ChristianMatch

Forum

Tipsch voor den man
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5182 5183 5184 5185 5186 5187 5188 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 00:58

GERRIT084 schreef:
Echt niet S Smiley die vol vragen zit als ik nu zou mogen kiezen Geschokte, onthutste smiley ga ik voor de bovenste Gefrustreerde smiley maar ja, ksal wel weer niet mogen kiezen Engeltje smiley
Maar ik vind wel dat zij een punt heeft.................... Lachende smiley met blinkend witte tanden

Dat mag je vinden....

Maar ja, ik heb, denk ik, wel weer iets over jou geleerd...wat eigenlijk al duidelijk was en nu weet ik het zeker....

S. die toen ze rond de 20 was altijd medelijden had met de vrouwen van de mannen die samen op straat liepen van rond de 40/50 jaar, en dan zo'n man kijken naar je op een 'je weet wel manier', en dan had ik altijd medelijden met zo'n vrouw, als ik zag dat ze pijnlijk naar haar man keek.

Zo van: hij loopt hier met mij, maar hij kijkt naar haar, ja, dat vond ik echt zielig voor die vrouwen.

En natuurlijk, lang niet alle mannen waren/zijn zo.

S. Het is niet leuk als je met een man date of verkering hebt, op straat loopt die zeg maar zijn ogen niet in zijn zak heeft.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 4 februari 2013, 01:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 01:05

Ik vind wel eng om wat te zeggen maar ik doe jet toch.
Tuurlijk het oog wil ook wat. Maar wil je lang met elkaar uit houden gaat het om het innerlijke.

Zet in je profiel eerlijk wie je bent.
Ik snap best dat je al je goede eigenschappen voor op zet.
Maar als je iets op je profiel schrijft sta er voor.
Wees eerlijk naar jezelf.
Veel Mannen kijken vaak naar uiterlijk dus dames zorg dat je er picobello er opstaat maar wees je zelf.
En denk dat het ook anders om geld vrouwen oog wil ook wat.
En heren wees je zelf en eerlijk kom je volgens mij het verst mee
Ik vindt als man wel prettig paar verschillende foto's van de dame te zien.
Maar persoonlijk kijk ik toch naar het profiel teksten of ze bij mij past of niet

Laatst aangepast door
BERENDJAN590
op maandag 4 februari 2013, 01:10
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 01:13

BERENDJAN590 schreef:
Ik vind wel eng om wat te zeggen maar ik doe jet toch.
Tuurlijk het oog wil ook wat. Maar wil je lang met elkaar uit houden gaat het om het innerlijke.

Zet in je profiel eerlijk wie je bent.
Ik snap best dat je al je goede eigenschappen voor op zet.
Maar als je iets op je profiel schrijft sta er voor.
Wees eerlijk naar jezelf.
Veel Mannen kijken vaak naar uiterlijk dus dames zorg dat je er picobello er opstaat maar wees je zelf.
Ik vindt als man wel prettig paar verschillende foto's van de dame te zien.
Maar persoonlijk kijk ik toch naar het profiel teksten of ze bij mij past of niet

Kijk vergeleken te worden met iemand van 13 jaar jonger, ja, hehe...

Dan kan je nog zo voordelig lopen doen, maar ja, je bent wel boven de 40...

Kijk, ik kan ook wel denken, en misschien is dat wel zo; ik zag er veel beter uit toen ik 28 was dan haar, ja...

Trouwens, zoals ik zei, het interesseert me niet, ik kijk vrolijk op me foto's en verder, ja, de hele mediahype is gericht op uiterlijk, en slank en vooral jong.......

En als ik met een man van 40/50 over straat moet die naar jonge meiden loopt te loeren, ja ook en vooral christelijke mannen, ja, dan is het gelijk over.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 4 februari 2013, 01:15
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 01:29

Ik een time out neem als me abo over enkele dagen/weken afloopt......want ik zit hier te lang achter?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 02:13

Boze smiley ...dat ik een paar dagen goed heb geslapen en vannacht slechts 2 uurtjes...hier zit ik dan alweer...

Laatst aangepast door
FRANKT627
op maandag 4 februari 2013, 19:56
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 07:25

wat zal de dag mij brengen?
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 07:30

een dvd met de titel Left behind (eerste deel)

gaat over de laatste week van de eind der tijden.
dat plotseling miljoenen mensen verdwijnen.
Naar boven

Auteur Bericht
LIES146

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 07:45

Dat is een van de redenen dat ik uiteindelijk gescheiden ben. Het liegen, de aggressie, de onbetrouwbaarheid en elke keer weer de 'Het spijt me echt'. Zonder enige verandering. Niet werkbaar, echt niet werkbaar.

Terug op het vergeven versus vergeving vragen. Vergeving vragen vind ik eigenlijk een ingewikkeld iets.. Je hebt een ander iets aangedaan en hem kwaad berokkend, en dan leg je er ook nog een verwachting bij. Heb k persoonlijk moeite mee. Zelf zal ik wel dan naar de ander toe gaan en schuld belijden. Ik heb dit gedaan, ik heb jou daarmee beschadigd en dat spijt me heel erg. Je gaat dan wel naar de ander om te erkennen wat er is gebeurt, waarschijnlijk schep je daarmee ook meteen meer ruimte voor vergeving maar je legt het niet als verwachting bij de ander neer.
Naar boven

Auteur Bericht
LIES146

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 07:51

Ik vraag mij af waarom ik de privechat van gisteravond niet gelijk na 5 minuten af heb gebroken, en waarom de man die ik eerst vriendelijk en daarna fermer verzocht op te houden met toespelingen naar lichamelijk contact het nodig vond me zo de grond in te gaan boren. Wat doet zoiemand hier op deze site? (ja, heb redactie gemaild, maar vond het wel een nare ervaring)
Naar boven

Auteur Bericht
LIES146

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 07:57

republiek of monarchie, ik heb vooral een hele simpele gedachte bij de nieuwe koningsdag: mijn jongste zoon is 30 april jarig en dat voelt zo heerlijk feestelijk, vlaggen uit voor hem enzo.. Dit jaar voor het laatst dus Twijfelende smiley (even nietszeggend berichtje tussendoor Engeltje smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 08:36

BERENDJAN590 schreef:
een dvd met de titel Left behind (eerste deel)

gaat over de laatste week van de eind der tijden.
dat plotseling miljoenen mensen verdwijnen.

Oh, die is mooi hè? Ik heb inmiddels deel II ook gezien en deel III ligt klaar om gezien te worden...
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 08:52

SHANITA130 schreef:
Hai Mamaloe,

Hahahaha LOL

Maak je geen zorgen, die kwam helemaal in zijn geheel niet aan.

Daar heb ik teveel zelfvertrouwen voor... Knipoog smiley

Ik kan ook wel iets terugzeggen, maar ja dat doe ik niet; dat zou denk ik écht geen leuke opmerking zijn. Twijfelende smiley

Hij was ook niet lullig bedoeld, Geschokte, onthutste smiley en zeker niet van foto Coole smiley met zonnebril maar meer leeftijd Engeltje smiley
Maar oké ook in een bejaardenhuis hebben mannen nog geen te verwezenlijken dromen toch Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIELLE690

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 08:55

Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
MARIELLE690
op maandag 4 februari 2013, 21:32
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 08:57

MAMALOE463 schreef:
Hier de nieuwe lijst die meegaan;

BerendJan590
Anna415
Lonneke695
Mamaloe463
Chris078 onder voorbehoud

Wie volgt?
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 09:20

LIES146 schreef:
Ik vraag mij af waarom ik de privechat van gisteravond niet gelijk na 5 minuten af heb gebroken, en waarom de man die ik eerst vriendelijk en daarna fermer verzocht op te houden met toespelingen naar lichamelijk contact het nodig vond me zo de grond in te gaan boren. Wat doet zoiemand hier op deze site? (ja, heb redactie gemaild, maar vond het wel een nare ervaring)

Hmmm eerste letterwoord S?

Vervelend, heb meerdere verhalen gehoord inderdaad, hoop dat de redactie hier wat mee doet, dit kan en mag niet!
Voortaan bij de eerste toespeling direct wegklikken is het beste, dan erger je je er verder ook niet meer aan, en hou je respect naar jezelf toe.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 09:32

MARIANNE338 schreef:
Nou..dat is iets waar ik in mijn gezin vreselijk mee tob op dit moment.
Hoe gaat ons leven verder, na vreselijke gebeurtenissen....
Het is prachtig, als je je geloof weet te behouden.
Maar hoe..als je 17 bent....zoals mijn zoon,
en 2 van je beste kameraden afgelopen vrijdagavond door een vreselijk ongeluk met auto en trein uit het leven worden weggerukt.

En vaste club jongeren van zo'n 20 personen....die compleet kapot zijn.
Ga dan maar es vertellen dat God barmhartig is, en vol Liefde zit.
Bijna al die jongeren zijn kerkelijk...ook de 2 omgekomen jongens.....
maar ik hou mn hart vast......hoe gaan ze verder???

Hoe hou je contakt met zo'n club jongeren, hoe zorg je ervoor dat het Evangelie ze blijft raken???

Jullie mogen best weten......ik ben ten einde raad......
Ik kan alleen maar bidden en hopen, dat ze de weg naar God blijven behouden....ook al snappen we niet waarom dit moest gebeuren.

Een bloedend moederhart, die moet toezien hoe haar kind lijd....

Zelf kan ik jullie alleen Gods nabijheid en troost toewensen, wel wil ik git gedicht er aan toevoegen, omdat God toch met ons meeleeft.

Het regent alleen als God huilt

De donkere wolken zwemmen voorbij
In de grijze hemel vol tranen
Want het regent alleen als God huilt
En God huilt alleen als het regent
En heel soms huilen we samen

Niet altijd zijn Zijn tranen verdrietig
Vaak huilt Hij tranen van geluk
Dan lacht Hij samen met opa
En opa lacht samen met Hem
Het is daarboven hartstikke druk

Maar soms dan zien ze mama huilen
En dan wordt het zo'n druilerige dag
Want mama huilt om opa
En opa huilt om haar
Zelfs God moest huilen toen Hij dat zag

Maar de witte wolken zullen ze troosten
Als zachte zakdoeken in de tranenzee
Want het regent alleen als God huilt
En God huilt alleen als het regent
Maar daarna lacht Hij weer tevree...
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 09:32

MAMALOE463 schreef:
Ja dat is een risico als je op een forum deelneemt en die akelige smiley's erbij, jou zin kan bij een ander verkeerd overkomen en opgevat worden, terwijl als je dezelfde zin face to face zou zeggen zou het heel anders overkomen.

Om op die akelige smiley,s terug te komen
Zo,n anderhalf jaar geleden is er om gevraagd, aan mij, die te gaan gebruiken puur en alleen, omdat men niet wist wanneer er humor, en wanneer ik iets serieus bedoeld werd.
En dat had niet eens met opleidingen te maken, dat was van HBO tot laag opgeleide leden. ( of net andersom)

En eigenlijk vind ik het dom, en niet echt intellectueel om een ander te corrigeren welke taal hij/zij gebruikt om iets duidelijk te maken.
En ik moet zeggen dat, soms een smiley wel eens kan helpen, maar gerust niet bij elk onderwerp, of antwoord.
Maar goed er zijn natuurlijk altijd wel mensen die, hun huid, duurder willen verkopen dan die werkelijk is.

Maar je hebt er natuurlijk ook die de lolbroek uit willen hangen, en zich vrolijker uit drossen, dan zij werkelijk zijn.
En uiteindelijk kom je bedrogen uit, als je al iemand van CM zou mogen ontmoeten, dan snij je er zo doorheen, hoe iemand werkelijk is.
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 09:35

MAMALOE463 schreef:

Vervelend, heb meerdere verhalen gehoord inderdaad, hoop dat de redactie hier wat mee doet, dit kan en mag niet!
Voortaan bij de eerste toespeling direct wegklikken is het beste, dan erger je je er verder ook niet meer aan, en hou je respect naar jezelf toe.

Wat bezielt deze persoon. Zo wanhopig?
Ik denk dat dit persoon niet op deze site thuis hoort. Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIELLE690

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 10:22

Tip van slachtofferhulp en politie: deze persoon negeren!

Elke reactie is voor hem een trigger om je lastig te blijven vallen, want de reactie maakt het voor hem interessant.
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 10:52

MAMALOE463 schreef:
Hier de nieuwe lijst die meegaan;

BerendJan590
Anna415
Marielle690
Lonneke695
Mamaloe463
Chris078 onder voorbehoud
Sybren542

Wie volgt?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 10:57

GERRIT084 schreef:
Hij was ook niet lullig bedoeld, Geschokte, onthutste smiley en zeker niet van foto Coole smiley met zonnebril maar meer leeftijd Engeltje smiley
Maar oké ook in een bejaardenhuis hebben mannen nog geen te verwezenlijken dromen toch Zieke smiley

O, niet van foto, maar meer leeftijd, ja, ik zou als man van 55 ook liever iemand willen van 20 als van 40...Heel vleiend voor de dames van 20, maar ja die worden ook eens 40....

Niet...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 4 februari 2013, 10:59
Naar boven

Auteur Bericht
SYBREN542

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 11:10

beste mensen
hoe laat gaan we wokken
ik heb er super veel zin in
sybren broekema
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 11:12

SHANITA130 schreef:
O, niet van foto, maar meer leeftijd, ja, ik zou als man van 55 ook liever iemand willen van 20 als van 40...Heel vleiend voor de dames van 20, maar ja die worden ook eens 40....

Niet...

Nou Shanita, ik moet er niet aan denken om met een jongeman van die leeftijd een relatie te hebben.....Een oude bok met het groene blaadje , hoe luidt dat spreekwoord ook alweer?

En Gerrit? Droom lekker verder zou ik zo zeggen....... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOOP430

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 11:15

Zet Ilona689 en Joop430 ook maar op de lijst....wij carpoolen...

Laatst aangepast door
JOOP430
op maandag 4 februari 2013, 11:18
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 11:16

TESSYBEAR731 schreef:
Ik geloof werkelijk niet dat Roady en Zoeker robots en napraters zijn, shanita. Laat dat duidelijk zijn. Ik begrijp hun manier van denken heel goed en sta er zelf ook zo tegenover omdat ik in staat ben de nuances in het verhaal te zien. Maar blijkbaar is het pad dat zij en ik hebben afgelegd een andere dan die van jou en is er geen mogelijkheid om elkaar op dit punt te vinden. Soms is het dan beter dit te accepteren en erop te vertrouwen dat God met ieder van ons Zijn eigen weg gaat. Uiteindelijk kan alleen Hij ons de waarheid écht duidelijk maken. Knipoog smiley

Tja, het is altijd makkelijk invullen bij de ander.....Wat is er mis met een pittige discussie? Je hoeft hem niet te lezen het mag.....Blij dat jij het allemaal begrijpt en de nuances ziet, ik zie ze niet..........soms blijven dingen onbegrijpelijk voor de ander en dat is prima toch?
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 11:17

WILLEMIJN232 schreef:
Nou Shanita, ik moet er niet aan denken om met een jongeman van die leeftijd een relatie te hebben.....Een oude bok met het groene blaadje , hoe luidt dat spreekwoord ook alweer?

En Gerrit? Droom lekker verder zou ik zo zeggen....... Knipoog smiley

ach Willemijn Lachende smiley soms ik dromen beter toch........... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 11:20

ZOEKER064 schreef:
Blij dat we het hier in ieder geval over eens zijn Willemijn!

Mijn leven lang ben ik weggelopen voor emoties. Conflict vermijdend. De kunst is om juist als de emoties oplopen, toch weer terug te stappen. En elkaar te blijven zoeken. Dat is duidelijk niet de weg van de minste weerstand ...

Al met al heb ik tot dusver voor mezelf in ieder geval waardevolle lessen geleerd.

Als man, en dan speciaal gereformeerd opgevoed, is het zo normaal om theoretisch over van alles en nog wat te praten (de objectieve waarheid waar ik toch niet aan kan voldoen) los van enige emotie en koppeling aan eigen gedrag. Leuk "spelen" met gedachten, spelen met teksten.

Het is dan erg confronterend om met iemand in discussie te gaan die dat hele onderscheid niet kent. En dat is niet goed of fout of zo, het is gewoon een heel andere belevingswereld.

Het heeft me heel wat emotionele reacties van Shanita gekost om te begrijpen waar voor haar dingen onlosmakelijk aan elkaar verbonden zijn; theorie en emotie, maar ook emotie en specifieke ervaring.
Het maakt het leven er zeker niet makkelijker op ...

Bedankt Jol voor de beslissende zet als het gaat om het inzicht dat er verschil is tussen vergeven en vergeving vragen..

Respect voor je woorden Zoeker, we nemen allemaal onze eigen geschiedenis mee en reageren van daar uit........Dat kan soms hoog oplopen maar
Uiteindelijk kom je er wijzer uit en dat is zo mooi van dit soort discussies....
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 11:28

MAMALOE463 schreef:
Is ook zo, je hebt mensen die soort van verlatingsangst hebben en zich heel makkelijk en snel om die reden weer aan een andere man of vrouw vastklampen.

Zulke mensen hebben meer baat bij een goede psychiater dan op een dating site, als je niet uitkijkt, zitten er straks 2 bij de psychiater.
Financieele schade is wel te verhelpen, daar wordt wel veel voor gewaarschuwd, maar emotionele schade, daar heeft men wat minder moeite mee geloof ik.
Naar boven

Auteur Bericht
LIES146

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 11:34

MAMALOE463 schreef:

nee, een ander, gek genoeg. Hoewel S ook probeerde aan te pappen maar ik niet twee chats tegelijk wou doen. De ene klojo heeft me van de ander gered dus blijkbaar Smiley met dichtgeplakte mond . Nou kon deze knul er ook wat van hoor, toen ik op t laatst duidelijk grens trok. Ik ben een hond en ik zit echt heel erg met mezelf in de knoop, dan weten jullie t vast Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 11:35

De enige mannen die een jong blaadje kunnen krijgen moeten en met een hoop poen over de brug komen, en ook nog eens 'good looking' zijn.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5182 5183 5184 5185 5186 5187 5188 ... 6194 Volgende
Pagina 5185 van 6194