ChristianMatch

Forum

Uitnodiging
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5144 5145 5146 5147 5148 5149 5150 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
ALTJE848

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 17:49

SHANITA130 schreef:
Thema: Jezus, wie Hij werkelijk was
Spreker: Martin Koornstra
Praise & Worship: Transformed Band
Dramastuk: Transformed dramateam
Afsluitend concert: Trinity

Datum: 10 maart 2013
Kosten: gratis (collecte)
Leeftijd: alle leeftijden

Heb ff gegoogled op Martin Koornstra; hij heeft jaren gewerkt in de Bethelkerk te Drachten; integere kerk is mijn mening, een vriend van me komt daar, en ik ook weleens, bijbelgetrouw, goede preken, is my humble opinion.

Vrije Baptisten hebben een goede naam.

Je kan het al zien: Kosten gratis.....

Informatie over Martin Koornstra

Knipoog smiley

Misschien is vrij zijn weekend dan ook wat voor jouw
Op vrij zijn kan je dat opzoeken op www en dan zie je vrij zijn weekend ,
Genezingsdienst Martin Koornstra ook daar ben ik aangeraakt, niet door hem maar door HEM JEZUS REDDER VAN ALLE MENSEN.
Het zijn weekenden waar in een ieder persoonlijk door hem word aan geraakt soms niet maar wel nieuwe kracht krijgt om te dragen en te zien wie je werkelijk kan vertrouwen HEM alleen er is geen andere GOD dan HIJ
En het maakt niet uit als Jezus maar centraal staat.

En dat is wat ik zoek Hem waar maakt niet uit HIJ geeft mij als ik me open stel mijn hart volledig open stel voor HEM mijn Koning.
Niemand kan de troon van God roven nee niet één

http://bevrijdingspastoraat.nl/index.php?option=com_rsevents&view=events&layout=show&cid=43&Itemid=377

God is met jouw en allen die dit lezen. zegens en groet van mij
Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 18:00

http://www.youtube.com/watch?v=775yhAx7b8g&list=AL94UKMTqg-9BLUAY4fa7XItwSp0P6lycp

Part the waters/i need Thee Every hour by selah
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 18:04

MARENTH030 schreef:
Beste mensen,
Ik wil jullie even laten weten dat mijn vriendin vanmorgen om tien voor half zeven is overleden.
Willen jullie voor mij bidden??
Voel mij leeg en verdrietig.
God kent mij, alleen kom ik niet verder dan stamelen in gebed.
Dank hiervoor
Gr Marenth

Zegen en moed voor jou Marenth voor de komende dagen...
Wat mooi dat jij zo'n vriendschap hebt gekend, dat is bijzonder en neem je mee je verdere leven lang.

Jo

Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 29 januari 2013, 18:04
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 18:05

ALTJE848 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=775yhAx7b8g&list=AL94UKMTqg-9BLUAY4fa7XItwSp0P6lycp

Part the waters/i need Thee Every hour by selah
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 18:11

ZEELAND736 schreef:
alleen als degene op sterven ligt kan je hem zien

WAAROM DAN PAS WEL????

Ik denk dat er na voor die persoon weinig nut meer heeft.....
Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 18:15

MARENTH030 schreef:
Beste mensen,
Ik wil jullie even laten weten dat mijn vriendin vanmorgen om tien voor half zeven is overleden.
Willen jullie voor mij bidden??
Voel mij leeg en verdrietig.
God kent mij, alleen kom ik niet verder dan stamelen in gebed.
Dank hiervoor
Gr Marenth

Gecondoleerd! Heel veel sterkte en Gods nabijheid toegewenst!
En natuurlijk bid ik voor je!
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 18:26

ZEELAND736 schreef:
alleen als degene op sterven ligt kan je hem zien

WAAROM DAN PAS WEL????

Misschien om het definitieve afscheid, hoe gebroken en verstoord de relatie ook was, zo goed mogelijk af te ronden... ?
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 18:27

PETRA373 schreef:
zou het ook niet willen dat je dat kwam doen,jij me zeker soep geven dan met rattengif erin, word ik alleen maar nog zieker en misschien stond er wel een leuke man bij het hek he Verlegen lachende smiley warom denk je dat al die moeders 10 minuten voor de school uit gaat bij het hek gaan staan? jaaaa daar staat een man tussen met zon muts en beetje ongeschoren, beetje criminele look maar oehhhh zo lekkerding Lachende smiley toevallig staat hij altijd vlak bij mij Lachende smiley we zijn er nog niet over uit, is hij getrouwd, gescheiden Smiley die vol vragen zit vage man,met stoere uitstraling , vast net uit de gevangenis.... toch zeer aantrekkelijk.

en nu over na het weer Lachende smiley

Wees niet bang, hij komt niet binnen, hij waakt alleen maar onder je raam en als je mazzel hebt zwaait hij even naar je... Slapende smiley

Laatst aangepast door
JOSINA022
op dinsdag 29 januari 2013, 18:27
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 18:29

PETRA373 schreef:
zou het ook niet willen dat je dat kwam doen,jij me zeker soep geven dan met rattengif erin, word ik alleen maar nog zieker en misschien stond er wel een leuke man bij het hek he Verlegen lachende smiley warom denk je dat al die moeders 10 minuten voor de school uit gaat bij het hek gaan staan? jaaaa daar staat een man tussen met zon muts en beetje ongeschoren, beetje criminele look maar oehhhh zo lekkerding Lachende smiley toevallig staat hij altijd vlak bij mij Lachende smiley we zijn er nog niet over uit, is hij getrouwd, gescheiden Smiley die vol vragen zit vage man,met stoere uitstraling , vast net uit de gevangenis.... toch zeer aantrekkelijk.

Haha ja zo ontstaan altijd de roddels... aan dat schoolhek ...
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY558

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 18:38

ZOEKER064 schreef:
Hoi Thomas. mooie bijdrage! Dank je wel.

Dank je wel ook voor de spiegel die je voor houdt. Ja, je zou bijna denken dat ik me aangevallen voel en het als persoonlijke kritiek opvat.
Mijn eerste reactie; Daar ben ik me niet van bewust. Dus dat doe ik niet.

Maar als ik nu wat verder door prik denk ik wel dat je gelijk hebt. Het voelt ergens alsof iemand iets zegt over mijn vader. Dat hij zijn fouten had. Blijf af! Over iemand waar ik van houd.
Ja, dat voelt inderdaad bedreigend. Alsof ik op moet komen voor iemand waarvan ik houd. En voor de duidelijkheid, het gaat mij om specifiek de evangelische kerk, ik reageer net zo als ik het idee heb dat "ze" aan de GKV komen. Is dat ongepaste zorg?

Associaties komen op met mijn echtscheidingen, hoe een wereld van onbegrip in de tijd kan groeien, en hoe je als partners elkaar kunt kwetsen. Dat is wat me trof in de opening. Ik zie een parallel tusen kerkverlating en echtscheiding. Dus ik lees ergens achter dit topic redenen voor echtscheiding en dan denk ik, ja, vraag 100 vrouwen die hun man hebben verlaten waarom ze dat hebben gedaan. Gevolg? Adviseer iedere vrouw nooit meer iets met een man beginnen, kijk eens wat mannen doen! Ergens zit er een allergie voor deze onredelijkheid.

Ik begriijp dat Shanita negatieve ervaringen heeft met die "goede vriend" van me. En ik zie haar pijn. En daar wil ik daar met liefde erkenning aan geven. Mag ze daarin onredelijk zijn en emotioneel? Liever niet, maar als het nodig is. Mijn vraag is of daar een grens aan zit. Volgens mij wel en ik heb het gevoel dat ze daar overheen gaat.

Ik merk dat ik hier wat van kan leren, daarom wil ik graag meedoen met bespreekbaar maken. Alleen liggen de zaken zo gevoelig dat het misschien gewoon niet mogelijk is om hier echt met elkaar over te spreken. Ik dacht dat ik de afstand daarin wel kon bewaren. Maar je hebt gelijk, het raakt me erg diep. Het voelt inderdaad als kritiek op mezelf.

Het gaat mij niet om gelijk hebben of krijgen, het gaat me om begrijpen wat hier speelt. Ik zie dat ik onbewust inderdaad de verdediging in ben geschoten. Dat was niet mijn bedoeling. Ik dacht dat ik wel neutraal iets kon betekenen. Wat een vergissing. I'll let go. Ik zie nu waar bij mij de pijn zit.

Dank je Thomas.

Mooi, eerlijk en open stukje zelfreflectie zet je hier neer.
Mooi voorbeeld, doet vast volgen :)
Dank je wel.
Naar boven

Auteur Bericht
FAITH310

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 18:38

Bijzonder...

http://www.youtube.com/watch?v=yUrM-4Tymbs

Geniet!

Laatst aangepast door
FAITH310
op dinsdag 29 januari 2013, 18:38
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 18:43

JOL252 schreef:
Haha ja zo ontstaan altijd de roddels... aan dat schoolhek ...

En verkoudheden en griep Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 18:43

KEITH722 schreef:
"petra", niks te gruwelijken, net als bijv. bezoeker Robbedoes205 raaskal je maar wat voor je uit en vul je zomaar van alles in zonder je ook maar een ógenblik te verdiepen in hoe het echt zit met het verantwoord omgaan met levensmiddelen (Sommige levensmiddelen kunnen als ze droog genoeg worden bewaard echt wel veel en veel langer mee, anders had ik het toch ook wel moeten proeven!!??, bovendien heb ik geen centje pijn gehad na het eten van de 3 porties van 190 gram elk!!)

Daarbij dring ik deze custard niet op aan mn visite, die krijgen echt wel iets waarvan de THT datum niet is verstreken!, ook alweer erg fout!, je erg "christelijke" oproep om niet bij mij te gaan eten is er dan ook een die voortkomt uit frustratie, haat of afgunst of alles tegelijk, hou daar mee op joh! verder jennen en uitlokken doe je trouwens maar met iemand anders, ik reageer niet meer op je, de groete

a

Jammer dat je het op deze manier oppakt, ziet als jennen ,uitlokken,haat , afgunst, frustratie. Ik schrijf altijd seriues op dit forum en ook wel eens met humor, eerlijk gezegd nog nooit zo,n reactie gehad,tot nu toe altijd positieve dat mensen konden lachen. Vooral dit topic, waar ik van het begin af aan veel bij ben geweest is er heel wat af gelachen. Dus het was gewoon met humor geschreven en ik ging er van uit dat iedereen die dit las wel zou begrijpen, dus me excuus als ik je met mijn woorden gekwetst hebt, was helemaal niet mijn bedoeling. Eerlijk gezegd ben je de eerste die mijn humor zo negatief oppakt, ben er zeer verbaasd over, maar zet me wel tot denken, mochten nog meer forum leden zich er aan storen , sorry petra die zich het echt niet bewust was, altijd nou net veel mails heb gehad, van mensen die me bedankten dat ik ze aan het lachen maakten, maar inderdaad, we zijn allemaal verschillend dus misschien moet ik me maar bij het seriueze houden en me humor niet mee nemen na het forum.
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 18:44

Eerlijkheid is het eerste hoofdstuk in het boek der wijsheid.

Thomas Jefferson
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 18:47

PETRA373 schreef:
Jammer dat je het op deze manier oppakt, ziet als jennen ,uitlokken,haat , afgunst, frustratie. Ik schrijf altijd seriues op dit forum en ook wel eens met humor, eerlijk gezegd nog nooit zo,n reactie gehad,tot nu toe altijd positieve dat mensen konden lachen. Vooral dit topic, waar ik van het begin af aan veel bij ben geweest is er heel wat af gelachen. Dus het was gewoon met humor geschreven en ik ging er van uit dat iedereen die dit las wel zou begrijpen, dus me excuus als ik je met mijn woorden gekwetst hebt, was helemaal niet mijn bedoeling. Eerlijk gezegd ben je de eerste die mijn humor zo negatief oppakt, ben er zeer verbaasd over, maar zet me wel tot denken, mochten nog meer forum leden zich er aan storen , sorry petra die zich het echt niet bewust was, altijd nou net veel mails heb gehad, van mensen die me bedankten dat ik ze aan het lachen maakten, maar inderdaad, we zijn allemaal verschillend dus misschien moet ik me maar bij het seriueze houden en me humor niet mee nemen na het forum.

Petra, jij bent Petra, blijf wie je bent! (met je humor)
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 18:48

PETRA373 schreef:

Gewoon blijven die je bent ik heb er smakelijk om gelachen en ik werdt nog wel te kakken gezet Knipoog smiley Ik hou wel van humor Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 18:50

PETRA373 schreef:

Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 19:05

PETRA373 schreef:

Hallo zeg ik vind dat jij he zelf moet blijven het is juist fijn een vrolijkenook er in.
ren niks van aan. Jij bent hier een gangmaker op dit feest.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 19:07

FRANKT627 schreef:
Ze zit met Jol privé te kletsen over de Margriet... Gefrustreerde smiley

Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 19:11

KEITH722 schreef:
miepen heet dat toch? of beppen (allebei vrouwennamen, hoe zou dat nou toch komen vraag ik mij dan verwonderd af, hahaha) a

vanaf nu heet het zeker jollen en jansen Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 19:12

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...ik ben daar te gevoelig voor...

Wat een eerlijkheid zeg Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
KEITH722

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 19:16

PETRA373 schreef:

Robbedoes205 maakt ook altijd van dat soort "grapjes" waar we zogenaamd om zouden moeten lachen enz, maar vraag iedereen er maar op na, in wezen is hij te vaak een vervelende en opdringerige oude man die alleen nog maar leuk overkomt bij nieuwkomers die hem nog niet kennen, dat is dan de "grappige" hoek waarin ook figuren als petra zich het liefst bewegen maar het is zeker niet mijn hoek, ik voel me gelukkig veel beter thuis bij de wel aardige, wél beleefde en níet "grappige" of anderszins tendentieus georienteerde mensen hier (jammer trouwens dat jans c.s. hun reputatie ook een beetje te grabbel gooien met de bijval in deze, zeker niks beters te doen?)
a

Laatst aangepast door
KEITH722
op dinsdag 29 januari 2013, 19:26
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 19:23

KEITH722 schreef:
"petra", niks te gruwelijken, net als bijv. bezoeker Robbedoes205 raaskal je maar wat voor je uit en vul je zomaar van alles in zonder je ook maar een ógenblik te verdiepen in hoe het echt zit met het verantwoord omgaan met levensmiddelen (Sommige levensmiddelen kunnen als ze droog genoeg worden bewaard echt wel veel en veel langer mee, anders had ik het toch ook wel moeten proeven!!??, bovendien heb ik geen centje pijn gehad na het eten van de 3 porties van 190 gram elk!!)

Daarbij dring ik deze custard niet op aan mn visite, die krijgen echt wel iets waarvan de THT datum niet is verstreken!, ook alweer erg fout!, je erg "christelijke" oproep om niet bij mij te gaan eten is er dan ook een die voortkomt uit frustratie, haat of afgunst of alles tegelijk, hou daar mee op joh! verder jennen en uitlokken doe je trouwens maar met iemand anders, ik reageer niet meer op je, de groete

a

het was netter geweest als je de naam van robbedoes niet had genoemd....
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 19:25

MARISKA601 schreef:

Ja ik zat net te denken... ken hem helemaal niet... maar krijg wel onnodige en ongewenste info.

Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 29 januari 2013, 19:25
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 19:26

PETRA373 schreef:
wat betekend geconserveerd nu weer? toch niet zoiets als dat je zelf over de datum bent?

Welnee, al kan ik me dat, denkend vanuit jouw leeftijd, wel voorstellen. Het is inderdaad bewaard, verduurzaamd, zoals Zeeland al gevonden had.

Het is in dit verband natuurlijk een woordspeling. Redelijk geconserveerd is meer een term uit het museumwezen. Het wordt vaak gebruikt bij beeldende kunst en schilderijen. Ondanks een zekere leeftijd is het goed bewaard gebleven en ziet het er nog goed uit, zoiets. Maar ik heb een achtergrond in het vak geschiedenis, dan vergeet je wel eens dat woordspelingen over vaktermen niet altijd helder overkomen. Mensen die me hier in mijn bijdragen wat gevolgd hebben, weten dat ik vaak wel van woordspelingen hou. En een beetje mildheid naar elkaar toe kan tenslotte geen kwaad, ook in deze discussie niet.

Thomas, kookt met inductie.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 29 januari 2013, 19:32
Naar boven

Auteur Bericht
KEITH722

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 19:28

MARISKA601 schreef:

ja, het was netter geweest niet elke avond je oorlogje met robbedoes voort te zetten in de chatroom, daar ergeren zich ook een hele hoop mensen aan, EN TERECHT!! "het was netter geweest"...

MOGEN DE REACTIES WEER OP EEN WAT HOGER PEIL!!??

Laatst aangepast door
KEITH722
op dinsdag 29 januari 2013, 19:31
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 19:30

KEITH722 schreef:
Robbedoes205 maakt ook altijd van dat soort "grapjes" waar we zogenaamd om zouden moeten lachen enz, maar vraag iedereen er maar op na, in wezen is hij te vaak een vervelende en opdringerige oude man die alleen nog maar leuk overkomt bij nieuwkomers die hem nog niet kennen, dat is dan de "grappige" hoek waarin ook figuren als petra zich het liefst bewegen maar het is zeker niet mijn hoek, ik voel me gelukkig veel beter thuis bij de wel aardige, wél beleefde en níet "grappige" of anderszins tendentieus georienteerde mensen hier (jammer trouwens dat jans c.s. hun reputatie ook een beetje te grabbel gooien met de bijval in deze, zeker niks beters te doen?)a

Jans c.s. is grammaticaal enkelvoud (ook al bedoel je meerdere personen) en de persoonsvorm moet dus gooit zijn en niet gooien. En Jans is overigens uitstekend in staat om voor zichzelf te spreken.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 19:32

THOMAS968 schreef:
Welnee, al kan ik me dat, denkend vanuit jouw leeftijd, wel voorstellen. Het is inderdaad bewaard, verduurzaamd, zoals Zeeland al gevonden had.

Het is in dit verband natuurlijk een woordspeling. Redelijk geconserveerd is meer een term uit het museumwezen. Het wordt vaak gebruikt bij beeldende kunst en schilderijen. Ondanks een zekere leeftijd is het goed bewaard gebleven en ziet het er nog goed uit. Maar ik heb een achtergrond in het vak geschiedenis, dan vergeet je wel eens dat woordspelingen over vaktermen niet altijd helder overkomen. Mensen die me hier in mijn bijdragen wat gevolgd hebben, weten dat ik vaak wel van woordspelingen hou. En een beetje mildheid naar elkaar toe kan tenslotte geen kwaad, ook in deze discussie niet.

Thomas, kookt met inductie.

Ik sinds kort ook.... zo wennen...
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 19:33

JANS221 schreef:
Jans c.s. is grammaticaal enkelvoud (ook al bedoel je meerdere personen) en de persoonsvorm moet dus gooit zijn en niet gooien. En Jans is overigens uitstekend in staat om voor zichzelf te spreken.

Dat is wel een reactie met hoger pijl.. ehm peil.
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 19:35

[quote=PETRA373]aargh huishoud topic over onze cmers Verraste, verbaasde smiley
een zeeuw die kerststerren beweert te eten,
miss zeeland die over de blaadjes aait Smiley die vol vragen zit
en het moment van de waarheid dat onze zeeuwse visser die kerstster gewoon verzopen heeft( Zie je wel dat je nooit met hem moet gaan vissen, hij je kan verzuipen Verraste, verbaasde smiley )
Erika die met kerst prut en peren in huis zet, ach ja ieder zo zijn eigen versiering Twijfelende smiley
oke ze is blond maar Smiley die vol vragen zit
een vrouw zonder haar en overal lees ik een vrolijke belg door heen, wat die hier tussen doet Smiley die vol vragen zit
vervolgens de horror keuken van keith met de gruwelijke beschrijving van custard vla zo,n 15 jaar oud die hij gaat eten ( oke dames nooit vla bij keith eten)
en mensen die over de datum raken Verraste, verbaasde smiley

Gefrustreerde smiley oke ik ga maar weer es een seriues topic lezen,vreemd topic hier Verraste, verbaasde smiley Zieke smiley[

Cmers, lees dit stukje van Petra nou eens met wat humor, dit is met humor doorspekt, waar blijft die humor bij sommigen onder ons Verraste, verbaasde smiley

Blijf zo schrijven Petra!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5144 5145 5146 5147 5148 5149 5150 ... 6194 Volgende
Pagina 5147 van 6194