ChristianMatch

Forum

De 7 geheimen die vrouwen verzwijgen
Ga naar pagina Vorige 1 ... 532 533 534 535 536 537 538 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zondag 2 mei 2010, 13:59

MARIANNE129 schreef:

Maar eerlijk is eerlijk , mannen zijn best handig om de zware boodschappen te tillen Clown smiley Clown smiley Clown smiley

Marianne! Sssssssst!!!!!! Straks vertel je ze nog over het grasmaaien en het autowassen en het............
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: zondag 2 mei 2010, 14:01

SUSANNAH475 schreef:
Vind dit een raar gedichtje hoor... of wil je kijken wat de reakties zijn naar aanleiding hiervan ??
tegenwoordig laat mij dit soort gedichtjes me koud of ik wel of niet verloren ben zonder een vrouw
Naar boven

Auteur Bericht
DIKKIE717

BerichtGeplaatst: zondag 2 mei 2010, 14:02

AALZ432 schreef:
Het is maar net hoe je het bekijkt... Knipoog smiley

Ik ben een man en dat is een geluk
Ik doe niet hysterisch al heb ik het druk
Ik verspil niet mijn leven met 'wat moet ik aan'
Kan zonder depressie van de weegschaal afgaan
Ik gooi dingen weg, heb geen spullen teveel
En als iets kapot is dan maak ik het heel
Parkeren is easy; gewoon in een keer
En we doen wel hetzelfde, maar ik verdien meer!
Ik ben een man en ik denk logisch na
Ik leef niet op light-drank en drie blaadjes sla
Als ik ergens heen loop, weet ik de weg terug
Ik maak van een olifant in no time een mug
En al deel ik met duizenden vrouwen het bed
Ben ik juist de man, in plaats van een slet
Als ik zeg dat ik klaar ben, dan kunnen we gaan!
En tijdens het plassen kan ik blijven staan!
Ik ben een man ja, dat doet me plezier
Ik word niet dronken van twee glazen bier
Ik weet wat 'buitenspel' is, daarom geef ik een brul
want voetbal is passie en de scheids is een lul
Publiekelijk huilen dat doe ik dus nooit
He, ik kan het vangen als iemand iets gooit
En ik hoef niet te baren, dus geen centje pijn
Is het niet geweldig om een man te zijn?

Het antwoord op bovenstaand gedicht:

Ik ben een vrouw, en da's heus geen pech,
Heb geen last van agressie als ik rijd op de weg
Ik laat tenminste geen lampen aan voor nop
En ruim al mijn rotzooi achter me op
Als ik iets zoek, vind ik het in 1 keer!
Kan tegelijkertijd bellen, koken en nog veel meer!
Van een griepje is bij mij niet veel te merken
Ik neem een aspirine en ga gewoon werken
Ik hou me bezig met echt belangrijke vragen
In plaats van te jammeren om de voetbaluitslagen!
Al is vrouw zijn dan een enorme zegen,
Helaas houdt 'De Man' onze ontwikkeling tegen!
Hem aan zijn lot overlaten is misschien een makkie
Maar wie strijkt dan zijn overhemden en kookt zijn prakkie?
Dat is niet het ergste in dit geval
Wat echt irritant is bij mannen: hun gebral
Ze denken zelf de beste te zijn
Vooral spotten met vrouwen vinden ze fijn
Uiteraard laten we ze in de waan
Want de waarheid kunnen ze psychisch niet aan:
Mannen zijn eigenlijk nog een kind
Dat spelen met auto's het einde vindt,
Die een potje gaat vechten als hun club verliest,
Computerspelletjes speelt en maar aan knoeit als ie piest.

Nee, mannen willen de waarheid niet horen:
Zonder een vrouw zijn ze verloren!

Slapende smiley

prachtig... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: zondag 2 mei 2010, 14:03

JOLAN931 schreef:
zeker weten, hij is al bijna op Knipoog smiley
iedere avond een taart geloof ik, want volgens mij moeten we cm van ontbijt gaan voorzien als ik goed lees Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
geen slecht idee Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: zondag 2 mei 2010, 14:20

JONATHAN890 schreef:
morgen is het Zondag
een dag om :

God te Zoeken
Tegen de stroom in te Zwemmen
Een dag om God in je leven te laten Zaaien
de duivel zijn poten onder zijn stoel vandaan te Zagen
ons door God te laten Zegenen
te weten dat God zal Zegenvieren
te weten dat alles valt onder Zijn Zeggenschap
de opstanding te vieren, dat Jezus zich op de troon Zetelde
We mogen zingen omdat Hij ons bevrijdde van onze zonden
dat we niet moeten zwijgen
Maar God danken en Hem de eer toe Zingen

AMEN!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zondag 2 mei 2010, 14:56

Ik denk niet dat dat met naief te maken heeft, iedereen heeft nu eenmaal een andere beleving bij het woordje daten.

De een chat ook het liefst heel lang voor er een date komt, vaak om de persoon beter te leren kennen, terwijl een ander er juist voor kiest elkaar heel snel te ontmoeten om niet te sterk een beeld van iemand te maken gebaseerd op een chatgesprek, mensen blijken in het echt toch vaak anders te zijn.
Dat maakt het beeld van date nummer 23 te zijn ook weer verschillend, is het de 23ste relatiekandidaat of gewoon nummer 23 waar een keer een kop koffie mee gedronken word?
Iedereen denkt daar anders over, ik denk ook niet dat er 1 juiste manier van daten is, die zal voor iedereen anders zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
RIK120

BerichtGeplaatst: zondag 2 mei 2010, 15:25

JONATHAN890 schreef:
Maar ik zie geen probleem in t visueel maken van Jezus, als je maar niet bij de mens, de lijdende blijft hangen, maar inziet dat Hij ook God is, opgestaan, zittend aan Gods rechterhand, verheerlijkt
En vol van glorie, zoals ook in Openbaring staat, zo als hij aan Johannes verscheen.
Dat mensen bij de lijdende zijn blijven hangen, heeft het gevolg gehad dat Jezus, alleen de Koning van de Joden is op het moment, dat Pilatus dat bordje boven zijn hoofd liet timmeren met INRI er op
Iesus Nazarenus Rex Iudaeorum
zeh hu Jesjoea Melech haJehudim (Hebreeuws),
maar volgens Rikkie is hij ook de Koning van de Joden één dag ervoor en één dag erna, en nog steeds. Over beeldvorming gesproken De Koning der Joden is dan alleen maar een door de Joden verworpen Koning.
Ik heb er ook geen probleem mee om het visueel te maken. Die film 'Prince of Egypt' bijvoorbeeld vind ik geweldig. Maar mijn moeder zegt daarbij: ik houd daar niet van. Die wil alleen maar dat bijbelverhaal/tekst. Maar je zult eigenlijk wel moeten, om je een beeld ervan te vormen in je gedachten; als je in de trein gaat zitten MOET je gewoon kijken wie er allemaal zitten. Dat vind ik vergelijkbaar met het horen van de evangelieverhalen.
Mijn Jezus ziet er het liefst zo uit:
http://www.youtube.com/watch?v=PUz_7vvs4Ew

Laatst aangepast door
RIK120
op maandag 3 mei 2010, 00:37
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: zondag 2 mei 2010, 15:29

LEANNE226 schreef:
Ik zie liever wat gehakketak waardoor ik weet dat iemand open is dan de zo bekende doofpot weer tevoorschijn te halen........
We zijn mensen,geen oppervlakkige huppeltr***** die alleen lieve dingetjes tegen elkaar zeggen Knipoog smiley
Ik waardeer (bijna)alle bijdrages,soms is het goed duidelijk en wat harder tegen elkaar te zijn zolang we maar beseffen dat de mens achter de opmerking meer is dan alleen die ene mening.

In hoe de dingen gaan vind ik zelf ook niet leuk maar ook ik hou van eerlijkheid en duidelijkheid en ook ik hou niet van schijnheiligheid.
Waar ik ergens niet tegen kan is onrecht en dat maakt mijn hart droevig.
Durf jezelf te zijn maar hou ook rekening met elkaar niet iedereen is sterk er zijn ook veel gevoelige harten en die zich snel in welke vorm zich aan trekken.
Scherp van tong zijn kan harten doorboren waarop juiste meer muurtjes om hem of haar harten worden gebouwd. Ook ik ben geen haar beter en zeg soms naar wat ik denk en dat kan een ander pijn doen je zegt soms dingen zonder maar ook echt rustig bij na te denken. Daarom is het goed om eerst rustig de dingen te bezinken voor je iets hier snel neer typt.
We zitten dus allemaal in de Leerschool en mogen elke dag wat dingen bijleren.
Als je dan maar ook wil leren?

Hartelijke groet,

Anita
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 2 mei 2010, 15:50

http://www.youtube.com/watch?v=htZ4uk-dumQ
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zondag 2 mei 2010, 15:57

DIKKIE717 schreef:
prachtig... Smiley met dichtgeplakte mond

het is toch ook gewoon leuk..... mensen kom op ! Niet te serieus allemaal over doen hoor.

Natuurlijk kan ik t ook alleen, maar samen is alles veel leuker !!!!
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zondag 2 mei 2010, 16:05

Als ik ooit nog eens iets heel bijzonders tegen een vrouw zou willen zeggen, waar ik heel veel van ga houden dan is t dit lied wel:

http://www.youtube.com/watch?v=WW3dRNs0M5M

The Alarm Walk Forever By My Side lyrics

Walk forever by my side
Never lose sight of the day
When we will run through all our weakness
On through the fields
Strewn with our broken dreams

Walk forever by my side
Stay forever in the light
Never lose sight of the way
For I alone can't face the future
I need your strength
To help me make it through

Walk forever by my side
Stay forever in the light
Walk on 'til morning
All my days are yours
Walk on 'til morning
All my days are yours

Hope you'll stay with me tonight
Lift the veil from my eyes
For I am weak and I am foolish
I need your love
To see me through the darkness

Hope you'll stay with me tonight
Walk on 'till morning
All my days are yours
Walk on 'till morning
All my days are yours
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zondag 2 mei 2010, 16:09

JONATHAN890 schreef:
het is toch ook gewoon leuk..... mensen kom op ! Niet te serieus allemaal over doen hoor.

Natuurlijk kan ik t ook alleen, maar samen is alles veel leuker !!!!

Ik vond er gewoon weinig van kloppen Jonathan... van die stellingen... snap je ?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 2 mei 2010, 16:11

TWENTE word kampioen. Ik had het voorspeld.
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: zondag 2 mei 2010, 16:13

LEANNE226 schreef:
Er zijn 3 dingen waar ik voor val;openheid,eerlijkheid en trouw.Openheid daar moet je aan werken maar de laatste 2 moeten aanwezig zijn,voor de volle 100% anders haak ik af........

Hier kan ik mij goed in vinden.
Openheid is inderdaad iets waar aan gewerkt hoort te worden.
Eigenlijks al voordat iemand naar een serieuse relatie opzoek gaat.

Ik ervaar in heel veel contacten dat er om de openheid allerlei muren zijn en/of anders opgebouwd worden vooral als het er op aankomt.
Dat gaat gepaart met leugen en ontrouw. Daarom gebeurd het ook dat de persoon bij een date anders blijkt te zijn dan de voorstelling bij een afstand contact.

Openheid kent ook zijn valkuilen. Deze kunnen door anderen gebruikt of misbruikt worden waardoor een "schuldgevoel" van uit de "rugzak" aangetast wordt waardoor het gevoel van eenzaamheid alleen maar groter gaat worden en er verbittering uit ontstaat.

Een "ware klik" kan alleen ontstaan door openheid met daaraan vast, eerlijkheid, trouw en loyaliteit.
Is dat niet aanwezig dan wordt er een relatie "op het zand gebouwd".
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zondag 2 mei 2010, 16:31

MARIO216 schreef:
TWENTE word kampioen. Ik had het voorspeld.

TWENTE is KAMPIOEN !!!

Ajax 2
PSV 3
Feyenoord toch nog 4e (gaaf..makaay 3 goals in zijn laatste wedstrijd)
AZ 5
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: zondag 2 mei 2010, 16:35

MAR907 schreef:
Ik ervaar in heel veel contacten dat er om de openheid allerlei muren zijn en/of anders opgebouwd worden vooral als het er op aankomt.
Dat gaat gepaart met leugen en ontrouw. Daarom gebeurd het ook dat de persoon bij een date anders blijkt te zijn dan de voorstelling bij een afstand contact.

Misschien is het goed om de ander te vergeven zodra blijkt waar de leugen(s) vandaan komt / komen. t Zal niet eenvoudig zijn als het om ernstige leugens gaat, maar ik kan me echt wel voorstellen dat men zich bij de eerste ontmoetingen (of bij chatten en mailen) eerst groot houdt en daarna - als men denkt de ander te kunnen vertrouwen - met het echte verhaal naar voren komt.
Soms kunnen mensen zó beschadigd zijn dat ze de waarheid liever eerst vóór zich houden...... het is niet altijd onwil (of erger nog: egoïsme) wanneer mensen zich anders voordoen dan ze zijn.........
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: zondag 2 mei 2010, 16:41

RIK120 schreef:
Dat mensen bij de lijdende zijn blijven hangen, heeft het gevolg gehad dat Jezus, alleen de Koning van de Joden is op het moment, dat Pilatus dat bordje boven zijn hoofd liet timmeren met INRI er op
maar volgens Rikkie is hij ook de Koning van de Joden één dag ervoor en één dag erna, en nog steeds. Over beeldvorming gesproken De Koning der Joden is dan alleen maar een door de Joden verworpen Koning.
Ik heb er ook geen probleem mee om het visueel te maken. Die film 'Prince of Egypt' bijvoorbeeld vind ik geweldig. Maar mijn moeder zegt daarbij: ik houd daar niet van. Die wil alleen maar dat bijbelverhaal/tekst. Maar je zult eigenlijk wel moeten, om je een beeld ervan te vormen in je gedachten; als je in de trein gaat zitten MOET je gewoon kijken wie er allemaal zitten. Dat vind ik vergelijkbaar met het horen van de evangelieverhalen.
quote Pieter649: "Linksom of Rechtsom moeten ze toch weer hun eigen onderwerp er door drukken." hahaha

Jezus ofterwijl YHWH is ook Joods en hoe Hij eruit ziet dat mogen we zien als we bij Hem zijn maar mooi hoe jij dat ziet Rik Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAATJES468

BerichtGeplaatst: zondag 2 mei 2010, 16:44

ARJAN007 schreef:
Misschien is het goed om de ander te vergeven zodra blijkt waar de leugen(s) vandaan komt / komen. t Zal niet eenvoudig zijn als het om ernstige leugens gaat, maar ik kan me echt wel voorstellen dat men zich bij de eerste ontmoetingen (of bij chatten en mailen) eerst groot houdt en daarna - als men denkt de ander te kunnen vertrouwen - met het echte verhaal naar voren komt.
Soms kunnen mensen zó beschadigd zijn dat ze de waarheid liever eerst vóór zich houden...... het is niet altijd onwil (of erger nog: egoïsme) wanneer mensen zich anders voordoen dan ze zijn.........

Ik denk dat er wel degelijk verschil is in "iets" achterhouden uit een beschadigd zijn of een regel rechte leugen ophangen...
Tijdens een eerste date kan en hoef je mijn inziens niet alles meteen op tafel te gooien, kan denk ik ook niet, zijn er dingen die je moeilijk vind om over te praten geef dat dan aan ga er niet om liegen,
Sorry maar een leugen is een leugen vind ik.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 2 mei 2010, 16:47

LEANNE226 schreef:
Sorry Jos maar ben je zo naief of zou je zelf graag willen dat het zo zou verlopen?Toeval?
Ik heb hier gemerkt dat mensen met "ik zoek een serieuze relatie" in hun profiel het vaak niet zo precies nemen........lang leve de lol en als dat lolletje in je straatje past wil je er wel moeite voor doen........hou jezelf niet voor de gek met de bewering dat je niets verwacht,daar doe je jezelf tekort mee(klinkt hard maar de bedoeling is goed hoor)

Ik vind daten een serieuze zaak,misschien ben ik wel een rare(nou jaaaaa misschien??? Clown smiley ),cm is geen boodschappenlijstje dat je afwerkt........ik krijg er altijd een beetje vervelende gevoelens bij als iemand die mij totaal niet kent wil daten,zo ben ik nou eenmaal,ieder zn ding he Knipoog smiley Wie wil er graag horen dat hij/zij date nr. 23 is???

Ik wil niet beweren dat jij zo bent,ik ken jou niet.

Om terug te komen op je beginvraag:Er zijn 3 dingen waar ik voor val;openheid,eerlijkheid en trouw.Openheid daar moet je aan werken maar de laatste 2 moeten aanwezig zijn,voor de volle 100% anders haak ik af........

Hier ben ik het helemaal mee eens, Leanne!

En je vervelende gevoelens bij mannen die met 'jan (jannie) en alleman (vrouw)' op stap willen, begrijp ik ook helemaal. Daar heb ik ook helemaal niks mee. Het moet wel om jou als persoon te doen zijn en iemand moet al iets bijzonders in je zien, anders heeft daten (gericht op een relatie, maar ook op een vriendschap) totaal geen zin. En mailen/chatten is een prima middel, om te bekijken of je iemand wilt ontmoeten. Anders komt het op mij meer over als een wanhopige zoektocht, een soort tijdverdrijf misschien? Daar zou ik me niet voor willen lenen. Ik denk trouwens dat niemand zonder verwachtingen op deze site staat, ergens is daar toch het verlangen om een partner te ontmoeten.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 2 mei 2010, 16:52

WILLEMIJN232 schreef:
Ik snap jullie reactie niet zo goed? Jullie hebben hier toch geen meningsverschillen?
Een meningsverschil betekent toch per definitie niet dat er ruzie is. En het heeft toch ook helemaal niets met jullie te maken?
ik heb hier op het forum ook wel meningsverschillen, erge soms, maar ook met die mensen leuke mailcontacten zodat je elkaar wat meer begrijpt.....

Dan is het ook wel erg makkelijk er een mening over te hebben vinden jullie niet?
En gelukkig is het geen verplichting van CM om het forum te moeten lezen, het mag..........

Willemijn

Dat zijn hele wijze woorden, Willemijn! Ik sluit me hier helemaal bij aan. Knipoog smiley Sommige mensen doen wel heel moeilijk. Twijfelende smiley

Marijan
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: zondag 2 mei 2010, 16:53

MAATJES468 schreef:
Ik denk dat er wel degelijk verschil is in "iets" achterhouden uit een beschadigd zijn of een regel rechte leugen ophangen...
Tijdens een eerste date kan en hoef je mijn inziens niet alles meteen op tafel te gooien, kan denk ik ook niet, zijn er dingen die je moeilijk vind om over te praten geef dat dan aan ga er niet om liegen,
Sorry maar een leugen is een leugen vind ik.

Hmmm.... weet je.... misschien is het liegen wel een overlevingsmechanisme geworden en weet zo iemand even geen andere methoden meer om de waarheid even achter te houden zonder dat de ander iets in de gaten krijgt.

Het wordt wat anders als iemand uit gemakzucht of uit egoïsme met leugens komt.
Die mensen zijn er ook, en dan vind ik dat de leugen zo iemand zwaar aangerekend mag worden. Tenslotte moet men in vriendschap of relatie van de ander op aan kunnen.
Naar boven

Auteur Bericht
MAATJES468

BerichtGeplaatst: zondag 2 mei 2010, 16:53

RIK120 schreef:
quote Pieter649: "Linksom of Rechtsom moeten ze toch weer hun eigen onderwerp er door drukken." hahaha

een mooi stuk... maar je quote van pieter649 snap ik niet helemaal in dit verband....
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 2 mei 2010, 16:54

LEANNE226 schreef:
Ik zie liever wat gehakketak waardoor ik weet dat iemand open is dan de zo bekende doofpot weer tevoorschijn te halen........
We zijn mensen,geen oppervlakkige huppeltr***** die alleen lieve dingetjes tegen elkaar zeggen Knipoog smiley
Ik waardeer (bijna)alle bijdrages,soms is het goed duidelijk en wat harder tegen elkaar te zijn zolang we maar beseffen dat de mens achter de opmerking meer is dan alleen die ene mening.

Helemaal mee eens!
Naar boven

Auteur Bericht
MAATJES468

BerichtGeplaatst: zondag 2 mei 2010, 17:00

ARJAN007 schreef:
Hmmm.... weet je.... misschien is het liegen wel een overlevingsmechanisme geworden en weet zo iemand even geen andere methoden meer om de waarheid even achter te houden zonder dat de ander iets in de gaten krijgt.

Die mensen zijn er ook, en dan vind ik dat de leugen zo iemand zwaar aangerekend mag worden. Tenslotte moet men in vriendschap of relatie van de ander op aan kunnen.

Allereerst bedankt voor je reactie....
Maar ik denk dat liegen als overlevingsmechanisme ook niet goed is...A;s dat wel aan de hand is , Denk ik dat het tijd is om hulp te zoeken...
Aan mijn kinderen leer ik dan ook...Ik heb liever dat je iets "fouts"doet en het eerlijk zegt dan er over te liegen...
Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt haar wel.....
En als ik er achter kom dat er gelogen is zal de straf dubbel zijn...
Liegen kan in mijn ogen nooit goed zijn, met leugens kun je iemand verschrikkelijk beschadigen.
Naar boven

Auteur Bericht
MAATJES468

BerichtGeplaatst: zondag 2 mei 2010, 17:04

MARIJAN072 schreef:
Dat zijn hele wijze woorden, Willemijn! Ik sluit me hier helemaal bij aan. Knipoog smiley Sommige mensen doen wel heel moeilijk. Twijfelende smiley

Marijan

Meningsverschillen zijn niet erg... die houden het ook levendig...
En het is leuk om te discusieren.
Maar het op de man/vrouw spelen zoals ik in het forum tegen kom,
Vind ik niet kunnen, das onder uit halen en heeft vaak niets met de discussie te maken,
Als er gediscusieerd word heb je over het algemeen verschil van mening en das niet erg, het kan er heftig aan toe gaan, das ook niet erg....
Maar respecteer elkaar wel...Je hoeft aan het eind van de discussie het niet met elkaar eens te zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLIE400

BerichtGeplaatst: zondag 2 mei 2010, 17:07

ff Huilende smiley, smiley in tranen en dan maar weer verder
Beker komt er nog aan Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NISHA834

BerichtGeplaatst: zondag 2 mei 2010, 17:08

Wat een leuke topic is dit!

Het antwoord is eigenijk heel eenvoudig:

Met de persoon die voor jou bestemd is.
Hoe en wanneer, doet er niet toe.

Ik heb evn over dat doordenkertje zitten nadenken:

Even een vraag .... Blijf jij alleen omdat de aanvulling ontbreekt of ontbreekt de aanvulling omdat je alleen blijft ????
Misschien een doordenkertje ......

Het alleen blijven, dat woordje vond ik moeilijk. Het alleen zijn... dat zou ik er van willen maken. Ik ga dan voor het laatste. De aanvulling ontbreekt,omdat je alleen bent.

Wat Mar, omschreef over de klik, vond ik erg mooi. Dan ishet ook zo, dat die klik steeds terugkomt op het moment als je elkaar weer ziet.

En inderdaad een contactsite als deze en nog anderen kun je beter zien als een ongedwongen kennismaking met anderen. Daaruit voort kan dan een relatie voorkomen. Ik heb ook altijd iets anders gedacht. Want ik ging niet in op een profiel zonder foto. Maar door een toezegging van mail in de chatbox heb ik uiteindelijk toch die ene mail gestuurd...Het kan dus toch. Klein beetje dezelfde interesses vind ik wel belangrijk. Anders krijg je misschien irritaties op den duur.

Lieve mensen, stel je een beetje open, zorg dat je je doel niet voorbij streeft, als je zoekende bent...
Naar boven

Auteur Bericht
MAATJES468

BerichtGeplaatst: zondag 2 mei 2010, 17:08

ANITA324 schreef:
In hoe de dingen gaan vind ik zelf ook niet leuk maar ook ik hou van eerlijkheid en duidelijkheid en ook ik hou niet van schijnheiligheid.
Waar ik ergens niet tegen kan is onrecht en dat maakt mijn hart droevig.
Durf jezelf te zijn maar hou ook rekening met elkaar niet iedereen is sterk er zijn ook veel gevoelige harten en die zich snel in welke vorm zich aan trekken.
Scherp van tong zijn kan harten doorboren waarop juiste meer muurtjes om hem of haar harten worden gebouwd. Ook ik ben geen haar beter en zeg soms naar wat ik denk en dat kan een ander pijn doen je zegt soms dingen zonder maar ook echt rustig bij na te denken. Daarom is het goed om eerst rustig de dingen te bezinken voor je iets hier snel neer typt.
We zitten dus allemaal in de Leerschool en mogen elke dag wat dingen bijleren.
Als je dan maar ook wil leren?

Hartelijke groet,

Anita

Wat ontzetten mooi gezegd Anita... heel erg mooi kan enkel wauw zeggen en me er bij aansluiten
Naar boven

Auteur Bericht
MAATJES468

BerichtGeplaatst: zondag 2 mei 2010, 17:19

GRIFFIN748 schreef:
lllllllllllllllllekkkkkkkerrrrrrr

je maag weet toch niet hoe laat het is Lachende smiley

ik kan smeriger dingen bedenken die je om half negen 's ochtends 'moet' eten.

appeltaart: een goed begin van de dag.

ik mis alleen nog de eigengeklopte slagroom en de koffie

Kwijlende smiley Kwijlende smiley men het water loopt me in de mond Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: zondag 2 mei 2010, 17:35

ARJAN007 schreef:

Sorry, maar daar kan ik niet veel mee als het om een relatie en/of een date gaat.
Er valt in een relatie/date geen exuses te bedenken om een leugen (om good will) te gebruiken en/of toe te passen. Dat levert al "tenenloperij", onzekerheidsgevoel, en spanningen op.

De eerste "date" is het belangrijkste stap om verder te kunnen.
Juist dan hoort het vetrouwen afgetast te worden, niet door dit te toetsen bij de ander maar bij jezelf.
Zolang er openheid, eerlijheid en vertrouw gevoel er is dan pas kan je verder.

Laatst aangepast door
MAR907
op zondag 2 mei 2010, 17:35
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 532 533 534 535 536 537 538 ... 6194 Volgende
Pagina 535 van 6194