed. Ik heb de beste man gevraagd waar ik het gewicht dan moest afschrapen Gefrustreerde smiley Woedende smiley
Overigens staat de BMI al heel lang ter discussie.

- Nog opmerkelijker is dat bijna 6% van de sterfte in Nederland wordt veroorzaakt door inactiviteit. Dit betekent dat je eigenlijk beter iets te zwaar, maar actief kunt zijn, dan slank en inactief!
Ik ken slanke mensen met een cholesterol waar je u tegen zegt. Die liggen eerder op de intensive care dan iemand met een wat hogere BMI

Even nog ingaan op het bovenstaande. Ik heb al weer een tiental jaren een veel te hoog BMI gewicht. Maar het is wel een vrij constant gewicht. Het schommelt hooguit af en toe 1 à 2 kilo. Ik eet heel gezond, ben niet superactief, maar ook niet geheel inactief. Ik heb vroeger wel gelijnd, maar zo werkt het bij mij niet. Rust helpt wel is mijn ervaring. Stress is denk ik voor mij m'n grootste dikmaker. En dan bedoel ik ongezonde stress. Zo'n 15 jaar geleden tijdens m'n scheiding, ging ik van maatje 50 naar maatje 40 - 42! Ik at niet maar vr..! Snoepte gewoon. Als m'n kinderen chips of wat zoetigheid hadden, deed mama gewoon lekker mee terwijl ik helemaal geen snoeper ben. Alles wat ik van m'n ex niet mocht omdat hij zo graag slanke dennen zag (..). In een paar maanden tijd vlogen de kilo's eraf. En ik deed er werkelijk niets voor, integendeel zelfs. Ik had wel stress, maar dat was andere stress. Door allerlei nare omstandigheden later begon m'n gewicht weer te bewegen. Ik weet niet wat m'n vetpercentage aan zou geven, maar heb een goede bloeddruk, hart is okè en cholesterol ook. En zoals ik in het topic over zaterdag schreef, kan ik nog een wandeling op laarzen van 2 1/2 uur aan door een hobbelig natuurgebied en daarna met een volle maag nog een forse uitkijktoren beklimmen. En ja dan ben ik wel even buiten adem, maar niet eens moe. Waarmee ik maar wil zeggen dat dik zijn allerlei faktoren kan hebben. En ook ik heb de nare ervaring dat je er toch op afgerekend wordt. En ja, ook door christenen! Al dan niet met goede bedoelingen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 22:27
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
SHANITA130 schreef:
Ja, even informatie vragen bij een tuincentrum of een hoveniersbedrijf, en ja anders zelf op zoek met google.

Sterkte

Dank je, Shanita. Bij tuincentra ed. proberen ze je allerlei chemische zooi aan te praten. Wel heb ik via mail een Wikipedia link gekregen. Maar heb de indruk dat het bij mij nog hardnekkiger is. Misschien door de samenstelling van de grond. Zo zou het bv. niet zo van schaduw en bodembedekkers houden. Nou bij mij trekt het zich er niets van aan en groeit er lustig op los.
Eigenlijk is het ook wel jammer dat het zo'n hardnekkig woekerend kruid is. Het ziet er niet onaardig uit als je een klein polletje ervan zou hebben. Het is ook nog geneeskrachtig, bv werkt het goed bij diverse soorten exceem. Echt waar! En het schijnt als oplossing goed te werken bij meeldauw op voornamelijk rozen heb ik vorig jaar in een tijdschift gelezen (Landleven dacht ik).
Kan het nog met tuinkalk proberen. Hoop nog andere raad hier te krijgen. Mijn fantasie is anders echt op. En chemische produkten is m'n tuin ....!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 23:47
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
Vandaag met ons Zeeuwse allenstaanden clubje (Zeeuws moet je heel ruim zien of de Alblasserwaard, Hoekse Waard en een gedeelte van Overijssel horen tegenwoordig ook bij de provincie Zeeland Knipoog smiley ) weer een uitje gehad. Ditmaal naar het natuurgebied De Heen bij St. Philipsland. Twee en een half uur met een gids een prachtige wandeling gemaakt. Veel gezien en gehoord. Geweldige ervaren gids. Daarna ergens koffie gedronken en later uit eten geweest. Bij de Grevelingen dus met uitzicht op een prachtig stukje water. Nog een stukje gewandeld, want het eten moet toch kunnen zakken, hè Lachende smiley met blinkend witte tanden . En toen ook nog maar de uitkijktoren bij de Grevelingen beklommen. Eerst een pad met treden tot de toren en dan nog 7 trapppen van 13 treden op. Om daarna van een overweldigend uitzicht te genieten. Oh zo mooi!!! Na dezelfde 7 trappen en bijbehorende andere treden te hebben bedwongen weer zeer voldaan huiswaards.

En ik heb nog - tot grote verbazing van de gids - een veer van een havik gevonden!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 23:20
BerichtOnderwerp: Het weer
 
ZEELAND736 schreef:
Heerlijk...zo'n tuin Mamy....(ik moet nog steeds eens komen kijken hè!!!)
Ja, dat moet je zeker doen!!!

Hier heeft de temperatuur die van gisteren niet overtroffen. Het warmste vandaag was maar 41 graden. Daarentegen werd het binnen rond de 27. Pfff....
Maar nu is het lekker afgekoeld en er staat wat wind.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 23:10
BerichtOnderwerp: nadenkertje
 
Prachtig!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 16:00
BerichtOnderwerp: Het weer
 
ZEELAND736 schreef:
Ieps...buiten ga ik maar niet meten....daar is het een broeibakkie....

Maar...het is waar...heet...snikheet...
Nog even en we zitten aan het water...waar altijd een windje is...
Parasol erboven....en het komt goed...
Nu nog even in een snikhete auto...zonder airco..
maar ik heb ARKO
Knipoog smiley

De zon staat pas straks bij mij achter. Nu is het daar dus nog maar 32 graden. Ben benieuwd of het vanavond de temparatuur van gisteren gaat overtreffen. M'n bramen doen het extreem goed, want hun bak staat juist daar op het warmste plekje van de noordkant. Haast nog beter dan m'n druiven die aan de schuur op het zuiden staan. De zwarte bessen kon ik anderhalve week geleden al oogsten. Ja Zeeland, hè Clown smiley Knipoog smiley

Maar wat is ARKO???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 14:10
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
HEERMOES. Mijn tuin heeft erg veel last van het plantje Heermoes. Volgens m'n boekjes kunnen haar wortelstokken zeven meter ver kruipen en tot een diepte van 2 meter gaan. Bij m'n tegels behandel ik het met schoonmaakazijn wat tijdelijk helpt. Maar dat kan ik uiteraard niet in m'n tuin gebruiken. Wie, o wie, weet hoe ik dit probleem oplos.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MAMY994
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 9 Volgende
Pagina 4 van 9