ChristianMatch

Forum

Humor
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5413 5414 5415 5416 5417 5418 5419 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
COBY648

BerichtGeplaatst: woensdag 17 april 2013, 18:55

Als je maar lang genoeg blijft kijken, valt ie er vanzelf uit, als ie toch in slaap is gevallen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841

BerichtGeplaatst: woensdag 17 april 2013, 19:14

SHANITA130 schreef:
En ja als je als prinses wordt behandeld(lees: met respect), ja, dan kan je ook je partner met respect behandelen.

Kijk... Begrepen... Dit is nou exact wat ik bedoel!

Laatst aangepast door
IFAN841
op woensdag 17 april 2013, 19:15
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: woensdag 17 april 2013, 19:36

STEENTJE178 schreef:
Ohoh, ik dacht dat die decemberprofielfoto te maken had met 5 december, maar ik krijg nu heeeeele andere gedachten Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond Coole smiley met zonnebril Knipoog smiley

Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: woensdag 17 april 2013, 19:41

PETRA373 schreef:
sssssst niet tegen anna zeggen, want die word wild als ze daarachter komt Smiley met dichtgeplakte mond

Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 17 april 2013, 20:44

Woensdag 17 April, Mattheüs 27; 3-10; Judas, waarom?

Met Judas is het heel anders. Ook Judas krijgt ineens zo’n afschuwelijk verhelderend moment. Hij wilde de dood van Jezus helemaal niet. Als hij hoort dat het die kant op gaat, krijgt hij diepe berouw. De dertig zilverstukken branden in zijn zak. ‘Ik heb een zonde begaan’, zegt hij tegen de hogepriesters en oudsten in de tempel, ‘door onschuldig bloed te verraden!’ Woorden die klinken als ene bittere schreeuw. Als het snikken van Petrus. Maar zij zeggen: ‘Wat gaat dat ons aan? Zie dat zelf maar op te lossen! Dat is jouw probleem!’ En dan gooit Judas het geld de tempel in, gaat weg en hangt zich op! Een daad waarover in de Bijbel altijd met huiver en afschuw gesproken wordt.
Judas moet nog meer dan Petrus gevoeld hebben: dit komt nooit meer goed! Zulke mensen gaan door een hel. Nee, niet naar de hel. Waar zit het verschil met Petrus?
Misschien in dat huilen van Petrus. Dat hoor je Judas niet doen. Mogelijk was hij ook een ander type. Rechtlijnig en hard voor zichzelf. Wat mensen dan doormaken is in woorden niet te vatten. Had niemand het kunnen voorkomen? Professor Klaas Schilder zei eens: ‘Vergeet niet dat die man ’s morgens nog in de kerk was!’ Om Judas was in de tempel geen enkele pastorale zorg. Als niemand een hand uitsteekt, slaan mensen de hand aan zichzelf.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 17 april 2013, 20:56

JANS221 schreef:
Vroeger……..toen CM nog niet bestond………………….

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=1FfmiMEG1R4&feature=endscreen

http://www.youtube.com/watch?v=YEF6rQoh4Cc

Hilarisch, wat grappig, ik ga zo nog wat films kijken van hun, ja, ik zag net de eerste; contact advertentie....ja zoo goed!!! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: woensdag 17 april 2013, 21:08

Een beetje laat maar ik ben er ook weer bij, en ik sleep Qsje ook mee uit Amersfoort.

En ik heb nog steeds een zak houtskool in de auto leggen voor de liefhebber. Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE936

BerichtGeplaatst: woensdag 17 april 2013, 21:55

Lachende smiley Ja lache foto ook zeg..
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE936

BerichtGeplaatst: woensdag 17 april 2013, 21:59

Heb jij........... je klokje op CM al een uur naar voren gezet?

Knipoog smiley Lachende smiley Boze smiley Clown smiley Kussende smiley Twijfelende smiley Huilende smiley, smiley in tranen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Kwijlende smiley Gefrustreerde smiley Verliefde smiley Kotsende smiley Smiley die vol vragen zit Engeltje smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond Verlegen lachende smiley Zieke smiley Woedende smiley Coole smiley met zonnebril Verraste, verbaasde smiley Duiveltje smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden

Slapende smiley

Laatst aangepast door
HEIDE936
op woensdag 17 april 2013, 22:02
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: woensdag 17 april 2013, 22:06

Waar liefde is, daar is God.

http://www.youtube.com/watch?v=457nVpxJDkA

Ubi Caritas et amor - by the Cambridge Singers - Maurice Duruflé

Laatst aangepast door
JANS221
op woensdag 17 april 2013, 22:07
Naar boven

Auteur Bericht
MARENTH030

BerichtGeplaatst: woensdag 17 april 2013, 22:10

JANS221 schreef:
Binnen een relatie van liefde en trouw is het elkaar leren kennen en het beminnen van elkaar en het beleven van seksualiteit onlosmakelijk met elkaar verbonden. Het hoort bij elkaar en daarom moet je het niet los van elkaar zien of proberen te scheiden. De definitie van seks is voor een ieder ook weer anders. Seksuele gevoelens en verlangens zijn in elk mens aanwezig en dat is niet iets om je schuldig over te voelen, het hoort bij ons mens-zijn. In een beginnende relatie moet je altijd naar elkaar toe groeien en elkaar leren kennen, zowel wat betreft het hart en het vlees en het omgaan met die gevoelens en verlangens.

Ben het helemaal met je eens Jans. Je hebt het prachtig omschreven.
Ik wil er nog aan toevoegen dat seksualiteit ook een manier is waarop twee lichamen met elkaar praten. Ik elke liefdevolle relatie is lichaamstaal net zo belangrijk als het gesproken woord. Iedere aanraking vertegenwoordigt een reeks van gevoelens die niet in woorden tot uitdrukking gebracht zouden kunnen worden.
Gr Marenth
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE936

BerichtGeplaatst: woensdag 17 april 2013, 22:17

Niemand

Niemand zag het
Niemand wist het
Niemand schreef het
Niemand raakte het
Niemand koos het
Niemand gaf het
Niemand begreep het
Niemand volgde het
Niemand voelde het
Niemand deed het
Niemand geloofde het

Alleen jij..mijn Niemand...

Heide'13

Laatst aangepast door
HEIDE936
op woensdag 17 april 2013, 22:48
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: woensdag 17 april 2013, 22:17

MARENTH030 schreef:
Ben het helemaal met je eens Jans. Je hebt het prachtig omschreven.
Ik wil er nog aan toevoegen dat seksualiteit ook een manier is waarop twee lichamen met elkaar praten. Ik elke liefdevolle relatie is lichaamstaal net zo belangrijk als het gesproken woord. Iedere aanraking vertegenwoordigt een reeks van gevoelens die niet in woorden tot uitdrukking gebracht zouden kunnen worden.
Gr Marenth

Mooie toevoeging!
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: woensdag 17 april 2013, 22:20

Beau gaat definitief niet mee, du ser is plaats voor hen die wel willen maar gen vervoer hebben op de route Friesland Ede, kunnen er eventueel nog 2 mee, moet naar ik meen al iemand al ophalen. zie wel hoe ik de barbeque in de kofferbak een plekje geef, denk dat hij er wel overdwars in past.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 17 april 2013, 23:06

Nog steeds genietend.....samen met de kinderen...
Nog steeds genietend...van mijn Zeeuwse land...
Wil ik jullie bedanken voor alle felicitaties...via de mail...sms...en telefoon!!!

Heel lief en heb het erg gewaardeerd....!!!
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841

BerichtGeplaatst: woensdag 17 april 2013, 23:16

HEIDE936 schreef:
Niemand

Niemand zag het
Niemand wist het
Niemand schreef het
Niemand raakte het
Niemand koos het
Niemand gaf het
Niemand begreep het
Niemand volgde het
Niemand voelde het
Niemand deed het
Niemand geloofde het

Heide'13

Dit lijkt op iets met een boodschap maar wat wil jij ermee zeggen...?
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841

BerichtGeplaatst: woensdag 17 april 2013, 23:17

HEIDE936 schreef:
Niemand

Niemand zag het
Niemand wist het
Niemand schreef het
Niemand raakte het
Niemand koos het
Niemand gaf het
Niemand begreep het
Niemand volgde het
Niemand voelde het
Niemand deed het
Niemand geloofde het

Heide'13

Dit lijkt op iets met een boodschap maar wat wil jij ermee zeggen...?
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841

BerichtGeplaatst: woensdag 17 april 2013, 23:18

ANNA415 schreef:
Omdat je kinderen kunt hebben zonder getrouwd te zijn geweest. Dus niets misleidend.

Ja, maar je kunt je eens afvragen of dat normaal en gebruikelijk is...
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: woensdag 17 april 2013, 23:20

HEIDE936 schreef:
Niemand

Niemand zag het
Niemand wist het
Niemand schreef het
Niemand raakte het
Niemand koos het
Niemand gaf het
Niemand begreep het
Niemand volgde het
Niemand voelde het
Niemand deed het
Niemand geloofde het

Heide'13

mooi geschreven heide
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: woensdag 17 april 2013, 23:24

Diepzinnig, Heide!!

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: donderdag 18 april 2013, 00:09

IFAN841 schreef:
Ja, maar je kunt je eens afvragen of dat normaal en gebruikelijk is...

Zonder een waardeoordeel te geven over normaal en gebruikelijk zijn er cijfers en die tonen dat iets meer dan een derde van de kinderen buiten het huwelijk geboren wordt. Hou daarbij ook de veranderingen in de samenleving in de gaten. In de zestiger jaren ging het veelal om vrouwen die jong en ongewenst zwanger waren. Tegenwoordig is het meestal zo dat men in dat geval samen kinderen krijgt zonder te huwen. Meer dan de helft van de kinderen wordt overigens wel binnen het huwelijk geboren.

Thomas.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 18 april 2013, 00:14
Naar boven

Auteur Bericht
COBY648

BerichtGeplaatst: donderdag 18 april 2013, 00:35

http://www.youtube.com/watch?v=n-1scbFZRpw
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 18 april 2013, 06:50

THOMAS968 schreef:
Zonder een waardeoordeel te geven over normaal en gebruikelijk zijn er cijfers en die tonen dat iets meer dan een derde van de kinderen buiten het huwelijk geboren wordt. Hou daarbij ook de veranderingen in de samenleving in de gaten. In de zestiger jaren ging het veelal om vrouwen die jong en ongewenst zwanger waren. Tegenwoordig is het meestal zo dat men in dat geval samen kinderen krijgt zonder te huwen. Meer dan de helft van de kinderen wordt overigens wel binnen het huwelijk geboren.

Thomas.

Inderdaad Thomas, samenwonen is iets heel normaals in de samenleving (met /zonder kinderen)

Alleen die keuzemogelijkheden geeft CM niet.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 18 april 2013, 09:45

HEIDE936 schreef:
Niemand

Niemand zag het
Niemand wist het
Niemand schreef het
Niemand raakte het
Niemand koos het
Niemand gaf het
Niemand begreep het
Niemand volgde het
Niemand voelde het
Niemand deed het
Niemand geloofde het

Heide'13

Ik voel het aan. Ja, ontroerend idd.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 18 april 2013, 09:48

Klokje op CM? Naar voren? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 18 april 2013, 10:12

SHANITA130 schreef:
Klokje op CM? Naar voren? Smiley die vol vragen zit

Even denken hoor...........waarschijnlijk vindt Heide een dame leuk maar heeft ze een klokje op haar profiel waardoor hij lijdzaam zit te wachten tot ze wil daten,trouwen en 6 zonen voor hem wil baren waarna ze emigreren naar Tasmanie...........maar ja,dat klokje he..........
Jammer hoor Twijfelende smiley

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 18 april 2013, 10:48

HEIDE115 schreef:
Hier is er evt. een mogelijkheid,om over dit onderwerp jou reactie te plaatsen.

Heide.

Zo even een topic van bijna een jaar geleden.

De vraag is: Wanneer een date...?

Nou, ik zal, voor mezelf, eerlijk antwoorden.

Ik kijk veel film, en ik zag enkele keren films, Amerikaans, waar het oa over internet daten ging. Daar was altijd sprake van dat er eerst zeker enkele maanden regelmatig werd gemaild.
En dan over dagelijkse dingen, dingen die je dwars zitten, dingen die wel weer leuk zijn, dus eigenlijk over van alles en nog wat.
Alvorens er sowieso sprake was van een afspraak.

Ja, en dat voelt voor mij het beste. Ik wil, alvorens ik in real life een afspraak maak, wel eerst zeker enkele maanden intensief mailen.

Ja, een keer zei een man, 'ja, zo kom je nooit 'aan de man' '; 'Mannen hebben geen zin om maanden lang te mailen, die willen gewoon een afspraak, kijken of 'het' wat is, en dan óf 'ermee' doorgaan, of meteen afkappen, van 'dit' is niets.

Nou dan denk ik; 'dan niet', dan kom ik maar niet 'aan de man'.

Ik kies dus voor de optie: 'Laten we eerst gezellig mailen en dan zien we wel wat er van komt'.

Nou, heeft men daar geen zin in, fine with me, maar ja dan ga ik niet een date doen, op basis van enkele mails of wat telefoongesprekken.

Trouwens, ik hou niet van telefoongesprekken, ik wil eerst kijken of 'de klik'(wat een woord maar ja), er is tijdens het mailen. Zo dat als je afspreek, je al een basis hebt van enkele maanden mailen. En dan kan je daarop voortborduren.

Ja, dat is mijn eis, zeg maar; en ja, ik weet dat dat mijn kansen op een date aanzienlijk verminderd, dan maar.

;)

NB: iemand die echt serieus interesse heeft, wil ook mailen voor langere tijd, om elkaar eerst via mail te leren kennen.
Zo niet, dat kan, maar ja, dan geen date van mijn kant ;)

Waarbij ik nog wil opmerken, dat enkele maanden mailen dus ook geen garantie is voor een relatie, maar ja, het geeft voor mijn gevoel, een eventuele relatie wel veel meer kans.
Dit is hoe ik denk.
En ik ben me er van bewust dat ik een van de weinige ben die zo denkt.(denk ik).

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 18 april 2013, 12:27
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 18 april 2013, 11:54

Niemand weet het:

laat je woorden dragen
door de vleugels van de wind
Naar boven

Auteur Bericht
COBY648

BerichtGeplaatst: donderdag 18 april 2013, 11:59

SHANITA130 schreef:
Zo even een topic van bijna een jaar geleden.

De vraag is: Wanneer een date...?

Nou, ik zal, voor mezelf, eerlijk antwoorden.

Ik kijk veel film, en ik zag enkele keren films, Amerikaans, waar het oa over internet daten ging. Daar was altijd sprake van dat er eerst zeker enkele maanden regelmatig werd gemaild.
En dan over dagelijkse dingen, dingen die je dwars zitten, dingen die wel weer leuk zin, dus eigenlijk over van alles en nog wat.
Alvorens er sowieso sprake was van een afspraak.

Ja, en dat voelt voor mij het beste. Ik wil, alvorens ik in real life een afspraak maak, wel eerst zeker enkele maanden intensief mailen.

Ja, een keer zei een man, 'ja, zo kom je nooit 'aan de man' '; 'Mannen hebben geen zin om maanden lang te mailen, die willen gewoon een afspraak, kijken of 'het' wat is, en dan óf 'ermee' doorgaan, of meteen afkappen, van 'dit' is niets.

Nou dan denk ik; 'dan niet', dan kom ik maar niet 'aan de man'.

Ik kies dus voor de optie: 'Laten we eerst gezellig mailen en dan zien we wel wat er van komt'.

Nou, heeft men daar geen zin in, fine with me, maar ja dan ga ik niet een date doen, op basis van enkele mails of wat telefoongesprekken.

Trouwens, ik hou niet van telefoongesprekken, ik wil eerst kijken of 'de klik'(wat een woord maar ja), er is tijdens het mailen. Zo dat als je afspreek, je al een basis hebt van enkele maanden mailen. En dan kan je daarop voortborduren.

Ja, dat is mijn eis, zeg maar; en ja, ik weet dat dat mijn kansen op een date aanzienlijk verminderd, dan maar.

;)

NB: iemand die echt serieus interesse heeft, wil ook mailen voor langere tijd, om elkaar eerst via mail te leren kennen.
Zo niet, dat kan, maar ja, dan geen date van mijn kant ;)

Waarbij ik nog wil opmerken, dat enkele maanden mailen dus ook geen garantie is voor een relatie, maar ja, het geeft voor mijn gevoel, een eventuele relatie wel veel meer kans.
Dit is hoe ik denk.
En ik ben me er van bewust dat ik een van de weinige ben die zo denkt.(denk ik).

Nou, ik heb net een maandje wat gehad met iemand en we waren dus eerst maanden aan het berichten sturen, daarna bellen, maar ja, hij heeft het uitgemaakt en ik begreep het wel. Je krijgt een heel ander beeld van iemand via mailen. Ik zei: als ik je op straat tegen was gekomen, had ik je niet eens aangesproken. Niet omdat ie niet leuk was, maar gewoon zo'n totaal ander type, dat zie je gelijk, dat gaat gewoon niet. Maar we zijn wel gewoon vrienden. Ik zou als er ooit nog een volgende keer komt, toch gewoon eerder afspreken.
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: donderdag 18 april 2013, 12:15

Hm...... zou het??
Dan zou het klokje niet 1 uur, maar wel 8 uren vooruitgezet moeten worden....

Maar wacht.....als hij een bosjesvrouw uit Tanzania wil daten, hoeft ie idd maar 1 uurtje vooruit.....
Heide?? Iets te vertellen?? Clown smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5413 5414 5415 5416 5417 5418 5419 ... 6194 Volgende
Pagina 5416 van 6194