ChristianMatch

Forum

Wat heb je gedaan vandaag?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5074 5075 5076 5077 5078 5079 5080 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 23:15

ANNA415 schreef:
bij de Wehkamp hadden ze geen opwarm kerels Boze smiley

In de Hema verkopen ze warmwaterkruiken... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 23:15

ERIKA129 schreef:
Euh Josina waar wonen we nu ??
Het zou sneeuwen in het zuiden maar hier sneeuwt het Smiley die vol vragen zit
Soms zeggen ze in het midden des lands gebeurt er niks en van de week was het het oosten en toen kregen wij het ook....
Weer in de war, voorspellingmakers in de war offe ben ik een verstrooide dame Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Er valt hier wel wat naar beneden, maar dan moet ik wel héél goed kijken, dus ik denk dat het een beetje van alles is...het weer, de voorspellers en last but not least...jij ook...een beetje maar Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 23:24

MARISKA601 schreef:
ik ga ze iedere dag wel bellen....

heb je en dubbele decorder voor tv of maar eentje, bij mij heb ik soms weleens dat eentje ff gereset (zelden dus) moet worden, maar de ander blijft het dan gewoon doen. Ik heb zo'n draadloos via stopcontactset er bij en kan zelfs gewoon wisselen tussen tv's zonder te resetten (de decoder moet dan wel ff weer laden).
Maar ligt alles plat of alleen je tv?
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 23:24

School van me zoon die belde dat hij een ongelukje had gehad in het praktijklokaal. Hij zit bij autotechniek en werd er effe niet goed van, soms gebeuren daar best gemene ongelukjes, gelukkig viel het mee, zijn vinger tussen iets en oppervlakkige schade. maar het moment dat die man belde en ik nog niet wist precies hoe of wat. Nu is de dag voorbij en besef me weer es hoe blij we moeten zijn als we gezond zijn.

Een mooi moment door het slechte moment was om te zien hoe de andere kids bezorgd waren voor hun broer, elkaar helpen. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KEITH722

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 23:30

PETRA373 schreef:
School van me zoon die belde dat hij een ongelukje had gehad in het praktijklokaal. Hij zit bij autotechniek en werd er effe niet goed van, soms gebeuren daar best gemene ongelukjes, gelukkig viel het mee, zijn vinger tussen iets en oppervlakkige schade. maar het moment dat die man belde en ik nog niet wist precies hoe of wat. Nu is de dag voorbij en besef me weer es hoe blij we moeten zijn als we gezond zijn.

Een mooi moment door het slechte moment was om te zien hoe de andere kids bezorgd waren voor hun broer, elkaar helpen. Lachende smiley

oh ja petra, dat is puur aardig om te zien dan Lachende smiley
a

Laatst aangepast door
KEITH722
op vrijdag 18 januari 2013, 13:40
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 00:21

ALTJE848 schreef:
Lees nog even een ban gehad van c m ik denk dat je beter door mensen kunt worden afgewezen al ben ik dat al heel vaak in mijn leven maar laat me er niet meer door het leven dat ik nu heb afnemen hoor.
En de Heer weet altijd beter als mensen denken het beter te weten dan komen we bij het poortje van zelf tegen hoe het was want HIJ onthoud alles.
En dan zullen al onze keuzes wel bekend worden , maar als God alles ten goede lan en wil keren denk ik waar ben je dan bang voor voor de wereld om daar goed in te doen of leef je voor HEM ?
We kunnen niet goed doen want het kwade dat ik wil dat doe ik en het goede dat ik wil dat doe ik niet.
God kent ons dat is het belangrijkste en weet ten diepste wat ons ook hier op het topic raakt en niet en waar we verkeerd of goed over denken.
En ja we zijn en blijven mens maar eens als we thuis mogen komen dan zal ons alles worden afgenomen,
maar ook hier is dat wat we zeggen een last en leg dat maar niet op iemand neer ik vind als je wilt dan bedoel ik algemeen mensen hoer op c m iemand niet mag en je bent christen ga den in gebed en bid voor de vrouw of man die je iets gezegd heeft wat je pijn deed of je gekwetst heeft.
Want bidden heeft kracht en God vergeeft ik bid vaak voor mensen en vraag ik Heer wilt U het doen want dit gaat boven mijn verstand om maar misverstanden te voor komen en me als goede christen voor te doen want geen enkele christen is goed zelfs niet één staat in de bijbel

Gods zegen voor een ieder die dit leest hopende dat de Heer U geneest.
van woorden , schrijven ,daden die iedereen kan schaden.

Stop met zinloos geweld en als u iets kwelt breng het in gebed naar boven Hij heeft beloofd laat een bidder niet staan en ik weet je kan er van op aan dat Hij je geneest met Zijn heilige geest.
Hij maakt harten heel , gewonden verbind Hij met zijn kracht ,
voor hen die het van HEM verwacht

Anita

Natuurlijk Anita, maar er is altijd een maar, er is nog altijd je persoonlijke relatie met Hem.
En iedereen vult die in, op zijn eigen persoonlijke manier, en die wil zo links en rechts nog al eens verschillen.
En met die verschillen heb je hier nogal wel eens te maken, en die botsen nogal eens, en dan kan je toch beter, je beentjes nog even beneden houden.
En er schuilt nogal wel eens, een grote verwarring hier beneden, en die mogen we wat onze Lieve Heer aan gaat, best wel eens zelf uitzoeken.
Proberen dan, elkaar het leven op CM eens wat minder zuur te maken, en voor wij dan Hem er mee lastig vallen, is er nog CM.
De redactie, of het moderatie team, die zo af en toe, de klagers tevreden stemt, zonder er eens goed zich, er van te laten informeren hoe de beklaagde het bedoeld.
En meer nog, of het allemaal niet iewat te doorzichtig is, wat in een ver verleden nog al is gebeurd.
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 00:29

Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 00:30

MARITIME853 schreef:
De ware klik ervaar ik alleen bij iemand onder ogen en bij samen zijn.
Via de statische weg zegt een "klik" niks.

Soms chat je met iemand al een poosje en je denkt wat een leuke persoon die zo schrijft!
En dan kom je de persoon in het live tegen en dan merkt ik vaak dat ze toch heel anders zijn!

net als Maritime schrijft, in echt is veel beterder, in de ogen van de ander kijken! dan voel je pas de klik!
Naar boven

Auteur Bericht
KEITH722

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 00:31

PETRA373 schreef:
je schrijft over het gemiddelde nivaue op cm, schrijft respectloos over de gemiddelde cm er, beter reageer je dan op die mensen waarvoor het bedoeld was in de chatroom en kom je hier op het forum met respect over op alle mede cmers. Minder hoog peil dan jou voel ik me niet hoor, wie weet speel ik zelfs wel beter piano dan jij doet Lachende smiley

petra, ik schrijf niet structureel respectloos over de gemiddelde cm-er! (de gemiddelde cm-ers die me beter kennen weten wel beter) en als je beter piano speelt dan mij, mij best, mijn zegen heb je, muziek maken is leuk, het gaat mij alleen maar om het plezier in muziek
a

Laatst aangepast door
KEITH722
op vrijdag 18 januari 2013, 01:00
Naar boven

Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 00:35

JANS221 schreef:
Afgezien van het feit dat dit geen onderbouwing is van jouw uitspraak dat er al christenvervolging was voordat er christenen waren, ben ik bang dat jouw grote bijbelkennis je nu even in de steek laat.
De apostel Johannes uit je eerste bijbeltekst is toch echt een andere Johannes dan de Johannes waar je volgende 3 bijbelteksten over gaan. De apostel Johannes zat inderdaad op het eiland Patmos, de andere Johannes was toen al een kop kleiner gemaakt.

Maar ik zal niet gelijk gaan roepen: dus geen bijbelkennis, zoals jij eerder deed. Tenslotte kan iedereen een foutje maken, toch?

Dat meen je niet!
Christen vervolging komt helemaal niet voor in de bijbel....
Naar boven

Auteur Bericht
KEITH722

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 01:04

ROOS575 schreef:

oh Roos, wat een mooie tekst Lachende smiley

a

Laatst aangepast door
KEITH722
op vrijdag 18 januari 2013, 01:04
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 01:08

MARITIME853 schreef:
Stefanus was de laaste apostol van de 12 welke gedood werdt 3.5 jaar nadat de Heer aan het kruis is geweest.
Dus "christen vervolging" begon niet met stefanus.
De Heer had namelijk al gezegd tegen de Farizeeers, schrifgeleerden en Saduseeers: addergebroed gij die de profeten dood!!

Vervolging was al aan de gang toen de Here Jezus geboren werd.

Stefanus was geen apostel, en niet 1 van de 12-en.
Stefanus was de eerste diaken van de zeven die werden aangesteld door de apostelen om de aalmoezen eerlijk te verdelen onder de weduwen, welke ingezameld waren na de grootse uitstorting van de Heilige Geest op het Pinksterfeest.

En in de tijd dat de Here Jezus op aarde leefde, was de verleiding, verzoeking op Hem gefocust. Hem wilden ze doden, Hem wilden ze klem praten etc. Pas na Zijn Hemelvaart en de uitstorting van Zijn Geest lezen we over de opkomende Christenvervolging.

Laatst aangepast door
STEENTJE178
op vrijdag 18 januari 2013, 01:12
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 01:17

[quote=GERRIT084]En ik ben geen haar beter........
Beter dan wat?
Wat is het toch met ons mensen, is er eigenlijk wel een mens, die een haar beter is?!
Je kan keuzes maken.
Naar mijn bescheten mening niet, er worden voorbeelden gesteld, of er wordt vanaf geweken, er zijn wetten ingesteld, of ze zijn niet goed, of ze deugen niet.
Het moet zijn: bescheiden mening...
Er worden voorbeelden gesteld, nou als iemand het daar niet mee eens is kan hij daar van af wijken.
Wetten zijn om te beschermen, net als politie, ja, je mag niet stelen bijvoorbeeld. Om dat je dan anderen benadeelt. Die wet komt voor in ons wetboek van strafrecht maar ook in de tien geboden. zo zijn er meer...
En ja, zoals abortus ja, dat deugt niet in de ogen van velen....
Het ging in het begin al mis, en verzopen we allemaal, op een handje vol na.
Ja, iedereen was slecht, zonder uitzondering.....en tuurlijk, degene die er niets aan konden doen zoals kinderen die zal God echt wel hebben gespaard, in de zin dat ze naar de Hemel gingen.Toen mochten we opnieuw beginnen, en al snel ging het weer bijna helemaal mis, toen werd er min of meer een voorbeeld gesteld.
Doel je op de kruisiging van Jezus?
En nu, een poos later, is het er beter op geworden, ben toch echt bang van niet, er is er waarlijk niet één een haar beter.
Hoe weet jij dat? Je kan niet alleen van jezelf uitgaan, ja, je kan het wel doen, maar ja dan krijg je een verkeerd beeld.
Op ChristianMatch het Forum is wel degelijk een goed voorbeeld, van hoe het beslist niet moet.
Daar ben ik het helemaal niet mee eens: het is voor mij een Zegen dat er zo'n forum als dit bestaat!
Of praat je voor jezelf....
En de benarde waarschuwing, dat het forum door iedereen gelezen kan worden, slaan we met zun allen, de mist in.
O ja, omdat iedereen het kan lezen, moeten we dus maar onze maskers opzetten en vooral onszelf niet zijn, en zeker geen dingen schrijven die ons bezighouden....voor het getuigenis, dat wij christenen zo blij in de Here zijn en dan altijd? Maar ook de redactie van CM,menigeen heeft een ban gehad, soms en alleen vanwege, het verdedigen van een eigen stelling.
Nee, niet van het verdedigen van een stelling. Door een grens of meerdere grenzen te overschrijden. Bijvoorbeeld door het opzettelijk gebruiken van onwelvoeglijke taal....Grote mensen, of kleine volwassenen, in ieder geval is het christelijke soms ver te zoeken.

Nou dat vind ik nú even ook, kijk een taalfoutje kan, maar jij maakt er echt een potje van, eerst de titel: 'Tuusen'(een taalfoutje kan gebeuren), en dan je 'bescheten' mening.
Jij maakt mij niet wijs dat dat laatste een fout was die per ongeluk ging.

Vind het gewoon asociaal...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 18 januari 2013, 09:29
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 01:44

MARIO216 schreef:
Ludwig van Beethoven: "Muziek is een hogere openbaring dan alle wijsheid en filisofie."

Mooi!

Ja, muziek kan emoties naar boven laten komen drijven, bijvoorbeeld van mooie vrolijke muziek kan je zelf ook in een vrolijke stemming raken Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 06:27

MARITIME853 schreef:
Dat meen je niet!
Christen vervolging komt helemaal niet voor in de bijbel....

Moet ik dit duiden als een serieuze opmerking?
Er werd jou gevraagd naar een onderbouwing, je deed een poging daartoe, maar je verwarde twee personen met de naam Johannes met elkaar.
Ik kan je twee kreten die je als antwoord gaf, dan ook helaas niet plaatsen.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 07:00

De wet is enkel geschreven in een hart van een bekeerde...

En dan: Romeinen 2:13-15 "want niet de hoorders der wet zijn rechtvaardig bij God, maar de daders der wet zullen gerechtvaardigd worden. Wanneer toch heidenen, die de wet niet hebben, van nature doen wat de wet gebiedt, dan zijn dezen, ofschoon zonder wet, zichzelf tot wet; immers, zij tonen, dat het werk der wet in hun harten geschreven is, terwijl hun geweten medegetuigt en hun gedachten elkander onderling aanklagen of ook verontschuldigen,"

Laverde, hier schrijf je het tegenovergestelde, ik ken dat gedeelte ook.

Er staat: Wanneer toch heidenen, die de wet niet hebben, van nature doen wat de wet gebiedt, dan zijn dezen, ofschoon zonder wet, zichzelf tot wet;
immers, zij tonen, dat het werk der wet in hun harten geschreven is,

Dusz, heidenen, onbekeerde, tonen dat het werk der wet in hun harten geschreven is,
Ze kennen de wet niet, maar doen van nature wat de wet gebiedt.

Dat houdt ook in, dat er tussen de heidenen, onbekeerde goede mensen zitten, die tonen, dat het werk der wet in hun harten geschreven is.

Het staat er namelijk, en het is ook mijn ervaring.

Ja, je staat op grijs, maar je, ik denk misschien lees je dit ;)

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 18 januari 2013, 07:02
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 07:08

Nou eergisteren ging het ff mis, ja, tot 's ochtends lopen surfen, begin iets interessants te lezen, klik door dan weer, enz...na een tijdje zit ik al bij een heel ander onderwerp....

Maar ja, dán ben je moe, zo, en ja, daar leer ik van dus gisteren veel liggen slapen en nu weer; nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen ;)

Stond heerlijk al om half 7 op.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 07:10

MARITIME853 schreef:
Mannen met een buikje boven de 50.... Lachende smiley

Misschien is dat wel een toffe man.

Zo'n klein buikje...maakt mij niets... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 07:16

.... van het tegoed op m'n dongel. Dat staat al dagen op hetzelfde bedrag Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 07:19

God is voor de volle 100% te vertrouwen,.
Alleen zeggen wij te vaak 'ikke zelf doen'
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 07:29

ALTJE848 schreef: Mooi en dankjewel fijn dat we zo kunnen praten .
SHANITA130 schreef: Lachende smiley Ja!
ALTJE848 schreef: Ik hoor van meer mensen dat ze zich bezorgd maken, maar juist ook van hem (vriend)omdat hij weet welk leed ik heb te dragen en verdragen van de mensen die me verkeerd beoordelen veroordelen en wat al niet meer.
SHANITA130 schreef: Oooh zo op die manier :)
ALTJE848 schreef: hij wil juist dat ik leef geniet van het leven dingen doe en vol hou ook al gaan ze niet goed soms ook een goede drijfveer om weer op te staan niet bij de pakken neer te gaan zitten zoals ik eerder altijd deed.
SHANITA130 schreef: Ik zie het; hij bemoedigt je :)ALTJE848 schreef: hij zegt ook ik kan niet helemaal voelen wat je voelt en het is ook verschrikkelijk maar je moet verder er is ook een leven voor jouw en dat moet je toch zelf doen.SHANITA130 schreef: Mooi, ja, zo iemand helpt je verder, ik weet nu wat je bedoelt!ALTJE848 schreef: Maar hij heeft zeker begrip voor mijn ellende op mijn dak, maar als we er in blijven en blijven treuren of de dingen aanpakken en proberen een compromi te sluiten met mensen dan kan ik weer verder. SHANITA130 schreef: Ja, een verschil, blijven treuren en erin blijven hangen, of...dingen aanpakken, mooi! Ja, dan kan je verder... en zeker als zo iemand je aanspoort! :)ALTJE848 schreef: maar ik heb deuren dicht gedaan omdat ik denk dat het van de HEER komt dat ik dat mocht doen.
zo kom ik in de vrijheid om mijn eigen keuzes te maken mijn verantwoording te nemen voor wat ik doe. en niet de schuld te leggen bij anderen of God.
SHANITA130 schreef: Ja, ik herken, eigen verantwoording; ik ken dat dan doe je iets, eigen beslissing en zegt een ander, goedbedoeld, dat ik me heb laten beïnvloeden, terwijl daar helemaal geen sprake van was, juist niet...ALTJE848 schreef: Door te doen merk ik kom ik een stukje verder maak ik contacten met mensen merk ik dat het anders is dan ik dacht en merk ik ook dat er mensen zijn die het goede met mij voorhebben. SHANITA130 schreef: Ja, zooo belangrijk contact met anderen, ja, en dan merk je, ik herken dat er ook zoveel aardige mensen zijn...!ALTJE848 schreef: En dat maakt me nu kwetsbaar en dankbaar aan God. SHANITA130 schreef: Ja, het kan je kwetsbaar maken maar je leeft dan weer, heb weer het gevoel dát je leeft!En ja gaat iemand over je grens omdat je je kwetsbaar opstelt, ja, 'nee'; zeggen. Bij een grens, en in het begin moeilijk, maar ja hoe vaker je dat doet als iemand op de grens zit, of net ervoor, hoe makkelijker dat gaat...
Ik ken dat, mensen die zooo goed weten wat goed voor je is, en dat ook maar even fijn voor je willen invullen hoe je dingen moet doen etc. Ja, daar kan je je tegen wapenen...

ALTJE848 schreef: Dankjewel shanita het siert jouw dame want ik ken je van langere tijd terug God maakt een mooie parel van je en ik begrijp je zorgen voor mij om wat je zelf hebt meegemaakt.
SHANITA130 schreef: Ja, het was wat bezorgdheid, maar ja, nog veel meer bezorgd zou ik zijn als je doet wat ik, of anderen willen terwijl het voor jezelf niet goed voelt, en jezelf iets anders wil....ja, God laat alles meewerken...
ALTJE848 schreef: Leg je zorgen ook maar bij HEM want God is aan het werk in en met mij SHANITA130 schreef: Doe ik ook...:)ALTJE848 schreef: vertrouw er maar op dat Hij mijn leven in Zijn handen heeft net als de jouwe en dat alles Hij wil medewerken ten goede . SHANITA130 schreef: LOL, dat zei ik net ook...ALTJE848 schreef: IK wens je Gods zegen meid
SHANITA130 schreef: Ik Jou ook!!!

ALTJE848 schreef: anita/SHANITA130 schreef: shanita

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 22 januari 2013, 20:10
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 07:37

KEITH722 schreef:
petra, ik schrijf niet structureel respectloos over de gemiddelde cm-er! (de gemiddelde cm-ers die me beter kennen weten wel beter) en als je beter piano speelt dan mij, mij best, mijn zegen heb je, muziek maken is leuk, het gaat mij alleen maar om het plezier in muzieka

je schrijven kwam op mij zo over, maar dan is het goed als ik dat verkeerd begrepen heb. En daar gaat het bij mij ook om, om het plezier wat je krijgt met de piano Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 07:58

Wat is een dongel?

Ja, ik weet het een usb stickie waarmee je draadloos kan internetten, maar ja, als ik met me laptoppie en abonnement op provider de trein in ga en me batterij is vol, en ik klik op 'openbare netwerken' ja, dan kan ik ook internetten maar kost het me niets....

Kom ik dan aan bij me vriend, ja, dan 'log' ik in op zijn modemrouter, en weer verbinding....ja, met werkende firewall en virusscanner...

Dus, waarom een dongel Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 08:10

JANS221 schreef:
Moet ik dit duiden als een serieuze opmerking?
Er werd jou gevraagd naar een onderbouwing, je deed een poging daartoe, maar je verwarde twee personen met de naam Johannes met elkaar.
Ik kan je twee kreten die je als antwoord gaf, dan ook helaas niet plaatsen.

Het is zo,n beetje, een zelfde opmerking, als waar het hele topic nog over gaat, nergens over dus.
Althans niets waar het voor bedoeld is, of nu was, ongeveer het zelfde als, een ons drop halen, bij de groente boer.
Om vervolgens een beetje pissig weg te lopen........... Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 08:38

[quote=SHANITA130]

Als ik zet bescheten mening, bedoel ik ook een bescheten mening, en geen bescheiden mening.
Als je en voorbeeld stelt, of een onderwerp bespreekbaar maakt, moet je het wel bij dat onderwerp houden.
Doe je dat niet, hoef je er ook geen kop meer boven te zetten, ook en zeker als het door derden ook wordt gezet.
En nee , ik bedoelde niet de kruisiging, maar meer het oude testament, Zondvloet, dat was de eerste, en het voorbeeld dat niet onbesproken is geweest, nog steeds niet Sodom en Gomora.
En of ik weet dat niemand een haar beter is?! Lees de krant kijk het nieuws en of lees je Bijbel, er was en is er maar één die zonder zonden was en is.
En dan kan het forum voor jou een zegen zijn, nou, voor mij niet dus, het is wel aardig dat het er is, maar een zegen zou ik het echt niet willen noemen
En over je laatste zinnen ga ik me niet eens, druk maken, das jou mening, en dat mag.
En misschien zijn daar de meningen over gedeeld, en over mijn taalfouten ach sommige zijn echt en sommige niet.
En dan nog, ik ben nu eenmaal niet bescheiden, en kan dan ook geen bescheiden mening geven.
En een bescheten mening, is even geen bescheiden mening, maar een iets terughoudende mening, als ik zou zetten bescheiden, dan zou ik liegen.
En dan nog dit, over mijn taalfouten, lees die van je zelf maar eens, misschien geen taal fouten, of zetfouten misschien kleine vormfouten.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 09:09

[quote=SHANITA130]
Ik vind jouw reactie niet kunnen!
Ik lees Gerrit zijn berichtjes graag omdat hij creatief met taal is en omdat hij zegt hoe het is zonder verborgen boodschap en zich niet verschuilt achter Bijbelteksten.

Iemand beschuldigen van een dronken reactie vind ik pas echt bescheten...........dat is met stront gooien.

Leanne,kent nog veel meer vieze woorden Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 09:23

LEANNE226 schreef:
k vind jouw reactie niet kunnen!
Ik lees Gerrit zijn berichtjes graag omdat hij creatief met taal is en omdat hij zegt hoe het is zonder verborgen boodschap en zich niet verschuilt achter Bijbelteksten.

Iemand beschuldigen van een dronken reactie vind ik pas echt bescheten...........dat is met stront gooien.

Ja, dan zou je er wel eens scheitziek van kunnen worden! Knipoog smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 09:36

Quote:
Ik vind jouw reactie niet kunnen!

Leanne,kent nog veel meer vieze woorden Engeltje smiley

Jij bent ook geen haar beter dan....

Hoe komt deze zin over? Ff zeggen, iedereen is slecht en 'we' zijn geen haar beter.....

Ik beschuldigde niet, ik zei dat het op me overkwam dat ie een slok op had....en wat frustraties wou uiten....en deed.

Nou, als iemand zo tegen mij gaat praten laat op de avond, ja, moet je niet raar opkijken dat je geen vrouw kan vasthouden en ze boos pleitte gaan.
Is mijn mening, denk ik vind ik.

Ik zou aanraden, kijk es waar dat vandaan komt en ga er wat aan doen.

Ik heb het stuk met de Bijbeltekst al weggehaald.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 18 januari 2013, 09:46
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 09:45

Trouwens, mijn mening vind ik denk ik, je kan niet zeggen iedereen is slecht, je hebt slechte mensen goede mensen en ertussen.

S. houdt niet van zwart-wit denken en is nog ongezond ook.
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 09:47

De rode draad die door mijn leven loopt, is wel de draad van God!
Al begrijp ik zelf niet altijd, ik weet wel dat God mij steeds weer doorheen leidt!
Ik vertrouw op God ,met mijn hart en ziel!
Zonder Hem ben ik niets.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5074 5075 5076 5077 5078 5079 5080 ... 6194 Volgende
Pagina 5077 van 6194