ChristianMatch
 


Forum

Berichten van LANFY127
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LANFY127
Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: woensdag 15 mei 2013, 23:29
BerichtOnderwerp: Wat heb je aan vandaag
 
MAMALOE463 schreef:
Maar een man zo in zijn werk kloffie vind ik ook altijd wel "wat" hebben Kussende smiley

Haha! Maar alles is mijn werk kloffie, mijn verjaardags kloffie en mijn uitgaans kloffie en alles wat daar tussen zit! Ik heb geen smerig werk! Zelfs mijn auto rijd ik door de wasstraat! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: woensdag 15 mei 2013, 23:21
BerichtOnderwerp: Wat heb je aan vandaag
 
Altijd casual! Spijkerbroek en shirts of overhemden met wat prints. Maakt eigenlijk niet uit waar ik heenga bedenk ik me nu pas! Knipoog smiley Ik pak elke ochtend gewoon wat uit de kast en voel me lekker! Lachende smiley Maar dat voel ik me al als ik uit bed stap!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: woensdag 15 mei 2013, 23:09
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje
 
MAMALOE463 schreef:
Kan het ook zo zijn dat als je losgelaten word en beinvloed door de duivel dat je, ik ,jij ,wij, ook zo ver komen als deze mensen?
Ik kan het me onmogelijk voorstellen ooit tot zulke daden te komen, word zo iemand zo geboren dan met een zieke geest of gebeurt er iets in iemands leven dat je tot zulke daden in staat bent?

Ik denk dat het ook heel veel met de opvoeding te maken heeft! Een warm en veilig thuis biedt veel kinderen een hele goede basis voor de toekomst! Ik denk zeker niet, dat mensen die zulke dingen doen, zo geboren worden! De mens is tenslotte het meest beïnvloedbare wezen wat er op aarde rondloopt! En realisme, dat is zulke personen vaak totaal vreemd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 22:16
BerichtOnderwerp: Forum
 
Toch wel jammer eigenlijk dat er op mijn post als topicstarter niet wordt ingegaan! Maar als dit een discussieforum is, nou dan heb ik het hier wel een beetje gezien! Helemaal als er op vragen, die niet persoonlijk, maar uit nieuwsgierigheid worden gesteld, totaal niet wordt ingegaan!? Of begrijp ik hier het forum niet? Zoniet, kan iemand me dan uitleggen waar het forum dan wel voor bedoeld is? Voor je dagelijkse bezigheden kun je natuurlijk ook op FB terecht! Knipoog smiley

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op dinsdag 14 mei 2013, 22:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: maandag 13 mei 2013, 22:22
BerichtOnderwerp: Gezondheid!!!
 
Knipoog smiley En ik heb vandaag een liter melk op! Heerlijk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: maandag 13 mei 2013, 22:02
BerichtOnderwerp: Koningshuis
 
Heel zwak! Als je een statement neerzet en daar vragen over krijgt en er niet op ingaat! Zegt genoeg over die persoon! Maar geen antwoord is ook een antwoord! Toch? Gelukkig, of jammer voor jou, waren er weinig vrienden bij je aanwezigheid tijdens de demonstratie "Wewillemhemniet"! En daar ben ik dan weer blij om! Knipoog smiley

Ps, is dat de gemiddelde discussiementaliteit hier, of vergis ik mij?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: zondag 12 mei 2013, 22:50
BerichtOnderwerp: Gezondheid!!!
 
LANFY127 schreef:
Haha, referentie nummer 80 gaat alleen over de samenstelling van Fristi! Niks meer en niks minder! Totaal niet of melk wel of niet gezond is! Op de rest van je argumentatie ga ik niet in, dat zou ik op dezelfde manier kunnen doen, maar met je laatste alinea ben ik het volkomen eens! Lachende smiley

Jammer dat je er niet verder op ingaat!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: zondag 12 mei 2013, 22:47
BerichtOnderwerp: Forum
 
Maar ik mag toch wel verwachten, dat indien iemand een stelling deponeert en ik daar vragen over heb dat die wel beantwoord worden? Waar is het forum voor als dat niet gebeurd?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: zondag 12 mei 2013, 22:43
BerichtOnderwerp: Koningshuis
 
Wel jammer dat het zolang duurt! Als je een statement plaatst moet je dat toch ook kunnen verdedigen? Toch? But correct me if I'm wrong!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: zondag 12 mei 2013, 22:31
BerichtOnderwerp: Koningshuis
 
CORTAZAR588 schreef:
ik snap dat ik jouw gevoelige snaar heb geraakt ?
ik ga op beweringen wat ik wel en niet zou hebben gelezen of de voetnoten niet zou kennen , nooit in.
dus nu ook niet.

Verder heb ik voldoende kennis van deze materie om daar een mening op basis van feiten te poneren.

Derhalve : afgezien van een semi ludiek , vrij inhoudsloos commentaar op mijn schrijven zie ik geen weerlegging.
Tuurlijk kunnen we gaan roeprn dat de ene wel leest en de andere niet...

Ga ik niet aan mee doen , is oeverloos gezeur en heel oppervlakkig.

Felix qui potest cognoscere rerum causam.

QED

Ik ga het als nieuw lid gewoon nog een keer vragen! Ga je nog in op mijn vragen aan jou?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 22:42
BerichtOnderwerp: Forum
 
Aangezien ik nieuw ben hier heb ik een vraag. Zijn er bepaalde forumregels wat het wat makkelijker maakt om te discussiëren? Bijvoorbeeld, als ik een persoonlijke vraag stel in een discussie, is diegene er dan ook verplicht om er op te reageren? Dat is me niet helemaal duidelijk hier! Persoonlijk heb ik best wel veel ervaring met diepgaande discussies, maar weet niet wat hier de "regels" zijn! Slaap lekker in ieder geval! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 22:15
BerichtOnderwerp: De levenseinde kliniek .........een gat in de markt?
 
Je reactie was inderdaad niet duidelijk! Vandaar mijn wedervraag! Is toch gewoon duidelijk? Toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 22:09
BerichtOnderwerp: plastische chirurgie .........kan dat ?
 
ANNA415 schreef:
Met plastische chirurgie kan je meerdere kanten op.

Ja er zijn mensen die zich totaal laten verbouwen. Kijk bv naar Michael Jackson, maar ook vrouwen die hun borsten laten uitbouwen tot een giga formaat. Die mensen hebben over het algemeen een laag zelf beeld. Mag het wel of niet van God? Ik denk dat God juist verdrietig is dat deze mensen ongelukkig zijn.

Daarnaast is plastische chirurgie een oplossing voor mensen die gepest worden met hun uiterlijk. Bv grote haakneus. Ik kan me goed voorstellen dat je dan wat laat doen. Mag het wel of niet van God? Ik denk dat God juist boos is op de pesters.

En wat dacht je van bv brandwonden. Denk aan Volendam. Dan kan je gezicht weer gereconstrueerd worden. Mag het wel of niet van God? Ik denk dat God juist blij is dat het kan.

100% mee eens! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 22:08
BerichtOnderwerp: plastische chirurgie .........kan dat ?
 
SHANITA130 schreef:
LANFY127 schreef:




Oké, ja je kan ook je oogeleden op laten trekken, iets in laten spuiten wat je rimpels verminderd/weghaald....

Ja, je schreef 'het een en ander laten doen', ja, dus dan ga ik denken, wat laten mensen zoal doen? Borsten ja, dat hoor ik zelf het meest. Ja, en hoeveel dat kost, ja, ik maak een ruwe schatting wat ik denk...en weleens zag op Amerikaanse tv, ja, want ik ga niet vragen aan iemand die dat deed, van 'ja, wat koste dat nu eigenlijk..?';)

Ja en je kunt ook voor weinig geld wat aan je uiterlijk laten doen! Maar hoezo denk je als ik dit schrijf aan wat je zelf denkt en wat je ooit misschien een keer zag op een Amerikaanse televisiezender? De mens is de meest beïnvloedbare diersoort ter wereld!
Ps, prijzen kun je dmv googelen gewoon op het net vinden hoor! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 22:01
BerichtOnderwerp: Gezondheid!!!
 
Sorry, ik ben nieuw hier, maar is het einde van dit topic? Ik ben ook niet altijd online, helemaal vanwege mijn drukke werk, maar als er zo traag gereageerd wordt, dat snap ik niet! Maar misschien is dit gewoon een slow down forum?!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 21:57
BerichtOnderwerp: Koningshuis
 
@ Cortazar: in slaap gevallen? Of niet interessant genoeg? Ben benieuwd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 22:48
BerichtOnderwerp: Koningshuis
 
Maar ben benieuwd naar het antwoord van Cortazar!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 22:47
BerichtOnderwerp: Koningshuis
 
ROELANDE345 schreef:
Das een hele goeie analitische reactie Rolf. Ik ben ook benieuwd waar we bij deze discussie op uit komen.
Ik heb altijd geleerd dat je je overheid, dus ook het koningshuis moet eerbiedigen en dat je voor hen moet bidden. Heb nog geen steekhoudende argumenten gehoord omdat niet te doen

En dat is het inderdaad! Steekhoudende argumenten met betrekking tot ons koningshuis en de Bilderberggroep?! Laten ze er lid van zijn! Nou en? Vallen ze de gewone burgers, ons, er mee lastig? Zijn wij, de gewone burgers, er het dupe van? Dus ik ben nog steeds benieuwd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 21:34
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
Haha! Ik zit een beetje te CMmen! Lekker thuis met de katten op de bank! En morgen lekker weer werken! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 21:28
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
SHANITA130 schreef:
Hier

Is zeker mooi! Maar deze vind ik mooier!

http://m.youtube.com/watch?v=UpQ6OESv24A
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 21:17
BerichtOnderwerp: plastische chirurgie .........kan dat ?
 
LANFY127 schreef:
Ik heb verschillende vriendinnen die het een en ander hebben laten doen! Nou en? Ze voelen zich er beter en lekkerder door! Waarom moet je je eigenlijk met alles afvragen of God het wel goed vind, en op welke manier Hij het dan wel of niet zou moeten goedvinden? De mogelijkheid om het te doen bestaat toch? En als je je er beter door voelt, waarom niet?

@ Shanita, je hebt duidelijk mijn bovenstaande bericht niet gelezen! Ik heb het totaal niet over een 30.000€ kostende operatie! Maar lees het nog eens!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 21:13
BerichtOnderwerp: Gezondheid!!!
 
ANNA415 schreef:
Ik heb eens gebladerd door de hele lijst van referenties. Nummer 80:http://fristi.nl/Als dit moet bewijzen dat melk ongezond is.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Dus nog meer links aangeklikt, sommigen bestaan niet, sommigen verwijzen wel naar medische artikelen maar het woord melk (of milk) nergens te vinden. Dus de bewijslijst is lang, de bewijslast mager.
Ik lees wel enkele artikelen die ontkrachten dat veel melk drinken goed voor je botten is, dat is inderdaad correct.

En ja het is al heel lang bekend dat het grootste deel van de wereld niet tegen melk kan. En laten we eerlijk zijn teveel van iets is nooit goed.

Haha, referentie nummer 80 gaat alleen over de samenstelling van Fristi! Niks meer en niks minder! Totaal niet of melk wel of niet gezond is! Op de rest van je argumentatie ga ik niet in, dat zou ik op dezelfde manier kunnen doen, maar met je laatste alinea ben ik het volkomen eens! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 21:06
BerichtOnderwerp: Koningshuis
 
ANNA415 schreef:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bilderbergconferentie

En wat wil je hier mee zeggen Anna? Die link heb ik tientallen keren in discussies op internet zien voorbijkomen! Mijn OP was ook niet aan jou gericht! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 21:01
BerichtOnderwerp: De levenseinde kliniek .........een gat in de markt?
 
LANFY127 schreef:
Interessant topic! In de eerste post vraagt de topic starter om je mening. En die geef ik hierbij dan maar! Iedereen die in dit onderwerp geïnteresseerd is zou eigenlijk deze film eens moeten bekijken:

http://www.moviemeter.nl/film/64858

Deze film is gebaseerd op een waar gebeurd verhaal in de negentiger jaren in Amerika. Het laat de mensen zien die totaal op zijn wat het leven betreft en waar ook absoluut geen enkele, zelfs maar enige, verbetering te verwachten valt! Als een mens "recht" op leven heeft, waarom dan ook niet het "recht" om te sterven? Persoonlijk voorbeeld, waar ik me zeker in kan vinden: toen mijn ex schoonvader 54 was kreeg hij een hersenbloeding en was geheel verlamd. In zijn laatste wilsbeschikking had hij laten vastleggen, dat, als hij geen menswaardig bestaan meer zou hebben, dus totale verzorging van anderen nodig had, het van hem niet meer hoefde! En zijn vrouw en dochters hebben dat besluit gerespecteerd en uit laten voeren. De machine is uitgezet. En? Waarom niet eigenlijk?

Speciaal voor jouw, als topicstarter, nog maar een keer dan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 02:26
BerichtOnderwerp: De levenseinde kliniek .........een gat in de markt?
 
Toch wel jammer dat ik op mijn inhoudelijke reactie nog geen reactie heb gekregen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 02:24
BerichtOnderwerp: Koningshuis
 
Aan Cortazar:

LANFY127 schreef:
Ps, was jij toevallig ook op 30 april bij de demonstratie tegen de monarchie? Die van: ikwillemniet? Aan je schrijven te zien MOET jij daar geweest zijn!

Had je hier ook nog een antwoord op?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 02:13
BerichtOnderwerp: Koningshuis
 
CORTAZAR588 schreef:
ik snap dat ik jouw gevoelige snaar heb geraakt ?
ik ga op beweringen wat ik wel en niet zou hebben gelezen of de voetnoten niet zou kennen , nooit in.
dus nu ook niet.

Verder heb ik voldoende kennis van deze materie om daar een mening op basis van feiten te poneren.

Derhalve : afgezien van een semi ludiek , vrij inhoudsloos commentaar op mijn schrijven zie ik geen weerlegging.
Tuurlijk kunnen we gaan roeprn dat de ene wel leest en de andere niet...

Ga ik niet aan mee doen , is oeverloos gezeur en heel oppervlakkig.

Felix qui potest cognoscere rerum causam.

QED

Haha! Je hebt helemaal geen gevoelige snaar geraakt! Tuurlijk ga je daar niet op in! Je zou je ongelijk eens moeten toegeven! en dat is verrekte moeilijk! Je poneert een stelling, waarop ik reageer, met argumenten die het tegendeel aantonen! En je kunt een mening op basis van feiten poneren? Waarom doe je dat dan niet? Ik stel je gewoon een paar begrijpelijke vragen, maar je antwoord is: ga ik niet aan meedoen! Is te oppervlakkig! Hoezo? En hoezo geen weerlegging? Lou de Jong haalde jij aan! Maar een antwoord op mijn vraag, nee hoor, daar begin ik niet aan! De gewoonlijke reactie van de complottheoriedenker! Leuk, en heel herkenbaar, maar ook wel jammer dat je niet wilt, of kunt ingaan op de vragen die ik stelde! Ik zie je antwoord dan ook gewoon als een hit & run actie! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 02:04
BerichtOnderwerp: Gezondheid!!!
 
Kortom, toon aan door middel van wetenschappelijke onderzoeken dat het drinken van melk wel gezond is!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 02:03
BerichtOnderwerp: Gezondheid!!!
 
LEANNE226 schreef:
Ik heb die link zeker wel gelezen,de onderbouwing is slecht en de onderzoeken oud of vaag.
Misschien maakt mijn slechte ervaringen met natuurkundig genezers/schrijvers/therapeuten etc. mij wat hard in mijn oordeel,anderen vinden er wellicht wel hun heil in.

Dus.....omdat jij er persoonlijk slechte ervaring mee hebt doe je het zo af? En waarom is de onderbouwing slecht? Kun je daar een voorbeeld van geven? Kun jij betere onderzoeken aantonen die hier het tegendeel van bewijzen? En natuurlijk kan een onderzoek oud zijn, maar is het daarom ook minder waar? Tenslotte kom ik met verifieerbare referenties, zoals je kunt nagaan, en jij wilt die weerleggen met je gevoel en ervaring!? Alsof dat wetenschappelijke referenties zijn!? Ben benieuwd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: woensdag 8 mei 2013, 17:56
BerichtOnderwerp: Gezondheid!!!
 
LEANNE226 schreef:
Deze site is van een orthomoleculiar genezer en het is wetenschappelijk bewezen dat die lariekoek verkondigen.
Als je een link hebt naar een serieus onderzoek waarin zijn conclusies onderbowd worden lees ik hem graag.

Je hebt dus duidelijk mijn link niet gelezen! Het artikel, en dat had je kunnen weten als je het gelezen had, wordt onderbouwd met 105 referenties, niet alleen naar gerelateerde publicaties in de media maar ook naar wetenschappelijke onderzoeken!


http://voeding.pilliewillie.nl/voeding-wat-is-er-mis-mee/melk2.php

Ps, lees ze!

Ps2, dit is helemaal geen site van een orthemoleculair genezer! Het is alleen iemand die wetenschappelijke onderzoeken leesbaar maakt voor gewone mensen!


Laatst aangepast door
LANFY127
op woensdag 8 mei 2013, 18:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van LANFY127
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 Volgende
Pagina 7 van 8