| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 20:53
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | kan toch geen kwaad als je gek met elkaar bent en ik denk als roos verlief is op een man en die man reageert op haar met veel mailtje dat ze daar ook op reageert  |
dus ik kan er wel nog 600 sturen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 21:00
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | dus ik kan er wel nog 600 sturen  |
geen moeite mee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 21:01
|
|
|
|
Ik heb zo net weer naar regiofm.nl geluisterd. Zo kan je ook eens de stem horen van een groot maar best wel lief plaaghormoon van CM...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 21:26
|
|
|
|
Donderdag 7 Februari, Jacobus 2: 13-18; Onuitstaanbaar.
Verkijk je niet op mensen met veel diepzinnige kennis en uitvoerig gepraat over zichzelf en over God. Of ze echt wijs en van God geleerd zijn, blijkt altijd praktisch uit een levenshouding van zuiverheid en vriendelijkheid, zegt Jakobus. Is men echter nogal zelftevreden, gauw jaloers en erg gefocust op eigenbelang en glorie, trap er dan niet in, al praten ze nog zo vroom en geestelijk. Want dat soort wijsheid is niet van God, maar is door en door aards. Dat wil zeggen: beperkt, nietig, ongeestelijk ook. Jakobus denkt aan mensen die met hun vermeende kennis en wijsheid van God overal veel indruk maken. Maar in het leven van elke dag zijn het onuitstaanbare mensen. Ze zijn bijvoorbeeld hopeloos jaloers op hun broer of zus, od oordelen keihard over anderen, hebben met niemand geduld en zijn vaak ontzettend op zichzelf gericht. Zulke mensen zijn er, ook in de kerk en op de bijbelkring. Volgens Jakobus is het geestelijk gehalte van dit soort mensen feitelijk gelijk nul, ondanks hun gelovig gepraat. Zulke mensen hebben meer met de duivel dan met God, zegt Jakobus. Want wijsheid van God levert alleen maar mooie, liefdevolle vruchten op. Soms moet je zoiets ook eens hardop zeggen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 21:53
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ik bedoel het bij mekaar blijven voor de kinderen als er eigenlijk geen liefde is, is schadelijker voor de kinderen want die hebben alles door, dan scheidden.
Denk ik. |
Ik denk van niet, de knuppel in het hoenderhok gooien, en er een punt achter zetten, omdat de liefde tussen 2 mensen gedaan is, is definitief. Maar je kan ook doorzetten tot de kinderen uit huis zijn of groot genoeg om het te beseffen dat het over is tussen pa en ma. Er is natuurlijk wel een verschil als er agressie plaats vind binnen een relatie maar niet als het even niet meer gaat, en een vlammetje is gedoofd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 22:09
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Snap dat dan Joop ze had gewoon ook willen komen  |
Sommige mannen.......snappen niks van vrouwen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 22:34
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Ben het met je eens dat wij die vrije keuze hebben. Want wat valt er anders te beoordelen aan goud, hout of stro aan wat wij gebouwd hebben op het fundament...? Is een beetje off topic maar komt wel voort uit het onderwerp. |
Ja, ik denk dat er onderscheid gemaakt moet worden tussen twee stellingen die hier genoemd worden. Ten eerste een God die jou kent en van jou en je omstandigheden afweet en ten tweede een God die alles voor jou regelt en al heel jouw leven uitgestippeld heeft. In het eerste geloof ik wel, in het tweede niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 22:40
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Sommige mannen.......snappen niks van vrouwen!  |
Misschien.. een cursus hoe ga ik om met vrouwen een idee Carien
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 22:42
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Misschien.. een cursus hoe ga ik om met vrouwen een idee Carien  |
kijk aan Leonard is weer ontwaakt en nu wil die ook nog een cursus en wokken Wauw zeg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 22:44
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | Waaro? Bij de voice kids soms? ik vond ze vandaag zo schattig  |
NAh laat ik het maar gewoon op zangkoor houden 6 april concert dus even hard oefenen nog
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 22:48
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | welke taal studeer jij???  |
Studeer geen taal das het probleem
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 22:50
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Oow zooo, ben niet meer zo wakker .....
Neej, Frank heeft mij niet uitgenodigt, ik weet niet wie de (on) gelukkige is  |
Ikke niet *zucht-van-opluchting-smiley*
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 22:54
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Ja, ik denk dat er onderscheid gemaakt moet worden tussen twee stellingen die hier genoemd worden. Ten eerste een God die jou kent en van jou en je omstandigheden afweet en ten tweede een God die alles voor jou regelt en al heel jouw leven uitgestippeld heeft. In het eerste geloof ik wel, in het tweede niet. |
Stel dat het tweede wel zo is.. dan zijn er heel wat vragen meer over oorlog, onheil, honger, ziekte .. en alles wat het leven soms inhouden kan voor een mens. Dan komen we eigenlijk in een soort fatalisme in de hand werken geloof terecht.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 22:57
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | kijk aan Leonard is weer ontwaakt en nu wil die ook nog een cursus en wokken Wauw zeg  |
Erica ...ik was een lange tijd mijn pijl en boog kwijt ...maar gelukkig is hij weer terug ...haha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 23:00
|
|
|
|
Ik zal maar niet zeggen wat ik gedaan heb
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 23:37
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Ik zal maar niet zeggen wat ik gedaan heb  |
Vertel vertel vertel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 23:44
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | En wat houd dat in?????????????????? |
Met jailbreaken ben je de ROM chips van je iDevice aan het flashen. Je brengt dus veranderingen aan in de ROM chips van je apparaat. Het doel is simpel. Wat Apple doet is namelijk strikt genomen het verhuren hun producten. Ze verkopen een product aan jou en maken vervolgens uit wat jij ermee doet. Dat heeft o.a. te maken met het downloaden van content: films, muziek, software, enz... Je bent daarbij volledig afhankelijk van iTunes die die zaken voor jou regelt. Aangezien Apple dus bepaald wat jij met je apparaat doet, is hij dus niet helemaal van jou. Enfin, met een jailbreak krijg je zelf dus weer helemaal controle over je eigen apparaat waarvoor je al gauw een slordige paar honderd euro betaalt.
Laatst aangepast door
|
IFAN841
|
op donderdag 7 februari 2013, 23:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 23:47
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Ik zal maar niet zeggen wat ik gedaan heb  |
...wat heb je gedaan? Toch weer niet dat vreselijk sch...woord zeker?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 23:48
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Ik krijg mail...over FEDEX...ik open het niet...herkent iemand dit...??? Gaat over een pakketje of post wat onbestelbaar zou zijn... |
Waarschijnlijk spam. Dat is natuurlijk al vrij snel vast te stellen als je er niet om gevraagd hebt. Weggooien die handel dus!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 23:49
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Mogen wij ook weten waarom  |
Neen, ik zeg niet dat ik morgen met iemand ga wandelen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 23:51
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | | Hedde gij een date Frank dadde ge last van oe zenuwen het? |
...je bent veel te nieuwsgierig...neem eens een voorbeeld aan mijn voorbeeldig gedrag door onnieuwsgierig te zijn...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 23:52
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Oow zooo, ben niet meer zo wakker .....
Neej, Frank heeft mij niet uitgenodigt, ik weet niet wie de (on) gelukkige is  |
...ik nodig je al nooit meer uit...en anna-piet ook niet en die Petra moet maar met haar busdriver afspreken...ik date wel met mijn Floshke...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 00:06
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Neem een Mac, die doet het gewoon. En als je Ubuntu Linux of Windows wilt draaien, kan dat gewoon op je Apple met het programma Parallels, ass je wilt met Ubuntu. Chrome, XP en 8 naast elkaar. Weinig snelheidsverlies. Windows is nu eenmaal ellende, overal en altijd. Versie 8 is overigens op bijna dezelfde manier te draaien als Windows 7 als je bij de tegeltjes voor het bureaublad kiest. Met Windows 8 werken veel dingen wel sneller, vooral het browsen met Explorer. Veel dingen zijn zeker anders dan in xp en verder. Maar nodig is het niet, Windows7 was redelijk goed werkend als je het vergelijkt met de versies ervoor. Echt goed zal Windows nooit worden, vrees ik.
Ik ben met je eens dat Linux een goed alternatief is voor Windows. Om een computer te draaien, heb je echt geen Windows nodig. Het kost niks en als je Ubuntu Linux hebt geinstalleerd, heb je ook nog een complete Office, naast vele andere basisapplicaties. Je kunt meteen aan de gang. Alle programma's die je verder nodig hebt, kun je zo gratis downloaden. Het is best te overwegen als Windows weer eens geactiveerd moet worden omdat ze zelf bij Microsoft het crashen ervan hebben veroorzaakt. Als je auto vijf keer kapot gaat omdat hij zo slecht is gemaakt, dan moet je maar een nieuwe auto kopen, bij dezelfde Microsoftgarage, dat is de moraal van Microschoft.
Thomas, an Apple everyday keeps computerstress away. |
Goed, als ik ff reageren mag... Heb jij aandelen in Apple ofzo...? If so, dan word het tijd dat je daar gaat solliciteren voor een baan. Dan je verhaal over die andere besturingssystemen: wat je over Windhoos schrijft klopt voor een groot gedeelte. Maar als je geen gekke dingen doet met Windhoos, blijft het stabiel draaien. Dan Linux: op vele fronten superieur aan Windhoos. De snelheid, bedieningsgemak, enz... Het knelpunt zit 'm echter in de ondersteuning van hardware. Die laat nog steeds te wensen over al gaat het wel steeds beter. Maar als je het inderdaad hebt over de problemen die Windhoos kent, dan is Linux zeker een optie. Een andere optie is Linux virtueel draaien. Vervolgens Windhoos 8. Microshit heeft het met deze versie inderdaad niet goed begrepen. Dat scherm met die tegels is inderdaad leuk, alleen als je een touch screen hebt. En die zijn duur! Nog wel overigens... Maar er zijn tweakers te downloaden om dat scherm uit te schakelen zodat hij weer automatisch met dat beroemde Bureaublad opstart. Dus heb je Windhoos 7 weer terug strikt genomen. Vervolgens download je een startknop voor Windhoos 8 en het verhaal werkt weer als voorheen. Dus mensen: gewoon lekker Windhoos 7 of XP blijven draaien. Tja, of Linux installeren... TIP: Linux is vooral erg veilig met internet bankieren. Geen spyware en andere shit. En nog iets: voor huis-tuin-en-keuken gebruik: Linux heeft gewoon eigen software die je ook in Windhoos zou gebruiken...
Laatst aangepast door
|
IFAN841
|
op vrijdag 8 februari 2013, 00:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 00:07
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...ik nodig je al nooit meer uit...en anna-piet ook niet en die Petra moet maar met haar busdriver afspreken...ik date wel met mijn Floshke... |
Oh, doe je daarom zo KATtig? 
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 00:14
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Oh, doe je daarom zo KATtig?   |
En wij doen nogal liefst altijd poezelig tegen je is het weer niet goed
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 00:14
|
|
|
|
| KEITH722 schreef: | windows ís en blíjft troep, wat er ook aan vast wordt geplakt en hoe het de volgende keer ook weer wordt genoemd, het lijkt zelfs gemaakt om de gemiddelde (ook europese) pc-gebruiker te demoraliseren Na een paar jaar kunnen europa en nog wat meer werelddelen dan vrijwel zonder verzet worden veroverd door de amerikanen hahaha
linux (ubuntu versie) is veel en veel volwassener a |
Nou, dat de Amerikanen een beetje een oog in het zeil houden is niet zo erg vind ik. Ik vind die Chinezen veel enger. Maar je hebt wel een punt: met Windhoos ligt je privé snel op straat. Jij gebruikt Ubuntu? Ik PC Linux. Is echt super! In andere distro's mis je nog wel eens een codec. In PC Linux niet. MP3, DIVX, XVID, alles zit erin.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 00:23
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja dat weet ik juist niet vandaar dat ik het zo schreef....
Weet je dat windows 8 heel anders is.
Kijk, ik had windows '95, '98 second edition, ME, XP, ja, en dat was allemaal zo'n beetje hetzelfde.
Dit is heel anders... |
Ha, oude tijden herleven weer... Terwijl ik dit lees denk ik weer met weemoed terug aan toen ik Windhoos 95 ging kopen: 25 diskettes groot! Tja... En een paar jaar later had je Windhoos Meer Ellende. Maar die heb ik niet gedraaid. Ik ben toen meteen overgestapt naar 2000. Erg robuust, langzamer dan XP maar net zo betrouwbaar. Vista heb ik ook niet gedraaid. En toe kwam versie 7, de beste tot nu toe.
Laatst aangepast door
|
IFAN841
|
op vrijdag 8 februari 2013, 00:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 00:40
|
|
|
|
BELANGRIJKE TIP! VOORKOM INBRAAK!
Je kent het wel, je krijgt een doosje over de post van je provider met daain je router. Aansluiten, instellen, verbinding maken, klaar! Wat er ondertussen gebeurt beseffen grosso modo de meeste mensen niet. Als je verbinding met je router wilt maken moet je namelijk het merk of het type opzoeken. De man die in zijn auto achter zijn laptop bij jou voor de deur staat weet dat ook. Die gaat Googlen op het merk en type van jouw router, komt dus achter je WPA-code en sluipt dus vervolgens bij jou naar binnen! Bijzonder eng! Brrr... Plotseling weet die man dus alles van jou!!! De oplossing? Het veranderen van de SSID van je router. Je gaat naar de setup van je router, verzint een willekeurige naam en zo vernoem je dus je router. Plotseling heet je router dus bijvoorbeeld PIETJE en daar kan alleen jij wat mee.
Laatst aangepast door
|
IFAN841
|
op vrijdag 8 februari 2013, 02:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 01:55
|
|
|
|
LEANNE226 schreef: Op zich een mooie gedachte maar CM zit vol met alleenstaande ouders die deze keuzes niet kunnen maken. Deze ouders werken of zitten in de bijstand.De eerste groep kiest voor financiele zelfstandigheid,de tweede groep kiest ervoor zich te laten onderhouden..........hoe kijk je hier tegenaan?
LIES146 schreef: Hoewel het vast niet bedoeld is struikel ik een beetje over het laatste gedeelte. Het is lang niet altijd een 'keuze' om 'je te laten onderhouden' helaas....
Nee soms heb je geen keuze,dat staat er ook..........ik zal het aanpassenKnipoog smiley Maar ik blijf er wel bij dat het in de gevallen die corne beschrijft(thuisblijven vanwege de kinderen)wel een eigen keuze is.
Shanita: AllerMeeste bijstandsmoeders willen graag werken maar kunnen de opvang voor kinderen niet betalen, niet iedereen heeft opa's en oma's... En ja er zijn uitzonderingsgevallen!
Op zich een mooie gedachte maar CM zit vol met alleenstaande ouders die deze keuzes niet kunnen maken. Deze ouders werken of zitten in de bijstand.De eerste groep kiest voor financiele zelfstandigheid,de tweede groep moet/kan er soms voor kiezen niet te gaan werken..........hoe kijk je hier tegenaan? ===============================================
Ik wou zelfs geen alimentatie toen ik ging scheiden en ik had recht op een groot bedrag.
Ik vind jou uitspraken schandalig. Ik moet ook nog ff 2000 euro aan tandarts betalen van 1500 euro spaargeld, omdat verleden jaar, ineens, zonder waarschuwing de tandartsen niet werden vergoed.
Iedereen wil graag een baantje.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 8 februari 2013, 15:02
|
|
| Naar boven |
|
|