| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 18:03
|
|
|
|
Iemand vertelde me de film te kijken: the Mission en de film : Celestijnse belofte
Mocht iemand die hebben of gezien dan mag je mij gerust mailen.
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 18:11
|
|
|
|
Ik heb me eens even door alles heen geworsteld en ben veel dingen tegen gekomen waar ik me zeker ik kan vinden, zelf ben ik niet iemand die met bijbelteksten aan komt,maar zeker wel een mening heeft!
Als ik kijk naar de topicstarter
In vers20 Zie, Ik sta aan de deur en Ik klop. Indien iemand naar mijn stem hoort en de deur opent, Ik zal bij hem binnenkomen en maaltijd met hem houden en hij met Mij.
Dit vers maakt duidelijk waar Jezus staat namelijk buiten en niet binnen. Hij klopt en hij blijft kloppen maar hij staat buiten.
vers17 Omdat gij zegt: Ik ben rijk en ik heb mij verrijkt en heb aan niets gebrek, en gij weet niet, dat gij zijt de ellendige en jammerlijke en arme en blinde en naakte,
We leven in een rijk land in Nederland over de gehele wereld gezien en helaas kunnen mensen daarop hun vertrouwen stellen en niet meer hun afhankelijkheid van God zien.
Als ik dit zo lees dan lijkt het alsof je iedereen alle nederlanders christen of niet over 1 kam scheert! En we allemaal alleen maar leven voor onszelf en voor de wereld??
Zo zie ik het toch niet! Ja de wereld is zeker idealistische ingesteld en zeer op zichzelf gericht en ja ook wij christenen doen daaraan mee.. Maar je zegt ook zie ik klop aan de deur maar er werdt niet opengedaan.. Ja ook dat gebeurt vaak maar.... gelukkig komen er in de gehele wereld nog steeds mensen tot geloof dus de klop van de Heere wordt wel degelijk nog gehoord en er wordt opengedaan...
Verder lees ik dat er gezegt wordt we zijn lauw... Ja denk dat velen in hun leven een periode van lauwheid hebben in hun geloof, met name vaak in tegenspoed, dat je denkt waarom gebeurt mij dit, ik wil niet scheiden maar kan niet verder zo ik (en mijn evt kinderen) we gaan er stuk aan... Of ik ben steeds ziek waarom moet mij dit overkomen??? Denk dat dat menselijk is is dat dan lauwheid?? nee denk ik niet denk dat dat meer een vertrouwen is en verdriet en toch... Hij blijft kloppen en je doet weer open... Waarom??? omdat we weten niet zonder Hem te kunnen daarvoor heb ik geen ellenlange bijbelteksten of korte voor nodig... Wat ik daarvoor nodig heb is een rotsvast vertrouwen dat hoe moeilijk mijn wegen ook zijn en waarin in ook zit.. Hij is altijd bij me.. Ik las al dat Jol zei Hij laat nooit los wat zijn hand begon en zo is het.... Eens een kind van God altijd een kind van God.... jazeker kunnen we ons afzetten ertegen maar dan klopt Hij en blijft kloppen en eens.... laten we Hem weer binnen...
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op woensdag 2 januari 2013, 18:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 18:12
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik weet(gelukkig) dat je weer kunt liefhebben na een verlies maar het gat in je hart en het gemis blijft pijnlijk aanwezig. Sterkte!  |
Voor mij is het verlies geen gat in mijn hart, of een pijnlijk aanwezig. Mijn hart is juist gevuld met de liefde van het gemis dat het gat dicht. Om weer lief te kunnen hebben na een verlies, zal dat op zijn minst vergelijkbaar hoort te zijn. Ik vul mij hart niet met andere liefde om het gat te vullen....
Zoals Joannie al schreef:
Vooral nu de eerste nacht de eerste dag van het nieuwe jaar straks kom ik even bij jou mijn lief en steek een kaarsje op jou graf!
Ik mis je...............mijn lief, vooral nu!
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op woensdag 2 januari 2013, 18:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 18:16
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ik heb geen goede voornemens. Er komt toch niets van...
Hoi Tess welcome back en ik zag op je profiel dat je er niet voor drie dagen bent  |
That's right, Frankieboy...heb me laten strikken voor de winteraanbieding! Twee maanden voor bijna noppes. Tegen de tijd dat je weer van me af bent is het al bijna lente!
Overigens is de bewuste profielfoto alweer gedateerd. Ben gewoon weer rood. Mijn nieuwe voornemen is dus om z.s.m. een recente profielfoto te plaatsen..
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op woensdag 2 januari 2013, 18:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 18:16
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Ik heb jou lief.. mijn lief...... wachtend op jou te weten dat ik jou nooit meer zal zien
Mijn hart doet pijn ik mis je mijn lief Ik heb jou losgelaten ooit zal ik jou weer tegen komen ik weet je bent dicht bij Heer en ik .....mijn lief ik mis je zo mijn lief.....!
Vooral nu de eerste nacht de eerste dag van het nieuwe jaar straks kom ik even bij jou mijn lief en steek een kaarsje op jou graf!
Ik mis je...............mijn lief, vooral nu! |
Slik.... mooi geschreven!! Sterkte ermee...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 18:17
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Ik weet niet of er blaffende konijnen in de kerk welkom zijn? |
steek ze maar in de fik dan is het woef!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 18:18
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Dat ik het nu eindelijk warm heb nu ik in bed lig met 3dekbedden op Dacht vanmorgen dat ik gegeten had waar ik allergisch voor ben. Maar heb hoge koorts en dus waarschijnlijk gewoon griep  |
Al dat fietsen door de regen ken ook nie goed zijn he.... Beterschap en uitzieken anders maak je je clienten ook ziek
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 18:22
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Opmerken dat het alweer langer licht blijft aan het eind van de middag. Om 17.00 uur was het nog niet helemaal donker toen ik naar huis liep!  |
Ja maar, het is best moeilijk hoor, de laatste maanden was het extreem donker, en vanmorgen scheen de zon dus de verwarring was des te groter en dus was het langer licht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 18:26
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ik heb me eens even door alles heen geworsteld en ben veel dingen tegen gekomen waar ik me zeker ik kan vinden, zelf ben ik niet iemand die met bijbelteksten aan komt,maar zeker wel een mening heeft!
Als ik kijk naar de topicstarter
In vers20 Zie, Ik sta aan de deur en Ik klop. Indien iemand naar mijn stem hoort en de deur opent, Ik zal bij hem binnenkomen en maaltijd met hem houden en hij met Mij.
Dit vers maakt duidelijk waar Jezus staat namelijk buiten en niet binnen. Hij klopt en hij blijft kloppen maar hij staat buiten.
vers17 Omdat gij zegt: Ik ben rijk en ik heb mij verrijkt en heb aan niets gebrek, en gij weet niet, dat gij zijt de ellendige en jammerlijke en arme en blinde en naakte,
We leven in een rijk land in Nederland over de gehele wereld gezien en helaas kunnen mensen daarop hun vertrouwen stellen en niet meer hun afhankelijkheid van God zien.
Als ik dit zo lees dan lijkt het alsof je iedereen alle nederlanders christen of niet over 1 kam scheert! En we allemaal alleen maar leven voor onszelf en voor de wereld??
Zo zie ik het toch niet! Ja de wereld is zeker idealistische ingesteld en zeer op zichzelf gericht en ja ook wij christenen doen daaraan mee.. Maar je zegt ook zie ik klop aan de deur maar er werdt niet opengedaan.. Ja ook dat gebeurt vaak maar.... gelukkig komen er in de gehele wereld nog steeds mensen tot geloof dus de klop van de Heere wordt wel degelijk nog gehoord en er wordt opengedaan...
Verder lees ik dat er gezegt wordt we zijn lauw... Ja denk dat velen in hun leven een periode van lauwheid hebben in hun geloof, met name vaak in tegenspoed, dat je denkt waarom gebeurt mij dit, ik wil niet scheiden maar kan niet verder zo ik (en mijn evt kinderen) we gaan er stuk aan... Of ik ben steeds ziek waarom moet mij dit overkomen??? Denk dat dat menselijk is is dat dan lauwheid?? nee denk ik niet denk dat dat meer een vertrouwen is en verdriet en toch... Hij blijft kloppen en je doet weer open... Waarom??? omdat we weten niet zonder Hem te kunnen daarvoor heb ik geen ellenlange bijbelteksten of korte voor nodig... Wat ik daarvoor nodig heb is een rotsvast vertrouwen dat hoe moeilijk mijn wegen ook zijn en waarin in ook zit.. Hij is altijd bij me.. Ik las al dat Jol zei Hij laat nooit los wat zijn hand begon en zo is het.... Eens een kind van God altijd een kind van God.... jazeker kunnen we ons afzetten ertegen maar dan klopt Hij en blijft kloppen en eens.... laten we Hem weer binnen... |
Ohw, Hij was binnen en komt wederom weer binnen??? Waar staat het dat Hij blijft kloppen? Ook weer een eigen denkwijze vanuit een pesoonlijke situatie.
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op woensdag 2 januari 2013, 18:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 18:28
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | | Dat wilde ik ook, ben gelukkig dat er minnimaal twee van de zes er zijn..... |
Denk dat ik maar ga solliciteren als directeur van een internaat van 8 tot 5 vadertje spelen, met om de 2 uur pauze en om 5 uur naar huis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 18:31
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Denk dat ik maar ga solliciteren als directeur van een internaat van 8 tot 5 vadertje spelen, met om de 2 uur pauze en om 5 uur naar huis  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 18:42
|
|
|
|
| PELLE852 schreef: | Geen idee, ik denk dat als je schrijft zoals op een forum dat het toch anders is als in werkelijkheid. Zo ook als je elkaar berichten stuurt. Als je schrijft kan je denk ik toch beter nadenken hoe of wat, en bij je gevoel blijven. Als je elkaar in 'real-life' zou ontmoeten, is dat opeens een stuk lastiger. Alhoewel het contact ook (en als het goed is) op een gegeven moment beter gaat lopen.  |
Nou ik vind het schrijven vaak lastiger als wanneer je tegenover elkaar zit, vaak krijg je met schrijven, of lezen dat het verkeerd begrepen wordt. Verkeerd geschreven, of gelezen, je mist de gezichtsuitdrukking en lichaamstaal. Als je in een gesprek je eigen verspreekt, of anders bedoeld dan de ander het begrijpt, kan je jezelf corrigeren, met mail of post, ben je vaak te laat..
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op zondag 13 januari 2013, 15:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 19:01
|
|
|
|
| ALTJE848 schreef: | Een vrouwenhart , daar heb je de goede sleutel voor nodig om binnen te komen
Anita |
Vertel ,wat is de sleutel voor de mannen om binnen te komen Anita?
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op woensdag 2 januari 2013, 19:05
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 19:02
|
|
|
|
Broccoli, aardappelen, een stukjen vlees (om het op z'n Swieber te zeggen), en een toetje na. 
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 19:14
|
|
|
|
[quote=MARITIME853]Ohw, Hij was binnen en komt wederom weer binnen??? Waar staat het dat Hij blijft kloppen? Ook weer een eigen denkwijze vanuit een pesoonlijke situatie.[/quot
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op woensdag 2 januari 2013, 19:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 19:15
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Ohw, Hij was binnen en komt wederom weer binnen??? Waar staat het dat Hij blijft kloppen? Ook weer een eigen denkwijze vanuit een pesoonlijke situatie. |
Als Hij binnen was en wij hebben Hem zelf ff buiten gezet, gaat hij zeer zeker weer aan je deur kloppen. De Heilige Geest is in Jezus plaats gekomen, Hij dringt zich niet op , maar laat wel weten dat Hij er is.
Als wij even de weg kwijt zijn, zullen we Hem om hulp moeten vragen ,maar soms zetten we Hem wel ff weer buiten de deur. Als wij ons 100% overgaven aan Hem , werd Hij baas over ons leven en kon Hij ons, beter gebruiken om Jezus groot te maken, dan we nu doen. Helaas weten wij het vaak beter en jammer genoeg dringt hij zich niet op.
Bedenk dat als jij je laat leiden, door wat er in de Bijbel geschreven staat en daar eigen interpretaties aangeeft, de Geest niet ten volle jou mag laten inzien, wat God werkelijk bedoelt. Je zet Hem ahw even weer buiten de deur.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 19:17
|
|
|
|
Ik proef een beetje door de topics heen, dat als je Jezus eenmaal binnen hebt gelaten, dat het dan allemaal in orde is en blijft.
Maar is dat wel zo? In het kader van dit topic "lauwheid, wat is het, waar leidt het toe, en wat doe je ertegen" wil ik de andere kant even oplichten.
Jezus noemt in een aantal passages het volgende:
Lukas 13:22- "Iemand vroeg hem: ‘Heer, zijn er maar weinigen die worden gered?’ Hij antwoordde: 24 ‘Doe alle moeite om door de smalle deur naar binnen te gaan, want velen, zeg ik jullie, zullen proberen naar binnen te gaan maar er niet in slagen. 25 Als de heer des huizes eenmaal is opgestaan en de deur heeft gesloten, en jullie staan buiten op de deur te kloppen en roepen: “Heer, doe open voor ons!”, dan zal hij antwoorden: “Ik ken jullie niet, waar komen jullie vandaan?” 26 Jullie zullen zeggen: “We hebben in uw bijzijn gegeten en gedronken en u hebt in onze straten onderricht gegeven.” 27 Maar hij zal tegen jullie zeggen: “Ik ken jullie niet, waar komen jullie vandaan? "
Matt 7:17 "Zo draagt elke goede boom goede vruchten, maar een slechte boom draagt slechte vruchten. 18 Een goede boom kan geen slechte vruchten dragen, evenmin als een slechte boom goede vruchten dragen kan. 19 Elke boom die geen goede vruchten draagt, wordt omgehakt en in het vuur geworpen. 20 Zo kunnen jullie hen dus aan hun vruchten herkennen. 21 Niet iedereen die “Heer, Heer” tegen mij zegt, zal het koninkrijk van de hemel binnengaan, alleen wie handelt naar de wil van mijn hemelse Vader. 22 Op die dag zullen velen tegen mij zeggen: “Heer, Heer, hebben wij niet in uw naam geprofeteerd, hebben wij niet in uw naam demonen uitgedreven, en hebben wij niet vele wonderen verricht in uw naam?” 23 En dan zal ik hun rechtuit zeggen: “Ik heb jullie nooit gekend. Weg met jullie, wetsverkrachters!”
Even ter overdenking, vooral ook voor mezelf.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 19:41
|
|
|
|
| ROADY558 schreef: | Ik proef een beetje door de topics heen, dat als je Jezus eenmaal binnen hebt gelaten, dat het dan allemaal in orde is en blijft.
Maar is dat wel zo? In het kader van dit topic "lauwheid, wat is het, waar leidt het toe, en wat doe je ertegen" wil ik de andere kant even oplichten.
Jezus noemt in een aantal passages het volgende:
Lukas 13:22- "Iemand vroeg hem: ‘Heer, zijn er maar weinigen die worden gered?’ Hij antwoordde: 24 ‘Doe alle moeite om door de smalle deur naar binnen te gaan, want velen, zeg ik jullie, zullen proberen naar binnen te gaan maar er niet in slagen. 25 Als de heer des huizes eenmaal is opgestaan en de deur heeft gesloten, en jullie staan buiten op de deur te kloppen en roepen: “Heer, doe open voor ons!”, dan zal hij antwoorden: “Ik ken jullie niet, waar komen jullie vandaan?” 26 Jullie zullen zeggen: “We hebben in uw bijzijn gegeten en gedronken en u hebt in onze straten onderricht gegeven.” 27 Maar hij zal tegen jullie zeggen: “Ik ken jullie niet, waar komen jullie vandaan? "
Matt 7:17 "Zo draagt elke goede boom goede vruchten, maar een slechte boom draagt slechte vruchten. 18 Een goede boom kan geen slechte vruchten dragen, evenmin als een slechte boom goede vruchten dragen kan. 19 Elke boom die geen goede vruchten draagt, wordt omgehakt en in het vuur geworpen. 20 Zo kunnen jullie hen dus aan hun vruchten herkennen. 21 Niet iedereen die “Heer, Heer” tegen mij zegt, zal het koninkrijk van de hemel binnengaan, alleen wie handelt naar de wil van mijn hemelse Vader. 22 Op die dag zullen velen tegen mij zeggen: “Heer, Heer, hebben wij niet in uw naam geprofeteerd, hebben wij niet in uw naam demonen uitgedreven, en hebben wij niet vele wonderen verricht in uw naam?” 23 En dan zal ik hun rechtuit zeggen: “Ik heb jullie nooit gekend. Weg met jullie, wetsverkrachters!”
Even ter overdenking, vooral ook voor mezelf. |
Inderdaad, als je Jezus hebt aangenomen is en blijft het in orde. Wel schieten wij als mens tekort tegenover God, ook al hebben wij de intentie om God lief te hebben boven alles en onze naasten als onszelf. Dat tekort zal er blijven, maar ook dat weet God. Het offer van Christus is ook gebracht voor al onze tekorten die er helaas zijn en ook zullen blijven. Dus het kan aan onze kant niet altijd in orde zijn, bij God blijft overeind staan: Het is volbracht!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 19:55
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Oei dan is het echt nie goe met jou Maarre denk dat de meesten het hebben na deze dagen niet echt zin in eten! |
Dat heeft niets met die dagen te maken...ik denk dat ik tijdens de abdijtocht met Roel wat opgedaan heb...ik moest steeds van haar in de koude lopen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 19:56
|
|
|
|
Vanmiddag naar de garage , omdat ik al 3 dagen hoor dat mn uitlaat van de auto lek is ..... wat denk je ...... kom ik bij de garage is het ineens over . Auto op de brug , helemaal nagekeken en niks kunnen vinden , nog es een praal gas geven ,niks aant handje .. Kom ik thuis en jawel hoor , overduidelijk een lekke uitlaat .
Morgen dan maar ff naar de dokter ipv naar de garage . 't zal wel aan mn oren liggen vrees ik .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 20:04
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Dat heeft niets met die dagen te maken...ik denk dat ik tijdens de abdijtocht met Roel wat opgedaan heb...ik moest steeds van haar in de koude lopen...  |
sja , het is ook geen radijzentijd op het ogenblik he.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 20:06
|
|
|
|
Bijna alles vers van de groente man zo in een hete pan
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op woensdag 2 januari 2013, 20:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 20:18
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ik ga de redactie vragen om me onlid te maken...ik kan niet op tegen jullie...  |
......... die profielfoto , of Frank die gemaakt heeft of Floshke
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 20:24
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | ......... die profielfoto , of Frank die gemaakt heeft of Floshke  |
Als ik moet gokken, Floshke
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 20:39
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | | Als ik moet gokken, Floshke |
...ik begrijp jou en visser niet maar ik vermoed dat jullie alleen maar onlieve dingen tikken over mij in verborgen vorm....ik ga wel lid worden op een datesite van Andorra...voila
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 20:49
|
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=glQv3Ra4KrE
In God alone my soul can find rest and peace, In God my peace and joy. Only in God my soul can find its rest, Find its rest and peace.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 20:57
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...ik begrijp jou en visser niet maar ik vermoed dat jullie alleen maar onlieve dingen tikken over mij in verborgen vorm....ik ga wel lid worden op een datesite van Andorra...voila |
zal zeeen van rust geven dan.....................
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 20:59
|
|
|
|
Me too. Jim Reeves, Johnny Cash, Elvis Presley, The Everly Brothers, etc... Settel hem up en lit him rieden yeehaaah 
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 20:59
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | je vergeet nr 1 jij weet niet hoe het met jou is maar ik ben soms het grooste kind  |
ja ik ben echt een zwaar geval........................maar dat blijft tussen ons he!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 21:01