ChristianMatch
 


Forum

Berichten van JEANFRITS816
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van JEANFRITS816
Auteur Bericht
JEANFRITS816 (44)





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: woensdag 12 mei 2010, 11:49
BerichtOnderwerp: de keerzijde van eerlijkheid...
 
helemaal mee eens chat,helder beschreven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816 (44)





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 17:49
BerichtOnderwerp: Bijna dood ervaring
 
op profetische stemmen heb ik er een stuk over gelezen.je hebt hemelervaringen en helervaringen. je verlaat idd even je lichaam en wordt dan door God weer teruggeplaatst kennelijk. een dergelijk iets zal ook gebeuren volgens deze site voor de eindtijd in de grote waarschuwing. Iedereen krijgt dan zijn /haar zonden te zien en de liefde van God etc. dan ga je weer terug in je lichaam. dat is om voorbereid te worden op de komst van de antichrist.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816 (44)





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 18:10
BerichtOnderwerp: Met wie kun je de beste relatie krijgen ?
 
voor mij was het criterium geen 2012 of in gewoon nederlands iemand die gewoon lief is en dat is prima gelukt. in september al weer 3 jaar getrouwd en in november alweer 4 jaar samen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816 (44)





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 april 2010, 19:34
BerichtOnderwerp: onaardig gedoe in chat en forum deel 3
 
deel 3 is bruut kunnen we weer verder ruzien trotdat chris er weer een slot opgooit en dan openen wij weer deel 4 hihhi wel bruut humor haah lache. Overigens zou het een goede zaak zijn om de sfeer goed te houden op chat en forum. We kunnen daar alllemaal wel ons best voor proberen te doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816 (44)





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 april 2010, 12:06
BerichtOnderwerp: aliens,buitenaardse wezens
 
ach ja als de gemeente is opgehaald hebben de aliens ons doen verdwijnen zou er dan gezegd kunnen worden hihi
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816 (44)





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: zondag 25 april 2010, 15:19
BerichtOnderwerp: aliens,buitenaardse wezens
 
wat denken jullie hierover? is het gewoon onzin of zouden het duivels zijn die ons willen misleiden. Je hoort steeds meer over dat soort dingen. en ufos enzo. Ik ben benieuwd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816 (44)





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 16:17
BerichtOnderwerp: politieke discussies
 
buiten je eigen kadar leren denken is goed voor de mens. we zijn verschillend en dat is juist mooi.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816 (44)





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 10:52
BerichtOnderwerp: politieke discussies
 
zie je wel dat je het kan chat, je standpunt weergeven zonder mensen onnodig te kwetsen haha. Je hebt het stuk goed beargumenteerd en onderbouwd.Het goede mag ook gezegd worden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816 (44)





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: woensdag 14 april 2010, 21:48
BerichtOnderwerp: liefde is
 
geen 2012 ihih
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816 (44)





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 12:20
BerichtOnderwerp: zeilmeisje
 
raar eigenlijk dat je boven de 18 wel gevaarlijke dingen kan en mag doen en onder de 18 niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816 (44)





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: woensdag 24 maart 2010, 22:35
BerichtOnderwerp: Waarom gaan mensen naar een waarzegger/ster?
 
heel begrijpelijk claudia, zulke gevoelens heb ik ook gehad en dan ga je gewoon chocomel drinken op plaatsen waar het niet mag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816 (44)





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 20:15
BerichtOnderwerp: Waarom gaan mensen naar een waarzegger/ster?
 
uiteindelijk zijn ik en de ander allebei belangrijk., de bijbel is er duidlijk over dat we moeten dienen.als iedereen dat doet zijn we allemaal blij. zo werkt het.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816 (44)





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 17:54
BerichtOnderwerp: Waarom gaan mensen naar een waarzegger/ster?
 
mensen gaan naar een waarzegger omdat ze gevoed willen worden door de duivel ihih. dit is niet hun bedoeling,maar dit is wel een ongewenste bijwerking. mensen willen graag weten wat de toekomst hun brengt.waarzeggerij is dus voeding voor je ziel zoals glas voeding voor je ogen is ihih.

Laatst aangepast door
JEANFRITS816
op zondag 21 maart 2010, 17:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816 (44)





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 15:11
BerichtOnderwerp: verbeter punten op cm
 
idd vergeven en vergeten is belangrijk haha. ik had ook makkelijk velen bans gehad kunnen hebben,maar gelukkign is het niet zover gekomen haha.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816 (44)





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 11:41
BerichtOnderwerp: verbeter punten op cm
 
ach, je moet bull gewoon kennen zoals je ook mij moet kennen, ik heb ook brute humor die weinigen hier waarderen haha. ik moet soms wat voorzichtiger zijn,maar de drempel is soms zooo laag dat je er al heel snel overheen gaat. Ik denk dat het belangrijk is om eerst te kijken hoe bedoelt iemand iets en dan pas te reageren. niet gelijk regageren van dit staat er en dan eroverheenjakkeren. We moeten ook niet op een of meerdere bepaalde personen spelen of mensen kwetsen zeg maar. Ik bedoel de dingen soms onschuldig en kwets dus ook mensen,dat is nooit mijn bedoeling.

Laatst aangepast door
JEANFRITS816
op zondag 21 maart 2010, 12:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816 (44)





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 11:26
BerichtOnderwerp: De Muziek,bepaald het geloof niet,maar het Hart.
 
onder de pkn heb je lichtere en zwaardere zeg maar. Er zit dus groot verschil tussen de ene pkn en de andere pkn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816 (44)





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 00:58
BerichtOnderwerp: Té tolerant?
 
dat lukt helaas vaak niet meer liesbeth.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816 (44)





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 maart 2010, 23:59
BerichtOnderwerp: Té tolerant?
 
als iemand d66 een geweldige partij vind bijvoorbeeld die toch wel antichristelijk is,dan kun je er wel moeilijk over doen maar het helpt toch niet. dan moet je dat met pijn in je hart verdragen zge maar
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816 (44)





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 22:39
BerichtOnderwerp: verbeter punten op cm
 
ik heb geen geschikt hout over carien.groet jf
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816 (44)





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 22:37
BerichtOnderwerp: Waarom gaan mensen naar een waarzegger/ster?
 
wat een laag nivo zeg op deze site. Ik vind dat sola helemaal geen ego-probleem heeft. Ze schtrijft best lange stukken soms,die zijn verhelderend, lees ze niet of gedeltelijk of geheel,maar laat sola gewoon in haar waarde graag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816 (44)





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 12:07
BerichtOnderwerp: verbeter punten op cm
 
wat me verbaast is dat mensen helemaal geen idee meerlijken te hebben over zondebesef. als ik een rotopmerking maak,weet ik heel goed dat ik dat gedaan heb,zeker als anderen me erop hebben aangesproken. vervelende dingen zeggen is volkomen normaal geworden,dat vind ik zorgelijk.

Laatst aangepast door
JEANFRITS816
op zondag 7 maart 2010, 12:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816 (44)





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 12:03
BerichtOnderwerp: Waarom gaan mensen naar een waarzegger/ster?
 
ik ben het helemaal met je eens solafide. Hou je verre van dingen als waarzegerij. Sommige mensen willen dat soort dingen toch doen,ze zijn zoekende het is van hun niet verkeerd bedoeld en wil zeker niet de indruk wekken hun te willen veroordelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816 (44)





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: donderdag 4 maart 2010, 19:57
BerichtOnderwerp: verbeter punten op cm
 
mijn complimenten mariska, dat scheelt bijna 100 procent van de problemen. waar ik bijzonder kwaad van werd is dat ze met zijn allen tegen mij gingen. ik heb ook zat fouten gemaakt,geef ik gelijk toe.

een andere tip die ik wil geven is dat het normaal is geworden om alles heel scherp(met een grote wijde "bek") te zeggen ipv gewoon netjes en er moeten ook postieve dingen erbij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816 (44)





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 23:29
BerichtOnderwerp: onaardig gedoe in de chat deel 2
 
hoe kan chris nu oordelen over iemnad die niet op cm is? lijkt me onmogelijk. rell zal niet als een kleine jongen gaan zeuren maar zal keurig zijn straf uitzitten 14 dagen lang.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816 (44)





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 22:56
BerichtOnderwerp: onaardig gedoe in de chat deel 2
 
het is chris zijn feesje,ik dacht als chat er nu ook achter zou staan zou dat invloed kunnen hebben op chris zijn beslissing. Het is niet aan ons om voor Chris te beslissen,maar we mogen wel weergeven hoe we erover denken en om chris om dan te beslissen. En terecht word er gezegd dat Rell zich alleen kan bewijzen als hij op de site terugkomt. Wat mij betreft welkom lieve vriend Rell!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816 (44)





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 21:16
BerichtOnderwerp: onaardig gedoe in de chat deel 2
 
Als Chatuliem naar Chris een mail zou sturen heb je meer kans, niet omdat hij een lievelingetje zou zijn,daar is Chris namelijk te slim voor, maar omdat Chatuliem het lijdende voorwerp was zeg maar. Dan heb je echte vergeving lijkt me.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816 (44)





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 23:02
BerichtOnderwerp: Onaardig gedoe in chat (en forum)
 
woorden zoals stel je niet zo aan moeten ook niet meer voorkomen. schrijf dan iets in de geest van zit je er zo erg mee in je maag of het is heel vervelend,maar probeer het ook niet zwaarder te maken dan nodig is. dan zeg je hetzelfde even direct maar wel met tact.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816 (44)





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 17:55
BerichtOnderwerp: Onaardig gedoe in chat (en forum)
 
de onvrede onder de christenen is wel enorm hoor net zo bruut als 200.000 abortussen per jaar in frankrijk van de 800.000 kinderen die er jaarlijks geboren worden. of het vroeger zo gek was als nu betwijfel ik. vroeger was het ook heel bar. we vinden alles nu meer normaal als vroeger dat weet ik wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816 (44)





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 14:22
BerichtOnderwerp: Onaardig gedoe in chat (en forum)
 
we zouden zeker als volwassen christenen zonder chris moeten kunnen die nu soms genoodzaakt word om als kleuterjuf op te moeten treden. en wat me opvalt is dat sommige mensen hier die klagen over dit is niet goed en dat is niet goed soms zelf het een en ander kunnen verbeteren. laat ik zeggen dat ik 1 brute sexuele opmerking minder erg zou vinden om naar me toegeworpen te krijgen dan al die andere vervelende dingen die sommige mensen eruitgooien en wat handig is om niet alleen maar het negatieve te zeggen maar ook het positieve. bepaalde mensen reageren op een bepaalde manier en krijgen dan weer ruzie met bepaalde mensen. zo gaat dat.

Over 34 maanden is het al 2012 en dat is op chat en forum goed te merken haha.


Laatst aangepast door
JEANFRITS816
op zondag 28 februari 2010, 14:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816 (44)





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 12:06
BerichtOnderwerp: Onaardig gedoe in chat (en forum)
 
Beste Chatuliem, volgens mij zit het probleem hem niet in leerstukken zeg maar (mag je wel of niet samenwonen of te communie als je homo bent en meer zaken) . Het gaat vaak over de manier waarop dingen die gebracht worden. C'est le ton qui fait la musique(het is de toon die de muziek maakt). Wat me verbaast is dat sommige mensen gewoon niet door hebben hoe scherp ze kunnen zijn. Het zelfde kan dus even duidelijk maar wel op mildere toon geformuleerd worden soms. Ik ben heel direct,maar ik streef ernaar dat mensen zich niet gekwetst hoeven voelen.

Als christianmatch alle leden onder de loep zou nemen van het afgelopen jaar zou er een enorm gedeelte een ban gekregen hebben omdat we nu eenmaal met velen ,dingen hebben gezegd of gedaan die niet horen. Het is zo uit de hand gelopen omdat er niet te gauw een klacht is ingediend en dan gaat het maar door.Nu raken de mensen daar weer opstandig van waardoor er bans bijkomen. Er is iemand verwijderd om die reden lees dat stukje eens en vraag je eens af hoe hij dezelfde boodschap had kunnen geven zonder ban. als we dat met zijn allen zo doen dan gaat het beter op chat en forum.


Laatst aangepast door
JEANFRITS816
op zondag 28 februari 2010, 12:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van JEANFRITS816
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Pagina 2 van 3