ChristianMatch

Forum

Boos!
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5048 5049 5050 5051 5052 5053 5054 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 17:30

MARITIME853 schreef:
Van oud belegen kaas heb ik inderdaad weinig van gegeten!

Wat bedoel je hier nu mee te zeggen? Een uitleg is wel op zijn plaats denk ik zo......of schrijf je weer in verborgen boodschappen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 17:32

FRANKT627 schreef:
Ga je skypen cammen? Knipoog smiley

Moet het nu op een forum vermeld worden of Shanita gaat skypen?
Het merendeel van de cmmers vindt dat toch niet relevant? Mag ik hopen in ieder geval..... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 17:32

MARITIME853 schreef:
Van oud belegen kaas heb ik inderdaad weinig van gegeten!

Iedereen heeft een grens, en de mijne is nu bereikt.

Ik vind dat je opmerkingen blijft maken die kant nog wal slaan, en ben er ff klaar mee.
Naar boven

Auteur Bericht
ALTJE848

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 18:12

Mensen in de waarde laten is zo moeilijk .
Mensen echt kennen is zo moeilijk
Mensen die hier schrijven kun je niet altijd begrijpen nog volgen.
Mensen de bons geven is niet zoals God het bedoelt heeft omdat iemand vanuit zijn hart schrijft
Ik schrijf vaak uit mijn hart praat vaak onduidelijk krijg ik ook nog eens te horen je verteld wel maar er zit geen verhaal in
Ik denk door al het denken dat ik de afgelopen tijd heb gehad dat ik dingen moeilijk kan verwoorden uitleggen .
Maar ik doe mijn best om Jezus te dienen Hem te volgen in alle dingen en mijn eigen dat gemaakt is door Hem en niet vermaakt ( mij anders willen maken, ) hoeft te worden door mensen dat is niet goed wanneer God mij begrijpt dan is dat voldoende al moet ik alleen door het leven gaan.
Maar ook ik heb geleerde met niet te laten ontmoedigen door de strijd heen die ik heb geleverd .
zo denk ik hebben toch wel meer mensen hier dit gevoel als je niet weet wat ik bedoel reageer dan niet aub en commentaar voor mij voor jezelf. of bid er voor dat ik veranderen mag in Jezus naam niet zoals jij wil maar zoals de Vader wil dat ik zijn zal
Laat mensen in de waarde ook maritime in dit geval hij is ook een kind van de Heer en dat is goed zoals het is God alleen is bij machte hem te begrijpen , en iedereen is goed zoals hij of zij is mocht dat niet zo zijn oooooooo dan komt de pottebakker wel hoor en dat doet flink zeer, vergeven kan dan een plaats maken in je leven om verder te kunnen maar dat geld voor iedereen hier ook voor mij.

Groet anita

Laatst aangepast door
ALTJE848
op zaterdag 12 januari 2013, 18:15
Naar boven

Auteur Bericht
LONNEKE695

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 18:20

GERRIT084 schreef:
Ja maar dat zeg ik ook, twee verschillende harten die samen één worden voor vlees er aan te pas komt.
Je mag (moet) toch 2 harten weten te samen smelten tot één samenwerkend geheel, maar wat sommige doen, is het vergelijken met een eerder beschadigd hart.
Daar de schades uithalen en kijken of die ander ook van die oneffenheden heeft, ter voorkoming van.
I.P te kijken of er met die ander te leven valt, het water bij de wijn doen.
En voor de rest, eigenlijk leven als gehuwden, tot dat, het niet meer gaat en er een einde aan maken.
Ik bedoel eigenlijk, nog een poos voor dat e.v.t trouwen tersprake komt.

Als je water bij de wijn doet (is mooi)maar de wijn moet nog wel te drinken zijn.....toch? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 18:29

Vandaag 16 man te eten gehad... Wat ga je dan koken?? Smiley die vol vragen zit
De plaatselijke snackboer had een goeie dag.... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 18:35

Gerrit zegt: I.P te kijken of er met die ander te leven valt, het water bij de wijn doen.

Dus, in plaats van....
Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 12 januari 2013, 18:35
Naar boven

Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 18:43

WILLEMIJN232 schreef:
Wat bedoel je hier nu mee te zeggen? Een uitleg is wel op zijn plaats denk ik zo......of schrijf je weer in verborgen boodschappen?

Iets letterlijk opvatten en erop reageren.

BV:

Ik zei een keer tegen iemand.. niet naast je schoenen gaan lopen he.. Zegt ze: Niet naast me schoenen lopen? ik heb ze toch aan waarom zou ik ernaast moeten lopen?
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 18:48

WILLEMIJN232 schreef:
Je moet dit helemaal niet serieus nemen Jol, anders maak je je nog kwaad ook toch? iemand die dit soort dingen schrijft heeft er weinig kaas van gegeten volgens mij......

Kwaad? Ik kijk wel uit, heb mijn energie wel voor andere zaken nodig Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 18:49

PETRA373 schreef:
geef je een andere vraag, waarom doen bepaalde bands de moeite om het zo te doen dat als je iets achterste voren draait er een bepaalde tekst komt? sommige doen dat he, je weet ik de muziekwereld heb gekend. en hallo roe lande en alle andere lezers en allemaal een fijn 2013 toegewenst en gods zegen toegewenst over deze site Lachende smiley petra die toch maar weer es een profiel ging maken. Knipoog smiley me deze keer heeft voorgenomen niet in vette discusies verzeild te raken, maar op dit topic effe een vraag gooit

Hai Petra!

Ja, ik heb daar ook weleens van gehoord, dat ze dan expres als ze die plaat maken, zo doen, dat als je 'm achterstevoren draait dat je dan verkeerde boodschappen krijgt. en het onderbewuste zou dat dan wel oppikken, als ie gewoon vooruit wordt gedraaid..ik heb daar weleens bandjes van gehoord, ja, met veel fantasie, als je al wist wat er gezegd werd, ja, kon je dat er min of meer wel uit opmaken. Maar ja, 20 jaar geleden...

Ja, ik geloofde dat, en ja, ik ben ook geen expert, ik weet niet of het onderbewuste dat oppikt..
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 18:50

LEANNE226 schreef:
Ik hoop dat je ooit voor het hele pakket mag kiezen,je bent het waard.

Verlegen lachende smiley Bedankt Leanne, maar ik was al lang blij, en zeker bij de laatste, dat ze geen deegroller bij zich had, laat staan had, ofschoon de koekjes tegenwoordig verpakt worden verkocht.
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 19:07

Niet te filmen zeg.....de hele week kan je niet slapen, nu moet ik weg Woedende smiley
Zit ik hier moe te zijn Huilende smiley, smiley in tranen

Laatst aangepast door
JOANNIE702
op zaterdag 12 januari 2013, 19:08
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 19:09

ROOS575 schreef:
Vandaag 16 man te eten gehad... Wat ga je dan koken?? Smiley die vol vragen zit
De plaatselijke snackboer had een goeie dag.... Lachende smiley

...en wat er dan gehaald bij de snackboer?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 19:10

JOL252 schreef:
Kwaad? Ik kijk wel uit, heb mijn energie wel voor andere zaken nodig Knipoog smiley

Deze opmerking vind ik heel erg goed!

Ik zat weleens in een kliniek, daar hadden wel 'les' zeg maar, en de psycholoog zei ja, als je van de medicijnen af bent, ja, dán begint het pas.
Daar zaten mensen die hadden overal medicijnen voor, voor als ze op bezoek gingen die en die, als ze moesten werken die en die, etc.

Want ja, als je van de medicijnen af bent, ja, dan begint het dus, en ja, de lessen die wij daar kregen ja, die kon je ook toepassen vaak, voor mensen die helemaal nergens aan waren verslaafd.

Ze zei een keer; 'choose your battles'....

Ik dacht, en vroeg: 'kies je gevechten?', ja, iemand heeft een bepaalde hoeveelheid energie, de een meer dan de ander.
En ja, die moet je verdelen, en ja, omdat je maar een beperkte hoeveelheid energie hebt, ja, dan moet je kiezen.

Waaraan ga ik mijn energie, in de vorm van boosheid, aan verspillen, ja want als je echt boos bent, ja, dat vergt nu eenmaal energie, ik bedoel echt boos, met emotie erbij.
Dus niet een terechte boosheid, ja daar zit ook verschil tussen, je kan boos worden met emotie, en dat eet energie, en je kan gewoon boos worden uit terechte verontwaardiging en ja, dan blijf je wel heel rustig van binnen.

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 19:20

Pff verhuizen naar het vakantiehuisje. Auto vol, auto vriendin vol. Wat een gezeul. Maandag gaat de rest in opslag. Dongel werkt, nu lekker aan de pannenkoek Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 19:27

Ik had enorme zin in wokken, maar het werd panne(n)koek
Naar boven

Auteur Bericht
ZOEKER064

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 19:59

SHANITA130 schreef:
Daaraan ga ik mijn energie, in de vorm van boosheid, aan verspillen, ja want als je echt boos bent, ja, dat vergt nu eenmaal energie, ik bedoel echt boos, met emotie erbij.
Dus niet een terechte boosheid, ja daar zit ook verschil tussen, je kan boos worden met emotie, en dat eet energie, en je kan gewoon boos worden uit terechte verontwaardiging en ja, dan blijf je wel heel rustig van binnen.
Lachende smiley

Hoi Shanita,

ik vind het altijd wel lastig om onderscheid te maken tussen gevoelens en emoties. Voor mij is boosheid een van de basisemoties, en hangt onlosmakelijk vast aan gedachten (mijn denken). Ik heb ontdekt dat emoties het feedbacksysteem zijn van mijn onderbewuste (en dat is meer dan 90% van wat ik doe).

Vroeger stopte ik die emoties allemaal weg, ik had alles onder controle en er was volgens mij geen noodzaak om ergens emotioneel over te worden. Als noodlot op mijn pad kwam, dan was dat van God, waarom zou ik dat niet accepteren? Emoties waren mijn vijand. ik werd ook nooit boos (dacht ik).

Ik heb gemerkt dat het negeren van mijn emoties juist leidt tot enorm energieverlies. Boosheid is voor mij nu juist een richtingwijzer geworden waaraan ik kan zien waar mijn energie naar toe gaat. Onder boosheid zit eigenlijk altijd een overtuiging die voor mij erg belangrijk is. De kunst is nu juist om er achter te komen welke behoefte daar voor mij achter zit. Heel anders dus dan ervoor weglopen, gewoon het vergrootglas pakken en kijken wat dat nu aan de hand is. Ik zeg wel gewoon, maar het is best lastig. Meestal heeft het te maken met dat ik niet eerlijk wordt behandeld, of met iets waar ik bang voor ben.

Ik heb geleerd dat met name in relaties ik boosheid nooit moet parkeren. Geparkeerde boosheid is de sluipmoordenaar van mijn relaties. Nu kan ik wel zeggen, ik geef al mijn boosheid aan God, mijn punt is dat dat zo niet werkt. Boosheid betekent voor mij werk aan de winkel, en meestal een stukje sterven aan mezelf.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 20:02

ANNA415 schreef:
Ik had enorme zin in wokken, maar het werd panne(n)koek

Boze smiley ...waarom zei je niet eerder van dat wokken...maarja, je gaat toch liever met Flosh of met mijn ander ongedierte...

Laatst aangepast door
FRANKT627
op zondag 13 januari 2013, 04:32
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 20:03

ANNA415 schreef:
Pff verhuizen naar het vakantiehuisje. Auto vol, auto vriendin vol. Wat een gezeul. Maandag gaat de rest in opslag. Dongel werkt, nu lekker aan de pannenkoek Kwijlende smiley

Verraste, verbaasde smiley ...vriendin vol???
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 20:24

SHANITA130 schreef:
Roelande op grijs staat, en ik dat best wel jammer vind.

Ja, is 't ff een time out....kan ook.

Iig, ik ga uitloggen(heb nog meer te doen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik wens iedereen een heel fijn Weekend!!!! Lachende smiley

Ze komt zeer waarschijnlijk wel terug maar heeft het te ff druk met studie en wat al niet meer, ze heeft het ook al aangegeven ergens op het forum. Mocht ieman nog iets kwijt willen aan haar en verder geen contactdingesen hebben zeg het ff en ik kan het eventueel doorgeven, geen probleem.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 20:30

WILLEMIJN232 schreef:
Moet het nu op een forum vermeld worden of Shanita gaat skypen?
Het merendeel van de cmmers vindt dat toch niet relevant? Mag ik hopen in ieder geval..... Engeltje smiley

Kan wel aanbevolen worden voor ander CMers om ook mee aan de slag te gaan toch? Men kan ook in een groep skypen, leer je elkaar ook wat beter kennen. Er zal wel minder meligheid zijn hier op het forum, als men het gaat doen, gezien sommige topics.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 20:57

SHANITA130 schreef:
Als ik niet slaap langere tijd neem ik een slaappil.
Net als ik angstig was, ook jammer dan, moet een rustgever hebben.
Hoe dan ook!

Ja, ik was jaren medicijnverslaafd, o, ik had zoveel trucjes om eraan te komen, ik werd daarin zo vindingrijk.
En nee, niet voor de kick.
Om te functioneren, want ik was anders te angstig en zonder slaap.....
En die angst(en verdriet) ja, dat was jaren zo, dus heb jaren echt heel veel medicatie geslikt.

Totdat ik hier 2 en een half jaar geleden een goede vriend leerde kennen, die heeft mij ervan af geholpen, ja, ik slik nu en dan es wat, maar ja, ongeveer 1/5 de van wat ik eerst, jarenlang slikte.

En ja, het ging ongeveer 4 weken geleden weer erg goed met mij, maar ja, me behandelaar drie weken niet gezien vanwege vakantie

En ja, ik heb opdrachten en ik wéét niet hoe ik die ga volbrengen......

Ja, verstandelijk wel, maar ja, het gevoel van de hele dag slapen ligt weer op de loer, heb ook weer overal pijn, ja, psychisch, maar ja, ik voel het wel.....

En ja, ik wil dingen doen.

En nu ik dit heb opgeschreven lijkt het probleem ineens veel minder groot.

Soms is uiten van wat je dwars zit al een opluchting of zo jij schrijft al een stukje weer de goede kant op. Misschien is opschrijven ook een optie, dat je behandelaar het toch tezien krijgt, maar je hebt het dan eerst wel van je afgeschreven.
Alle goeds en Gods zegen, Hij helpt ook en luisterd altijd
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 21:20

Yeah I'm back online! Duiveltje smiley is het ondertussen rustig geweest?
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 21:25

JOL252 schreef:

Ja hoor, dat zal nu wel weer over zijn! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 21:27

JANS221 schreef:
Ja hoor, dat zal nu wel weer over zijn! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Kussende smiley bedankt nog voor de oppepper gisteravond. Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 21:31

KEITH722 schreef:
http://www.jonker-uitdeuken.nl/ Knipoog smiley
a

lol
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 21:47

KABOUTER722 schreef:
moet ik wel eerst een hart hebben...

Twijfel je daar nog aan? Ik weet wel zeker dat die er zit. Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 22:22

Heinrich Schütz - Die Himmel erzählen die Ehre Gottes (Herreweghe)

http://www.youtube.com/watch?v=pljHSnNzygg
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 22:28

JOL252 schreef:

Tuurlijk wij gedragen ons wel Engeltje smiley maar ja dat zal nu over zijn Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Goed je weer te zien Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 23:10

PIETER619 schreef:
Kan wel aanbevolen worden voor ander CMers om ook mee aan de slag te gaan toch? Men kan ook in een groep skypen, leer je elkaar ook wat beter kennen. Er zal wel minder meligheid zijn hier op het forum, als men het gaat doen, gezien sommige topics.

Precies Pieter, dat bedoel ik.....lijkt wel of mensen er een dagvulling aan hebben om op cm melige dingen te zetten. Buiten dat het niet boeiend is maakt het het forum voor anderen niet leuker......
Wel een goede tip van jou overigens......als cm groep gaan skypen, kan je echt alles delen.......en kan het forum het forum blijven waarvoor het bedoelt is........
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5048 5049 5050 5051 5052 5053 5054 ... 6194 Volgende
Pagina 5051 van 6194