| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 16:03
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | hier was het natuurlijk regen toen ik bij het hek stond te wachten. en nee frank zal verder niet op onze busdriver reageren voordat je vannacht weer niet kan slapen  |
Er zullen zien Frank.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 16:10
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | over gevoel soms hebben we gevoel uitgeschakeld om door te kunnen gaan en dan komt er een gevoel van onverschilligheid. soms he, wil niet zeggen dat dat bij jou het geval is. liefs |
Hai Lieve Petra,
Jou kennende weet ik dat je het goed bedoeld.
Hier was geen sprake van verdringing. Er waren en zijn meerdere die degene gedogen, en die hem totaal onverschillig laten.
Het verdringen van mijn kant was juist aardig en lief doen...'
Wat zich wreekte op andere manieren; boosheid naar mijn man...
Maar je zegt ook dat dat niet wil zeggen dat dat bij mij het geval is zie ik nu.
Dat vind ik tof; ja er zijn zoveel overeenkomsten en ook zoveel verschillen, wat bij de een normaal is, kan een ander zich weer niet voorstellen en andersom.
Liefs
S. die denkt dat het idd verstandiger is om bij mezelf te blijven wat voor de een opgaat gaat niet voor de ander op, ja, of het moeten van deze duidelijke dingen zijn van 'niet stelen', ja, daar zijn geen meerdere uitleggingen voor.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 16:13
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Hoewel verspilling geen deugd is, overdrijf je nu toch wel, lijkt me. Ik heb geen groot huishoudelijk talent maar als ik zulke dingen lees dan lijkt me wat verser spul toch beter voor je. Stond er geen houdbaarheidsdatum op?
Thomas, redelijk geconserveerd. |
wat betekend geconserveerd nu weer? toch niet zoiets als dat je zelf over de datum bent?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 16:17
|
|
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 16:26
MIEK114 schreef: Vergeven betekend niet vergeten. vergeven is een keuze een wilsbeschikking. vergeven is ook loslaten, en het mooie is dat zijn zegen daarop rust. Vergeven betekend dat jij niet langer het slachtoffer hoeft te zijn van hetgeen jou is aangedaan, door het in Zijn hand te leggen. Vergeven is heel persoonlijk. Iets tussen jou en God in de eerste plaats, dan pas komt al het andere
WILLEMIJN: Waarom moet je eigenlijk altijd vergeven, soms worden mensen helemaal niet meer belangrijk voor je en dan is vergeven ook niet aan de orde omdat die ander weg is uit je leven.......heeft toch niets met de slachtofferrol te maken?
SHANITA130: Idd Willemijn. Als iemand al jaren weg is uit je leven en totaal onbelangrijk voor je is, sterker nog, je wil degene niet eens meer zíen....ja, er worden door sommigen gewoon een slachtofferrol aangepraat....kan honderden keren zeggen dat het me onverschillig laat, nee, ik moet en zou bitterheid, boosheid en wrok moeten voelen....
Nee, niet bij de laatste postings van Roady en Petra.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 16:23
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | Er zullen zien Frank.
 |
we kunnen natuurlijk ook vet in discussie gaan en ruzie gaan maken, ha ha maar nee dat was een serieuze reactie van mij na frank, omdat volgens mij mensen zich storen aan oftopic gaan. ma ja, alleen over het weer praten is best saai,dus heb me voor genomen weer es op het huishoud topic te gaan. heerlijk topic voor de onserieuze momenten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 16:25
|
|
|
|
geconserveerd bewaard, verduurzaamd ingemaakt Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/geconserveerd
GECONSERVEERD 1) Ingemaakt 2) Ingelegd 3) Niet vers Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/GECONSERVEERD/1
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 16:35
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Ik las ergens een stukje over vergeven:
De letterlijke betekenis van het woord afhièmi, dat in de Bijbel gebruikt wordt voor vergeven, betekent iemand laten gaan, hem achterlaten. Soms wordt het voor heel gewone dingen gebruikt: de discipelen lieten hun vader Zebedeüs achter. Of: wij hebben alles prijsgegeven om U te volgen. Daar wordt precies hetzelfde woord gebruikt als voor vergeven. Loslaten. Laten gaan. Daar komt vergeven uiteindelijk op neer. Misschien vindt u deze uitleg wel te mager. En ik stem ook toe dat er, ideaal gesproken, nog meer zou moeten gebeuren. Namelijk dat er verzoening zou volgen, dat betekent dat de relatie hersteld wordt. Dat is inderdaad veel mooier, maar het is niet altijd haalbaar. En daarom begin ik vergeving graag bij de eenvoudige bijbelse betekenis van het ‘loslaten’. Niet dat het dan simpel is, trouwens. Ik zit vast aan de dader en het zou me ontzettend veel kosten om die band te verbreken. Hoe groter het kwaad is dat hij me aangedaan heeft, hoe zwaarder het is om de ander los te laten. En wat het zo zwaar maakt, dat is… schuld. Er ligt een echte blokkade en die heet schuld. Daar moet iets mee, het is geen bedenksel van mensen die zich aanstellen. Dat kun je trouwens ook al afleiden uit het gegeven, dat God zelf niet zomaar kon zeggen: Ik stop met beschuldigen en Ik vergeef die mensen. Het duidelijkste bewijs dat dit onmogelijk is, is het feit dat God zijn eigen Zoon gegeven heeft als offer voor de schuld. Hij zou dat toch nooit gedaan hebben als Hij ook zomaar had kunnen zeggen: Ik vergeef jullie?
Einde citaat.
Misschien iets om over na te denken. Is dit zo? Soms kan je de ander niet vergeven, omdat er ``schuld`` tussen zit. En schuld is niet zomaar weg te poetsen. De ander laten gaan, achterlaten zou al genoeg zijn, als de relatie niet hersteld kan worden. En als God ons niet ``zomaar`` kon vergeven, ``moeten`` wij dat dan wel naar de ander kunnen? Misschien ligt daar het antwoord?! ``Loslaten, achterlaten`` zien als vergeven, -als meer niet haalbaar is-, kan toch voor onszelf een stuk rust en ruimte geven. God vraagt toch niet het onmogelijke van ons?!
Jans, denkt er nog over na. |
Ha Jans,
Ja, als de bijbelse betekenis loslaten is, ja, dan krijg je misverstanden, dan heb ik degene waar ik tegenover onverschillig ben dus vergeven, want ik heb degene op allle mogelijke manieren losgelaten zie degene al 20 jaar niet meer. Het kost mij niets om die band te verbreken, enkelt een schok; heeft diegene mij dát en dat en dat aangedaan? De band verbreken had vele positieve gevolgen, mijn agressie was weg en die was heel erg. Gewoon een opluchting van die @#$%$ is weg uit mijn leven, Halleluja, wat jammer dat ik dat niet eerder had gedaan, contact verbreken, ja, een soort blijdschap...
Ja, tuurlijk toen het een en ander door mijn verdringing sijpelde was ik eventjes woedend, dat verdween al snel toen ik alle banden doorsneed, meteen eigenlijk. Zeker als mensen heimelijk zo gemeen zijn, zodat anderen het niet 'merken', ja, dan is er één optie, alle banden doorsnijden, en ja, tegenovergestelde van liefde is dus in mijn visie onverschilligheid.Ja, sommigen kunnen zich dat niet voorstellen, dat iemand zo kan doen jaren dat je, ik dus, zo ga denken.
Bij mij was het juist, hoe groter het kwaad dat degene me had aangedaan, hoe makkelijker het was los te laten. Dan herinnerde ik me dit, dan dat, ism met me psych.
Schuld, blokkade?, nee hoor....
Ik ga er later nog even dieper en verder op in, moet nu ff wat doen, heb 't ff vluchtig gelezen, laterz!!!!
Ja, idd, denk ik nu, als God ons niet ``zomaar`` kon vergeven, ``moeten`` wij dat dan wel naar de ander kunnen? Misschien ligt daar het antwoord?! ``Loslaten, achterlaten`` zien als vergeven, -als meer niet haalbaar is-, kan toch voor onszelf een stuk rust en ruimte geven. God vraagt toch niet het onmogelijke van ons?! Dus ik laat los verbreek alle banden degene zegt me niets meer, en toch dat eeuwige gezeik over moeten vergeven, en dat aanpraten van boosheid en wrok, die ik wel moet hebben...zucht....blij dat ik daar pleitte ben...die groeperingen...
Ik zit wel met alle gevolgen van dien, wat dader heeft gedaan, dat is iets anders dan dat ik wrok, boosheid oid zou hebben...onverschilligheid heb ik.
Mazzeltjes!!!!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 29 januari 2013, 17:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 16:36
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | | wat betekend geconserveerd nu weer? toch niet zoiets als dat je zelf over de datum bent? |
Hangt er van af in gespot of ingeblikt, vacuüm verpakt in gevroren.
Laatst aangepast door
|
BERENDJAN590
|
op dinsdag 29 januari 2013, 16:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 16:42
|
|
|
|
aargh huishoud topic over onze cmers een zeeuw die kerststerren beweert te eten, miss zeeland die over de blaadjes aait en het moment van de waarheid dat onze zeeuwse visser die kerstster gewoon verzopen heeft( Zie je wel dat je nooit met hem moet gaan vissen, hij je kan verzuipen ) Erika die met kerst prut en peren in huis zet, ach ja ieder zo zijn eigen versiering oke ze is blond maar een vrouw zonder haar en overal lees ik een vrolijke belg door heen, wat die hier tussen doet vervolgens de horror keuken van keith met de gruwelijke beschrijving van custard vla zo,n 15 jaar oud die hij gaat eten ( oke dames nooit vla bij keith eten) en mensen die over de datum raken
oke ik ga maar weer es een seriues topic lezen,vreemd topic hier
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARGRIET020
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 16:47
|
|
|
|
Margriet020
En de volgende is......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 16:47
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ha Jans,
Ja, als de bijbelse betekenis loslaten is, ja, dan krijg je misverstanden, dan heb ik degene waar ik tegenover onverschillig ben dus vergeven, want ik heb degene op allle mogelijke manieren losgelaten zie degene al 20 jaar niet meer. Het kost mij niets om die band te verbreken, enkelt een schok; heeft diegene mij dát en dat en dat aangedaan? De band verbreken had vele positieve gevolgen, mijn agressie was weg en die was heel erg. Gewoon een opluchting van die @#$%$ is weg uit mijn leven, Halleluja, wat jammer dat ik dat niet eerder had gedaan, contact verbreken, ja, een soort blijdschap...
Ja, sommigen kunnen zich dat niet voorstellen, dat iemand zo kan doen jaren dat je, ik dus, zo ga denken.
Bij mij was het juist, hoe groter het kwaad dat degene me had aangedaan, hoe makkelijker het was los te laten. Dan herinnerde ik me dit, dan dat, ism met me psych.
Schuld, blokkade?, nee hoor....
Ik ga er later nog even dieper en verder op in, moet nu ff wat doen, heb 't ff vluchtig gelezen, laterz!!!!
Ja, idd, denk ik nu, als God ons niet ``zomaar`` kon vergeven, ``moeten`` wij dat dan wel naar de ander kunnen? Misschien ligt daar het antwoord?! ``Loslaten, achterlaten`` zien als vergeven, -als meer niet haalbaar is-, kan toch voor onszelf een stuk rust en ruimte geven. God vraagt toch niet het onmogelijke van ons?! Dus ik laat los verbreek alle banden degene zegt me niets meer, en toch dat eeuwige gezeik over moeten vergeven, en dat aanpraten van boosheid en wrok, die ik wel moet hebben...zucht....blij dat ik daar pleitte ben...die groeperingen...
Ik zit wel met alle gevolgen van dien, wat dader heeft gedaan, dat is iets anders dan dat ik wrok, boosheid oid zou hebben...onverschilligheid heb ik.
Mazzeltjes!!!! |
De gevolgen zijn er zeker, maar die hoeven ook niet ontkent te worden! En met schuld wordt de schuld die de ander heeft ten opzichte van jou bedoeld. Daardoor is er dus een blokkade ontstaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 16:50
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | Hangt er van af in gespot of ingeblikt, vacuüm verpakt in gevroren.  |
let jij nou maar op dat je die deur niet te veel opendoet van die bus, voor je straks ook niet meer vers bent, over onverse over de data dingen ,ik ga es eten maken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | als je nou vanaf 2.30 was begonnnen met bidden voor mooi weer hadden we misschien mooi weer gehad,je moet ook geen forums lezen met klef gedoe voordat je gaat slapen  |
Dank je tante Kaat voor deze gouden tip...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|
|
|
|
de lijst ziet er als volgt uit..
sybren542 joop340(kan mensen meenemen) mamalou463 berendjan590 (ov) Margriet020 Erika129 (ov) .......
wie volgt...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 16:53
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | hier was het natuurlijk regen toen ik bij het hek stond te wachten. en nee frank zal verder niet op onze busdriver reageren voordat je vannacht weer niet kan slapen  |
...waarom ga in de regen bij het hek wachten? Je moet niet denken dat ik je kom verzorgen wanneer je ziek bent...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 16:53
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Hier is het droog en schijnt dat zonnetje...... En de sneeuw? geen idee waar die gebleven is  |
Hebbert ken je nie delen!! Wat een bagger weer weer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 16:54
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | aargh huishoud topic over onze cmers een zeeuw die kerststerren beweert te eten, miss zeeland die over de blaadjes aait en het moment van de waarheid dat onze zeeuwse visser die kerstster gewoon verzopen heeft( Zie je wel dat je nooit met hem moet gaan vissen, hij je kan verzuipen ) Erika die met kerst prut en peren in huis zet, ach ja ieder zo zijn eigen versiering oke ze is blond maar een vrouw zonder haar en overal lees ik een vrolijke belg door heen, wat die hier tussen doet vervolgens de horror keuken van keith met de gruwelijke beschrijving van custard vla zo,n 15 jaar oud die hij gaat eten ( oke dames nooit vla bij keith eten) en mensen die over de datum raken
oke ik ga maar weer es een seriues topic lezen,vreemd topic hier  |
sow mevr heeft er zin in zo te zien tssssssss
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 16:55
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | | wat betekend geconserveerd nu weer? toch niet zoiets als dat je zelf over de datum bent? |
Thomas in eigen nat...en in blik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 17:01
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...waarom ga in de regen bij het hek wachten? Je moet niet denken dat ik je kom verzorgen wanneer je ziek bent... |
zou het ook niet willen dat je dat kwam doen,jij me zeker soep geven dan met rattengif erin, word ik alleen maar nog zieker en misschien stond er wel een leuke man bij het hek he warom denk je dat al die moeders 10 minuten voor de school uit gaat bij het hek gaan staan? jaaaa daar staat een man tussen met zon muts en beetje ongeschoren, beetje criminele look maar oehhhh zo lekkerding toevallig staat hij altijd vlak bij mij we zijn er nog niet over uit, is hij getrouwd, gescheiden vage man,met stoere uitstraling , vast net uit de gevangenis.... toch zeer aantrekkelijk.
en nu over na het weer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 17:02
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | In de PKN, waartoe ik behoor, is het gebruikelijk om jonge kinderen te dopen. Ik vind het toch elke keer weer een mooi gebeuren om te zien hoe God kinderen de hand reikt en laat weten dat Hij er is. Maar van een persoonlijke keuze is geen sprake. De ouders kiezen en doen dit vanuit hun geloof. Als klein kind gedoopt te zijn vraagt nog wel om een antwoord. De openbare geloofsbelijdenis en het avondmaal zou je als antwoord kunnen zien. Maar het is moeilijk (zo niet onmogelijk) om dit te kunnen onderbouwen vanuit de Bijbel. En de zin dat de (kinder)doop in plaats van de besnijdenis gekomen is, (zoals staat in een oud doopformulier) lijkt mij in het geheel niet op zijn plaats. Maar omdat ik tot een kerk behoor waar de kinderdoop gebruikelijk is, wil dat nog niet zeggen, dat ik de keuze om zich als volwassene te laten dopen afkeur. De volwassendoop als bevestiging van een persoonlijke keuze kan toch niet verkeerd worden genoemd. God ziet het hart aan en een persoonlijk kiezen voor Hem, is voor mij belangrijker dan de gewoonte van een kerk. Zelf heb/voel ik de behoefte niet om die keuze te laten bevestigen door mij nogmaals te laten dopen. |
Mooi en duidelijk Jans je verwoord eigenlijk zoals ik het ook voel... Ik vind het iedere keer weer mooi om te zien hoe een baby gedoopt mag worden... Let wel het zijn de ouders die hiermee zeggen dat ze hun kind van God hebben gekregen en hiermee eigenlijk zeggen ik wil mijn kind tot Uw eer opvoeden... Wat de Evangelischen eigenlijk zeggen met het opdragen! Wat het kind ermee doet als het ouder wordt is voor hem/haar.. Ja bij ons in de PKN doe je op een gegeven moment als je er klaar voor bent belijdenis, ik zal zeker niemand veroordelen die de volwassendoop ondergaat! Moet zeggen dat als er mensen bij ons in de kerk komen en die niet gedoopt zijn maar dan belijdenis doen en daar tevens bij gedoopt worden ik dit altijd zeer ontroerend vind maar dat vind ik belijdenis ook!! Als je ziet dat er Jongeren en ouderen ja mogen zeggen tegen God... Goed nu haal ik belijdenis bij de doop maar voor mij staat deze gelijk aan de volwassen doop bij de evangelische kerken.... Is het niet het belangrijkste dat we allen in 1 en dezelfde God geloven!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 17:06
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | aargh huishoud topic over onze cmers een zeeuw die kerststerren beweert te eten, miss zeeland die over de blaadjes aait en het moment van de waarheid dat onze zeeuwse visser die kerstster gewoon verzopen heeft( Zie je wel dat je nooit met hem moet gaan vissen, hij je kan verzuipen ) Erika die met kerst prut en peren in huis zet, ach ja ieder zo zijn eigen versiering oke ze is blond maar een vrouw zonder haar en overal lees ik een vrolijke belg door heen, wat die hier tussen doet vervolgens de horror keuken van keith met de gruwelijke beschrijving van custard vla zo,n 15 jaar oud die hij gaat eten ( oke dames nooit vla bij keith eten) en mensen die over de datum raken
oke ik ga maar weer es een seriues topic lezen,vreemd topic hier  |
"petra", niks te gruwelijken, net als bijv. bezoeker Robbedoes205 raaskal je maar wat voor je uit en vul je zomaar van alles in zonder je ook maar een ógenblik te verdiepen in hoe het echt zit met het verantwoord omgaan met levensmiddelen (Sommige levensmiddelen kunnen als ze droog genoeg worden bewaard echt wel veel en veel langer mee, anders had ik het toch ook wel moeten proeven!!??, bovendien heb ik geen centje pijn gehad na het eten van de 3 porties van 190 gram elk!!)
Daarbij dring ik deze custard niet op aan mn visite, die krijgen echt wel iets waarvan de THT datum niet is verstreken!, ook alweer erg fout!, je erg "christelijke" oproep om niet bij mij te gaan eten is er dan ook een die voortkomt uit frustratie, haat of afgunst of alles tegelijk, hou daar mee op joh! verder jennen en uitlokken doe je trouwens maar met iemand anders, ik reageer niet meer op je, de groete a
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op dinsdag 29 januari 2013, 18:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 17:11
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | | De gevolgen zijn er zeker, maar die hoeven ook niet ontkent te worden! En met schuld wordt de schuld die de ander heeft ten opzichte van jou bedoeld. Daardoor is er dus een blokkade ontstaan. |
idd, en door die blokkade wil ik iemand nooit meer zien...ja, als mijn reformatorische psych dat zei; alleen als degene op sterven ligt kan je hem zien, kan je nagaan wat diegene heeft geflikt en nog steeds deed.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 17:13
|
|
|
|
Ik vind het ook heel mooi als een kind wordt gedoopt!!!! 
Ja, we geloven in dezelfde God!!!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 29 januari 2013, 17:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 17:20
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | zou het ook niet willen dat je dat kwam doen,jij me zeker soep geven dan met rattengif erin, word ik alleen maar nog zieker en misschien stond er wel een leuke man bij het hek he warom denk je dat al die moeders 10 minuten voor de school uit gaat bij het hek gaan staan? jaaaa daar staat een man tussen met zon muts en beetje ongeschoren, beetje criminele look maar oehhhh zo lekkerding toevallig staat hij altijd vlak bij mij we zijn er nog niet over uit, is hij getrouwd, gescheiden vage man,met stoere uitstraling , vast net uit de gevangenis.... toch zeer aantrekkelijk.
en nu over na het weer  |
dus je moet een man hebben die naar een viskraam en goede aftershave ruikt. Hij moet ook ongeschoren zijn en met een muts net uit de gevangenis zijn. Hij moet ook nog eens in de criminele regen staan...rare smaak heb jij.
Hier regent het nog steeds en er is ook veel wind...buiten bedoel ik.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 17:21
|
|
|
|
alleen als degene op sterven ligt kan je hem zien
WAAROM DAN PAS WEL????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 17:27
|
|
|
|
De site ziet er ook goed uit zeg maar. Gewoon netjes, zonder al die Amerikaanse evangelische kreten erop.
Ja, ik zei ook niet alle gemeentes, het viel Otto de Bruine gewoon op dat er zoveel evangelische kerkverlating was....en daar was ik er een van, en anderen, of nieuwelingen hier die zich daarbij herkennen kunnen erkenning vinden dmv het onderzoek te lezen zeg maar.
Even linkje site ziet er goed uit vind ik Parousia
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 31 januari 2013, 06:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARENTH030
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 17:31
|
|
|
|
Beste mensen, Ik wil jullie even laten weten dat mijn vriendin vanmorgen om tien voor half zeven is overleden. Willen jullie voor mij bidden?? Voel mij leeg en verdrietig. God kent mij, alleen kom ik niet verder dan stamelen in gebed. Dank hiervoor Gr Marenth
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 17:37
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | de lijst ziet er als volgt uit..
sybren542 joop340(kan mensen meenemen) mamalou463 berendjan590 (ov) Margriet020 Erika129 (ov) Anita848
wie volgt... |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 17:39
|
|
|
|
| MARENTH030 schreef: | Beste mensen, Ik wil jullie even laten weten dat mijn vriendin vanmorgen om tien voor half zeven is overleden. Willen jullie voor mij bidden?? Voel mij leeg en verdrietig. God kent mij, alleen kom ik niet verder dan stamelen in gebed. Dank hiervoor Gr Marenth |
Marenth, heel veel sterkte gewenst voor vandaag, voor morgen en voor alle moeilijke dagen en nachten die nog volgen...................... God hoort ook jouw stamelen!En zelfs jouw zwijgen, als je geen woorden meer hebt.
Woordeloos gebed. God, alleen vanuit het stil worden Kan ik met U spreken. Ik moet geen moeite doen U iets te zeggen. Misschien dat ik niets-zeggend méér bij U ben, dan wanneer Ik mij verpak in mooie woorden.
- Jos van de Schoor -
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op dinsdag 29 januari 2013, 17:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 17:43
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Marenth, heel veel sterkte gewenst voor vandaag, voor morgen en voor alle moeilijke dagen en nachten die nog volgen...................... God hoort ook jouw stamelen! |
Zo is dat zeker, ook een stamelend gebed is een gebed!
Veel sterkte en kracht om dit te dragen......
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |