ChristianMatch

Forum

Dit vraag ik me af vandaag..
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5210 5211 5212 5213 5214 5215 5216 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 14:42

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...een blauwtje??? Vertel eens wat meer. Begin bij het begin.

Mr. Frank voor al uw relatie problemen Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 14:45

LIES146 schreef:
Ik heb een aangepaste dagplanning vandaag.. Zoonlief kwam met 39 graden koorts z'n bed uit. Hij kijkt al een week uit naar het carnaval vanmorgen op z'n school,dus in plaats van met heet leerlingenvervoer heb ik hem gebracht en twee uur later weer gehaald zodat hij het toch een beetje mee kon krijgen. noodmedicatie voor z'n epilepsie voor de dag gehaald want hoge koorts is wachten op.. Die bleek over datum dus nieuwe bestellen en halen. Studieonderzoek waar hij aan meedoet opbellen en op de hoogte stellen en nu t menneke rustig proberen tte houden. Slapen en in bed liggen lult Geschokte, onthutste smiley niet, want dat "hoort niet" Je zal maar autistisch zijn Gefrustreerde smiley Inmiddels 39.6. Vooruit maar weer allemaal..

Vervelend joh sterkte ermee!!

Met mn zus naar de arboarts geweest pfff kon niet dichterbij blijkbaar... en toe door boodschappen gedaan... Kom ik thuis hele huis schoon Lachende smiley
Lief he zo'n moeder Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 14:46

ERIKA129 schreef:
Wil jij nu een heel weekend weg met Bert Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Dat zeg ik niet Kaatje!! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 14:47

CARIEN982 schreef:
Dat zeg ik niet Kaatje!! Knipoog smiley

Gaan jullie nu allemaal mijn naam verbasteren Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
LIES146

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 14:48

ERIKA129 schreef:
Mr. Frank voor al uw relatie problemen Clown smiley

Welnee, Frank is gewoon jaloers Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 14:49

LIES146 schreef:
Welnee, Frank is gewoon jaloers Knipoog smiley

jaloers op een blauwtje??? Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 15:03

GERRIT084 schreef:
a) is misschien mogelijk bij de oude spelling b) kunstgras te weinig stippen Gefrustreerde smiley

kapsones? Lachende smiley

Koters?

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 8 februari 2013, 15:05
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 15:13

ERIKA129 schreef:
Gaan jullie nu allemaal mijn naam verbasteren Huilende smiley, smiley in tranen

Sorry, maar dat was toch jou koosnaampje?

Ik zal het niet meer zeggen Erika! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 15:13

FRANKT627 schreef:
Ik match ook met niemand...misschien is dat een troost...of ook niet...
Maar misschien maakt dat wel dat jij juist matcht met de topicstarter??
Je hebt iig met elkaar gemeen dat je met niemand matcht..... Als dát geen verbondenheid schept....... Knipoog smiley

Maar Jetbroek, als de site werkelijk aangeeft dat jij geen matches hebt, is er wrsch. iets verkeerd gegaan met het invullen van je profiel.
Niet toevallig in je zoekprofiel aangegeven dat je iemand van 18 zoekt, met een universitaire opleiding, van een specifieke, kleine, kerkelijk genootschap en werkzaam in de medische wereld?
Ik vermoed nl. dat diegene hier idd niet rondloopt Knipoog smiley

Btw, als je je zoekopties instelt/wijzigt,duurt het een dag voordat jouw nieuwe matches voor jou zichtbaar zijn, hier op de site. Succes Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 15:22

Het is in veel gemeentes een gewoonte geworden om uitkeringsgerechtigden zonder enige aanleiding te laten controleren door ambtenaren die het verschil tussen een huisbezoek en huiszoeking niet weten. Alle regels worden aan de laars gelapt en de rechten van de mens met voeten getreden. Opnieuw moeten uitkeringsgerechtigden, die dit keer door jaloerse ex-echtgenoten aangegeven worden, naar de rechtbank om zich te kunnen verweren.
In het kader van fraudebestrijding denkt men inmiddels dat alles geoorloofd is en door voortdurend de aandacht te vestigen op kwetsbare groepen zoals AOW'ers, vluchtelingen en uitkeringsgerechtigden probeert men de aandacht af te leiden van corruptie in de bouwsector en de schaamteloze graaierij van de topmanagers.

Bron: http://eindhoven.sp.nl/opinie/2007/discriminatie.stm

Ok, stuk artikel van jaar of 5/6 oud, maar nog actueel, of actueler.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 15:24

[quote=STEENTJE178]Maar misschien maakt dat wel dat jij juist matcht met de topicstarter??
Je hebt iig met elkaar gemeen dat je met niemand matcht..... Als dát geen verbondenheid schept....... Knipoog smiley

Steen wat ik tikte was ernstig bedoelt...meer wil ik er effe niet over kwijt...
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 15:32

SHANITA130 schreef:
Het is in veel gemeentes een gewoonte geworden om uitkeringsgerechtigden zonder enige aanleiding te laten controleren door ambtenaren die het verschil tussen een huisbezoek en huiszoeking niet weten. Alle regels worden aan de laars gelapt en de rechten van de mens met voeten getreden. Opnieuw moeten uitkeringsgerechtigden, die dit keer door jaloerse ex-echtgenoten aangegeven worden, naar de rechtbank om zich te kunnen verweren.
In het kader van fraudebestrijding denkt men inmiddels dat alles geoorloofd is en door voortdurend de aandacht te vestigen op kwetsbare groepen zoals AOW'ers, vluchtelingen en uitkeringsgerechtigden probeert men de aandacht af te leiden van corruptie in de bouwsector en de schaamteloze graaierij van de topmanagers.

Bron: http://eindhoven.sp.nl/opinie/2007/discriminatie.stm

Ok, stuk artikel van jaar of 5/6 oud, maar nog actueel, of actueler.

Of het ook echt zo is dat het afleidingsmanoeuvres zijn weet ik niet, maar ik ben het met je eens dat de overheid te veel macht heeft waarvan te veel mensen de dupe zijn.

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op vrijdag 8 februari 2013, 15:34
Naar boven

Auteur Bericht
LIES146

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 15:53

lukt niet Verlegen lachende smiley

Laatst aangepast door
LIES146
op vrijdag 8 februari 2013, 15:54
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 16:33

[quote=FRANKT627]

Oke, dat was me niet helder. Sorry.

Ik hoop dat je toch binnenkort mag ontdekken dat er toch wel een match voor je rondloopt. Of dat nu hier is, of elders.
En dat bedoel ik ook echt serieus.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 16:43

LIES146 schreef:
lukt niet Verlegen lachende smiley

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 16:45

CARIEN982 schreef:
Sorry, maar dat was toch jou koosnaampje?

Ik zal het niet meer zeggen Erika! Lachende smiley

Owwww is het een koosnaampje, tja dan is het wat anders Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 16:46

FRANKT627 schreef:
jaloers op een blauwtje??? Geschokte, onthutste smiley

Troost je Frank die snap ik ook nie Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 17:01

FRANKT627 schreef:
Ik match ook met niemand...misschien is dat een troost...of ook niet...

Ff serieus, Waarom zou jij met niemand matchen Frank?
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 17:01

SHANITA130 schreef:
Ik zit in lotgenoten groepen voor getraumatiseerde ooit evangelische.

Mensen die net als ik niets van bijbel of geloof afwisten en die allerlei angst en schuldcomplexen werden aangepraat, met name met vergeven.
En dreigementen met de hel.
Maar ik begrijp wel dat jij dat niet snapt....ja, ik kan me vergissen in mensen.

Ik snap je nu even totaal niet Shanita!
Wil je nu zeggen dat je je vergist in Jol die jou zo vaak heeft bijgevallen en geholpen, in de zin van eye-openers?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 17:18

JOL: Shanita, ik denk dat je je boodschap nu duidelijk genoeg hebt neergezet... ???

maar ik vraag me af wat en hoe je nu hiermee iets wilt bereiken...

???

Shanita: Was mijn zoveelste reactie naar een post van Roady. Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 11:01

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 8 februari 2013, 17:22
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 17:20

Vrijdag 8 Februari. Jakobus 4: 1-10; Nader tot God.

Je kunt bijna niet meer voorstellen dat Jakobus hier schrijft aan christenen. Er komt bijna geen eind aan zijn beschuldigen. Onder zijn lezers zijn er blijkbaar mensen die zich constant laten meeslepen door kwade begeerten en die zich constant laten meeslepen door kwade begeerten en alles dagen met elkaar overhoop liggen. De apostel typeert hen als moordlustig, overspelig, jaloers als vrienden van de wereld en vijanden van God. Van een oprecht gebed is geen sprake, hooguit nog van een ritueel. Intussen wordt er kennelijk ook nog heel wat afgelachen. Maar daarover kan Jakobus al helemaal niet vrolijk worden. In de Bijbel heeft lachen ook bijna iets banaals en brutaals.
Jakobus’ boodschap is kort en krachtig: wees stil voor het aangezicht van God. Nader tot God en Hij zal tot u naderen! Doe boete, zuiver je hart en zuiver je handen, stop met dat stomme gelach en nader eerbiedig tot de heilige God! Naderen is dichtbij komen met diep respect voor Gods hoge majesteit. Jezelf voor God kennen en stil voor Hem worden. En wachten totdat Hij ook zelf nadert. Dat is puur genade.
Daarom: kom dichterbij, zoek in je gebeden persoonlijk het aangezicht van God! En Hij zal tot u naderen. Om Jezus’ wil. Hij zal ons leven van de grond af vernieuwen. Hij zál het doen, zegt Jakobus. Op Hem kun je je verlaten.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 17:25

SHANITA130 schreef:
JOL: Shanita, ik denk dat je je boodschap nu duidelijk genoeg hebt neergezet... ???

maar ik vraag me af wat en hoe je nu hiermee iets wilt bereiken...

???

Shanita: Was mijn zoveelste reactie naar een post van Roady. Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 11:01

Oke nu ben ik echt heeeeeeel blond ben de draad compleet kwijt Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 17:45

Pffff wat ben ik blij dat ik het gezeur allemaal niet heb.
Alles zo lezende denk ik weleens, zijn er hier ook nog mensen zonder problemen?
Helaas kom ik soms dankbaarheid tekort Verlegen lachende smiley

Ontopic:
Tipsch voor den man:
- zich niet jeugdiger voordoen dan hij in den werckelyckheid isch
- eerlykheid betrachten, ook kleine noodleugensch zyn leugensch
- den man denckt vaak al dat hy den huidverkopen kan voordat de beer geschoten isch. Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 17:52

ERIKA129 schreef:
Vervelend joh sterkte ermee!!

Met mn zus naar de arboarts geweest pfff kon niet dichterbij blijkbaar... en toe door boodschappen gedaan... Kom ik thuis hele huis schoon Lachende smiley
Lief he zo'n moeder Kussende smiley

ha ha zeker lief erika Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 17:53

...ik ben weeral wakker geworden...terwijl ik hoop dat het niet meer zo hoeft voor mij...
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 17:55

SHANITA130 schreef:
Bijstandsmoeders gekoppeld aan rijke man DONGERADEEL - De Friese plaatsen Dongeradeel en Dantumadiel hebben een bijzondere manier gevonden om te bezuinigen op uitkeringen. De sociale dienst gaat bijstandsvrouwen 'updaten' om ze vervolgens aan een rijke kerel te koppelen, die de dames kunnen onderhouden.

Woordvoerder Martijn Adema van Dantumadiel bevestigt de aanpak tegenover de Leeuwarder Courant.

Er wordt per vrouw 1400 euro geïnvesteerd in de 'opknapbeurt', zo meldt de dienst. Hiermee kan echter vier ton per jaar worden bespaard, ervan uitgaande dat eenderde van de bijstandsmoeders aan de rijke man wordt geholpen en dus geen uitkering meer nodig heeft.

Voor die 1400 euro mag de bijstandmoeder naar een kapper in Dokkum en krijgt ze een 'imagoadvies'. Ook wordt de kledingkast doorgenomen, wordt er geshopt indien de garderobe niet hip genoeg is, en krijgt de vrouw tips op het gebied van sociale vaardigheden, lichaamshouding en presentatie.

Wanneer de vrouw 'geupdate' is, mag ze op de foto bij een fotograaf waarna ze wordt ingeschreven bij relatiebureau Mens en Relatie uit Oentsjerk.

Bron Telegraaf
Knipoog smiley

Dit is nog eens een geniale oplossing Engeltje smiley
Dus je moet op relatiebureau Mens en Relatie in Oentsjerk zijn voor rijke mannen.
Heb je het nummer????????????? Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 17:55

Vandaag de rouwkaart ontvangen van iemand van de huiskring waar ik tot voor kort naar toe ging. Ze kon het leven niet meer aan. Ik heb haar maar één keer ontmoet, maar het raakt me diep, dat er mensen in je omgeving zijn, die niet meer verder kunnen/durven leven, omdat het leven hen te zwaar valt. Als je er van uitgaat dat God alles voorbeschikt, had hij dan ook hier de hand in?
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 17:59

JANS221 schreef:
Vandaag de rouwkaart ontvangen van iemand van de huiskring waar ik tot voor kort naar toe ging. Ze kon het leven niet meer aan. Ik heb haar maar één keer ontmoet, maar het raakt me diep, dat er mensen in je omgeving zijn, die niet meer verder kunnen/durven leven, omdat het leven hen te zwaar valt. Als je er van uitgaat dat God alles voorbeschikt, had hij dan ook hier de hand in?

Sterkte Jans, heftig zoiets!
Ik denk dat God er niet de hand in heeft maar er wel vanaf wist (hij is toch Almachtig?)
Mensen hebben wel een eigen verantwoordelijkheid in het leven gekregen. God kan en wil daar steun bij geven!
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 18:01

ERIKA129 schreef:
Oke nu ben ik echt heeeeeeel blond ben de draad compleet kwijt Twijfelende smiley
Was toch al langer zo??? Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 18:13

ROOS575 schreef:
Dit is nog eens een geniale oplossing Engeltje smiley
Dus je moet op relatiebureau Mens en Relatie in Oentsjerk zijn voor rijke mannen.
Heb je het nummer????????????? Lachende smiley met blinkend witte tanden

Nou Roos, de bijstandsmoeders worden er ingeschreven maar er is nog eeeeh wat een gebrek aan rijke stinkerds en mannen met goede banen. Die hebben ook lak aan de wethouders van Dongeradeel en Dantumadeel, vrees ik althans en maken hun eigen keuze. Het is mogelijk een goede prikkel voor de dames. Je hoeft ook niet rijk te zijn als man: het criterium is dat je de desbetreffende dames uit de bijstand kunt houden. Door de slechte economische omstandigheden zijn nogal wat dames wel erg passief maar de eerlijkheid gebiedt ook te zeggen dat er ook niet veel werk is in deze omgeving. Eerlijk gezegd vind ik het wat genant van de wethouders om dit soort dingen in te stellen. Er is ook nog zoiets als de menselijke waardigheid van de bijstandsvrouwen. We investeren in je en dan moet je zorgen dat je een man krijgt die je uit de bijstand haalt. Het gaat mij persoonlijk te ver.

Thomas, houdt van eerlijke berichtgeving en heeft dus een bloedhekel aan de Telegraaf.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 8 februari 2013, 18:59
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5210 5211 5212 5213 5214 5215 5216 ... 6194 Volgende
Pagina 5213 van 6194