ChristianMatch

Forum

Wat heb je gedaan vandaag?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5352 5353 5354 5355 5356 5357 5358 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 10:28

HERMAN388 schreef:
Mijn CMvrouw is weer aan het werk en ik heb de was gevouwen en gestreken.
Nu de koffie met ..... Kwijlende smiley

Waarom noem je haar CM-vrouw????
Ze is gewoon ...JE...vrouw...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AARTJE289

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 11:15

Volgens de berichten is het vandaag Nationale Pannenkoekdag.
We gaan daar maar eens aan mee doen.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 11:42

AARTJE289 schreef:
Volgens de berichten is het vandaag Nationale Pannenkoekdag.
We gaan daar maar eens aan mee doen.

Jammer...ik heb net poffertjesdag gehad....
Daar wou ik het dan maar weer even bij laten....
Maar doe lekker mee joh!!!

Hier vrijdag....standaard...uitsmijterdag!!!

(vinden we nog steeds niet vervelend)
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 12:15

De vraag is niet 'Hoe moet ik God vinden?' maar 'Hoe moet ik mij door Hem laten vinden?' De vraag is niet 'Hoe moet ik God leren kennen?' maar 'Hoe moet ik mij door God laten kennen?' God kijkt vanuit de verte naar mij, wacht mij op, probeert mij te vinden en verlangt er vurig naar mij in zijn huis te verwelkomen. (in: Eindelijk thuis, Henri Nouwen)
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 12:32

HERMAN388 schreef:
Mijn CMvrouw is weer aan het werk en ik heb de was gevouwen en gestreken.
Nu de koffie met ..... Kwijlende smiley

Je ken ook gewoon zeggen Brigit is werken en ik zit op mn krent Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik heb relax dagje Lachende smiley vanmorgen lekker uitgeslapen, daarna uitgebreid een douche genomen, internet opgedoken en zo een middagje uit met aantal meiden Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LIES146

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 12:35

FRANKT627 schreef:
Wie neem je dan mee? Lachende smiley

De plannen zijn wat gewijzigd, mijn kids en dus ook de hond (hulphond van oudste zoon) gaan dat weekend naar hun vader. Ik kom dus alleen of samen met iemand van het mannelijk geslacht Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
AARTJE289

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 12:56

Durf het bijna niet te zeggen, maar het is koud en het sneeuwt hier.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 13:03

WILLEMIJN232 schreef:
De vraag is niet 'Hoe moet ik God vinden?' maar 'Hoe moet ik mij door Hem laten vinden?' De vraag is niet 'Hoe moet ik God leren kennen?' maar 'Hoe moet ik mij door God laten kennen?' God kijkt vanuit de verte naar mij, wacht mij op, probeert mij te vinden en verlangt er vurig naar mij in zijn huis te verwelkomen. (in: Eindelijk thuis, Henri Nouwen)

Mooi Willemijn....dat is inderdaad een heel andere vraagstelling....
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 13:04

En toen was het stil aan de overkant.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 13:05

AARTJE289 schreef:
Durf het bijna niet te zeggen, maar het is koud en het sneeuwt hier.

Was hier ook hoor...
het sneeuwen is inmiddels wel gestopt, maar blijft koud!!!

Gelukkig is er een warm huissie...en nog genoeg te werken...(krijg ik het gewoon weer warm)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 13:09

ANNA415 schreef:
Dank je Shanita, maar dan is wat Wiki er van zegt en niet Mat Knipoog smiley

Dank je Anna, maar ik heb een sterk vermoeden dat Mat dat bedoelt vandaar Knipoog smiley

Ik heb zovaak een dominee geld in een collecte zien doen, en welvaart heeft niets te maken met wel of niet sneller gaan geloven, denk ik.

Omdat je mensen hebt die rijk zijn en heel ongelukkig en mensen die 'arm' zijn zijn vaak heel gelukkig, en andersom, nee hoor, heeft met gesteldheid van je hart te maken.

En het is toch ook de heilige Geest die overtuigd van geloof?

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 15 maart 2013, 13:14
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 13:10

MAT170 schreef:
Ik zag net een documentaire over het welvaartsevangelie en om kort te zijn, ik denk dat het vals is.

matteus16vers24 Toen zeide Jezus tot zijn discipelen: Indien iemand achter Mij wil komen, die verloochene zichzelf en neme zijn kruis op en volge Mij. 25 Want ieder, die zijn leven zal willen behouden, die zal het verliezen; maar ieder, die zijn leven verloren heeft om Mijnentwil, die zal het vinden. 26 Want wat zou het een mens baten, als hij de gehele wereld won, maar schade leed aan zijn ziel? Of wat zal een mens geven in ruil voor zijn leven?

Na het verhaal van de rijke jongeling

matteus19vers23 Jezus zeide tot zijn discipelen: Voorwaar, Ik zeg u, een rijke zal moeilijk het Koninkrijk der hemelen binnengaan. 24 Wederom zeg Ik u, het is gemakkelijker, dat een kameel gaat door het oog van een naald dan dat een rijke het Koninkrijk Gods binnengaat. 25 Toen de discipelen dit hoorden, waren zij zeer verslagen en zeiden: Wie kan dan behouden worden? 26 Jezus zag hen aan en zeide: Bij de mensen is dit onmogelijk, maar bij God zijn alle dingen mogelijk.

1 timoteus6vers5 en geharrewar bij mensen die niet helder meer zijn van denken en het spoor der waarheid bijster geraakt zijn, daar zij de godsvrucht als iets winstgevends beschouwen. 6 Nu brengt inderdaad de godsvrucht grote winst, (indien zij gepaard gaat) met tevredenheid. 7 Want wij hebben niets op de wereld medegebracht; wij kunnen er ook niets uit medenemen. 8 Als wij echter onderhoud en onderdak hebben, dan moet ons dat genoeg zijn. 9 Maar wie rijk willen zijn, vallen in verzoeking, in een strik, en in vele dwaze en schadelijke begeerten, die de mensen doen wegzinken in verderf en ondergang. 10 Want de wortel van alle kwaad is de geldzucht. Door daarnaar te haken zijn sommigen van het geloof afgedwaald en hebben zich met vele smarten doorboord.

Misschien moet je eerst voor je een discussie begint het woordje vals eens uit je vocabulaire halen.....je gebruikt het mij net te vaak.....
Als iets niet jouw overtuiging is noem je het maar vals?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 13:17

WILLEMIJN232 schreef:
Misschien moet je eerst voor je een discussie begint het woordje vals eens uit je vocabulaire halen.....je gebruikt het mij net te vaak.....

Hai Willemijn, Lachende smiley

Met alle respect: een vals evangelie is een woord dat je vaak tegenkomt...
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 13:36

ZEELAND736 schreef:
Jammer...ik heb net poffertjesdag gehad....
Daar wou ik het dan maar weer even bij laten....
Maar doe lekker mee joh!!!

Hier vrijdag....standaard...uitsmijterdag!!!

(vinden we nog steeds niet vervelend)

(wij ook niet)
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 13:49

b b ben n n niet mmmmeer wwwarm te kkkkrijgen...

Naar boven

Auteur Bericht
ANNEMARIE415

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 14:12

Vandaag eerst al boodschappen gedaan, toen huis opgeruimd...want vanavond ga ik met een stel vrouwen van de kerk een film kijken bij mij thuis (zgn. Ladies only filmnight Lachende smiley )...en dan moet de boel er natuurlijk een beetje netjes uitzien. We hebben vorige maand de film "Pride and Prejudice" gekeken en vanavond "Intouchables"...echte vrouwenfilms Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNEMARIE415

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 14:13

JOANNIE702 schreef:
Ja van weekend zal ik ze erop zetten

gaat er iets byzonders gebeuren Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 14:46

HERMAN388 schreef:
Mijn CMvrouw heeft vandaag vrije dag en lekker samen geshopt en koffie gedronken en morgen moet ze weer werken en ook weekend Huilende smiley, smiley in tranen

Gezellig voor jullie, dat het zo goed gaat Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAT170

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 15:14

WILLEMIJN232 schreef:

Ik denk dat er ook veel valsheid is.

matteus7vers13 Gaat in door de enge poort, want wijd is [de poort] en breed de weg, die tot het verderf leidt, en velen zijn er, die daardoor ingaan; 14 want eng is de poort, en smal de weg, die ten leven leidt, en weinigen zijn er, die hem vinden.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 15:37

Koningin Beatrix vrijwilligster in Dordrecht Lachende smiley

Hier ;)

Dat vind ik leuk Knipoog smiley

DORDRECHT (ANP) - Koningin Beatrix heeft vrijdagmorgen de handen uit de mouwen gestoken in het kader van de vrijwilligersactie NL Doet. Samen met familieleden verrichtte de koningin in Dordrecht klus-, reparatie en schoonmaakwerkzaamheden bij Duurzaamheidscentrum Weizigt.

In Dordrecht werden picknickbanken, de boerderij en het Aquarama aangepakt. De organisatie was van tevoren niet op de hoogte van de komst van de koninklijke vrijwilligers.

Prins Willem-Alexander en prinses Máxima gingen vrijdag aan de slag in Utrecht. Zij vergezelden een groep dak- en thuislozen van de Dagopvang Catharijnehuis.

NL Doet wordt vrijdag en zaterdag voor de 9e keer gehouden. Er zijn bijna 8400 klussen aangemeld en in bijna alle gemeenten zijn er activiteiten. Het Oranje Fonds verwacht dat 310.000 vrijwilligers aan de slag gaan.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 15 maart 2013, 15:40
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 18:00

MAT170 schreef:

matteus7vers13 Gaat in door de enge poort, want wijd is [de poort] en breed de weg, die tot het verderf leidt, en velen zijn er, die daardoor ingaan; 14 want eng is de poort, en smal de weg, die ten leven leidt, en weinigen zijn er, die hem vinden.

Ongetwijfeld zal er veel valsheid zijn of veel zijn wat onder de noemer valsheid geplaatst wordt, maar geef er dan niet zoveel aandacht aan, negeer het. Er is gelukkig ook veel goeds. Als je steeds maar alles blijft benoemen wat vals is, heb je zo weinig aan het Licht. Laat het Licht aan het licht komen en laat de valsheid voor wat het is. Het evangelie is een blijde boodschap, laat die eens horen.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 18:01

LIES146 schreef:
De plannen zijn wat gewijzigd, mijn kids en dus ook de hond (hulphond van oudste zoon) gaan dat weekend naar hun vader. Ik kom dus alleen of samen met iemand van het mannelijk geslacht Knipoog smiley

Je liefje? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 18:21

MAT170 schreef:

Het barst van de valsheid, ook op cm, valsheid is heel breed, wat ik ook een vorm van valsheid vindt, dat mensen zich verbergen achter Bijbel teksten.
Het is eigenlijk (vind ik ) het zelfde als een greep uit de kassa nemen van de supermarkt, die barst van het geld, je neemt er een greep uit, en echt nodig heb je het niet.

Vervolgens ga je er mee lopen dwepen, je toont het aan je mede burgers, die met wat onwennige blikken je aan staren.
En zich afvragen wat dat knaapje er mee moet, echt nodig heeft hij het waarschijnlijk niet, maar voorlopig heeft hij het, boeie.
Zo is het forum al bezaaid, met onnodig gebruik van teksten, een beetje onderschatte waarde, van zulke mooie woorden.
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 18:29

dat ik met mijn hoofd op rtv drenthe ben. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley Geschokte, onthutste smiley Verlegen lachende smiley Lachende smiley Knipoog smiley
wel sagie aan kijken zeg Gefrustreerde smiley

http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/ruim-50-dorpen-aangemeld-voor-leukste-dorp-van-drenthe

Laatst aangepast door
BERENDJAN590
op vrijdag 15 maart 2013, 18:32
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 18:30

ANNEMARIE415 schreef:
gaat er iets byzonders gebeuren Lachende smiley met blinkend witte tanden

Ja dur foto,s er op zetten Geschokte, onthutste smiley als er maar niet nog meer van die vleermuizen op komen zonder vleugels Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 18:33

HANNAH810 schreef:
bedoel je dat je de kerkelijke inzegening van een lat huwelijk wel kunt vergeten?

ik snap echt niet wat je precies bedoelt, sorry.

Als je het al niet zou snappen Geschokte, onthutste smiley waarom zet je het antwoord er dan boven Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 18:45

BERENDJAN590 schreef:
dat ik met mijn hoofd op rtv drenthe ben. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley Geschokte, onthutste smiley Verlegen lachende smiley Lachende smiley Knipoog smiley
wel sagie aan kijken zeg Gefrustreerde smiley

http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/ruim-50-dorpen-aangemeld-voor-leukste-dorp-van-drenthe

W A U W!!!!!!!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 18:48

FRANKT627 schreef:
Je liefje? Lachende smiley

verder is Frank niet nieuwsgierig hoor!!!
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 19:25

erg druk gehad de aanwezigheids premie is over.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 19:27

ZEELAND736 schreef:
verder is Frank niet nieuwsgierig hoor!!!

wel bezorgd Engeltje smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5352 5353 5354 5355 5356 5357 5358 ... 6194 Volgende
Pagina 5355 van 6194