| Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 20:28
|
|
|
|
jaaaaaaaaaaaaaaaa dit gaan we doen dis gaaf !!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 20:30
|
|
|
|
| HARALD285 schreef: | Heb je ook zo'n mooi lijstje over: Wat Vrouwen Je Niet Vertellen… ???
Het is een mooi generaliserend lijstje, klopt alles ook bij jou? Voor mijzelf vind ik namelijk dat niet alle punten voor mijzelf kloppen, "geheim" 2, 3, 5, 7 en 8 zijn niet op mij van toepassing. |
ok....ik ga bekennen..
punt 1 kern van waarheid punt 2 t is dan wel geen voetbal, maar er zijn van die dingen ja punt 3 hm....mag ze wel, dan ga ik wat minder werken, zal mijn baas leuk vinden punt 4 yep punt 5 verlatingsangst...als ik haar leuk vind, wil ik haar voor altijd punt 6 yep punt 7 beetje jaloezie is toch niet verkeerd...als ik haar leuk vind, vind IK haar leuk, en dan hoop ik dat zij mij ook leuk vind punt 8 wat een onzin....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARIENNEZ498
|
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 20:34
|
|
|
|
Een paar maanden geleden had mijn jongste dochter van 8 jaar, de Mexicaanse Griep...ze was zó ziek! Ik voelde me machteloos, radeloos en wist het niet meer...de nacht dat ik het meest vreesde voor haar leven...betekende een doorbraak want de dag erna zette het herstel in! In die tijd heb ik het volgende nummer, wat ik al kende, vaak in gedachten gehad. Als ik dit nummer hoor, huil ik nog steeds...voor die ouders die niet zo gelukkig waren als ik....
ik wil dit nummer graag met jullie delen.
http://www.youtube.com/watch?v=4LynZIqb0Hs
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 20:48
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Geheim 1: Hij kijkt naar elke mooie vrouw. | Ik kijk naar mensen.
| JONATHAN890 schreef: | Geheim 2: Hij voetbalt om jou te ontlopen. | Ik en voetballen...nee dank je. En partner ontlopen liever niet...misschien is het juist wel wat gezonder om het wat meer te doen soms
| JONATHAN890 schreef: | Geheim 3: Hij vindt het niet leuk als jij meer verdient. | Zij mag werkende vrouw worden...blijf ik wel thuis. De broek heeft ze toch al aan
| JONATHAN890 schreef: | Geheim 4: Hij fixt graag iets. | Ik en techniek gaan niet samen, maar iets doen voor haar? Jazeker!
| JONATHAN890 schreef: | Geheim 5: Hij heeft verlatingsangst. | Zeker weten!
| JONATHAN890 schreef: | Geheim 6: Hij blijft een jochie. | Zeker weten! Wees als een kind en da doe ik
| JONATHAN890 schreef: | Geheim 7: Hij vertrouwt jou ook niet. | Juist wel! Ik geloof in haar zuiverheid en eerlijkheid!
| JONATHAN890 schreef: | Geheim 8: Hij heeft een Pinkeltje complex. | Er is niets indrukwekkends aan mijn lijf en dat vind ik ook niet nodig. Ben tevreden zoals het is!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 21:13
|
|
|
|
| WILMA729 schreef: | Adem inhouden allemaal, er komt een stofwolk aan  |
Bij mij ligt het meeste stof binnen op de boekenplanken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 21:15
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | haha... die Hannah Weet je, ik vraag me af of mannen zich nou identificeren met zo'n wedstrijd, ik bedoel... ik heb wel eens gehoord dat als ze winnen, dat een man ook 't idee heeft dat ie dan gewonnen heeft, en als ze verliezen is het ook zijn nederlaag... Of is dit een fabeltje ?? | je leeft idd mee met de ploeg waar je voor bent ja
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 21:18
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | weet je..... ik vraag me altijd af wat er nu zo leuk is aan voetbal; ik zie de lol er nooit zo van; lopen ze met zn allen achter een bal aan te rennen om die te pakken te krijgen, hebben ze t eindelijk voor elkaar; schoppen ze hem weer zo hard mogelijk weg..........  |
euhm je kan nara elke sport zo kijken... neem tennis ff tegen een balletje aanmeppen maar aan de anderkant van een gespannen touw doet een ander het zelfde... of formule 1... kei hard rondjerijden... of wilerennnen... gaan ze heel lang op ene fiets fietsen kriskras door het land terwijl ze bv ook ene auto kunnen nemen zijn ze er sneller... of vollybal ene bal over het netslaan maar de tegenstander wil da ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 21:30
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Dat was toch een televisieserie? Magnum PI. Zo'n grote man met een donkere snor?
Imre, die het ook niet meer weet...  |
het was een magnum gold. veel lekkerder dan die man met die snor.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 21:32
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Eerlijk zullen we alles delen Maris!  |
het was vandaag het motto van:
ikke een beetje meer dan jij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 21:35
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Bij mij ligt het meeste stof binnen op de boekenplanken.  |
| IMRE695 schreef: | | Ik ga nog iets nuttigs doen. |
je zou wat nuttigs kunnen doen......
het stof weghalen bij je boeken......
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op donderdag 15 april 2010, 21:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 21:41
|
|
|
|
precies rel; das nou net wat ik bedoel............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 21:54
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | | Ik ga nog iets nuttigs doen. |
Eindelijk...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 22:00
|
|
|
|
Morgen is het vrijdag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 22:05
|
|
|
|
Bij de Kuip in Rotterdam hebben zich honderden supporters van Feyenoord verzameld. Ze protesteren tegen het besluit van de KNVB om de bekerfinale over twee wedstrijden te spelen.
Onder de supporters is ook de harde kern. Die zocht de confrontatie met de politie en gooide met stenen. De Mobiele Eenheid voerde charges uit om de hooligans terug te dringen.
De supporters eisen dat de KNVB het besluit terugdraait. Ze hebben spandoeken opgehangen. Daarop staan leuzen als 'Finale zonder charme' en 'RIP Beker'.
De supporters (hooligans) hebben het er zelf naar gemaakt. In andere landen kunnen rivaliserende elftallen wel gewoon spelen. De supporters (hooligans) van beiden teams laten elkaar met rust.
Maar waarom mkaen de supporters (hooligans) van 010 en 020 er zo'n bende van?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 22:13
|
|
|
|
|
Ik zeg niet dat dit normaal is en ik keur het niet goed, maar in Argentinie maken ze elkaar letterlijk dood[quote]
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 22:16
|
|
|
|
In het AD van 13 april jl. stond een berichtje dat bier langer houdbaar bleef door een Belgische vondst. Bier langer bewaren....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 22:18
|
|
|
|
[quote=MARIO216]Ik zeg niet dat dit normaal is en ik keur het niet goed, maar in Argentinie maken ze elkaar letterlijk dood
dat ze elkaar afslachten , heeft niks met voetbal te maken. ik heb vroeger vaak voetbal gekeken. toen vond ik het nog leuk. maar het word met de dag erger al die randverschijnselen. en ja de burger draait er voor op al die onkosten.
ik heb weleens zitten te denken.. de hooligans gedragen zich als beesten, is het niet verstandig om ze in veewagons te vervoeren?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 22:37
|
|
|
|
| HERMIENA254 schreef: | En.........loopt de spanning al op bij al die mannen???
Wat een vrije-tijdsbesteding..... Ik kan daar helemaal niets mee |
waarom nu weer alleen de mannen?? is allang achterhaald hoor dat voetbal alleen voor mannen is
een (al ruim 18 jaar) voetballende dame
Laatst aangepast door
|
RENSKE067
|
op donderdag 15 april 2010, 22:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 22:58
|
|
|
|
Nog ff een herhaling, maar nu hier... denk dat dit beter past bij dit topic namelijk.
Ik hoorde van huis uit bij de gereformeerd (syn.) kerk... maar kon me daar op een gegeven moment niet meer in vinden, vond die niet meer bijbelvast, ben daarom (toen ik op kamers ging wonen) bij die kerk vertrokken en heb toen op m'n 21ste een andere kerk gezocht. Toen al merkte ik dat ik me niet kon vinden in bepaalde dingen en dat de bijbel steeds meer in twijfel werd getrokken... dingen die bewezen moesten worden en niet meer zozeer onderzoeken wat God erover zegt.
De gereformeerd (syn.) kerk van toen is nu PKN, maar PKN is veel breder en kent gelukkig kerken die wel bijbelvast zijn. Mijn punt is: Neem je nu een kerk die gaat twijfelen aan de opstanding van Jezus, waar is die hele kerk dan goed voor ? Dan mis je mijns inziens een wezenlijk stuk uit je christen zijn...
Er zijn mensen zijn die zich christen noemen en twijfelen aan de opstanding van Jezus. De kruisiging is nog te bewijzen, maar met de opstanding wordt dat een heel ander verhaal... niet te bewijzen, maar een geloven !!
Juist de opstanding van Jezus geeft ons mensen een nieuw perspectief... het blijft niet bij het oude, maar we mogen uitzien naar een beter deel !! ... en tot die tijd mogen we vertrouwen dat we Gods kracht ervaren, daar Jezus ons met God weer heeft verzoend.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 23:47
|
|
|
|
| HARALD285 schreef: | Heb je ook zo'n mooi lijstje over: Wat Vrouwen Je Niet Vertellen… ???
Het is een mooi generaliserend lijstje, klopt alles ook bij jou? Voor mijzelf vind ik namelijk dat niet alle punten voor mijzelf kloppen, "geheim" 2, 3, 5, 7 en 8 zijn niet op mij van toepassing. |
Zo is dat..... "Wat Vrouwen Je Niet Vertellen" dat kan ook nog een lang lijstje worden, haha!
Eerlijk gezegd vind ik dat "rapport" wel erg sensationeel opgeschreven. Om "geheim" 2 even onder de loep te nemen: het is heel normaal als een man zich even terugtrekt om zijn gedachten te ordenen. Naar voetbal gaan is een mogelijkheid om het e.e.a. te verwerken, maar ook zich terugtrekken in b.v. een hobbykamer. Dat is eigen aan mannen, en helemaal niet iets om er zo sensationeel over te doen...... Dat hele "rapport" leest erg vlot weg, naar mijn idee tè vlot om helemaal geloofwaardig over te komen. Het had wat minder sensationeel gekund.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 april 2010, 00:03
|
|
|
|
Link bestaat niet meer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BENNY340
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 april 2010, 00:25
|
|
|
|
|
liefde is van elkaar houde zonder teveel verplichtingen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 april 2010, 00:34
|
|
|
|
sorry als ik te negatief ben over voetbal, maar de rand verschijnselen zorgen ervoor dat het spel verpest wordt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 april 2010, 00:42
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 april 2010, 00:44
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Morgen is het vrijdag  |
nee nu is het vrijdag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 april 2010, 00:44
|
|
|
|
Schoonmoeder vergeten tijdens boottocht
Een Britse man heeft het helemaal verbruid bij zijn schoonmoeder. Samen met zijn vriendin vergat hij de schoonmoeder uit de geparkeerde auto te halen terwijl ze een boottocht naar Frankrijk gingen maken. De drie reden eerst 500 kilometer van Merseyside naar de Engelse havenplaats Dover. Daar staken ze per boot het Kanaal over om een gezellig dagtripje in Frankrijk te doen. Toen het stel op de boot zat, besefte de schoonzoon zich opeens dat de 70-jarige vrouw nog op de achterbank van de geparkeerde auto zat. De twee waren haar totaal vergeten nadat ze tickets voor de boottrip hadden gekocht. De schoonmoeder heeft zes uur in de auto doorgebracht. Ze ging expres niet uit het voertuig, maar wachtte tot de twee terugkwamen om ze eens goed de waarheid te vertellen, zo meldt Daily Mail.
|
|
| Naar boven |
|
|