| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 14:21
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Er ligt altijd een diepere oorzaak achter, het is vrij makkelijk om nu maar te zeggen, ja maar hij praat al enkele jaren met de dokter, dus, met andere woorden, het is goed zo deze keuze. Ik denk dat we eens wat meer naar De Reden moeten kijken waarom iemand deze keuze wilt maken, en Daaraan proberen iets te doen. Bij Frank wat ik van zijn mails begrijp ( ik hoop en denk dat ik dit wel hier mag aankaarten van je ) is dat hij zich erg eenzaam voelt waar hij nu woont en weinig contacten, vriendschappen kan maken en zo word je wereldje dermate klein en vereenzaam je.... Vind het fout om als iemand dit aangeeft om je er maar dan zo bij neer te leggen en te zeggen, wij zijn bij je en houden je hand vast, nee mijn idee is, je mag meehuilen met diegene maar dan hem al het moois proberen te laten zien wat er is, maar hij nu niet ziet, maar proberen dat het leven van diegene een andere wending krijgt en hopen en bidden dat hij dat dan ook in mag gaan zien.... Bidden met elkaar, dat is wat Frank nu nodig heeft.... |
Volgens mij zeg je nu dingen die Jol niet zegt en bedoeld, daarbij spreek je dan niet alleen Jol aan maar ook Jans en mij.. Als ik voor mezelf spreek dan zeg ook ik dat ik naast hem sta maar betekent dat per definitie dat ik het ermee eens ben?? Nee dat betekent het voor mij niet en als je goed leest bij de andere damens ook niet... Ik ken Frank 2.5 jaar en al die tijd weet ik hoe moeilijk hij het heeft, dat hij het leven zat is was mij al lang bekent, maar wat ik zie in naast iemand staan is voor hem te bidden en een luisterend oor te bieden... ja het doet mij pijn dat tie het leven niet meer ziet zitten, ja ik wordt er verdrietig van maar moet ik hem dan als een baksteen laten vallen?? Nee zeker niet! juist nu en dan moet je naast iemand staan, dat is juist onze christenplicht en niet om hem finaal te laten vallen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 14:22
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | ik leg me nergens bij neer, je vertelt mij hier even hoe ik denk en hoe ik hierin sta. Je mag ook vragen hoor. Verder zeg ik hierin niets maar je bent op een formidabele wijze aan het invullen. |
Ik ben het met je eens Jol, Frank beschrijft jarenlange geestelijke pijnen dus die gaan echt wel wat verder dan zijn eenzaamheid nu.....Als ik het zo lees wordt het door sommige mede cmmers aardig gebagatelliseerd, het is niet aan ons om dat te doen en zeker niet om het te veroordelen....Wie zijn wij-zonder jarenlange geestelijke pijnen- om zo maar te zeggen, nee hoor moet je niet doen? Ik vind er niets van en hoef er ook niets van te vinden gelukkig en hoop voor Frank dat hij een goede keus maakt, wat het dan ook mag worden....Als hij er maar de rust vindt.......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 11 februari 2013, 14:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 14:26
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Hai Jol,
Ja, dat kan je voelen; invullen enzo.
En(dus niet "maar"), ik voel uit de toon van de posting van Mamaloe dat ze het heel goed bedoeld, dat is ook belangrijk.
En tuurlijk, mag jij, Jol, zeggen dat je vind dat iemand voor je aan het invullen is. |
Soms komen goede bedoelingen zo rot over........en het bagatelliseren van leed ook.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 14:45
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Hai Jol,
Ja, dat kan je voelen; invullen enzo.
En(dus niet "maar"), ik voel uit de toon van de posting van Mamaloe dat ze het heel goed bedoeld, dat is ook belangrijk.
En tuurlijk, mag jij, Jol, zeggen dat je vind dat iemand voor je aan het invullen is. |
Ze kan het goed bedoelen maar in goede bedoelingen kan je iemand ook heel hard in een hoek duwen waar iemand niet hoort. Ik vul niet in overigens. Dat laat ik liever aan anderen over.
Met goede bedoelingen is de weg naar de hel geplaveid zei mijn oma altijd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIES146
|
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 15:04
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ik denk dat als er wederzijdse liefde is , echte liefde , dat er dan vanzelf ook liefde is voor de ander zijn / haar kinderen . Geeft de ander gelijk aan van jou kinderen , nee dat hoeft voor mij niet .........lijkt mij het beste om dan helemaal niet aan een relatie met zo iemand te beginnen . |
ook mee eens
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 15:11
|
|
|
|
Geweldig wat mooi zeg soms denk ik hoe dan het duister verlaten, en het licht aan doen daar in wandelen zelfs daar kan je bang voor zijn te verlaten wat je zo was gewend de wereld achter je dat ja zo kent , als ik het donker je wist precies hoe je handelen moest Nu kijk ik vooruit en tast niet in het duister maar zie op naar dat licht. maar dat valt me ook zwaar alles achter te laten leeg te zijn in de toekomst kijken waar je niets kan zien.
Ik weet nu waarop ik mag en moet vertrouwen en mijn leven moet bouwen, ja ik weet het maar het is nog niet zomaar gedaan, om de vijand te verslaan. En ja ik ga en denk aan winter 2011 een sneeuwstorm over ons land ik stond er midden in op het strand niets ziende dacht wau dit is geloven niets zien en toch vertrouwen. wel haast ik mij terug zat binnen en dacht net op tijd je kon geen hand voor ogen zien er bleef alleen maar vertrouwen over nu heb en kan ik er niet bij en knaagt het aan mij , wanneer wijkt de duisternis van mijn zij Ik bid ik schreeuw het uit naar God ik wil graag leven mensen liefde geven Heer geef mij een beetje van u in het hier en nu , zodat ik uw liefde mag verspreiden want ik wil zo graag een lichtend licht zijn zelfs in mijn donkere nacht. Ja ik weet u bent bij me draagt me door de diepten heen en ik weet ik ben niet alleen.
En op een dag zult u komen gerechtigheid tonen mijn verlangen is groot o Heer daarvan wil ik zo graag mee
het dringt diep in mij door t oude is voorbij het nieuwe is gekomen, ja Heer ik ben u dankbaar voor inzicht en trouw Ik weet dat ik met heel mijn hart van u hou.
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 15:24
|
|
|
|
Heerlijk fris, zonnig winterweer hier. Koud, beetje wind, strakblauwe lucht, lekker zonnetje. Was lekker buiten, straks nog ff de wandelschoenen aan. Genieten hierzo!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 15:45
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Soms komen goede bedoelingen zo rot over........en het bagatelliseren van leed ook....... |
Hai Willemijn,
Ja, ik vatte 'm al geloof ik.
Was ook niet een op zich staande post, maar naar Jol gericht..
Ja, ik ga er later op in.
Laterz!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALIEN150
|
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 16:36
|
|
|
|
waar kan ik dat zien of mijn pop-ups aan is of niet. Zie niet extra staan in mijn taakbalk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 16:38
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Hai Willemijn,
Ja, ik vatte 'm al geloof ik.
Was ook niet een op zich staande post, maar naar Jol gericht..
Ja, ik ga er later op in.
Laterz! |
Joh Shanita, laat nu maar los naar mij toe. Ik vind dit te precair omdat het hier gaat om Frank. De onzinnigheid van diverse reacties richting mij maar ook o.a. naar Jans, en ook Erika rekent zich erbij, vind ik pijnlijk omdat het hier gaat om een mens die hier gisteravond iets heeft gedeeld. Het gaat hier ook om diverse harten die betrokken zijn bij deze mens en om hem geven en naast hem willen staan. Ik heb eigenlijk geen zin in haarkloverij. De manier van hoe in ieder geval mijn wijze van mensen benaderen wordt gepareerd ervaar ik op zijn zachtst gezegd als onprettig. Ik heb blijkbaar een ander Gods- en mensbeeld. So be it.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op maandag 11 februari 2013, 16:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 17:13
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Joh Shanita, laat nu maar los naar mij toe. Ik vind dit te precair omdat het hier gaat om Frank. De onzinnigheid van diverse reacties richting mij maar ook o.a. naar Jans, en ook Erika rekent zich erbij, vind ik pijnlijk omdat het hier gaat om een mens die hier gisteravond iets heeft gedeeld. Het gaat hier ook om diverse harten die betrokken zijn bij deze mens en om hem geven en naast hem willen staan. Ik heb eigenlijk geen zin in haarkloverij. De manier van hoe in ieder geval mijn wijze van mensen benaderen wordt gepareerd ervaar ik op zijn zachtst gezegd als onprettig. Ik heb blijkbaar een ander Gods- en mensbeeld. So be it. |
Hai Jol!
Ik begrijp je en ik voel je ook helemaal aan!
Zegens!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 17:53
|
|
|
|
| ALIEN150 schreef: | waar kan ik dat zien of mijn pop-ups aan is of niet. Zie niet extra staan in mijn taakbalk |
Hoi Alien,
Dat kun je opzoeken in je eigen taakbalk. Op de volgende site kun je vervolgens zien hoe je dit aan dan wel uit zet bij de verschillende browsers. (Firefox, IE, Chrome etc.) http://www.browserchecker.nl/pop-up-blocker Succes!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 18:12
|
|
|
|
| ALTJE848 schreef: | opstaan was ophangen wakker worden ga ik met de bus de tacxi bel ik mijn moeder denken een uur lang j adan toch maar mijn moeder even naar de stad weg broek die nu 70% korting zou zijn in de hoop vorige week laten hangen dacht dat die er nog wel zou zijn nu ruilen bij de hema maattabel cup kleiner dacht nah ja gegroeid tabellen je kan er niets van op aan, ja dan maar een strijkijzer halen weer wat euro s lichter in de knip deze maand. En denke denken denken denken
lees ik een boekje over verander je denken Wat heb ik gedaan denken dat ik verkeerd denk en huil van verdriet spijt en zie dat door verkeerd denken mijn gezin uit elkaar is gevallen dit is waar ik nog steeds over denk en huil Door mijn denken mijn bolwerken de Duivel toelaat ja ik heb het hoor niet de duivel doet het niet God is de schuldige dat hij niet goed doet omdat HIJ dat allemaal kan
maar ik omdat ik niet goed denk , het woord wel ken maar niet over denk Ja weer een angel uit mij getrokken ik denk denk denk te veel
Hoop en denk dat ik dit snel kan veranderen mijzelf ten goede voor God en dan zal HIJ mij ten goede keren niet andersom .
Ik bid ik denk ik huil en HIJ alleen weet wat ik voel nu en denk.
Was ik maar anders was ik maar niet wat ik ben kon ik me maar niet laten beinvloeden door mensen en woorden , Liet ik me maar niet in met dingen die ik bijbels wel heel goed weet hoe het moet
Ik heb vandaag en nog steeds HEEEEEEEEEEEEEEEEEEl veeeeeeeeeeeeeel gedacht
Anita |
gods zegen toegewenst in je denken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 18:15
|
|
|
|
en vandaag was het maandag, geweldig begin, uren in d e kerk schoonmaken, samen bidden. terug vol met zegen van boven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 18:34
|
|
|
|
Geweldig gebed
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 18:35
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | ik leg me nergens bij neer, je vertelt mij hier even hoe ik denk en hoe ik hierin sta. Je mag ook vragen hoor. Verder zeg ik hierin niets maar je bent op een formidabele wijze aan het invullen. |
Zo kwam je eerste bericht wel over, en als dit niet zo is, dan is mijn antwoord niet zo bedoelt, maar ondanks dat ben ik nog steeds van mening dat we beter iemand alle hulp moeten bieden dan ons er bij neerleggen en zijn hand vasthouden bij wat diegene wilt doen, en dan heb ik het niet over iemands reactie hier op dit forum, maar dit is in het algemeen mijn mening.
En ook omdat ik absoluut tegen euthanasie ben is mijn mening anders dan wellicht anderen op dit forum.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 18:37
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Joh Shanita, laat nu maar los naar mij toe. Ik vind dit te precair omdat het hier gaat om Frank. De onzinnigheid van diverse reacties richting mij maar ook o.a. naar Jans, en ook Erika rekent zich erbij, vind ik pijnlijk omdat het hier gaat om een mens die hier gisteravond iets heeft gedeeld. Het gaat hier ook om diverse harten die betrokken zijn bij deze mens en om hem geven en naast hem willen staan. Ik heb eigenlijk geen zin in haarkloverij. De manier van hoe in ieder geval mijn wijze van mensen benaderen wordt gepareerd ervaar ik op zijn zachtst gezegd als onprettig. Ik heb blijkbaar een ander Gods- en mensbeeld. So be it. |
Dus omdat ik een andere gedachtegang heb over bv zelfmoord en euthanasie ben ik onzinnig op jullie aan het reageren? Mijn volgens jou onzinnigheid betreft niet jullie persoonlijk, maar een mening die ik heb, en die haaks staat op jullie mening.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 18:39
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Zo kwam je eerste bericht wel over, en als dit niet zo is, dan is mijn antwoord niet zo bedoelt, maar ondanks dat ben ik nog steeds van mening dat we beter iemand alle hulp moeten bieden dan ons er bij neerleggen en zijn hand vasthouden bij wat diegene wilt doen, en dan heb ik het niet over iemands reactie hier op dit forum, maar dit is in het algemeen mijn mening.
En ook omdat ik absoluut tegen euthanasie ben is mijn mening anders dan wellicht anderen op dit forum. |
Ik denk dat "met zijn hand vasthouden"heel wat anders gezegd wordt dan wat jij nu beweert........je maakt het een beetje goedkoop......terwijl de strekking van die term veel breder is.....jammer.. Maar ja, dat is mijn mening......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 11 februari 2013, 18:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 18:43
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Ik denk dat "met zijn hand vasthouden"heel wat anders gezegd wordt dan wat jij nu beweert........je maakt het een beetje goedkoop......terwijl de strekking van die term veel breder is.....jammer... |
Ja ... veel en veel breder... maar maakt niet uit. Het is een volkomen voorbij gaan aan die brede strekking. Je kan iemand ook vasthouden om hem te behouden, laten merken dat hij niet alleen is... maar goed...
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op maandag 11 februari 2013, 18:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 18:43
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Volgens mij zeg je nu dingen die Jol niet zegt en bedoeld, daarbij spreek je dan niet alleen Jol aan maar ook Jans en mij.. Als ik voor mezelf spreek dan zeg ook ik dat ik naast hem sta maar betekent dat per definitie dat ik het ermee eens ben?? Nee dat betekent het voor mij niet en als je goed leest bij de andere damens ook niet... Ik ken Frank 2.5 jaar en al die tijd weet ik hoe moeilijk hij het heeft, dat hij het leven zat is was mij al lang bekent, maar wat ik zie in naast iemand staan is voor hem te bidden en een luisterend oor te bieden... ja het doet mij pijn dat tie het leven niet meer ziet zitten, ja ik wordt er verdrietig van maar moet ik hem dan als een baksteen laten vallen?? Nee zeker niet! juist nu en dan moet je naast iemand staan, dat is juist onze christenplicht en niet om hem finaal te laten vallen... |
Ik had het in mijn posting zeer zeker niet om iemand laten vallen, mijn mening is Juist om diegene meer te bieden dan toestemmen in euthanasie en een hand vasthouden, temeer omdat ik tegen euthanasie ben, ik zou hem meer willen geven en helpen dan dat en niet als een baksteen laten vallen, ik zou diegene, en nu laat ik het open en in het algemeen, juist willen helpen op een andere manier, maar niet in het openstaan voor euthanasie want dat druist tegen mijn gevoel in. En nogmaals als jullie bericht niet zo bedoelt was, mijn excuses, maar zo kwam het wel over nl.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 18:45
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Dus omdat ik een andere gedachtegang heb over bv zelfmoord en euthanasie ben ik onzinnig op jullie aan het reageren? Mijn volgens jou onzinnigheid betreft niet jullie persoonlijk, maar een mening die ik heb, en die haaks staat op jullie mening. |
Ja ik vind dat onzinnig. Je raast maar door met je eigen gedachten en invullen hoe ik of een ander iets in liefde schrijft. Dat vind ik onzinnig ja.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 18:47
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Ja ik vind dat onzinnig. Je raast maar door met je eigen gedachten en invullen hoe ik of een ander iets in liefde schrijft. Dat vind ik onzinnig ja. |
Ik raas niet door, ik heb een andere mening dan die van sommige anderen op dit forum..... Dat kun je onzinnig vinden ja....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 18:47
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Ik had het in mijn posting zeer zeker niet om iemand laten vallen, mijn mening is Juist om diegene meer te bieden dan toestemmen in euthanasie en een hand vasthouden, temeer omdat ik tegen euthanasie ben, ik zou hem meer willen geven en helpen dan dat en niet als een baksteen laten vallen, ik zou diegene, en nu laat ik het open en in het algemeen, juist willen helpen op een andere manier, maar niet in het openstaan voor euthanasie want dat druist tegen mijn gevoel in. En nogmaals als jullie bericht niet zo bedoelt was, mijn excuses, maar zo kwam het wel over nl..... |
En nu zeg je het weer. Toch fijn he dat het er weer staat. Excuus of niet, het staat er maar toch.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 18:48
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Ik raas niet door, ik heb een andere mening dan die van sommige anderen op dit forum..... Dat kun je onzinnig vinden ja.... |
Weet je al wat en hoe ik erover denk? Knap!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 18:58
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Weet je al wat en hoe ik erover denk? Knap! |
Mamaloe snapt duidelijk niet wat jij probeert te zeggen. Het is Frank onwaardig om er zo over te hakketakken en er zo over te schrijven en te denken.laten we dat dan ook niet doen......Daar is hij een veel te waardevol en mooi mens voor......en als iemand dicht bij zijn Heer leeft is hij dat wel.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 19:08
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Mamaloe snapt duidelijk niet wat jij probeert te zeggen. Het is Frank onwaardig om er zo over te hakketakken en er zo over te schrijven en te denken.laten we dat dan ook niet doen......Daar is hij een veel te waardevol en mooi mens voor......en als iemand dicht bij zijn Heer leeft is hij dat wel......... |
Inderdaad Willemijn, dat was mijn insteek vanmiddag al. Ik heb alleen een gruwelijke hekel aan de houding van mensen die menen alles te weten, zelfs welke normen en waarden ik erop na houd (staat iets over op mijn profiel trouwens), en dat menen ze af te kunnen meten aan mijn manier van reageren. Daarmee stellen ze iemands integriteit op de helling zonder dit ook maar uit te vinden of hun denkwijze klopt over die persoon. Dus luisteren? ho maar, gewoon je oren ophouden en niet uitlenen.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op maandag 11 februari 2013, 19:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 19:09
|
|
|
|
| CORNE927 schreef: | ik zou wel meer reactie van vrouwen willen zien eigenlijk, want uiteindelijk peil ik de wens van de vrouw.
Wat is er mis met een LAT-relatie als dat wellicht het slimste is wat je kan doen naarmate je ouder wordt.
Kom op vrouwen, reageren (mannen ook natuurlijk) Wat speelt er bij jullie aangaande dit onderwerp? |
Wanneer je werkelijk van elkaar houden kunt, kun je wellicht ook kiezen voor een LAT-huwelijk, wanneer er teveel omstandigheden zijn die belemmerend werken richting het gezamenlijk wonen? Ik ben het met Roelande eens; wanneer ik de bijbel doorlees is nergens te lezen dat God een LAT-relatie goedkeurt.
Overigens zul je mij niemand zien veroordelen die wel voor een LAT-relatie kiest, want ik begrijp ook wel dat wanneer er (oudere) kinderen, afstand en dergelijke een rol spelen, het verre van eenvoudig is om een gezamenlijk gezin te gaan vormen, waarin twee gezinsculturen samen moeten komen in een nieuwe gezinscultuur.
Neem daarnaast het punt rouwverwerking dat Thomas al noemde en het kan eenvoudiger zijn om voor een LAT-relatie te kiezen. Nogmaals; een LAT-huwelijk zou wel een optie kunnen zijn....... al is dat een minder algemeen geaccepteerde vorm.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAT170
|
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 19:49
|
|
|
|
|
Ik denk dat mijn topics op christian match aan dovemansoren zijn gericht.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 19:51
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Heerlijk fris, zonnig winterweer hier. Koud, beetje wind, strakblauwe lucht, lekker zonnetje. Was lekker buiten, straks nog ff de wandelschoenen aan. Genieten hierzo!!  |
Hier hetzelfde!! Lekker gezond weer!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 19:53
|
|
|
|
| MAT170 schreef: | | Ik denk dat mijn topics op christian match aan dovemansoren zijn gericht. |
Wat wil je horen, Mat?
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op maandag 11 februari 2013, 19:53
|
|
| Naar boven |
|
|
|